Samurai 110cc - viritys

gjfvgjghj

Aijon pian hankkia tuollasen. Antakaas neuvoja miten sitä kannattais virittää?

228

32900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jammu-setä

      ... 10metrin pätkän köyttä ja pyydät isiä hinaamaan sitä autolla. se on varmin keino päästä kovaa sillä 2-luokan osista lapsityövoimalla kyhätyllä kihvelillä

      • Tumppi-82

        Mikä siinä on että joka viikko vähintään yksi kysyy samaa asiaa?
        jammu-setä on oikeassa. Tuota lelua ei helpolla viritetä.

        Kerrataan nyt vielä:
        nelitahtimoottorissa "pullonkauloja" on useita.
        Samurain kaasari on pienehkö, mutta kaasarin vaihto ei anna täyttä hyötyä koska kansi venttiilit ovat huonosti virtaavat. Vaikka kannen koneistaisi niin löysä nokka-akseli ei avaa venttiileitä tarpeeksi kauan/paljon.

        Vaikka kaasari kansi olisi kunnossa niin seuraavaksi ahdistaa pakopuoli, eli putkisto pitää vaihtaa. Mikään näistä toimen piteistä ei yksinään tee suurta muutosta, eniten luultavasti nokka-akseli. Vaikka koneen saisi viritettyä niin seuraavaksi eteen astuu todella heikko runko, jarrut ja alusta joten ne pitäisi myös päivittää vastaamaan kasvanutta konetehoa.

        Virityksestä tulee vaikea ja kallis joten ei kannata edes yrittää. Jos haluat lelun mökille niin osta Samu, mutta jos haluat laatua ja voimaa niin osta oikea crossi.


      • 110cc samurain ostaja
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Mikä siinä on että joka viikko vähintään yksi kysyy samaa asiaa?
        jammu-setä on oikeassa. Tuota lelua ei helpolla viritetä.

        Kerrataan nyt vielä:
        nelitahtimoottorissa "pullonkauloja" on useita.
        Samurain kaasari on pienehkö, mutta kaasarin vaihto ei anna täyttä hyötyä koska kansi venttiilit ovat huonosti virtaavat. Vaikka kannen koneistaisi niin löysä nokka-akseli ei avaa venttiileitä tarpeeksi kauan/paljon.

        Vaikka kaasari kansi olisi kunnossa niin seuraavaksi ahdistaa pakopuoli, eli putkisto pitää vaihtaa. Mikään näistä toimen piteistä ei yksinään tee suurta muutosta, eniten luultavasti nokka-akseli. Vaikka koneen saisi viritettyä niin seuraavaksi eteen astuu todella heikko runko, jarrut ja alusta joten ne pitäisi myös päivittää vastaamaan kasvanutta konetehoa.

        Virityksestä tulee vaikea ja kallis joten ei kannata edes yrittää. Jos haluat lelun mökille niin osta Samu, mutta jos haluat laatua ja voimaa niin osta oikea crossi.

        Hei,tulin katseleen samurai 110cc virityksiä.Ostin kaverilta puolvotta käytetyn samurai 110cc:n,ja nyt kiinnostaisi virittää koska kyseinen mopo ei mene kuin 100km h, kun poliisintutkaan ajettiin.. Joten olisi mukava tietää suhtkoht hellp voritys ilman uusien osien ostamista... kuten=vaikuttaako pakoputken putsaaminen miten?,jos kaasaria suurennan miten vaikuttaa?..

        ^-- noihin olisi kiva tietää. (vastaathan sähköpostiin) :)


      • Samu kai?
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Mikä siinä on että joka viikko vähintään yksi kysyy samaa asiaa?
        jammu-setä on oikeassa. Tuota lelua ei helpolla viritetä.

        Kerrataan nyt vielä:
        nelitahtimoottorissa "pullonkauloja" on useita.
        Samurain kaasari on pienehkö, mutta kaasarin vaihto ei anna täyttä hyötyä koska kansi venttiilit ovat huonosti virtaavat. Vaikka kannen koneistaisi niin löysä nokka-akseli ei avaa venttiileitä tarpeeksi kauan/paljon.

        Vaikka kaasari kansi olisi kunnossa niin seuraavaksi ahdistaa pakopuoli, eli putkisto pitää vaihtaa. Mikään näistä toimen piteistä ei yksinään tee suurta muutosta, eniten luultavasti nokka-akseli. Vaikka koneen saisi viritettyä niin seuraavaksi eteen astuu todella heikko runko, jarrut ja alusta joten ne pitäisi myös päivittää vastaamaan kasvanutta konetehoa.

        Virityksestä tulee vaikea ja kallis joten ei kannata edes yrittää. Jos haluat lelun mökille niin osta Samu, mutta jos haluat laatua ja voimaa niin osta oikea crossi.

        Elikkä. tossa noin 2 viikkoo sitten pistin viestiä samurain virityksestä.. sanoin että olisi kiva tietää suhtkoht helppo viritys tapa ilman uusien varaosien ostamista? Saisinko tuohon vastauksen....... koska kulkee vain sen 100 tällä hetkellä... vaikuttaako pakoputken putsaaminen?


      • SamuTulloo
        110cc samurain ostaja kirjoitti:

        Hei,tulin katseleen samurai 110cc virityksiä.Ostin kaverilta puolvotta käytetyn samurai 110cc:n,ja nyt kiinnostaisi virittää koska kyseinen mopo ei mene kuin 100km h, kun poliisintutkaan ajettiin.. Joten olisi mukava tietää suhtkoht hellp voritys ilman uusien osien ostamista... kuten=vaikuttaako pakoputken putsaaminen miten?,jos kaasaria suurennan miten vaikuttaa?..

        ^-- noihin olisi kiva tietää. (vastaathan sähköpostiin) :)

        Eli kun tilasin just samurain uuden mallin(zomg mikä ostos)ja ei oo viel tullu se niin paljon sen uuden mallin huiput on? Ja mitkä välit ois hyvät siihe


      • jalkatappi56
        110cc samurain ostaja kirjoitti:

        Hei,tulin katseleen samurai 110cc virityksiä.Ostin kaverilta puolvotta käytetyn samurai 110cc:n,ja nyt kiinnostaisi virittää koska kyseinen mopo ei mene kuin 100km h, kun poliisintutkaan ajettiin.. Joten olisi mukava tietää suhtkoht hellp voritys ilman uusien osien ostamista... kuten=vaikuttaako pakoputken putsaaminen miten?,jos kaasaria suurennan miten vaikuttaa?..

        ^-- noihin olisi kiva tietää. (vastaathan sähköpostiin) :)

        mulla on samurai 110 vaiha välejäja 26 tuuman kaasari vois olla aika kova sana


      • samucrossari
        Samu kai? kirjoitti:

        Elikkä. tossa noin 2 viikkoo sitten pistin viestiä samurain virityksestä.. sanoin että olisi kiva tietää suhtkoht helppo viritys tapa ilman uusien varaosien ostamista? Saisinko tuohon vastauksen....... koska kulkee vain sen 100 tällä hetkellä... vaikuttaako pakoputken putsaaminen?

        Ei ole viellä sellaista crossi rataa vastaan missä voisi längittää satasta.
        Vai meinaatko jonku supermoto tyylisen kasata?
        Mul on sekä crossi että supermoto renkaat.. ja 150cc GTX samurai ja se kulkee sen satasen jotakuinkin muttei sillä sellaista vauhtia viitsi ajaa.
        Osta kato oikea maantiepyörä jos vauhdin huuma on se sun juttu
        Crossipyörät ylipäätään ole tarkoitettu kulkemaan satasta, edes niitä laatupyöriä.
        Enskat ja supermotot on sitä varten.


      • remu85
        110cc samurain ostaja kirjoitti:

        Hei,tulin katseleen samurai 110cc virityksiä.Ostin kaverilta puolvotta käytetyn samurai 110cc:n,ja nyt kiinnostaisi virittää koska kyseinen mopo ei mene kuin 100km h, kun poliisintutkaan ajettiin.. Joten olisi mukava tietää suhtkoht hellp voritys ilman uusien osien ostamista... kuten=vaikuttaako pakoputken putsaaminen miten?,jos kaasaria suurennan miten vaikuttaa?..

        ^-- noihin olisi kiva tietää. (vastaathan sähköpostiin) :)

        Jos haluut sen meneen lujempaa vaiha siihen Kawasaki KX 80cc 2-tahti moottori. Sil se vois kulkee n.120km/h


      • KORTSU2
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Mikä siinä on että joka viikko vähintään yksi kysyy samaa asiaa?
        jammu-setä on oikeassa. Tuota lelua ei helpolla viritetä.

        Kerrataan nyt vielä:
        nelitahtimoottorissa "pullonkauloja" on useita.
        Samurain kaasari on pienehkö, mutta kaasarin vaihto ei anna täyttä hyötyä koska kansi venttiilit ovat huonosti virtaavat. Vaikka kannen koneistaisi niin löysä nokka-akseli ei avaa venttiileitä tarpeeksi kauan/paljon.

        Vaikka kaasari kansi olisi kunnossa niin seuraavaksi ahdistaa pakopuoli, eli putkisto pitää vaihtaa. Mikään näistä toimen piteistä ei yksinään tee suurta muutosta, eniten luultavasti nokka-akseli. Vaikka koneen saisi viritettyä niin seuraavaksi eteen astuu todella heikko runko, jarrut ja alusta joten ne pitäisi myös päivittää vastaamaan kasvanutta konetehoa.

        Virityksestä tulee vaikea ja kallis joten ei kannata edes yrittää. Jos haluat lelun mökille niin osta Samu, mutta jos haluat laatua ja voimaa niin osta oikea crossi.

        ÄLÄ VITUSSA OSTA SELLASTA PASKAA.


      • mursumies:-)
        SamuTulloo kirjoitti:

        Eli kun tilasin just samurain uuden mallin(zomg mikä ostos)ja ei oo viel tullu se niin paljon sen uuden mallin huiput on? Ja mitkä välit ois hyvät siihe

        oon ite laittanut teharin ja 26mm kaasarin, sieltä otin semmosen rikan pois nii saa enemmän bensaa. en tiiä väleist mut huiput vakiona 70-75kmh
        mun samska keulii viel kolmosella ja kulkee melkein 100kmh (se on hurjaa kyytiä)


      • junzu

        et taida tietää samuraist mitään mul on ollu jo vuoden ja tehoa on laitettu ite lisää kulkee130


      • kwd
        mursumies:-) kirjoitti:

        oon ite laittanut teharin ja 26mm kaasarin, sieltä otin semmosen rikan pois nii saa enemmän bensaa. en tiiä väleist mut huiput vakiona 70-75kmh
        mun samska keulii viel kolmosella ja kulkee melkein 100kmh (se on hurjaa kyytiä)

        minkä rikan otit ja mistä


      • mr mul o kokemust
        110cc samurain ostaja kirjoitti:

        Hei,tulin katseleen samurai 110cc virityksiä.Ostin kaverilta puolvotta käytetyn samurai 110cc:n,ja nyt kiinnostaisi virittää koska kyseinen mopo ei mene kuin 100km h, kun poliisintutkaan ajettiin.. Joten olisi mukava tietää suhtkoht hellp voritys ilman uusien osien ostamista... kuten=vaikuttaako pakoputken putsaaminen miten?,jos kaasaria suurennan miten vaikuttaa?..

        ^-- noihin olisi kiva tietää. (vastaathan sähköpostiin) :)

        mulla oli samurai 110cc ja kesti alle vuoden kaasari täyty korjata ketjut,kahesti kaasu vaijeri,bensan suodatin ja renkaat sitte se tunnistin jutska joka on magneeto kopan sisäl vauhti pyöräs meni ja sitä ei saa enää kuntoo osta BSE 125cc tai PitPro 125cc ne on ainoot kiinalaiset jotka kestää jotaki


      • MX <3
        mr mul o kokemust kirjoitti:

        mulla oli samurai 110cc ja kesti alle vuoden kaasari täyty korjata ketjut,kahesti kaasu vaijeri,bensan suodatin ja renkaat sitte se tunnistin jutska joka on magneeto kopan sisäl vauhti pyöräs meni ja sitä ei saa enää kuntoo osta BSE 125cc tai PitPro 125cc ne on ainoot kiinalaiset jotka kestää jotaki

        paitsi että pitpro on japanilainen bse on kiinanihme


      • niinpä.
        MX <3 kirjoitti:

        paitsi että pitpro on japanilainen bse on kiinanihme

        BSE:STÄ ON OLEMASSA USEITA KIINANIHME VERSIOITA, MUTTA SE AITO BSE MAKSAA REILUSTI YLI 700EURON. esim bse monster tai bse limited editionit eivät niitä täysin aitoja bse:tä ole.


      • Girl..
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Mikä siinä on että joka viikko vähintään yksi kysyy samaa asiaa?
        jammu-setä on oikeassa. Tuota lelua ei helpolla viritetä.

        Kerrataan nyt vielä:
        nelitahtimoottorissa "pullonkauloja" on useita.
        Samurain kaasari on pienehkö, mutta kaasarin vaihto ei anna täyttä hyötyä koska kansi venttiilit ovat huonosti virtaavat. Vaikka kannen koneistaisi niin löysä nokka-akseli ei avaa venttiileitä tarpeeksi kauan/paljon.

        Vaikka kaasari kansi olisi kunnossa niin seuraavaksi ahdistaa pakopuoli, eli putkisto pitää vaihtaa. Mikään näistä toimen piteistä ei yksinään tee suurta muutosta, eniten luultavasti nokka-akseli. Vaikka koneen saisi viritettyä niin seuraavaksi eteen astuu todella heikko runko, jarrut ja alusta joten ne pitäisi myös päivittää vastaamaan kasvanutta konetehoa.

        Virityksestä tulee vaikea ja kallis joten ei kannata edes yrittää. Jos haluat lelun mökille niin osta Samu, mutta jos haluat laatua ja voimaa niin osta oikea crossi.

        Tiedän monta jolla on Samurai! Ja niitä ovat virittäneet, tiedän kolme varsin hyvää virittäjää, ovat alle 16vuotiaita mutta tietävät enemmän kuin kukaan teistä,! Ja KYLLÄ Samurain saa kulkemaan reilusti yli 100km/h siitä ei ole epäilystäkään. Sain ihmetellä montuilla kun 15w poika lentää samurailla hyppyristä yli 100km/h vauhdilla !!! Asiasta on turha keskutella, sillä monella on eri mielipide! jollekkin Samurai on vain unelma, joku taas pitää samuraita pelkkänä leluna SO WHAT! Jos ihminen haluaa ostaa Samurain siitä vaan,, ja sama pätee autoihin! miettikää! jos sinulla on joku Fiat Punto ja ajat seuraavana päivänä Ferrarilla! eihän kukaan enää siinä tilanteessa edes viitsi koskea mihinkään Fiattiin!!


      • dsgdyhrtshhrss
        mursumies:-) kirjoitti:

        oon ite laittanut teharin ja 26mm kaasarin, sieltä otin semmosen rikan pois nii saa enemmän bensaa. en tiiä väleist mut huiput vakiona 70-75kmh
        mun samska keulii viel kolmosella ja kulkee melkein 100kmh (se on hurjaa kyytiä)

        mistä hankit teharin


      • akakkaa
        dsgdyhrtshhrss kirjoitti:

        mistä hankit teharin

        voi vittu taas näitä pikkupoikia täällä, ''mistä hankit teharin?'' voi uskokaa jo siihen ei voi ostaa teharia, eikä se auta yhtään!! rahas menee hukkaan vaan!


      • musta mies

        mee vittuu jos ei kiinnosta


      • samu-rikke
        SamuTulloo kirjoitti:

        Eli kun tilasin just samurain uuden mallin(zomg mikä ostos)ja ei oo viel tullu se niin paljon sen uuden mallin huiput on? Ja mitkä välit ois hyvät siihe

        jos haluut hyvät kiihtyvyydet ni 45 taakse ja 15 etee omassani on sillee. lähtee perkeleesti ja kulkee se 80 km/h. mut jos ei osaa korjailla (hyvin ja jatkuvasti) ni sit tulee kyl koko laite niin kalliiks et ei kannata omistaa koko paskaa


      • samu-rikke
        MX <3 kirjoitti:

        paitsi että pitpro on japanilainen bse on kiinanihme

        just ton oon halunnu kuulla joltai, mä joudun koko aika hajoomaa niit ku sanoo PitPro on kiinalaine.


      • -hbh-
        akakkaa kirjoitti:

        voi vittu taas näitä pikkupoikia täällä, ''mistä hankit teharin?'' voi uskokaa jo siihen ei voi ostaa teharia, eikä se auta yhtään!! rahas menee hukkaan vaan!

        totta se on 4-T se ei auta melkee mitää jos hommaat teharin


      • Valot päälle
        samu-rikke kirjoitti:

        jos haluut hyvät kiihtyvyydet ni 45 taakse ja 15 etee omassani on sillee. lähtee perkeleesti ja kulkee se 80 km/h. mut jos ei osaa korjailla (hyvin ja jatkuvasti) ni sit tulee kyl koko laite niin kalliiks et ei kannata omistaa koko paskaa

        Taas oikee tietäjiä tääl
        Ei vitussa kule 100 kmh vaikka kuinka uskot omiin valheisiis kulkee vajaa 70 ku kuriton mopo päästelee leikiten ohi
        Ne jotka vinkuu tota paskaks koska vaijerit katkee saa luval haistella paskaa koska vvaikka olisis se hirveenhyvä yamaha joka on teille jumala niin kyllä siinäki vaijerit katkee ja kumet puhkee yhtäpaljo
        Ja kx 80cc kone voi vittu oikeasti painat kerrran kaasua ja teijän silumiinirungot menee keskeltä poikki
        Ei viddu oikeesti nyt niitä valoja


      • pellet!!!
        samu-rikke kirjoitti:

        jos haluut hyvät kiihtyvyydet ni 45 taakse ja 15 etee omassani on sillee. lähtee perkeleesti ja kulkee se 80 km/h. mut jos ei osaa korjailla (hyvin ja jatkuvasti) ni sit tulee kyl koko laite niin kalliiks et ei kannata omistaa koko paskaa

        mulla on 38 takana ja eessä 16 ja ei kule paljon enemmän ku vakiona


      • mursumies:-) kirjoitti:

        oon ite laittanut teharin ja 26mm kaasarin, sieltä otin semmosen rikan pois nii saa enemmän bensaa. en tiiä väleist mut huiput vakiona 70-75kmh
        mun samska keulii viel kolmosella ja kulkee melkein 100kmh (se on hurjaa kyytiä)

        mikä tehari ja mistä ostit kaasarin


      • lkj1
        mr mul o kokemust kirjoitti:

        mulla oli samurai 110cc ja kesti alle vuoden kaasari täyty korjata ketjut,kahesti kaasu vaijeri,bensan suodatin ja renkaat sitte se tunnistin jutska joka on magneeto kopan sisäl vauhti pyöräs meni ja sitä ei saa enää kuntoo osta BSE 125cc tai PitPro 125cc ne on ainoot kiinalaiset jotka kestää jotaki

        se sun "tunnistin jutska" oli mun 110:s kiinnikkeistää katkennu mut voivoi ku ei ollu peukku keskel kämment ni sai pienel vaival korjattuu, mutta ei noit kiinalaisii kannat turhaa korjailla..


      • Hurjastelia112
        samu-rikke kirjoitti:

        jos haluut hyvät kiihtyvyydet ni 45 taakse ja 15 etee omassani on sillee. lähtee perkeleesti ja kulkee se 80 km/h. mut jos ei osaa korjailla (hyvin ja jatkuvasti) ni sit tulee kyl koko laite niin kalliiks et ei kannata omistaa koko paskaa

        haahhaha mun Romurai menee sen 267km/h voin ottaa vaikka videolle


      • sealerssi
        mr mul o kokemust kirjoitti:

        mulla oli samurai 110cc ja kesti alle vuoden kaasari täyty korjata ketjut,kahesti kaasu vaijeri,bensan suodatin ja renkaat sitte se tunnistin jutska joka on magneeto kopan sisäl vauhti pyöräs meni ja sitä ei saa enää kuntoo osta BSE 125cc tai PitPro 125cc ne on ainoot kiinalaiset jotka kestää jotaki

        jos ymmärsin vian oikein ni tälläsellä se korjaantuis http://www.moposoppi.fi/fi/Samurai 110cc Varaosat/Sähköosat/117/Staattori kiinan 4T minicrossit/13299


      • KAWASAKI500PÄRÄM
        samucrossari kirjoitti:

        Ei ole viellä sellaista crossi rataa vastaan missä voisi längittää satasta.
        Vai meinaatko jonku supermoto tyylisen kasata?
        Mul on sekä crossi että supermoto renkaat.. ja 150cc GTX samurai ja se kulkee sen satasen jotakuinkin muttei sillä sellaista vauhtia viitsi ajaa.
        Osta kato oikea maantiepyörä jos vauhdin huuma on se sun juttu
        Crossipyörät ylipäätään ole tarkoitettu kulkemaan satasta, edes niitä laatupyöriä.
        Enskat ja supermotot on sitä varten.

        kx500 rossiradalla heleposti ajetaan 100 jo 3 vaihteella ei niistä hypyistä edes lennä jos ei oo tarpeeks vauhtia kjehlkej


      • Samurainomistaja
        Hurjastelia112 kirjoitti:

        haahhaha mun Romurai menee sen 267km/h voin ottaa vaikka videolle

        Vittu senku näkis


      • Anonyymi
        Valot päälle kirjoitti:

        Taas oikee tietäjiä tääl
        Ei vitussa kule 100 kmh vaikka kuinka uskot omiin valheisiis kulkee vajaa 70 ku kuriton mopo päästelee leikiten ohi
        Ne jotka vinkuu tota paskaks koska vaijerit katkee saa luval haistella paskaa koska vvaikka olisis se hirveenhyvä yamaha joka on teille jumala niin kyllä siinäki vaijerit katkee ja kumet puhkee yhtäpaljo
        Ja kx 80cc kone voi vittu oikeasti painat kerrran kaasua ja teijän silumiinirungot menee keskeltä poikki
        Ei viddu oikeesti nyt niitä valoja

        Etkö muuta osaa ,kuin v..... hokea.


    • hoh

      kantsii ainakii vaihtaa ilman puhdistaja siihen vihreeseen ilmanpuhistajaan,niin ainakin tein ma ja huomasin eron!Sit kannattaa hommata tehopakari!Sit jos viittii maksaa 234 egee nii vois viiä johonkii että ne säätäs asetuksii vahä!T 11w kova jätkä!PS:SAMURai on paRAs

      • reunis

        tuolta saa nokka akselin tumppi 82 vitti viel kiveksen kovaa että niitä ei oo missään =D


      • kikkelintuure
        reunis kirjoitti:

        tuolta saa nokka akselin tumppi 82 vitti viel kiveksen kovaa että niitä ei oo missään =D

        Tehari ei hyödytä ainakaa paskaakaa tollases paskas romus joka mullaki on! jos teharin haluu ni heittää vaa sen änärin siit vituun ni on melkee suora putki. :D ja jos lisää vauhtii haluut ni pistäppä välit vähä raskaammiks ainaki. :D


      • joonas mulkku
        reunis kirjoitti:

        tuolta saa nokka akselin tumppi 82 vitti viel kiveksen kovaa että niitä ei oo missään =D

        haista piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä paska


      • rölli598490302
        kikkelintuure kirjoitti:

        Tehari ei hyödytä ainakaa paskaakaa tollases paskas romus joka mullaki on! jos teharin haluu ni heittää vaa sen änärin siit vituun ni on melkee suora putki. :D ja jos lisää vauhtii haluut ni pistäppä välit vähä raskaammiks ainaki. :D

        tehari ei hyödytä neli tahis paskaakaan


      • rölli598490302
        rölli598490302 kirjoitti:

        tehari ei hyödytä neli tahis paskaakaan

        kyllä se nyt vähän hyödyttää mutta ei kovin paljoo


      • silentkiller
        kikkelintuure kirjoitti:

        Tehari ei hyödytä ainakaa paskaakaa tollases paskas romus joka mullaki on! jos teharin haluu ni heittää vaa sen änärin siit vituun ni on melkee suora putki. :D ja jos lisää vauhtii haluut ni pistäppä välit vähä raskaammiks ainaki. :D

        tehoputki ei vaikuta 4-tahti mopossa mitään!


      • kjcghjklööljhgf

        mistä saa teharin


      • ...
        kikkelintuure kirjoitti:

        Tehari ei hyödytä ainakaa paskaakaa tollases paskas romus joka mullaki on! jos teharin haluu ni heittää vaa sen änärin siit vituun ni on melkee suora putki. :D ja jos lisää vauhtii haluut ni pistäppä välit vähä raskaammiks ainaki. :D

        nii... Mutta ei nelitaheissa tarvi teharia ku ei se vaikuta mitää että se änkkä vaa pois ni tulee semmoset äänet että Kyösti Ryti pyörähtää haudassaa


      • fbf

        vitun pässi olist ostanu kunnon vehkeen tuolla samurain hinnal 234e


    • samurai!

      asiaan:pistä siihen ohitin(lisää tietoja löytyy googlesta). ota pakoputken päästä krominen kuppi pois saat paremmat äänet!
      olen tehnyt samat omalle samulle ja hyvin kulkee.ruuvien kiristys vaan on v.ttumaista puuhaa.(olen käynyt jopa radalla.ja vielä toimii)
      '

      • SaMuRai-_

        mite sait sen kupin pois siitä pakoputken päästä??auttaako se nopeuteen?? onko paremmat äänet jne vastaaa!!!


      • mikko :DDD

        otin ittekki vititykset pois kun menee paskak ei saa rahoi takas mulla kulkee noin 75 kmh se ja on hyvät äänet :;DDDDD


      • crossikolmp
        mikko :DDD kirjoitti:

        otin ittekki vititykset pois kun menee paskak ei saa rahoi takas mulla kulkee noin 75 kmh se ja on hyvät äänet :;DDDDD

        mul kulkee 180km piti vähä virittää


    • joku

      älä viritä tai et saa rahoi takas ku se menee paskaks,samurait on vaa yks vitun ongelmajäte......itel OLI sellanen ja rikkihän se meni,eli älä viritä

      • korjata?

        Joo-o. Tuossa taas yksi pentu joka ajattelee, että jos mopo hajoaa, niin se on sitten lopullisesti paskana. Opettelisit korjaamaan niitä!


      • musta mies
        korjata? kirjoitti:

        Joo-o. Tuossa taas yksi pentu joka ajattelee, että jos mopo hajoaa, niin se on sitten lopullisesti paskana. Opettelisit korjaamaan niitä!

        samaa mieltä


    • Samuraider

      Ei kannata virittää. Muutenki hajoaa nopeasti joten ei kannata. Paitsi jos haluat ajaa sillä viikon :D

      • mikko :DDD

        mites mulla on kestäny se iha koht vuoden eikä käyny mitään muuta kun rengas puhkes kerran nii ?


      • silentkiller
        mikko :DDD kirjoitti:

        mites mulla on kestäny se iha koht vuoden eikä käyny mitään muuta kun rengas puhkes kerran nii ?

        itellä gxt 110cc kahesta runko menny poikki.. kolmas menossa (Y) että suosittelen ostamaan kunnon rossin jos haluaa kunnon kyytiä


    • kokemusta on

      itellä meni viikon päästä ostamisesta vakiokannesta pakoventtiili mylälle ku oli kantanu. ostin kaverilta vanhemman mallin samun kannen nii siin on jäykemmät venttiilien jouset ni on paljo parempi eikä rupia sakkaan nii helposti ku vakio kannella. ja on myös enempi tehoja.

      • entmjhvbjnghfx

        opetelkaa käyttäää


    • mikko :DDD

      ei samuraita kannata virittää se on muutenkii tarpekks hyvä vaikk mun samurai on viritetty se kulkee nns 121 kmh

      • ukkelirossaaja

        vielä paremmin kulkee ku laittaa kiinto avaimen päälle perse karvoja !


      • samuraiseppo

        millä muka sait kulkee nii lujaa??:O


    • kovari

      eli mitkä välit olisivat hyvät -08 malliin? haluaisin lisää vauhtia, enkä kiihtyvyyttäkään matalaksi

      • 56rt7yu8i9o

        hyvät välit ois:edessä17 ja takana 38. en tosin tiedä mitkä on vakiona 08 mutta 06 oli 42takana ja 14eessä.
        ton kupin tosta putken päästä saa pois poraamalla tappien päät pois.Itse pistin koko änkän poikki ja pistin suoran putken tilalle.(Tuli muuten TULINEN putki ja hyvät äänet.)
        tällä hetkellä kiinni tyhjätty änkkä ja 16hamppi eessä.

        JA VITUT NIILLE KEKKÄ VÄITTÄÄ ETTEI VOI VIRITTÄÄ!!


      • 56rt7yu8i9o
        56rt7yu8i9o kirjoitti:

        hyvät välit ois:edessä17 ja takana 38. en tosin tiedä mitkä on vakiona 08 mutta 06 oli 42takana ja 14eessä.
        ton kupin tosta putken päästä saa pois poraamalla tappien päät pois.Itse pistin koko änkän poikki ja pistin suoran putken tilalle.(Tuli muuten TULINEN putki ja hyvät äänet.)
        tällä hetkellä kiinni tyhjätty änkkä ja 16hamppi eessä.

        JA VITUT NIILLE KEKKÄ VÄITTÄÄ ETTEI VOI VIRITTÄÄ!!

        TUMPPI82 voisit lopettaa ton paskan jauhannan täällä!!!


    • mopo

      vaiha välityksii eli taakse mahollisiman pieni ratas ja eteen taas mahollisiman iso ratas !!

      • tryyty

        eli 28 taakse 16 tai 17 etee


    • et vaan osaa

      Siis tohon autaa ku vaihdat välitykset ja ton paskan vakio kammiovaimentimen kunnon villavaimentimeen ku se kuristaa. Ventiilien säätö olis kans kova sana ku ne on yleensä päin vittua. Suutinta isommaks ja ilmaruuvia auki tai kaasari vaihtoon. jos kunnon nopeuksiin haluaa päästä ni ei auta ku vaihtaa nokka-akselia kireempään.

      • kjhjgf

        nii siis paljo on tehoo 125 bse


      • drcgfvtybhu
        kjhjgf kirjoitti:

        nii siis paljo on tehoo 125 bse

        miten saan 110 samuraihi enemmän tehoo


      • s4mur41
        drcgfvtybhu kirjoitti:

        miten saan 110 samuraihi enemmän tehoo

        no osta www.moposoppi.fi viri kaasari ja cdi-boksi


      • _XXX_
        kjhjgf kirjoitti:

        nii siis paljo on tehoo 125 bse

        Mulla on Bse mad cow 125cc ni siin on 10hv vakiona


      • rölli59849032
        kjhjgf kirjoitti:

        nii siis paljo on tehoo 125 bse

        jotain 9.5 hp kanattaa ostaa bse parempi kuin samppa ja suunileen saman hintanen


      • jooooooooosddsaadadd
        kjhjgf kirjoitti:

        nii siis paljo on tehoo 125 bse

        bse 125cc limited editionissa oli muistaakseni 6hv (menee n.60-70kmh)
        bse 110cc bad boyssa on 7 hv ja menee n.75
        bse 125 monsterissa taasen on noin 10 hv ja siitä löytyy sen verran ytyä että sustakin päästään eroon


      • byt
        rölli59849032 kirjoitti:

        jotain 9.5 hp kanattaa ostaa bse parempi kuin samppa ja suunileen saman hintanen

        mulla samurai 110cc ja hyvin on toiminu


    • samurainomistaja

      vaiha 16 hampainen etuhammasratas ni kulkee sen 90(n 5€) siihen käy honda monkeyn ja suzuki pv:n rattaat. sit laitat vaik 150 cc GXT:n kaasarin siihe tai jos lyödät jostai vielä isomma ni laita se mutta jos laitat isomman ni tankki pitää vaihtaa ku joku 26mm kaasari vie bensaa liikaa 3,3 litraselle tankille. sit vaiha nokka-akseli (varmaa joku 50€). kanavat ovat huonosti virtaavat mutta niitä ei kannata vaihtaa koska tulee liian kalliiksi. ja jos venttiileitä säätäisit vähän, ne ei yleensä oo ihan tarkalleen säädettyinä niin että se ottaisi crossista kaiken tehon irti. ja jos renkaita suuremmaksi laitat ni menee vähän lujempaa.runkoa ei ole omalla kohdallani tarvinnut vahvistaa vaikka kulkeekin 120, kyllä se samurai kestää ku vaihtaa vaan siihe etu ja takaiskarin ni ei se runko hajoo. jos noi kaikki virit laittaisit ni menis 130-140 km/h

      • Amisviiksillä

        Tosi neropatti,mistä sä ammennat tuota silkkaa sontaa?? Provo?? 130-140km/h:-)))


      • samukkaan?
        Amisviiksillä kirjoitti:

        Tosi neropatti,mistä sä ammennat tuota silkkaa sontaa?? Provo?? 130-140km/h:-)))

        Sopiiko peeveen takaratas 08 samuraihin? Ku eturatas on uus 14 piikkinen niin sitä ei jaksa vaihtaa taas ku on uus ja takaratas kulunu vähän niin vaihtas sen sitten pienempään...


      • samurai ei kestä

        "kanavat ovat huonosti virtaavat mutta niitä ei kannata vaihtaa koska tulee liian kalliiksi" Mite vaihetaan nelitahtivehkeen kanteen kanavat??
        ja kun vaihat isomman kaasarin nii siitä ei o käytännössä mitää hyötyä jos et saa kanavia avarrettua. kaikellaisia säätäjiä,haluisin nähä näitte urpojen virityksiä kyllä mielelläni.. Ja miten ihmeellä vahvistat sitä runkoa niin ettei sen pyörän omapaino kärsi? tai nouse liikaa esim. 20kg??


      • mistä eturattaat kantsis tilaa? ja mite venttiileit säädetää


    • konsti on seuraava.

      Kysymyksesi on sitä luokaa, että vastauksenkin täytyy olla samaa tasoa.

      Samurai paras, ja oikeastaan ainoa ”tosi viritys”, vaatii uudelta Samurain omistajalta hiukan paneutumista viritykseen.

      Osta Top Fuel biken 2,5 metanoli moottori, pyydä myyjältä dyno lappu ja hyväksy vain sellainen pannu jossa on 2500hp.

      Pulttaa uusi mosa Samuraihin ja uusi nopea matka voi alkaa, tällä tavalla voi yltää yli 400km nopeuksiin ”motareiden kunkku”.

      Turvallista matkaa.

      • qqqqqqq1123253463

        hahahahahahahahh!!!


    • plaaplaallslalp

      mulla on kestäny samurai 110cc koht 3 ehjänä. Ainoot viat mitä on tullut on ollu et pakoputki on lähteny irti liian kovan kiristyksen takia (huom: älä kiristä pultteja liian tiukalle!) ja toinen et ketjut katkes. No mutta eipä hätiä mitiä nyt on samukassa uudet vahvistetut ketjut 16 piikin eturatas ja oisko ollu 32-34 takana ja kyl se menee ;) Kaikki väittävät samuraita huonoksi. Onhan se vähän sitä mutta se on aivan käyttö kysymys! Ensinnäkin sisäänajo pitää tehdä olen nimittäin huomannut/kuullut että monet lähtevät rälläämään uusilla samurailla täysiä heti ensimmäisen ajon aikana. Onhan samurai sitä kiinan mallia mutta kyllä sillä ajelee.

      • The Bse Racing Team

        Noniin elikkä Mulla on tämmönen Bse uuden hinta alle 400 ja vakiona kyseinen peli kulkee 80km/h Sitte otin äänen vaimentimen pään irti joka oli pop-niiteillä kiinni sitte otin Ensimmäisen putki levyn ja viimeisen kipinäverkon pois eli äänen vaimennin on tyhjä Sitte äänen vaimentimen pää paikoillee taas pop-niittjä käyttäen Sitten tuli paremmat soundit mutta nopeutta lisää vaivaiset 4km/h Sitten vilkaisin imu kaulaa Rumia hitsaus jälkiä sisällä mikä ei ainakaan auta tehoon vaan toisinpäin sitten ostin uuden tasaisen kuin silkki sitte siellä kaasarin ja imukaulan välissä on tiiviste joka pitää hioa samaan tasoon kaasarin aukon kanssa Ihan normilla hiomapaperilla näin Lisäsin huippunopeuden 88km/h sitten pienempi taka ratas ja 94km/h Seuraava ostos mitä tulen tekemään on Koko koneen kansi paremalla nokka akselilla ja kahdella hyvin virtaavalla venttiilillä Sitten nopeus taitaakin riittää ^.^ Meinasin vaa että ei se kone sitä kestä kauaa :D siksi suunnittelin ostavani uuden koneen 150cc T-Rex 18hevos voimaa ja 30mm kaasari ja leovince tehari summa jtn 1500e siinä neuvoja miten otetaan kiinan peleistä täydet tehot irti.


      • The BSE rallijoukkoe
        The Bse Racing Team kirjoitti:

        Noniin elikkä Mulla on tämmönen Bse uuden hinta alle 400 ja vakiona kyseinen peli kulkee 80km/h Sitte otin äänen vaimentimen pään irti joka oli pop-niiteillä kiinni sitte otin Ensimmäisen putki levyn ja viimeisen kipinäverkon pois eli äänen vaimennin on tyhjä Sitte äänen vaimentimen pää paikoillee taas pop-niittjä käyttäen Sitten tuli paremmat soundit mutta nopeutta lisää vaivaiset 4km/h Sitten vilkaisin imu kaulaa Rumia hitsaus jälkiä sisällä mikä ei ainakaan auta tehoon vaan toisinpäin sitten ostin uuden tasaisen kuin silkki sitte siellä kaasarin ja imukaulan välissä on tiiviste joka pitää hioa samaan tasoon kaasarin aukon kanssa Ihan normilla hiomapaperilla näin Lisäsin huippunopeuden 88km/h sitten pienempi taka ratas ja 94km/h Seuraava ostos mitä tulen tekemään on Koko koneen kansi paremalla nokka akselilla ja kahdella hyvin virtaavalla venttiilillä Sitten nopeus taitaakin riittää ^.^ Meinasin vaa että ei se kone sitä kestä kauaa :D siksi suunnittelin ostavani uuden koneen 150cc T-Rex 18hevos voimaa ja 30mm kaasari ja leovince tehari summa jtn 1500e siinä neuvoja miten otetaan kiinan peleistä täydet tehot irti.

        Onko sun BSE pelittänyt hyvin? Olen ajatellut ostaa tuon saman.


      • tumppi23

        Óisko kellään tietoo kuinka kauan 125cc bsetä pitäisi ajaa sisään. Ku jotkut sanoo et 10-15h ja toiset väittää et 10-15min riittäää


      • joku vaa
        tumppi23 kirjoitti:

        Óisko kellään tietoo kuinka kauan 125cc bsetä pitäisi ajaa sisään. Ku jotkut sanoo et 10-15h ja toiset väittää et 10-15min riittäää

        kaverilla on semmonen bse 125cc ja se on sillä ajanu kohta puol vuotta paljonki ja vasta nyt alkaa sisäänajo loppumaan KUNNOLLA alussa kun päivän oli ajanut niin kone oli jo vähän pirteämpi mutta 110cc samu(minun) meni ohi mutta nyt alkaa kone taas pirteytymään joten ajele vaa jonku aikaa sillä :D tosin kannattaa myös kahtoo imun ja kaasarin säädöt koska ne ovat yleensä tuommoisessa uudessa vehkeessä aika perseestä ja se vaikuttaa siihen kaasuun alku vaiheessa kun se sillee oudosti meinaa tukehtua kaasua painamalla :D


      • yamaha98
        tumppi23 kirjoitti:

        Óisko kellään tietoo kuinka kauan 125cc bsetä pitäisi ajaa sisään. Ku jotkut sanoo et 10-15h ja toiset väittää et 10-15min riittäää

        ensimmäiseen öljyn vaihtoon.. alussa öljyt täytyy vaihtaa usein.. joku 5h sisään ajoa:)


    • asd§

      minkä värinen johto tulee tappokatkasijasta cdi boksiin??

      • es

        paskan ruskea


    • samupamu

      vinkki: älä viritä, koska hajoo helposti.
      mulla on vain kurit pois (lähtee äänevaimentimesta) ja viri-ilmanputsari (n.15€)
      ja kulkee joku sen 70-85km/h.
      edellinen omistaja viritti. ite en ois virittäny.
      mulla tosin on 125cc, mutta eipä niissä kummosia eroja ole.
      USKO MINUA!

      • Ei kannata

        Ite menin osataa tollasen 110 crossin ja ei toiminu. :( sitte kaverin kaa korjattiin ja huomattiin että kiinan pojat oli wähä viilannu... :) Ajattelin ostaa 125 crossin mutta sama nopeus ni en jaksa...


      • juu u
        Ei kannata kirjoitti:

        Ite menin osataa tollasen 110 crossin ja ei toiminu. :( sitte kaverin kaa korjattiin ja huomattiin että kiinan pojat oli wähä viilannu... :) Ajattelin ostaa 125 crossin mutta sama nopeus ni en jaksa...

        minusta se on ajajassa vika jos menee samukka viikossa rikki itell on kestäny 2 ja puol vuotta mut on vähä pitäny korjailla ja laittaa mut hyvin toimii! elikkäs elekää raiskatko niitä kiinan vehkeitä liikaa.


      • Eipahallamut

        Itellä on 110cc johon vaihettu ilmanputsari, kaasari 24mm, kansi avarrettu, laskettu, hand made tehoputki, vauhtipyörä kevennetty, välit 17/32 ja menee satasta. ei se hajoo yhtään sen helpommin jos osaat virittää. tosin ei se mitään nannaa tollasella satasta ole ajaa. väliaikasesti noi kuhan kokeilin mitä kulkee. paljo mukavampi ku menee 80km/h ja voi nostaa nokkaa joka vaihteella.


    • fgjhj

      ÄLÄ osta

    • Räjähtävää voimaa!

      Puristuksien lisääminen, nokka-akselin vaihtaminen, kanavien avartaminen/muotoilu, pakoputken ja kaasuttimen vaihtaminen.

    • ak

      mul on 50cc samurai vuotaa kaasari koska on paskaa sisäl aloin purkamaan sitä
      koht jo purettu sit maalaan sen ja puhistan kaikki osat ja laitan myyntiin miten sitä vois viel virittää huimut 40kmh

      • juha on o

        mul on toimunu koht 4 vuotta ilman vikoja ja viat on tullu siitä kaikki kun en oo kiristelly muttereita ja kahtony öljyjä mut nykyään katon kaikki enne ku meen ajaa et kanttii kahtoo. isompi ratas etee pienenpi taakse saat*na ja teho filtteri viri osii voi ostaa mistä vaan kuhan on monkeyn osii kerta satakymppi on tavallaa manki että osta manki osia ne sopii kannattaa ostaa monkeyn teho putki jos haluu mennä 94!


    • srt6e5ry

      tehari ei auta tollases 4-tahti konees yhtään ku se ei kurista vakionakaa olenka krossisa ei oo kureja

      • dfggfh

        toimiiko bse 125cc samat virit kun samuraissa vaikutaako ilmanputsarin vaihto nopeuteen


      • etgeygrf
        dfggfh kirjoitti:

        toimiiko bse 125cc samat virit kun samuraissa vaikutaako ilmanputsarin vaihto nopeuteen

        kansi ois tarpeettomana..kiinnostaisiko ketään...?


      • lollister
        dfggfh kirjoitti:

        toimiiko bse 125cc samat virit kun samuraissa vaikutaako ilmanputsarin vaihto nopeuteen

        ei


      • fesesf
        lollister kirjoitti:

        ei

        onko jotain haittaa jos virittää bse 125cc


      • fesesf
        fesesf kirjoitti:

        onko jotain haittaa jos virittää bse 125cc

        meinaan jos poistaa kurit


      • ...
        fesesf kirjoitti:

        meinaan jos poistaa kurit

        ei bse:ssä oo kureja :D


      • Samurai 110cc

        samurai 110cc crossissa on kurit pakoputkessa jos änkän läpi yrittää katsoa taskulampun avulla näkee vaan metallilevyn joka tukkii änkää.


    • rc virittäjä

      kannattaa vaihtaa takaratas 54 piikkiseks ja eturatas pienemmäksi nii kyllä kulkee :D

    • mikuni_26

      Osaisiko joku neuvoa aloittelijaa..

      Fude/samurai 110cc kiinancrossin kaasuttimesta katkesi jousi. Ajattelin ostaa samalla jo uuden kaasuttimen. Vaihtoehtona olisi 64euron Mikunin 26mm kit (http://www.minimotoracing.fi/index.php?main_page=product_info&cPath=23&products_id=181). Moposopissa taas olisi "Kaasutin 25mm Standard" 68euroa.

      Miten hyvin tämä Mikunin 26mm sopisi tähän 110cc:hen? Oisko parempia vaihtoehtoja? Joku pienempi Mikuni, vai?

      Kiitos vastauksista!

      • dsfghjkl

        dsfasghjdfkglfjhgfdasfghjkghfds


      • monster samurai

        osta vaan se mikuni :p iha hyvä.


      • fhjkldhgfgdhjklö
        monster samurai kirjoitti:

        osta vaan se mikuni :p iha hyvä.

        vittu sulla on perseessäs putki :p


      • fhjkldhgfgdhjklö kirjoitti:

        vittu sulla on perseessäs putki :p

        samurai 125 dirt bike-08(mökkimopona)
        huonotpuolet:
        vakio pakoputki(repeilee)
        puslat(kaikki)ite korvasin takahaarukan puslat urakuula laakereilla(molemmin puolin 2kpl)
        iskari(taka)pelkän jousen voimin toki toimii vielä 70kg alla suht hyvin.
        pyöränlaakerit(rahisee)
        penkki(irtosi heitossa)
        moottorin alakiinnityspultti(katkennut parikertaa)
        siinäpä ne jotka omasta huomannu heikoiksi.

        hyvätpuolet
        moottori
        jarrut
        loput on neutraaleja.runko ym..

        omaa piristin seuraavasti ja ero on huomattava
        racing cdi boxi(rajoitin poistu)
        välityksiä muutin eturattaalla 16->13
        pakoputki ilman vaimenninta(sisähalkaisija:entinen 22-24mm nyt kauttaaltaan 29mm)ja suoraan koneen sivustalta/alta taakse ilman turhia mutkia.
        vakio soikeakurkku kaasaria muokkasin isommaksi säädöt


        seuraavaksi nokkaa,ehkä isompaa kaasaria.


      • sdfhsdfiuhsfishdfihs
        ter84 kirjoitti:

        samurai 125 dirt bike-08(mökkimopona)
        huonotpuolet:
        vakio pakoputki(repeilee)
        puslat(kaikki)ite korvasin takahaarukan puslat urakuula laakereilla(molemmin puolin 2kpl)
        iskari(taka)pelkän jousen voimin toki toimii vielä 70kg alla suht hyvin.
        pyöränlaakerit(rahisee)
        penkki(irtosi heitossa)
        moottorin alakiinnityspultti(katkennut parikertaa)
        siinäpä ne jotka omasta huomannu heikoiksi.

        hyvätpuolet
        moottori
        jarrut
        loput on neutraaleja.runko ym..

        omaa piristin seuraavasti ja ero on huomattava
        racing cdi boxi(rajoitin poistu)
        välityksiä muutin eturattaalla 16->13
        pakoputki ilman vaimenninta(sisähalkaisija:entinen 22-24mm nyt kauttaaltaan 29mm)ja suoraan koneen sivustalta/alta taakse ilman turhia mutkia.
        vakio soikeakurkku kaasaria muokkasin isommaksi säädöt


        seuraavaksi nokkaa,ehkä isompaa kaasaria.

        Aion tällasen kiinanihmeen ostaa oisko hyviä vinkkejä ennen ajoa vaik kiristää katteitten ruuvit?


      • sdfhsdfiuhsfishdfihs kirjoitti:

        Aion tällasen kiinanihmeen ostaa oisko hyviä vinkkejä ennen ajoa vaik kiristää katteitten ruuvit?

        jokusen tunnin ajon jälkeen kannattaa käydä kaikki pultit lävitte,itellä löysty sieltä täälät pultit/mutterit ja venat rupes kantamaan,noiku kerran laitto niin ei ongelmia.


    • ......

      kuule paras tapa on virittää ko.laite pistä siihen 26-34 mm kaasari ja kato että moottorin kyljessä lukee kawasaki,honda,yamaha.ktm ,gasgas ym vastaava. ps. sillä kinuskilla voitte harrastaa peri suomalaista pyöran poltto kisoja !!!!

      • ...

        niille jotka epäilee että samurai ei kestä niin minun samurai on kestänyt 4v ...vikoja oli että ainoastaan putkin piti kerran hitsata kiinni ...huoltoina kerran öljyt vaihdettu ...kyllä ne kestää jos ajaja ei ole täysidiootti!!on niitä maanantai mallejakin olemassa!!!


      • Manaracing
        ... kirjoitti:

        niille jotka epäilee että samurai ei kestä niin minun samurai on kestänyt 4v ...vikoja oli että ainoastaan putkin piti kerran hitsata kiinni ...huoltoina kerran öljyt vaihdettu ...kyllä ne kestää jos ajaja ei ole täysidiootti!!on niitä maanantai mallejakin olemassa!!!

        Ittelle tuli 110cc mana. puristukset kovat, aivan helvetilliset samurain kone mutta ei samurain mäntä vaan joku laatumäntä, venttiilin on paremmat, kaikki aivan uutta siinä koneessa ja manki lähtee ku peura suosta (karhu perässä). ja meillä on 1 satakyhymppi ollu ei tua samurai satakyhymppi ollu hyvä mutta tuo 110cc mana on aivan loisto vehje (parempi ku SAMURAI)


      • Teräspappa
        Manaracing kirjoitti:

        Ittelle tuli 110cc mana. puristukset kovat, aivan helvetilliset samurain kone mutta ei samurain mäntä vaan joku laatumäntä, venttiilin on paremmat, kaikki aivan uutta siinä koneessa ja manki lähtee ku peura suosta (karhu perässä). ja meillä on 1 satakyhymppi ollu ei tua samurai satakyhymppi ollu hyvä mutta tuo 110cc mana on aivan loisto vehje (parempi ku SAMURAI)

        NONII KAIKKI VITUN SOKIAT PELLET OTTAKAA HUOMIOON SAMURAI MAKSAA 350E KUN OSTAT AJAT SILLÄ HUOMAAT KOKO PELI ON AIVAN VEHKEESTÄ JA KOHTA TOI TOINEN 350E ON UPONNU SIIHE RUOSKAAN PERKELE, TÄÄLLÄ RUUDUN TAKANA 54VUOTIAS PAPPA, LAPSEN LAPSILLE OSTIN TUALLASE VITTU MITTÄÄ KESTÄNY PASKAA KAMAA SANOO TERÄS PAPPA!


      • ManaRacing
        Teräspappa kirjoitti:

        NONII KAIKKI VITUN SOKIAT PELLET OTTAKAA HUOMIOON SAMURAI MAKSAA 350E KUN OSTAT AJAT SILLÄ HUOMAAT KOKO PELI ON AIVAN VEHKEESTÄ JA KOHTA TOI TOINEN 350E ON UPONNU SIIHE RUOSKAAN PERKELE, TÄÄLLÄ RUUDUN TAKANA 54VUOTIAS PAPPA, LAPSEN LAPSILLE OSTIN TUALLASE VITTU MITTÄÄ KESTÄNY PASKAA KAMAA SANOO TERÄS PAPPA!

        Teräs pappa imee Vaimonsa katalysaattoria eli pissankerääjää niitä löytyy vanhuksilta. että akkaski taitaa olla vammane, ps ku viäl tääl keskustelus turpa aukee nii tuun ja työnnän sen samurain sun kivesten sisää


      • Teräspappa
        ManaRacing kirjoitti:

        Teräs pappa imee Vaimonsa katalysaattoria eli pissankerääjää niitä löytyy vanhuksilta. että akkaski taitaa olla vammane, ps ku viäl tääl keskustelus turpa aukee nii tuun ja työnnän sen samurain sun kivesten sisää

        SINÄ POIKA KUULE MINULLE EI VITTUILLA OLEN 54V IKÄINEN MIES MINÄ EN TUOLLAISTA SUUNSOITTOA KUUNTELE. VAIMONI EI IKINÄ OLE VAMMANE JA SILLÄ EI OLE KUSILETKUA EIKÄ KATALYSAATTORIA, KOHTA SOIJTAN POLIISILLE JA PYYDÄN ETTÄ ETTIVÄT SINNUT KÄSSIINSÄ SITTE MIUV TUJJEN JA PISTÄN SIJJUU NII ETTÄ VAIMOJIKI TIÄTÄÄ ETTÄ OLEN KUJJOJ MIÄS


      • kiina laatu on jees
        Teräspappa kirjoitti:

        SINÄ POIKA KUULE MINULLE EI VITTUILLA OLEN 54V IKÄINEN MIES MINÄ EN TUOLLAISTA SUUNSOITTOA KUUNTELE. VAIMONI EI IKINÄ OLE VAMMANE JA SILLÄ EI OLE KUSILETKUA EIKÄ KATALYSAATTORIA, KOHTA SOIJTAN POLIISILLE JA PYYDÄN ETTÄ ETTIVÄT SINNUT KÄSSIINSÄ SITTE MIUV TUJJEN JA PISTÄN SIJJUU NII ETTÄ VAIMOJIKI TIÄTÄÄ ETTÄ OLEN KUJJOJ MIÄS

        mulla ei ole ollut mitään vikaa ikinä muutakuin kulutus osia eli takahaarukasta puslat ja kasa renkaita , litrakaupalla bensaa , öljyt ja vielä ilman suodin ku vanha katosi ku tuli vähän maa kosketusta mut on samulla ajettu 3vuotta kesät ja talvet koneessa ei ole ollut ikinä mitään vikaa .. en ymmärrä miksi kaikki valittaa et kiina ihmeet on pelkkää roskaa ja kaverill on sama pyörä eikä siinäkään mitään vikaa ollut ja se on vuoden vanhempi


      • yamaha98
        kiina laatu on jees kirjoitti:

        mulla ei ole ollut mitään vikaa ikinä muutakuin kulutus osia eli takahaarukasta puslat ja kasa renkaita , litrakaupalla bensaa , öljyt ja vielä ilman suodin ku vanha katosi ku tuli vähän maa kosketusta mut on samulla ajettu 3vuotta kesät ja talvet koneessa ei ole ollut ikinä mitään vikaa .. en ymmärrä miksi kaikki valittaa et kiina ihmeet on pelkkää roskaa ja kaverill on sama pyörä eikä siinäkään mitään vikaa ollut ja se on vuoden vanhempi

        ostakaa yamaha! mullla on kakkos mopona tommone bse 125 kulkee sen 100km/h. (viritetty) mut yamaha kulukee sen 120 (vakio)


      • homostelijaffffff
        yamaha98 kirjoitti:

        ostakaa yamaha! mullla on kakkos mopona tommone bse 125 kulkee sen 100km/h. (viritetty) mut yamaha kulukee sen 120 (vakio)

        Itte arvioisin että 110 samurai kulkee järkevillä välityksillä(se on crossi?) jotain 50-60kmh. Isompi kaasutin, viilailee ja siistii kanavia sekä parantelee putkistoa niin varmaan saa just ja just 70kmh irti.. Isommilla välityksillä sitten sen 80kmh, ehdoton maksimi, ja senkin helvetin pitkällä kiihdytyksellä. Seuraavan kerran kun tuutte leijumaan että meikän namurai kulkee 100, niin kertokaa myös sen penkkitulos aka dynotulos. Joku piikkinen 2-T tuskin saa 120 enempää nopeutta kerättyä, niin miten vitussa teiän kiinanihmeet kulkee satasta?:D


      • maatilan asukas
        homostelijaffffff kirjoitti:

        Itte arvioisin että 110 samurai kulkee järkevillä välityksillä(se on crossi?) jotain 50-60kmh. Isompi kaasutin, viilailee ja siistii kanavia sekä parantelee putkistoa niin varmaan saa just ja just 70kmh irti.. Isommilla välityksillä sitten sen 80kmh, ehdoton maksimi, ja senkin helvetin pitkällä kiihdytyksellä. Seuraavan kerran kun tuutte leijumaan että meikän namurai kulkee 100, niin kertokaa myös sen penkkitulos aka dynotulos. Joku piikkinen 2-T tuskin saa 120 enempää nopeutta kerättyä, niin miten vitussa teiän kiinanihmeet kulkee satasta?:D

        jes taas näitä neropatteja täällä... samu,fude ynnä muut kiinalaiset kestää hyvin jos ossaa korjata, jota te kaupunkilaiset ette ossaa tehä... mullaki 110cc samu kesti tosi hyvin, kun huolti säännöllisesti (niinkuin laatu rossejaki) ainut vika oli että männän renkaat on pehmeet ja kuluu nopeesti eli alkaa savutta. ja kyllä sen samun saa kulkemaan kovaakin (120km/h mersun mittariin) ja 125cc koneella 70cc rungossa n.130km/h mersun mittariin.


      • ...
        Teräspappa kirjoitti:

        SINÄ POIKA KUULE MINULLE EI VITTUILLA OLEN 54V IKÄINEN MIES MINÄ EN TUOLLAISTA SUUNSOITTOA KUUNTELE. VAIMONI EI IKINÄ OLE VAMMANE JA SILLÄ EI OLE KUSILETKUA EIKÄ KATALYSAATTORIA, KOHTA SOIJTAN POLIISILLE JA PYYDÄN ETTÄ ETTIVÄT SINNUT KÄSSIINSÄ SITTE MIUV TUJJEN JA PISTÄN SIJJUU NII ETTÄ VAIMOJIKI TIÄTÄÄ ETTÄ OLEN KUJJOJ MIÄS

        Nii vai ootko sittenki 10v?


      • ....
        Teräspappa kirjoitti:

        SINÄ POIKA KUULE MINULLE EI VITTUILLA OLEN 54V IKÄINEN MIES MINÄ EN TUOLLAISTA SUUNSOITTOA KUUNTELE. VAIMONI EI IKINÄ OLE VAMMANE JA SILLÄ EI OLE KUSILETKUA EIKÄ KATALYSAATTORIA, KOHTA SOIJTAN POLIISILLE JA PYYDÄN ETTÄ ETTIVÄT SINNUT KÄSSIINSÄ SITTE MIUV TUJJEN JA PISTÄN SIJJUU NII ETTÄ VAIMOJIKI TIÄTÄÄ ETTÄ OLEN KUJJOJ MIÄS

        nii vai ootko sittenki 10v ?


      • kynijä...
        Teräspappa kirjoitti:

        SINÄ POIKA KUULE MINULLE EI VITTUILLA OLEN 54V IKÄINEN MIES MINÄ EN TUOLLAISTA SUUNSOITTOA KUUNTELE. VAIMONI EI IKINÄ OLE VAMMANE JA SILLÄ EI OLE KUSILETKUA EIKÄ KATALYSAATTORIA, KOHTA SOIJTAN POLIISILLE JA PYYDÄN ETTÄ ETTIVÄT SINNUT KÄSSIINSÄ SITTE MIUV TUJJEN JA PISTÄN SIJJUU NII ETTÄ VAIMOJIKI TIÄTÄÄ ETTÄ OLEN KUJJOJ MIÄS

        Tule sinä tänne niin vaihetaa sulle vaipat. Taitaa olla pelkkä virtsatynnyri koko ukko.


      • 808lavaboy
        ManaRacing kirjoitti:

        Teräs pappa imee Vaimonsa katalysaattoria eli pissankerääjää niitä löytyy vanhuksilta. että akkaski taitaa olla vammane, ps ku viäl tääl keskustelus turpa aukee nii tuun ja työnnän sen samurain sun kivesten sisää

        Aloha e ManaRacing, cool it with the sailors mouth. You are insulting my character
        as I am ManaRacing in Hawai'i. You can check out pics on facebook. Have a great day! A hui hou (until we meet again). Jj


    • olettekaikkihomoja!!

      tee näin: 1. osta lihaksikas mies. 2. käske sen vetää sua kovaa. 3. jos se ei veä sua kovaa heitä se naapurin pihalle yöllä kun se nukkuu. jos se vetää sua kovaa niin sitte annat sille sun kyrpääs.

      • k-y-s-y-m-y-s1233444

        joo moro. tietääkö kukaan miten sais tukittua öljyvuodon tästä samurai 110cc? siitä on lohjennut pala irti eturattaan alapuolelta. ja ei kiitos mitään negatiivista paskaa.. kuten esim: ''osta vittu uus kone!'' vaan olisko jotain hyvää neuvoa miten sen voisi saada takaisin paikalleen? kuten olisko jotain liimaa jolla sen sais? silikoonia? ja palahan on hyvin pieni jne.. se on ennen ollut liimalla kiinni mutta se vuotaa, joten se pitäisi saada kuntoon.. ja en meinaa että se vuotaa 1 tipan öljyä tunnissa, vaan se vuotaa kokoajan ja paljon. aiomme liimata sen nyt liimalla joka kestää kai öljyä tiedä sitten... ja tiedoksi vielä että paikan nimi josta pala on lohjennut on: joku vasemman puolen koppa nimeltään ei voi ostaa mistään paitsi jostain sillan alta peikoilta. ja teräspappa oot vaan varmasti joku trollaaja jolla ei ole elämää joten istut koneella kirjoittelemassa kaikkialle ja ihme ku osaat capslokkia käyttää.. ja oisit lukenu kannattaako samurai 110cc crossia ostaa ennenku ostit senkin jorma kuusisto.


      • teräspappa
        k-y-s-y-m-y-s1233444 kirjoitti:

        joo moro. tietääkö kukaan miten sais tukittua öljyvuodon tästä samurai 110cc? siitä on lohjennut pala irti eturattaan alapuolelta. ja ei kiitos mitään negatiivista paskaa.. kuten esim: ''osta vittu uus kone!'' vaan olisko jotain hyvää neuvoa miten sen voisi saada takaisin paikalleen? kuten olisko jotain liimaa jolla sen sais? silikoonia? ja palahan on hyvin pieni jne.. se on ennen ollut liimalla kiinni mutta se vuotaa, joten se pitäisi saada kuntoon.. ja en meinaa että se vuotaa 1 tipan öljyä tunnissa, vaan se vuotaa kokoajan ja paljon. aiomme liimata sen nyt liimalla joka kestää kai öljyä tiedä sitten... ja tiedoksi vielä että paikan nimi josta pala on lohjennut on: joku vasemman puolen koppa nimeltään ei voi ostaa mistään paitsi jostain sillan alta peikoilta. ja teräspappa oot vaan varmasti joku trollaaja jolla ei ole elämää joten istut koneella kirjoittelemassa kaikkialle ja ihme ku osaat capslokkia käyttää.. ja oisit lukenu kannattaako samurai 110cc crossia ostaa ennenku ostit senkin jorma kuusisto.

        hei olen teräspappa ja imen munaani joka iltaa ja trollailen täällä! hihihihihihihihihi!


    • cateyes12

      Mitä vittua samurai kulkee vaan 70km/h ajoin ite gps!!!! vittu se mitään 100 mene!!

    • adsfsfsfgfffffffffff

      idiootti. vittu ooksää ees lukenu näitä viestejä? näissä puhutaan virityksestä. eli menee se samurai 110cc 100. mutta se ei kestä sitä nopeutta ja voi hajota. ja tokihan se menee vakiona sen 75 km/h. ja miten vitussa voi ajaa gpsällä??? :DDDDDDDDDDDDDDD ookko laittanu renkaat siihe?? =DDDDDDDD. niin ja tehari ei auta mitään.

      • fvbhnidkpxlazä<'

        joo sun gps on varmaa joku vm-99 eli ei ihmekkään..


    • vakiosamppa
    • fdsfsf

      haista paska! luuleksää että joku uskoo tota paskaa?! kyrpänamma perkele!! vitun artturi!

    • äjäjjäjäjä

      KUINKA PALJON KULKEE MANKIN VAKIO VÄLITYKSIL?? JA EIKS KULJE NOPEEMPAA JOS ISO EDES JA PIENIEMPI TAKAN?

    • VITTUUUNTUNUT

      mulla on lähessä samuraista pakoputken paksuosa irti ja se piitää sellsta helinää.Kaveri sano että kannataa ostaa äkkiä uus pakoputki.

    • kyrpänokka

      vittu oote kaikki iha tyhmiä_!!!

      • runkku123

        vittu mulla on ollu samurai 6 vuotta ja ei mitään vikaa, se on kiinni käyttäjästi ja mulla on se vakio ja kulkee gps 80kmh et nuolkaa kyrpäänne jos siihen yllätte..


    • vittuuuntunut

      mun samurai kulkee 100kmh kun otin kurit poiss

    • -99

      Mistä ottaa brikka pois? tuleeko lisää tehoa paljonkin.. itelläni 110cc samu

    • testaas

      3 piikkine etee ni lähtee ku nato raketti

    • seppoo

      heittäkää samurainne roskikseen.. :P

    • mun sammu

      en heitä samuraita pois se on hyvä peli

    • tjherh

      Kyllä taas huomaa kellä on Samurai ja ketkä on vaan valittajia vaikka ei oo ikinä koskenukkaan sellaseen. (Paitsi kaupas käyny istumas päällä ja haaveillu että joskus sais sellasen). Asiaan, itellä ollu samurai jo 3 vuotta. Alunperin ostin sen ku halusin keulitella ja ajattelin että jos se viikon kestää niin se riittää. Vieläkin se vaan toimii vaikka on keulittu ylitte ja kaaduttu lukemattomia kertoja. Ainut "vika" mikä on ollu oli ku lähti ketjut irti ja hajotti magneton. Se oli helppo korjata ja taas toimii. Niin ja sit oli sellanen vika ettei antanu kipinää, ja syy löyty boxille menevä johto oli poikki boxin päästä. Ei se kyl kulje ku 65 ku rälläköin änkän irti ja tein ite uuden tilalle. Ittelle riittää hyvin tuo vauhti ku vaan montulla ajelen. On tullu monet Honda pojat kyykytettyä montul. -Its about the rider, not the bike-

    • mun sammu

      mun samurais oli turha osa arvaateko mikä. No vittu virtalukko se rätki ja pätki koko ajan´kunnes hiffatiin että virtalukko tempuilee no me sit katkastiin virtajohto ja heitetiin pois. Ja ne pienet johdon pätkät kolvattiinn kiinni. En ymmärä miks kaikki haukkuu samurai-mopoja paskoiks.
      samurai on hyvä mopo. Siinä on voimaa,harvoin jättää tielle jos huolehtii että on bensaa tankissa,se keulii ihan vitun hyvin ainakin kytkin-pommilla.
      Mikäköhän mun samurais on kun sillä menee kaasu pohjas niin se alkaa pätkii?
      Voisitteko vastata tohon kysymykseen

      • tässä on sulle neuvo

        ota spray pullo käteen ja maalää mopo täyteen pillun kuvia ja heitä se jorpakkoon ja runkkaa sitä pako putkeen ja verä käteen.


    • samurain omistaja

      omassa samuraissa oli sama vika.
      muta sain korjattua uudella imanputsarilla
      vika oli siis bensan-ilman seoksessa.

    • chomanche

      Mulla ei ole samuraita mutta ajattelin että te kyllä tietäisitte kyllä varmaan jotain chomanche 110cc crossista vika on miksei chomanche lähe käyntii starttinapista painavalla ilma vettiilissä on varmaa jotain vikaa? jos tiedät lähetä ihmeessä viesti tarvitsen apua pian.

    • uliuli

      itellä on 75cc derbi senda drd mopo jättää kaikki vitun kiinan ihmeet tietysti metrakitin teharil

    • Hnö1992

      Ei mtn vtn kiinan ihmeita vaa ostakaa oikeesti joku järki peli mitä muutaku tussaa ja nussia aikaa noitte made in china paskojen kanssa....

    • vitun homo

      pidä turpakiinni homo

    • joo mäkin menin ostamaan nerarin pakan ja nyt tekis mieli vähän viritellä sitä ja miten kannattas viritellä lisää kun semenee nyttenjo 120km/h kun laitoin isomman takarattaan ja pienensin etu ratasta ja porasin kuristinta isommaksi jos teil on viel neuvoi virittää niin sanokaas mulle niistä

    • tässä oikea opas sul

      täällä sulle neuvo!!!!!!!!!!!!!!! työnnä jorpakkoon se ja maalaa vihreäksi japasko koko kone no asiaan ensinnäkään sitä ei oo järkee virittää sellaista kiinanromua jos haluat että se kestää sulla vielä ees viikon hommaa kuule terramoto 125 cc se ei oo kuule mikää kiinan paskoja mulla itellä on se Terramoto ja vuoteen ei oo tarvinnu ostaa muutakun bensaa että työnnä jorpakkoon se kiinan romu.

    • playboy

      sinkku6.9
      mitäpä jos pistäsit pienemmän takarattaan ja isomman eturattaan niin kulukee kovempaa

    • yms123496

      miten samurai 110cc saahaan kulukeen 100km/h jotenkin yksin kertasesti

    • haista homo vittu

      haista homo vittu tai turpaa tulee että tukka lähtee

    • jikg

      mistä te ootte tilannu noita samuraita?

    • ÄLÄ OSTA SAMMUA

      ooksä nii vitun homo että sä tilaat jotaa samuraita älä tilää ikänä samuraita ne on nii perseestä kun vain olla ja voi suosittelen sulle kuule Terra Moto proota sen parempaa konetta ei ookkaa koko maailmassa



      VASTATKAA TÄHÄN!!!!!!

      • HhHhgROSKABOSTIROBOT

        HOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOMOHOMOHOMOHHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMO


    • jepa jee

      samurain on paras. No mullahan on kodin terrasta ostettu solifer st50 sm

    • lare poitsu 13v

      ok te olette tota mieltä mutta meiän tontil on aprilia ja oli polaris mutta mun samukka 110cc on toiminu koko talven viime kesänä kävi 2 kertaa huollos mut ku ostin uutena molemmat meni siis takuun piikkiin. haluaisin tietää hyvän viritys konstin miten saisin sen kulkeen 85 tai vaikka enemmänki mutta sellanen konsti että ei hajoisi sitte heti

    • ettekö te tajua!!!!

      vitun kiinan ihmeet työntäkää suohon ne ei sellaasilla tee mitää samurai kestaa suunille yli 1 vuoden mutta hajoaa sit ihan paskaksi runkatkaa te vaa kuulkaa sammujanne pakoputkeen

    • Ganja1967

      Ei oo totta mikä threadi!Onx tää joku wittuilu palsta vai mikä?Ei ymmärrä:))

    • mankimiehiä

      kyllä sitäkin voi virittää. itsehän tein itse siihen tehopakoputken ja imukaluan 26mm mikunin kaasarille, kannen avarsin siihen soveltuvalla työkalulla eli vingulla jos ette tiedä mikä se on nii ottakaa selvää. ja kiertää nii maan perkeleesti ja kone on mankis ja kyl se kyläl jättää kakstahtiset ja keulaa repii ilmaan joka vaihteel. talvellaki mennee yli 70km/h vauhis tapeilta luisussa mutkat ja suorat.

    • kiinan koneet on BOO

      kiinan paskat on perseestä jä syvältä sieltä.Ja ny hyvät näurut niille kiinan kaskoille.xDDDDDDDD xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • hahaha

      nonni hei! joko osa porukasta on 5 v?? ja samurai kestää hyvin jos osaa huoltaa!! oli sellane 3 v! nykyää rm

    • -jasba-

      urpot! se kuka väittää että tehoputki ei vaikuta 4 tahtisissa niin suksikoon .......
      voi tulla kokeilemaa 250 crf hondaa hgs ja vakio putkella ......

      • ...ö.

        Joo, mutta nyt puhuttiinki kiinan 110cc pyörästä. Kyllä se avarampi putkisto vaikuttaa isommissa pyörissä!


    • hän on oikeassa!!!!!

      hän on aiva oikeassa.Vai mitä että kiinan romut hajoaa käsiin voikun naurattaa ne kiinan paskat ! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!

    • 110cc

      Osaisko joku neuvoa miten samurain ventiilien ajoitus vois laittaa kohilleen?

    • Idiootit!!

      Voi helevetti mitä porukkaa. Oottako te jottai juntteja kun luuletta että joku ''tehari vaikuttaa 110cc kiinan paskassa'', jos kyseessä olis joku 600-1000cc pyörä niin asiat olis eri lailla, mutta joku samurai.. ei hele..... Ja 110 ei mee satasta vakiona etkä saa menemään vaikka vaihtasit 17 piikkisen etteen. Ja ylläältä luin että joku oli vaihtanu 26mm kaasarin siihen, niin millä ilmeellä oot saanu säädöt kohalle? vai ootko kenties vaihtanu Bilteman ilmanputsarin, tulpan hatun ja teharin että sait sen toimimaan? :D

      • TeamRectumRiders

        HOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOMOHOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOMOHOMOHOMOHHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOMOHOMOHHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOMOHOMOHOMOHHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOOHOMOHOMOHOMOHOMOHHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOMOHOMOHOMOHHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOOMOHOMOOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMO


    • kai te tiedätte?

      tää ei ny liity tähän sivuun muttakun tiedän että kyllä joku tiätää tästä. Mitä mu pitää tehdä kun haluaisin sellaasen radion autoon sellaasen mikä on tarkootettu sisätiloihin siis sisälle mutta haluan sen autoon joten kuinka autosta pitää vetää ne virrat siihen radiohon kun sisätilän koneissa on se oman näköisensä pää.Jakun sisällä on se pistoke niin sellaisen haluan autoon niin ei tartte muutakun liittää liittimet yhteen niin virta ois sit päällä auttakaa mua.

      • Masa

        Vedät sieltä akulta kuparilankaa sellaisten minipuhelintolppien avulla ikkunasta sisään ja mankan kautta takapenkin keskiosaan. Sen jälkeen aseta vesilasi mankan pistokkeen viereen, ota kulas energiajuomaa, ja laita kuparilangat akun napoihin samanaikaisesti molempiin napoihin, jonka jälkeen soittimesi toimii täydellisesti.


    • kokeilkaa...

      ei ne per*ele vieköö kestä jos niitä ei huolla välillä, samalla lailla kalliimatkin pyörät huoltua tarvii ku kiinan paskat.. itellä on ollu molempia ja ihme kyllä molemmat kestänyt kun on huoltanut ja rasvaillut ja onpa ollut 110cc melko reilusti viritettykkin ja hyvin pelannut

    • kaite ees tiedätte?

      tää ei ny liity tähän sivuun muttakun tiedän että kyllä joku tiätää tästä. Mitä mu pitää tehdä kun haluaisin sellaasen radion autoon sellaasen mikä on tarkootettu sisätiloihin siis sisälle mutta haluan sen autoon joten kuinka autosta pitää vetää ne virrat siihen radiohon kun sisätilän koneissa on se oman näköisensä pää.Jakun sisällä on se pistoke niin sellaisen haluan autoon niin ei tartte muutakun liittää liittimet yhteen niin virta ois sit päällä auttakaa mua

    • MonkeyROTTA

      Itellä ollu samurai 110cc vuosmallia 2008 ja kestäny tähänkin saakka ja rupesin virittämään vasta nytten ja huomasin että viritykseen menee aikaa ja rahaa,mutta nyt sain toimimaan kunnolla ja keulii kaasusta joka vaihteella :D
      Kone on nyt kiinni honda monkeyssä.
      Virit:22mm kaasari,viritys nokka-akseli,jäykemmät venttiilinjouset,avarampi putki,
      Avarrettu kansi ja 16/35 väleillä manki keräsi vauhtia sen reippaat 85km/h :D

    • 4gt

      itellä on samurai johon rakensin itse teharin ja kiinni on 28mm del orton kaasari--- reilusti yli satasta menee

      • samurai 110

        mu on ollu jo 3vuotta toi samurai 110 ei se mennykku 50 ku ostin viritin sitä nii meni 100


      • valkosipuli
        samurai 110 kirjoitti:

        mu on ollu jo 3vuotta toi samurai 110 ei se mennykku 50 ku ostin viritin sitä nii meni 100

        ktm 50cc kulkee enemmän ku 110 samurai


    • huaranmukula

      mulla on 85 kx se kulkee kaikkia samuraita enemmän vaikka niitä virittäs kuinka paljon ostakaa merkkivehe

    • kondomikumi

      samurait on paskoja aidosti ostakaa Honda MXX jonka saa täältä www.homoseksuaali.fi

    • samursaikulkee

      mulki on 110cc mut sehän on oikeest 107cc eli siin mieles kiinan krossit on paskoi kuu niien myyjät valehtelee tuollain et ois muka enemään kuutioi. jos haluu helpol lisää powerii niin kannattaa ostaa wandalt 160cc kone, menee heittämäl mut voi olla et kiinalaiset on valehellu et siinäki on oikeesti vaan 155cc . kaveril on muuten suzuki pevetin tehari mukattuna samukas niin kulkee sil jotain 80 et en ny sanois etteikö kannata ostaa teharii!!

      • YAMAHA

        voi vittu mikä retardi, se on totta samurai on 107 kuutioine mutta se tilavuus pyöristetää 110 kuutioiseks.5 isompi numero pyöristetään isommaksi. ja onko mitää järkee maksaa 400 euroa koneesta kun koneen ja samurais hinnaks tulee lähemmäs tonni.ja tonnilla saat jo laadukkaan japsi crossin mm 125cc 2-tahti yamaha josta irtoo 40heppaa tehoja ja välejä vähä vaihtanalla nopeutta 160..


    • jantterixswd

      mun samukka kulkeee 340km/h iha oikeesti...

    • the best

      voi vittu mul on ollu samu 5vuotta ostin sen rikkinäisenä 70e edellinen omistaja oli saanu rikki puoles vuodes mulla siiken on vaihettu öljyt pari kertaa ja yks mäntä on tälläki hetkel ajos ja menee 90 gepsii ja se pvn tehari ei oikeesti vaikuta ellei siellä samurain putkessa ollu vaikka linnunpesää mutta nelarin tehoputkeksi sopii avarampi putki kun jos virittää samuraita ni sieltä tulee enemmän pakokaasuja ja ne ei pääse virtaamaan vapaasti ja se ei saa niin paljon bensaa ja ne jotka väittää että samurai hajoo samantien ni se kestää vaikka 10 vuotta jos ajaa rauhallisesti eikä aina täysiä ja niin lujaa ku menee ja kone huutaa hoosiannaaa kaverilla on 2002 vuoden samu ja se on vieläki ajokunnossa ostaa nyt joku kakstahti josta ku menee mäntä ni se maksaa 150e

      SAMURAI ON PARAS

      • YAMAHA

        1. sun vakio samurais ei todellaka kule 90.ja toine juttu kakstahtien osat on halvempia ku nelarin eikä kaikki männät todellakaan maksa 150 e.


    • samurai 110cc

      tiädättekö mikä on paras viritys??

      no vittu ette tee sille mitään niin se jopa toimii!!!!!!!!

    • Spamtubee

      Ittelläni 110cc samu, ja kulkee sen päälle 80km/h. Vaihettu sähköt ja bensasysteemit. Silti jatkuvasti jostain rikki.
      Esim. eilen tuli jalkatapit pois alta ja tänää alko käynnistyspoljin pyörii ympyrää, jos saa käyntii ni ei vaihteet mee sisää...

      Kytkinvika? Osaako kukaa sanoa mikä mättää?
      Kesken ajoa siis pysähty, käynnis oli mutta ei kulkenu eteepäin enää...

    • the best

      kytkimen kellon kiinnitys mutteri auennut sen saa kiristettyä kun pistää mopon kyljelleen maahan kytkin koppa ylöspäin (ettei öljyt tule pihalle) ja avaa kytkinkopan kiristä tarpeeks kireelle mulla aukes peräkkäin kolme kertaa ennen ku pistettii tarpeeks kireelle

    • chinchong:D

      Jos oikeesti haluatte virittää kiinanromuja ni ostakaa isompi kaasari,imukaula,suutin...inner rotorkit,viri cdi ,korkeapainemäntä,virinokkaa


      Nii ja kyllä niihi kunno tehareitakin saa esim FMF myy pitbike putkistoja mutta en suosittele koska putki maksaa enemmän ko se kiinanromu

    • SAMU MIES
    • Kiinanihme

      noit kiinan paskoja ei oo mitää järkee virittäää ku kuitenki menee rikki :/

      • SAMU MIES

        ei ne mene rikki vaan sinä meet rikki


    • samukuski

      vetäkää ny jonnet käteenne,jos ette pidä samuraista nii miks vitussa ostatte niitä?? mulla o toiminu koht 6 vuotta,vaan takarenkaa sisäkumi on vaihdettu kerra ja tulppa kans,voin sanoo et ekalla käynnistyy kelistä riippumatta!

    • virittäjäkloppeli

      samurai 110cc saa tehoa parilla keinolla,
      holset hx40 super, intercooler ja bossin kuusmukinen rivipumppu!
      rupiaa samuraitki keulimaan!
      käy vain isipapan rahapussille.

      toinen on että myy koko laitoksen ja ostaa esim 125cc ktm,yamaha yms

    • keulii jotenki

      miten mää saan mun samurai 110cc kulkeen 130

      vaikuttaako kaassari jotenki tai putki????

      linkkejä tännepäin jos tiiätte hyviä osa

    • S110cc, viritetty

      Minulla on käytettynä ostettu Samurai 110cc ja edellinen omistaja sanoi että sitä ei ole viritetty, ja et hän ite otti sen pois kilvistä koska ei tarvinnut sitä. Samurai 110cc ostohinta oli 790€, mies perusteli hinnan sillä että sitä oli hyvin huollettu ja lähes muokkaamaton, ja en vielä tajunnut että hän huiputti ja kokeiltuani ensimmäistä kertaa kotona menopeliä niin katsellessani mittaria suurimmaksi lukemaksi tuli 93km/h. Menin valittamaan ja hän sanoi ettei oltu sovittu että olisi palautusoikeutta, ja hän väitti kiven kovaa ettei mopossa ollut mitään vikaa, ja ettei sitä olla yritetty.
      Palattuani kotiin vertasin osia normaaleihin osiin ja huomasin eroja osissa, sekä käytyäni huoltoliikkeessä sen mopon kanssa, niin yks heppu sanos heti vilkaistuaan mopoani että "taidatte olla kova virittelemään, paljoks tämä kulkee", vähän vaikeroiden totesin valehtelematta että semmosen noin 90km/h, käytän sitä vain kesämökki mopona.
      Olen ollut sen mopon kanssa ajelemassa monesti ja aina kun yritän niin nopeus nousee ainakin siihen 87km/h.

      • S110cc, viritetty

        Olin unohtaa sanoa että älkää ostako tätä samurai 110:ntä tai älkää virittäkö liikaa,
        kun olen tämän Samurain joutunut korjaamaan jo 8-kertaa sen vikojen takia, korjauksiin kuluneella rahasummalla olis jonkun hyvän melkeinpä saanut.

        Lisäksi jos tän jättää ulos kylmään talvisäässä, niin tätä saa polkea käyntiin 15-30 kertaa, vaikka lupaava ääni tulee yleensä jo ennen 10 polkasua.

        Eilen ton Samurain otin ulkoa taloni seinän vierestä, ja poljin sitä niin rivakkaan tahtiin että käynnistys 16-polkasulla, vaikka samalla viikolla meni yks yritys 21-polkasuun.


    • ssvf

      miten 110cc samurai voi olla kilvissä ? :D

    • wwehulluxdmtw

      hei tämän keskustelun aloittaja on laittanut kommentin vuonna 2007 siis päättäkäämme tähä wwe

    • ssellasta

      ne jotka väittää että 4 tahtisessa ei tehoputki auta mitää niin voi haistaa hikisiäni kiveksiä ja nuolaista terskan nuppianikin.. sillä asia ei ole näin.. esim yamaha r6 laittaa avaramman putken ni kyllä siihen se 3-6 hv enemmän hevosia pyörähtää :) mutta ei se oikein noissa pilipali vehkeissä tunnu että se auttasi. koska samurain kone ei tarvitse isompaa pakoputkea koska vakio on mitotettu siihen oikean paksuseksi ja se on tehty toimimaan sillä lasten käytössä .eli vääntävänä. ei se samurai mikään helmi ole mutta kummiskin. ainut hyöty niistäki o että saa mankiin 110cc koneita :) mutta nekin hajoavat ajan myötä tai no sanoisinko ennen aikojaan.. :D

    • Honta

      Osta Honda nii ei tarvii virittää!

      • hondadada

    • _yo_eSe_

      meitä on monta, homoilla on honda

    • samurai on hyvä

      mikä vitun rikka pitää ottaa pois 110 samuraista et saa enemmän pensaa...

    • 110cc

      Mulla on jumpstar 110cc ollu uutena 125cc kone! Mikä vikana ? Ku ei lähe käymää tai meinaalähtä ja kipinä tulee ja bensaa ei saa

    • samurai 110

      miten vois helposti ja nopeasti virittää samuraita 110 CC ?????

      • samukka

        vaihda suutin joku 20 kokoo pienempään


    • justjuunii-i

      samuraihan menee 60 jos siitä lähdetään.

    • oikeesti ????

      voi vittu

    • Samurain omistaja

      Jos suht halvalla vähä haluaa samuraita virittää niin laitaa 22mm kaasari isommasta ei oo ainaskaan hyötyä ku imuaukko niin pieni sit änkässä on reikälevy niin siihen poraa isomman reiän ja taakse 38 ratas. Kalliimpi vaihto ehto et ostaa uuden kannen ja kunnon virinokan ja joku 24mm kaasari. Mielummin vaan ostaa isomman koneen jos haluaa tehoa. Mulla ainaski samurai hyvin pelannu enkä oo pahemmin muuta tehny ku öljyjä vaan välillä vaihtanu lähtee pakkasellaki heti käymään kuha vaan venttiilit säätää niin pelaa.

      • yks tyyppi

        Vittu samurai 110cc on IHAN PASKA mul oli se ni ku ajoin sil jonku vuoden ni vittu kaikki osat paskana älkää pitäkö semmosta paskaa myykää se ja ostakaa joku parempi!


    • Ecomies

      www.ecoclean.fi

    • Mark081

      mul on samurai 110. joo tottahan seon että se ei niin laadukas oo mut jos tosi crossarit jaksaa korjata! ainoastaan kytkinkahva katkennu ja ketjut katkennu muuta eioo käyny. kulkee reilut 70 ja kiihtyy, keulii joka vaihteella. jättää hondat sun muut yliarvostetut paskat

    • random34235

      avarsin samurain pakokanavia ja nyt menee 155 km/h kotarit jää.

      • jaaaaaaaaaaaaaa. .......

        Paljo vakio samurai ssa on tehoja (hv) ?


      • samukkazz
        jaaaaaaaaaaaaaa. ....... kirjoitti:

        Paljo vakio samurai ssa on tehoja (hv) ?

        Mulla 110cc samurai kulkee vakiona jtn 80-85


    • samuraitonpaskoja

      SIIS... Kuka vitun pöljä laittaa 4-t koneisiin teharin XD vittu ku tehoputki on tarkoitettu 2-t koneisiin! Ja jos samurailla ajaa crossimontulla satasta hyppyristä niin se on vähintään sairaalareissu edessä. Älkääkä ostako nuita kiinanihmeitä, ostakaa mieluummin vaikka pv tai manki pääsette paljon vähemmällä rassauksella. Ja Samurain kestävimmät osat on kannen kiinnitys pultit.

      ELIKKÄ REPIKÄÄ REIKÄÄ MÄ HAKKAAN MUN PV:LLÄ TEIDÄN PASKAT ROMURAIT! :3

    • ktm ykkönen

      ktm on pyörä ei kannata ostaa kiinan paskaa yli hintaan.

    • romurai

      Vakio samuraissa 8hp. Änkässä oli reikälevy ainaski mulla porasin vaan siitä läpi. Jos kannesta ei kanavia suurenna niin yli 20mm kaasarista ei oo mitään hyötyä. Imukanavan ku suurentaa 24mm ja tietysti sit pitää olla 24mm kaasari ja imukaula niin pitäs tulla hieman tehoa. Kantta pystyy hieman laskemaan ja sit virinokka. tai sit vaan ostaa ooracingiltä 125cc koneen 200e ja 26mm molkt posteineen 300e. se 10hp taitaa tulla takarenkaalta. tai sit joku isompi kone sielt mut hintaa vaa tulee.

    • BSE 125cc 16,3HP

      KampiKammionKattoValoKeltaiseksi niin joha kulkee taaksekki päi :D
      ja laita pillhu karvojas sinne pakoputken alkuun ni ne syttyy ni tua heppoja hetkeks lisää!!!!!!
      Ja 0,4Dl suolavettä 4-Tahti bensan mukaan ni jumalauta ku naukasee näitten jälkee! ja osta 3puolaa ni kaverijonnes kuolaa!;)
      Ja jua jaffaa ettei oo pakko panna niitä muijjii ketkä sua sen jälkee haluu ku sillä pärräät kylillä! ni jo o kyttämagneetti!ja laita mittari väärinpäin ja aja 66 ni se näyttää 99 :DDD kaveris luulee että kulkee melkee satasen :DDhahaha siis Sigman mittari meinaan :DD vitun parhaat vinkit!

    • mopojonedilol

      Juu vaikka onkin vanha aihe niin nyt annan hyviä virivinkkejä. Vakiokaasari on 16mm joten sen vaihto vaikka 24mm molktiin ja sillä saa jo suht paljon tehoa koska tehot siirtyy yläkierroksille ja kiertää nii perkeleesti. Toisena onkin kannen työstö eli venttiiliohjureiden lyhennys ja kanavat 24/20 nii johan alkaa virrata. Kannen laskukin on hyvä tapa virittää. Sitten isommilla nostoilla oleva nokka ja racing jouset. Näillä mennään jo vakioväleillä ~70. Sitten välit vaihtoon vaikka 17/35 ja huiput on jo 90 paikkeilla. Putken voi vaihtaa vielä parempaan jos haluaa. Vakionahan samurai 110cc menee 60 koska vakiovälit on nii huonot.

    • jooojooojogfv

      Niin ja kun täällä valitetaan että kiinalaiset ei kestä niin se on ihan huoltajasta kiinni. Öljyt vaihtaa säännöllisesti ja kaasarin säädöt sekä ajotukset ja venttiilin välykset tarkistaa niin saa silloin raiskata iha perkeleesti ennenku lahoo. Itellä kiinan monkey 72cc 22mm kaasarilla ja 110cc kannella. Huollan aina hyvään kuntoon sen ennenku ajan öljyt vaihan n.5 ajotunnin jälkeen. Ja kyllä voi hyvin vedellä kilometrejä matkakeulaa kun ei mee millää paskaksi. Nyt ollu 9kk se mulla eikä mitää vikaa. Huoltakaa laitteenne niin kyllä ne kestää.

      • pappatuntsska

        Juu öljat vaihetaan sammuun kaksi kertaa päivässä ja etupyörän neulaventtiili hounataan pyöreällä lattaviilalla kiiltäväksi,pakoputkeen uudet lampaan villat
        .


    • 74ccsammu

      hoonaa kansi ja imukaula,
      prikka pois kaasarista ja ostat rajoittamattoman cdi-boxin.

    • Rossikuski

      Isompi suutin,viilaat mäntää ja pytyn aukkoa,vaihat välityksel. Kokeilkaa ainaki alyuksi noita:)

    • esalerssi

      vaihat pitkät välit (vakiona tosi lyhyet) sitte isompaa venttiiliä ni se menee n.75

    • samiray
    • taijoko
    • soliweer

      Hanki reilumpi kypärä

    • Anonyymi

      itellä on 110cc bse ja ostin uuden 19mm kaasarin nyt kulkee 88,3, että seki auttaa ja vasta tilasin pienemmän takarattaan . kannattaa sillä aloittaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe