Pistävä kipu rinnassa

Oikealla, ylhäällä

Epäilen jotain keuhkojuttua koska kipu tuntuu myös selässä. Muita oireita ei ole. En jaksa lähteä lääkäriin, väsyttää ja töitäkin pitäisi tehdä, mutta ei kai tämä voi olla vakavaa. Onko kellään ollut tällaista?

9

2480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaaliahan se on

      ja aina kun on tuollaisia tuntemuksia ja oireita kannattaa ehdottomasti kirjoittaa nettiin ja kysyä sieltä ja kertoa ettei ole aikaa mennä lääkäriin. Itsesääliä riittänee sulla taudin kaatamiseen asti?

      • kysyjää?

        Jos ahdistaa, voihan tänne nettiin kirjoittaa. On täällä kaikenlaisia typerämpiäkin nähty, kuten esim. tuo sinun "vastauksesi"! Onko kivaa?


    • sinua hyvin

      mutta oman mielenrauhasi vuoksi voit käydä lääkärillä - tai sitten unohtaa koko jutun. Jos alkaa kiinnittää liikaa huomiota itseensä, tulee kaikenlaisia tuntemuksia.

      • mitähän sinä

        Jaa mutta mitä SINÄ täältä haet, et varmaan mielenrauhaa ainakaan. Mahdollisuutta piruilla toisille, kenties?


      • ilkeä
        mitähän sinä kirjoitti:

        Jaa mutta mitä SINÄ täältä haet, et varmaan mielenrauhaa ainakaan. Mahdollisuutta piruilla toisille, kenties?

        ihminen! Varmaan olet katkera elämälle.


    • Missä muualla se tuntuu

      ... ja miten. Jos vaiva on jatkunut pitkään niin
      sinuna piipahtaisin lääkärissä. Jos on vielä epänormaalia (siis sinulle aiempaan verraten) niin kantis käydä.

    • kun jännität hengittämistäsi

      joten joka tapauksessa on syytä mennä lääkäriin. Toisaalta sitten varaudu siihen, että kerrot tarkkaan kaiken mikä asiaan voi vaikuttaa. Muuten lääkäri sanoo, että ovat pelkästään lihaskipuja. Keuhkoalueella kun kivut usein laitetaan vain vähätellen lihaskivuiksi yms., koska itse keuhkoissa ei kiputuntua ole. Mutta kipu kyllä heijastuu muualle. Minulla putkien kipuiluun, selän pistoon yms.

      Sairautena astma ja muita vakavampia keuhkosairauksia. Mutta usein kuulin, ettei mitään kipua voi tuntua. Kun sitten kaikki diagnoosit oli valmiita todettiin mikä kipu johtui mistäkin. Ja olihan se kipu sitten merkkinä sairaudesta, vaikka itse keuhkot eivät kipuilekaan.

      • voi oireilla

        "Keuhkoalueella kun kivut usein laitetaan vain vähätellen lihaskivuiksi yms., koska itse keuhkoissa ei kiputuntua ole."

        Selkäkipuna...


      • oikealla ylhäällä

        Kiitos, vihdoin tuli asiallinen vastaus. Astmaa epäilin itsekin koska kaikenlaisia allergisia oireita minulla on useinkin. Mutta nyt kipu helpottaa, saa nähdä uusiiko. Oli se kauheaa kun ei oikein autoakaan voinut ajaa, ei voinut kääntää ylävartaloa peruuttaessa, jne. Ehkä olin myös saanut kylmää nukkuessani, tosi väsyneenä sitä saattaa retkahtaa kummiin asentoihin. Onneksi en mennyt lääkäriä vaivaamaan pikkuvaivallani. Kiitos asialliselle vastaajalle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe