Sopiiko Neitsyt nainen ja Vaaka mies yhteen....? vai joudunko tekemään katkeran päätöksen...?

_liian ihastunut_

Kertokaa mulle voiko neitsyt nainen olla ihastunu vaaka mieheen...? Olen katsellut nyt monia horoskooppeja ja niissä kerrotaan et vaaka ilmestyy elämääni voimakkaasti jne. Mutta meidän esteenä tulisi olemaan suuri ikäero ja väli matka... Olen tavannut hänet vasta muutaman kerran, mutta siltikin meidän välillä tuntuisi olevan kemiat kohdallaan ja flirtti on jatkuvaa... ja myös ajattelen häntä koko ajan että ei muu pyörikkään mielessä ja ihan tuntuu et pää räjähtää... Auttakaa mua uskallanko tehdä ensimmäisen vähän suuremman askeleen....?

9

7931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkanen22

      Itse olen vaaka nainen ja mieheni on neitsyt.
      Meillä ainakin menee todella hyvin.
      Viisi vuotta oltu yhdessä kolme lastakin on siunaantunut.Seksi sen kun paranee ja elämä muutenkin. En tiedä että onko sillä merkitystä jos merkit ovat päin vastoin...en usko.
      Yllyttäisin kyllä kokeilemaan. Hän rakastaisi sinua!

      • _liian ihastunut_

        Kiitos rohkaisusta... Olemmekin nyt viestitelleet aika paljon lähi päivinä ja kyllä meillä juttu luistaa ja muutenkin.Minua vain häiritsee se ainainen flirtti mut kyllä kait siihen tottuu... Olemmekin juuri vaihtaneet mese osamme ja siellä sit jutellaan varmaan enemmän. :)


    • nalle

      itsellä vaaka mies ja hyvin menee,
      olen itse neitsyt...
      kannattaa kokeilla onnea vain....

    • myös ihastunut vaakaan

      Uskon ja toivon,että sopii: olen itse ihastunut vaakaan (itse neitsyt),kieltämättä ei kai se horoskooppi-merkki niin ratkaiseva ole, mutta: siltikin.Minun ihastukseni on minua viisi vuotta vanhempi(kokeneempi?), ja horoskoopiltaan siis vaaka.Otamme vasta ensiaskeleita tässä suhteessa, ja minä olen se, joka ainakin toistaiseksi on se suhdetta(mme) ylläpitävä voima-toivottavasti jaksan, koska tämä kuiteskin on niin yksipuolista.
      Aika näyttää: mitä tästä tulee....toivon,että saan hänet syttymään, ja; että hänkin alkaa tulemaan vastaan.

      • ja neitsyt-mies

        Kyllä toimii.
        Suhde paranee päivä päivältä, seksi samoten. ;)

        Melkein hymyilytti, kun luin, että sinä neitsyenä olet suhteen 'ylläpitävä' voima - niin se oli meilläkin. :)
        Minun neitsyt-mieheni sai melkoisen aikaa (tammikuusta elokuuhun) minua 'jahdata' ennenkuin uskalsin heittäytyä suhteeseen sillai oikeasti.
        Ehkä me vaa'at ollaan jossain määrin epäileväisiä tai jotain - halutaan katsoa eikä katua. Ja siksi 'vaaditaan' hieman pidempi aika ennen sitä oikeaa sitoutumista.
        Flirtillä luonteellakin saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa. *tuumii*

        Mutta jatka jahtaamista. Kyllä se vaaka vielä oman parhaansa huomaa, ja on sen jälkeen sinulle ikuisesti kiitollinen siitä, ettet luovuttanut, ja että avasit hänen silmänsä.

        Minä ainakin olen.


    • AAAAAA

      Minulla oli sama ongelma, mutta tein rohkean päätöksen enkä ole päivääkään katunut. Suhteemme on kestänyt jo 6 vuotta ja ajan myötä vain paranee. On tietenkin selvä että ikäero (12v.) on jo aikuisilla ihmisillä sulanut ja molempien lapset pitävät sitä mitättömänä juttuna. Minun neuvoni on että otat onnestasi kiinni etkä epäröi liikaa.

    • tiitti

      ei sovi

    • ikuinen neitsyt

      Minä olen neitsyt nainen ja mieheni on vaaka.
      Meillä menee todella hyvin, maaliskuussa tuli 6 vuotta täyteen ja hyvin on mennyt.. Ostimme juuri talon ja suunnittelemme muutenkin tulevaisuuutta eteenpäin. Uskon ja toivon todella että teilläkin onnistuisi.

      Vaakaa täytyy todella usein patistaan töihin, se on sellanen laiska luonne.. Mutta työmiehenä työnanatajan unelma. Välillä kuitenkin tuntuu että nukkuminen on miehelle tärkeintä..
      Flirttiä ja huumoria tuntuu riittävän.
      Hyvä kuuntelemaan ja auttaa kotitöissä.
      Makuhuoneen puolella HYVÄ! =)

      Ihan täyden 10 mies..
      Kannattaa kokeilla, suosittelen!
      Huomaat sen varmasti itsekkin! =)

    • seurannut

      Kyllä menee hyvin flirtti puolella, mutta siihen se jääkin, molemmat kulkee omia polkuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe