teräasekeskus!

EN SUOSITTELE!!

En suosittele kyseistä kakkafirmaa. Sivuilla on aseita myytävänä, joita ei kuitenkaan todellisuudessa ole. Hommasin luvan, tein tilauksen, meni puolivuotta ja asetta en saanut. Lupa takaisin ja 30 egee hukkaan! Ja vieläkin pollottaa sama ase myytävien sivuilla, vaikka aseita ei edes saa!

87

33243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no...

      Itse jos käytettyjä katselen liikkeiden sivuilta, niin kyllä ensin soitan että onkos sitä enää, tai muutenkin aina soitolla varmistan.. Ei kannata sokeasti luottaa nettisivuihin...

      • kiinnostunut eräästä

        Kertoisitko mikä ase oli kyseessä.


      • Rihilakkometästäjä
        kiinnostunut eräästä kirjoitti:

        Kertoisitko mikä ase oli kyseessä.

        Eekös se ollunnakki joku kakka-ase.


    • aavikkopupu

      asiantuntijat myyjinä.ei mikään takapajulan kauppa niinkuin suomenmaalla yleensä tahtoo olla.satsattu hienoihin nettisivuihin.negatiivista jos voi sanoa niin hinnat yleensä tiukkoja.suomen harrastaja kun tottunut tinkimään.

      • Rihlako luotipiipulla enimm...

        vituttoo iha omasta syystää.


      • Anonyymi

        Jep multa ainaki pelkkää plussaa tälle firmalle ++++++


    • Dimdam

      Minunkin tilauksesta jättivät tuotteen pois (en tilannut aseita), eikä ole sittemmin kuulunut. No onneksi oli alle kympin tavara. Ja tästä on aikaa jo puoli vuotta, olen lähettänyt ehkä 4 sähköpostia ja soittanutkin pari kertaa, mutta en saa kiinni ketään. Eli en suosittelee tätä lafkaa.

      • Tyytyväinen olen kyllä

        Tilasin toissa iltana tuotteen. Eilen tuli jo kännykkään ilmoitus, paketti on saapunut postitoimipaikkaan. Tänään tuli paperinen pappu postista samasta asiasta ja hain tuotteen. Palvelu toimi nopeasti ( vrk:n nopeammin kuin eräällä toisella yrityksellä viikko takaperin ) ja tilattu tuote oli just se minkä olin tilannutkin.

        Jos tilaus ei mene perille, saattaa olla syynä jonkin annetun tiedon puuttumisen, tai joitakin tuotteita ei ehkä myydä postimyynnissä vaan vaativat henkilökohtaisen käymisen liikkeessä tarvittavine viranomaisliitteineen. Jenkeissä voi ostaa panssarivaunun tai taistelulaivan postimyynnissä, mutta ei sentään suomessa.

        Tähän saakka yksikään postimyyntiostos ei ole osoittautunut höpläyttämiseksi, kun kauppakumppanina on ollut suomalainen firma ( aivan sama, onko myyjä ollut Verkkokauppa.Com, Select Suomi, tai pienempi putiikki ), palvelu on oelannut ja tuotteen vaihto- ja palautus- on tarvittaessa sujunut, vaikkakaan rihkamatavaraa myyvien palautus ajat eivät ole olleet yhtä nopeaa palvelua kuin tavaran toimitukset tilattaesa. Ulkolaisilta firmoilta en ole viitsinyt edes kokeilumielessä tilata mitään, mutta tutut jotka ovat tilanneet esim. LP levyjä, ovat olleet tyytyväisiä ( varsinkin länsimaissa sijaitsevien yritysten palveluun ).

        Puhelimella nyt varmaan ketään ei kiinni saakaan, ellei ole erityisesti annettu numeroa ja kellonaikaa, jolloin soittaa voi. En minä ainakaan alkaisi puheluihin vastailemaan, sillä soittoja varmaan tulisi vaikka tilauksia soittajat eivät tekisikään... Teräasekeskuksesta ei ole kuin hyviä kokemuksia itselläni, joten hämmästelen tuota mustamaalaamistanne.


    • isi

      kohtuuttomalta,itse sain oman pyssyni (viivästyksestä johtuen)viimeisen päälle viritettynä ja viilattuna ja erittäin tarkkana ilman ongelmia.Hyvää täytyi odottaa,turhaan en odottanut.

    • Creepo

      Itse olen tilannut tavaraa muutamaan otteeseen (en tuliaseita), yhden kerran tilaus oli hieman myöhässä mutta pahoittelivat viivästystä ja kertoivat että tilaus on matkalla kun sähköpostilla kyselin tilannetta.

      Tuliaseiden tilaajille onkin sivuilla nyt ainakin tarkat ohjeet miten menetellä tilausta tehtäessä. Tosiaan ennen kuin tilaa on ehkä hyvä tiedustella tuotteen saatavuutta, varsinkin käytettyjen tuliaseiden tapauksessa.

      Ja mitä yhteyden ottoon tulee, yhden kerran olen soittanut kun piti palauttaa tuote, (Hajosi, sain uuden joka on kestänyt hyvin.) ei mitään ongelmia. Ja sivujen kautta tehtyn kyselyyn ovat vastanneet aina päivän tai parin kuluessa.

      Ja ihan näin yleensä kun verkkokaupoista tilaa jotain, varsinkin kun on isoista rahoista kyse, kannattaa soittaa ja tiedustella ensin.

      Ja mitä teräasevalikoimaan tulee, se on ISO ja laaja, hinnat kohtuullisia kun vertaa valmistajan hintoihin (USAssa).

    • sword and gunman

      mä oon saanu jokaisen tilauksen perille!!! liekö tilaajassa vika? teräasekeskuksen tuotteet on hintansa väärti!!!!!

      • a.p.k.l

        Täydet propsit Teräasekeskukselle!!! Posti toimii nopeesti, ja tavara on mitä pitää! Meidän seura ottaa firman kyllä yhdeksi patruunoitten päätoimittajaksi!


      • Tomppa -63
        a.p.k.l kirjoitti:

        Täydet propsit Teräasekeskukselle!!! Posti toimii nopeesti, ja tavara on mitä pitää! Meidän seura ottaa firman kyllä yhdeksi patruunoitten päätoimittajaksi!

        Itse kävin hiljan paikan päällä ja oli ihan kannattava reissu. palvelu oli asian mukaista ja ammattitaitoista. Ei kytätty vaan sai kaikessa rauhassa katsella. Tinkimisestä senverta että se on taitolaji, toiset osaa ja toiset ei.


      • en tiä
        a.p.k.l kirjoitti:

        Täydet propsit Teräasekeskukselle!!! Posti toimii nopeesti, ja tavara on mitä pitää! Meidän seura ottaa firman kyllä yhdeksi patruunoitten päätoimittajaksi!

        teraasekeskus on perseestä ostamani ase ei toiminut melkein ollenkaan en suosittele ilma-aseiden ostoa kellekkään


      • Joku vaan

        Teräasekeskus tietää kyllä tuliaseista, mutta ei teräaseista. Hehän eivät valmista mitään tuotetta, vaan hankkivat ulkoisilta firmoilta. Itselläni toimitukset ovat olleet aina kohdallaan ja ajoissa. Mainostekstejä tosin ei aina kannata ottaa niin vakavasti.


      • SA-inttiläinen
        a.p.k.l kirjoitti:

        Täydet propsit Teräasekeskukselle!!! Posti toimii nopeesti, ja tavara on mitä pitää! Meidän seura ottaa firman kyllä yhdeksi patruunoitten päätoimittajaksi!

        "Meidän seura ottaa teräasekeskusksen patruunoiden päätoimittajaksi???????????????????????????????????"

        Teillä ei varmaankaan ole RAHASTA pulaa... TA-keskushan on tunnetusti YLI KALLIS liike KAIKKIEN tuotteidensa kohdalla!!!!

        Viisas kiertää kaukaa!!!


      • hörnö
        Joku vaan kirjoitti:

        Teräasekeskus tietää kyllä tuliaseista, mutta ei teräaseista. Hehän eivät valmista mitään tuotetta, vaan hankkivat ulkoisilta firmoilta. Itselläni toimitukset ovat olleet aina kohdallaan ja ajoissa. Mainostekstejä tosin ei aina kannata ottaa niin vakavasti.

        Millähän perusteella eivät tiedä teräaseista?


    • asiakas1

      Soitin ja kysyin eräästä aseesta ja sen saatavuudesta. puhelimessa oli oli erittäin ylimielinen, kiireinen kaveri. tuli mieleen että anteeksi kun soitin. No, ostin aseenio sitten muualta. Sieltä jossa mua kuunneltiin ja koin saavani palvelua.

      Ikinä en menisi ostamaan Jokelan teräase keskuksesta yhtään mitään.

    • ...

      Tuotteista ei varsinaisesti anneta vääriä tietoja, mutta nettisivujen ylihypettävät myyntipuheet ärsyttävät.

      Kommunikointi kaupan ja asiakkaan välillä on aika nihkeää. Tilauksen vastaanottamisesta tulee ilmoitus sähköpostiin mutta se siitä. Ei tule mitään tietoa jos tuote on loppu ja sitä joudutaan tilaamaan jostai maailman äärestä. Tilauksen perumisesta "pyritään ilmoittamaan".

      Tilauksen lähetyksessä on huolimattomuutta. Tiedän jo kaksi tapausta joissa on tullut melkein oikea tuote mutta ei ihan kuitenkaan. Tuotteet olivat kuitenkin niin lähellä oikeaa ettei kumpaakaan viitsitty lähettää takaisin. Kaksi kusahtanutta tilausta kuudesta on aika arveluttavaa.

      Tilausten/palautusten nihkeyttä lisää että Terä-Asekeskus nimellä ei ole postin kanssa asiakaspalautus sopimusta vaan ne menee jonkin toisen firman nimellä. Tästä ei ole vaivauduttu mainitsemaan sivuilla.

      Valikoima on kyllä parhaita ja laajimpia mitä olen nähnyt. Hinnatkaan eivät ole kamalat ja paketit lähtee kiitettävällä vauhdilla jos tuotetta on hyllyssä.

    • GamoCFX

      itse olen erittäin tyytyväinen kyseiseen firmaan.. tilasin ilmakon kiikaritähtäimen ja paukkuja niin ase tuli ajallaan, tähtäintä ei ollut kun oli loppu niin lähettivät 50e kalliimman tähtäimen ja laadukkaamman ja sitten Gamon paukkujen tilalle laittoivat UMAREXIN laadukkaampia ja kalliimpia paukkuja.. että olen kyllä todella tyytyväinen

    • erikoisaseet

      Vähittäismyyjä ei voi toimia jos tukkumyyjä ei saa toimitettua aseita määrä-aikaan mennessä ( ennakkomyynti ) tai tuote loppuu tukkumyyjän varastosta sesongin aikana. Esim. ns. kotimainen SAKO-Berettan aseiden saatavuus uutuusmallien kanssa on pers...tä. Halusin Tridentin ja uuttera 7 kk metsästys tämän aseen kohdalla n.200 jälleenmyyjää läpi ei tuonut toivottua tulosta joten oli pakko hakea ase saksasta.

      • ss

        Ostin ko. firmasta miekan jota he esittelevät nettisivuillaan. Tai luulin ostavani. Kuitinkin mukaan ostin mutta kotona tajusin tarkemmin valmistusmateriaalia ja koristeluja tutkittuani, ettei kyse olekaan siitä miekasta, vaan halvemmasta saman valmistajan miekasta. Laitoin kyselyä heille. Vastaus että ostamani malli onkin uudistettu versio ko. miekasta. Hah juurikin niin ja kaikki nettisivut millä ko. miekkoja myydään ovat väärässä:-D Laitoin heille vielä lisäkyselyä ja kuvat. Ei muuta vastausta. Laitoin kyselyn myös miekan valmistajalle, joka vahvisti että kyseinen miekka ei ole se millä nimellä terä-asekeskus sitä myi vaan toinen, halvempi versio. Ilmoitin tämänkin Teräasekeskukselle, Ei vastausta, mitään kommentointia saatikka pahoittelua virheestä. Kuinka moni lieneekään mennyt samaan vipuun. Mitään en tuosta paikasta enää osta.


      • Moro
        ss kirjoitti:

        Ostin ko. firmasta miekan jota he esittelevät nettisivuillaan. Tai luulin ostavani. Kuitinkin mukaan ostin mutta kotona tajusin tarkemmin valmistusmateriaalia ja koristeluja tutkittuani, ettei kyse olekaan siitä miekasta, vaan halvemmasta saman valmistajan miekasta. Laitoin kyselyä heille. Vastaus että ostamani malli onkin uudistettu versio ko. miekasta. Hah juurikin niin ja kaikki nettisivut millä ko. miekkoja myydään ovat väärässä:-D Laitoin heille vielä lisäkyselyä ja kuvat. Ei muuta vastausta. Laitoin kyselyn myös miekan valmistajalle, joka vahvisti että kyseinen miekka ei ole se millä nimellä terä-asekeskus sitä myi vaan toinen, halvempi versio. Ilmoitin tämänkin Teräasekeskukselle, Ei vastausta, mitään kommentointia saatikka pahoittelua virheestä. Kuinka moni lieneekään mennyt samaan vipuun. Mitään en tuosta paikasta enää osta.

        Perkele minulle tapahtui tasan sama! Mitäs vittua ne oikei kusettaa?


    • Metsien mies

      Ostaessani erästä asetta ko, liikkeestä kaupankäynti tuntui hieman oudolta . Toimitin ostoluvan,ase luvattiin tilata, odotin kuin hepo kevättä,Soitin maahantuojalle varmistin että kyseistä tavaraa on varastossa.Asetta kerrottiin olevan mutta ta,keskuksesta ei ole tilausta,soitto ta,keskukseen vastattiin. Asetta ei ole maassa. Kerroin että ainakin kolme minuuttia sitten oli, vastaus. Ai jaa, täytyy katsoa. luvattiin soittaa, ja soitettiin kerrottiin koska ase on heillä. Ase oli sovittuna aikana ja on toiminut hyvin.
      Hieman erikoisia mutkia matkassa. Parempaa uuttavuotta!

    • Ryynänen Toivo

      Juu en todellakaan asioi tuossa puukko ja buutsi firmassa.
      Tulee lähinnä mieleen että pitää kuulua johonkin pahamaineiseen moottoripyörä jengiin kun astuu ovesta sisään. Tulee vastaan jos mitäkin katutappeluissa käypää esineistöä mutta varsinainen erä toiminta ei löydä sijaa liikkeessä. Edellinen pitäjä joka jokelassa piti pienempää ja oikeasti eräliikettä oli jo miljööltään miellyttävämpi ja sai metsästykseen tarvittavat tarpeet aina.
      Sen jälkeen siirtynyt kokonaan av aseeseen jämsään. Laaja valikoima ja lähes kaikkea on ja jos ei ole tilataan sekä palvelu todellakin kohdillaan. Liikkeeseen on aina mukava mennä ja sen huomaa toisistakin sillä tiskiin nojailevia tarinan kertojia on aina selittelemässä millon mitäkin teeren tai jäniksen ampumista:)

      • h8red

        Mä olen asioinut TAK:ssa Jokelassa niin kauan kun liike on siellä ollut. Koskaan ei ole ollut ongelmia. Ei siellä asioidessa tai postinkauttakaan.


      • Kanistaja

        Eivät kaikki asehenkilöt halua kuulla tarinoita "Kun minä ja eräkaverini Ryhäsen Jussi supimettällä oltiin ..möyh möyh ...katoin kun supi kurkkii kolosta ja sanoin "panehan maata ...mäyh mäyh...ja raukaisihan sitä kun Jyttorpin Röötää päin naamaa tuli ...möyh möyh" (kuvassa POSEERATAAN naamat auringon polttamina aurinkotuoleissa . Luonnollisesti yläkroppa paljaana ja kaljamahat valuen.


      • Töttöröö

        Huom se on teräasekeskus ei eräasekeskus..


    • xenomx

      Tilasin tuotteen odotin 3pv lähetin kyselyn että missä on ? .. meni 1 päivä ennenkuin vastattiin ja sanottiii että tuote on loppu :S täääh .. sivuilla lukee että kaikki sivuilla olevat tuotteet on varastossa ..sanoivat että tulee (joskus)uusi satsi tehtaalta .en jaksanut odottaa joten sanoin haluavani rahat takaisin torstaina .meni torstain päivä ja perjantaina kysyin että missä rahat ovat sanoivat että menee ensiviikkoon tääähhh ? ensiviikkoon.. olen hyvin pettynyt hidasta toimintaa huonoa palvelua kun joutuu omia rahoja ruinaamaan takaisin ..!! menetitte asiakkaan..

    • Juho Turpeinen

      Kävin kerran ostamassa patruunoita kyseisestä liikkeestä.Oli vuosi 2007 ja kyseiset patruunat tulivat kivääriini tikka m55 308.Myyjä kysyi minulta että lintujako noilla ammut? vastasin että en vaan radalla tauluja.Sen jälkeen myyjä alkoi kertomaan minulle että 308 on lintuase eikä sovellu hirvenmetsästykseen ollenkaan vaikka useat sillä niitä ampuvat.Kysyin myyjältä että milläköhän kaliberilla sitä hirveä sitten pitäis metsästää ja hän vastasi:Vähintään 3006 tai sitä järeämpi.Hän myös esitteli 500 nitroexpress kivääriä jonka panos maksoi 15e kpl.Kuuntelin ukkelin juttuja ja samalla mietin että mikäköhän Rambo se luulee olevansa? tuosta on nyt 4 vuotta aikaa mutta vieläkin naurattaa.

      • Juhoturpeinenontroll

        tää nyt on taas joku ihan trolli pistäny vaa jotain omaa saagaasa täällä ?


    • o

      paska firma

    • Asemies-toveri

      Ensin tilataan ase. Kun ase on liikkeessä, se varataan ja hommataan ostolupa.

    • Nimimerkki@erkki

      lol tilasin nuntsakun (nunchaku)3 pvä tilauksesta eip näy
      tulee varmaa 2 viikon pääst

    • j

      Tosi surkea firma. Kävin kerran paikan päällä ja enkä saanut minkäänlaista palvelua. Tosi ylimielinen äijä tiskintakana vaan mulkoili ja kun siltä jotain kysy niin se vaan murahti jotain. Tuli sellainen olo että anteeks kun tulin sun kauppaan. En varmasti osta kyseisestä paikasta mitään. Ja olen pitänyt kyllä huolen että olen kertonu paikan asiakaspalvelu taidoista eteen päin.

    • ddddddddddddd

      Surkee liike. Tilasin heittoveitsiä n. 3kk sitten eikä minkäänlaista viestii onko tulossa vai ei, tosin en enää niitä hakiskaan jos sattuis tuleekki. Hinnatki myös kalliit verrattuna muihin

      • Bolsevikki

        Ihan paska firma. Sivut täynnä höpöä. Kävin paikan päällä tiedustelemassa useampaa tuotetta jotka sivujen mukaan piti löytyä hti. Kauppa puolityhjä sikolätti. Jätkä nysväsi tiskillä ja sanoi, että kausi ohi - tilataan ensi kaudeksi. Osta kaikkea!
        Kerroin että sivujen mukaan löytyy ja vastaus oli, että sivut on ajan tasalla ... Aivopieru!?!


    • seuranta rules

      On kyllä sellaisia tuotteita myynnissä, että poliisit varmaan kiinnostuvat noista tilauksista. Jos joku kloppi tilaa nuntsakun, niin ehkä on parempikin ettei se sitä saa.

    • Marving

      Tilasin revolveriin kotelon. Tuli väärän kätinen vaikka TAK:n sivuilla ei pystynyt valitsemaan kätisyyttä (heillä oletus että asiakas on vasen kätinen!). Soitin teräasekeskukseen ja sovin että vaihdan tuotteen (hommaan meni viikko ennen kuin sain puhelimella yhteyden, soitin n. joka toinen päivä). Nyt 1,5 kk myöhemmin havahduin että en saanut heiltä paluupostia. Soitin lafkaan ja kerroin että en ole saanut rahoja, enkä uutta tuotetta. Laittoivat uuden kotelon, mutta jos en olisi soittanut, olisi 59€ jäänyt sinne sisään. Tyyppi joka vastasi puhelimeen 2. soitolla ei taatusti tiennyt olinko palauttanut heille mitään. Oli sitä mieltä että heillä ei ole edes vasenkätisten koteloita. Pyysin tsekkaamaan kotelon jonka palautin heille. Luurissa tuli hiljaista... Taitaa koko palautusprosessi heillä olla hakusessa. Ja muidenkin viestien perusteella toimitetaan jotain sinne päin mitä tilattu, ja toivotaan että asiakas ei reklamoi. Jos 40 prossaa väärien toimitusten asiakkaista ei jaksa reklamoida ollaan voitolla. Ei vastata yhteydenottoihin, niin taas muutama asiakas väsyy, ja aina joku asiakas unohtaa saatavansa. Se on parasta katetta, kun ainoastaan raha vaihtaa omistajaa.

    • faust

      itse tilannut noin 50 kertaa kyseisestä lafkasta ja joskus jotakin tuotetta saanut odottaa koska loppunut varastosta ja pari tuotetta odotan saapuvaksi edelleen mutta valikoma on valtava joten ymmärrän että joitain tuotteita ei välttämättäeti valmistajalta saa!hinnat suhteessa laatuun on on melko hyvät.tarjouksia voisivat kyllä joskus himotilaajille tarjota!!lmiinusta puhelinpalvelusta,aina ei saa asiantuntevia vastauksia muuten suomen paras teräliike.t pikkalan viiltäjä!

    • Vastuullinenmies

      Ostin sieltä 5 vuotta sit Siq Sauer Mosquiton.. oli mun ensimmäinen ase. Kirjoitin sinne mailia eka, että olen kiinnostunut ja sain saman päivän aikana vastauksen, että he pitävät asetta varattuna mulle kunnes saan lupapaperit heille perille. Ase tuli nopeasti postissa asiallisesti pakattuna ja palvelu oli muutenkin todella mukavaa ja ystävällistä.

      Aina pitää ensin varmistaa, että tuote on saatavilla, koska eihän noita nettisivuja joka päivä ehditä päivittää. Oletkohan ihan järkevä aseenkantaja jos onnistut näin yksinkertaisen asian kuseen? Odotit siis 6kk aseen saapumista? Olisit varmaan voinut muuttaa hankintaluvan kohdetta ja valita jonkin toisen aseen.. vai kökötitkö kotona 6kk toiveikkaana postilaatikon edessä? :D

      Vaikutat pösilöltä...!

    • vittu että vituttaa

      Älkää vain ostako koskaan yhtään mitään kyseisestä firmasta. ei vastaa puheluihin eikä sposteihin. myi valmistusvirheellisen aseen, jota eivät suostuneet edes korvaamaan. saatanan kusipäät...! pidän huolen että levitän sanaa kyseisestä paskalafkasta metsästysporukoissa...!!!!

      • No pahus

        Mikä oli se valmistusvika ja pystyikö sen toteamaan kun näpelsit pyssyä sitä ostaessa? Merkki ja malli vois olla hyvä julkaista niin osaa varoa! Jos oli epäilystä viasta kaupassa niin et varmaankaan sitä olis sieltä ulos kiikuttanut mutta kiinostaisi tietää jos tuo on yleinenkin juttu tämä valmistusvika tietyysä vehkeessä!


    • Anna juttu

      Kuluttaja-asiamiehelle.
      Ei kannata vihuttaa, soita kuluttaja-asiamiehelle niin hän hoitelee sulle asiat kuntoon.
      Jos firma ei hänen suositustaan noudata, saa se merkinnän suosituksen noudattamatta jättämisestä ja kun niitä muutama sinne kertyy saattaa lääniäkin ruveta kiinnostamaan
      kenelle on antanut aseiden myyntiluvat.
      Kuluttaja-asiamies hoitaa myös rahallisesti pienempiarvoisemmat asiat, jopa muutaman kympin jutut.

    • Mitä eteensä jättää.

      Heh. Myivät 1911 runkosen sprinkun jokunen vuosi taakseppäin. Ase toimi hetken ja alkoi 300 laukauksen kohdilla todella jumittamaan ja tarkkuus hävisi nallit puhkesi ammuttaessa tehdaspaukuilla.
      Tämän huomasin vasta vuoden päästä kun aloin aseella enemmän ampumaan.
      Piippu uusiksi sen sovittaminen, lupa menettely, piippuhela, iskurin jousi, nallipiikki, nallipiikin jousi ja monta rata testi kertaa. Springfield tehdas uusi.
      Myöhemmin kyselin lipasta ko kikottimeen oli mainoksessa kun harvoin on rosterisena tarjolla ajoin kauppaan kysyin lipasta, on päässy loppumaan. Sovin palaan myöhemmin uudestaan sama ilmoitus oli edelleen kävin kaupassa ja sanottiin sen päässeen loppumaan Heh..

      • satunnainen 2

        Ko. firma on tunnettu siitä ettei tavaroita ole hyllyssä vaan ne tilataan sitten isommassa pläjässä ja aika kuluu....Itse odottelin 4 veistä yli 6kk ja sitte meni hermo. Miekat ostan aina oululaiselta työstökeskukselta. Kaikki mitä on tarjolla on aina hyllyssä.


    • Tuleva ex-asiakas

      Aika outo putiikki.

      Tilaus lähti noin kk sitten, samoin rahat tililtä. Sain automaattisesn meilin tilauksesta. Sitten ei kuulunutkaan mitään.
      Kaikki tuotteet oli sellaisia joita luulin olevan varastossa, koska ei ollut mainintaa ei saatavilla jne.
      Kahden viikon päästä laitoin meiliä, useammankin. Ja yhtäkkiä tuli ilmoitus että tavarat on kuljetuksessa.

      No osa oli, osa ei. Taas meiliä ja vastaus että loput tulee parissa viikossa.

      Kumma kun asiakkaan pitää kaikki tiedot repiä hohtimilla. Jos viestintä on noin vaikeaa niin kannattaisiko ne nettisivut kaataa ja keskittyä pitämään palvelumyymälää, jossa asiakas on periaatteessa aina väärässä.

      Mokahan on oma, kun ajattelin tukea perinteistä myymälää, jolla on ihan katuosoitekin kaikenmaailman nettimarkettien sijaan. Jos olisin tehnyt tilauksen jostain toimivasta nettikaupasta - kuten tulen tästedes tekemään - niin rojut olisi ollu kotona viikossa.

    • JarkkoL Imatra

      Teräasekeskus myy tavaraa, jota sillä ei ole varastossa, vaikka nettikaupan saldo niin näyttää. Erittäin petoksellista tästä asiasta tekee sen, että nettikaupassa on selkeästi ilmoitettu mitkä tuotteet on loppu eli ei tilattavissa.

      Nyt 2.2.2013 selvisi tämä asia. Ei ole muuta selitystä.
      Nettikauppa näyttää tuotetta olevan saatavilla, mutta sitten etukäteen maksavalle asiakkaalle alkaa selvitä, että tavaraa ei ole varastossa. Vaan tilaus viivästyy, koska tuotteita on tulossa " rapakon takaa", näin kertoo mm. Hannele asiakaspalvelusta. Jonka sähköpostiosoitetta en tässä uskalla laittaa.
      Nettisivut ja maksutavat ovat todella vakuuttavat.
      Teräasekeskuksen nettisivut ovat harhaanjohtavat.
      Teräasekeskus on minulle velkaa reilut 950 euroa.

      • Tiedän kuka olet!

        Hannelen kosto on kauhea!


      • Jason X
        Tiedän kuka olet! kirjoitti:

        Hannelen kosto on kauhea!

        Hanki elämä. Tiedän kuka olet ja en välitä surkimuksista.


      • Jason X
        Jason X kirjoitti:

        Hanki elämä. Tiedän kuka olet ja en välitä surkimuksista.

        Edellinen viesti oli nimimerkille "Tiedän kuka olet! ". 12.2.2013 19:07. Säälittävälle paskalle.


      • Sun ID on mun
        Jason X kirjoitti:

        Edellinen viesti oli nimimerkille "Tiedän kuka olet! ". 12.2.2013 19:07. Säälittävälle paskalle.

        Hyi mitä kielenkäyttöä! Taidanpa kohta tunnistaa sinutkin!


    • ärsyyntynyt

      paskin paikka ikinä! ja surkea palvelu! ostin noin 900e maksavan jalkajousen joka saapui kuin saapuikin pitkän taistelun jälkeen minulle ja tuote oli viallinenja puutteellinen! ja oheistuotteet palasina! lähetin sitten jousen samantien takaisin huollettavaksi kun sen olin paketista avannut. ja nyt olen odottanut 1.5kk että saisin sen huollosta takaisin!!!! ja joka helvetin viikko olen soittanut ja kysynyt että koska jousi tulee minulle takaisin?!! ja vastaus aina sama "tällä viikolla " tai "korjaaja lomalla" JUST!!!!! valehtelevat jatkuvasti päin naamaa ja olen lähettänyt noin 10 sähköposti viestiä ja yhteenkään ei olla vastattu!! mutta silloin kun kaupat oli vielä kesken ja rahat saamatta ja kyselin tuotteesta niin kyllä silloin vastattiin viesteihin jo tunnin sisällä! ihme hevosenleikkiä! en suosittele kenellekkään!!!!!! ja odotus siis jatkuu edelleen! tarvii varmaan ottaa yhteyttä kuluttajansuojaan. grrrrrrrrrrrr

      • Hannelen kosto on...

        Tunnistin sinutkin! Hannele on kohta ovella!


    • faasfafaf

      Vähänkään kallimpaa ja erikoisempaa tilaa, niin johan on paskaa palvelua kyseisessä firmassa.

    • jukka setä

      nyt on tainnut aseiden ja patruunoiden myynti loppua jokelan puodista.

    • dfghdasf

      Eivät myy aseita ainakaan enää nettisivuillaan.

    • asemies55

      Mikäs on tullut...onko tietoa?

    • jukka setä

      viranomainen pisti homman seis.

      • xxxxxxwwwwwww

        Siis millälailla viranomainen pisti seis? oliko jotain puutteita vai mitä? Olen ostanut muutaman aseen liikkeestä ilman ongelmia ja kertakaikkiaan hienot oli nämä nettisivut siis aseiden osalta ja kuvattu joka puolelta, paska juttu jos loppuu.


      • Jukka setä
        xxxxxxwwwwwww kirjoitti:

        Siis millälailla viranomainen pisti seis? oliko jotain puutteita vai mitä? Olen ostanut muutaman aseen liikkeestä ilman ongelmia ja kertakaikkiaan hienot oli nämä nettisivut siis aseiden osalta ja kuvattu joka puolelta, paska juttu jos loppuu.

        Ei kai niitä isompia pulmia asiakkaiden kanssa ole olutkaan. Kuluttajan oikeuksia suojaa kuluttajasuojalaki. Mutta kun Suomi ei ole Usa, ja täällä pitäisi toimia paikallisten sääntöjen mukaan,vaikka ne olisivatkin kuinka v-mäisiä sääntöjä. Viranomainen sallii tai evää luvan myydä aseita ja patruunoita,mutta sääntöjä on noudatettava. Ilmapiiri on Suomessa nyt sellainen,että jos haluaa alalla jatkaa,pitää kaiken otoiminnan olla moitteetonta. Tullin,poliisin ym... muiden tahojen suuntaan. Sama koskee myös yksityishenkilöitä,joilla on viranomaisen luvan edellyttäviä aseita tms. harrastusvälineitä.


    • Mauno-täti

      Mistä niitä poikia nyt syytetään? Onko ne tehny jotain oikeasti rikollista?

    • Jason X

      Aika paljon ongelmia toimituksissa. Se että pyrkivät pitämään sivuilla näkyvät tuotteet varastossa heti saatavilla on häränkakkaa ja tyhjää puhetta. Tämä firma kerää ison setin tilauksia ja sitten ilmeisesti tilaavat "rapakon takaa" tuotteita joiden saavuudesta ei ole mitään varmuutta. Terve menoa tämän viestin mukana konkurssiin. Näin ei tehdä luotettavaa kauppa Suomessa.

      Kerta toisensa jälkeen ilmoituksia, että lähetys on "tulossa rapakon takaa".

      Älkää hyvät ihmiset maksako ennakkoon pankkikortilla. Tein yhden kerran sen virheen. Jos ennakkoon maksaa niin sitten luottokortilla, jolloin pääsee itse pälkähästä ja saa rahansa parissa päivässä takaisin, kun ilmoittaa peruutuksen asiakaspalveluun sähköpostilla. Vastaukseksi tulee yleensä, että tavarat oli juuri lähdössä, mutta.... peruutus on tehty. Höpön löpö. Tai toisessa vaihtoehdossa luottokunta vastaa/maksaa. Samon kuin konkan tehneiden matkatoimistojen tapauksissa on ollut etukäteisluottomaksujen kanssa.

      Itse jätin tuohon puljuun toistasataa euroa etukäteismaksua suorana rahansiirtona menetettynä, kun en aio Hannelelle enää pankkitilini numeroa kertoa. On meinaan sen verran hämärää toimintaa, että luottaisinko heidän tietoturvaansa. En todellakaan. Harmittavaa. Markkinointi ja toimitusajat, tuotesaatavuus on tässä firmassa harhaanjohtavaa. Voisivat tehdä asian paremminkin. Firman idea on hieno ja tuotteet tosi kiinnostavia. Harmi, itsellä jäi noin 800 euron jalkajousi -kauppa tekemättä ( luojan kiitos sain Visa etukäteismaksusta rahani takaisin )

      Yksinkertaisen jännevahatilauksen kanssa meni 8kk. Ei ole tuotetta tullut. Voi voi.
      Mustalle listalle :
      http://www.teraasekeskus.com
      Hannele Heiskanen [mailto:[email protected]]

      Ystävällisin terveisin pitkänlinjan rauhainen jousiharjastaja Jason X

    • pum pum

      Eikös tämmösistä huijarifirmoista voi tehdä oikein virallisen valituksen jonnekkin?
      Sitten loppuu toiminta kyseiseltä puljulta eikä enää huijaa ketään?
      Pitäähän tavara toimittaa jos on kerta listoilla ja on luvattu!
      Onkohan tässäkin joku ählämipatapää pomona kuten monissa?
      Jollei kamaa kuulu niin lasit sisään on mun motto,ja alkaa varmaan kuuluman ainakin perästäpäin!

    • M.A.G.I.C

      No nyt rupes vähän jännittään. Tilasin eilen sieltä Smith&Wessonin assisted opening kääntöveitsen. Sivujen mukaan tuotetta varastossa. Ei tullut perään tilausvahvistusta jotenka laitoin perään sposti kyselyn johon ei vielä vastausta. Olis vissiin ensin kannattanu lukea tää ketju. Plah.

    • Cola

      Tilasin tiistai iltana 13.8 Gamon.Maksoin,ei tullut tilausvahvistusta.Tänään15.8 Gamo matkahuollossa.Toimi hienosti.

    • Eka ja vika tilaus

      Tein tilauksia yli kuukausi sitten useasta eri nettiliikkeestä, kaikista muista lähetettiin päivässä tuotteet mutta terä-asekeskuksesta ei ole vieläkään kuulunut mitään.

      Lähetin n. viikko sitten perään viestiä, että teidän takianne harrastukset on nyt lykkääntynyt kuukaudella koska puuttuu jousipyssystä juuri se palikka minkä teiltä tilasin, voisitteko ystävällisesti palauttaa rahat niin tilaan osan liikkeestä missä homma pelaa? Ei ole edelleenkään mitään kuulunut.

      Tiedän mistä en tilaa jatkossa mitään, en ikinä. Se on hienoa maksaa etukäteen paljon rahaa jostain mitä ei näköjään koskaan tule saamaan. Ja tämän piti olla luotettava ja tunnettu firma?

      • perä-asekusetus

        Tuolta ei todellakaan kannata tilata yhtään mitään ellei ole vähintään 3 kuukautta aikaa odotella tilausta. SIltikään ei kannata tilata yhtään mitään vaikka olisikin aikaa. Heillä on ilmeisesti suomen suurimpana "alan" liikkeenä mahdollisuus valita asiakkaansa, ainakin omasta mielestään. Touhu on ollut jo samanlaista kusetusta vuositolkulla, mutta ilmeisesti eivät syyllisty mihinkään laittomaan koska pienellä präntätyssä lukee että saavat kusettaa miten haluavat.


    • gooze_

      tilasin kesäkuussa 2kpl ar-15 lippaita ja 4kpl beretan lippaita.. noh, kahden viikon päästä tuli 1kpl arskan lippaita ja 4kpl beretan..

      mutta tätä toista arskan lipasta ei oo tullu vieläkään, 3 sähköpostia ja usea puhelu soitettu. sähköposteihin aina vastattu että asiaa selvitetään ja puhelut katkaistaan heti kun saan asian selitettyä ja kysyttyä lippaan perään?

    • loki

      Paska mesta se on 100%! Jos tilaa jotain sieltä nii saat väärä tavaraa,rikkinäistä tai sitten paketista puuttu jotain!Muutamia kertoja on tilannu sieltä kaikkea ja pettyny joka kerral!esim. miten vitus kiikarist voi puuttuu jalat? TAk työntekijöille kysymys...Mix ootte siel töis jos ette tee sitä kunnol?Jos ostaisitte auton ja se tuotais teille pihaa ja siit puuttuis moottorist osia nii olisko se vitun jees juttu???Et oot maksannu jotain ja joudut nussimaa aivojas soittelemalla asiakaspalveluu mis on vitun lusmut tai jotkut keharit kenen vittu puheist ei saa mitään selvää ja asia ei edes selviä ku sulle lyötäis vitun luuri korvaa!!!!????Ottakaa nyt vittu ittes niskast kii ja tehkää asialle jotais saatana! ps. Päivittäkää saatanan NETTISIVU!!!!

    • Pössäyttäjä

      Pyssyt on loppunneet savolaeset kävivät ostamassa kaekki poes

    • asiakas aatu

      Onkos kukaan tilannut täältä mitään lähiaikoina? Eivät vastaa soittoihin eikä sähköposteihin kun kyselee tilauksesta. Pitäskö huolestua kun menin jo tilaamaan viikko sitten ja maksoin tietty ennakkoon?

      • viude-vaude1

        tilasin 2viikkoa sit ja maksoin heti eikä vielä näy...lupasivat täl viikol tulee...eip tarvi tilata sieltä enään mitään.


      • viude-vaude1
        viude-vaude1 kirjoitti:

        tilasin 2viikkoa sit ja maksoin heti eikä vielä näy...lupasivat täl viikol tulee...eip tarvi tilata sieltä enään mitään.

        5viikkoa menny ja tavaraa ei vaan näy...huijari liike


    • perhosiakrhhhvatsass

      Onko tullu kamoja ? Ite menin tilaamaan sunnuntaina eikö vieläkään mitään kuulu

    • KopoKoo

      Soitin ja kysyin onko tuotetta hyllyssä niin tulisin hakemaan (vastasivat muuten heti puhelimeen). Myyjä ilmoitti että tulossa on mutta kestää viikon verran ja otti numeron ylös. Soitti vajaan viikon päästä että tavaraa tuli jo, toisin sanoen olivat laskeneet toimitusajan varman päälle.
      En muuten päässyt silloin vastaamaan kun soittivat vaan soitin takaisinpäin, eivät vastanneet mutta soittivat muutaman minuutin kuluttua takaisin. Kävin hakemassa tavarat ja sain asiallista ja asiantuntevaa palvelua sekä hyviä vinkkejä, ainakin minä aion asioida siellä toistekin.
      Ei tänä päivänä millään liikkeellä ole varaa seisottaa armeijaa myyjiä tiskin takana siltä varalta että asiakkaat kävelisi liikkeeseen, vaan pikkuliikkeissä on yleensä tasan tarkkaan yksi myyjä, ja jos palvellaan tiskiasiakasta niin silloin ei todellakaan vastailla puhelimeen.

    • ImGonnaBeAFlipper

      Ohhoh, hyvä että otin bussiennakon... Tilasin eilen balisongin sieltä maksoi 40e ja 13e postikulut (ehkä) mutta ei tullut tilausvahvistusta lähetin kysymyksen... Ei vastausta (kysyin että tuliko tilaus) nyt sitte jännätää että tulisko sieltä sellane perhosveitsi :)

    • PetkutettuMainoksell

      Huijareitakin on monenlaisia. Esim. kiikarinjalkojen valmistajissa ja myyjissä.
      Tuli hommattua tollaset kiikarinjalat: Millett Sights® Angle-Loc™ Windage-Adjustable Weaver-Style 1” , Ei niillä mitään tee jos pitää säätää sivusuunnassa. Pitäisi olla säätöjalat, mutta kun säätää niin kiristyspuoli jääpi tai se kynsi jääpi ihan vinksalleen. Muotinsaumat epätasaset, pitää viilata. Niissä puuttuu semmoset osat kokonaan jotka tukisi sitä kiristyskynttä ja estäs sen kääntymisen kiristrettäessä. Myyjän mielestä ne jalat on kuulemma hyvät ja toimii oikein sen omassa aseessa..heh. Ei varmaan koskaan oo ees ampunu pyssyllä... sivari varmaan koko äijä. Ei huolinu takasin. Pakko laittaa kuluttajasuoja-asiamies asialle että saan rahani pois. Selvä suunnitteluvirhehän siinä tuotteessa on. Pitää käyä asesepältä hakemassa siitä lausunto kaiken varalle niin ei oo väittämistä vastaan myyjällä.

      • VerkkoO

        Ostit varmaanki KIvelä Oudoorista??? Sieltä minäkin ja ei niillä teekkää mitään. Meni rahat hukkaan. Kun saat sen lausunnon asesepältä niin kerro miten kävi. Muutkin haluaa tietää, jos ehkä saisi rahat takasi.


      • EinariHutiKuti
        VerkkoO kirjoitti:

        Ostit varmaanki KIvelä Oudoorista??? Sieltä minäkin ja ei niillä teekkää mitään. Meni rahat hukkaan. Kun saat sen lausunnon asesepältä niin kerro miten kävi. Muutkin haluaa tietää, jos ehkä saisi rahat takasi.

        Joo, Kivelältä ostin. En tilaa sieltä enää mitään. Ne aseetkin saa halvemmalla muuta kautta ja takuukin pelaa paremmin. Paska lafka, pitäköön romppeensa.


    • patriot

      Tänään kävin paikan päällä ostoksilla. Hyvä ja ystävällinen palvelu,kuten aina ennenkin. Ja se mitä sanottiin löytyvän,löytyi hyllystä. Ei ole koskaan ollut ropleemia asioidessa Teräasekeskuksessa.

    • Barracuda661

      Hei,

      Oikeanmukaisuuden nimessä haluan tässä kertoa oma tarinani: Tilasin sunnuntaina illalla 4 rasiaa ilmakiväärinluoteja. En saanut tilausvahvistusta vaikka maksoin tavarat heti netissä. Maanantaina laitoin heille viestin, onko tilaukseni ok? En saanut vastausta. Mutta. Tiistaina tuli puhelimeeni ilmoitus että tilaukseni on noudettavissa lähikaupasta. Kävin noutamassa ja sain tilaamani tuotteet. Toimitus oli erittäin nopea ja olin hyvin tyytyväinen!

      Ilmeisesti heillä on jonkinlaisia teknisiä ongelmia tuon tilausvahvistuksen kanssa, mutta pyrkivät ilmeisesti kuitenkin hoitamaan kaikki kaupat asiallisesti!

      T. Lakimies/Helsinki.

    • CarlS

      Asiakaspalvelu jopa suomalaisittain surkea. Ikinä ei tiedä etukäteen mitä on varastossa ja saatko tilatut tavarat vasta jopa kuukausien päästä, eli aika arpapeliä siis.

      Itse päädyin tilailemaan muualta EU-alueelta ja viimeksi Saksasta, josta saa samoja tuotteita kolmanneksen halvemmalla ja samansuuruisilla toimituskuluilla suoraan kotiovelle.

    • tietoaon

      Ei pidä paikkaansa sun juttus nimimerkki CarlS

      • CarlS2

        ...En väittele älykääpiöiden kanssa, sori.


    • Jesujiitta_Marsista

      Ostanut Teräperseestä 6 heittoveistä, kaikki mennyt kahtia vaikka heitellyt vaan puukalikoita vasten nurmikolla. 306 euron katana meni kahtia kun huidoin sillä ilmaan heitettyjä ananaskirsikoita.
      Kerran unohdin tilata samaan pakettiin t-paidan. Sain heti (yllätys yllätys!) työntekijän kiinni ja kysyin voiko paidan kokoa XXL lisätä tuohon pakkaamattomaan tilaukseen. Ei voinut.
      Jos en saa rahoja tuosta katanasta niin sitten kyllä joku kuolee. Perkele.

    • Tilasin tuotteen 22.12., sain heti tilausvahvistuksen. Seuraavana päivänä 23.12. tuote noudettavissa. Ei mitään valittamista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      421
      4689
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2334
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1460
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1130
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1015
    Aihe