Keuliminen pyörällä

kzimmoed

Miten keulitaan pyörällä, antakaa ohjeita.
millä vaihteella kannattaa keulia jos on 7-vaihteinen pyörä.?

140

14121

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mawerik

      jep

      • Anonyymi

        Millä pyörällä olis paras keulia hinta 300€-800€ eikä mee helposti rikkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä pyörällä olis paras keulia hinta 300€-800€ eikä mee helposti rikkki.

        mafia bomma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä pyörällä olis paras keulia hinta 300€-800€ eikä mee helposti rikkki.

        Insera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mafia bomma

        Vaikee saada


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä pyörällä olis paras keulia hinta 300€-800€ eikä mee helposti rikkki.

        Trek marlin 5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insera

        Ja paskat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä pyörällä olis paras keulia hinta 300€-800€ eikä mee helposti rikkki.

        Trek marlin 7 tai 5-6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trek marlin 7 tai 5-6

        Menneekö iha 800 egee eiks mee enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trek marlin 7 tai 5-6

        Pieni jopo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä pyörällä olis paras keulia hinta 300€-800€ eikä mee helposti rikkki.

        Vähä myöhässä mut ktm chigago


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä pyörällä olis paras keulia hinta 300€-800€ eikä mee helposti rikkki.

        Tunturi Bomber


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mafia bomma

        7vaihteisella pyörällä ja ei olisi raskas ja sä otat våhån vauhtia nostat sitä tankoa


    • aaaa

      kaikilla vaihteilla, mut aluks 1-4 sit vaan isommalle.

      • tietysti

        Pakilla on paras keulia, ellei omista Helkamaa.


      • Juuhan678

        Helka jopolla oon itte Keulinu 14 valotolppaa


      • Markoboo87

        Itte oon keulinu inseral 124 valotolppaa.


    • keulija niko

      mulla itellä oli 7 vaihteinen ja 3 meni tosi hyvin nyt mulla on 24-vaihteinen pyörä niin paras vihde vois olla 7 va 3 ja 24 va 14

    • marsu

      ko mulla on 21 vaihteinen pyörä niin millä vaihteella ja pitääkö siinä vetää täysiä

      • kokeileppa

        nooh, kokeileppa 7 vaihteella. itse en nuita 21 vaihteisia ole kokeillut, mutta tänään pitäis käydä ostamassa.
        sitten vaan polet ja nostat keulaa.
        muista painaa takajarrua kun meinaa mennä ympäri mutta älä missään nimessä lopeta polkemista, ellet halua wheeletä. =)
        10x treeniä niin eiköhän se siitä ;)


      • amatööri94
        kokeileppa kirjoitti:

        nooh, kokeileppa 7 vaihteella. itse en nuita 21 vaihteisia ole kokeillut, mutta tänään pitäis käydä ostamassa.
        sitten vaan polet ja nostat keulaa.
        muista painaa takajarrua kun meinaa mennä ympäri mutta älä missään nimessä lopeta polkemista, ellet halua wheeletä. =)
        10x treeniä niin eiköhän se siitä ;)

        Miten ylipäätänsä keulitaan pyörällä?
        Aina ku yritän keulia, niin se lässähtää heti takas maahan... :o


      • nisse33
        amatööri94 kirjoitti:

        Miten ylipäätänsä keulitaan pyörällä?
        Aina ku yritän keulia, niin se lässähtää heti takas maahan... :o

        no yritä pitäää keulaa mahollisimman ylhäällä ja jos meinaa mennä yli käytä taka jarrua vähäsen ja jatka ja jos keulit perse penkissä nii penkki korkeelle ja penkin asento vähä ylä-viistoo


      • 44t44t44ttt4t
        amatööri94 kirjoitti:

        Miten ylipäätänsä keulitaan pyörällä?
        Aina ku yritän keulia, niin se lässähtää heti takas maahan... :o

        Treenaa vaan. se on niin pitkälti tekniikasta kyse. vedät tangosta ja polkaset samaan aikaan. ei sitä muuten voi selittää.


      • Pomppukeppi
        44t44t44ttt4t kirjoitti:

        Treenaa vaan. se on niin pitkälti tekniikasta kyse. vedät tangosta ja polkaset samaan aikaan. ei sitä muuten voi selittää.

        Tuo palkaisu/kiskaisu tangosta on tietysti se perinteinen tapa mutta ei oikeasti se paras. Polkaisu ja kiskaisu nimittäin heittää helposti pyörää samalla sivulle pois tasapainosta jolloin keuliminen epäonnistuu. Tätä ei myöskään ole helppoa aloittaa kuin melkein pysähdyksistä.
        Toinen tapa (joka ei edellytä edes polkemista ja jonka voi aloittaa kovastakin vauhdista on ns. "manual". Siinä kannattaa ensi laskea satula mahdollisimman alas pois tieltä. Sitten otetaan hieman vauhtia (alussa aika maltillisesti). Sitten pyörää ikäänkuin työnnetään voimakkasti eteenpäin sekä käsillä että jaloilla jolloin oma kroppa siirtyy reilusti satulan taakse ja takapuoli lähelle takarengasta. Liike tehdään niin että myös pää ja hartiat pidetään samalla mahdollisimman alhaalla eli taivutetaan kroppaa "kaksinkerroin". Tällöin ei tule myöskään turhaan kiskaistua tangosta ylöspäin. Homman juju on siinä että voimakas kropan painonsiirto taakse takapyörän päälle muuttaa painopistettä niin että pyörän keula nousee autamaattisesti ylös. Silloin ollaan myös heti tasapainon kannalta oikeassa asennossa riittävän takana eikä keula putoa niin helposti alas niinkuin silloin kun vain kiskaistaan tankoa ylös. Kun on ensin oppinut pitämään tasapainon näin keulien, on helpompi siirtyä sitten polkien keulimiseen kun on tasapaino hallinnassa.


      • Jonneweeliee
        amatööri94 kirjoitti:

        Miten ylipäätänsä keulitaan pyörällä?
        Aina ku yritän keulia, niin se lässähtää heti takas maahan... :o

        Sun pitää nostaa keula tarpeeks korkeelle ja istuu tarpeeks takana


      • Anonyymi
        amatööri94 kirjoitti:

        Miten ylipäätänsä keulitaan pyörällä?
        Aina ku yritän keulia, niin se lässähtää heti takas maahan... :o

        Kannattaa pitää kypärää ja naamasuojaa pääsä keuliessa. Etuhaarikan tai ohjausputken napsahtaesssa olet naamallasi asfaltissa. Siinä et ehdi kissaa sanoa kun läsähtää.
        Keuliminen väsyttää etuhaarukkaa. Kannattaa aina välillä purkaa se ja etsiä väsymismurtumia. Jos löytyy, niin uusi haarukka kaupasta.


      • Anonyymi
        Pomppukeppi kirjoitti:

        Tuo palkaisu/kiskaisu tangosta on tietysti se perinteinen tapa mutta ei oikeasti se paras. Polkaisu ja kiskaisu nimittäin heittää helposti pyörää samalla sivulle pois tasapainosta jolloin keuliminen epäonnistuu. Tätä ei myöskään ole helppoa aloittaa kuin melkein pysähdyksistä.
        Toinen tapa (joka ei edellytä edes polkemista ja jonka voi aloittaa kovastakin vauhdista on ns. "manual". Siinä kannattaa ensi laskea satula mahdollisimman alas pois tieltä. Sitten otetaan hieman vauhtia (alussa aika maltillisesti). Sitten pyörää ikäänkuin työnnetään voimakkasti eteenpäin sekä käsillä että jaloilla jolloin oma kroppa siirtyy reilusti satulan taakse ja takapuoli lähelle takarengasta. Liike tehdään niin että myös pää ja hartiat pidetään samalla mahdollisimman alhaalla eli taivutetaan kroppaa "kaksinkerroin". Tällöin ei tule myöskään turhaan kiskaistua tangosta ylöspäin. Homman juju on siinä että voimakas kropan painonsiirto taakse takapyörän päälle muuttaa painopistettä niin että pyörän keula nousee autamaattisesti ylös. Silloin ollaan myös heti tasapainon kannalta oikeassa asennossa riittävän takana eikä keula putoa niin helposti alas niinkuin silloin kun vain kiskaistaan tankoa ylös. Kun on ensin oppinut pitämään tasapainon näin keulien, on helpompi siirtyä sitten polkien keulimiseen kun on tasapaino hallinnassa.

        Vitun keila, kyllä tolla niin sanotulla perinteisellä tyylillä voi alottaa kovistakin vauheista


      • Anonyymi
        amatööri94 kirjoitti:

        Miten ylipäätänsä keulitaan pyörällä?
        Aina ku yritän keulia, niin se lässähtää heti takas maahan... :o

        Sitä ei oikeestaan voi opettaa harjottele vaan


      • Anonyymi
        44t44t44ttt4t kirjoitti:

        Treenaa vaan. se on niin pitkälti tekniikasta kyse. vedät tangosta ja polkaset samaan aikaan. ei sitä muuten voi selittää.

        No ei vitussa
        Penkki alas ja toiseen kulmaan just


      • Anonyymi
        amatööri94 kirjoitti:

        Miten ylipäätänsä keulitaan pyörällä?
        Aina ku yritän keulia, niin se lässähtää heti takas maahan... :o

        Sun pitäs polkee ja saada se hyvään kulmaan


    • aloittelia

      Milläkä vaihteella keulia 21-vaihteisella pyörällä mä ite oon keulinu 3 vaihteella. ennätys noin 35m

      • kunkku2§

        kokeileppa piruittais kertoja 2 ja normi vaihde 1 sillä mä keulin ja ankka noin 300m


      • kunkku2§

        mistä päin oot kotoisin aloittekia :D


    • kiinnostunut :?????

      Mikä pyörä muuten on hyvä keulimiseen? Itelläni on trek 3900 disc -09.Onko muilla samasta pyörästä kokemuksia.

      • trek3

        Siis mulla on trek 3900 disc 2014 ja sillä on ollut hyvä keulia.itse keulin 4vaihteella jasitten vaihdan vauhdin mukaan vaihteita.ja on ollu kyllä hyvä pyörä tuo trek 3900!


      • Anonyymi

        On trekistä joka mulla on viäläkin


    • kona..

      mulla on kona cowan ,siinä o 9 vaihdetta ja sillä on vitun hyväkeulia

    • =))))

      työntäkää ne polkupyörät suohon ja ostakaa mopo..

      • kunkku2§

        voi vittu mulla on mopo oon 10 vuotta ja mopolla keula ennätys noin 2 km
        laitappa paremmaks
        ja siks on vaan 2km koska bensa loppu kesken:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • AutoKeulii

        Mullapa on takavetonen auto ja sillä ajellessa meinaa keulia koko ajan. Keula ennätys mulla on 100 km, mut kun bensa loppu kesken, niin en voinu keulia pidempään. Olis varmana keulinu toiset 100km.
        Vitosella keulii erittäin hyvin, kun vauhtiin pääsee.
        Traktori on vielä parempi keulimiseen ja mönkijä.


      • Anonyymi

        Pääkii


      • Anonyymi
        kunkku2§ kirjoitti:

        voi vittu mulla on mopo oon 10 vuotta ja mopolla keula ennätys noin 2 km
        laitappa paremmaks
        ja siks on vaan 2km koska bensa loppu kesken:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Mullaki on mopo ja oon 10


      • Anonyymi

        Nii i


    • dirt or what...

      Onko maastopyörällä vai dirtillä parempi keulia????

      • S.Envuoksi

        En tiedä, mutta uskon että paras pyörä keulia on 1 vaihteinen vapaarattaalinen. Jopollakin voi keulia ihan niin pitkääm kun haluaa; ei keuliminen ole pyörästä kiinni. Sarvet kannattaa laskea riittävän alas keuliessa. Veikkaisn dirttiä. Ekö se ole vähän niin kuin siihen tehty?


    • kunkku2§

      mulla on solifer gladiator millä vaihteella sillä voi keulii 7 tai 6 vaihdetta ei saa päälle

      • kunkku2§

        mut kertoja eli ne 3 vaihetta niin niistä saa 1 ja 2


    • nopsalla 2km kewl

      mulla on nopsa naistenpyörä xD omasta mielestä naistenpyörät on parhaita keulimisee :D

    • ihan sama

      onko jotenkin mahdollista korjata kesken keulimisen tilannetta jos pyörä lähtee kaatumaan sivulle päin. auttaako jos rattia esim kääntää jonnekkin suuntaan

      • Helkamaxs3

        ei kunhan vaan painotat enemmän suuntaan mihin pyörä ei kaadu


      • Anonyymi

        Ei todellakaan auta:)


      • Anonyymi

        Onko sulla ratti fillarissa?


    • paska keulija

      itehä omistan7-vaihteisen kilimanjaro maasto pyörän ennka 15 tolppa väliä elikkä n.750 m

    • tällei...

      Tarkotushan on pitää satula tarpeeks matalalla et sillon jos alkaa kaatua ni voi polvella ohjata takasi.

      • Anonyymi

        Ei ikinä


    • Aletsi14

      ite nousen seisomaan ja nykäsen keulan pystyyn sit nojaan taakse kädet suorassa ja alan vaa polkee sit välillä takajarrun kanssa manuaalia

    • Wheeliehooligan

      Mä otan vauhtii ja pumppaan jousia ja kiskaisen kkyllä nousee itellä insera reno suosittelen koska kevyt pyörä ja 16 vaihetta ni musta 4 vaihde on paras treeniin ite kyllä keulin ihan millä vaan mutta treenii treenii ni khyll se siitä ite alotin viime kesänä jopolla mutta ostin syksullä sen inseran ja nyt enkka on 650m ja manuaalia 100m suosittelen jotain inseraa

      • Renorekt

        Tiiän tä on jo 2vuotta vanha mut keulit iha samal taval ku mää mut pyörä pöllittii mul on vaa vähä parempi enkka ja jos viel ihmiset käy täällä ni suosittelen tätä insera reno pyörää helppo keulia


      • snapchat.....rrantanen56

        itellä insera timberline missä neste jarru mun mieledtä paras tapanostaa keula on vaa rennosti polkea ja sit nykästä tangosta ja polkee vähän lujemmin ja sit polkee normaalisti ja hienointa on se kun saa täydellisen paino pisteen nii noi keulii ilman käsiä ja sitten kun keulii normaalisti niin jarrunkaa ohjaa sitä kuinka paljon haluat vetää kulmaa


    • keulajonne

      ainakin mää keulin sillee et laitan eteen 2 jataakse 1 nii onnistuu 1km

      • es-poo

        mä keulin vaa 20 metrii bilteman lehmä pyöräl xd paska pyörä


      • Es-Poo

        Nykyää keulin 200m lumessaki bilteman naisten pyöräl xd vedin joensuunmäkist tokmannille keulaa yht matkaa

        Iha ok mut ku on kylmä nii siit pyöräst menee jarrut ja keskiö hajoo, kyl ne sit lämpimäs toimii


    • EiVanhaPysty

      Kertokaapa nuoret vanhalle, mikä pointti on, että kun ajelen trike nojapyörällä, niin välillä kuulee nuorten huutelua "keuli". Eihän siinä mitään, mutta kun nojakilla ei vaan pysty keulimaan, vaikka ajoasento onkin melko takakenoinen.

    • wrawerw

      nostat etupyörän ilmaan ja alat polkea helvetisti.

      • EiVanhaPysty

        Hah, jopas joo, nojapyörä on rakenteeltaan sellainen, että keuliminen on mahdotonta....
        Tavallisella pyörällä keulii helposti, mutta nojapyörä on aivan eri juttu.


    • joni6666

      mulla itellä on insera bomber johon on kyllä vaihdettu lähes kaikki osat :D hyvä pyörä keulimiseen mutta hajoaa helposti. Kuitenki aika painava verrattuna johonki insera renoon. Itse keulin sillälailla, että nousen seisomaan semmosissa vauheissa jotka ei oo kauheen kovat eikä kauheen hiljaset, sitte polkasen lujaa ja samalla vedän keulaa ylös.

    • Lipalle

      Itel on 24 vaihteinen pyörä ja keulin 3 vaihteella. Ensin harjottelin 1 vaihteella ja sit 2 vaihteella ja sit 3 vaihteella :)

    • Pyöräproffa69

      No itse suosittelen 1tai2 ja keuliminen tehdään nii et vedetään tangosta ja poljetaan aktiivisesti

    • uteliasilainen

      Pystyykö maantiepyörällä keulaileloilimaan?

      • Anonyymi

        Ei kovin helpolla varmaankaan, painopiste eturenkaalla enemmän.


    • MATUUUT

      Tuli mieleen voiko helkama scorpionilla keulia? Ku se on aika painava?

      • pshomot

        opikaa keuliman homot :DD


      • Kuka34

        Opi kirjoittamaan, homoseksuaali. ;DD


      • Anonyymi

        Minä ainakin pystyn keulii täl hetkell on trek ja keulin 850m noin


    • RaleighViperinomistaja

      Keulitteko istualteen vai seisten?

      • vittuakosesullekuuluu

        kyljellä maaten, takaperin


    • 4653qe

      Voi voi teitä pikku poikia. Itselläni on ktm tribute 2010. Osia vaihettu 2000€ eestä eli 5000€ paketti. Harrastan ihan tosissaan downhill pyöräilyä. On tullut keulittua niin monella pyörällä että voi kokemuksesta sanoa että kaikilla pyörillä voin keulia. Itsellä ennätys 3km, sen jlkeen alkaa kädet puutua niin pahasti että ei enää pysty. Itelläki oli insera reno joskus oli ihan hyvä keulia. Pieni vaihe ja pirusti vaan opettelua. Alussa kannattaa olla kypärä päässä. Keulimista ei vaan voi opettaa. Se on opittava virheitten kautta. Myös voima merkkaa vähän.

      • mitähähtäh

        Mitä tarkoitat "kannattaa keulii 3"?


      • mitähähtäh kirjoitti:

        Mitä tarkoitat "kannattaa keulii 3"?

        se tarkotti sitä vaihdetta


    • Jaasa

      Voiko ykkös vaihteella keulia mulla on kolmivaihteinen pyörä

      • Anonyymi

        Millä pystyy nostaa keulanja kannattaa vaihtaa vaihdetta sen mukaan mitä vauhtia on


    • Xdddddd

      Pienimmäl vaihteel kannattaa aloittaa penkkii vähä alaspäi mee loivaan ylämäkeen aja tosi hiljaa nouse penkistä ns seisomaan sitten nykäse tankoa ylöspäin ja polkase samalla ja mene penkille istumaan

      • Mathias12345

        Mut jos sul on yli 20 vaihteiden pyörä nii ei


    • Mathias12345

      Otat hiljaisen vauhdin ja sitten polkaset kovin ja nostat pyörä ja alat vaaan polkemaan. Ensiksi kannattaa harjoitella keulimaan yli eilisen että nouset pois pyörän päältä

    • GGG333

      Ostin semmoisen 20 tuumaisen vahan niinkuin jopo pyörän keulimiseen
      Ja en tiedä miten aloitan sen pitäisikö harjoittelu ensin aloittaa istumalla satulalla
      Vai nojaamalla taaksepäin ja sitten kun sen oppii ruveta harjoittelemaan istualtaan

    • retardipaska

      Wow tää ketju onkin jatkunu 10 vuotta hieno homma koska olen retardi surkimus mutta haluan oppia keulimaan :D

    • sillybilly

      up up

    • Joneska

      Itse olen keulinut ainakin 2km ja jopolla. Suosittelen käyttämään jopoa ja se ei ole liian raskas eikä liian kevyt vaan juurisopiva keulimiseen.

    • Simbsalabim

      Ihan samalla tavalla kuin 1000cc Hondalla...

    • Anonyymi

      Mikä on hyvä maastopyörä keulimiaeen merkkejä

      • Anonyymi

        Ainakin trek ja felt on hyviä mulla on trek


    • Anonyymi

      Sakot ja ajokielto tuollaisille temppuilijoille.

    • Anonyymi

      Kertokaa joku hyvä pyörä keulimiseen hinta 300€-800€ esim sellane joka on kevyt ja ei mee helposti rikki.

      • Anonyymi

        trek marlin 5, trek marlin 6 , trek marlin 7 omalla kokemuksella trek merkkisillä pyörillä on paras keulia ja ei oo ees kalliita


    • Anonyymi

      Faktahan on se että kaikilla pyörillä pystyy keulimaan, se on vaan ajajasta kiinni. Jos nyt vättämättä haluaa ostaa keulimiseen hyvän pyörän niin lyhyt stemmi ja leveähkö tanko helpottaa. Tärkein on että takana on hydraulinen levyjarru niin saa helposti palautettua jos meinaa kaatua yli.

    • Anonyymi

      nelosella kannattaa aloittaa

    • Anonyymi

      Kannattaa keulia kakkosen vaihteella ja polkasta vasurilla

    • Anonyymi

      Keuliminen on taitolaji. Vuoristopyöräilijöillä on puolestaan vahvat reidet. Keuliminen ei tarvitse erityistä voimaa.

    • Anonyymi

      Oma ennätys 11km se on helppoa kyllä siihen meni pari vuotta keuliminen on vaan flexaamista alota mtb

    • Anonyymi

      Mulla on pohjantähti (harvinainen) ja keuliminen
      Onnistuu hyvin ps sanokaa jos tiedätte pohjan
      Tähti

    • Anonyymi

      Joku pyörä missä tasainen ja taka rengas ja hyvä istua

    • Anonyymi

      Mulla lähtee tosi helposti keulimaan jos edessä ajaa joku hyvä kroppainen tytsy kesähepenissä.

    • Anonyymi

      2-5 vauhdista ja omasta mukavuudesta riipuen

    • Anonyymi

      1.Vaihteet eestä 2 takaa 1 tai 2
      2.repäse tangosta ja polje hiljaa muista jarruttaa sillon ku meinaa nennä ympäri. Harjotus tekee mestarin

    • Anonyymi

      Kannattaa niinku 1-2

    • Anonyymi

      Kannattasko niinku 1-2? Voi olla kannattamattakin. Mikä mattia kannata, se tulee alas

    • Anonyymi

      Kakkosella

    • Anonyymi

      Mikä on mailman pisin keulaenkka

    • Anonyymi

      Mää keulin ainaki seiskalla jos on 27 vaihdetta ja laitan vaihdetta idommallle tarpeen tullen

    • Anonyymi

      Aloita 1-2 ja kun osaat niin 3-4

    • Anonyymi

      Nouset seisomaan rennossa vauhdissa, pumppaat jousista voimaa, ja eturenkaan noustessa maasta viet painon ihan satulan takaosaan niin et tunnet istuinluut. Kädet suorana, etusormi jarrun päällä, ja harjottelua, harjottelua, harjottelua.

    • Anonyymi

      Minä asensin mökillä kerran sellaisen chopper-tyyppisen pitkän, kuin moottoripyörän chopperin satulan jopo-tyyppiseen pyörään, oli helppo keulia.

      Helposti myös lensi selälleen, mutta kun se chopper-tyyppinen selkänojallinen satula, ei haittaa, suojaa päätä se kehikko heh.

    • Anonyymi

      àja suoraan ja normisti mistä teitä reuhakkeita sikiää olette myös ympäristölle vaarallisii

    • Anonyymi

      Miltä itestä tuntuu

    • Anonyymi

      3-5

    • Anonyymi

      3-4

    • Anonyymi

      Mitenköhän pitäs keulia jos on 21 vaihteinen pyörä ja joudun keulii niiku 1 ja 1 tai 1 ja 2 ku en voi keulii isommilla vaihteilla ku ei nouse keula kunnol

    • Anonyymi

      Mitenkäs se räpätti tehdään pyörään?

    • Anonyymi

      hankkikaa vaan vittu jalkajarrullinen pyörä ja meette vetää nohander mäen alas nuin vain

    • Anonyymi

      Mikä on paras vaihde jos on 21 vaihteinen pyörä

    • Anonyymi

      Nelos vaihteella

    • Anonyymi

      Jyrkkä mopoo, mopoooo...

    • Anonyymi

      Kannattaa keuli ykkösellä Jos on takana seitsemän ja edessä yksi. Keulimisessa on olennaista se, että polkasee oikein kunnolla sillein että keula nousee. Vaatii harjoittelua.
      Kevyt pyörä auttaa keulimiseen

    • Anonyymi

      Mites sais kunnon keulat vaihteettomalla 14-16 tuumasella pyörällä?

    • Anonyymi

      Miten saan keulan ilmaan kun oon 8 v

      • Anonyymi

        Odotat vielä viisi vuotta ja huomaat että keulimatta parempi.


    • Anonyymi

      sähköpyörillä on helpompaa keilua koska ovat oikeasti moottoripyöriä

      • Anonyymi

        Kokeile keulia etunapamoottorilla!


    • Anonyymi

      3lmosella

    • Anonyymi

      Kannattaa ensiksi keulia todella pienellä vaihteella👍🏻

    • Anonyymi

      2tai1

    • Anonyymi

      jdewibvhirwei

    • Anonyymi

      Onko velogi tehnyt keulimisvideon?

    • Anonyymi

      Velogi teki videon, jolla kertoo kuinka tieliikennelain vastasta keuliminen.
      Ei osannu nostaa etupyörää ja meni lain taakse piiloon.
      Ette saa keulimisvideota.

    • Anonyymi

      Tunturi

    • Anonyymi

      Harjoittelu yksipyöräisellä tekee mestarin.

    • Anonyymi

      2 tai 3

    • Anonyymi

      Voiko jopolla heittää kunnon pannut T 9v

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe