Millainen on poikamainen tyttö?

Marjaana85

Eli minkälainen sinun mielestäsi on poikamainen tyttö? Onko poikamaisella tytöllä aina lyhyet "poikahiukset" vai voiko olla poikamainen tyttö pitkillä hiuksilla? Tarkoittaako se, että ei meikkaa ja ei käytä naisellisia vaatteita, että on poikamainen? Millaiset on poikamaiset taikka tyttömäiset vaatteet?

Tuli vain mieleen siitä, kun on puhuttu siitä, että jotkut lesbot ovat poikamaisia.

5

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisa85

      ... poikamainen tyttö on poikamainen pääasiassa käytöksensä ja olemuksensa puolesta. "Jätkämäinen" ulkonäkö kuuluu siihen olemukseen aika usein, mutta minusta on kaikista suurin turn on sellainen tyttö, jonka erottaa selvästi tytöksi, mutta joka on käytökseltään sopivan "äijä". Esim. tämänhetkisellä ihastuksellani on pitkät hiukset ja hän käyttää meikkiä, mutta toisaalta hän pukeutuu pilottitakkiin ja ulkoinen käytös on miltei röyhkeän jätkämäistä. Nam =)

      • Krisse

        siitä että kaikista suurin turn on juuri se sekoitus. että on semmonen poikamaisen tyttömäinen. mä en tykkäis että näyttäis ihan pojalta; jos haluun olla naisen kanssa niin kyllä pitää näyttääkki naiselta. kuitenkaan ei niin paljo että homma menee meikkailuks:)

        mut tää on vaan mun melipide.


      • Tikru_82

        Mä olen poikamainen tyttö ja se mennee ainakin mun kohdalla just niinkun omassa jutussas kerroit! Mutta himoitsen taas itselleni aika "neitimäistä tyttöä" mutta ei sellaista lajia et mitä laitan päälle jotta minut varmasti huomataan-tyyliin...se ärsyttää =)
        Itse en ole koskaan törmännyt saman henkiseen täälä tumppukylässä siis poikamaiseen tyttöön voisi se olla aika mielenkiintoista =)!


    • Martz

      Vois taas piiiitkästä aikaa rustailla jotain omaa tyhjänpäivästä juttua tänne =) mut siis asiaan. Monenlaisia poikamaisia kimmoja on joka lähtöön. Esim; Jokseenki tyttömäiset vaatteet meikit pitkät hiukset mut jätkämäiset puheet ja eleet, tai sitte pitää meikkiä lyhyet tai pitkät hiukset "sukupuolettomat" vaatteet tai yllänään hip-hop tyyliset, miksei vaikka nahka- housut/takki. Joillakki jätkämäinen persoonallisuus, ulkonäkö, puhetapa, olemus etc etc..Ei se aina rajotu niihin hiuksiin tai siihen käyttääkö meikkiä.

    • 1234

      Poikamainen tyttö voi olla miesmäinen aika monella tavalla, kuten pukeutumisessa, käytöksessä, tai joskus kun puhutaan vartalosta.
      Pistää ärsyttämään kun monet pojat haluaa tyttöystävänsä käyttävän liiankin naisellisia vaatteita ja meikkaamaan tosi paljon vaikka minun mielestä pitäisi pukeutua miten itse parhaalta tuntuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe