Tallini.fi kaltaisia peljä??**^^**^^

Miiz (:

Niin tällaisia etsisin, tietty maksuttomia :)
Tallini.fi on ärsyttävä, kun siinä ei voi rakentaa tallia, tai tehä mitään muutakaan, jos ei hanki jotaki rahaa puhelimella..
Jotain enkun kielisiä on mutten löydä.

281

35918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scoopy11

      www.howrse.com Se on vähän niin kuin tallini.fi mutta ilmainen ja englanninkielinen ja 100 kertaa kivempi! (en hauku tallini.fi:tä, te niiden pihien ylläpitäjien rakastajat)

      • mustarastas

        Juup, on toi howrse olemas, mut mä koitin sitä ja en älynny mitään! x)


      • Jeponi1
        mustarastas kirjoitti:

        Juup, on toi howrse olemas, mut mä koitin sitä ja en älynny mitään! x)

        Niin että mitän tätä howrsea käytetään jos joku vois selittää?? Kun tulee ogelmia aina : (


      • Fiona93
        Jeponi1 kirjoitti:

        Niin että mitän tätä howrsea käytetään jos joku vois selittää?? Kun tulee ogelmia aina : (

        Tuolta sivustolta saat apua --> http://www.freewebs.com/finhowrse/


      • Jossumo
        Fiona93 kirjoitti:

        Tuolta sivustolta saat apua --> http://www.freewebs.com/finhowrse/

        En tajunnu tota rekisteröitymis juttua?
        Aina kun yritän rekisteröityä niin siihen tulee semmonen punanen juttu ja sitten siinä lukee jotain enkuks.

        Voisitko kertoa että mitä minun pitöisi tehdä?


      • Verkku^^
        Jeponi1 kirjoitti:

        Niin että mitän tätä howrsea käytetään jos joku vois selittää?? Kun tulee ogelmia aina : (

        www.freewebs.com/finhowrse


      • Jouskunei

        Miten voi kasvattaa hevosia howrsessa? Mulla on yli kolme vuotias tamma ja oon koittanu teetättää varsan sille mutta ei onnistu.


      • sikuriuans
        Jouskunei kirjoitti:

        Miten voi kasvattaa hevosia howrsessa? Mulla on yli kolme vuotias tamma ja oon koittanu teetättää varsan sille mutta ei onnistu.

        Mä en ees tajuu koko Howrsee....Vaimikä nyt olikaan. Mulla on sie tamma, mutten tajuu yhtää mittää... Kun kaikkee voi tehdä vasta 3. levelillä ja sitä pitäis ruokkii (liian laiha,kuulemma) mutta kun en pysty! Kertokaa nyt joku!


      • heppafani98
        Jouskunei kirjoitti:

        Miten voi kasvattaa hevosia howrsessa? Mulla on yli kolme vuotias tamma ja oon koittanu teetättää varsan sille mutta ei onnistu.

        mulla on kaks vuotta ja kuus kuukautta yks ori mutten tiiä miten voi kasvaa enemmän ku en saa.ja toinen juttu,mitä siihen passes pitää panna ku mä en tajuu?


      • heppahullu98
        Jouskunei kirjoitti:

        Miten voi kasvattaa hevosia howrsessa? Mulla on yli kolme vuotias tamma ja oon koittanu teetättää varsan sille mutta ei onnistu.

        mulla on kaks vuotta ja kuus kuukautta yks ori mutten tiiä miten voi kasvaa enemmän ku en saa.ja toinen juttu,mitä siihen passes pitää panna ku mä en tajuu?


      • h4nn-

        tiiätkö miksi se maksaa? että sen sivutilan saisi maksettua. itse omistan domainin ja jos tekisin jonkun tallini.fi tyylisen sivuston, tietenkin ottaisin maksua kun joutuisin hankkimaan ITSE omalla rahalla uuden yli 200euron palvelimen. revi siitä


      • Kiirapiirakkainen

        Kun jos siel haluu niit ihme "rahoja" vai mitä ne on nii nehän maksaa? Joku 5 maksaa 3 € ?? Tallinissa maksaa 100 tr 1,2 € Ehkä oon sit niitten pihien ylläpitäjien rakastaja mut tuol on paljon kalliimpaa... !!


      • este ratsastaja
        Fiona93 kirjoitti:

        Tuolta sivustolta saat apua --> http://www.freewebs.com/finhowrse/

        mä menin sinne howrse sivuille ja yritin rekisteröityä mutta siinä oli sellanen kohta missä luki your sponsor mitä mä kirjotan siihen??


      • Fiona93
        este ratsastaja kirjoitti:

        mä menin sinne howrse sivuille ja yritin rekisteröityä mutta siinä oli sellanen kohta missä luki your sponsor mitä mä kirjotan siihen??

        Laitat siihen sponsor kohtaan Merkkumimmi


      • Miraza

        mitä tohon sponsor kohtaa pitää laittaa


      • tällänen avuton :D

        APUA. Kertokaa nýt kun oon täällä horwes ja täytyis kirjautuu niin mikä toi spons tai toi on APUA!


      • Nimetön

        mitä terkottaa press code ku siinä howres ku sinne rekisteröityy ni en siitä saa selvää


      • sdfghjklöä'
        Nimetön kirjoitti:

        mitä terkottaa press code ku siinä howres ku sinne rekisteröityy ni en siitä saa selvää

        siihen code juttuun ei tartte laittaa mitään.


      • wertyuio
        mustarastas kirjoitti:

        Juup, on toi howrse olemas, mut mä koitin sitä ja en älynny mitään! x)

        voisko joku tilata mun howrse paikkaan niitä ihme rahoja että pystyn virvoittamaan mun varsaani olisin kiitollinen.


      • mie_waannnn
        tällänen avuton :D kirjoitti:

        APUA. Kertokaa nýt kun oon täällä horwes ja täytyis kirjautuu niin mikä toi spons tai toi on APUA!

        Siihen sponsor- kohtaan ei tarvitse kirjoittaa mitään, ainakaan minä en kirjoitanut.


      • joku vaa
        Verkku^^ kirjoitti:

        www.freewebs.com/finhowrse

        Yritin varmaa sata kertaa rekisteröityy sinne ja aina ku laitoin et se on valmis ni se vaa heitti mut suoraa etu sivul! Auttakaa joku! koitin kattoo ohjeit ja siin samal löysin tän, pliis help!!


      • ...niin...
        Jeponi1 kirjoitti:

        Niin että mitän tätä howrsea käytetään jos joku vois selittää?? Kun tulee ogelmia aina : (

        ...kirjottakaa googleen howrse ja siitä suomenkielinen.


      • Googlesta tietoa ssssaaa
        Jossumo kirjoitti:

        En tajunnu tota rekisteröitymis juttua?
        Aina kun yritän rekisteröityä niin siihen tulee semmonen punanen juttu ja sitten siinä lukee jotain enkuks.

        Voisitko kertoa että mitä minun pitöisi tehdä?

        Hej! Kannattaa kattoo googlesta, siellä on niitä kuvahaku ums. niin siellä on se kääntäjä, niin siellä voi kääntää mitä tahansa kieltä suomeks tai suomea enkuks :)


      • enkku

        ei ylläpitäjät oo pihejä!


      • Murrh:D

      • Murrh:D
        Miraza kirjoitti:

        mitä tohon sponsor kohtaa pitää laittaa

        Ei tarvii mittää:D


      • Tydeli
        este ratsastaja kirjoitti:

        mä menin sinne howrse sivuille ja yritin rekisteröityä mutta siinä oli sellanen kohta missä luki your sponsor mitä mä kirjotan siihen??

        Mut sit siin kysytään kans jotain press koodia.. pitääkö siihen laittaa mitään ? jos tarttee niin mitä ?? :)


      • Tyhmähkö

        No kun en saa sitä himputin tasoo läpäistyy ku en tajuu englannist :/


      • Tallinin puolesta

        Howresessa ei ole järkeä. Ja sekin maksaa.
        Tallini.fi on paras, eikä sen omistajat oo pihiä!


      • Adelhann
        h4nn- kirjoitti:

        tiiätkö miksi se maksaa? että sen sivutilan saisi maksettua. itse omistan domainin ja jos tekisin jonkun tallini.fi tyylisen sivuston, tietenkin ottaisin maksua kun joutuisin hankkimaan ITSE omalla rahalla uuden yli 200euron palvelimen. revi siitä

        Joo, eiköhän toi maksa niinku pikkasen enemmän kuin 200 e.
        Tallini tallinissa ovat punakulta_talli, kukkola3 ja sit on viel muita :D


      • Apua tarvitseva

        Mitä siinä Howrsessa pitää tehdä, kun yrittää luoda tunnuksen niin sitten siihen tulee joku semmonene teksti kun:

        Warning
        The godfather you have typed doesn't exist.
        Ja sitten ei voi rekisteröityä!

        HELP ME?


      • Susan (English)
        Tyhmähkö kirjoitti:

        No kun en saa sitä himputin tasoo läpäistyy ku en tajuu englannist :/

        You 're so-poo, but when you do not pass through a part of it! Were to go to page Mystables, it is Tallini.fi different languages!


      • TALLINI!

        Toi on surkee paikka ja tallini.fi on myös ilmanen mutta siellä SAA jos haluu tilata oikeella rahalla kulta jäsenyyden tai talli rahaa!!!!


      • meisi50

        kiitti ku kerroitte howrse.com:ista!!


      • wistyy
        Apua tarvitseva kirjoitti:

        Mitä siinä Howrsessa pitää tehdä, kun yrittää luoda tunnuksen niin sitten siihen tulee joku semmonene teksti kun:

        Warning
        The godfather you have typed doesn't exist.
        Ja sitten ei voi rekisteröityä!

        HELP ME?

        MULLAKI KÄY SILLEE ET SE RUPPEE VALITTAA SIIN JOTTAI !!!!!!!!! ÄRSYTTÄÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • .tallinissa.käyvä.
        Kiirapiirakkainen kirjoitti:

        Kun jos siel haluu niit ihme "rahoja" vai mitä ne on nii nehän maksaa? Joku 5 maksaa 3 € ?? Tallinissa maksaa 100 tr 1,2 € Ehkä oon sit niitten pihien ylläpitäjien rakastaja mut tuol on paljon kalliimpaa... !!

        Eise maksa 1,2 €, se maksaa 2,50 € 100tr... :)


      • ansa3
        sdfghjklöä' kirjoitti:

        siihen code juttuun ei tartte laittaa mitään.

        Et oon koittanu että jätän sen pois ilman et laitan mitää, mut siihen tulee koko ajan jotain, missä pyydetään laittamaan se code.


      • Ihan sama
        Fiona93 kirjoitti:

        Tuolta sivustolta saat apua --> http://www.freewebs.com/finhowrse/

        Ei siit tajuu mitään.
        Siin rekisteröimisessä ekana on ''You identifier''
        Eikä siinä koko jutussa ees kysytä ''You email address''
        Ja sit ku mä oon laittanu ne kaikki ja yritän rekisteröityä,niin se sanoo jotain ihme The godfather yoy have typed doesn't exist.Auttakaa!


      • Ihan sama
        Kiirapiirakkainen kirjoitti:

        Kun jos siel haluu niit ihme "rahoja" vai mitä ne on nii nehän maksaa? Joku 5 maksaa 3 € ?? Tallinissa maksaa 100 tr 1,2 € Ehkä oon sit niitten pihien ylläpitäjien rakastaja mut tuol on paljon kalliimpaa... !!

        Mä kyllä käyn tallinissa.Kj eli kultajäsenyys kolmeksikymmeneksi päiväksi maksaa tallinissa 3e.
        Ja kun tilaa 1 kj 30pv 3e niin saa 100 tallirahaa sen päälle.
        Ja mä en tajuu Howrseta mitää.


      • Lukass<3
        Apua tarvitseva kirjoitti:

        Mitä siinä Howrsessa pitää tehdä, kun yrittää luoda tunnuksen niin sitten siihen tulee joku semmonene teksti kun:

        Warning
        The godfather you have typed doesn't exist.
        Ja sitten ei voi rekisteröityä!

        HELP ME?

        Mulla ihan sama juttuu"!!!!!


      • nassu höpö

        öö kaykö bella sara se on ilmainen siinä pystyy luomaantalon mut ei tallia maagisia hevosia häviät bella sarasta jos et kirjaudu ulos joka kerta myös oikeita hevosia ja niitä hevos kortteja niin käykö?


      • iida eskola
        Tyhmähkö kirjoitti:

        No kun en saa sitä himputin tasoo läpäistyy ku en tajuu englannist :/

        mitä ihmeen tasoo?? mä oon HOWRSEssa mut en mäkään tajua siit mitään osaan 22 sanaa enkuks arvatkaa onko vaikeeta mä en keskustele tästä HOWRSE asiasta se on aivan turha sivu :@ :@!!!


      • sara2000

        On olemassa myös suomenkielinen howrse. Sen osoite on:

        www.howrse.fi


      • Sara2000

        On olemassa myös suomenkielinen howrse ja sen osoite on www.howrse.fi


      • Seppo(=

        Saahan sen myös suomeksi, olen siellä. ;)


      • LAURA.
        Ihan sama kirjoitti:

        Ei siit tajuu mitään.
        Siin rekisteröimisessä ekana on ''You identifier''
        Eikä siinä koko jutussa ees kysytä ''You email address''
        Ja sit ku mä oon laittanu ne kaikki ja yritän rekisteröityä,niin se sanoo jotain ihme The godfather yoy have typed doesn't exist.Auttakaa!

        MENKÄÄ ALEMMAS NIIN SIINÄ ON SUOMEKS SE RAGISTERI JUTTU JA KOKO PELIKI ON SUOMEKS


      • Pelle½½½
        iida eskola kirjoitti:

        mitä ihmeen tasoo?? mä oon HOWRSEssa mut en mäkään tajua siit mitään osaan 22 sanaa enkuks arvatkaa onko vaikeeta mä en keskustele tästä HOWRSE asiasta se on aivan turha sivu :@ :@!!!

        Horwsen saa myös suomenkielelle


      • Kht s.f
        h4nn- kirjoitti:

        tiiätkö miksi se maksaa? että sen sivutilan saisi maksettua. itse omistan domainin ja jos tekisin jonkun tallini.fi tyylisen sivuston, tietenkin ottaisin maksua kun joutuisin hankkimaan ITSE omalla rahalla uuden yli 200euron palvelimen. revi siitä

        ja vittu kaikkia hei kiinostaa ihan kympillä sun joku domanis ja se et miks tallini .fi maksaa.Kaikki tietää kuitenkin kyllä et se maksaa.


      • kEPRUTTELIA
        Tallinin puolesta kirjoitti:

        Howresessa ei ole järkeä. Ja sekin maksaa.
        Tallini.fi on paras, eikä sen omistajat oo pihiä!

        Howrse ei ole maksullinen eikä tallini.fi ole mikään ihg daa paras sivu! Ihan surkku paikka ja tyhmä. MIKSEI KUKAAN ANNA ERILAISIA SIVUJA TÄNNE KOSKA EI MIIZ PYYTÄNY MITÄÄN RIITELYÄ HOWRSEN JA TALLINI SIVUN VÄLILLÄ VAAN NIIDEN KALTAISIA SIVUJA TOMPPELIT!!!!!!!!!!!!!!!


      • hevos hullu
        este ratsastaja kirjoitti:

        mä menin sinne howrse sivuille ja yritin rekisteröityä mutta siinä oli sellanen kohta missä luki your sponsor mitä mä kirjotan siihen??

        kirjota siihen sen käyttäjän tunnus joka esitteli sinulle pelin howrse
        laita mut täs tunnus lala100


      • Howrse 'tietäjä'
        hevos hullu kirjoitti:

        kirjota siihen sen käyttäjän tunnus joka esitteli sinulle pelin howrse
        laita mut täs tunnus lala100

        sanon vaan, että älkää laittako siihen sponsori juttuun mitään!
        Ne jotka sanoo että laittakaa niin haluaa vaan siel pelis itteleen rahaa, ja nauriita.


      • Whippet!
        kEPRUTTELIA kirjoitti:

        Howrse ei ole maksullinen eikä tallini.fi ole mikään ihg daa paras sivu! Ihan surkku paikka ja tyhmä. MIKSEI KUKAAN ANNA ERILAISIA SIVUJA TÄNNE KOSKA EI MIIZ PYYTÄNY MITÄÄN RIITELYÄ HOWRSEN JA TALLINI SIVUN VÄLILLÄ VAAN NIIDEN KALTAISIA SIVUJA TOMPPELIT!!!!!!!!!!!!!!!

        Älä nyt räjähä,sitäpaitsi miten voit sanoo et tallini.fi on tyhmä paikka? Ite oot Tomppelihomppeli!


      • Popo06
        joku vaa kirjoitti:

        Yritin varmaa sata kertaa rekisteröityy sinne ja aina ku laitoin et se on valmis ni se vaa heitti mut suoraa etu sivul! Auttakaa joku! koitin kattoo ohjeit ja siin samal löysin tän, pliis help!!

        Sit ku se heittää sut sinne etusivulle ni kirjaudut niillä tiedoilla sisään mitkä sä oot luonu


        PS. Pyytäkää Popo06 kamuks!


      • Whippet!
        kEPRUTTELIA kirjoitti:

        Howrse ei ole maksullinen eikä tallini.fi ole mikään ihg daa paras sivu! Ihan surkku paikka ja tyhmä. MIKSEI KUKAAN ANNA ERILAISIA SIVUJA TÄNNE KOSKA EI MIIZ PYYTÄNY MITÄÄN RIITELYÄ HOWRSEN JA TALLINI SIVUN VÄLILLÄ VAAN NIIDEN KALTAISIA SIVUJA TOMPPELIT!!!!!!!!!!!!!!!

        On howressakin maksullisia juttuja mm.ne passit!


      • KrisuTalli
        .tallinissa.käyvä. kirjoitti:

        Eise maksa 1,2 €, se maksaa 2,50 € 100tr... :)

        tä kyl se maksaa sen 1,20 € :o


      • :)))
        este ratsastaja kirjoitti:

        mä menin sinne howrse sivuille ja yritin rekisteröityä mutta siinä oli sellanen kohta missä luki your sponsor mitä mä kirjotan siihen??

        Voit pistää siihen jotain siansaksaa.


      • Stalkkeri112
        Googlesta tietoa ssssaaa kirjoitti:

        Hej! Kannattaa kattoo googlesta, siellä on niitä kuvahaku ums. niin siellä on se kääntäjä, niin siellä voi kääntää mitä tahansa kieltä suomeks tai suomea enkuks :)

        En itse suosittele google kääntäjää. Se antaa väärää tietoa.


      • Daa-a
        mie_waannnn kirjoitti:

        Siihen sponsor- kohtaan ei tarvitse kirjoittaa mitään, ainakaan minä en kirjoitanut.

        Sponsor = kuka sua ehdotti menevän sinne. Laita sen tyypin howrse tunnuksen sponsor kohtaan. Sun ei tarvitse laittaa siihen mitään :)


      • Ehheg
        ansa3 kirjoitti:

        Et oon koittanu että jätän sen pois ilman et laitan mitää, mut siihen tulee koko ajan jotain, missä pyydetään laittamaan se code.

        Saat s-postiis sen koodin! Laita se koodi siihen kenttään. Press code= syötä koodi/ aktivointikoodi


      • ???J?
        Whippet! kirjoitti:

        Älä nyt räjähä,sitäpaitsi miten voit sanoo et tallini.fi on tyhmä paikka? Ite oot Tomppelihomppeli!

        VÄHÄNKÖ OOTTE NOLOJA! kEPRUTTELIA olen samaa mieltä. Tallini on tylsä paikka eikä howrsekaan sen parempi ole. HOWRSESSA ON PALJON ENEMMÄN TEKEMISTÄ, kuin tallinissa.
        VOISITTEKO PLIIS LAITTAA ERI HEVOSSIVUJA TÄNNE?
        Älkää laittako mitään tylsää bellasaraa tänne.


      • Troll
        Tallinin puolesta kirjoitti:

        Howresessa ei ole järkeä. Ja sekin maksaa.
        Tallini.fi on paras, eikä sen omistajat oo pihiä!

        Howrse on ilmainen jos ei halua ostaa passeja, jotka ovat pelin arvokasta valuuttaa, ilman niitä pärjää täydellisesti.

        Maksaahan nettikin, eikä siitä kukaan mitään valita ?
        Ja tallini.fi on surkea,


    • pipii

      Puhut asiaa. Olen samaa mieltä kanssasi. ilmoitellaan jos löytyy

    • horselover

      mikä on se tallini.fi enkuks?

      • Hamhi

        Tallini.fi sivustoa ei ole enkuksi, mut ruotsiks ja suomeks ruotsalainen on stallet.se


      • -pikku

        www.mydreamstable.co.uk
        Siinä on enkun kielinen tallini.fi
        Turha kenenkään on puhua jos ei tiedä. Ite pidän tallinista. ;)


      • Joku
        Hamhi kirjoitti:

        Tallini.fi sivustoa ei ole enkuksi, mut ruotsiks ja suomeks ruotsalainen on stallet.se

        Niin että kyllä englannin kielinen tallini on www.mydreamstable.com


      • Joku
        Hamhi kirjoitti:

        Tallini.fi sivustoa ei ole enkuksi, mut ruotsiks ja suomeks ruotsalainen on stallet.se

        Niin että kyllä englannin kielinen tallini on www.mydreamstable.com ^^


      • Tallini
        Hamhi kirjoitti:

        Tallini.fi sivustoa ei ole enkuksi, mut ruotsiks ja suomeks ruotsalainen on stallet.se

        Varmaan on tallini.fi enkuks!! :D Oon käyny siel mut en muista sitä nyt...


      • Jump...
        -pikku kirjoitti:

        www.mydreamstable.co.uk
        Siinä on enkun kielinen tallini.fi
        Turha kenenkään on puhua jos ei tiedä. Ite pidän tallinista. ;)

        Siis koitin toimiiko tuo (kun ennen se toimi) tällä osoitteella http://www.mydreamstable.co.uk/
        Nykyään se toimii tälläisellä ositteella http://www.mydreamstable.com/

        Kannattaa kokeilla jos kiinostaa...¨

        Huomio Käykäähän mun virtuaali tallilla http://www.icestable.suntuubi.com/ Ja Ottakaa Hoitsu
        PLIIS... ...Pliis... ...PLIIS...


      • Ponihullu

        www.stallet.se


      • Föygpk

        Kyllä on stable.com tai jotAIN SINNE päin


      • ...
        Ponihullu kirjoitti:

        www.stallet.se

        ...ruotsiks.


      • Dragonpretty
        Föygpk kirjoitti:

        Kyllä on stable.com tai jotAIN SINNE päin

        Jeps, Mydreamstable.com


      • Romppuuh

        Suomeks: www.tallini.fi
        Ruotsiks: www.stallet.se
        Englanniks: www.mydreamstable.com


      • Tuhannentarinantalli
        Hamhi kirjoitti:

        Tallini.fi sivustoa ei ole enkuksi, mut ruotsiks ja suomeks ruotsalainen on stallet.se

        Tallini.fi on enkuks, mistä päätelit et ei oo?


      • YadeLove<3
        Hamhi kirjoitti:

        Tallini.fi sivustoa ei ole enkuksi, mut ruotsiks ja suomeks ruotsalainen on stallet.se

        Hetki pieni. Kyllä tallini.fi on enkunkielisenäkin. Mydreamstable.com nimittäin. Itsekkin pyörin siellä nimmarilla Sakemanni. Muuten... Tuo Howrse on ihan arseesta. >8DD TF jyrää ;)  


      • Ihan sama
        YadeLove<3 kirjoitti:

        Hetki pieni. Kyllä tallini.fi on enkunkielisenäkin. Mydreamstable.com nimittäin. Itsekkin pyörin siellä nimmarilla Sakemanni. Muuten... Tuo Howrse on ihan arseesta. >8DD TF jyrää ;)  

        Tallini on paras! Mäki käyn siel (suomenkielinen) nimimerkil:Niceland


      • 7o9780
        Ponihullu kirjoitti:

        www.stallet.se

        Stallet.se on kyllä rutsia eikä englantia.


      • 7o9780
        7o9780 kirjoitti:

        Stallet.se on kyllä rutsia eikä englantia.

        ruotsia.


      • Whippet!
        Ponihullu kirjoitti:

        www.stallet.se

        Toi on ruotsin kielinen


    • Tallini.fin monta vuotta va...

      Sori vaan, mutta ensiksi: Tallini EI OLE PELI! Se on sivusto, jossa voit tehdä kaikkea kivaa! Ja miten niin tallia ei voi tehdä? Suurin osa palveluista on täysin ilmaisia, ja nyt on tullut lisää ilmaisia juttuja (voit esim. myydä hevosia, vaikkei sulla ole KJ'ta.) Kannattaisikohan päivitellä tietojaan, ennen kuin alkaa haukkumaan? Ja lisäksi, jos ei pidä sivuston inhottavista talleista, niin vika ei ole ylläpitäjien! Vaan niiden, jotka ovat tallin tehneet ja kaikkea kirjoitelleet! Parempaa paikkaa kuin tallini.fi ei löydy - jos et siitä tykkää niin saat etsiä kauan..

      • hoho.

        tallini ON peli. mikä on englannin tallini? tiiän saksan, tanskan, hollannin, suomen, ruotsin, norjan, mutta entä enkun?


      • pelin kysyjä
        hoho. kirjoitti:

        tallini ON peli. mikä on englannin tallini? tiiän saksan, tanskan, hollannin, suomen, ruotsin, norjan, mutta entä enkun?

        Niin mutta asiasta toiseen, löytyykö vielä joitain pelejä, kuin olen molempia noita kokeillut, onko siis muita? Ilmaisia?


      • Japani fani

        Juups! Olen kanssasi täysin samaa mieltä! tallini.fi parempaa paikkaa ei olekkaan! :D


      • tallini.fi

        olen samaa mieltä tallini.fi on paras paikka


      • apua_apua
        hoho. kirjoitti:

        tallini ON peli. mikä on englannin tallini? tiiän saksan, tanskan, hollannin, suomen, ruotsin, norjan, mutta entä enkun?

        voitko kertoo saksan, tanskan, hollanin ja norjan kielisten tallini.fi:en osoitteet?


      • Amaria
        hoho. kirjoitti:

        tallini ON peli. mikä on englannin tallini? tiiän saksan, tanskan, hollannin, suomen, ruotsin, norjan, mutta entä enkun?

        Mä tiedän vaan enkun, suomen ja ruotsin Tallini.fin mut mi´tkä ne Hollanin, Norjanin ja mitä niitä nyt muita olikaan, ON. Kertoisitko?


      • fandy poni

        musta tallini.fi sivu on maaaaailman paras sivu!


      • koirafany

        Kaikilla on oma mielipide asioista! Jotkut tykkää olla tallini.fi sivustolla ja toiset eivät. Kenenkään ei ole pakko olla samaa mieltä!


      • Ankuntalli
        apua_apua kirjoitti:

        voitko kertoo saksan, tanskan, hollanin ja norjan kielisten tallini.fi:en osoitteet?

        Käykää tän nimisellä Tallilla kuin Ankuntalli. Ja vastatkaa tallikysiin. ja jos voit tilata Kj tai Tr niin tilaa ihmeessä minulle. Tartten niitä molempia. :)


      • Pikku-Fira

        oon samaa mieltä.Tallini.fi EI ole mikään peli!
        Siellä voi sitä paitsi tavata paljon uusia kamuja!kanattaa OIKEESTI käyä useemmin kun vaan kerran ja sanoo sit "ahaa, nyt alan vihata tätä ns. peliä"On tyhmää sanoo yhen käynnin jälkeen et vihaa jotaki


      • Romppuuh
        hoho. kirjoitti:

        tallini ON peli. mikä on englannin tallini? tiiän saksan, tanskan, hollannin, suomen, ruotsin, norjan, mutta entä enkun?

        Tf englanniks on www.mydreamstable.com


      • Tallini<333
        fandy poni kirjoitti:

        musta tallini.fi sivu on maaaaailman paras sivu!

        Jepu! Tallini.fi on best!
        Kokeilin Howrsea mut se on outo enkä ymmärrä hölkäsen pöläystä siitä.


      • kokenut pettymyksen

        se ketä kehu tallinia niin on väärässä luin peli ehdotuksia ja siellä luki et se on peli sori jos loukkasin


      • Tietäjä!!
        hoho. kirjoitti:

        tallini ON peli. mikä on englannin tallini? tiiän saksan, tanskan, hollannin, suomen, ruotsin, norjan, mutta entä enkun?

        Tallini EI TOD oo peli! Se on sivusto ja enkun kielinen nimi on kerrottu jo moneen kertaan! Ja mää oon käyny tallinis.fi'ssä 2006 vuodesta asti, se on parantunu monin tavoin ! Et ne ketkä haukkuu saa haistaa pitkän ja aromikkaan paskan!


      • Tallinissa.käyvä.
        Tallini<333 kirjoitti:

        Jepu! Tallini.fi on best!
        Kokeilin Howrsea mut se on outo enkä ymmärrä hölkäsen pöläystä siitä.

        No se voi olla ihan hyvä paikka, jos etes koittaa ymmärtää sitä!!!! Laittakaa googleen kääntäjä, ja kattokaa sieltä mitä ne enkun kieliset sanat tarkottaa, jos ette ite tiijä...... :----------)


      • Ihan sama
        fandy poni kirjoitti:

        musta tallini.fi sivu on maaaaailman paras sivu!

        Jee! Tallini!


      • Ihan sama.
        kokenut pettymyksen kirjoitti:

        se ketä kehu tallinia niin on väärässä luin peli ehdotuksia ja siellä luki et se on peli sori jos loukkasin

        jotka väittää,että tallini.fi on peli ovat VÄÄRÄSSÄ.
        Ei se tarkoita ,että jos jossain peli ehdotuksissa onj tallini.fi,että se ois peli.
        Jos mne väittää et se on peli,niin ne on väärässä.


      • fiousfsjl
        Ankuntalli kirjoitti:

        Käykää tän nimisellä Tallilla kuin Ankuntalli. Ja vastatkaa tallikysiin. ja jos voit tilata Kj tai Tr niin tilaa ihmeessä minulle. Tartten niitä molempia. :)

        Eihän sitä ees oo nii miten siel voi käyä?


      • öliy
        hoho. kirjoitti:

        tallini ON peli. mikä on englannin tallini? tiiän saksan, tanskan, hollannin, suomen, ruotsin, norjan, mutta entä enkun?

        Tallini.fi ei ole peli vaan se on virtuaalitalli mutta aika outo sellanen.


      • Haista paska
        Tietäjä!! kirjoitti:

        Tallini EI TOD oo peli! Se on sivusto ja enkun kielinen nimi on kerrottu jo moneen kertaan! Ja mää oon käyny tallinis.fi'ssä 2006 vuodesta asti, se on parantunu monin tavoin ! Et ne ketkä haukkuu saa haistaa pitkän ja aromikkaan paskan!

        Haista ite paskas mummo! Ja tunge samalla noi sun ''tietäjä'' juttus hanuriis ja pidä siä ta muuten sua voidaan syyttää ilmaston muutoksestä koska tyyppi päästää '' piiiiiitkän ja aromikkaan pierun'' ;P


      • Whippet!
        Tietäjä!! kirjoitti:

        Tallini EI TOD oo peli! Se on sivusto ja enkun kielinen nimi on kerrottu jo moneen kertaan! Ja mää oon käyny tallinis.fi'ssä 2006 vuodesta asti, se on parantunu monin tavoin ! Et ne ketkä haukkuu saa haistaa pitkän ja aromikkaan paskan!

        HYVÄ HYVÄ!!!! Oon sun kaa samaa mieltä!!!!!!!!!! TALLINI RULETTAAAAA1!!!!


      • Whippet!
        kokenut pettymyksen kirjoitti:

        se ketä kehu tallinia niin on väärässä luin peli ehdotuksia ja siellä luki et se on peli sori jos loukkasin

        Koittakaa ymmärtää,että TALLINI ON SIVUSTO EIKÄ MIKÄÄN PELI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei siel mitää pelata vaa hoidetaan hevosia,ropetetaan,chattaillaan ja kaikemmoista muuta mukavaa ja howrse on ihan hullu paikka ei siitä ymmärrä niitten hevosten hoitamisesta mitään,joo oon sielää,mutta en käy ja katoin suomenkielisistä ohjeista,mutta ne on ihan huonot!!!!!!!!!


      • Whippet!/Ihan sama
        hoho. kirjoitti:

        tallini ON peli. mikä on englannin tallini? tiiän saksan, tanskan, hollannin, suomen, ruotsin, norjan, mutta entä enkun?

        Tallini ei oo peli! Mitä siel muka pelataan? Ei mitään! Paitsi ehkä roolipelejä! TALLINI ON SIVUSTO!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Ihan sama
        kokenut pettymyksen kirjoitti:

        se ketä kehu tallinia niin on väärässä luin peli ehdotuksia ja siellä luki et se on peli sori jos loukkasin

        Sinä ja sinun pelis ei kaikkee kannata uskoo! Siellä ei pelata muutaku roolipelei!


    • Minävaan. :)

      Eli jos Tallinin kaltasia pelejä etsiskelet, niin oma ehdotukseni olisi www.lemmikki.se. Se on semmonen paikka, jossa on KJ ja Crewit niinkuin Tallinissakin, mutta pystyy tekee kaikenlaista kivaa ilman KJta. Siellä siis saa eri lemmikeitä (ei ikäväkyllä hevosia)elikkäs kissoja, koiria, kaneja ja hamstereita. ;D

    • Griini

      Mielestäni tallini.fi:sä pärjää ilman kultajäsenyyden tilausta. minulla ei ole, ja pärjään mainiosti!

    • Tyyppi12345678910

      Kuules nut tallini.finissä voi rakentaa tallin ja siellä voi tehä muutenkin kaikkea!!!

      • 112

        nii! tallini.fi on ihan paras paikka! Tyyppi 12345678910 mikä on sun tallin nimi? mun tallin nimi on epe_urpon_talli


      • Ambba
        112 kirjoitti:

        nii! tallini.fi on ihan paras paikka! Tyyppi 12345678910 mikä on sun tallin nimi? mun tallin nimi on epe_urpon_talli

        Samaa mieltä, oon sielt Hessu :D


      • Romppuh
        Ambba kirjoitti:

        Samaa mieltä, oon sielt Hessu :D

        Onks sun tallin nimi siis Hessu! Sul on ihana tallipohja!!!


      • HEI HALOO
        112 kirjoitti:

        nii! tallini.fi on ihan paras paikka! Tyyppi 12345678910 mikä on sun tallin nimi? mun tallin nimi on epe_urpon_talli

        Ajan haaskausta käydä paska paikoissa ja luuhata 24 h jossain tallinisivulla.

        HEI IHMISET!!!! HANKKIKAA ELÄMÄ JA HERÄTKÄÄ


      • Whippet!
        HEI HALOO kirjoitti:

        Ajan haaskausta käydä paska paikoissa ja luuhata 24 h jossain tallinisivulla.

        HEI IHMISET!!!! HANKKIKAA ELÄMÄ JA HERÄTKÄÄ

        Hanki ite!!!! Mulla mon okein hyvä elämä ja silti oon tallinissa sekä goSussa ja oikein mainiosti jää aikaa muullekkin!


      • Ei rahastusta
        HEI HALOO kirjoitti:

        Ajan haaskausta käydä paska paikoissa ja luuhata 24 h jossain tallinisivulla.

        HEI IHMISET!!!! HANKKIKAA ELÄMÄ JA HERÄTKÄÄ

        Järjen ääni, tf on ihan pelkkää rahastusta...


    • Tallinin pelaaja

      Olen käynyt aktiivisesti Tallini.fissä miltei kaksi vuotta. Ikinä en ole tuhlannut oikeaa rahaa mihinkään netissä olevaan asiaan. Olen vain nähnyt vaivaa (puhun nyt tallinista) ja hoitanut hevosia, joista sain tallirahaa. Jotkut myyvät tallinissa Kultajäsenyyttä (siis sitä asiaa, missa saa moni toimintoja, kuten tallin muokkaaminen), joita minä sitten ostin tallirahalla. Olen menestynyt ja pärjännyt vallan hyvin ilman KJ:takin. Minusta tallini on todella hyvä paikka:D

    • tiedoksi vaan

      tyhmää tiedoksi vaan tallini.fi sivustolla voi tehdä vaikka mitä ilman että hankkii rahaa puhelimella monet 7-19vuotiaat käyvät siellä vain viettämässä aikaansa,keskustelemalla chatissa ja paljon muuta ja monen paras netti surffailu paikka on siellä itsekin käyn siellä enkä muualla käykkään

      • tallini on paras!

        Niin just. ittekki käyn tallinissa joka päivä, en paljoo muualla käykkää... Löysin tänki keskustelun ku kirjotin googleen tallini :D


      • Romppuuh

        Näitä juttui EI voi tehä ilman kj'ta:
        - Tehä tallipohjaa
        - Chattailla
        - Astuttaa
        - Pitää huutokauppaa
        - Ostaa eläimiä torilta
        - Ostaa eläimiä huutokaupasta
        - Ostaa eläimiä muilta jäseniltä
        Näitä PYSTYY tehä ilman kj'ta:
        - Lähettää jankkua
        - Puhua hirnahduksessa
        - Hankkii kavereita, joka on tärkeintä
        - Tehä esittelyn
        ja kaikkee muuta kivaa!
        Mä oon tehny sillee, et teen dessuja, ja pyydän maksuks kj'ta tai tr'ää. Ite en saa enää tilata mitään, kun tilasin kerran kuukaudessa 40€'lla kj'ta! XD =)

        P.S. Tallini.fi on silti paras paikka, vaik okin huijareita!


      • P0115
        Romppuuh kirjoitti:

        Näitä juttui EI voi tehä ilman kj'ta:
        - Tehä tallipohjaa
        - Chattailla
        - Astuttaa
        - Pitää huutokauppaa
        - Ostaa eläimiä torilta
        - Ostaa eläimiä huutokaupasta
        - Ostaa eläimiä muilta jäseniltä
        Näitä PYSTYY tehä ilman kj'ta:
        - Lähettää jankkua
        - Puhua hirnahduksessa
        - Hankkii kavereita, joka on tärkeintä
        - Tehä esittelyn
        ja kaikkee muuta kivaa!
        Mä oon tehny sillee, et teen dessuja, ja pyydän maksuks kj'ta tai tr'ää. Ite en saa enää tilata mitään, kun tilasin kerran kuukaudessa 40€'lla kj'ta! XD =)

        P.S. Tallini.fi on silti paras paikka, vaik okin huijareita!

        sorivaan mut sul on täs muutama virhe:

        Näitä juttuja ei voi tehä Tallinissa:

        -Vaihtaa tallipohjaa
        -Chattailla
        -Astuttaa eläimiä
        -Ostaa HEVOSIA muilta jäseniltä
        -Pitää huutokauppaa
        -Ostaa eläimiä huutokaupasta
        -Tehdä VANHALLE PUOLELLE kun vain yhden ropehahmon
        -Tehdä ropeja

        Näitä pystyy tekemään tallinissa:

        -Lähettää jankkua
        -Puhua hirnahduksessa
        -Lähettää pikaria
        -Hankkia kavereita
        -Tehdä esittelyn
        -Ostaa ELÄIMIÄ (koiria, kissoja, kaneja) muilta jäseniltä
        -Osallistua ropeihin
        -Tehdä ropehahmoja
        -Ostaa eläimille tavaroita torilta
        Ja paljon muuta kivaa!


      • Whippet!
        P0115 kirjoitti:

        sorivaan mut sul on täs muutama virhe:

        Näitä juttuja ei voi tehä Tallinissa:

        -Vaihtaa tallipohjaa
        -Chattailla
        -Astuttaa eläimiä
        -Ostaa HEVOSIA muilta jäseniltä
        -Pitää huutokauppaa
        -Ostaa eläimiä huutokaupasta
        -Tehdä VANHALLE PUOLELLE kun vain yhden ropehahmon
        -Tehdä ropeja

        Näitä pystyy tekemään tallinissa:

        -Lähettää jankkua
        -Puhua hirnahduksessa
        -Lähettää pikaria
        -Hankkia kavereita
        -Tehdä esittelyn
        -Ostaa ELÄIMIÄ (koiria, kissoja, kaneja) muilta jäseniltä
        -Osallistua ropeihin
        -Tehdä ropehahmoja
        -Ostaa eläimille tavaroita torilta
        Ja paljon muuta kivaa!

        Sullahan siin on virhe ku sanot et "Näitä juttuja ei voi tehä Tallinissa:

        -Vaihtaa tallipohjaa
        -Chattailla
        -Astuttaa eläimiä
        -Ostaa HEVOSIA muilta jäseniltä
        -Pitää huutokauppaa
        -Ostaa eläimiä huutokaupasta
        -Tehdä VANHALLE PUOLELLE kun vain yhden ropehahmon
        -Tehdä ropeja" Ihan hyvin voi.


    • hese

      Oon oikeestaan samaa mieltä. Paitsi,pitänee huomauttaa,ettei rahaa pidä tilata,vaan sellainen "erikoisjäsenyys". Ja eihän noin isoa sivustoa pidetä ilmaiseksi pystyssä. Totuus on,ett lähes kaikki sivustot maksaa,oli kyseessä sitten kavereita.net tai tallini.fi.

    • Angeli

      Niin tallini on ärsyttävä kun siinä ei voi muutta...Tallia jos haluu muuttaa tallia niin joutuu tilata puhelimella joku kultajäsäenyys......

      • Mä vaan oon tämmönen persoona.

        No Angeli se on vaan semmonen erikoisjuttu.
        Mä olin ennen köyhä tallinissa ja nyt mulla on jotain 5000-9000tr. En oo ikinä tilannu KJ:tä itelle. :] Tule ja tee itselle talli. SUOSITTELEN kaikille! Minut löytää tallista Uhkavaatimus.


      • Pirre:)
        Mä vaan oon tämmönen persoona. kirjoitti:

        No Angeli se on vaan semmonen erikoisjuttu.
        Mä olin ennen köyhä tallinissa ja nyt mulla on jotain 5000-9000tr. En oo ikinä tilannu KJ:tä itelle. :] Tule ja tee itselle talli. SUOSITTELEN kaikille! Minut löytää tallista Uhkavaatimus.

        Niinkuin otsikko sanoo olisin käyny kattoo tallini.fi sivuu mutta en pääse sinne:)
        Kaikkien kommentit herättää kiinnostusta ja haluaisin käydä sillä sivulla jos sinne nyt pääsisin:D


      • Entinen tallinilainen
        Pirre:) kirjoitti:

        Niinkuin otsikko sanoo olisin käyny kattoo tallini.fi sivuu mutta en pääse sinne:)
        Kaikkien kommentit herättää kiinnostusta ja haluaisin käydä sillä sivulla jos sinne nyt pääsisin:D

        Jos haluu talliniin niin pitää olla Windows Internet Explorer nettiselain (mun mielest..) jos sulla on joku muu, nii kato onko explorerii, ja koita sillä ;P (osotehan oli: www.tallini.fi)

        Ennen olin hulluna talliniin, nyt en enää, kyllästyin. Sori teille ihanille PiksuKamuille ( Voisitte laittaa niitä tallinin tapasii sivuij tänne, kun aihehan oli se, eikä se, että tullaan vallittamaan tallinin huonoja, ja kehumaan hyviä puolia... ?

        Eli itse tiedän nämä: www.lemmikki.se www.howrse.com www.horseisle.com

        (ensittenmuistakaikkia. fi :>>)


      • tallini:fissä käyvä
        Entinen tallinilainen kirjoitti:

        Jos haluu talliniin niin pitää olla Windows Internet Explorer nettiselain (mun mielest..) jos sulla on joku muu, nii kato onko explorerii, ja koita sillä ;P (osotehan oli: www.tallini.fi)

        Ennen olin hulluna talliniin, nyt en enää, kyllästyin. Sori teille ihanille PiksuKamuille ( Voisitte laittaa niitä tallinin tapasii sivuij tänne, kun aihehan oli se, eikä se, että tullaan vallittamaan tallinin huonoja, ja kehumaan hyviä puolia... ?

        Eli itse tiedän nämä: www.lemmikki.se www.howrse.com www.horseisle.com

        (ensittenmuistakaikkia. fi :>>)

        Kyllä mulla ainakin toimii Mozilla Firefoxillakin :):) Käytän nykyään sitä , koska internet explorer on hitaampi :)


      • salla1
        Entinen tallinilainen kirjoitti:

        Jos haluu talliniin niin pitää olla Windows Internet Explorer nettiselain (mun mielest..) jos sulla on joku muu, nii kato onko explorerii, ja koita sillä ;P (osotehan oli: www.tallini.fi)

        Ennen olin hulluna talliniin, nyt en enää, kyllästyin. Sori teille ihanille PiksuKamuille ( Voisitte laittaa niitä tallinin tapasii sivuij tänne, kun aihehan oli se, eikä se, että tullaan vallittamaan tallinin huonoja, ja kehumaan hyviä puolia... ?

        Eli itse tiedän nämä: www.lemmikki.se www.howrse.com www.horseisle.com

        (ensittenmuistakaikkia. fi :>>)

        tiiäkkö sää suomenkielist horse isklee ku mä tiiä suomalaisen osottee mut se peli ei tuu se nimi on mukula.org/horseisle


    • Marakatti-Fani

      Kyllä tallini.fi sivustolla voi saada muutenkin tallirahaa kuin tilaamalla kännykällä!
      Esim. jos sulla on nyt vaikka 0 tallirahaa, niin ota hoitsu ja siitä voidaan maksaa palkkaa.
      Kun olet saanut 5tr tai yli, kannattaa haastaa toisia hevosia ja jos voitat saat lisää tr.
      8D

      • dj.Mustikka

        Hei palataanko nyt takasin asiaan??? Elikkäs mitä ilmasia nettipelejä on olemassaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah?!??!?!


      • Think about it..!

        Kaikki ei maksa hoitopalkkaa, n. 5% koko joukosta pihejä ruotsalaisnörttiylläpitäjiä rakastavista tf:läisistä. Miksi maksaa jollekin avuttomalle haluunrahaa-tyypille, kun voi itse lähettää hevosen puolet halvemmalla leirille..


    • Supppa

      Sou siit vaikka pitää makssaa? ei se yks 2 e paljoa oo eiks oo varaaSit?

      • gal93

        Sinä et ehkä maksa puhelinlaskuasi itse, mutta jotkut meistä maksavat. Sitä paitsi tallini.fi:hin on aivan täysin turhaa tuhlata rahaa, jonka voisi käyttää kymmeniä kertoja järkevämmin. Eihän yksi 2 € haittaa, mutta kohta on tilattava lisää KJ:ta ja sitten kun se loppuu niin taas lisää. Ja siihenhän se raha menee, lopulta on kuluttanut kauheasti rahaa johonkin aivan turhaan. Ja jos sinun vanhempasi maksavat puhelinlaskusi mukisematta ja jos sinä oletkin epäkulutustietoinen niin ei se tarkoita että muillakin on samalla lailla. Itse en aio talliniin kuluttaa senttiäkään.


      • Ruusa1111

        Mulle oli pakko laittaa palvelunumero esto eli siis en voi enää tilata KJ:tä mutta tulin järkiini kun näin puhelin laskut jotka isäni maksaa. Meitä täällä on 5lasta ja isä ja äiti...Äiti on ollu poissa töistä noin 10 vuotta...Mutta siis pyysin isääni laittamaan palvelunumero eston koska puhelinlaskut nousivat 100-200 euroa! SIIS 200EUROA!!! Kun tajusin että se on täysin ääliömäistä tuhlata rahaa sellaseen lopetin sen välittömästi ei tarvii montaa kertaa tilata KJ ku huomaa että lasku onki tyyliin 250euroo...Mietis sitä.


      • niiiiiin
        Ruusa1111 kirjoitti:

        Mulle oli pakko laittaa palvelunumero esto eli siis en voi enää tilata KJ:tä mutta tulin järkiini kun näin puhelin laskut jotka isäni maksaa. Meitä täällä on 5lasta ja isä ja äiti...Äiti on ollu poissa töistä noin 10 vuotta...Mutta siis pyysin isääni laittamaan palvelunumero eston koska puhelinlaskut nousivat 100-200 euroa! SIIS 200EUROA!!! Kun tajusin että se on täysin ääliömäistä tuhlata rahaa sellaseen lopetin sen välittömästi ei tarvii montaa kertaa tilata KJ ku huomaa että lasku onki tyyliin 250euroo...Mietis sitä.

        Jos lasku nousee noin paljon, ei kyse voi todellakaan olla pelkästä KJ:n tilaamisesta! haloo sun pitäis tilata Kj varmaan sata kertaa ennenku lasku nousee noin paljo... yhelle vuodelle saa nykyään jollain kahellakympillä KJ:n että tiedoks vaan, ei VOI olla noin kallista!


    • eeevvee

      mikä on ruotsin tallinin netti sivu??

    • Emmmiiiz&lt;3

      Juu.. Elikkäs tallini.fi'sivustoista eri kielinä.

      eli:

      www.tallini.fi
      www.stallet.se
      www.mydreamstable.co.uk
      ja saksankielinen oli joku meinpferden yms..

      • E.T. = yksi tallini.fi stä

        Onko sulla tuolla sivuilla talleja?


    • Kuuleppa---

      Tee oma virtuaalitalli ! Siin on kuule tekemistö ja paljon joa joku alkaa vaikka hoitaan sun hevosia...

    • Häkäpönttö

      Howrse vaikuttaa muuten aivan valloittavalta paikalta, mutta:
      Se ei anna rekisteröityä, vaikka vääntäisin mitä sontaa siihen nimimerkin paikalle.
      Sainkin tehtyä yhden rekisteröitymisen, mutta nyt se ei enää anna kirjautua sisään, laitoin salasanat talteen.
      Se on enkunkielinen, enkä tajua mistään mitään jos sitäkään.
      Olisi mukavaa, jos sellainen tulisi suomeksikin, vai?
      En ole kyllä fiksuudella pilattu, en..

      • special

        olen samaa mieltä howrsesta... kun yritän rekiteröityä se ei päästä sisäään kokeilin varmaan 100 kertaa mut en päässy sisää....


      • Whippet!
        special kirjoitti:

        olen samaa mieltä howrsesta... kun yritän rekiteröityä se ei päästä sisäään kokeilin varmaan 100 kertaa mut en päässy sisää....

        Minä myös samaa mieltä.


    • Tyttö ilman nimeä.. :)

      No tää ei kyll oo semmone tallini.fi tapane peli, mut kyll siin kumminki hevosii on!

      http://horseisle.com/ on semmone online peli. Sinne rekrataa ja sit siell on muitakin pelaajia. Se on ilmanen peli. Huom! Englanninkielinen. Mun hahmon nimi on PinkCat.

      Ai nii, siin ennen rekisteröintii on semmosii ihme kysymyksii sit. Ja nekin on englanniks.. :D

      • papsp

        Niin että missä se lukee et rekisteidy tai silleen ja mikä se on enkuks???????????????????????


      • Romppuuh
        papsp kirjoitti:

        Niin että missä se lukee et rekisteidy tai silleen ja mikä se on enkuks???????????????????????

        Horse Islen (www.horseisle.com) suomenkieliset ohjeet löytyvät sivulta www.mukula.org/horseisle

        Jos kiinnostaa, nii sielt löytyy kans questien astauksia! XD Kätevää! =)


    • ex-tallinilainen

      Nyt on vihoviimeinen pas*a! Nyt ei voi tehä enää MITÄÄ siel tallinis muuta ku OLLA vaa jos ei hanki 2 e maksavaa kultajäsenyyttä. Nyt eläimiä ei voi ees ostaa tai myydä ilman kultajäsenyyttä. Nykyää siel ei siis voi chattailla, rakentaa tallia, ostaa tai myydä elukoita, myydä tallia, tai ylipäätänsä MITÄÄN! Tämä on surkeaa!

      • hiu

        voistha sä vaikka tekemään dessuja,talipohjia,pilkomaan,muokkaamaankuvia?siinä menis aikaa siellä


      • mmmminä

        kyllä siellä voi eläimiä myydä/ostaa, paitsi ei ostaa hevosia . katso tarkemmin ennenkuin valitat . Siellä on vaan tehty rajoituksia huijareitten vuoksi .


      • Whippet!

        Älä sinä siinä resuu


    • Bliw

      Jaa.. Ei se kuule niin oo mut et kai välitä? Oon tehny!

    • koira9

      Onhan se aika ärsyttävää,eikä siinä mitään rahaa ole>.

      • Gaïa

        Howrse on järkevä peli, jota voivat vähän vanhemmatkin pelata. Pelaamisesta selviää helposti ohjesivujen avulla ja kaikki on ilmaista, jollet halua joitain erikoisjuttuja. Maksulisia rahoja eli passeja voi ostaa myös pelin rahoilla. Realistisempaa ja hienompaa toimintaa täynnä koko paikka. Tallini.fi on ihan ääliö ilman kj:tä. Että näin on asian laita omasta mielestäni.


      • lovetimmy
        Gaïa kirjoitti:

        Howrse on järkevä peli, jota voivat vähän vanhemmatkin pelata. Pelaamisesta selviää helposti ohjesivujen avulla ja kaikki on ilmaista, jollet halua joitain erikoisjuttuja. Maksulisia rahoja eli passeja voi ostaa myös pelin rahoilla. Realistisempaa ja hienompaa toimintaa täynnä koko paikka. Tallini.fi on ihan ääliö ilman kj:tä. Että näin on asian laita omasta mielestäni.

        ai eiks muka tallini.fi:s voi pelata vanhemmatkin ihmiset?muutaku howrse?tiiän tallini.fis ki jonku 63vuotiaan jos vanhemmankin.mieti!


      • TheSuvii
        Gaïa kirjoitti:

        Howrse on järkevä peli, jota voivat vähän vanhemmatkin pelata. Pelaamisesta selviää helposti ohjesivujen avulla ja kaikki on ilmaista, jollet halua joitain erikoisjuttuja. Maksulisia rahoja eli passeja voi ostaa myös pelin rahoilla. Realistisempaa ja hienompaa toimintaa täynnä koko paikka. Tallini.fi on ihan ääliö ilman kj:tä. Että näin on asian laita omasta mielestäni.

        Mitenkäs paljon maksaa että voi osta sllaisen passin näillä "tallin" rahoilla. Ja miten se on mahdollista, kun aina tulee se linkki että pitää maksaa oikeasta rahasta.


      • Fiona93
        TheSuvii kirjoitti:

        Mitenkäs paljon maksaa että voi osta sllaisen passin näillä "tallin" rahoilla. Ja miten se on mahdollista, kun aina tulee se linkki että pitää maksaa oikeasta rahasta.

        Niitä ei voi ostaa kuin oikealla rahalla, paitsi joka 50 rekisteröity päivä. Mutta niitä saa myös aina joskus.


      • YadeLove<3
        Gaïa kirjoitti:

        Howrse on järkevä peli, jota voivat vähän vanhemmatkin pelata. Pelaamisesta selviää helposti ohjesivujen avulla ja kaikki on ilmaista, jollet halua joitain erikoisjuttuja. Maksulisia rahoja eli passeja voi ostaa myös pelin rahoilla. Realistisempaa ja hienompaa toimintaa täynnä koko paikka. Tallini.fi on ihan ääliö ilman kj:tä. Että näin on asian laita omasta mielestäni.

        Keh, tuon perusteella, et tiedä tallinista yhtikäs mitään. Olen edelleenkin sitä mieltä että Howrse on pelkkää sontaa. Sitä paitsi, tallini on muuttunut, vaikka se toisinaan rassaavaa onkin. (-.-) Voihan siellä ilman KJ'takin mm. viljellä, hoitaa hevosia, haastaa hevosia, ostaa hevosia/lemmikkejä, jutella, roolipelata, kirjoittaa kerhopalstoille, stailata, kommentoida kuvia ja ladata niitä itse. XP Sitäpaitsi, tuleehan sinnekkin ilmaisia KJ viikkoja/päiviä, sekä jouluaattona käydessäsi saat satskun. :D


      • Whippet!
        YadeLove<3 kirjoitti:

        Keh, tuon perusteella, et tiedä tallinista yhtikäs mitään. Olen edelleenkin sitä mieltä että Howrse on pelkkää sontaa. Sitä paitsi, tallini on muuttunut, vaikka se toisinaan rassaavaa onkin. (-.-) Voihan siellä ilman KJ'takin mm. viljellä, hoitaa hevosia, haastaa hevosia, ostaa hevosia/lemmikkejä, jutella, roolipelata, kirjoittaa kerhopalstoille, stailata, kommentoida kuvia ja ladata niitä itse. XP Sitäpaitsi, tuleehan sinnekkin ilmaisia KJ viikkoja/päiviä, sekä jouluaattona käydessäsi saat satskun. :D

        Samaa mieltä sun kaa kaikessa Yadelove


      • flippeerr
        YadeLove<3 kirjoitti:

        Keh, tuon perusteella, et tiedä tallinista yhtikäs mitään. Olen edelleenkin sitä mieltä että Howrse on pelkkää sontaa. Sitä paitsi, tallini on muuttunut, vaikka se toisinaan rassaavaa onkin. (-.-) Voihan siellä ilman KJ'takin mm. viljellä, hoitaa hevosia, haastaa hevosia, ostaa hevosia/lemmikkejä, jutella, roolipelata, kirjoittaa kerhopalstoille, stailata, kommentoida kuvia ja ladata niitä itse. XP Sitäpaitsi, tuleehan sinnekkin ilmaisia KJ viikkoja/päiviä, sekä jouluaattona käydessäsi saat satskun. :D

        Hevosia ei edelleenkään voi ostaa ilman Kj:tä... Et siis ilm. sinäkään tiedä tallinista mitään...


    • tallinion

      juu on se tosi ärsyttävää kun kaikki pitää tilata puhelimella ja chattailläkkin saa vaan jos on kj mutta silti tallini on toosi kivaa paikka kaikilla on mielipiteensä mutta ei silti tarvi tulla tänne sanoo just tallini on niin ärsyttävä hyi se on kauhee jne et menkää suoraa lähettään marille ja brunetelle viestie siitä että te ette tykkää tallinista voitte sanoo ihan suoraa ei tarvi tänne tulla muille kettuileen siitä

      • Mizie

        Olen ihan samaa mieltä!Ei tänne tarvitse tulla haukkumaan menkää haukkuun tallini.fi-sivuston Marille.Mutta kyllä olisi kivempaa että kaikki saisivat käyttää kultajäsenyyden etuja.Joo no ei tässä muuta...


      • joku tallinion
        Mizie kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä!Ei tänne tarvitse tulla haukkumaan menkää haukkuun tallini.fi-sivuston Marille.Mutta kyllä olisi kivempaa että kaikki saisivat käyttää kultajäsenyyden etuja.Joo no ei tässä muuta...

        niinp oon taas samaa mieltä KAIKILLE TIEDOKSI ETTÄ OLEN PISTÄNYT TALLINIIN VIESTIÄ ETTÄ VOIDAANKO ME SAADA 3 PÄIVÄN ILMAINEN KULTA JÄSENYYS JA 10 TR JA MÄ SAIN SÄHKÖPOSTI VIESTILLÄ ETTÄ NE ON LÄHETTÄNY ASIAN ETEENPÄIN SINNE CREWEILLE TAI MARILLE TAI JOLLEKKIN SIITÄ ETTÄ HAASTE TOIMINTO KATOSI HETKEKSI NIIN SEN TAKIA PYYSIN KJ JA TR KORVAUKSEKSI KAIKILLE


      • varsa
        joku tallinion kirjoitti:

        niinp oon taas samaa mieltä KAIKILLE TIEDOKSI ETTÄ OLEN PISTÄNYT TALLINIIN VIESTIÄ ETTÄ VOIDAANKO ME SAADA 3 PÄIVÄN ILMAINEN KULTA JÄSENYYS JA 10 TR JA MÄ SAIN SÄHKÖPOSTI VIESTILLÄ ETTÄ NE ON LÄHETTÄNY ASIAN ETEENPÄIN SINNE CREWEILLE TAI MARILLE TAI JOLLEKKIN SIITÄ ETTÄ HAASTE TOIMINTO KATOSI HETKEKSI NIIN SEN TAKIA PYYSIN KJ JA TR KORVAUKSEKSI KAIKILLE

        oon itekin mukan tallini.fi:ssä ja toi oli hyvä idea


    • ---

      ite oon käyny tallinis kohta kolme vuotta, eli melkein siitä asti kun se perustettiin. kyllä mäkin ajattelin tolleen sillon joskus, että vähänkö tyhmää ku ei voi tehä mtn. sitte vaan hoidin toisten heppoja, ja sain niin paljon TRää et sain ostettua kjn. tietenkää peli ei oo kiva jos ei löydy motivaatiota tai ei tajua mtn, mut miks haukkua ? tommosen sivuston ylläpitäminen maksaa ihan sairaasti, ja tietenkää sen ylläpitäjät ei maksa siitä ite. aatelkaa, jos me ei maksettais, tallinia ei varmaankaan olis. ja tietenki ne jotka sit maksaa, saa niitä erikoisominaisuuksia, muutenhan se vast olis tyhmää. ja nykyään voi tienata tallirahaa paljon helpommin, voi myydä hevosia ja lemmikkejä, tarjota niitä siitokseen, huutokaupata niitä, ILMAN KJtä! niin ja tallejakin voi myydä ja huutokaupata. tietenki voi hoitaa toisten heppoja. ja on tulossa se uus 3D mestaruuskilpailuhomma, jos voi päivittäin voittaa sikana rahaa :>
      mut jos ei kiinnosta, nii on tietenki olemas

      howrse.com
      en ite oo kokeillu,mut ainaki toiset sanoo et kiva paikka ^^ pitää tietenki ymmärtää englantia

      horseland.com
      howrsen tapanen kait, kokeilin joskus :>

      horseisle.com
      tätä oon itekki pelannu, tosikiva peli ^^ voi kävellä/ratsastaa eri saarilla ja yrittää saada kiinni hevonen :>

      mydreamstable.com
      stallet.se
      minstall.no
      minstald.dk
      meinpferden.jotain en muista
      on niitä vielä lisää :>

      • papsp

        MITEN SINNE IHMEEN HORSEISLANDIIN REKISTÄYDYTÄÄN??


      • papsp
        papsp kirjoitti:

        MITEN SINNE IHMEEN HORSEISLANDIIN REKISTÄYDYTÄÄN??

        sori siis horseisleen


      • Romppuuh
        papsp kirjoitti:

        MITEN SINNE IHMEEN HORSEISLANDIIN REKISTÄYDYTÄÄN??

        Kato suomenkieliset ohjeet sivuilta www.mukula.org/horseisle


    • TH-fani

      Moi!! :) Mun mielestä ainakaan Tallini.fi ei oo peli. Se on kivempi kun jotkut nettipelita ja niin. Eikä siellä pelatakkaan. Ja mun mielestä pelejä yleennsä pelataan ja jos on peli niin sitä pitäs pelata. :D :D Et siks kantsii miettii miksi Tallini.fi:hiä sanoo!! :) :) =) Mutta kuitenkin mulla oil sellastakin asiaa et onko joku just tänääm lauantaina 8.3.08. käyny siellä?? =) Mä yritin mut siihen tuli joku englanninkieleinen raporttii... et tietääkö joku miten sinne pääsis? Ootko päässy tänään tai tän jälkeen siellä... :D

      • eyel

        Ne päivittää servereitä tän viikonlopun aikana, ei muuta. Sinne pääsee taas huomenna, eli maanantaina. :)


    • hepoliini

      tallini.fi on ihan vammanen paikka ja sinne pistää ihan turhaan rahaa un sitten kun sinne on tuhlannut paljon niin se kone lähettää viestin että salasanasi on vaihtunut ja kun mulla vaihtu sähköposti niin on vähä vaikee saada tietää mun UUTTA salasanaa!!tai sit se nettisivu lakkaa toiimast.ihan p a s k a paikka.

    • ilovetimmy

      tallini.fi:ssä voi rakentaa tallin jos on kj:ii voi vaikka muita tilaamaan kj;:n ittelleen jos ei ite saaa ja tallirahaa saaa helposti ku myi eläimiä nii siitä saa tallirahaa.myös kj:n mukana tulee 100tr:haa.MiEtI!

      • eri mieltä

        tallini.fi on aivan surkee mä oon siel KJ rakensin TPn mut se on niin surkee sit se HOWRSE ei ainakaan se vaik mä oon siinä


    • Tallini-Fani

      Tallini.Fi :ssä voi rakentaa, ja tehdä tallin maksutta! Saat heti 7 tallirahaa, jolla voit ostaa hevosen. Sitten voit myydä sen hyvään hintaan, ja tehdä lisää eläimiä. En ole itse ikinä tilannut, ja minulla on 20 eläintä!!!

      T. Tallinissa on kivaa!!!

      • tallinis seikkailioille

        Tallini on mukava, kiva ja kaikkea muuta


      • ......

        Korjaan yhen jutun tosta viestistä. Heti alussa saa 10 tallirahaa. Eikä niitä hevosia pysty myymään jos ei oo kultajäsenyyttä!


      • Romppuuh
        ...... kirjoitti:

        Korjaan yhen jutun tosta viestistä. Heti alussa saa 10 tallirahaa. Eikä niitä hevosia pysty myymään jos ei oo kultajäsenyyttä!

        Mä ainakin pystyn myymään eläimiä ilman kj'ta! Et kato ja kokeile ite!


      • eri mieltä
        ...... kirjoitti:

        Korjaan yhen jutun tosta viestistä. Heti alussa saa 10 tallirahaa. Eikä niitä hevosia pysty myymään jos ei oo kultajäsenyyttä!

        pystyy myymään jos ei oo kulta jäsen mä ainakin pystyn


    • ----

      Tallini ei oo ollu v-loppuna käytössä, ja tänään pitäis avautua.
      Jotkut on sanonu et on jo päässy sinne, ja sen piitäis kuulema avautua 16-22.00 välisenä aikana, eli nyt millon vaan :)
      MDS:sässä jotkut sanoo et siel on käyny hakkeri, ja jotkut taas sanoo et ne vaan päivittelee ja asentaa uutta toimintoa. En tiiä mikä pitää paikkansa

    • Marsuvauva

      No yksi virtuaali hoitola missä voi myös jutella on "lemmikki.se"

    • ascii2501
    • Tallinilainen

      "...Jos ei hanki jotaki rahaa puhelimella". Hmmm. Ja pah! Laiska sinä vain olet. Itse olen ollut Tallinissa n. 8 kk, joista ehkä 2-4 olen ollut ilman KJ'ta, ilman kavereita, omistanut 1 hevosen ja ansainnut yli 50 TR pelkästään treenaamalla muiden hevosia. Sitten tallini varastettiin, sieltä otettiin rahat ja sain tallin takaisin sekä IRL- että Tallini-kamun avulla. Joku tilasi säälistä KJ'n ja sittemmin on mennyt hyvin.

    • IiBBa.Laht*******

      Mielestäni Tallini.fi on Mahtava,Fantastinen paikka. Kannattaa Roolipelata. Aluksi kyllästyin Talliniin,mutta kun uskalsin mennä paikkaan >>Puhu >>Roolipelaa,jäin heti koukkuun. Käyn siellä päivittäin roolipelaamassa useita,jopa muutamia tunteja. Omia roolipelejä ei voi kyllä luoda muut kuin KJ,mutta TR se vie vain vaivaiset 10 TR. Ja tilatahan voit salaa..? Ja,KJ't voivat myös rakentaa talleja,eli muuttaa Tallipohjaa. Ehkä sinunkin kannattaisi alkaa käymään siellä enemmän,ja laitella eläimiäsi näyttelyyn,yms. Ehkä jonain päivänä talliasi koristaa Pokaali tai Ruusuke..? Ja.. Voit myös antaa omilta talleiltasi TK jollekkin talleillesi,jos olet KJ. Myy kasvattejasi vähintään hintaan 5 TR,sillä kun loit hevosen,sehän maksoi yhtäpaljon. Siis,ei kannata lannistua. Minäkin kiinostuin sivusta,ja käyn siellä näpyttelemässä hulluna joka päivä. Esim. Hyvä alku on,käytä alkusummat 10 TR 2 hevoskasvattiin. Teetä itsellesi kasvattajanimi,ja rekisteröi se jollekkin Clubille. 1 hevonen maksaa tasan 5 TR. Oikeiden hevosten summa olisi jo maltaita..! Myy toinen kasvateistasi 5 TR,ja sinulla on taas alkusumman verran,eli 10 TR. Näin voit tehdä kasvattejasi eteenpäin. Ja,siinä ajassa edistyt paremmin,jolloin opit tekemään parempia kuvanmuokkauksia,tekstejä ja nimiä. Näin voit alkaa myydä kasvattejasi enemmällä summalla,ettet joudu aina kahisutella pientä seteliä. Jos kasvattejasi ei myydä ollenkaan,alenna hitusen hintaa. Ei koskaan kannata myydä 1 TR,sillä muuten 4 TR on mennyt hukkaan johonkin,kun luot hevosen. Kannattaa myös tehdä aluksi hevonen,jonka summa on taas tasaiset 5 TR. Jätät sen toisen osan 10 TR,eli toisen 5 TR mitä et ole käyttänyt omaksesi. Näin voit ostaa hevosellesi joltain tallilta melko halvan,5 TR maksavan kuvanmuokkauksen. Juuri niin. Nyt sinulla on 0 TR. Ja laitat kuvan hevosellesi,ja myyt sen eteenpäin vaikka 20 TR. Mitä parempi kuva,koodaukset,Desing ja tiedot eläimellä on,sitä kalliimmalla sen voi myydä. Ja kun sinulla on 20 TR,käytät rahat samalla tavalla kuin ennenkin. Näin voit saada jopa tuhansia TR,jolloin et välttämättä tarvitse KJ. Voit ostaa,myydä ja tehdä mitä vain,ilman,että tarvitsee huolehtia,milloin rahasummat alkaa vähentyä,kunnes pankkitilisi ammottaa tyhjyyttään.

      • Romppuuh

        Olen siis aivan samaa mieltä IiBBa.Laht*******'en kanssa! Tr'ää voit myös saada silleen, että ostat aluksi vain yhden heosen ja menet jonkun toisen tyypin tallille, katsot jonkun hevosen, jolla ei ole paljoa op'tä ja valitset sitten "VS". Santsaa siihen 1tr ja jatka niin kauan, kun sinulla on taas 10tr ja voit ostaa hevosen jne. ja sitten teet niille hienot kuvat (LAILLISET!!!) ja desingit ja myyt eteenpäin!


    • wix

      Voisko joku ihana ihminen hommaa mulle rahaa howrseen tai talliniin haluan 5000tr

    • Suffe

      Olen samaa mieltä,että tallinissa ei voi tehdä
      juuri mitään, jos ei oo kultajäsenyyttä ja se on
      tosi ärsyttävää...

    • Nore

      Yksinkertainen vastaus: EI OLE MUITA TALLININ KALTAISIA PELEJÄ! Ja muistakaa, että tässä on kysytty että onko tallini.fi kaltaisia pelejä, EIKÄ sanottu että MAINOSTAKAA, RUINATKAA jne.

    • Royale 96

      Moi, tost tallini.fi "ärsyttävä" kohdast et ei se mun mielest haittaa se ei oo paha hinta mutta kun sitä tarvitsee paljon ja sitä pitää tilata koko ajan.. se alkaa ärsyttää..tilaan tallirahaa muille talleille saaden itse siitä voittoa :)
      mutta olen samaa mieltä kuin sää tost jutust.. !

    • chating!

      yksin kertaista: teet tunnuksen vaikka suntuubiin(www.suntuubi.com) ja teet tallin. Voit laittaa sinne kaikke hevosille jos haluat ilmaiseksi! Sinä voit hoitaa hevosia ja muut voi hoitaa hepoja! YKSINKERtAISTA; VAI MITÄ?

      • Romppuuh

        Jos et halua tehdä itsellesi tallia www.tallini.fi 'hin, niin voit tehdä sen näille sivuille:
        - www.freewebs.com
        - www.webbisivu.com
        - www.geocities.com
        - www.suntuubi.com

        P.S. Mun mielestä helpoin ja paras on tehä www.webbisivu.com 'iin!


    • Tallijengi

      Tallini.fi:hin voi rakentaa kyllä oman tallin, mutta se maksaa 1 tai 2 euroo. Mun muistaakseni 2 euroo. Siihen kuuluu kultajäsenyys eli KJ joka pitää saada ennen kun voi tehdä oman tallin ja 100 tallirahaa eli tr:ää. Muuten se on ilmaista

    • Veroniaxa

      hei minä haluasin sitten suomenkielisiä tallini pelien tapaisia.

    • |o.O|

      Ei Tallini.fi:ssä kaikki maksa, jotkut ei-välttämättömät jutut vaan. Ja rahaa voi saada muutenkin kun vaan maksamalla oikeeta rahaa..!!

    • Jennns_

      Ärsyttävää kun sain melkein toimimaan tuon tallini.fi pelin..Kokeilin salasanaksi vaikka mitä ja kaikki oli olevinaan varattuja jopa sana horatsu ja läskipää :o sori mut oli pakko kokeilla toimiko ees nuo mut nekin oli varattuja x) :/ tai sitten piti olla väh.3-15 kirjainta.tai sitten oli viel et salasanan täytyy sisöältää 3-15 kirjaimet ja 0-9 numerot...mikä mättää!? How Know!?

      • Lapukka

        Joo ei tallini.fi:ssä aina oo hauskaa ku oikeet rahnuuki menettää mut aijatelkaas niitte lasten ilmeitä, jota ovat nuoria, hepparakkaita ihmisiä, jotka kuvittelevat aivan muuta tallini.fi:stä kuin me vähän isommat. En kyllä väitä että kaikkien mielestä tallini.fi olisi hyvä paikka mutta minun mielestä aika mukava paikka. Ja muistathan.. Mekin olemme heppa rakkaita :>>


      • Yksi tallinista

        Jennns_ laitat siihen ekä että oletko tyttö vai poika. Sitten laitat sähköpostiosoitteesi. Sen jälkeen valitset maan. Sit laitat tallisi nimen. Sitten vuoden, kuukauden ja päevän. Sitten salasana ja salasana uudestaan. Sitten postinumero. Sitten klikkaat vasemmasta alareunasta että 'Hyväksyn jäsensopimuksen'
        Sitten painat 'Rekisteröi minut'-nappulaa.

        www.tallini.fi


    • Niinpä.!

      Kaikki ei ole maksullista! Tallirahaa saa helöposti hoitamalla!

    • -ärsyyntynyt

      Tallini.fi on nykyään tosi ärsyttävä, kun siellä kaikki nolifet ryöstelee toisten talleja. Itse sain IP-eston, jäähyn ja porttikiellon koska joku oli käynyt mellakoimassa tallillani, johon olen käyttänyt aika paljon rahaa. En kyllä aio mennä sinne enää takaisin, kun kaikkien siellä pitää olla niin lapsellisia -.-

      • w

        Mä käyn viel tallinis vaikka myönnän et se ei oo kauheen kivaa et talleja varastetaan ja sillee.Jos joku varasta multa ni lopetan talinissa käymisen samantien,koska olen kuullu niitä tapauksii monta ja jotkut sanoo et ovat 100% luotettavii ja pyytä salista et saa tehtyy jotkut dessut tai ikonit toisen tallille mut sit kuitenki tekee siellä jotain tyhmää!


    • tiiz &lt;3

      samaa mieltä sun kaa..

    • Stara98

      oon samaa mieltä et taalini on iha peest.

      • Tavallinen tallaaja

        Mun mielestä talli.fi on hyvä paikka. Vaikka kj maksaakin niin sen voi myös ostaa tallirahoilla.
        Lataa tietokoneeseesi vaikka gimp ja brusheja ja myy dessuja eli deshingnejä. Sitten kun sulla on tarpeeksi tallirahaa niin voit pyytää jotakuta ostamaan sinulle sellaisen ja sitten voit muuttaa omaa tallipohjaasi. SItä paitsi moni tallinissa käviä vain ropettaa ja se on mun mielestä kivaa... Mun mielestä on turha tulla valittaa koska joittenkin mielestä paikka on kiva niin sama tuo!


      • Zixu
        Tavallinen tallaaja kirjoitti:

        Mun mielestä talli.fi on hyvä paikka. Vaikka kj maksaakin niin sen voi myös ostaa tallirahoilla.
        Lataa tietokoneeseesi vaikka gimp ja brusheja ja myy dessuja eli deshingnejä. Sitten kun sulla on tarpeeksi tallirahaa niin voit pyytää jotakuta ostamaan sinulle sellaisen ja sitten voit muuttaa omaa tallipohjaasi. SItä paitsi moni tallinissa käviä vain ropettaa ja se on mun mielestä kivaa... Mun mielestä on turha tulla valittaa koska joittenkin mielestä paikka on kiva niin sama tuo!

        Minun mielestä tallini.fi on parempi kuin Howrse. Jos jotkun eivät ymmärrä englantia ja eivät osaa käyttää google kääntäjää niin tallini.fi on ehdottomasti parempi vaihtoehto. Ja vaikkaymmärtäisikin englantia tai/ja osaisivat käyttää google kääntäjää niin voihan silti kokeilla tallini.fi:tä! Mielestäni tallini.fi on 1000 kertaa parempi vaihtoehto kuin Howrse. Eikä tallini.fi:ssä tarvitse ostaa KJ'tä. Siellä pärjäilee ilman! Ja kyllähän niitä ilmoisia KJ-päiviäkin tulee.

        Nimimerkillä: Zixu


    • Elwiis &lt;3

      Kröhöm. Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta.. Olen käynyt tallinissa jo 4v. Ja totta kai ne palvelut maksavat, miten muuten sivut pysyisivät pystyssä? Sivutilakin maksaa. Ja kyllähän siellä oman tallin voi rakentaa? Tekee vain itse oman tallipohjansa.

    • herz

      ihmettelen todellakin, että siellä ei voi tehdä "mitään" ilman, että tilaa jotain puhelimella. Itse olen ollut tallinissa ja kolme vuotta enkä ole käyttänyt sentin senttiäkään koko sivustoon! Silti talleillani on ollut koko ajan kultajäsenyys ja tallirahaakin on kertynyt jo yli 20 tuhatta. Kaikki tämä vain kovalla työnteolla....

    • tallini:ssa kävijä

      en oo samaa mieltä, sillä tallini:ssa voi esim:
      ropettaa, laittaa hevosia astutukseen ja ostaa eläimiä ilman että tarvitsee olla kultajäsen!!Joten kannattaa käydä tallini.fi:ssä^^eikä oo pakko ostaa sitä rahaa eikä siellä käynti maksa yhtään mitään.oon käyny siellä tooosi kauan enkä oo vieläkään kyllästynyt YHTÄÄN!!

    • 111

      Tallini on kyl ihan järkevä, ja mulki on siel talli. ja siel voi mun mielest voittaa OIKEETA rahaa! en oo kyl ihan varma...

      • halipatsui

        Ei siel kyl voi voittaa oikeeta rahaa..


      • 112
        halipatsui kirjoitti:

        Ei siel kyl voi voittaa oikeeta rahaa..

        aijaa...no sit olin vääräs, mut mulle ainaki kerrottii et voi...


      • Ponihullu
        112 kirjoitti:

        aijaa...no sit olin vääräs, mut mulle ainaki kerrottii et voi...

        En tarkota tietenkään että sä oot hullu, vaan se joka sanoi sinulle, että tallinista voi voittaa oikeeta rahaa.


      • Ilkein

        Ei voi tallinissa voittaa oikeaa rahaa.
        Itse olen siellä Ilkein, enkä ole ikinäkertaakaan tilannut kultajäsenyyttä.
        Silti viihdyn siellä :)
        Yleensä saan pohjatilauksista parin kuukauden KJ:n, joten on se aika mukavaa.


    • Auttaja :D

      Kun Rekisteröit itsesi Howrseen (todella hyvä paikka) niin siihen Sponsor ja Code juttuun ei tarvii laittaa mitään... ( Tai en itte laittanut ). Ehdotan Horwsea, vaikka onkin enkuks niin tosi hyvä paikka :D

    • Mmmeri´

      Joo, tää on aloittajalle ja kaikille muillekin jotka puhuu sivu suun tallini.fi -sivustosta. On okei, että ette pidä tallinista, koska siellä ei ole mielestänne mitään hauskaa. Tosiasia on, että kova vaiva tallin eteen on se hauska, sillä lopputulosta on sitten aivan ihana tarkastella. Jos jaksatte panostaa talliinne, niin siitä voi tulla vaikka koko sivuston kuuluisin!

      Tässä pari vinkkiä aloittelijoille :

      - Tee aluksi vain yksi hevonen, jolla on järkevä nimi ja laillinen kuva. Jos teet kaksi hevosta, rahasi menevät kaikki ja et voi sen jälkeen tehdä paljon mitään, ellet myy toista tai kumpaakin hevosta.
      - Hoida toisten hevosia. Sovi vaikka hoitsusi omistajan kanssa, että kymmenestä treenauspisteestä (joita saa esimerkiksi juttelemalla muiden kanssa pikarilla) saat 5tr.
      - Käytä hyväksesi silloin tällöin saatavat ilmaiskoojiit, jotka tulevat automaattisesti tallillesi, tai joista tulee ilmoitus sähköpostiisi. Muista, että ilmoitus tulee vain siihen sähköpostiin johon olet tallisi rekistöröinyt liity -vaiheessa!
      - Hanki ystäviä, jotka saattavat parhaassa tapauksessa sponsoroida sinua hieman vaikkapa tallirahalla tai dessuilla.
      - Ja kun pääset muokkaamaan tallipohjaa, käytä vain yhteen sopivia tallipaloja, sillä sekalaiset pohjat ovat vain kaamea 'rumistus' tallinissa! Sellaisiin talleihin törmää jokapäivä!

      Ja... Kultajäsenyyttä ei voi tilata esimerkiksi siksi, että on estot puhelimessa tai vanhemmat eivät ole antaneet lupaa tilaamiseen. Voithan toki pyytää vaikka syntymäpäivälahjaksi tilata vanhempiesi kännykästä KJ'''n. :>

      Ilman KJ'''takin toki pärjää ihan hyvin. :> Yleensä KJ'''sta pyydetään 250-500 tallirahan välillä. Jos on kysyttävää, niin kysykää vaan. ^^

      • Tritla-Tallinis

        Niin olen sammaa mieltä sinun kanssa. tse aloitin tallin Pepsinen, / Serkku keksi / Serkun avustuksella joskus kesällä O8 mutta poistin sen ja sittenloin Tritlan jota pyöritin serkun kanssa ja sitten nyt yksin

        eli nykyisiä tallejani on:

        - Nitrate
        - Tritla
        - Pusunen
        - Squaring
        - Suokkipolku


    • Joku Tyhmä

      Ku oon tekemäs sinne howrseen sitä ''tyyppii'' ni siinä lukee ''The Godfather you have typed doesn't exist'' MITÄ TEEN?????

    • Assoirja

      Kyllä tallini on ihan hyvä paikka, mutta se ärsyttää kun joka paikassa pitää ollaa kj..... Kun ei voi mennä huutokauppaankaan kun pitää ollaa kj. Mutta kyllä tiedän että kaikkien sivujen pitäminen maksaa. Etsisin tallini kaltaisia pelejä, mutta kaikki ne mitkä ovat tallinin kaltaisia niin enkun kielisiä.Eikä se enkku oo oikei hallus mul. :)

    • Gnea

      Itse suosittelen Howrsea. Erittäin monipuolinen ja nätin näköinen peli. Oikeaa rahaa ei tarvitse käyttää, ellei halua. Englantia täytyy tietysti osata ja peli voi aluksi vaikuttaa hieman hankalalta. Ohjeet lukemalla ja apua pyytämällä pääsee jo pitkälle.

      Ja rekisteröitymislomakkeen Sponsor-kohtaan voi kirjoittaa jonkun Howrse-pelaajan tunnuksen. Esim. jos kirjoitat siihen "Gnea", niin minä saan pelissä 5 naurista, joita voin syöttää hevosilleni. Ei siis sen kummempi juttu. Ja rekisteröityminen onnistuu aivan hyvin, vaikka jättäisikin kyseisen kohdan aivan tyhjäksi.

      Kannattaa kokeilla :)

    • enkku

      tallini.fi on minusta mahtava paikka!ja kun tilaa kultajäsenyyden,niin saa 100 tr,eikä se maksa kuin 2 eur.kj(kultajäsesenyystä)ei ole pakko tilata.voit myös myydä kultajäsenyyden torilla.myös tallirahapaketteja on olemassa.

    • Celebra (tallinis)

      Kyllä tallinis voi rakentaa tallin! Oot vaan tyhmä ku et älyä sitä!!! SUN PITÄÄ OLLA KJ!!!!!!!!!

      • Samaa mieltä!!!!!!!!

        Nii just! Pitää olla kj ja se maksaa vaan 2,00€!
        Siis äly halpaa! Jos ei saa itte tilata kjta voi kysyy muilta, että voiko ne tilata!
        Haloo! Käyttäkää pliis järkee!


    • Inkuuh

      Olis just kiva pelata jotaan ilmasta :)

    • Milkkiss

      Mut hei, voithan sä mennä virtuaali tallille!!!

    • d

      Howrsw saa käänettyy suomeks!!!!!!!! laitatte goglee howrsw ja sit laitatte et käänä sivu suomeksi!!!!!! siinä lukee pienellä!

    • hdgf

      älkää ny kaikki laittako siitä saatanan howrsesta!! ihan tarpeeks on jo tullu kuultuu siitä >.< kertokaa ny niitä muitakin netti yhteisöjä ku se!! eikä oo pakko olla meetfursti aiheisia paikkoja >:(

    • ÖÅÖÅÖ

      OON SAMAA MIELTÄ

      • Muuan neiti

        Mä käyn ainaki Horse islessä aika hyvä paikka, mutta saattaa tylsistyy nopeesti. Mun isosiko löys tän, ku mä halusin pelata heppapelejä. Siellä saa napata villihevosen ja sitä sitte hoitaa.


    • Vitsikäs

      Joo, tallini ei oo vanhoille! >8D

      • tallinissa kävijä

        Miettikäähän vähän. Tallinin pitäjät ei oo mitään pihejä. Ne on käyttäny sivun perustamiseen valtavasti rahaa, ja rajoittamalla joitakin toimintajo maksullisiksi, he saavat rahansa takaisin. Lisäksi Tallinilla on palkallisia työntekijöitä(mielestäni ainakin) joten mistäs heidän palkkansa sitten tulevat? MInkäänlaistasurtnetsivusta eiknnaapitää tapioll, ymmärte varmaan sen. Sitten vielä niille, jotka kyselee neuvoa Howrseen; täälläon moneen kertaan mainittu, mistä löytää apua, ja löysin sieltä alkuvaiheessa kaiken tarpeellisen avun. JOs ette vä ihmiset osaa enkku, kainnataisiko olla suomenkiesillä sivuilla??


    • Ratsastelija

      Jos haluutte oikeesti jotain hauskempaa kun tallini.fi ja howrse tai mikä oli niin menkää oikeesti ratsastamaan. Se maksaa mutta kunto myös kasvaa joten ne ketkä ei oo tyytyväisiä menkää OIKEALLE TALLILLE. Mä käyn ratsastamas tosi usein

    • Teinijanina

      Howrse on mielestäni hyvä paikka. Siellä saa kaikennäköistä tehdä, kilpailla, kasvattaa hevosta aikuisemmaksi jne. Suosittelen lämpimästi jos haluat hyvän pelin! :D Kokeile  

    • tallini

      no moi mulla on sama ogelma mutta mää oon kuiteski siel ihan kiva paikka

      • italiaano

        Oletteko käyneet enkun tunnilla? Nelkkiluokkalainenkin osaisi käyttää howrsea ja horseislea! Ja katsokaa aiempia viestejä, ennekuin kysytte. Itse olen horseislessä, ja minusta se on hyvä paikka. Howrsea olin ajatellut kokeilla.

        Mutta täällä olen ollut vuodesta 2008 lähtien:
        www.lemmikki.se

        Teille, jotka ette osaa englantia. Täysin suomenkielinen! Nykyään huutokaupassa voi ostaa hevosiakin, mutta niitä ei aivan heti saa, sillä ne maksavat erittäin paljon. Minulla on oma hevonen tällä sivustolla. Hevoset lemmikissä maksavat noin 1000 euroa, mutta ei omaa rahaa, vaan lemmikin rahaa. emmikissä ei mikään muu maksa, kuin se, että jos haluaa olla kultajäsen, ja vaikka ei se olisikaan, voi tehdä kaikkea muuta jännää. En ole koskaan ollut kulta jäsen, enkä tarvitsekkaan. Minulle riittää tavallinen jäsenyys. Voit sisustaa kotisi lemmikissä HTML-koodeilla haluamaksesi, kunhan lodissasi ei ole liikaa koodeja. Kun liityt lemmikkiin, saat 120 euroa alussa. Kerran viikossa saa 20 tai 40 euroa lemmikin rahaa aina tilillesi. Rahoilla voit ostaa lemmikeitä, niille leluja, ruokaa ja ruoka kuppeja. Voit teettää pentuja ja pitää niitä aivan ilmaiseksi.
        Hevosia voi harjata kaksi kertaa päivässä tunnin välein, ja niillä voi treenata koulu-, este- ja maastoratsastusta, mutta vain nappia painamalla. Lemmikki.se kehittyy koko ajan ja sinne tulee kokoajan uusia juttuja. Suosittelen kokeilemaan! Todella hyvä paikka.

        Niin ja unohdin, lemmikeillä voi kilpailla ja nostaa pisteitä leikittämällä ja silittämällä joka päivä. Lemmikkisi saa silloin helpommin palkintoja.

        Liity ihmeessä!

        Jos tarvitset apua kysy minulta lemmikissä jäsenellä: vilkas

        Köydät minut syöttämällä etsi kenttään vilkas, ja klikkaa nappia, jossa nickini lukee. Sitten mene hitusen alemmas, näät infoboksin missä on tietoja. Sitä alempana on viesti laatikko mihin voit laittaa viestisi ja painaa: lähetä yksityinen viesti.

        Toivottavasti autoin teidät alkuun!


      • maakrapu123
        italiaano kirjoitti:

        Oletteko käyneet enkun tunnilla? Nelkkiluokkalainenkin osaisi käyttää howrsea ja horseislea! Ja katsokaa aiempia viestejä, ennekuin kysytte. Itse olen horseislessä, ja minusta se on hyvä paikka. Howrsea olin ajatellut kokeilla.

        Mutta täällä olen ollut vuodesta 2008 lähtien:
        www.lemmikki.se

        Teille, jotka ette osaa englantia. Täysin suomenkielinen! Nykyään huutokaupassa voi ostaa hevosiakin, mutta niitä ei aivan heti saa, sillä ne maksavat erittäin paljon. Minulla on oma hevonen tällä sivustolla. Hevoset lemmikissä maksavat noin 1000 euroa, mutta ei omaa rahaa, vaan lemmikin rahaa. emmikissä ei mikään muu maksa, kuin se, että jos haluaa olla kultajäsen, ja vaikka ei se olisikaan, voi tehdä kaikkea muuta jännää. En ole koskaan ollut kulta jäsen, enkä tarvitsekkaan. Minulle riittää tavallinen jäsenyys. Voit sisustaa kotisi lemmikissä HTML-koodeilla haluamaksesi, kunhan lodissasi ei ole liikaa koodeja. Kun liityt lemmikkiin, saat 120 euroa alussa. Kerran viikossa saa 20 tai 40 euroa lemmikin rahaa aina tilillesi. Rahoilla voit ostaa lemmikeitä, niille leluja, ruokaa ja ruoka kuppeja. Voit teettää pentuja ja pitää niitä aivan ilmaiseksi.
        Hevosia voi harjata kaksi kertaa päivässä tunnin välein, ja niillä voi treenata koulu-, este- ja maastoratsastusta, mutta vain nappia painamalla. Lemmikki.se kehittyy koko ajan ja sinne tulee kokoajan uusia juttuja. Suosittelen kokeilemaan! Todella hyvä paikka.

        Niin ja unohdin, lemmikeillä voi kilpailla ja nostaa pisteitä leikittämällä ja silittämällä joka päivä. Lemmikkisi saa silloin helpommin palkintoja.

        Liity ihmeessä!

        Jos tarvitset apua kysy minulta lemmikissä jäsenellä: vilkas

        Köydät minut syöttämällä etsi kenttään vilkas, ja klikkaa nappia, jossa nickini lukee. Sitten mene hitusen alemmas, näät infoboksin missä on tietoja. Sitä alempana on viesti laatikko mihin voit laittaa viestisi ja painaa: lähetä yksityinen viesti.

        Toivottavasti autoin teidät alkuun!

        Mistä sieltä voi luoda tyypin?


      • oonatar5
        maakrapu123 kirjoitti:

        Mistä sieltä voi luoda tyypin?

        mäkä en tiiä


    • ?

      tuleeko viruksia, jos tuohon liittyy? :0

      • ?

        tai maksaako?


    • Talliniin kyllästyny

      Urgh, tääpä on kirjava keskustelu...

      Itse olen käynyt tallini.fissä jo monta vuotta, rakastan muokkailla kuvia ja tehdä dessuja. Mutta olen kyllästynyt talliniin viimeaikoina. (Olen täysin hyytynyt Crewien toimintaan, muihin käyttäjiin, poksuihin ja ruusukkeisiin, sitä miten omaa työtä ei arvosteta enää jne jne jne..) Olen ajatellut testata enkunkielistä Tallinia, jos siellä olis kivempaa. Ainaskin kielellisellä puolella pärjään, enkku kymppi.

    • hebonen

      Howrse on todella kiva peli, vaikka onkin enkunkielinen, mutta kun pääsee jyvälle niin kyllä se siitä! Itse oon jääny siihe koukkuun ;)

    • Varjokärppä

      Ehkä asiaa on jo puitu tarpeeksi, mutta laittaisin tähän vertailut:

      TALLINI
      Suomenkielinen
      Talli perustetaan heti
      Pienemmätkin ymmärtävät sivuston käyttöä
      - Kallis kultajäsenyys; 3 euroa
      - Alussa vain 10 tallirahaa


      HOWRSE
      Laadukas
      Tietyllä lailla mukavampi kuin TF
      Halvempi kuin TF; yksi passi 1,50 euroa
      Pelivinkit
      Alussa 1000 equusta
      - Englanninkielinen

      EN hauku kumpaakaan sivustoa, kummasakin olen mukana (TF: Hayabusa, Howrse: Karppa) mutta laitoin vain vertailuja tähän vain avuksi.

      • howrse-fani

        ihan tiedoks sulle et howrsen saa myös suomen kieliseks, jos menee osotteeseen www.howrse.fi tai www.howrse.com mutta mikäli otat comin niin sinun pitää painaa suomen lippua ylä reunasta


    • Tf''äläinen

      Tallinissa maksaa 3e 30 p kultajäsenyys ja 30e ikuinen kultajäsenyys mutta itse sain ikuisen 15e :D

    • Rainflower

      Tosiaan, silloin ennen joulua uuteenvuoteen 2011 asti sai tilattua 30 eurolla ikuisen KJ:n, joka ei siis lopu koskaan (; Ja oli halvempaa tilata ikuinen KJ 30 eurolla silloin ennen joulua, kuin tilata jatkossa joka kuukausi uusi KJ 3 eurolla. :) Ja ikuiseen KJ:n tilaamisesta sai 4 tonnia tallirahaa, upean timantin tallin nimen viereen ja nimen edessä chatissa on pieni välkkyvä timantti! Jos et ehtinyt sitä silloin tilata, se on harmi, koska tuo sama juttu ei TF:n mukaan tule enää koskaan toistumaan. Tuosta Howrse vs. Tallini.fi-kiistasta sen verran, että molemmilla sivustoilla on ne omat huonot ja hyvät puolensa. Niitä ei sillä tavalla pysty mitenkään vertaamaan, koska kaikila on omat mielipiteensä. Mutta kuitenkaan älkää viitsikö ruveta täällä äksyilemään, koska tiedätte varsin hyvin itsekin että kaikki eivät voi pitää siitä, mistä sinä! :) Minut löytää TF:ästä tallilta Rainflower, joten jos omistat tallin siellä, tule ihmeessä moikkaamaan!

      T. Rainflower (toivottavasti tajusitte vähääkään mitä tekstissä selitin :p)

    • -

      yks on myös howrse

    • ...

      jos jotkut ei ymmärrä howrsest , kun se on englanninkieliin nii howrse on suomenkielisenäkin:

      Howrse.fi

      tosin suomenkielisessä ei oo niin paljoa ominaisuuksia.

      oon ite siellä nimimerkillä Maantievirus ja englanninkielisessä Angelhead
      :)

    • LakeijaNumeroYks

      itse olen sitä mieltä että howrse on laillisuudenkin kannalta parempi paikka kuin tallini.fi.

      Tallini.fi kuhisee erilaisia huijareita, kuvankopioijia ja muutakin hämäräperäistä laitonta sakkia.

      Kyllähän niitä varmaan howrsessakin saattaapi olla, mutta roimasti vähemmän kuin tallinissa. Howrse on ehkä enemmän hieman vanhempien, kehittyneempien nuorten paikka kuin tallini, paitsi voihan sielläkin vanhemmat ja järkevät olla lakia noudattaen...

      Tämä on meikän mielipide, joten turha urputtaaa.

      • LAURA.

        NO ÖÖM


      • LAURA.

        joo ymmäretää. nii et käyks kuukaa onnenperän talliil. mä käyn se on hyvä paikka mut se ei oo tietsikka peli vaan ihan oikee talli


    • ansna :p

      onneks howrse on nyt suomekski :)

    • kiva howrse

      howrse on ihana paikka mäkin pelaan siel ja mul on jo varsoja 2

    • kiva howrse

      mä ja mun olivia olaan jo menty kisoihinkin

    • Ponihöperö(Howrse)

      Tietääkö kukaan muu, mistään muista ku Howrsesta, tai Tallinissa?
      Oon niissä kummassakin, ja ihan hyviä ne on. Tallinissa on vain miinus se, että jos ei ole KJ:ta, tallirahaa, tai tarpeeks hyviä eläimiä, niin ei silloin ole "kuuluisa" x(

    • Hippuli

      Howrse on oikeesti ihan paras paikka. Oon käyny siel talliniski mut must se on iha surkee paikka. Tallinissa ei voi tehä melkeimpä mitään ellei osta niitä tallirahoi mut Howrsessa pärjää iha hyvi vaikka ei osta passeja, koska suurinosa niistä toiminnoista maksetaan equuksilla ja niitä saa ihan vaivattomasti ilman, että käyttää niihin oikeeta rahaa. :)

      PS. Ethän suutu jos olet tallini fani, koska se että tallini on ihan surkea paikka on vain minun mielipiteeni :)

    • muntter

      Miksi valitatte että howrse on paska, kun ette tajuu enkus mtn? Se on nyt suomeks,pölhöt!!

    • JB/PK-fani<3

      voi vittu ootte noloja menkää sit howrse.fi:hin eikä com:iin :D mä ainaki meen saatte tietty mennä enkun kielisellä jos kiinnosta :D

    • ommom

      Nii hei howrse on myös SUOMEKS nykyää -.-

    • arabi

      Howrse

      Mielestäni Howrse on helppo ja kiva peli kun siellä on aina jotain uutta ja kaikesta hyötyy. Huonoa on kuitenkin se, kun en saa ostaa mitään oikealla rahalla. Haluaisin muuten löytää yhtä kivan howrse-tyyppisen pelin mutta sitä ei oikein tuppaa löytymään... Tallini.fi on mielestäni kuiva paikka, sori tallini- tyypit. Tallinissa on aina kaikki samaa ja tallini hidastaa ihan perkuleesti tietokonetta.

      Bliide auttakaa jos tiedätte jonkun Howrse-tyyppisen pelin joka on ilmainen, mutta EI tallini.fi

      Kiitos kaikille jo etukäteen toivoisin kiitos vastausta. (:

    • veruks

      Jos ette osaa keskustella asiallisesti, niin älkää keskustelko ollenkaan. Tallini.fi on oikeasti hyvin rajoittunut paikka, jos ei voi oikealla rahalla mitään tilata. Howrse antaa paljon mahdollisuuksia ilman oikean rahan käyttämistä, ja siellä monet pärjäävät parhaiden joukossa ilmankin.
      Olen pelannut tallini.fissä pari vuotta sitten, mutta tallini poistettiin täysin ilman syytä. Ja paikka on huononemaan päin, todella täyteen tupattu sivusto josta ei ota enää selkoa. Howrse.fi on suomenkielinen howrse, ja siellä löytyy monesta paikkaa apua, ja muilta voi aina kysyä.

      • Garzy

        veruks olet ihan oikeassa. Olen itse ollut tallinissa parisen vuotta mutta tilejäni poistettiin ihan ilman syytä. (Olin saanut kavereiden tilejä) Olen nyt Howrsessa pelannut kohta vuoden se on paljon parempi paikkasanon


    • Garzy

      veruks olet ihan oikeassa. Olen itse ollut tallinissa parisen vuotta mutta tilejäni poistettiin ihan ilman syytä. (Olin saanut kavereiden tilejä) Olen nyt Howrsessa pelannut kohta vuoden se on paljon parempi paikkasanon

    • sen ku keksis

      Howrse o iha tyhmä paikka :/ mul on varmaa miljoona niit Equuksii enkä tee niil mitää. Ja siel ei voi laittaa hevosille ees kuvia ilma et maksaa :/ Ja Howrse o muuteni vähä semmone. Hevosen huutokauppa kestää sen kolme päivää et sitä ei voi pitäää myynnissä kauemmin ja hevosista on pakko pyytää yli 500 equusta. Ja sit siel on kokoaika joku taikajuomajuttu karkkisota tms. menosa -.-

    • lueppas :D

      Ensinnäkin equuksilla maksetaan melkeinpä kaikki toiminnot howrsessa, eikä minun tietääkseni siellä ees laiteta hevosille kuvia, ja miks pitäis kun ei niillä kuvilla tee mitään. Jos ei halua pyytää hevosista 500 equusta tai enemmän, niin voi hevosen laittaa turvasatamaan 400 equuksella ja se menee sinne suoraan.
      Ja musta on ihan hyvä, että howrsen pitäjät keksii sinne just jotai taikajuoma juttui tai jotai kalentereita, koska niistä saa palkintoja, kun suorittaa niitä tehtäviä, joten näin vähän kyöhemmätkin pelaajat voivat saada bonuksia hevosilleen tai jotain muuta vastaavaa, kun taas esim. ne tallinin pitäjät ei tee sinne ikinä mitää.
      Ja vielä, että suoramyynnissä, hevosen myynti ei kestä 3 päivää vaan hyvin kauan

      Howrse on oikeesti hyvä paikka!! Kannattaa kokeilla!!! :D
      Enkä kyllä menis talliniikaa ihan hirveesti haukkuun, vaikka on se kyllä aika huono paikka mun mielestä =DD

      Mut hei järkee riidellä jostain peleistä xD Hei COME ON =D

    • Tietäväinen

      Kaikki kertovat sen olevan Howrse, niin kuin se onkin. Ja kaikille tiedoksi: Howrsen saa suomenkieliseksi klikkaamalla oikeasta yläkulmasta, Europe -lippua. Varmaan jokaisella on International, mutta jos haluatte sen suomenkieliseksi, niin klikkaatte Europea, ja sieltä tulee yhdeksi valinnaiseksi suomi. Ja sponsoria ei kannata laittaa, sillä se, joka sinua on sponsoroinut, saa nauriita ja Equuksia paljon enemmän kuin sinun pelihahmo equuksia viikossa! Voitte kysyä lisää minun omalta tunnukseltani Howrsessa: Gray

      :D

    • ...
    • O_o

      ÄLÄ LAITA SPONSORI KOHTAAN MITÄÄN!SEN VOI YKSINKERTAISESTI JÄTTÄÄ TYHJÄKS!!!

    • Blondi(ko)

      Hei! osaako kukaan neuvoa miten howrsen huutokaupasta ostetaan hevonen? :D Oon ehkä vähän blondi, mutten vaan yksinkertaisesti ymmärrä miten sieltä saa ostettua hevosen ja siis jäsenyyspäiviä ja karmaa on tarpeeksi. Kiitos jos joku viittii auttaa

      • Howrsepelaaja

        Katso ensin minkä hevosen haluat. Sitten paina hevosen tietojen kohdalla oikeassa reunassa olevaa suurennuslasia. Pääset hevosen myynti-ilmoitukseen jonka oikeassa yläreunassa on kohta josta voit pyytää hevosesta haluamaasi summaa. Tosin useimmiten hevosista tarjotaan vasta viimesekunneilla, joten suosittelen ostamaan vasta viimeminuuttien aikana.


    • tiedän

      kyl howrse peli on suomekski

    • howrse tyttö;)

      olen howrsessa aj ei ole tullut mitään ongelmia mutta jos jollain niitä on niin finhowrsen sivuilta löytyy;)

    • tallinilainen

      onko muita kuin howrse ja tallini???

    • KÄYKÄÄ HOWRSESSA

      ootekste noin tyhmiä? Howrsessa EI TARVISE etsiä hevoselle kuvia niikuin talllini.fi ssä ja varsan synnyttämisen epäonnistuminen on MAHDOTONTA voi teita...

    • ....-

      Niinpä niin kukaan ei ikinä ymmärä howrsea olen ite pelannu vuoden niin iha hyvä peli
      howrsessa olen ikuinen

    • ds

      Sen saa jo suomeksi. Paljonmukavempi suomen kielisenä.

    • suomenkielinenkinon.
    • tintus

      tallini.fi ja howrse ovat minusta molemmat hyviä paikkoja.

    • enni3413

      Viimeisen kerran ONKO MUITA PAIKKOJA KUIN TALLINI.FI JA HOWRSE? Olen itsekkin Howrsessa ja se on tosi hyvä paikka. Tallini.fi sivustolle en viitti kirjautua, koska mietityttää vähän että mihin ne tarttee paikkakuntaa ja postinumeroa. ja muutenki Howrse on hyvä ku sinne ei oo pakko laittaa sähkärii (ite oon kyl pistäny). SUOSITTELEN HOWRSEA KAIKILLE!!!

      • medddf

        Jep, Howrse on paras, olen itse aloittelija, ja jo nyt koukussa


      • tässä olisi

        On paljonkin, esim. itse käyn Horse Edenissä www.horseeden.com, hankala aluksi mutta ihana kun oppii miten homma toimii (ja ihaninta on se, että hevosten väri määräytyy vanhempien värin mukaan, toisin kuin Howrsessa), www.horseisle.com, www.istable.se (ruotsinkielinen), www.avirtualhorse.com, www.hipponized.com. Nuo ainakin tiedän c:


    • Kysyjä

      Saako Horse Edeniä suomen kieliseksi?

    • FinnisGame
    • hevoshullu

      Suosittelen howrsea :) siellä olen itsekkin, ja se on täysin ilmainen cx

    • Artur Gajewski

      Koska Suomessa on todella pieni tarjonta näissä online hevospeleissä niin päätin sitten koodata ihan oman sellaisen. Eli tervetuloa Virtuaaliheppoihin rakentamaan omia talleja ja hoitamaan omia sekä muiden pelaajien hevosia osoitteessa www.virtuaalihepat.com

      Peliin täytyy rekisteröityä, mutta on täysin ilmainen etkä joudu koskaan maksamaan mistään. Pelissä käytetään virtuaalisia euroa, eli siis leikkieuroja joilla voit hankkia hevosillesi tarvikkeita sekä ruokaa.

    • APuvaaah

      Hei! Oks kellää tietoo miksei tallini enää toimi? saan sähköpostei sivustolt muttei se enää toimi ku sinne menee.........

    • terttu67

      hevos pelissä howrse sinun pitääkasvattaa hevosia kehitta mallä ori ja tamma kunsinulla on ori paina kohasta missä lukee astuta tammani niin pääset samalleta solle kun minä.Olen pellannut howre virtuaali peliä jo 4 vuotta ja minulla on 41 hevosta koko pelissä!

    • Anonyymi

      VIE SE TAMMAS ORIIN LUO SIITÄ SE ALKAA EI NE PYHÄLLÄ HENGELLÄ SYNNY

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2359
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      71
      1772
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1487
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1035
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      879
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      172
      755
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe