Sampopankin asiakaspalvelu todella törkeää

Sammossa kallemimmat palvel...

Nyt kannattaisi jokaisen alkaa vertailla pankkien palvelumaksuja. Itse muutamia pankkeja läpikäydessäni tulin siihen tulokseen, että Sampopankki rosvoaa kaikkein pahiten. Palvelumaksut ovat korkeimmat ja maksuja peritään jopa opintolainan kuukausittaisesta suoraveloituksesta. Kaiken huippuna jouduin maksamaan 20euron maksun siitä, kun korotin opintolainan kuukausittaista maksuerää.

Ainakin Sampo kynii härskisti tavallisen käyttötiliasiakkaan rahat pois. Pitäkää varanne ja kilpailuttakaa pankkeja.

ai niin ja vielä yksi juttu: Soittaessani asiakaspalveluun sain äärimmäisen v-mäistä palvelua pankin miesasiakaspalvelijalta. Päiväni meni kyllä totaalisesti pilalle. Käsittämätöntä. Olen ollut pankin asiakas yli 20 vuotta( nimi tosin vaihtunut moneen kertaan) mutta nyt saa riittää.

5

1430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsiraudat

      Olen ennenkin "mainostanut" Imatran keskustan Sammon konttorin toimintaa.

      Tililläni oli rahaakin, 5-numeroinen summa euroja. Summa ei alkanut ykkösellä.
      Lisäksi yhtä rahastoa.

      Asuntolaina oli kyseessä.
      En päässyt keskustelussa alkua pitemmälle kun minut heitettiin ulos.
      Pankin lainatyöläisen reaktio oli niin voimakas että vain poliisi varusteineen puuttui.
      Irtisanoin tilini. Rahasto-osuudet jätin sinne.

      Lähetin ASIALLISEN sähköpostin ko. konttorin päällikölle. Ei tietnkään mitään vastausta!

      Kahden valtakunnallisen kilpailevan pankin konttoreissa myönteinen lainapäätös syntyi kertakäynnillä.
      Valitsin pitempään käyttämäni.

      Noista palvelumaksuista en ole ollut tietoinen koska Sampoa olen käyttänyt vain perhebudjetin suunnittelumielessä.
      Kuten tuota toista joka olisi lainan myöntänyt.

      Älä turhaan pilaa päivääsi! Tuollainen toiminta pankin konttorissa vain kuvaa ko. työpaikan sairasta henkeä.
      Niitä ihmisiä tulisi sääliä!

    • ...

      pankki kynii kyllä persaukiseksi. Jokaiseen opintolainaerään on lisätty 10 €:n "palkkio" maksu. Järkytyin kun katsoin maksusuunnitelmaa. Jos ei lainaneuvotteluissa "palkkiot" pienene niin tää vaihtaa samantien toiseen pankkiin!!!

    • sampo sucks

      Joo, samanlaisia kokemuksia Jyväskylän Sampo-pankista, lainaa hakiessani pankkitäti jo kahden minuutin keskustelun jälkeen ilmoitti, ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia saada lainaa. En tietenkään ollut edes ehtinyt kertoa tilanteestani. Sain myös sen käsityksen, että naisen ei kannata ilman miestään pankkiin mennä, koska ilmeisesti hänen tuloillaan on enemmän vaikutusta päätökseen (vaikka itse olen se enemmän tienaava=) ). Kuulin kyllä tuttavaltani myöhemmin hänen saaneen samalta asiakasneuvojalta samanlaista epäasiallista palvelua. Toisessa pankissa (Op)oltiin oikein ystävällisiä ja vaikuttivat kiinnostuneilta tilanteestani.Lainakin on sieltä otettu. Antoivatpa vielä pienen "kaupan päälle".

    • edes asiallista palvelua

      Menin pankkiin ulkomaan laskun kanssa, yrittäessäni toistuvasti maksaa sammon verkkopalvelussa. Ohjeet äärimmäisen sekavat ja huonot...

      Pankissa virkailija ilmoitti kättelyssä, että he eivät ulkomaan maksuja hoida, vaan ne lähtetän Helsinkiin. Hän sanoi, että maksut olisi parempi maksaa netissä. Kerroin kokemuksistani. Näytettyäni laskuani hän ei osannut neuvoa, miten sen niillä laskun tiedoilla tulisi hoitaa. Sitten konsultoitiin viereistä virkailijaa ja lopulta soitettiin Helsinkiin. Lopputulos oli, että sain laskun kouraani ja kehotuksen maksaa iter se verkossa. KAIKKI TÄMÄ TUNNIN ODOTTELUN JÄLKEEN!!

      Olen ollut pankin asiakas lapsesta lähtien,mutta nyt olen päättänyt vaihtaa pankkia.

      KIITOS!

      • taida olla

        eroa muiden pankkien osalta. Jos kyseessä oli EU-alueen laskun niin siihen tarvitaan IBAN-tilinumero ja SWIFT pankkitunnus. Jos näitä ei laskussa ollut on rahasiirto vaikeampi. Pankit veloittavat näistä enemmän ja ainakin Sampon verkkopankissa EU-laskun maksaminen on ilmaista. Uskoisin että ajattelivat sinun parasta, ettei sulta menisi turhia ylimääräisiä kuluja.

        Onhan se odottelu turhaa, mutta voi olla ettei virkailija tiennyt mitä tehdä ja siksi soitti Helsinkiin. Osuuspankki taitaa olla ainut joka tekee ulkomaanmaksut itse, en tiedä kun en ole asiakas. Muut pankit luultavasti hoitavat ulkomaanmaksut keskitetysti Helsingissä.

        Mitä olen ulkomaille maksanut laskuja niin Sampon verkkopankin kautta olen ne hoitanut ilman mitään ongelmaa ja ilman kuluja. Konttorin kautta ku maksaa menee 8,5e toimituskuluja ja maksaminen on hitaampaa kun eivät voi tehdä sitä konttorissa vaan lähettävät sen Helsinkiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe