Kuolkaa kaikki!

klklj

ei mulla muuta, mutta kuolkaa kaikki pois! Minä myös!

31

2262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkljk

      Kuolkaa saatana kaikki pois, kuolkaa saatanan siat kaikki pois, vitun siat kuolkaaaaaa! Itse menen jo, saatanan siat kuolkaa!!!!!!!!!

      • +++

        tervemenoa!


      • lkllk
        +++ kirjoitti:

        tervemenoa!

        piti lähteä kusipää! Samanlaisia sikoja kaikki ihmiset alusta loppuun! Niin sinä kuin minä!


      • Aistimus
        lkllk kirjoitti:

        piti lähteä kusipää! Samanlaisia sikoja kaikki ihmiset alusta loppuun! Niin sinä kuin minä!

        Olet herkkä sielu, haavoittunut. Yksinäisyys kovettaa, tunnen tuskasi, pura se pois niin helpottaa. Rakkautta on myös sinulle, katso vierellesi. Jaksamista sinulle!


      • klklö
        Aistimus kirjoitti:

        Olet herkkä sielu, haavoittunut. Yksinäisyys kovettaa, tunnen tuskasi, pura se pois niin helpottaa. Rakkautta on myös sinulle, katso vierellesi. Jaksamista sinulle!

        taas pilailua minun kustannuksella? Jos oli, niin turhaan sen kirjoitin, kaikki tällä vain pilailee minun kirjoituksistani jos jotain tänne kirjoitan. Vaikka kirjoittaisin asiallisestikin.


      • jkjk
        klklö kirjoitti:

        taas pilailua minun kustannuksella? Jos oli, niin turhaan sen kirjoitin, kaikki tällä vain pilailee minun kirjoituksistani jos jotain tänne kirjoitan. Vaikka kirjoittaisin asiallisestikin.

        turhaan kirjoitit. Tuli kirjoitusvirhe.


      • kertovat isosta sydämestä
        jkjk kirjoitti:

        turhaan kirjoitit. Tuli kirjoitusvirhe.

        En pilaile, ei kaikki sinulle pahaa toivo, päin vastoin. Suru ja epätoivo koskettaa meitä kaikkia jossain vaiheessa, ymmärrän pahanolosi. Anna itsellesi lupa purkaa ahdistustasi ja lupa myös lupa tuntea iloa sitten kun sen aika tulee. Joskus yksi halauskin tekee jo ihmeitä. Haluan vilpittömästi toivoa sinulle onnellista älämää ja hyvää oloa!


      • tulee näin öisin...
        kertovat isosta sydämestä kirjoitti:

        En pilaile, ei kaikki sinulle pahaa toivo, päin vastoin. Suru ja epätoivo koskettaa meitä kaikkia jossain vaiheessa, ymmärrän pahanolosi. Anna itsellesi lupa purkaa ahdistustasi ja lupa myös lupa tuntea iloa sitten kun sen aika tulee. Joskus yksi halauskin tekee jo ihmeitä. Haluan vilpittömästi toivoa sinulle onnellista älämää ja hyvää oloa!

        siis vilpittomästi hyvää elämää...


      • naksnaks
        tulee näin öisin... kirjoitti:

        siis vilpittomästi hyvää elämää...

        halukset tosiaan voivat ahdistaa :)))))


      • palapelin palat
        naksnaks kirjoitti:

        halukset tosiaan voivat ahdistaa :)))))

        Niin, joskus yksinäisyys selkeyttää ajatuksia ja tunteita. Muttei ne halaukset varmaan pahaks oo tarkoitettu. Joskus pitää lähteä tilanteesta, jotta sen voi nähdä selkeämmin. Rakkaus on kaikille, eikä ole väärin sitä tarjota toiselle. Herkkyys on itsesuojelua, paljon tunteita, liikaa kerralla. Usein ahdistus voi olla menettämisen pelkoa. Se mitä on meillä nyt, on meillä nyt. On helppo sanoa, että elää hetkessä, mutta ei niin helppo toteuttaa ainakaan henkisellä tasolla. Jos ei ole valmis halaukselle, ehkä ystävä voi auttaa kuuntelemalla, tai vaihoehtoisesti päiväkirja. Ei ole väärin tuntea, olemme ihmisiä, siksi niin monitahoisia.
        Jos se oikeanlainen ihminen ei ole vielä osunut kohdalle, se joka ymmärtää. Häntä kannattaa odottaa ja etsiä.


      • Oinas = Saattana

        EI mustan daami helposti kuole, se saattanan demoninen skorpioni sika.....
        Musta voittaa tavallisesti pelin, jos valkealta menee kissadaami ja mustalta jotain halvempaa - ja päinvastoin sama asia....


      • Anonyymi

        Joo, kuollaan vaa, ja nopealla ajotuksella. 🎼😇


    • ......

      Me kaikki kuolemmekin, kun aikaa on kulunut tarpeeksi. Itse jos tietäisin varmuudella, mitä odottaa kuoleman jälkeen niin lähtisin samantien. Mutta koska en tiedä, niin samahan se on katsoa tämä elämä loppuun. Vielä on edessä monia onnen ja tuskan hetkiä, kuin lyhyitä välähdyksiä tässä muuten niin harmaassa ikäänkuin usvassa joka tämä elämä on...

      • Valapatto hihu

        Me kaikki kuolemmekin, kun aikaa on kulunut tarpeeksi. Itse jos tietäisin varmuudella, mitä odottaa kuoleman jälkeen niin lähtisin samantien. Mutta koska en tiedä, niin samahan se on katsoa tämä elämä loppuun. Vielä on edessä monia onnen ja tuskan hetkiä, kuin lyhyitä välähdyksiä tässä muuten niin harmaassa ikäänkuin usvassa joka tämä elämä on...

        Älä yleistä, edes kaikki ihmiset eivät ole kuolleet, alle 70 00 vuotiaina.....
        Montako inkarnaatiota väliin mahtuu.... Jeesuksen edellinen inkarnaatio oli Buddha, ja seuraava Muhammed, sen asian uskallan jopa vannoa.....


    • ------

      Kaikki, sit kun on aika=)

    • Mene sinä ensin

      Oi,jee mene sinä ensin . Minua pelottaa..apua!
      kuka tulee pitämään kädestäni kiini.

      • Tämä yypeä

        Oi jee, niin teemme
        Oi,jee mene sinä ensin . Minua pelottaa..apua!
        kuka tulee pitämään kädestäni kiini.

        Joko päästät kädestä herran, ja otat kättä pidempää saattanalta tai sitten pysty uskollisena uskonnollemme, joka ei meillä ollut alunperin tämä ylpeä kristinusko....


      • Anonyymi

        Kyllä äiti pitelee remmiä ja lyö lujaa ja säälittä


    • kt-a

      Kuolkaa, kuolkaa! t. kt-a

    • ätshyy!!!

      Joo kai mun on sitten kuoltava. Surullista.....

      • Anonyymi

        Hmm...Rude Pravo....Kappelin kautta Valhalan Sinikelta vapaudenristiin...Se on oikea miehisyyden tie....


      • Anonyymi

        Ei mitään Kai, vaan pakko on rikkaankin kuolla, onneksi


    • Puolusta haskaa

      Eläkää. Jos elätte lakia rikkomatta, laki antaa elämän, jos elätte lakia rikkoen, Saattana antaa teille elämää Hellvetissä. Kumpaan uskotte? Lakiin vai rahallisten rikkaiden rikkomuksiin? Rakentakaa jotain jos saatte rahallanne jotain tärkeää....

      Hellää viihdettä? No, se on helvetti, ja antikristus väittää, että jokaisen on tunnettava joskus rangaistus, elämänsä hekumoinnista, se kaiken ANTI, päinvastainen tunne... Anti on homonyymi, jos annat lahjan se on hyvä, mutta jos annat lahjuksen, tai teet hyvälle päinvastaisuuksia, se on paha.... ;Mutta pelaaja sen tietää, että ei missän pelissä ole mitään järkeä, jos kaikkea ei voi pohjimmiltaan puolustaa tasapeliksi, jossakin aiemmassa siirrossa, se on totta, jos pelin säännöt on sellaiset, että puolustamalla saa aina lopulta tasapelin.... Sellaisia kaikki parhaat pelit ovat.....Pelkkä peilikuva ei ole totuus, jos luulee, että kaikki napit voi samaan aikaan siirtää vastakkain, koska totuus on, että aloittaja saa aina tehdä ensimmäisen siirron.....
      .

    • jk

      niinkö

    • kuolemasalama

      älävaan so true kaikki rotat kuolkaa jumalauta vittu saatana homot lespot

      • Anonyymi

        Ioaon kautta kappeliin veisaan loppu virret.


    • Peerkele

      Kuolkaa kaikki virtu perklljele ojhuokaa olvhi kolhmosta saunassa vel

    • Anonyymi

      Joudutettu kuolema, paras kuolema?

      Tälviisii väki viihtyy

    • Anonyymi

      Mene kaljalle,se auttaa ota kunnon känni ja etsi nänni

    • Anonyymi

      Kannatetaan, minä myös, se on miehen puhetta!!!

    • Anonyymi

      Musta enkeli, kuoleman musta enkeli.
      Levitä siipesi maamme ylle.
      Vie heidät rajan yli.
      Ota kokoomus pois.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe