Kännimokat!!!

Tänne...

Tässä aloitus.
Vähän aikaa sitten tulin porukoitten luo kännipäissäni ja olin ilmeisesti menny kuselle, tai paskalle, mut en ollu kumminkaan heittäny housuja pois. Sammuin pöntölle.
Joten äiti siinä herättelemään ja ihmettelemään hajua, ennenkun tajus että olin kussu ja paskonu housuun.
Aamulla ei hävettäny...
Yks kerta kans iski baarissa armoton piereskely ja siinä varovasti pari jännätuhnua laskin, ennenkun meni ripuli housuun.
Ei muuta kun alushousut vessassa roskiin ja uutta tuoppia eteen.
Et silleen...

15

7662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *GS *

      kunnon pultsaritouhua. Sä oot ihan aito juoppo paskahousu.

      • äläs morkkaa

        Eihän tuo ole vielä mitään. Itse olen kussut sänkyyn kun luulin vissiin että oon vessassa. Kaveri kerran kusi ja paskansi yöllä sänkyyn, luuli myös olevansa vessassa.


      • perustakaa yhdistys
        äläs morkkaa kirjoitti:

        Eihän tuo ole vielä mitään. Itse olen kussut sänkyyn kun luulin vissiin että oon vessassa. Kaveri kerran kusi ja paskansi yöllä sänkyyn, luuli myös olevansa vessassa.

        perustakaa yhdistys: Yhtyneet paskijat. Silloin voitte vaihtaa ajatuksia vuosikokouksessa harrastuksistanne ja asettaa kilpailun, kuka eniten paskii sänkyyn ja housuihinsa.


      • mike_bentso
        äläs morkkaa kirjoitti:

        Eihän tuo ole vielä mitään. Itse olen kussut sänkyyn kun luulin vissiin että oon vessassa. Kaveri kerran kusi ja paskansi yöllä sänkyyn, luuli myös olevansa vessassa.

        kerran kusin jonkinlaisessa koomassa kaverin sohvalle. Heräsin siinä heppi kädessä ja housut nilkoissa, kun kaverin tyttöystävä huusi naama punaisena tullessaan olohuoneeseen.


      • vanha kokki
        mike_bentso kirjoitti:

        kerran kusin jonkinlaisessa koomassa kaverin sohvalle. Heräsin siinä heppi kädessä ja housut nilkoissa, kun kaverin tyttöystävä huusi naama punaisena tullessaan olohuoneeseen.

        Espanjan ajoiltani muistan tapauksen, jolloin vanhempi Englantilais-seurue, hyvin elegantti sellainen, ruokaili pitkän kaavan mukaan ravintolassamme. Ruokailun päätteeksi he innostuivat maistelemaan talomme viinejä oikein kaksin käsin.
        Illan pitkittyessä ja seurueen humaltuessa yhä enemmän, keskustelun volyymi kohosi kaiken aikaa.
        Illan kohokohdaksi muodostui seurueen ehdottomasti
        ladylikeimman, noin 50 vuotiaan rouvan esitys. Hänen peruukkinsa keikkui takaraivolla ja omat eriväriset harvahkot hiuksensa roikkuivat otsalla, Hän nousi seisomaan looshissaan ja ilmoitti melkoisen suureen ääneen, että "kuulkaa kaikki, mulla tuli kuset housuun", esitellen seisten märkiä pitkiä housujaan, jossa tummat pissavanat laskeutuivat pitkin lahkeiden sisäpintoja. Kyseessä olivat siis pidättyväiset Britit joiden sivistystaso ja käyttäytyminen on mailmankuulua. Silloin totesin, ettei meidän Suomalaisten tarvitse hävetä, ei käyttäytymistämme, enempää kuin ruokiammekaan, jos vanhan sivistysmaan ihmiset esiintyvät noin ja me Suomalaiset olemme vasta laskeutuneet puusta, kuten I. Alanko osuvasti kertoo. Korostettakoon vielä kerran, että kyseessä oli todellakin vanhempaa porukkaa ja ns.parempaa väkeä.


      • kuulee
        vanha kokki kirjoitti:

        Espanjan ajoiltani muistan tapauksen, jolloin vanhempi Englantilais-seurue, hyvin elegantti sellainen, ruokaili pitkän kaavan mukaan ravintolassamme. Ruokailun päätteeksi he innostuivat maistelemaan talomme viinejä oikein kaksin käsin.
        Illan pitkittyessä ja seurueen humaltuessa yhä enemmän, keskustelun volyymi kohosi kaiken aikaa.
        Illan kohokohdaksi muodostui seurueen ehdottomasti
        ladylikeimman, noin 50 vuotiaan rouvan esitys. Hänen peruukkinsa keikkui takaraivolla ja omat eriväriset harvahkot hiuksensa roikkuivat otsalla, Hän nousi seisomaan looshissaan ja ilmoitti melkoisen suureen ääneen, että "kuulkaa kaikki, mulla tuli kuset housuun", esitellen seisten märkiä pitkiä housujaan, jossa tummat pissavanat laskeutuivat pitkin lahkeiden sisäpintoja. Kyseessä olivat siis pidättyväiset Britit joiden sivistystaso ja käyttäytyminen on mailmankuulua. Silloin totesin, ettei meidän Suomalaisten tarvitse hävetä, ei käyttäytymistämme, enempää kuin ruokiammekaan, jos vanhan sivistysmaan ihmiset esiintyvät noin ja me Suomalaiset olemme vasta laskeutuneet puusta, kuten I. Alanko osuvasti kertoo. Korostettakoon vielä kerran, että kyseessä oli todellakin vanhempaa porukkaa ja ns.parempaa väkeä.

        on se paree kusta siellä kotona sänkyynsä tai lattialle kuin baarissa. Eipä ole ainakaan kukaan näkemässä.


      • häissä
        vanha kokki kirjoitti:

        Espanjan ajoiltani muistan tapauksen, jolloin vanhempi Englantilais-seurue, hyvin elegantti sellainen, ruokaili pitkän kaavan mukaan ravintolassamme. Ruokailun päätteeksi he innostuivat maistelemaan talomme viinejä oikein kaksin käsin.
        Illan pitkittyessä ja seurueen humaltuessa yhä enemmän, keskustelun volyymi kohosi kaiken aikaa.
        Illan kohokohdaksi muodostui seurueen ehdottomasti
        ladylikeimman, noin 50 vuotiaan rouvan esitys. Hänen peruukkinsa keikkui takaraivolla ja omat eriväriset harvahkot hiuksensa roikkuivat otsalla, Hän nousi seisomaan looshissaan ja ilmoitti melkoisen suureen ääneen, että "kuulkaa kaikki, mulla tuli kuset housuun", esitellen seisten märkiä pitkiä housujaan, jossa tummat pissavanat laskeutuivat pitkin lahkeiden sisäpintoja. Kyseessä olivat siis pidättyväiset Britit joiden sivistystaso ja käyttäytyminen on mailmankuulua. Silloin totesin, ettei meidän Suomalaisten tarvitse hävetä, ei käyttäytymistämme, enempää kuin ruokiammekaan, jos vanhan sivistysmaan ihmiset esiintyvät noin ja me Suomalaiset olemme vasta laskeutuneet puusta, kuten I. Alanko osuvasti kertoo. Korostettakoon vielä kerran, että kyseessä oli todellakin vanhempaa porukkaa ja ns.parempaa väkeä.

        samassa pöydässä meidän kanssa istui yks akka joka kokoajan piti ns. "hajuamukia" silmien edessä, eli kävi autolla ja booliastialla kiskomassa kaikilta salaa ja esitti että juodaan kohtuudella ja sivistyneesti. Yhtä-äkkiä akka putos tuolista ja ei pysynyt jaloillaan. Moni luuli, että se sai sairaskohtauksen mutta ei se niin ollut. Se vietiin ulos odottaan taxia. Oli kiprakka talvipäivä ja pakkasta noin -15. Yks sukulainen piteli sitä pystyssä ja ykskaks sen akan alle ilmesty keltainen kusilammikko. Se koko akka höyrys kuin olis saunasta tullut. Se näky on edelleen verkkokalvoilla, HYI


      • -----------------------
        perustakaa yhdistys kirjoitti:

        perustakaa yhdistys: Yhtyneet paskijat. Silloin voitte vaihtaa ajatuksia vuosikokouksessa harrastuksistanne ja asettaa kilpailun, kuka eniten paskii sänkyyn ja housuihinsa.

        Se kirjoitetaan muuten "paskojat" ja "paskoo"
        Ehkä sulla on ollu liian kauan paski housussa.


      • Kalle
        perustakaa yhdistys kirjoitti:

        perustakaa yhdistys: Yhtyneet paskijat. Silloin voitte vaihtaa ajatuksia vuosikokouksessa harrastuksistanne ja asettaa kilpailun, kuka eniten paskii sänkyyn ja housuihinsa.

        Itse kuulun YPC yhdistykseen -Yrjö Paska Crew. Jos yrjö ja paska tulee samaan aikaan, voit hakea jäsennyytä ! Olotilan saavuttaa helpoiten juomalla tuhdin humalan, syö päälle likaisen kebabin ja polttaa ison jointin. Voi sita riemua, kun molemmista päistä lentää kaaressa tavaraa !


      • minääh___
        Kalle kirjoitti:

        Itse kuulun YPC yhdistykseen -Yrjö Paska Crew. Jos yrjö ja paska tulee samaan aikaan, voit hakea jäsennyytä ! Olotilan saavuttaa helpoiten juomalla tuhdin humalan, syö päälle likaisen kebabin ja polttaa ison jointin. Voi sita riemua, kun molemmista päistä lentää kaaressa tavaraa !

        Moikka...
        Multa on tullu yrjö ja paska moneen kertaan yhtäaikaa.
        Ekan kerran se tapahtui kun poltin alaikäsenä kyllä aiwan suuren jointin. Sitten join puoli pulloa viinaa ja sekoilin. Sitten tuli huono olo ja menin paskalle. Paskansin pönttöön ja samalla lensi oksennus. ja oksensin varmaan 20 kertaa samalla ripulin lentäessä ja kaveri toi vettä lasikaupalla. Luulin kuolevani..


    • tiukkapipo??

      voiko alemmaksi enään vajota?taitaa olla pieni alkoholiongelma sinulla?kyllä itsekkin otan kunnon kännin kerran kuussa mutta noin alas en kyllä vajoa...tulisi tossa tilanteessa mietittyä sitä omaa juomista vähän tarkemmin...idiootteja suomalaiset miehet.onneksi on muutama poikkeustapauskin olemassa..en ikinä ottaisi itselleni tollasta paskahousua!!

      • Laajasalon tervaotsa

        Vedettiin tossa 3 päivää kaverin kanssa aamusta aamuun,ja lähdettiin kohtalokkaana iltana rafla bohemiaan.
        Pokasin sitten yhden 17v. muijan,aloin imuttelemaan häntä,ja viereen pamahtaa tietty tyttöystäväni paras frendi ja kysyy,terve Mr. X!
        Miten menee?

        No,sitten kontattiin kaverin kanssa taxille kilpaa ja saatiin muuten ilmainen kyyti himaan.
        Vedettiin kaverin kanssa kunnon kimppalipat astuttuamme taxista ulos ja avasin kotioven
        jonka jälkeen muija täräytti luuvitosen suoraan jakaukseen ja lensin suoraan muitta mutkitta vaatekomeroon...

        Aamulla heräsin olohuoneen lattialta ja hiippailin vessaan ja katsoin peilistä komeuttani.
        Huomasin yhtäkkiä että mitä vittua?!?
        Pystyin katsomaan peilin kautta otsassani lukevan tekstin jossa luki SENKIN KUSIPÄÄPETTURI!
        Se oli siis kirjoitettu otsaan väärin päin jotta oli helpompi lukea kyseinen teksti,AIKA TIUKKA MIMMI!!!

        Arvatkaa maistuiko vähään aikaa keitto..? Aivan..


      • tiukka veto
        Laajasalon tervaotsa kirjoitti:

        Vedettiin tossa 3 päivää kaverin kanssa aamusta aamuun,ja lähdettiin kohtalokkaana iltana rafla bohemiaan.
        Pokasin sitten yhden 17v. muijan,aloin imuttelemaan häntä,ja viereen pamahtaa tietty tyttöystäväni paras frendi ja kysyy,terve Mr. X!
        Miten menee?

        No,sitten kontattiin kaverin kanssa taxille kilpaa ja saatiin muuten ilmainen kyyti himaan.
        Vedettiin kaverin kanssa kunnon kimppalipat astuttuamme taxista ulos ja avasin kotioven
        jonka jälkeen muija täräytti luuvitosen suoraan jakaukseen ja lensin suoraan muitta mutkitta vaatekomeroon...

        Aamulla heräsin olohuoneen lattialta ja hiippailin vessaan ja katsoin peilistä komeuttani.
        Huomasin yhtäkkiä että mitä vittua?!?
        Pystyin katsomaan peilin kautta otsassani lukevan tekstin jossa luki SENKIN KUSIPÄÄPETTURI!
        Se oli siis kirjoitettu otsaan väärin päin jotta oli helpompi lukea kyseinen teksti,AIKA TIUKKA MIMMI!!!

        Arvatkaa maistuiko vähään aikaa keitto..? Aivan..

        mulle kävi miltei samoin, mut mulle painettiin makkaratikulla otsaan kirjaimet GAY. Kostoelää saatana, jamppa ja kekku kun sammu niin leikkasin niiltä munakarvat ja laitoin ne pikaliimalla kiinni niitten poskiin. en ollut paikalla kun ne heräs mut niillä oli menny totaalisesti hermot kun ne huomas että niissä marsunposkissa ei ollu edes omat karvat..arvakkaa tuuletinko,


    • Erittäin nolo

      Kämmäsin eilen illalla niin perusteellisesti, että oikein häpeänhiki nousee pintaan kun sitä miettii. En mä kehtaa edes sitä tähän kertoa, koska se on liian tuskallista. En paskonu tai kussu housuuni, mut en kyl kehtaa töihinkään enää mennä. Voi jumalauta, et ihminen idiootti kännissä. Pliis tappakaa mut nyt...

    • Neitonen19

      Baarissa innostun liikaa keräilemään miesten puhelinnumeroita ja flirttailemaan ehkä liiankin monelle, ja olen lähinnä tyytyväinen kun saan ihmiset mustasukkaisiksi. Nautin huomiosta ja näyttää siltä että lähtisin jokaisen tyypin matkaan. Alussa olin vain imarreltu ja pidin iloisena itseäni suosittuna, mutta nyt alkaa jo mennä liian pitkälle...en halua huoran tai epätoivoisen mainetta. Näyttää varmaan, että määrä on minulle laatua tärkeämpää vaikka se on oikeasti ihan päinvastoin. Enkä oikeasti lähde kenenkään sänkyyn baari-illan päätteeksi.

      Ainiin ja enkä edes ole kännissä tuota tehdessäni, pelkkä baariympäristö saa sen aikaan. Ok, 2 siideriä. Miten tässä enää vakuuttelen ihastukselleni että "en ole sellainen tyttö vaikka siltä näyttää".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      397
      4022
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      218
      1994
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1500
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1335
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      991
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      973
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      125
      937
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe