Katkerat ja huonot ihmissuhteet

bitch, minä?!

Itse koen pienet yhteenotot ihmisten kanssa rasittavina, koska syyllistän aina itseäni niistä ja ylianalysoin ne puhki, ja yritän mielistelemällä ja jopa läpinäkyvällä imartelemisella saada riitapukarista ystävän.

Peräännyn riidoista piiloon, jos toinen henkilö on jotenkin ilmiselvästi oikeassa (jossain asiassa) ja selvästi ei kaipaa minua lähelleen.

En yritä liikaa hieroa tuttavuutta, jos vastapuoli edustaa ryhmää, johon en itse kuulu (julkkikset,seurapiiriperhoset, erittäin hyväkroppaiset, olympiaurheilijat, valokuvamallit, Eximia-ja laudatur-ylioppilaat sekä pitkän matematiikan lukeneet). Koen että samanvertaisuus on kynnyskysymys suhteissa.Voin ystävystyä itseäni vähän paremman (-näköisen,-menestyvämmän, - rikkaamman)kanssa kunhan keskinäiset eromme eivät ole aivan silmiinpistävän rajut. Paapon myös "reppanoita" joilla on minua huonompia olosuhteita, mutta he eivät saa olla katkeria tai rikollisia, eivätkä ns. vapaaehtoisia sosiaalipummeja pelkkä viinapullo kourassa.

Silti törmään usein naisihmisiin joissa viha leiskuu heti ensinäkemältä, se voi olla alusta alkaen molemminpuolista.Tosin, mä alan mielistellä ja väkisin yrittää sovintoa, ja vastausreaktio tähän on usein kylmä vesi niskaan.

Ruttunaamainen vihamielinen naishenkilö on rasittavan syyllistävä, saan tunteen, että olen tiellä, olen kömpelö, olen ärsyttävä ja niin edelleen. Millä saa ylikuumentuneen siilitukan raitiovaunun tungoksessa hymyilemään sen sijaan, että se irvistelisi hampaat kiiluen täynnä kiukkua sulle? Olen nainen ja olemukseltani kevyt keiju, eli vaikutan varmasti bimbolta, jolla on pieniä vikoja ja en ole tarpeeksi "tankki" käyttämään KappAhlin Big-sarjojen XL-tunikoita, joita vihaiset siilitukkanaiset raitiovaunussa pitävät parempina kuin laihan henkilön pienet nappipaidat joiden alla on liian vähän massaa, parhaimmillaan toppaukset liiveissä.Sorry, olen siis heikkolahjainen tästä em. syystä.Vastaus löytyi vaatekaupan mittataulukosta, eli olen siis ärsyttävä ja etenkin yleisissä kulkuneuvoissa tiellä, koska en täytä niitä mittoja, joilla saisi toisia väistymään kunnioittaen suurta massahenkilöä.

7

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (alkuperäinen)

      jotkut jäävät junnaamaan pieniin kipeisiin kipinöihin vain koska haluavat saada kestoriidan pystyyn minun kanssani, ja minua EVVK tällaiset ihmiset.

      koska: en jaksa riidellä.Mieluummin annan ilmaiseksi pois Dolce Gabbanan tuoksuni, jos sillä annan itsestäni negatiivisen kuvan jollekin ventovieraalle tuntemattomalle.

      En jaksa riidellä edes siitä, kuka kolmesta naisesta vessajonossa on kaunein, enkä siitä, kuka heistä on rumin.Sellaiset kestoriidat pidän totaalisen merkityksettöminä, joten näkemiin lentopallonaisjoukkueet, en pelaa pallopeleja ilman korkokenkiäni jaloissa.Sori!Ei oo aikaa teille! En jaksa kuulla teidän ajatuksianne minusta!

    • (alkuperäinen)

      Rumat ja kateelliset: näen heti teidän lävitsenne, mitä te yritätte.Se ei toimi sittenkään koskaan, vai kuinka? Ja kenen syy se on, että joku muu on rumaa ihmistä kauniimpi?

      En ole Jumala tässäkään suhteessa.Olen vain yksinkertaisesti ihana minä, monet pitävät, kaikki eivät, ja kateelliset erotan 200 metrin päässä, yleensä he vihaavat ensimmäisenä vartaloani, sitten hiuksiani ja vikana hajuvesiäni.Aion kyllä jatkaan prostituoidun roolin esittämistä, se on hauskaa, koska kauniilla on vain paljon hauskempaa.Repikää siitä!

      • avautuminen :D

        Luepas kaikki kolme juttuasi uudelleen ihan ajatuksen kanssa. Kumoat itsesi niissä niin moneen otteeseen, että kadehdittava vartalosi on varmaan jo ihan ruhjeilla.

        Ei käy kateeksi. On parempi olla ihan yksipolaarinen ihminen.


      • _?_

        Mikä oli siis stoorisi pointti? Miksi halusit meidän sen lukevan?


      • neutraali vastaus

        Et vaikuta kovinkaan onnelliselta ihmiseltä, vaikka käsittääkseni sulla on kaikki mahdollisuudet tulla onnellisemmaksi. Ainakin hyvää on, että ainakin mietit aisoita. Monihan on tietämättään hankala, mutta sä sentäst olet pohtinut asioita.

        En tiedä haluatko kuulla neuvoja, mutta elämää helpottaa se se, että alkaa ajattelemaan asioista positiivisesti. Lopeta kuitenkin se mielistely, sillä sellainen murentaa itsetuntoa. Elä itsesi kautta, nauti kauniista päivästä ja siitä että olet terve. Älä elä muiden ihmisten kautta, varsinkin jos koet että heidän kanssaan energiataso on aina negatiivinen. kun hallitset tämän niin valitse sen jälkeen nen ihmiset, joita aidosti arvostat.


    • ihan totta

      helsinkiläisyys sen tekee - kuvittelette olevanne maailman napa ja Tärkeitä Ihmisiä, joilla on Oikea Kiire. ;-)

      Relatkaa vähän.

    • ihan totta

      Ja jos yrität lukea kirjoituksesi ulkopuolisena, niin olet ihan juuri sellainen kuin kuvittelet vastapuolenkin olevan.

      Kaksi samanlaista jääräpäätä kun kohtaa, niin kipinäthän siinä lentelee.

      Relaa oikeasti vähän, hei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe