menkat ja itsetyydytys...

tietämätön_

Kysymykseni on yhtä yksinkertainen, kuin tämän vastauskin. Vaikuttaako itsetyydytys menkkoihin mitenkään? Ei vuodon määrään tai mitään? Voinko siis nauttia huoletta?

24

12095

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

      vaikuta.:)

    • näin...

      Jos menkkojen juuri loputtua harrastat itsetyydytystä ja saat orgasmin, voi emättimen supistelu vielä irroittaa lisää verta eli menkat käynnistyvät vielä uudestaan. Eivät tietysti runsaana, mutta ehkä päivän-parin ajaksi.

      Emättimen limakalvot ovat myös herkillä kuukautisten aikaan, joten bakteeritulehdusriski kasvaa. Siispä puhtaat välineet/kädet jos emättimen kanssa olet suorassa kosketuksessa.

      Muuten ei mitään erityistä huomioitavaa tai vaaraa.

      • Wanaha ja Wiisas

        Jos sieltä on vielä jotain irrotakseen, niin kyllä se aikaa myöten irtoaa ihan ilman sitä supisteluakin. Eli se mitä siellä on tulee pois joka tapauksessa, vaikkei mitään supistelisikaan.


      • näin...
        Wanaha ja Wiisas kirjoitti:

        Jos sieltä on vielä jotain irrotakseen, niin kyllä se aikaa myöten irtoaa ihan ilman sitä supisteluakin. Eli se mitä siellä on tulee pois joka tapauksessa, vaikkei mitään supistelisikaan.

        Et ilmeisesti ole tuota kokenut. Hyvä sinulle. Moni muu on ja tämä on muuten fakta. Ei kannata puuttua asioihin, joista on vaan omakohtaista kokemusta. Jos sinulle ei ole näin koskaan käynyt, ei se tarkoita etteikö kenellekään muulle voisi käydä.

        Ja eipä tule välttämättä "se mikä sieltä on irrotakseen" ennen kuin seuraavien menkkojen mukana. Mutta se taas on epäolennaista. Tulee tietysti kaikki pois mikä on tullakseen, mutta asiaan voi mahdollisesti vaikuttaa tuolla masturbaatiolla.


      • -PT82-
        näin... kirjoitti:

        Et ilmeisesti ole tuota kokenut. Hyvä sinulle. Moni muu on ja tämä on muuten fakta. Ei kannata puuttua asioihin, joista on vaan omakohtaista kokemusta. Jos sinulle ei ole näin koskaan käynyt, ei se tarkoita etteikö kenellekään muulle voisi käydä.

        Ja eipä tule välttämättä "se mikä sieltä on irrotakseen" ennen kuin seuraavien menkkojen mukana. Mutta se taas on epäolennaista. Tulee tietysti kaikki pois mikä on tullakseen, mutta asiaan voi mahdollisesti vaikuttaa tuolla masturbaatiolla.

        Siis menkat ei tod. "käynnisty" uudestaan jos loppu puolella harrastaa itsetyydytysta ja sais kuinka monta orgasmia tahansa. Ne ei liity mitenkään toisiinsa. Siis menkkojen uudelleen käynnistyminen ja orgasmi. Ja jos sulla kerta kokemusta löytyy niin älä viljele typeryyksiä tänne teinien luettavaksi.

        Fakta?! Älä jaksa.


      • näin...
        -PT82- kirjoitti:

        Siis menkat ei tod. "käynnisty" uudestaan jos loppu puolella harrastaa itsetyydytysta ja sais kuinka monta orgasmia tahansa. Ne ei liity mitenkään toisiinsa. Siis menkkojen uudelleen käynnistyminen ja orgasmi. Ja jos sulla kerta kokemusta löytyy niin älä viljele typeryyksiä tänne teinien luettavaksi.

        Fakta?! Älä jaksa.

        Eipä sinullakaan ole esittää mitään todisteita oman väitteesi tueksi. Nämä kaksi asiaa liittyvät todellakin toisiinsa.

        Kun kuukautiset loppuvat, ei sieltä kohdusta ja emättimen seiniltä kaikki tavara välttämättä tule ulos. Ne jäävät sinne mahdollisesti seuraavaan vuotoon saakka. Kuitenkin emättimen supistelu orgasmin aikana/jälkeen voi irroittaa vielä hieman verta, jolloin se luonnollisesti vuotaa ulos.

        Olipa harvinaisen typerä ja perusteeton kommentti sinulta.


      • -PT82-
        näin... kirjoitti:

        Eipä sinullakaan ole esittää mitään todisteita oman väitteesi tueksi. Nämä kaksi asiaa liittyvät todellakin toisiinsa.

        Kun kuukautiset loppuvat, ei sieltä kohdusta ja emättimen seiniltä kaikki tavara välttämättä tule ulos. Ne jäävät sinne mahdollisesti seuraavaan vuotoon saakka. Kuitenkin emättimen supistelu orgasmin aikana/jälkeen voi irroittaa vielä hieman verta, jolloin se luonnollisesti vuotaa ulos.

        Olipa harvinaisen typerä ja perusteeton kommentti sinulta.

        Eipä se sinunkaan kommenttisi mitenkään perusteltu ollut, eikä se mikään fakta ole jos nyt sinulle ja muutamalle kaverillesi näin käy. Sana fakta ei riitä minulle tuon asian tiimoilta perustelemaan yhtään mitään.

        Kasva aikuiseksi.


      • näin...
        -PT82- kirjoitti:

        Eipä se sinunkaan kommenttisi mitenkään perusteltu ollut, eikä se mikään fakta ole jos nyt sinulle ja muutamalle kaverillesi näin käy. Sana fakta ei riitä minulle tuon asian tiimoilta perustelemaan yhtään mitään.

        Kasva aikuiseksi.

        Olen sinua vuoden vanhempi. Ei tarvitse puhua kuin 12-vuotiaalle lapselle. Et edelleenkään esittänyt mitään perusteluja, miksi näin ei voisi käydä. Ja faktana olen esittänyt vain sen, että näin voi tosiaan käydä. En missään välissä sanonut, että näin käy ehdottomasti jos menet masturboimaan.


      • muumimamma2004

        Voiko menkat alkaa ekan kerran jos itsetyydyttää ja pukhkaisee sen limakalvo jutun


      • kakkapääjjepulisjee
        muumimamma2004 kirjoitti:

        Voiko menkat alkaa ekan kerran jos itsetyydyttää ja pukhkaisee sen limakalvo jutun

        ?????? Auttakaa kun en oo uskaltanu kokeilla help??????


      • JokuNuorivaan
        muumimamma2004 kirjoitti:

        Voiko menkat alkaa ekan kerran jos itsetyydyttää ja pukhkaisee sen limakalvo jutun

        Tuskin


      • Multiorgasm

        Se on aivan totta että orgasmin yhteydessä kuukautiset saattavat vielä alkaa hetkeksi. Omakohtaista kokemusta on siitä että orgasmi (tai useampi) on laukaissut juuri kuukautisten loputtua, ne ns. uudestaan.


    • tuollainentyttö

      ei se kai siihen vaikuta, mutta ainakin itse´olen alttiimpi kiihottumaan ja myös sormetan useammin juuri ennen vuotoa,ja kun vuoto tulee nii en silloin, enkä pitkään aikaan sen jälkeen kiihotu mistään.. hassua :)

    • jsssaa

      niin voiko itsetyydyttää menkkojen aikana -? :) kertokaa mahdollisimman piian

      • jäppä

        kyllä voi ! veri ei haittaa mitään minä itse itsetyydytän vain hieromalla klittaa monkkojen aikaan...


      • menkakka
        jäppä kirjoitti:

        kyllä voi ! veri ei haittaa mitään minä itse itsetyydytän vain hieromalla klittaa monkkojen aikaan...

        Orgasmi tapahtuu aivoissa. Eli voit huoletta nauttia :)


    • minä

      Hei, oon vasta 12-vuotta ja ajattelin kysyä vaan sitä että voiko menkkojen aikana harradtaa itsettyydytystä? (Klitoristen hierominen josta saan orgasmin) niin voiko siitä tulla raskaaksi? Voiko edes alle 15-vuotias tulla raskaaksi? On jäänyt vaan mietityttämään...... Ja toivon pikaista vastausta että saan tämän pelon ohitse! :) kiitos!

      • älä huolehdi

        et sä klitan hieromosesta raskaaksi tule :D ja tottakai alle 15v voi tulla raskaaksi jos vain harrastaa seksiä ja menkat on alkanu


    • Entiedä

      Jos menkat eivät ole alkaneet ollenkaan mutta itsetyydyttää nii voiko jotain menkkojen alkamiselle tapahtua?

      • afeghr

        Meinaatko, että itsetyydytys hidastaisi tai nopeuttaisi menkkojen alkamista? Ei, ei vaikuta asiaan.


    • jöKpipå

      Itsetyytyväisyys estää lankeamasta itsetyydytykseen

    • 666Severi

      Harvinaisen hauska asia, minullakin pippeli on verillä runkun jälkeen. :)

    • Erkki10

      Mulla ainaki alko vielä sen jälkeen pariks päiväks 😶

    • Anonyymi

      Kritorista kun hieroo ja tissit niin ainakin mie laukean vaikka kuukautiset on , en tiedä toimiiko tämä muille ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe