Rain Veldi-78

Kuka tietää tästä miehestä?

Kyselen nyt täältä kun toisilla sivuilla ei ollu onnea toivon että joku tietää?Jokun toivon auttavan eikä pilailua koska hyvä ystävä on kateissa jossai maailmalla.En unohda ystäviäni siski haluan tietää että tietääkö Joku ehkä Virossa hänestä missä hän olisi juuri nyt.mutta elämässä saa varautua kaikkeen mutta toivon että olisi ehjänä siis Huomio kaipaan nyt vain ja viron puolelta yhteyttä kuka tietää siellä ja osaisi suomea myös ja en kyllä ikinä harrasta pilaa jonkun kustannuksella.Virolaisia jotka tiedätte etenkin hänen ystävänsä johnny ?olen lannistunut kun mistään ei mitään enkä usko pahempaan.voisiko kerrankin joku reilu auttaa minua eikä pilailla.Kuka hän oikein on olisi sekin kyllä hyvä tietää.?en sinänsä tiedä hänestä hirveesti.eli toivon nyt jotain palautetta tai mistä tavoittaisi hänen ystävän johnnyn?että saisi faktaa olemme ystävyys linjalla sinänsä kaukosuhteesta ei koskaan tiedä mitä seuraavaksi.en ainakaan ota vakavasti.mitään.missä on viimeeksi nähty havaittu?ne tiedot olisi tärkeitä juuri nyt
mutta jokaiselle joku on tärkeä ihminen vaikka ei vakavempaa ystävänä olen oppinut ihmiset pitämään en usko mihinkään vakavaan ainakaan kiitos jos joku reilu voisi auttaa.tällä kertaa.opettellut elämään itselleni.sinkku minä periaatteessa olen mutta toivon että hän olisi vaan ok jossain !Reiluja ihmisiä odotan vastaus nyt kiitos koska kyllä minäkin auttaisin reilusti jos tietäis.en laskisi leikkiä....
ainoa olisi että saisi yhteys.
kauko suhteet joko onnistaa tai ei.Siinä se
mulla ei ole oikeestaan onnistaneet mutta jossai se joku varmasti on.!mutta toivo alkaa mennä aina joskus matto vedetty liian monesti alta.
olen oppinut myös että kaikkea voidaan sanoa vaikka ei terkoita.siksi negatiivinen tunteillekkin.
betty blue

26

2681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JAke_---

      Uusin uutinen hänestä on sellainen, että seurustelee ja on muuttamassa tai muuttanut yhteen naisensa kanssa. Sanoi myös keskittyvänsä nyt pääasiassa Virossa oleviin ystäviinsä, eikä jossain kaukana suomessa asuviin. Näillä sanoin, unohda se! Kyllä se ottaa sinuun yhteyttä, jos sitä huvittaa ja sen tarpeelliseksi näkee.

      • betty blue

        kuule nyt haluan selvyyttä asiaan piste i päälle en halua näin asioiden olevan haluan yhteyttä hänen heti tässä alkaa ihan hermostuu
        ei voi olla totta anna numero mikäli tiedät
        tää ei jää tähän
        hei hauan ystävänä ottaa häneen yhteys koska luulin hänen kuolleen
        autat mua please


      • betty blue
        betty blue kirjoitti:

        kuule nyt haluan selvyyttä asiaan piste i päälle en halua näin asioiden olevan haluan yhteyttä hänen heti tässä alkaa ihan hermostuu
        ei voi olla totta anna numero mikäli tiedät
        tää ei jää tähän
        hei hauan ystävänä ottaa häneen yhteys koska luulin hänen kuolleen
        autat mua please

        tahdon hänen yhteys nyt mulla tulee itku ja paha olla haluan selvyys asioihin en jaksa olenkaan tässä olen maassa muutenkin auta mua haluan jutella sille mä halusin olla puhua hänelle miksi näin mä en sulata tätä en halua uskoa anna numero mikäli tiedät.kerro viesti hänelle mä hauan kuulla että hän on kunnosssa en muuta olen ollu maassa pitkän aikaa haluan yhteys häneen ole kiltti paniikista pääsis mulla ei ole ketään petturi jos on joki ei jäädy koskaan mutta haluan kuulla hänestä heti auttakaa ensin tulee että on kuollut mitä vielä hänestä voi uskoa mutta numero olisi tärkeä nyt heti


      • betty blue

        koska haluan häneen nyt yhteyttä selvyyttä mä en ole pettänyt häntä että voi sanoa sitten viestin eteenpäin jos haluaa tietää olipa kiva tieto mutta haluan numeron koska haluan soittaa hänelle missä se on siellä auttakaa nyt hyvät ihmiset mä haluun yhteys siihen mieheen koska mä olen hänen hyvä ystävä sinänsä enkä koska tämä oli kamala uutinen mulle nyt haluan selvyyttä asioihin kiitos etkö vois etsiä sen uuden numeron mul ole kiltti auta mua !mä en halua uskoa halua jutella hänen kanssa pian mua ei jätetä noin vain


      • betty blue
        betty blue kirjoitti:

        koska haluan häneen nyt yhteyttä selvyyttä mä en ole pettänyt häntä että voi sanoa sitten viestin eteenpäin jos haluaa tietää olipa kiva tieto mutta haluan numeron koska haluan soittaa hänelle missä se on siellä auttakaa nyt hyvät ihmiset mä haluun yhteys siihen mieheen koska mä olen hänen hyvä ystävä sinänsä enkä koska tämä oli kamala uutinen mulle nyt haluan selvyyttä asioihin kiitos etkö vois etsiä sen uuden numeron mul ole kiltti auta mua !mä en halua uskoa halua jutella hänen kanssa pian mua ei jätetä noin vain

        MULLE numero voi lähettää mikäli tiedät
        [email protected] haluan selvyyttä asioihin
        nyt pian olen kamlassa olotilassa ollu viikkoja kukaan ei välitä mitä mulla on miten mun käy mä en jaksa ellen saa numeroa hänelle koska me emme ole riidoissa sillai et auttaia please.koska mä haluan tietoa hänestä mä alan väsyä.tähän näinkö vaan on että leikitän aina toiseten kanssa.Haluan ihmisenä selvyyttä asioihin kiitos mikäli voi viestiä auttaa hänelle eteenpäin jos tunnet mikäli jotenkin kautta saisit mä rakastan häntä mä en halua enää ketään rinnalleni mä olen tosi pettynyt mutta haluan numero mikäli jostain saa heti koska haluan sanoa jutella muutaman sanan.hänelle koska pelästyin tuota viestiä että olisi kuollut miksi tuollaista sitten pistetään en ymmrrrä en jaksa kuvitella kaikki on paskaa ilkeää ota yhteys siihen mieheen mikäli tiedät mä en luota enää kehenkään luulin että meidän yhteiset yöt merkitsi jotain
        haluan kuulla mikäli joku tietää yhteyttä muutoin mä en seurustele enää kenenkään ´kanssa mulle riitti .haluan vaan tietoa nyt ja numeron osoitteeseen

        [email protected]
        mikäli olet hänen tuttujaan haluan selvyys asioihin kiitos !olen vaan pettynyt en muuta en jaksa enää kenenkään miehen kanssa haluan kuulla siksi koska tuo oli niin kamalaa että olisi kuollut mikä ole kiltti ja auta mikäli tiedät mä olen niin hukassa ja paha olla


      • mä en kykene unohtaa häntä
        betty blue kirjoitti:

        kuule nyt haluan selvyyttä asiaan piste i päälle en halua näin asioiden olevan haluan yhteyttä hänen heti tässä alkaa ihan hermostuu
        ei voi olla totta anna numero mikäli tiedät
        tää ei jää tähän
        hei hauan ystävänä ottaa häneen yhteys koska luulin hänen kuolleen
        autat mua please

        Haluan kyllä tietoa missä hän olisi koska monta viikkoa mennyt ja nyt itku kurkussa tää ei ole oikein minua kohtaa mä en jaksa tällaista ensin tulee sitten katoaa haluan selvyyttä asioihin en hyväksy tällaista touhua saisiko numero kiitos haluan hänen kanssaan puhua koska mä en halua kuulla että hän on kuollut mikäli mahdollista mä olen ikuisesti yksin nyt mua on loukattu pahemman kerran miten häneen saisi yhteyttä voiko nyt sen verran auttaa koska olen hakenu häntä kysellyt eri paikoista miksi siis ihmisen kanssa ei leikitä nyt haluan numeron mikäli joku tietää tätä en sulata hän tärkeä mulle täällä hän sanoi että tulee vielä käymään .Mutta en tiedä mä en usko mihinkään miksi näin maailma on julma ei auteta ihmistä kun kyselee tietoa mä en petä häntä tietää sitten vaan eteenpäin.mä en suostu tällaiseen nyt haluan numeron viroon tallinaan olen niin muutenkin surullinen ettei kukaan uskokkaan haluan kuulla hänestä kirjeellä edes mä en mene naimisiin ollenkaan aina pettymyksieä perä jälkeen mä haluan selvyys asioihin hän on pitänyt mua epävarmuudessa jonkin aikaa mä en hyväksy tällaista nyt haluaa yhteys vielä tänään kiitos jos voi auttaa joku joka näkee muu tämän viestin.Penkin alle menee kaikki minä en ole huvia oleva nainen.Koska siksi haluan yhteys että saa selvitellä asioita haluan selvyys ja se on jokaisen oikeus ihmiselle joka on tuntenut ihmisen missä mennään
        puhun asiaa ja haluan tietää että kuis monta naista sitten on ollut.haluan yhteys häneen tänään siitä en sulata mulla musta sydän hänen takiaan kiitos vaan mä en petä häntä muistakoon sen


      • trust no one anymore
        betty blue kirjoitti:

        MULLE numero voi lähettää mikäli tiedät
        [email protected] haluan selvyyttä asioihin
        nyt pian olen kamlassa olotilassa ollu viikkoja kukaan ei välitä mitä mulla on miten mun käy mä en jaksa ellen saa numeroa hänelle koska me emme ole riidoissa sillai et auttaia please.koska mä haluan tietoa hänestä mä alan väsyä.tähän näinkö vaan on että leikitän aina toiseten kanssa.Haluan ihmisenä selvyyttä asioihin kiitos mikäli voi viestiä auttaa hänelle eteenpäin jos tunnet mikäli jotenkin kautta saisit mä rakastan häntä mä en halua enää ketään rinnalleni mä olen tosi pettynyt mutta haluan numero mikäli jostain saa heti koska haluan sanoa jutella muutaman sanan.hänelle koska pelästyin tuota viestiä että olisi kuollut miksi tuollaista sitten pistetään en ymmrrrä en jaksa kuvitella kaikki on paskaa ilkeää ota yhteys siihen mieheen mikäli tiedät mä en luota enää kehenkään luulin että meidän yhteiset yöt merkitsi jotain
        haluan kuulla mikäli joku tietää yhteyttä muutoin mä en seurustele enää kenenkään ´kanssa mulle riitti .haluan vaan tietoa nyt ja numeron osoitteeseen

        [email protected]
        mikäli olet hänen tuttujaan haluan selvyys asioihin kiitos !olen vaan pettynyt en muuta en jaksa enää kenenkään miehen kanssa haluan kuulla siksi koska tuo oli niin kamalaa että olisi kuollut mikä ole kiltti ja auta mikäli tiedät mä olen niin hukassa ja paha olla

        Haluaa tietää faktaa nyt tästä miehestä sillä se sanoi että hän ottaa yhteyttä mutta olen suutuksissani jos on jonkun toisen kanssa koska mä toivoin muuta missä hän on haluan yhteys häneen sillä mulla on vähän juteltavaa sen kanssa häipyy tuollee kertoo että parempi on kun en tiedä mitä on sattunut muuten en usko kyllä koska kaikeen en voi uskoa mä siis en usko mihinkään mua kohtaa olisi oikein että tämä ottaisi pikaiseen yhteyttä mikäli voi koska mä olen miettinyt häntä missä on onko elossa edes
        ei näin ystävälle tehdä mä olen tosi pettynyt mutta eihän miehiin voi enää luottaa oli ne sitten mistä tahansa mä haluan selvyyttä oman tuntoni takia eli nyt jos joku sais numeron kiitos niin haluisin jutella hänen kanssa olisi voinu sitten edes ilmoittaa jos on toinen .
        miten kykenen enää ikinä luottaa kehenkään ainaisia pettureita miehet kaikki.Mon tosi kiva kesä kiitos mä elän itselleni tästä lähin en kellekkään muulle mistä sait tietoa no ei sitä mulle varmaa kerrota mä olen nyt aika kaaoksessa
        Kaikki järkytys kaikki se että olisi kuollut haluan yheyttä ystävääni mikäli sitten enää on ystäväni .
        Tai kuka näkee kertoo hänelle haluan selvyys asioihin tämä ei ole oikein minua kohtaan tahdon tietää mikä mies tämä on kun tuollai tekee mustaa taustaa taitaa olla ihminen sanoi olevansa minulle en tiedä mitä uskoa.siksi haluan numeron aika pikaseen että saa selvyyttä asioihin.koska katosi sillä tavoin enkä tiedä mihin mä en unohda häntä hän voisi ottaa kyllä yhteyttä minuun sillä mä olen niin maassa ollut
        pitkän ajan ettei hyvää seuraa mä olen niin loppu ja uupunut mutta mä toivon että jotain on korjattavissa vielä joskus.Tämä mies oli tärkeä mulle ottaisi yhteyttä kun lupaa ja sanoo
        taisi olla koko ajan toisia naisia.mulla ei ole
        mä en ole häntä pettänyt hänellä on mun omaisuutta cdtä ym haluan takaisin ne.siksi haluan puhelin numero mikäli joku tietää laittaisi postiini kun tilanne on tämä on aikamoinen yllätys kun sanoi että hänellä on yllätys minulle puhelimessa viime keskustelun.Mutta oletko kiltti jake autat minua selvitä numero koska olen ollut kurjassa kunnossa viime puhelusta,asti ystävänä oikeus soittaa ja kysyä.tahdon numero mä en usko enää edes siihen oikea teoriaan että sitä edes olis
        näin se kaikki aina menee oli hetken väli aikaista kaikki vaan tämän naisen kohdalla mua helpottaisi jos saisi kuulla hänestä.mun sydän on painavassa olotilassa.


      • Rainin numero olisi tärkeä ...
        betty blue kirjoitti:

        tahdon hänen yhteys nyt mulla tulee itku ja paha olla haluan selvyys asioihin en jaksa olenkaan tässä olen maassa muutenkin auta mua haluan jutella sille mä halusin olla puhua hänelle miksi näin mä en sulata tätä en halua uskoa anna numero mikäli tiedät.kerro viesti hänelle mä hauan kuulla että hän on kunnosssa en muuta olen ollu maassa pitkän aikaa haluan yhteys häneen ole kiltti paniikista pääsis mulla ei ole ketään petturi jos on joki ei jäädy koskaan mutta haluan kuulla hänestä heti auttakaa ensin tulee että on kuollut mitä vielä hänestä voi uskoa mutta numero olisi tärkeä nyt heti

        Olisi nyt reilua että joku auttaisi minua koska odottanu ja toivonu että saisin häneen yhteyttä
        Hän saa luvan ottaa yhteyttä mä luotin häneen ja petti mun nyt saa selvitellä mulle asioitaan sillä mä olen niin väsynyt kaikkeen en olisi ikinä uskonut hänestä auta jake mua mikäli tiedät numeron jne haluan selvyys asioihin kuulla häneltä itseltään kaikki.Koska mulla on niin paha olo nyt ettei tosikaan haluan selvyys koko asiaan nyt ja tänään.Mä olen niin vihainen.
        Minä vihaan itseäni nyt ja aina että aina käy näin mulla on itku pettymys mutta eipä kannata odottaa enää mitään kenestäkään mutta numeron halun selvyys kaikkeen missä hän on ja miksi näin mikä minussa oli vialla luulin että hän on yksi kunnon ihmisistä mutta taisi käydä toisin en usko luota kehenkään minusta tulee erakko tästä päivästä lähtien.tietääpä sitten etten ole pettänyt häntä Rain jos kuulet minua jossain ota yhteyttä ja sassiin en toivu sinusta miksi sanoi että rakastaa minua.Miehet kaikki pettää vaan ei taida kunnolista enää ollakkaan.
        haluan puhua hänelle mikäli tietää joku hänen numeron antaisi minulle.KOSKA SE OLISI NYT TÄRKEÄÄ MINULLE ONNI etten luotakkaan enää kehenkään mutta niin pahalle tuntuu minulla tällä hetkellä etten tiedä mitä teen katoan minäkin ehkä paras kakkein kaikkiaan poissa mielestä poissa silmistä hän saa tuntea sen että minua ei hyväksi käytetä.Saisi soittaa minulle piste.noin ei tehdä kenellekkään en toivu sinusta rain en ikinä en koskaan kiitos vain.


      • BETTY BLUE

        Jos sinä tiedät hänestä jake SANO ETTÄ OTTAA PIKAISESTI YHTEYTTÄ haluan sanoa ottaa selvää asiasta häneltä itseltään ei ole oikeen että katoaa noin sillä hän oli rakkauteni en unohda häntä hän on minulle rakkain kukaan ei tule elämääni enää piste i päälle sano se hänelle haluan asiaan selvyys ja kuulla hänestä hetimiten mikäli mahdollista ja tuntuu että tunnet tyypin on nopeaa toimintaa täytyy sanoa .
        mutta jos voisi ottaa yhteyttä minuun olisi tyytyväinen auta minua ole kiltti jake mulla ei ole muutakaan mahdollisuutta. sillä olimme hyviä ystäviä haluan yhteys auta minua tämä on tuskaa elämä koko elämä hän ei kuole sisälläni eikä ole muisto auta minua jake mikäli tiedät hänestä silä olin hänen ystävä.en mene ikinä naimisiin kenenkään kanssa en jaksa enää.

        tämä ei ole oikeen mutta mikä enää olisikaan kaikki yhtä valhetta.pettymystä kaikki suhteet kiitos vaan mutta auta minua sillä haluan kuulla hänestä en toivu hänestä olen niin sekaisin .
        en tiedä mitä tehdä enää enkä näköjään merkinnyt mitään sitten..kun toinen vei.olen hukassa koko elämäni auta minua ole kiltti jake pyydän en ole mikään paha ihminen mutta haluan selvyys asioihin no alan tiedustelee muualta.


      • taisi olla kiusan tekoa

        mä ihmettelen kyllä että jos totta nettissä ei voi uskoa mihinkään...ja mistä sä sen tunnet ihmettelen vaan voisit sitten antaa sen numeron.?!?kun pahaa mieltä mulle teet kiitos vaan jake....niin tasan tarkkaan se on mun hyvä ystävä että sillee ja nyt haluis kyllä sen numeron mutta saan mä sen muualtakin kiitos vaan
        mä en usko mihinkään koska hän sanoi että on myös mun ystäväni.ja sillai moi


      • eikä kerro minulle

        on mulla sellainen olo ollut että se joutunut linnaan istumaan eikä kerro minulle mitään toivon vaan että voisimme selvittää juttu kaikkineen sitten minä jatkan omillani ja hän omillaan mutta haluan että soittaisi minulle eikä juokse pois anteeksi rain!kaikki!anna anteeksi minulle ole kiltti kaikki soita minulle


    • kokeilepas

      Veldi Rain Tartu 5563 4627 TELE2
      Veldi Rain Tartu 5841 6328 TELE2
      www.1182.ee

      • voiko numeroni lähettää hän...

        Hei

        kaikkein paras kun lähettäisi minun numeroni hänelle 358040-4137447 voisiko auttaa minua mahdollisesti nämä numerot ei toimi mitkä ovat alla

        EI ollu käytössä suunta puuttui tuosta numerosta kokeili jo ei millään mistään muusta numerosta löytyisi olen niin hukassa kun tärkeää olisi tavoittaa hänet ja pian!nyt on hätä kyseessä koska hän katosi kuin tuhka tuuleen auttakaa minua Rain veldille lähettäkää numeroni mikäli mahdollista suorittaa


      • virossa

        sai tiedon ettei ole tarttossa vaan jossai virossa eikö kukaan nyt auta no saan tietoja muualtakin mutta koko numeroineen missä sitten onkaan haluan yhteys kiitos sinne ei toiminu noi numerot ollenkaan ei olleet oikeat.

        Ei tavoittanut noista

        mutta kiitos nyt kumminkin.


      • pois
        virossa kirjoitti:

        sai tiedon ettei ole tarttossa vaan jossai virossa eikö kukaan nyt auta no saan tietoja muualtakin mutta koko numeroineen missä sitten onkaan haluan yhteys kiitos sinne ei toiminu noi numerot ollenkaan ei olleet oikeat.

        Ei tavoittanut noista

        mutta kiitos nyt kumminkin.

        anteeksi, mutta minusta sä kuulostat ihan hysteeriseltä, joten Rain juoksi pois. rauhoitu nyt ja ajattelee asiaa vähän. kukaan ei pysty olemaan semmoisen ihmisen kanssa, joka on ihan hysteerikko.
        ne puhelinnumerot, viron suunta 372 ja se tartto tarkoitta, että sen puhelinsopimuksen aikana ihminen on asunut tartossa. viro on hirveän pieni maa, joten tarttossa tai tallinnassa - mitä väliä siinä.


      • anteeksi
        pois kirjoitti:

        anteeksi, mutta minusta sä kuulostat ihan hysteeriseltä, joten Rain juoksi pois. rauhoitu nyt ja ajattelee asiaa vähän. kukaan ei pysty olemaan semmoisen ihmisen kanssa, joka on ihan hysteerikko.
        ne puhelinnumerot, viron suunta 372 ja se tartto tarkoitta, että sen puhelinsopimuksen aikana ihminen on asunut tartossa. viro on hirveän pieni maa, joten tarttossa tai tallinnassa - mitä väliä siinä.

        En ole anteeksi tämä mutta olin vain huolissani
        hänestä kun hänen piti olla ystäväni olen vain en ole hysteerikko olen vain pelännyt missä hän on kun sillai lähti mua pelotti tosiaan surullinen olen jos ei enää kuule hänestä ei ollu tarkoitus mutta olis oikeutettuu kyllä ilmoittaa itsestään minulle kun sillai on asia
        koska mietin että onko sattunut jotain en ole hysteeri millään tavalla mutta olen pelkänyt vaan kaikkea anteeksi Rain haluan pyytää anteeksi en halua menettää häntä millään tavalla tuleeko koskaa mua enää moikkaa haluan kuulla hänestä mulla on nii paha olla jos hän ei ole enää ystäväni
        en tiedä sitten enää mitä teen toivon että ottaisi yhteyttä kun mulla ollu kamala olla ku en kuule en halunu pahaa usko pois kai ottais yhteyttä please mä olen ihan ok ihminen ei sinänsä mitään eli mä pilasin kaiken en anna itselleni anteeksi en ikinä olen huolissani ollu hänestä en muuta kun en tiedä missä totuus sen haluan anteeksi rain haluan kuulla hänestä
        mulla ei ole häntä vastaan mitää toivottavsati ei hänelläkään
        anteeksi kaikki tule Rain takaisin mahdolisuuksia on vielä anteeksi että olen käyttäytynyt kuin mikäkin mutta rakkaus saa sijoiltaan sen pitää myös ymmärtää auta mua kuka oletkin haluan rauhan tuleeko hän ikinä takaisin en anna itselleni anteeksi sitä mitä on.jos hyvä ihminen poistui elämästäni kyllä jokainen on huolissaan kun ihminen katoaa jonnekkin silloin on alettava kysellä ei se vois soittaa mulle
        millään ei mua tarvii pelätä mitään olen vain luonne joka murehtii kaikkea ..mua pelotti että se on kuollut olen aasi hän ei kai sitten enää palaa en kai ikinä näe häntä haluan pyytää häneltä anteeksi kaikki jos mahdollista


      • Betty blue
        anteeksi kirjoitti:

        En ole anteeksi tämä mutta olin vain huolissani
        hänestä kun hänen piti olla ystäväni olen vain en ole hysteerikko olen vain pelännyt missä hän on kun sillai lähti mua pelotti tosiaan surullinen olen jos ei enää kuule hänestä ei ollu tarkoitus mutta olis oikeutettuu kyllä ilmoittaa itsestään minulle kun sillai on asia
        koska mietin että onko sattunut jotain en ole hysteeri millään tavalla mutta olen pelkänyt vaan kaikkea anteeksi Rain haluan pyytää anteeksi en halua menettää häntä millään tavalla tuleeko koskaa mua enää moikkaa haluan kuulla hänestä mulla on nii paha olla jos hän ei ole enää ystäväni
        en tiedä sitten enää mitä teen toivon että ottaisi yhteyttä kun mulla ollu kamala olla ku en kuule en halunu pahaa usko pois kai ottais yhteyttä please mä olen ihan ok ihminen ei sinänsä mitään eli mä pilasin kaiken en anna itselleni anteeksi en ikinä olen huolissani ollu hänestä en muuta kun en tiedä missä totuus sen haluan anteeksi rain haluan kuulla hänestä
        mulla ei ole häntä vastaan mitää toivottavsati ei hänelläkään
        anteeksi kaikki tule Rain takaisin mahdolisuuksia on vielä anteeksi että olen käyttäytynyt kuin mikäkin mutta rakkaus saa sijoiltaan sen pitää myös ymmärtää auta mua kuka oletkin haluan rauhan tuleeko hän ikinä takaisin en anna itselleni anteeksi sitä mitä on.jos hyvä ihminen poistui elämästäni kyllä jokainen on huolissaan kun ihminen katoaa jonnekkin silloin on alettava kysellä ei se vois soittaa mulle
        millään ei mua tarvii pelätä mitään olen vain luonne joka murehtii kaikkea ..mua pelotti että se on kuollut olen aasi hän ei kai sitten enää palaa en kai ikinä näe häntä haluan pyytää häneltä anteeksi kaikki jos mahdollista

        Jokainen ihminen kun ei kuule kenestäkään miltä itsestäsi tuntuisi En halua että hän juoksee pois tai pelkää minua ja ottaisi yheyttä joskus
        mikäli voi koska olen surullinen kun kaikki tulee nyt ilmi että minä olen ajanut pois hänet
        en ole kuin huolissani en halua että hän poistu elämästäni kokonaan olen onneton jos niin käy haluan jutella hänelle.hän oli tärkeä mulle.anteeksi kaikki tämä vaiva että on asia näin mä suren päivää jona hänet tapasin se ei kai palaa ...vannoi mulle että ottaa yheyttä muhun en mahda luonne on sellainen huolehtiva ei hysteeri asiasta voi olla eri mieltä mutta en halunut että hän kokee sen näin en kai saa mitään korjattua kaipuu on aina mikäli nähdä haluaa.mä olen kyllä kuullu aivan muita juttuja hänestä haluisin yhteys häneen hän ei sitten tunne mua tarpeeksi hyvin koska hän oli rakas mulle kaikella tapaa en suostu siihen etteikö ottaisi yhteyttä koska lupasi mulle että ottaa
        haluisi sovittaa ja tavata kaikki kuntoon mä murehdin lannistun kun luulin hänen kuolevan.
        en tiedä mihin enää uskoa kun matto menee alta
        sekin murehdin.Voi kun hän tulisi minua katsoo missä kunnossa olen olen ollut itkenyt kun lähti
        sillai enkä saanu hyvästellä edes mutta sen sanon että haluan kuulla hänestä toivon että hän minusta.enkä halua että pelkää minua ei ollu tarkoitus aina toisesta etsitään virheitä
        en näin halunut olen niin murtnut vaan
        kun kaikkea ikävää sattuu hän sanoi että on yllätyskin mutta olen kai sitten pilannut kaiken
        otan syyn niskaani kuhan joskus soittaa ottaa yheyttä
        ei muulla väliä joki ei jäädy olen rauhallinen ihminen mutta kyllä kuka tahansa alkaa etsiä ihmistä joka on liian kauan pois voiko en usko mihinkään mä olen syypää kaikkeen niinkuin aina
        ei olisi tarvinnu juosta pois.luuli että hän piti minusta.mulla on tarve sanoa hänelle muutama sana rakastan aina missä hän on se ei lopu ei tule ketään muutakaan hän oli viimeinen.mies minulle.sillä olen päättänyt tulla erakoksi palaako hän sitä en tiedä toivon elää toivo sano hänelle olin vain huolissani.en muuta
        huolissani oli totuus hänestä ei mikään muu.
        kun lupaa se pitäis pitää anteeksi kaikki
        mutta minä rakastan häntä aina anteeksi että huolehdin niin paljon kaikesta Hänestäkin mutta soisi hänen ymmärtävän minua mitä tunnen ja soittais minulle että voisin puhua hänelle vaikka huomenna .mikäli voi haluan puhua hänelle
        Rain ole kiltti ota yhteys minuun koska en halua karkottaa sinua olet hyvä ystäväni minulle
        anteeksi että huolestuin liikaa
        olen vain ollu shokissa monesta asiasta mitä olen saanu kuulla monessa mielessä kaikella tapaa tämä tyttö ei halua muitakaan sitten rinnalleen olen lopun elämääni yksin.mikäli tiedät hänestä sano hänelle.olisin tyytyväinen
        Huolehtiminen vie joskus yli rajan mutta ymmärtänee hänkin koska Häntä RAKASTAN EN MUITA HÄNEN TOIVON PALAAVAN MIKÄLI JOTAIN korjattavissa
        aina voi aloittaa alusta annan mahdollissuuden.
        en mielestäni ole ollut hysteerikko olen ollu huolissani kun mä olen niin kiinni hänessä haluan tavata hänet joskus mikäli voi ....


      • yksi asia
        pois kirjoitti:

        anteeksi, mutta minusta sä kuulostat ihan hysteeriseltä, joten Rain juoksi pois. rauhoitu nyt ja ajattelee asiaa vähän. kukaan ei pysty olemaan semmoisen ihmisen kanssa, joka on ihan hysteerikko.
        ne puhelinnumerot, viron suunta 372 ja se tartto tarkoitta, että sen puhelinsopimuksen aikana ihminen on asunut tartossa. viro on hirveän pieni maa, joten tarttossa tai tallinnassa - mitä väliä siinä.

        Haluan tässä kertoa olen yksin sinänsä koska luottamus ei ole parhaimpia puoliani mulla on pari suhdetta takana mutta se tekee että epäilee aina ihmisiä ei osaa luottaa sekin saa yli ihmisen anteeksi että olen tämä mikä olen mutta kaipaan häntä aivan paljon Minä olen lähtenyt suhteista kokonaan koska en muutenkaan luota kehenkään toivottavasti hän joskus ymmärtää mua ja ottaisi soittaisi mua ei tarvii pelätä millään tavoin mutta mun omatuntoni on kärsinyt niin paljon kaikella tapaa elämässä en ole edes mihinkää valmis siksi harkinnut rainiakin aika paljon toivon että soittaisi
        että saan puhua hänelle selvittää asian hänen kanssaan toivon mukaan.mä olen vain huolissani kun jos jotain lupaa se pitää pitää en ole muutenkun kärsinyt suhteissa ennenkin minä olen kultainen herttainen tyttö ainakin piti mua niin
        Mulla ei muita edes tule mä olen häneen rakastunut,nyt ja aina.en unohda häntä koskaan kunpa ottaisi yhteyttä olen niin surulline jos hän ei halua kanssani toista mahdollisuutta
        haluan hänen kanssaan.en unohda häntä ikinä
        hän oli kiltti kultainen mulla on ikuinen ikävä häntä en halua että hän menee pois en ole tehnyt mitään väärää tämä on väärin käsitys kaikella tapaa mitä sanot minusta koska olen kaivannut että ottaisi yheyttä en mitään muuta .

        mutta toivon että ymmärtää minua voisi ottaa yheyttä kaiken tämän jälkeen minuun se olisi tärkeää mulla se vika että välitän ihmisestä liikaa en toivu hänestä koskaan voisiko ottaa yheyttä että saan jutella hänen kanssaan haluan sen en ole tehnyt mitään väärää tämä on väärin käsitys kaikki minun kohdalla ...toivon että hän ottaisi yheyttä joku päivä tässä koska minulla haluisi sanoa niin paljon pyydän anteeksi kaikkea mahdolista haluan että hän sen tekisi soittaisi minulle.vielä edes ja sais jutella

        toivon että hän antaisi tilaisuuden en ole se miksi luulette.Kaikki suurta väärin käsitystä


      • Betty blue
        anteeksi kirjoitti:

        En ole anteeksi tämä mutta olin vain huolissani
        hänestä kun hänen piti olla ystäväni olen vain en ole hysteerikko olen vain pelännyt missä hän on kun sillai lähti mua pelotti tosiaan surullinen olen jos ei enää kuule hänestä ei ollu tarkoitus mutta olis oikeutettuu kyllä ilmoittaa itsestään minulle kun sillai on asia
        koska mietin että onko sattunut jotain en ole hysteeri millään tavalla mutta olen pelkänyt vaan kaikkea anteeksi Rain haluan pyytää anteeksi en halua menettää häntä millään tavalla tuleeko koskaa mua enää moikkaa haluan kuulla hänestä mulla on nii paha olla jos hän ei ole enää ystäväni
        en tiedä sitten enää mitä teen toivon että ottaisi yhteyttä kun mulla ollu kamala olla ku en kuule en halunu pahaa usko pois kai ottais yhteyttä please mä olen ihan ok ihminen ei sinänsä mitään eli mä pilasin kaiken en anna itselleni anteeksi en ikinä olen huolissani ollu hänestä en muuta kun en tiedä missä totuus sen haluan anteeksi rain haluan kuulla hänestä
        mulla ei ole häntä vastaan mitää toivottavsati ei hänelläkään
        anteeksi kaikki tule Rain takaisin mahdolisuuksia on vielä anteeksi että olen käyttäytynyt kuin mikäkin mutta rakkaus saa sijoiltaan sen pitää myös ymmärtää auta mua kuka oletkin haluan rauhan tuleeko hän ikinä takaisin en anna itselleni anteeksi sitä mitä on.jos hyvä ihminen poistui elämästäni kyllä jokainen on huolissaan kun ihminen katoaa jonnekkin silloin on alettava kysellä ei se vois soittaa mulle
        millään ei mua tarvii pelätä mitään olen vain luonne joka murehtii kaikkea ..mua pelotti että se on kuollut olen aasi hän ei kai sitten enää palaa en kai ikinä näe häntä haluan pyytää häneltä anteeksi kaikki jos mahdollista

        Koska haluan selvyyttä asiaan ja puhua hänen kanssaan kaikki minä otin hänet tavallaan ystävänä mutta mikä se tuollainen ystävä en suostu että hän on muisto vain koska meidän tulisi jutella Kunnolla koska haluan että ottaa yhteyttä.Ajatteli että josko ikinä merkitsin hänelle mitään en varmaan ystävä pohjalla kaikkein kaikkiaan paras olla tänä päivänä ei ottaa mitään vakavasti.en halua että minut nyt leimataan ihan syypääksi.Siksi haluan puhua hänelle.Ja tietää että onko hän minun ystäväni toivon että on ja ottaa yhteyttä mä en voi kaikkea unohtaa en halua että pistää välejä poikki minuun päin koska en ole pahaa tehnyt hänelle ei sitä en halua.en halua että kaikki menee näin kirjoittaisi mulle edes mutta haluan olla edes hänen ystävä kaikki voisi aloittaa alusta siihen uskon anteeksi kun hän sattunmoisin on tärkeä ihminen yksi osa elämääni.
        josta toivon että vielä voimme tavata joskus jutella asiat halki että hän tulsi luokseni minun luo voi tulla juttelemaan milloin haluaa
        mä olen surullinen tästä että kaikki meni näin
        olen ihan rauhallinen nainen mutta kyllä sitä jokainen huolehtii murehtii toivon että jotain
        korjattavissa ja ottaa minuun yheyttä mitä pikimmin


      • mutamuna

        mene hoitoon


    • Jake-----

      Monet miehet nyt ovat vaan tuollaisia. Paljon kauniita sanoja, mutta ei selkärankaa pysyä niiden sanojen takana. Ehkäpä tämä on näitä jotka vaan katoaa kuvioista sanomatta mitään. Eli voipi olla että turhaan odottelet mitään.

      • angel of my shoulder

        Tiedän sen että on monet sanoo niin paljon mulla on monia pettymyksiä takana olin vain huolissani
        mutta tiedän että hän on jossain voisi ilmoittaa minulle olla rehellinen minä olen täällä Mutta haluan tietää että olisko kaikki mahdolisuus mennyt hänen kanssaan en usko enkä usko että hän unohtanut minut voisi ottaa yheteyttä kertoa minullekkin koska sanoin että toivon hänen kertovan mitä tapahtunut.oli joitain ongelmaa poliisien kanssa en tiedä mitä vai oliko vaan sanomaa.hän vannoi että ottaa yhteyttä mutta minä en ole mikään lelu se hänelle tiedoksi.
        jos joku voi viestiä mä en luovuta haluan kuulla häneltä itseltään enkä usko jake sinuakaan mistään hinnasta en tosiaan mun usko on mennyt kaikkeen voisi tulla päin naamaa kertomaan miten on ...eikä olla noin Mikä ihme on en kai sitten riittänyt hänelle olen surullinen lopun elämääni kun ottaisi yhetyttä ja tulisi ja saisi jutella .
        ei tuollain saa kadota.Etsiä vikaa toisesta niin paljon jää auki mutta kysynkin tässä vielä onko hänen oikea nimensäkään rain veldi aina sekin käy mielessä että on sanonu väärän nimenkin no selvitän kaiken minkä voi saisi olla selkärankaa ja tulla luokseni.kertoa mulle miksi.minä en halua että yhteys menee kokonaan meillä oli sitä jotain ja uskoin jälleen kerran mutta hän sanoi että tulee mua katsomaan voiko häneen luottaa
        mä olen haavoja täysi mä selvitän asiat perin juurin en halua että hän on vain ja ei tule takaisin.hänellä oli jotain ongelmaa mutta ei kertonut mitä en siis tiedä kaikkea .Haluan että kirjoittaa mulle mikäli saat yheyttä tai olet yheyttä Tai otan itse.Miksi hän haavoitti minua olen umpikujassa mä tiesin että hänellä oli joku aiemmin mutta nyt viimeisin tieto on että onjossai mä tulen itse kohta tallinaan.haluan asiaa selvyys.Haluan edes sitten viimeisen kerran nähdä hänet jos suostuu mutta haluan nähdä hänet enkä karkkottaa en ollu kun huolissani en muuta kai jokainen alkaa olla kun ensin tulee että on kuollut ei tietoa mitä sitten seuraavaksi.Hän on oikeutettu kertomaan mulle miksi miten koska ei ole oikein toista kohtaa ´sanoa sitten että olen hänelle se.mitä etsi.niin hän sanoi...haluan hänen selvyys jutella hänen kanssaan vois olla reilu ja soittaa mulle hetimiten mikäli voisi.mutta me epäilemme että hänellä on paljon jotain ongelmaa
        toivon että hän soittaisi minulle muuta en toivo.
        en suostu ettei ota yheyttä lähetätkö viestin hänelle jollai tapaa jos tiedät mutta en usko sinuunkaan mitä puhut koska et tunnu auttavan minua eikä kukaan täällä ainakaan aidosti.
        mä annoin hänelle aikaa selvitellä asioita mielessään minä en hyväksy sitä hän saa luvan soittaa minulle tässä lähiaikana,milloin sitten onkaan mutta en usko jake sinuunkaan en kehenkään
        mitä siellä puhutte.mistä sä hänet tunnet sanoppas se kerro nimesi mulle e mailiin jos voit olisi huoleton olo sen jälkeen kun sinua en tunne nimimerkkihän toi on mutta jos viittit mä toivon sydämestäni vaikka ei sydäntä ole enää mun sydän on karu mä en petä häntä ainakaan.
        tietää sitten saa etsiä mut ja tulla juttelee mä en päästä irti en milloinkaan en suostu.
        sanoi että ensi talveen voi mennä yhteys mutta
        en halua olla epäpvarmassa olotilassa.mä en jaksa tällaista enää ..parempi kun ei muakaan olisi.aika ei paranna mitään olen vain hyvin suuttunut.kukaan ei kuule minua ei välitä
        en usko enää rakkauteen mihinkään toivon ettei hänellä onnista missään mitä tekee olen oikeutettu kuulemaan häneltä kaiken miksi.
        mä en suostu tollaiseen että menee kuin kettu häntä kainalossa.joku sanoi täällä että ei ole luottaminen netissä oleviin ihmisiin pitää paikkansa en sinuunkaan mutta en halua että hän on noin itsekäs ettei ota yheys en ymmärrä
        hän sanoi mulle viime puhelun että etten sitten usko kaikkea mitä kuulen jos jossain kuulenkin se ei ole totta hän sanoi että hän olisi aina mulle kuhan sitten joskus kuulee mutta nyt tämä nainen katoaa lopullisesti olet väärää antavaa tietoa minulle tiedän sen.en usko sinua mutta
        mä pakenen karkaan pois tuntemattomaan elän erakkona kukaan ei tiedä enää minusta elän vain itselleni mutta katoan ei ollu tarkoitus näin
        voisi sanoa päin naamaa miten asia on no selvittelee asiaa mä en usko sua teit vaan pahaa mielen mulle kiitos vaan moi


      • lost woman
        angel of my shoulder kirjoitti:

        Tiedän sen että on monet sanoo niin paljon mulla on monia pettymyksiä takana olin vain huolissani
        mutta tiedän että hän on jossain voisi ilmoittaa minulle olla rehellinen minä olen täällä Mutta haluan tietää että olisko kaikki mahdolisuus mennyt hänen kanssaan en usko enkä usko että hän unohtanut minut voisi ottaa yheteyttä kertoa minullekkin koska sanoin että toivon hänen kertovan mitä tapahtunut.oli joitain ongelmaa poliisien kanssa en tiedä mitä vai oliko vaan sanomaa.hän vannoi että ottaa yhteyttä mutta minä en ole mikään lelu se hänelle tiedoksi.
        jos joku voi viestiä mä en luovuta haluan kuulla häneltä itseltään enkä usko jake sinuakaan mistään hinnasta en tosiaan mun usko on mennyt kaikkeen voisi tulla päin naamaa kertomaan miten on ...eikä olla noin Mikä ihme on en kai sitten riittänyt hänelle olen surullinen lopun elämääni kun ottaisi yhetyttä ja tulisi ja saisi jutella .
        ei tuollain saa kadota.Etsiä vikaa toisesta niin paljon jää auki mutta kysynkin tässä vielä onko hänen oikea nimensäkään rain veldi aina sekin käy mielessä että on sanonu väärän nimenkin no selvitän kaiken minkä voi saisi olla selkärankaa ja tulla luokseni.kertoa mulle miksi.minä en halua että yhteys menee kokonaan meillä oli sitä jotain ja uskoin jälleen kerran mutta hän sanoi että tulee mua katsomaan voiko häneen luottaa
        mä olen haavoja täysi mä selvitän asiat perin juurin en halua että hän on vain ja ei tule takaisin.hänellä oli jotain ongelmaa mutta ei kertonut mitä en siis tiedä kaikkea .Haluan että kirjoittaa mulle mikäli saat yheyttä tai olet yheyttä Tai otan itse.Miksi hän haavoitti minua olen umpikujassa mä tiesin että hänellä oli joku aiemmin mutta nyt viimeisin tieto on että onjossai mä tulen itse kohta tallinaan.haluan asiaa selvyys.Haluan edes sitten viimeisen kerran nähdä hänet jos suostuu mutta haluan nähdä hänet enkä karkkottaa en ollu kun huolissani en muuta kai jokainen alkaa olla kun ensin tulee että on kuollut ei tietoa mitä sitten seuraavaksi.Hän on oikeutettu kertomaan mulle miksi miten koska ei ole oikein toista kohtaa ´sanoa sitten että olen hänelle se.mitä etsi.niin hän sanoi...haluan hänen selvyys jutella hänen kanssaan vois olla reilu ja soittaa mulle hetimiten mikäli voisi.mutta me epäilemme että hänellä on paljon jotain ongelmaa
        toivon että hän soittaisi minulle muuta en toivo.
        en suostu ettei ota yheyttä lähetätkö viestin hänelle jollai tapaa jos tiedät mutta en usko sinuunkaan mitä puhut koska et tunnu auttavan minua eikä kukaan täällä ainakaan aidosti.
        mä annoin hänelle aikaa selvitellä asioita mielessään minä en hyväksy sitä hän saa luvan soittaa minulle tässä lähiaikana,milloin sitten onkaan mutta en usko jake sinuunkaan en kehenkään
        mitä siellä puhutte.mistä sä hänet tunnet sanoppas se kerro nimesi mulle e mailiin jos voit olisi huoleton olo sen jälkeen kun sinua en tunne nimimerkkihän toi on mutta jos viittit mä toivon sydämestäni vaikka ei sydäntä ole enää mun sydän on karu mä en petä häntä ainakaan.
        tietää sitten saa etsiä mut ja tulla juttelee mä en päästä irti en milloinkaan en suostu.
        sanoi että ensi talveen voi mennä yhteys mutta
        en halua olla epäpvarmassa olotilassa.mä en jaksa tällaista enää ..parempi kun ei muakaan olisi.aika ei paranna mitään olen vain hyvin suuttunut.kukaan ei kuule minua ei välitä
        en usko enää rakkauteen mihinkään toivon ettei hänellä onnista missään mitä tekee olen oikeutettu kuulemaan häneltä kaiken miksi.
        mä en suostu tollaiseen että menee kuin kettu häntä kainalossa.joku sanoi täällä että ei ole luottaminen netissä oleviin ihmisiin pitää paikkansa en sinuunkaan mutta en halua että hän on noin itsekäs ettei ota yheys en ymmärrä
        hän sanoi mulle viime puhelun että etten sitten usko kaikkea mitä kuulen jos jossain kuulenkin se ei ole totta hän sanoi että hän olisi aina mulle kuhan sitten joskus kuulee mutta nyt tämä nainen katoaa lopullisesti olet väärää antavaa tietoa minulle tiedän sen.en usko sinua mutta
        mä pakenen karkaan pois tuntemattomaan elän erakkona kukaan ei tiedä enää minusta elän vain itselleni mutta katoan ei ollu tarkoitus näin
        voisi sanoa päin naamaa miten asia on no selvittelee asiaa mä en usko sua teit vaan pahaa mielen mulle kiitos vaan moi

        mikä on sitten faktaa mikä totta tämä on vain yksi netti johon ei voi uskoa ollenkaan mitä kukin sanoo maailma on julma paikka ja tiedän sen
        kaikenmaailman ihmisiä jotka osaa puhua totta ei ole reiluutta se on mun mielipide kuka olisi reilu ei tunnu olevan eikä myöskään aitoa suhdetta kaikki yhtä teeskentelyä sanottiin minulle että se olisi kuollutkin kun mihinkään ei voi uskoa.olen ikuinen erakko tästä lähin en muutoinkaan luottamus mennyt ihmisiin tämä on osa nettimaaimaa luulenpa että ihmiset ei oikein ajattele mitä sanovat ette ajattele ihmisen tunteita.no kyllä se totuus selviää ajan kanssa ette tunne minua joten antaa olla arvosteluni minäkään en ole arvostellut ketään sinänsä.enkä edes välitä rakkaudesta ei ole rakkautta sen olen huomannut ihminen sille annetaan jotain se otetaan pois tämä surullista maailmaa hyvää jatkoa kaikille nyt uudet kuviot en odota mitään en toivo mitään suljen oman tunteeni niitä ei ole enää oli mitä oli se kaukana

        kiitos vaan tyhjästä


      • Jake-----
        lost woman kirjoitti:

        mikä on sitten faktaa mikä totta tämä on vain yksi netti johon ei voi uskoa ollenkaan mitä kukin sanoo maailma on julma paikka ja tiedän sen
        kaikenmaailman ihmisiä jotka osaa puhua totta ei ole reiluutta se on mun mielipide kuka olisi reilu ei tunnu olevan eikä myöskään aitoa suhdetta kaikki yhtä teeskentelyä sanottiin minulle että se olisi kuollutkin kun mihinkään ei voi uskoa.olen ikuinen erakko tästä lähin en muutoinkaan luottamus mennyt ihmisiin tämä on osa nettimaaimaa luulenpa että ihmiset ei oikein ajattele mitä sanovat ette ajattele ihmisen tunteita.no kyllä se totuus selviää ajan kanssa ette tunne minua joten antaa olla arvosteluni minäkään en ole arvostellut ketään sinänsä.enkä edes välitä rakkaudesta ei ole rakkautta sen olen huomannut ihminen sille annetaan jotain se otetaan pois tämä surullista maailmaa hyvää jatkoa kaikille nyt uudet kuviot en odota mitään en toivo mitään suljen oman tunteeni niitä ei ole enää oli mitä oli se kaukana

        kiitos vaan tyhjästä

        Mies lirkutteli hetken aikaa omiaan ja varasti vielä sun levysikin. Tällaisia tyyppejä mahtuu 15 tusinaan, usko pois. Lupaavat ja sanovat vaikka mitä, mutta ne on vaan sanoja. Ei niillä ole totuuspohjaa. Kuvittelit liikoja tästä miehestä ja sait näpeillesi. Tuskinpa tulet enää hänestä kuulemaan. Satavarma en tietenkään ole, mutta vähän veikkaan näin. Elä nyt sitä omaa elämääsi, äläkä takerru noin lujaa ja epätoivoisesti yhteen valehtelijaan.


      • hiiiip
        Jake----- kirjoitti:

        Mies lirkutteli hetken aikaa omiaan ja varasti vielä sun levysikin. Tällaisia tyyppejä mahtuu 15 tusinaan, usko pois. Lupaavat ja sanovat vaikka mitä, mutta ne on vaan sanoja. Ei niillä ole totuuspohjaa. Kuvittelit liikoja tästä miehestä ja sait näpeillesi. Tuskinpa tulet enää hänestä kuulemaan. Satavarma en tietenkään ole, mutta vähän veikkaan näin. Elä nyt sitä omaa elämääsi, äläkä takerru noin lujaa ja epätoivoisesti yhteen valehtelijaan.

        Olenko ihan hakoteillä, mutta muistanko väärin että oletko Veldin tuttuja???


    • ystäviä

      Rain ok hengissä on istuu kakkuja hoito pakollinen tulee maisemiin 2010 keväällä joskus
      muuta ei tietoa olen kyseisen ystävä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe