kuuluuko rintojen hieronta

normaalisti

kuuluuko rintojen hieronta normaaliin hierontaan? ei ole entisellä hierojalla kuulunut mutta nyt kuului, ei tosin ollut mitenkään inhottavaa, päin vastoin se tuntui upealta. mutta tuli vaan mieleen, miks rintoja pitäis hieroa. hieroja oli kyllä ihan asiallinen ja minulla oli pyyhe päällä kun hieroi muualta. sitten kun alkoi hieroa rintoja, oli ensin pääni takana ja hieroi hitaasti molempia yhtäaikaa ja pyysi hengittämään syvään. sitten siirtyi sivulleni ja käsitteli yhtä rintaa kerrallaan aika perusteellisesti. sitten vielä niin että toisella kädellä puristeli rintaa ja toisella pyöritteli ja paineli alavatsaa ja taas pyysi hengittämään syvään. se tuntui mielettömän hyvältä. mutta aika kauan se käsittely kesti suhteessa muuhun hierontaan, mutta mitäs sen väliä kun tuntui hyvältä. vastatkaa hierojat, miksi rintoja hierotaan? tai siis onko muuta syytä kuin että jos huomaa että asiakkaalla on siitä hyvä olo...ja ehkä itselläänkin...

42

28580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • memmis:......

      Itse olen käynyt useasti hierojalla, mutta rintoja ei kyllä ole koskaan hierottu, vaikkakin rintalihaksia kyllä.
      Tuttavani on hieroja, ja hänen mukaansa myöskään ei rintoja kuulu hieroa. Rintalihakset tarvitsevat joskus hierontaa, mutta silloinkaan ei itse rintoja tarvitse pyöritellä.
      Vähän outoa kyllä tuollainen. Yleensäottaen hierojat kun eivät varmaan koe hieromista mitenkään eroottisena, sillä se on heidän työtä. Tietysti tässäkin saattaa olla poikkeuksia..

    • silti mutta

      Aika erikoista toimintaa. Perinteisesti hierotaan vain lihaksia. Tietysti löytyy kaikenlaisia hierojia ja hieromalaitoksia. Tärkeintä, että olet tyytyväinen, joku toinen samassa tilanteeseen joutunut olisi voinut säikähtää pahasti. Ehkä koko jutun tarkoitus oli tuottaa mielihyvää ensi sijassa hierojalle.

    • kuulu

      rintojen hieronta mihinkään normaaliin hierontaan!!
      Tee kirjallinen valitus jottei kukaan muu joudu moisen tyypin käsittelyyn..
      Tai sitten tämä on joku huono provo koko viesti.
      Yök, rintojen hierontaa ja alavatsan painelua....

      • CC++

        Sinulla ei ilmeisesti ole kunnon rintoja mitä voisi hieroa?


    • VOIVOI...

      Tunnistakaa näin ilmeiset provot ja jättäkää vastaamatta.

    • Mölkky

      Olet todella säälittävä tapaus.

    • ajattele nyt

      otetaan esim. voimistelija tai muu urheilija, jonka rintalihakset joutuvat todella kovalle rasitukselle. Kyllä niitä urheiluhieronnassa sekä hierotaan että venytetään passiivisesti. Ja kyllä kai rekkiä, renkaita, hevosta tai muuta treehaavat miehet sitä myös arvostavat.

      • anatomiaan

        niin pystyisit erottamaan rintalihakset ja rintarauhaset toisistaan. Vain rintalihaksia hierotaan.


      • lue kysymys

        Hei, et tainnut lukea alkuperäistä kysymystä (rintojen ja alavatsan hieromisesta) perusteellisesti.
        Kyllä tässä on kysymys ihan pelkästä PROVOSTA.
        Ei vastailla tämmösiin, sopiiko.


      • foorumitrolli
        lue kysymys kirjoitti:

        Hei, et tainnut lukea alkuperäistä kysymystä (rintojen ja alavatsan hieromisesta) perusteellisesti.
        Kyllä tässä on kysymys ihan pelkästä PROVOSTA.
        Ei vastailla tämmösiin, sopiiko.

        nää...vastataan vaan. Et voi tietää onko provo, eikä sillä väliä (varsinkaan sinulle). Tuo provo vaihtoehto on jo kerran tullut esille, niin ei tarvitse trollata ISOILLA KIRJAIMILLA ETTÄ ON PROVO!


      • kipuilija

        nimimerkille kuuluuhan se: olet muuten 100% oikeassa en muista minkä takia menin hierojalle. hän kysyi minulta että sattuuko hengittäminen alavatsaan ja vastasin myöntävästi. hän hieroi mun etureidet ja alavatsan niin kipuilu helpottui.


    • maarika345

      tämä on juuri sitä koulutettujen hierojien maineen pilaamista!!
      ei tällainen todellakaan kuulu hierontaan, tee ilmoitus hierojaliittoon niin laitetaan kuriin mokoma irstailija

    • enkä antas

      Hei

      Ei mutta rintalihasten hieronta kuuluu ja on ihan ok, en itse ainakaan edes tykkäisi että mun rintoja siis tissejä hieros joku muu kun mun mies. Rintalihasten hieronta auttaa sitä vastoin ryhtiin jne. ja se on ihan ok juttu. Käyn viikottain hierojalla ja se hieroo rintalihaksia kymmenkunta minuuttia.

    • saman kokenut

      Hei vaan,
      Kerroit että olet ollut "asiallisella" hierojalla, joka hieroi pitkään myös rintojasi. Itse olen kokenut aika lailla samanlaista; kokemus tuntui tuolloin fyysisesti hyvältä, mutta myös hämmentävältä, enhän ollut tullut hierojalle eroottista nautintoa varten. Jälkeenpäin tuntui aika oudolta, kun hieroja oli kuin
      mitään erikoista ei olisi tapahtunut, vaikka sain kosketuksista melkein orgasmin. (mikä ei varmasti jäänyt hierojalta huomaamatta)Tavallaan eroottinen kokemus hierojalla on tuntunut jälkeenpäin ikävältä. Mikä oikeus hänellä oli, ammattihenkilönä, kiihottaa minua (ja kiihottua myös itse?)Olisi kiva tietää millä paikkakunnalla olet käynyt hierojalla, ja onko tämä tällainen yleistäkin, vai olemmeko kenties saman "hierojan" asiakkaita??

      • vastauksestasi

        kävin pirkanmaan alueella sillä hierojalla. en viitsi tarkemmin paljastaa. ja kiitos että jaoit kokemuksen kanssani, vähän jo ehti ärsyttää kaikki provoepäilijät ja asiattomat vastaukset, voisivat ajatella vähän mitä vastailevat, mutta sellaistahan se on näillä kanavilla.


      • khl llään
        vastauksestasi kirjoitti:

        kävin pirkanmaan alueella sillä hierojalla. en viitsi tarkemmin paljastaa. ja kiitos että jaoit kokemuksen kanssani, vähän jo ehti ärsyttää kaikki provoepäilijät ja asiattomat vastaukset, voisivat ajatella vähän mitä vastailevat, mutta sellaistahan se on näillä kanavilla.

        Jos ja kun tälläistä on tapahtunut, niin eikun poliisin pakeille tai jos tekijä on koulutettu hieroja niin koulutettujen hierojien liittoon.

        Ainakain joutaisi alv- vapaus huitsin kuikkaan mokomalta. Tietäisi mukavia veroseuraamuksia..

        t: miespuolinen koulutettu hieroja

        ps; tai antakaa minun hieroa sitä setää :)
        loppuisi tissien puristelu


    • rek.hieroja

      klassiseen hierontaan kuuluu rinnan alueen hieronta, mutta naisilla vain noin kaksi sormenleveyttä solisluusta alaspäin eli siihen saakka missä rintarauhaset alkavat.
      Ylärinnan alueella varsinkin liikkuvilla naisilla (rinnan paino tuo lisärasituksen mm pectoralis minor lihakselle, joka tukee rintakehän asentoa ja on apuhengityslihas ja ( huh !) jonka alta tulee kaksi vahvaa hermopunosta, jotka hermottavat peukalon, etu- ja keskisormen) lihakset kiristyvät ja niitä on lähes mahdoton itse venyttää.
      Siitä alaspäin hieronta kuuluu sille omalle erityiselle. eikä ammattihenkilölle.

      Siis VAIN YLÄRINTA !!!!

      • Anonyymi

        Vaimoni käy kokovartalo hieronnassa ja tykkää olla TÄYSIN ALASTI pitää kun rintoja hierotaan mutta ei kosketa nänneihin ja tykkää myös kun Alavatsaa hierotaan aina karvoituksen yläreunaan asti ja kun tulee kotiin minä hoidan Pillun LOPPUUN ASTI ELI ORGASMIIN


    • juu ei kapeakatseiset

      Miten olisi vaikka pikkasen avonnaista ajattelua ihmiset?!

      Mikä on hieronnan perus tarkoitus? Muu kuin itse hierojan palkan nosto? Kehon ja mielen RENTOUTUMINEN!

      Kaiken hieronnan päämärä on juuri toi. Tapoja sen saavuttamiseen on monia. Esim perinteinen suomalais tyylinen keskiajan kiduttajan tyylin voimalla. Toinen erittäin yleinen on sivellys (lue hellä) hieronta. Toisia ovat oikea Thai (Ei mitään seksin palvelun kanssa tekemistä) hermorata hieronta. Jos jokin intoilija jaksais googlata pikkuen hoksaa äkkiää ainakin 43'n eri tyylin.

      Joissakin tyyleissä/kultuureissa rinta lihakset ovat (sukupuoleen katsomatta) OLENNAINEN osa hierontaa. Jos vaikka kysen omainen hieroja oli niiden oppilas?

      Kerran sinulla oli tarkoitus saada vapauttava hieronta - kysy itseltäsi oliko se sellainen. Ei? Älä mene sinne enää koskaan. Jos koit itsesi ahdistuneeksi: tee ilmoitus. Raukea ja rento olo? Turhaan miettiä asioita liikaa ja varaa uusi aika.

      Gesus tätä kapeakatseisuutta...

      • eri asia

        Rintalihakset ja rinta ovat kaksi eri asiaa. Miehiltä voi käsitellä koko rinnan alueen lihakset, mutta ASIALLISEEN, AMMATTILAISEN hierojan käsittelyyn ei kuulu naispuolisten asiakkaiden rintarauhasten käsittely. Sen lihaksisen massan käsittely mikä onnistuu muutoin kuin rintarauhasten läpi voi ja pitää kuulua hierontaan.


    • .........

      Tämä on saatanan huono provo. Lopetetaan tällaisiin vastailu.
      Hyvät kesät kaikille muille.

      • vastaajille

        ,ja sulle provoepäilijälle jotain muuta. kannattas ihan oikeesti miettiä mitä vastailee ja miettiä vähän kielenkäyttöäkin, mutta eipä muuta voi odottaa kun noin moni on tän kysymyksen käyny lukemassa, ainahan joku onneton ressukka yrittää pahaa mieltä toisille...


      • menee_hermo

        Ärsyttää tollaset s*atanan foorumipellet jotka tulee joka palstalle spämmimään "tää on provo". Mitä v*tun väliä? vaihda foorumia jos ei kiinnosta. Ottaen huomioon että tämä EI ole provo. Kaiken lisäksi tollanen s*tanan spämmiminen on paljon ärsyttävämpää kuin jonkun provokirjuttelut. Foorumipellet kuolkaa pois!


    • seuravaa

      Olen käynyt hierojalla vaikkan kuinka monesti ja eri paikoissa, niskan ja leikatun olkapään sekä etupuolen kireyksien vuoksi koska teen päätetyötä jolloin myös etupuoli on aina samassa asennosaa. Kukaan ei ole varsinaisia rintoja pyöritellyt mutta kireydet solisluun etupuolelta ja rintalihasten kohta on kyllä käyty läpi.
      Ajattele mistä maksat mikäli rintojen hierontaan on mennyt aikaa, sitäpaitsi kyllä asiallisen hieronnan huomaa itsekukin, olisi ällöä jos joku koskisi minua paikkoihin jotka ovat eroottisia.
      Kuten tuo alavatsan seutu, eihän sitäkään edes kokohieronnassa kopeloida, olen käynyt kokovartalo 2 tuntia kestväsissä vaikka kuinka paljon ja kertaakaan ei ole tunteita herätelty.
      yst. marika

      • haluaisin sanoa...

        Provosointia tai ei, mutta lähdettäisiinkö liikkeelle siitä, että lihashieronnassa hierotaan mahdollisesti myös "intiimialueita". Kysymys on siitä, minkä asiakas kokee intiimialueeksi. Rintarauhanen (suomeksi tissi) ei kuulu lihashieronnan piiriin. Rintalihas kyllä kuuluu. Tosin asiakas voi tietysti kieltää myös rintalihaksen hieromisen, jos niin haluaa.

        Monet ihmiset kokevat intiimialueeksi myös pakaran, joka on yksi lihashieronnan tärkeimmistä osa-alueista, (etenkin jos on ongelmia alaselän kanssa). Fiksu asiakas kysyy aikaa varatessaan, mitä hierontaan sisältyy, jos ei ole varma asiasta.

        minulla on henk koht tapana, antaa uusille asiakkaille paperi, johon on piirretty ihmisen ääriviivat, sekä etu- että takapuolelta. Pyydän asiakkaitani merkitsemään kynällä merkillä paikat, joiden kanssa esiintyy ongelmia ja - jos on paikkoja, joihin hän ei halua koskettavan.

        (Kerran asiakkaakseni saapui nuori nainen ja minulla ei ollut kuin selkäpuolen papereita. Hän merkitsi paikat ja antoi paperin minulle. Huomasin, että hän oli merkinnyt pitkän - merkin pakaran kohdalle, vetänyt siihen nuolen ja kirjoittanut nuolen alle "sama koskee myös etupuolta".) =)


    • Pro.hieroja

      Kyllä kuuluu. Ammattimainen hieroja hieroo aina myös naisen (ja miehenkin) rinnat. Jos siis kokovartalohieronta on tilattu.

      Terv. "sitä saa, mitä tilaa".

      • hierontaopistosta

        ei edes rintojan alusta kuulukokovartalohierontaan


    • ja olenkin jo

      kymmenen kertainen maailmanmestari piereskelyssä

      • pro hieroja

        Normaalisti myös emätin hierotaan!


    • koulutettu hieroja

      kyllä kuuluu, sehän on lihas missä muutkin lihaksen on.

      • astmapotilas

        Nyt koulutettu hieroja puhuu asiaa.Ne pitää hieroa, ne auttaa hengitys vaivoissa.


    • kylikki

      Naisena sanon et se on hyvä asia et hieroja hieroo nekin paikat kunnolla.

      • elmamaria

        kyllikki olen samaa mieltä asiassa.


    • sannamaarit

      joo on se hyvä asia et hieroja hieroo kokonaisvaltaisesti koko ropan, myös tissit sekä pepun kunnolla.

    • hemmohieronnasssa

      Mä olen käynyt usein hieronnassa, jossa asiaan kuuluu, että asiakas hieroo hierojan rintoja. Hyvää hoitoa sekin ja taatut orgasmit molemmille.

      lisäksi juoksuajat paranee.

    • waarivaan

      Miksi ei tissit rasitu siinä missä muukin ruumiin osa? Ihmettelee mies 65v

    • rsthrtrwtj

      Jos luette Erektio -ketjua, huomaatte, että hierojat usein hierovat miesten kikkeleitä. kyllä tisiien hieronta menee samaan kategoriaan. Voihan sitä pyytää lopettamaan, jos ei meno miellytä.

    • jhöijhäpojiöjih

      Näin on. Mäkin olen pyytänyt yhden hierojaäijän lopettamaan lerssin hieromisen. Ei siinämitään, lopetti pyynnöstä.

    • Kyllä näin on, hieroja hieroo mitä asiakas toivoo. Se on kokonaisvaltaista pavelua.

    • loppuk

      rintalihakset voidaan hieroa,mutta rintoihin ei kosketa.

    • lkjöjpiojlkkkk

      Kyllä voi kuulua, esimerkiksi jännitykset rintalastan alueella. MUTTA aina kysyttävä asiakkaalta lupa.

    • Olispa kaljaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe