Parantaja Lundström, Kustavintie Hietamäki?

Uskallanko

Tietääkö kukaan mitä menetelmää Marja-Liisa Lundström käyttää, onko mikä koulutus jne? Haluaisin tietä onko kyseessä luotettava ammattihenkilö eikä mikään poppamies. Jotain hierontaa kuulemma käyttää ainakin, tietävät kertokaa? Mua kammottaa nimi "parantaja" tulee voodoot mileen..

36

11142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elikkäs siis

      otappa ja soita sille marja liisalle ja kysy, pane nenäliina puhelimeen ja puhu huonolla soomi kielellä niin ei sit huomaa kun menet sinne ja miksi sinne muutes ylipäätään pitää mennä mene lä'äkäriin

    • TheOneAndOnly

      Parantaja on vähän huono nimi..hoitaja olisi mielestäni lähempänä totuutta. Keho parantaa AINA itsensä. Kukaan tai mikään muu ei sitä tee. Lääkkeet sun muut menetelmät yrittävät auttaa immuunipuolustusta siinä, mutta jos keho ei tee osaansa, ei paranemista tapahdu.

      Niin, eli minustakin kannattaa soittaa ja kysellä ensin, fiilistellä vähän miltä henkilö tuntuu. Koulutusta ei kannata tuijottaa hirveästi, monet parhaista hoitajista ovat itseoppineita tai syntyjään omanneet lahjoja.

      Niin ja ihmiset yleensä ovat käyneet lääkärillä vuosia ennen kuin edes harkitsevat jollekin "parantajalle" menoa. Lääkärit kun eivät valitettavasti tiedä kaikkea, joten onneksi on myös näitä muita hoitajia jotka hoitavat asioita vähän eri kantilta. He saavat usein tuloksia silloin kun lääkärit eivät osaa tehdä juuri muuta kuin määrätä vahvoja kipulääkkeitä, joilla menee helposti pää sekaisin.

      Minulla ei siis ole mitään lääkäreitä vastaan, mielestäni sekä lääkäreitä että näitä muita hoitajia tarvitaan. Toinen hoitaa ihmistä mekaanisena koneena, mikä riittää usein, ja toinen hoitaa kokonaisuutena, mikä toimii usein niissä tapauksissa, joissa mekanistinen lähestymistapa ei tuo tuloksia.

      Eli suosittelisin että ensin lääkäriin ja jos sieltä ei ala tulla selkeitä tuloksia, niin sitten vielä sen päälle jollekin pätevälle vaihtoehtohoitajalle. Kummallakin voi tietysti käydä yhtä aikaa, sillä tulee nopeimmat tulokset.

      -Pete

      • reikitön

        Vaikea sanoa, että keho Parantaa aina itsensä kun parantajat itsekin ne myöntävät, ettei reiki tms. aina toimi, esim. syöpään...
        Silloin tulee se selitys, että sielu on näin tarkoittanutkin


      • TheOneAndOnly
        reikitön kirjoitti:

        Vaikea sanoa, että keho Parantaa aina itsensä kun parantajat itsekin ne myöntävät, ettei reiki tms. aina toimi, esim. syöpään...
        Silloin tulee se selitys, että sielu on näin tarkoittanutkin

        Tarkoitin että silloin kun ihminen paranee jostain niin keho on se joka sen paranemisen aina saa loppujen lopuksi aikaan. Sitä ei siis tee lääkärit, lääkkeet eikä mikään muu, vaan keho itse. Nuo muut jutut vaan tukee kehoa sen paranemisessa.

        -Pete


    • kuulopuheita

      Tuttuni kertoi käyneensä ja että vaivat lähti, enpä vaan tiedä mitä menetelmää ko. henkilö käyttää..

    • uskomusta

      Eräs yhdistys on ryhtynyt kouluttamaan alkuaan kansanperinjteeseen ja sittemmin eri uskomushoitovalikoimaan liittyviä parannusoppeja ja ja antamaan kaupallisen koulutuksensa pohjalta "parantaja" ja "mestariparantaja" titteleitä. Niitä saa, kun aikansa juoksee kursseilla ja toimii lojaalisti ao. yhdistystä kohtaan.

      Yleensähän "parantajaksi/mestariparantajaksi" nimitetään kristinuskossa Jeesusta (synneistä ja vaivoista) tai luontoa, kehoa itseään tms. ylimaallisia voimia, joiden rinnalla nämä "parantajat" ovat kaupallisia tempputietoilijöitä ja poikkeavat tässä mielessä kansanperinteen vaalijoista, jotka eivät tällaisia titteleitä tarvitse.

      • kylmääFaktaa

        Olet ilmeisesti tempputieteilijä!


    • JHE12

      Terve,minulle tuli paha akuuti selkävaiva joka vei yöunet ja pilasi päivisin elämän laadun. Kävin ko. vaivan takia lääkärissä sain sarkypillereitä, kävin osteopaatilla tiesi mkä on vaiva ja venyyti ja hieroi sanoi parin hoitokerran jälkeen tähän ei voi tehdä enempää sinun pitää syödä tulehduskipulääkettä 4 kpl. 2 viikkoa, muista vain 2 viikoa niihin kuole vuodessa n. 400 ihmistä, vain 2 viikkoa. Viikon kuluttua vatsa oli niin sekaisin ettei WC: n pönttöä voinut jättä 10m. kauemmas. kävi marja-liisa Lunströmmin luona, kysyi oletko syönyt paljon lääkkeitä, sanoin, viikon verran johon hän vastasi, sitten tämä on helppo juttu. Hän pysähtyi, paneutui asaan ja aloitti, hieroi käänti ja painoi sormilla useasta kohta sekä sanoi tästä sattuu, sattui niin, että oli varpaan kynnet irrota. Lopputulos on, vaivat jäi sinne, hakkasi tiedossa ja taidossa kahdessa aikaisemmin käymäni hoitopaikat 6-0. Ystävä piirissäni on hyvin vaikeiden sairauksien jotka ovat saanet ratkaisevan avun ja ovat pääseet irti sairauksistaan. Jos sinulla on vakva sairaus niin kannatta mennä, mutta sinne on mentävä avoimin mielin mutta jos uskot vain koululääketieteesen on viisain kun kannat vaivasi ja sairautesi omanasi.

      terveisin: Juhani Heikelä. Turku

      • j323

        Jeesus Kristus on Jumala ja Hän rakastaa sinua niin paljon että kuoli syntiesi sovitukseksi.Usko Jeesukseen niin saat elää ikuisesti!!!


      • mä vaan

        Kuulemma auttaa, on auttanu moniakin tuttujani täs pikku kyläs mis asuu itekki. Ainahan sitä kannattaa kokeilla :)


      • Hannutapio

        Hei, luin parantaja Lundströmin hoidoista kertovan viestiketjun ja kiinnostuin hänen hoitotavastaan. Itseäni on vaivannut jo kauemman aikaa alavatsassa oleva vihlova kipu ja lisääntynyt wc:ssä käyntien lukumäärä varsinkin yöaikaan. En ole uskaltanut käydä lääkärissä, vaan olen olettanut näiden kuuluvan yli 60-vuotiaan miehen normaaleihin vaivoihin. Perustuiko Lundstömin hoito kohdallasi normaaliin hierontaan, vai energiahoitoon ja paljonko hoito vei aikaa ja mitä se maksoi ?


      • fkllä

        Samoin kävi minulle. Lapa oli kipeä. Lääkäri olisi antanut lääkkeitä mutta en huolinut koska mun mielestä se on vähä kun maalais ruosteen päälle. Sitten hän suositteli kiropraktikkoa, kävin 3 kertaa, ei auttanut. Joku neuvoi Lundströmille ja
        sinne jäi lapakipu kertakäynnillä.


      • lääkärinpoika
        Hannutapio kirjoitti:

        Hei, luin parantaja Lundströmin hoidoista kertovan viestiketjun ja kiinnostuin hänen hoitotavastaan. Itseäni on vaivannut jo kauemman aikaa alavatsassa oleva vihlova kipu ja lisääntynyt wc:ssä käyntien lukumäärä varsinkin yöaikaan. En ole uskaltanut käydä lääkärissä, vaan olen olettanut näiden kuuluvan yli 60-vuotiaan miehen normaaleihin vaivoihin. Perustuiko Lundstömin hoito kohdallasi normaaliin hierontaan, vai energiahoitoon ja paljonko hoito vei aikaa ja mitä se maksoi ?

        Jos olet kauan kärsinyt alavatsa oireista niin mene hyvä mies lääkäriin.
        Siellähän voi olla vaikka paksusuolen syöpä


      • professorintytär
        lääkärinpoika kirjoitti:

        Jos olet kauan kärsinyt alavatsa oireista niin mene hyvä mies lääkäriin.
        Siellähän voi olla vaikka paksusuolen syöpä

        Voihan se olla pahanlaatuinen juopakin.


    • luontaishoitaja

      Kuulin juuri klinikallamme, että käyttää pelkästään energiaa parantamiseen. Yhden potilaani Migreeni oli lähtenyt yhdellä istunnolla. On kuulemma oikein ihana ihminen..

      • görgyj

        saa koskaan parantaa, vaan lieventää oireita! Parantaminen ei ole taloudellisesti kestävä ratkaisu!


      • 16
        görgyj kirjoitti:

        saa koskaan parantaa, vaan lieventää oireita! Parantaminen ei ole taloudellisesti kestävä ratkaisu!

        Ainakin minut neurokirurgia paransi. Kukahan luontaishoitaja olisi kyennyt samaan?


      • Ainakin minut parans
        16 kirjoitti:

        Ainakin minut neurokirurgia paransi. Kukahan luontaishoitaja olisi kyennyt samaan?

        Kuinka monta prosenttia kaikista potilaista se tarkoittaa, kun, jos sinut on parannettu?
        Muuten.
        Luontaishoitaja olisi varmaankin voinut tehdä paljonkin, ennen kuin ongelmasi eteni niin pitkälle, että tarvittiin jo sitä neurokirurgia.


      • Tietäjäiänikuinen
        16 kirjoitti:

        Ainakin minut neurokirurgia paransi. Kukahan luontaishoitaja olisi kyennyt samaan?

        Kaikki luontaishoitajat olisivat kyenneet jopa parempaan tulokseen ja nopeammin.


    • ikuinen oppilas

      On monia keinoja parantaa. Riippuu paljon myös ihmisestä itsestään. Ole avoin ja myönteinen. Pysähdy kuuntelemaan itseäsi. Toimin itsekin luontaisena hoitajana, yritän olla nöyrä. Niin ihania asiakkaita, ihania asioita tapahtuu.

    • Mikko1981

      Onko Marja-Liisalla nettisivuja? Mistähän löytyisi hänen yhteystietonsa?

      • Tyytyväinen

        Minä ja muutama tuttuni olemme käyneet Marja-Liisalla. Tyytyväisä ollaan oltu. Kädellä parantaa. Googlaamalla voisi jotain tietoja löytää.


    • Hietala

      Jos olet sitä mieltä, että ennen Marja Liisan hoitoon hakeutumista sinun tulee tietää mitä tapahtuu ja miksi hän tekee juuri niin kuin tekee ja mihin hoidon teho perustuu, on paras, että jätät menemättä.
      Tiedän omakohtaisesti kokeneena, että kyseessä on hoitoprosessi, jonka sisältö on ihmisen ymmärryksen ulkopuolella. Tyttäreni kävi Marja-Liisalla jatkuvien niveltulehdusten vuoksi. Lääkärit tarjosivat tulehduskipulääkkeitä ja lepoa mutta apua ei tullut ja hän jätti rakkaan ammattinsa.
      Tunnin hoito Marja-Liisan luona, sinne jäivät vaivat ja tyttäreni palasi ammattiinsa.
      Kaksi hyvää ystävääni ovat Marja-Liisan avulla päässeet selkävaivoistaan, toinen heistä kaukoparannuksella.

      Tuskin kaikki asiakkaat saavat avun ja tuskin kaikissa vaivoissa mutta on viisasta käydä katsomassa mitä tapahtuu.

      • hypnoosiakuulemma

        Ns. energiahoito, jota kaukoparannuskin on, on Lauerman mielestä hypnoosia! Ja siitä kuulemma tulee hoidettavalle himokas olo ja hoitaja voi ohjailla hoidettavaa. Näin väitti siis neljä naista oikeudessa ja Lauerma todisti, että se onkin hypnoosia!

        Naisille oli tehty vian energiahoitoa ja jäsenkorjausta, ei mitään hypnoosiin johdatusta.

        Hassuinta on, että nyt nämä naiset tekevät itse asiakkailleen energiahoitoja!

        Kyseessä ei ole tässä ketjussa mainittu henkilö, mutta jos kerran kaikki energiahoito onkin hypnoosia, niin myös sitten tämä!

        Miettikääs sitä.


    • kustavi

      Kyllä Marja-Liisa käynti kannattaa ,käyn kerran vuodessa vähintään ja aina on ollut korjattavaa minussa mutta myös aina olen saanut avun !
      Miksi kärsiä vaivoista kun apua joku voi antaa ?

      SUOSITTELEN !

    • Reikiä.nolla.hoitaja

      "sitten vielä sen päälle jollekin pätevälle vaihtoehtohoitajalle."

      Pätevä vaihtoehtohoitaja on satuolento vähän niinkuin yksisarvisetkin.

      • ranuanrunoratsu567

        Rährährährähääääääääääääääää
        RÄHRÄHRÄHRÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
        RÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


    • Avunsaanut

      Hän käytää energiaa. Voima tulee ylhäältä, mutta uskoaan hän ei tuo esille eikä tyrkytä. On omannut kyvyn jo lapsesta ja on vanhaa parantajasukua.
      Olen itse saanut apua ärtyneen suolen oireyhtymään, aurinkokeratoosiin ja esim.gynekologiseen solumuutokseen, joka piti operoida, koska alkoi pahentua, mutta 3vkon kuluttua hoidost se peruttiin,koska mitään muutosta ei enää löydettykään. Myös henkiseen jaksamiseen auttaa.
      Tyttäreni sai avun silmän rappeumaan. Myös tästä tutkimustulokset ennen ja jälkeen. Lääkärin ihmetellessä, en kehdannut sanoa muutoksen syytä, ja se kaduttaa!
      Toivon Hänen jaksavan tehdä arvokasta työtään vielä kauan!
      Suosittelen!

    • paskalla

      Entä jos on joku tauti ja käy säännöllisesti paskalla ja tauti paranee? Oliko paskantaminen hyvä hoito, koska parani?

      • tiedonjanoaja

        Sinun tapauksessasi vastaus on myönteinen eli osaat paskantaa taudin itsestäsi ulos.
        Voisitko kertoa tämän menetelmän myös meille muille, että osaisimme paskoa taudin itsestämme ulos.
        Ilmeisesti tämä on sitä uutta käypäähoitoa!


    • Toivo.Lång.Inkeroinen

      Viesti 15.6.2017

      Olet hyvin sisäisesti rikkinäinen ja sairas henkisesti ihminen vesa viitanen, naapurustoomme tunkenut tyyppi. Vaimosi ja poikiesi perheet ihan OK-väkeä.
      Tämä siksi että lähdet rienaamaan asiallisia kansalaisten viestejä. kuten nimim. Avun saaneen asiallista viestiä

    • hassu__tuttuna
      • qr.82pf

        Et ole aito hassu_tuttuna, vaan tekeydyt toisiksi nimimerkeiksi ja levität rasistisen "Magneettimedia" -sivuston linkkejä.


    • Sairas80

      Olen tänään menossa Marja-Liisalle ensimmäistä kertaa.
      Mulla on tosi kamalaa huimausta, ollut jo 2 vuotta, ja nyt viimisen 3 viikkoa olen pelkästään maannut kotona sohvalla.
      2 vuoden aikana olen saanut monia diagnooseja mm, migreeni(migreeni joka päivä 24/7, ilman pääkipua?!okei..), paniikkikohtaus(sama kysymys kuin edellä, et wtf?!) menieren tauti(2/10 sanonut tuon ja ei siihenkään oikeen oireet sovi) hyvälaatuinen asentohuimaus(voiko se oikeesti olla 2 vuotta koko ajan päällä vaikka olen tehnyt kummallekin puolelle kaikkien 3 kaarikäytävän asentohoitoja?!)
      Nyt menen avoimin mielin ja oikeestaan jo ihan riekaleina hänen vastaanotolleen. Avallaan en odota enää mitään, koska olen jo niin monta eri hoitomuotoa käynyt läpi ja mikään ei ole auttanut

    • Ihana hoitaja hän on! Olen käynyt useita kertoja ja saanut aina apua ja hyvää oloa. Sitten olen taas pärjännyt paremmin kroonisen sairauteni kanssa. Taas menen, kun olo alkaa tarpeeksi huonontua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe