Kuka on Suomen Johnny Depp?

julkisivu

Eli antakaapas kuulua, kuka teistä on Suomen Johnny Depp? Ulkonäöllisesti tai karismaltaan?

Itse olen vertaillut Tuomas Holopaisen kuvia Johnny Deppiin ja pakko myöntää, jotain samaa heissä on. Eli ääni Tuomas Holopaiselle. Ville Valo pääsi myös aika lähelle.

60

4704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

      Ville Valo!

      • Samaa..

        ..mieltä.Ville Valo!


    • hille2

      Samanlaista renttumaista komeutta on Antti Reinissä.

      • Cameli.

        Ville Valo ei todellakaan ole minun mielestä suomen Johnny Depp, ei karismaltaan, eikä ulkonäöltään.

        Tuomas Holopainen on kaikista ehdokkaista lähimpänä niin karismaltaan kuin ulkonäöltäänkin Johnny Deppia.


    • Äly hoi!

      Pitää vertailla suomalaisia muihin?

      • Shillis

        En uskonut koskaan sanovani näin, mutta Valon Ville kyllä muistuttaa Deppiä ulkoisesti aika paljon.


      • emmma.
        Shillis kirjoitti:

        En uskonut koskaan sanovani näin, mutta Valon Ville kyllä muistuttaa Deppiä ulkoisesti aika paljon.

        Olen aivan samaa mieltä. Ville Valo kyllä kieltämättä näyttää ulkoisesti aika paljon Deppiä,vaikka ei kyllä Johnny Deppiä voi mitenkään korvata.


    • ...

      on deppi.

      • ei ikinä

        Never ever ever never!!!!!!!!!!!!


    • vastauksen..

      Antti Tuisku!

      • jokupeeeee

        no ei kyl ooo :D


    • jokutyttövaan

      ainakin mun mielestä=D eipä tullu ketään muutakaan mieleen=DD

      • Ville Vs Johnny.

        Eri asia on vain, että osaako Depp laulaa ja osaako Valo näytelle.

        Ainakin alkoholi myös yhdistää.


    • Tuoppi-

      Hmm.. Täältä suomesta ei löydy niin rumaa jätkää ku se ;))

      • MaijuWee

        olet niin väärässä niin väärässä. Suomijätkä ei pärjää Deppille ei mitenkään. Sellainen mies tuskin Suomessa vastaan kävelee :D


      • DEPP<3<333

        Vaikken ookkaa nähny sua nii voin automaattisesti ilmottaa, et KATO PEILII!!!


    • minusta

      On samannäköinen.

    • perk.

      MINÄ!

    • ----------------

      No ei ketään oo :P

      • * * *

        Tietty Ville Valo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • mielestäni

      Joo eli Ville Valo kyllä muistuttaa... mutta vain viiksiensä ja "partansa" kanssa. Silmät ei ihan natsaa mut muuten.

    • zeromjj-d

      Voi, kylla on niin Johnnyn nakonen, mut ei kyl kuitenkaan veda vertoja Johnnylle.. :D
      Siina uusimmassa laulus, mis se laulaa sen naisen kanssa, ni se nayttaa niin Johnnylta.. :D

      PS.Kone ei toimi kunnol ja siks ei kirjota kaikkia kirjaimia..

    • kyllä

      Se on meidän oma Depp

    • tyttö korvesta

      Eihän Johnnya voi kehenkään verrata. Hän on niin ainutlaatuinen.

      • Johnny &lt;3

        oon samaa mieltä Unique ^^:n kanssa.. Johnnyllä todellakin on PAAALLLJOOONN ihanemmat silmät ja hän on PAAALLJOONN komeempiki!


    • Johnnysta_sekaisin

      vaikee sanno kuka se vois olla... No mul on yks mut se on iha norm. ihmine ei mikää julkkis.... Sellane yks hyvä tyyppi!!!

    • Nystenfani91

      Pakko saoa, että vanhoja nauhoituksia katsoessani olen aivan kusessa takavuosien meteorologikomistukseen Erkki Nysteniin.

    • Huh Huh

      Ehdin oikeesti järkyttyä.. Luulin jo pääseväni lukemaan joidenkin pikku ihku teinien ihkutusta antti tuiskun ja Deppin yhteävyydestä (EI KERRASSAAN MITÄÄN SAMAA!!) Kiitos teille. ville ja tuomas tosiaan ovat aika lähellä :)

    • Jack Sparr

      Tuomas Holopainen näyttää ehkä VÄHÄN Debin roolihahmolta Jack Sparrow:lta.
      Mutta hyvin vähän.

      Ville Valoa ei ole lähelläkään. Kukaan ei mielestäni ole Suomen Johnny Depp. Ulkonäötään eikä karismaltaan.

      • pötköttä'jä

        Aku Korhonen vainaa


      • Johnnyyy<3<3
        pötköttä'jä kirjoitti:

        Aku Korhonen vainaa

        Depp on Depp...ei ketää suomalaist voi siihe verrata, kuka muka ois yhtä komee (suomalaisista) ku Depp!?!???!?!?!?!?


      • Johnnyyy<3<3
        Johnnyyy<3<3 kirjoitti:

        Depp on Depp...ei ketää suomalaist voi siihe verrata, kuka muka ois yhtä komee (suomalaisista) ku Depp!?!???!?!?!?!?

        JA P.S. Depin silmiä ei voita mikää!!!!


      • Depp<3333<3333<333
        Johnnyyy<3<3 kirjoitti:

        JA P.S. Depin silmiä ei voita mikää!!!!

        Depp!

        Maan päältä ei löydy ikinä toista yhtä komeaa miestä, kuin JOHNNY DEPP.....
        (Se on hottis! Kuka on samaa mieltä?!)


    • Se siitä

      Ville Valo on ehdottomasti se suomalainen, joka näyttää eniten Deppiltä.

      Mutta kuka näytti siltä ensin? Kuka apinoi ketä?

      Ok molemmat on tosi hyvän näkösiä, joten ei siinä mitään. Silmäniloa ei ole koskaan liikaa!

      • Waxy

        No onpa sitä itse tullut pukeuduttua muutaman kerran Deppiksi itse. Depp-imitoijana olen ajatellut tulevaisuudessa viikonlopputyönä toimia. Jos julkkiksista puhutaan, niin ei kyllä löydy KETÄÄN suomalaista. Ihan tosi. Ei samaa asennetta, eikä samaa ulkonäköä. Suomi on kai vaan liian pieni maa. Olen kylläkin nainen, mutta yhtä kaunisnaamaista miestä en kyllä tunne, kuin Depp. : DDD Jos imitoija kiinnostaa, niin ottaapi sitten minuun yhteyttä osoitteeseen [email protected], niin lähettelen tietoja sähköposteihin, joista saan. Keikkaa voin vetää ensi vuoden puolella ja taidan avata kotisivutkin jossain vaiheessa.


    • leffafriikkipiikki

      Ville Valo ehdottomasti  

    • raetsyui

      voi vittu ku ees vertaatte valoa deppiin. rumaha se valo on ku persereikä...

      • Hemmo123

        Kuules, Ville Valo on tuhat ja miljoona kertaa komeampi kuin Johnny Depp, eikä siis hän todellakaan ole mikään perseenreikä! Voisit raetsyui vähän miettii mitä tääl oikein puhut, koska puhut ihan täyttä paskaa. Mee himaas jauhaa paskaa jos haluut, mut älä tänne tuu sitä jauhaa.

        Ja tosiaan, täytyy sanoo, et Tuomaksessa ja Villessä on samaa näköä, mut kyl he kaikki ovat ihan ainutlaatuisen komeita, eikä niitä voi keskenään verrata. Itse kuitenkin eniten Ville Valon ulkonäöstä pidän, mutta myös Deppkin on todella komea suklaan värisineen silmineen. Tuomas on ehkä näistä kolmesta vähiten komea, ihan kivan-näköinen hänkin on.

        Tuon Antti Tuisku höpötyksen voi lopettaa, hän ei näytä pätkääkään Johnny Deppiltä, en tajua kuka niin voi väittää.


    • _Jack_
      • JOHNNY DEPP<3<3<3

        JOHNNY DEPPILLE EI KUKAAN VEDÄ VERTOJA JOHNNYN KALTAISTA" KILTTIÄ" MIESTÄ SAA KYL HAKEE MUT JOHNNNY ON IHAMN PARAS OON FANITTANU HÄNTÄ PIENESTÄ ASTI ENKÄ KYLLÄSTY HÄNEEN KOSKAA!!!!!!!!!


    • TYTTELISTYY

      Tuomas Holopaisessa on kyl jotain samaa kuin johnnyssä: ehkä vähän komeasta kasvoista ja parrasta ja hiukset? Ville valossa ei oo kuin pikku riikkisen vähän samaa näköö kuin deppissä , ja täytyy sanoo Mika raurianen on lähimpänä Johnny deppiä mutta kukukaan noista miehistä ei vedä vertoja johnnylle Harvat miehet ovat kilttejaä / mukavia kuin johnny , johnny on se paras ja komein en tiedä muita kauni/komea kasvoista ihmistä kuin johnny depp, oi vitsi jos pääsen halaamaan suurta faniani .johnny depp on paras

    • Depp Fan -21(n)

      ei kukaan :) Deppi

    • Johnny.D.<3<3<3<3<3

      minun mielestä Peter Franzén näyttää vähä Deppiltä.Paitsi Ville Valo ja Tuomas Holopainenkin pääsee aikas lähelle.Tietty Johnny itse on kaikkein komein ja parhain :P

    • depp37 <3

      peter franzen

    • VOI EI :D

      Kukaan noista ei kyllä vedä vertoja Deppille. Sillä on ruskeat silmät ja siksi esim. toi Tuomas ei kyll omista ruskeita nappi silmiä. Toi tuomas on jotenki perus suomalainen. (en tarkota nyt mtn persuu) Sillä on vaa semmonen katse ja johnnyn katse ei khyll oo mitään semmosta -.- Emt. suomalaiset vaa jtnk AARGH! en oo koskaa pitäny suomalaisista miehistä..

    • <3 sydän <3

      NIIINPÄ ei johnnyy ees voi verrata suomalaisiii sehän ois sama ku vertais vaik lehmää kärpäseen ei mitään samaaa . Johnny on niin ku harvinaisuus se on täydellinen koska , sil on hyvä persoona ,se on hyvä näyttelijä ,aaaww ihana kitaran soittaja ... täs menis miljoonia vuosia jos kirjottaisin kaikki mut toivottavasti kässäsitte jo :) eli JOHNNY on ...

    • DEPPlove

      EHDOTTOMASTI MINÄ!

    • niinpä ;)

      hahahahah sen kun näkis ;) . jos pitää sanoo niin se ei kyllä ole ketään sillä johnnya ei korvaa kukaan ! :)

      • DEPPlove

        NO JOO MÄ VAAN VITSAILILIN.


    • niinpä ;)

      AIJAAAAAAA !!!!!! en toki tajunnut tai mitäää :)

    • DEPPlove

      MUT HALUISIN ITE LEFFATÄHDEKS

      PS: mun nimimerkki on muuten nykyään DEPPbest

    • Jande

      BB:n Tero Savikuja :P

      • Johnny Depp :D <3

        Musta kukaan ei voi olla yhtä söpö komee ihana kiltti mukava hauska...... Ei oo olemassa ku yks Johnny Depp, musta ketään ei voi verrata siihen!


      • Kylmät kädet
        Johnny Depp :D <3 kirjoitti:

        Musta kukaan ei voi olla yhtä söpö komee ihana kiltti mukava hauska...... Ei oo olemassa ku yks Johnny Depp, musta ketään ei voi verrata siihen!

        Aika hullua, että 35 vuotias heteromies sanoo tämän, mutta olen täysin samaa mieltä kanssasi.

        Todella lahjakas näyttelijä, josta on vaikka mihin. Mutta niin on kyllä myös Peter Franzén!


    • hemuli5

      miika viiala ehdottomasti!! :)

    • KAKSOSETT

      Bull Mentula

    • teräspekoni

      Johnny Deppiä ei muistuta kukaan, mutta joissain teräsbetonin kuvissa Jarkko Aholalla ja Jack Sparrowlla on paljon yhdennäköisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe