Kumihanskat

Kitty-74

Minkälaisia kumihanskoja käyttätte ja missä töissä ?
Minä opettelin käyttämään kumihanskoja kaikkessa missä joutuu käsiä liuottamaan vedessä ... Tänään kumihanskat pelastivat minut lääkäri reissulta. Tavallisesti otan hanskat pois kädestä kun alan astioita kuivaamaan. Tänään jätin kumihanskat käteen ja onneksi. Lasi halkesi kädessä niin et kumihanskaan tuli pitkä viilto.

9

1997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • passaa mulle

      Siivouksissa sekä kotona että asiakaskeikoilla mahdollisimman paljon, etenkin, kun käsittelen pesuaineita ja likaisia paikkoja. Kumihanskoista tulee iho pahan hajuiseksi, joten oon käyttänyt jo pitkään muovihanskoja ja usein niiden sisällä vielä ohuita puuvillahanskoja, joita vaihtelen sitä mukaa kun vanhat hikoavat.

      Valkoiset Star-hanskat on mun suosikkini..!

    • en osaa

      käyttää missään. Puutarhatöissä käytän hanskoja, mutta en kumisia.

    • minni...

      Joo mä käytän oikeastaan kaikissa kotitöissä sellasia kertakäyttö hanskoi, ns. lääkärin hanskoja. On kätevät ja mukavat käyttää, ainoa et varret on vähän lyhyet tiskatessa. Tietäisköhän kukaa et mistä sais sellasia pidemmäl varrel?

      • kokemusta on

        Hei, itsekin käytän ohuita kumihanskoja kotitöissä ja just niitä ohuita.

        Nyt vihdoin löysin hiukan pitempivartiset; Euro-shopper handut 20 kpl ja tosi hyvät, ovat hiukan paksumpia kuin ne aivan ohuet, mutta kestävätkin useamman käytön.
        Jos et ole vielä löytänyt muuta vaihtoehtoa, niin kokeileppa näitä.


      • Annika-77
        kokemusta on kirjoitti:

        Hei, itsekin käytän ohuita kumihanskoja kotitöissä ja just niitä ohuita.

        Nyt vihdoin löysin hiukan pitempivartiset; Euro-shopper handut 20 kpl ja tosi hyvät, ovat hiukan paksumpia kuin ne aivan ohuet, mutta kestävätkin useamman käytön.
        Jos et ole vielä löytänyt muuta vaihtoehtoa, niin kokeileppa näitä.

        Jotenkin tuttu merkki tuo Euro-Shopper, mutta en nyt saa päähän mikä liike tai ketju myy niitä ? Itse asun Oulun alueella.


      • kokemusta on
        Annika-77 kirjoitti:

        Jotenkin tuttu merkki tuo Euro-Shopper, mutta en nyt saa päähän mikä liike tai ketju myy niitä ? Itse asun Oulun alueella.

        Hei sinä kumihandujen etsijä.
        Itse löysin niitä City-marketista, luulen että kaikki isommat tavaratalot, jotka myyvät Euro-shopper tuotteita, myyvät myös näitä hanskoja. Oletan, että se on heillä aika uusi tuote, koska vasta n. kuukausi sitten osuivat minunkin silmiini...
        Ne ovat sitäpaitsi paljon edullisemmat, kuin vastaavat kotimaiset, ja minun mielestä paremmat käytössä, ei kaipaa välttämättä pumpulihanduja alle, eivätkä hiosta.

        Toivottavasti löydät tämän tuotteen, sehän on se viininpunainen väripakkaus näissä tuotteissa. tsemppiä siivoukseen.


    • -Sanna

      Meillä on liki 20 eri paria erilaisia ja värisiä kumihanskoja. Osa on siivoukseen ja osa sänkypuuhiin. Ukko saa kiksejä, kun vedän hanskat käteen ja lurautan vähän liukkaria niihin. Spermat roiskuu miltei samantein.

      • Lindex

        Meillä on myös useampi pari kumihanskoja varattu täysin seksipuuhiin. Mies ostelee yleensä uusia hanskoja jos löytää, yhdet pitkät hanskat on myös tilattu, sitten hanskoja kokeillaan. Usein spermat lentää jo siinä vaiheessa kun rullaan kondomia kumihanskat käsissä jäykistyneen kalun päälle. Tietenkin kotitalous- ja pihatöissä käytän myös kumihanskoja.


    • ukko88

      Käytän kumihanskoja lähinnä vain sellaisissa siivous hommissa joissa joutuu liottamaan käsiä pitkään pesuaineissa. Tai sitten todella ärtsyjen aineiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe