Sukupuolitauti

da daa

Voiko sukupuolitaudin saada omaa kullia nuolemalla? Senhä saa ku limakalvot koskettaa? Jos ei niin miten sukupuolitaudit on syntynyt? Vai onko se yleisesti ottaen niin että pillubakteerit kyrpäbakteerit=sukupuolitauti?
Vai onko joku jossai afrikassa hässiny norsua ja siitä saanu taudin ja tuonu sen tänne?

Eniveis voiko sellasen saada omaa kullia nuolemalla?
Ja ei ole provo vaikka siltä näyttää. No jos et usko nii vastaa kummiski ku haluun tietää

13

3527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klak

      Sukupuolitaudithan ovat Afrikasta. Ja lähtöisin apinasta, mikä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että joku olisi mennyt hässimään apinaa (hyttysten kautta leviää monia tauteja seim. malaria).

      • klak

        Siis ainakin HIV


    • asfasdfasdfasdf

      Itseasiassa hiv on lähtösin apinoista.. Päättele siitä...

    • minä juuri

      "Voiko sukupuolitaudin saada omaa kullia nuolemalla? Senhä saa ku limakalvot koskettaa?"

      ei voi saada nuolemalla itteään. jos tautia aiheuttavat bakteerit/virukset ovat jo elimistässäsi, on yhdentekevää miltä limakalvolta ne pistää eteenpäin (ei että olisi kovin suositeltavaa). yleinen nyrkkisääntö on, että ruumiin eritteitä ei tulisi päästää kumppanin sisälle.

      "Jos ei niin miten sukupuolitaudit on syntynyt?"

      tauteja aiheuttavien bakteerien/virusten alkuperästä en tiedä, mutta niiden leviäminen tapahtuu varomattomien irtosuhteiden ja yleisen huolimattomuuden myötä. (erittäin hyvä syy varata bileisiin (ja vähän muuallekin) riittävästi kumeja)

      "Vai onko se yleisesti ottaen niin että pillubakteerit kyrpäbakteerit=sukupuolitauti?
      Vai onko joku jossai afrikassa hässiny norsua ja siitä saanu taudin ja tuonu sen tänne?"

      ei. ja ei.

      kannattaisi lukea:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Sukupuolitauti

    • tietäjä._91

      Kuule jos se tauti siinä kullissa on niin se on sinussa silloin jo eikä sillä ole enää väliä nuoletko sinä kulliasi vai et kun se tauti on.

      Ja kaikkia sukupuolitauteja ei aiheuta pelkästään bakteeri vaan yleisesti mikrobit eli bakteerit, sienet ja virukset. Ja sukupuolitaudit tarttuvat limakalvo kontakteilla( esim.suuseksi, äidistä lapseen synnytyksessä tai veren välityksellä napanuoran kautta), veren välityksellä (huumeruiskut, verensiirrot(Suomessa tutkitaan kaikki luovutettava veri tarkasti)tatuointi välineet), yhdynnässä (siemennesteen mukana, emättimen eritteiden), mutta jos ei ole ollut yhdynnässä niin suurella todennäköisyydellä ei ole sukupuolitautia ellet ole ottanut tatuointia likaisilla välineillä tai käyttänyt jonkun muun huumeruiskua jne..

      Sukupuolitaudin saanti ei riipu rodusta, ihonväristä, seksuaalisesta suuntautumisesta (homot, transut,lesbot jne.. voivat sairastua ihan yhtä lailla kuin heterot)Tautia ei voi saada oven kahvoista, saunan lauteilta (olen kuullut niistäkin urbaaneja legendoja), vessanpytyn kannesta, reunoilta jne..

      Ja sukupuolitauteja on esiintynyt muuallakin kuin Aasian ja Afrikan alueilla joten rasistinen ajatuksesi on monia ihmisiä loukkaava. Suosittelen että otat tietoa hieman enemmän.
      AIDSia ja HIV:tä tosiaan esiintyy Aasiassa ja Afrikassa paljon, mutta siellä on enemmän ihmisiäkin ja mitä lähempänä toisia asutaan sitä suurempi riski on saada tartuntatauteja.

      Mutta en syyttäisi ketään sukupuolitaudin tuomisesta, koska esim. kuppa ja tippuri ovat olleet Suomessa varmasti jo ennen kuin kukaan afrikkalainen on tänne sitä tuonut. Joten sinä voit siarastua yhtälailla täällä kuin joku siellä. Rasismi on myös sairaus ja syrjintä on alhaisinta mitä voi tehdä. Sinuna huolehtisin mielummin pääkopasta kuin kullin nuolemisesta.

      • tietäjä._91

        Niin että tarkoitin tuolla:
        "AIDSia ja HIV:tä tosiaan esiintyy Aasiassa ja Afrikassa paljon, mutta siellä on enemmän ihmisiäkin ja mitä lähempänä toisia asutaan sitä suurempi riski on saada tartuntatauteja."

        Että kaikki taudit tuskinpa ovat Afrikasta lähtöisin, mutta HIV:n epäillään olevan Saharan eteläpuolisesta Afrikasta, mutta teorioita on paljon. Ja HIV on virus joten se ei ole tartuntatauti, mutta tarkoitin sillä että sukupuolitaudin saamisen riski voi olla suurempi Afrikassa kuin muualla maailmassa.

        "Mutta en syyttäisi ketään sukupuolitaudin tuomisesta, koska esim. kuppa ja tippuri ovat olleet Suomessa varmasti jo ennen kuin kukaan afrikkalainen on tänne sitä tuonut"

        Niin ja tällä tarkoitin että en syyttäisi esim. lasta joka on saanut taudin äidiltään. Ja sukupuolitaudit leviävät nin kuin muutkin taudit, emme voi syyttää ketään. Luonto on taudin kehittänyt ja se on vain kestettävä ja etsittävä ratkaisua parantamiseksi.


      • -------

        Kaikkialla sitä halutaankin nähdä rasismia..


      • jokukala2

        (Tämä kommentti ei liity sukupuolitauteihin) Olen samaa mieltä kanssasi rasismista ja syrjinnästä. Itse olen kokenut syrjintää ja rasismia PALJON vain siksi koska olen saamelainen :´(


    • aloittaj a

      Kiitos kaikille vastanneille.

    • IHMETTELIJÄ....

      A) YLETYT KULLIISI?
      B) HALUAT NUOLLA OMAA KULLIAS. SEHÄN ON SAMA KU SE ETTÄ HALUAISIT ETTÄ POIKA LUTKUTTAIS SUN KULLIAS ELI OOT HOMO

      ONNEA KULLIS KANSSA!

      • tietäjä._91

        a) Jotkut ihmiset ovat taipuisia luonnostaan ja ylettyvät penikseensä helpommin, mutta se edellyttää myös pitkää penistä. Joten olet vain kateellinen.

        b)Entäpä runkkaaminen? Tekeekö sekin homoksi? Siinähän kosketaan omaan munaan, ai kauheeta! Eihän omaan munaan saa koskea kun se tekee homoksi.

        Sitä että pystyy ottamaan itseltään suihin kutsutaan AUTOFELLAATIOKSI EI HOMOUDEKSI. Voisi ottaa myös toisen hyvän sanan historiasta, AUTONOMIA eli itseishallinto.
        Se on itsetyydytyksen laji, eikä tarkoita homoutta. Siinähän nuollaan omaa kullia ei toisen. HOMOSEKSUAALISUUS=kiinnostus samaa sukupuolta kohtaan.

        tässä sinulle havainnollistava kuva:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Autofellation_drawing_2.jpg

        Seksi itsensä kanssa on osa omaa terveellistä seksuaalisuutta ja autofellaatio on siihen kykenevien mielestä kaikkien paras tapa tapa tyydyttää itseään. Eli jos todellakin olet niin tollo, niin silloinhan runkkaus tarkoittaa samaa, siinähän tyydytetään omaa elintä.

        Havaittavissa hieman homofobiaa. Kannattaa olla varovainen jos pelkää homoja, sellainen voi istua lähelläsi melkein joka paikassa. Hui kamala! Vakvasta homofobiasta voi kehittyä sairaus.

        Yleensä homoja vastustavilla on tiedonpuutetta (sinun tapauksessasi) ja pelkoa muuttua itse homoksi. Jos ei hyväksy homoutta niin ei hyväksy ihmisiä. Homo ei voi itse valita tietään, se on päätetty. Onko oikein syrjiä sellaista jolla on suuremmat korvat tai erilaisempi ääni? Onko oiekin srjiä homoja, kun he eivät voi homoudellensa mitään. Lapsellista käytöstä on homojen syrjiminen.

        Homous ei ole enää mikään uusi asia, niitä on ollut kautta aikojen ja tulee aina olemaan. Jos syrjit homoja syrjit ihmistä ja alennut alhaiselle tasolle.

        Ehkä kannattaa vastaisuudessa etsiä tietoa ennen kuin tulee valittamaan. Mutta oikeastaan rakastan näitä tiedottomia, eihän minulla muuten olisi työtä tylsille päiville.


      • Komppaaja
        tietäjä._91 kirjoitti:

        a) Jotkut ihmiset ovat taipuisia luonnostaan ja ylettyvät penikseensä helpommin, mutta se edellyttää myös pitkää penistä. Joten olet vain kateellinen.

        b)Entäpä runkkaaminen? Tekeekö sekin homoksi? Siinähän kosketaan omaan munaan, ai kauheeta! Eihän omaan munaan saa koskea kun se tekee homoksi.

        Sitä että pystyy ottamaan itseltään suihin kutsutaan AUTOFELLAATIOKSI EI HOMOUDEKSI. Voisi ottaa myös toisen hyvän sanan historiasta, AUTONOMIA eli itseishallinto.
        Se on itsetyydytyksen laji, eikä tarkoita homoutta. Siinähän nuollaan omaa kullia ei toisen. HOMOSEKSUAALISUUS=kiinnostus samaa sukupuolta kohtaan.

        tässä sinulle havainnollistava kuva:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Autofellation_drawing_2.jpg

        Seksi itsensä kanssa on osa omaa terveellistä seksuaalisuutta ja autofellaatio on siihen kykenevien mielestä kaikkien paras tapa tapa tyydyttää itseään. Eli jos todellakin olet niin tollo, niin silloinhan runkkaus tarkoittaa samaa, siinähän tyydytetään omaa elintä.

        Havaittavissa hieman homofobiaa. Kannattaa olla varovainen jos pelkää homoja, sellainen voi istua lähelläsi melkein joka paikassa. Hui kamala! Vakvasta homofobiasta voi kehittyä sairaus.

        Yleensä homoja vastustavilla on tiedonpuutetta (sinun tapauksessasi) ja pelkoa muuttua itse homoksi. Jos ei hyväksy homoutta niin ei hyväksy ihmisiä. Homo ei voi itse valita tietään, se on päätetty. Onko oikein syrjiä sellaista jolla on suuremmat korvat tai erilaisempi ääni? Onko oiekin srjiä homoja, kun he eivät voi homoudellensa mitään. Lapsellista käytöstä on homojen syrjiminen.

        Homous ei ole enää mikään uusi asia, niitä on ollut kautta aikojen ja tulee aina olemaan. Jos syrjit homoja syrjit ihmistä ja alennut alhaiselle tasolle.

        Ehkä kannattaa vastaisuudessa etsiä tietoa ennen kuin tulee valittamaan. Mutta oikeastaan rakastan näitä tiedottomia, eihän minulla muuten olisi työtä tylsille päiville.

        Joo, oon täysin samaa mieltä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe