Hyviä hotelleja?

malu

Olen järjestämässä ryhmämatkaa Roomaan (teemme itse hotelli- ja lentovaraukset) ja haluaisin kysyä teidän jo Roomassa käyneiden suosituksia hyvistä hotelleista. Hotellissa pitäisi olla ainakin ilmastointi, suihkut ja wc huoneessa, runsas aamiainen ja tallelokerot huoneessa. Ja tietenkin hotellin sijainninkin pitäisi olla ihanteellinen. Onko kukaan majaillut tälläisessa hotellissa? Olen todella kiitollinen vastauksista sillä vastuullani on monen työtoverini -ja itseni- viihtyvyys. Muitakin matkavinkkejä otan mielelläni vastaan...

23

4731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • majoittunut

      Jos kaipaatte luksusta niin Cavalieri Hilton on silloin paikallaan. Sijainti on korkealla kukkulalla ja sieltä on ilmainen bussikuljetus tunnin välein "keskustaan".Hotellissa on myös ihana puutarha ja uima-allasalue.Majoittuminen on kylläkin kallista. Kun taas Hotelli Nazionale ja Marcella Royal ovat keskustan hotelleja, joissa kattoterassien aamiaisravintoloista on upeat näköalat yli kaupungin.Aamiaiset ovat monipuoliset ja hinta kohtuullinen.Näistä kolmesta hotelleista on itselläni hyvät kokemukset,mutta kannattaa katsoa vielä hotellien omilta sivuilta tarkempaa tietoa.Toivottavasti tulee paljon muitakin suositeltavia hotellivaihtoehtoja!Hyvää matkaa!

      • morsianA

        Hei! palasimme justiin mieheni kanssa häämatkalta jossa vietimme matkan lopuksi vielä yhden yön Roomassa hotelli Baileysissa****. Hotelli oli loistavalla paikalla sillä siitä saattoi kävellä espanjalaisille portaille ja fontana di treville ja pääjuna asemalle(tosin taksimaksu junalle oli 5 €). Hotelli on rauhallisella pikkukadulla ja hotelli itsessään tyylikäs mutta pieni. Aivan loistava henkilökunta! Kaikki mainitsemasi yksityiskohdat löytyvät tuosta hotellista ja on erittäin siistikin!
        yöpymisen hinta riippuu ajankohdasta mutta meillä oli 150€ kahdelta/yö.
        tripadvisorin sivuilla on helppo löytää halvin majoitus kyseiseen hotelliin kun voi syöttää päivämäärät ja sitten painaa hae, niin se vertailee kaikki hinnat valmiiksi. Toivottavasti teille tulee ihanaa Roomassa, me ainakin aiomme palata!!!


    • Romanista

      Olin Roomassa kesäkuun puolessa välissä neljä päivää.Hotel Fiamma on aivan loistava vaihtoehto. Hotelli sijaitsee noin 300 metriä Terminin rautatieasemalta pohjoiseen osoitteessa Via Gaeta 61. Hotellin henkilökunta puhuu englantia hyvin, mutta italiaa kannattaa puhua mieluusti. Hotellihuoneissa on kylpyhuone, jossa on WC, suihkukaappi ja jalkakylpy (marmorikaakelit). Huoneissa on myös ilmastointi, minibaari ja satelliitti-TV, josta näkyy noin 30 kanavaa. Aamiainen on buffet-tyyppinen sekä yksinkertaisesti todella monipuolinen, jossa tarjolla on mm. ananas-, greippi- ja appelsiinimehua, cornettoja (hillotäytteisiä voisarvia), vissyä, kahvia, teetä, maitoa, mysliä, muroja, vaaleaa leipää, leikkeleitä, juustoa, marmeladia ja jogurttia. Huoneessa ilmastointi on hyvä ja se takaa myös mukavat yöunet, koska huoneessa on mukavan viileää yöllä. Liikenne ei myöskään aiheuta kovaa meteliä, vaikka hotelli sijaitseekin keskusta-alueella. Hotellilta on hyvät kulkuyhteydet joka suuntaan.

      Lisätietoja:

      http://www.leonardihotels.com/Fiamma/index2.jsp

      • Bidee

        Jalkakylpy ! Kuule se on BIDEE, joka on tarkoitettu alapäänpesuun !
        Kyllä irtosi makeat naurut, kun tekstiä luin sorry vaan mutta kyllä tuo pitäisi aikuisen tietää.


      • Romanista
        Bidee kirjoitti:

        Jalkakylpy ! Kuule se on BIDEE, joka on tarkoitettu alapäänpesuun !
        Kyllä irtosi makeat naurut, kun tekstiä luin sorry vaan mutta kyllä tuo pitäisi aikuisen tietää.

        Ihan tavallinen jalkakylpy oli kyseessä eikä mikään bidee. Kai minä nyt sen tiedän paremmin kun sinä kun et varmaan itse ole kyseissä hotellissa käynytkään.

        Se siitä sitten.


      • jalkakylpy
        Romanista kirjoitti:

        Ihan tavallinen jalkakylpy oli kyseessä eikä mikään bidee. Kai minä nyt sen tiedän paremmin kun sinä kun et varmaan itse ole kyseissä hotellissa käynytkään.

        Se siitä sitten.

        Hotellinen kph:ssa on yleensä aina bidee, jalkakylpyä ei ole olemassakaan. Pese sinä jalkasi bideessä tai pytyssä, ihan sama, hölmöytesi joka tapauksessa näytit tyttöpieni, voi voi sentään !


      • #jalkakylpy
        jalkakylpy kirjoitti:

        Hotellinen kph:ssa on yleensä aina bidee, jalkakylpyä ei ole olemassakaan. Pese sinä jalkasi bideessä tai pytyssä, ihan sama, hölmöytesi joka tapauksessa näytit tyttöpieni, voi voi sentään !

        Hauska keskustelu. En ole kyllä elämässäni koskaan kuullut "jalkakylvystä". Toki bideessä voi myös jalkansa pestä. Ei silti tarvitse maalaisia mollata; maailmalla kohtaa niin paljon uutta ja mielenkiintoista.


      • hoh hoijaa
        Romanista kirjoitti:

        Ihan tavallinen jalkakylpy oli kyseessä eikä mikään bidee. Kai minä nyt sen tiedän paremmin kun sinä kun et varmaan itse ole kyseissä hotellissa käynytkään.

        Se siitä sitten.

        Että tällaisia asiantuntijoita näillä palstoilla juuri on. Uskomatonta.


      • oppia ikä kaikki
        hoh hoijaa kirjoitti:

        Että tällaisia asiantuntijoita näillä palstoilla juuri on. Uskomatonta.

        Aivan, olen samaa mieltä, tuntui kyllä huvittavalta, että joku kertoi bideen olevan jalkakylpyä varten. Mikäs siinä, sattuuhan niitä mokia "maalaisille" mutta kun matkakohteita kertyy, niin aina oppii jotain uutta ja oppii erottamaan marmorinkin kaakelista. Tuntui olevan kirjoittaja kovasti nenäkkään tietävältä eikä rohjennut mokaansa myöntää, noh sattuuhan sitä.


      • pån vouachqé
        oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Aivan, olen samaa mieltä, tuntui kyllä huvittavalta, että joku kertoi bideen olevan jalkakylpyä varten. Mikäs siinä, sattuuhan niitä mokia "maalaisille" mutta kun matkakohteita kertyy, niin aina oppii jotain uutta ja oppii erottamaan marmorinkin kaakelista. Tuntui olevan kirjoittaja kovasti nenäkkään tietävältä eikä rohjennut mokaansa myöntää, noh sattuuhan sitä.

        Moi! Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi sellaista jännää juttua, että kun näin kirjoittelemme kasvottomina, tulee vähän päästeltyä ikävään sävyyn itsetietoisia kommentteja. Hienon ihmisen tunnistaa ensisijaisesti siitä, että hän osaa olla hienotunteinen toisia kohtaan. Hieno ihminen ei ole välttämättä sellainen, joka kyttää mokia ja nauraa niille. Jokainenhan meistä paljon matkustaneista ei-maalaisistahan muistaa myös sellaisen asian, että päivällisillä hienotunteinen emäntä mokaa heti sen perään ,jos joku 'maalainen' on juuri mokannut. Sitä kutsutaan hienotunteisuudeksi ja vieraiden huomioimiseksi. Jokaisella meillä on sivistystasomme, syntyperämme ja mitä kaikkea, mutta se joka nauraa toiselle ilkeyttää ei ole kovin pitkällä vielä kehityksessään. Kun matkakokemuksia jatkossa hankitte, muistakaa jonottaessanne ja liikkuessanne auttaa toisianne ja huomioida lähimmäisiänne. Sellainen käytös erottuu edukseen ja kaunistaa ihmisiä ja muut voivat ihaillen mietti: Kukakohan siniverinen tuossa liikkuu kun on niin uskomattoman hieno ihminen.

        pån vouachqé


      • Terministä

        Hei! Harkitsen matkaa Roomaan heinäkuussa mutta hotelli on vielä vähän hakusessa.. Kerroit että tuo Fiamma on Terminin pohjoispuolella. Olen kuullut vähän kaikenlaista Terministä niin onko se turvallinen ja rauhallinen alue? Kiitos jos viitsit vastata!


    • Vaihtoehto?

      http://www.ratestogo.com/Hotel/EN/Domus_Mariae_Hotel_Rome

      Oltiin tuolla kuun alussa viikon verran. Hieno hotelli, josta löytyy nuo kaikki vaatimasi. Miinusta tulee siitä että sijaitsee noin 4km keskustasta. Metroasema (Cornelia) on vieressä, joten kannattaa ottaa viikkolippu(16e) ja käyttää metroa liikkumiseen. Suosittelen.

      • anita-irmeli

        Tulimme juuri toissäyönä kotiin toiselta Rooman matkaltamme ja olimme 5 yötä apartmentosissa ja 2 vimppaa yötä Hotelli Napoleonissa **** henkilökunta oli aivan mahtavaa, laski leikkiä baarissa ja piti yllä hauskaa tunnelmaa. Aamiainen buffet: pekonia, mukakasta, jugurtteja, kakkuja montaa sorttia normi murot, myslit, leikkeleet. Capucinnoa tarjoiltiin pöytiin kun pyysi, muuten tuotiin tee tai kahvi maitokannu (kuuma).
        Sijainti oli metroasema Vittorio Emanuellen kohdalla, edessä oli puisto. Hinta 168.-/2 hlö. Siellä oli Walesilainen pariskunta jotka olivat hotellissa jo 7 kertaa!
        Ilmastointi, kylpyamme, tallelokero, minibaari (emme käyttäneet muuhun kuin oman limun kylmänä pitämiseen jne.) Suosittelen, katso ihmeessä heidän nettisivunsa googlettamalla.


      • tietämätön...?
        anita-irmeli kirjoitti:

        Tulimme juuri toissäyönä kotiin toiselta Rooman matkaltamme ja olimme 5 yötä apartmentosissa ja 2 vimppaa yötä Hotelli Napoleonissa **** henkilökunta oli aivan mahtavaa, laski leikkiä baarissa ja piti yllä hauskaa tunnelmaa. Aamiainen buffet: pekonia, mukakasta, jugurtteja, kakkuja montaa sorttia normi murot, myslit, leikkeleet. Capucinnoa tarjoiltiin pöytiin kun pyysi, muuten tuotiin tee tai kahvi maitokannu (kuuma).
        Sijainti oli metroasema Vittorio Emanuellen kohdalla, edessä oli puisto. Hinta 168.-/2 hlö. Siellä oli Walesilainen pariskunta jotka olivat hotellissa jo 7 kertaa!
        Ilmastointi, kylpyamme, tallelokero, minibaari (emme käyttäneet muuhun kuin oman limun kylmänä pitämiseen jne.) Suosittelen, katso ihmeessä heidän nettisivunsa googlettamalla.

        Siis mikä on bidee, onko se sellainen pieni pönttö? Meillä oli myös omassa huoneessamme sellainen, muistutti vähän isoa lavuaaria, tosin eri muotoinen ja matala, sellaiset hanat joista voi vääntää vettä ja vesi menee rei'ästä viemäriin. Emme oikein ymmärtäneet mikä se oli, joten jäi käyttämättä? Mihin sitä siis käytetään ja miten? :D

        P.S Olen vielä nuori ja en kovin paljon matkustellut, ainakaan keski- tai Etelä- Euroopassa, joten ei ole kauheammin kokemusta noiden maiden tavoista.


      • maalinen se minäkin
        tietämätön...? kirjoitti:

        Siis mikä on bidee, onko se sellainen pieni pönttö? Meillä oli myös omassa huoneessamme sellainen, muistutti vähän isoa lavuaaria, tosin eri muotoinen ja matala, sellaiset hanat joista voi vääntää vettä ja vesi menee rei'ästä viemäriin. Emme oikein ymmärtäneet mikä se oli, joten jäi käyttämättä? Mihin sitä siis käytetään ja miten? :D

        P.S Olen vielä nuori ja en kovin paljon matkustellut, ainakaan keski- tai Etelä- Euroopassa, joten ei ole kauheammin kokemusta noiden maiden tavoista.

        Hyvät kysymykset sinulta. Nuo samat asiat on askarruttaneet minuakin ...nuoruuteni kun olen elänyt pikkukaupungeissa... Tosin olen alan suunnittelija, arkkitehti, mutt en rehellisesti osaa sanoa miten päin moiseen matalaan ruukkuun pitäis asettua, jotta kulkuset ja pakoputken aukko tulis pestyä. ...eikä muuten tuttavapiiriini kuuluvatkaan ole osanneet vastata kun heiltä olen hiukka humoristisesti asiaa tiedustellut.

        Eli jos istun ko 'ruukun' päälle selkä seinää vasten, niinkuin yleensä wc-pöntölle, niin se bideen hana jää selän ja seinän väliin eikä oo ihan helposti käytettävissä.
        Jos taas yritän istua polvet seinään päin, niin uskoisin 'pakoputkeni' jäävän kyl sen 'istuimen' ulkopuolelle, kun en enää ihan teinipoika oo.

        Onneksi kotonani mulla ja meillä on vain sellainen köyhälistölle tarkoitettu bidee-suihku wc-istuimen (pöntön) yhteydessä, jota minäkin osaaisin käyttää, jos joskus haluaisin. Mutt vähiinpä tuokin on jäänyt. Ehken naisväki sitä joskus aikoinaan 'uutuuttaan' kokeili, mutt tuskin sekään vakituisesti enää...

        Joten kyll se bidee meilläkin OLISI enempi jalkojen ellei peräti vain kumisaappaiden pesuun sopiva...

        terveisiä vaan sille 'jalkakylpyimmeiselle' - nauretaan ihan yhdessä noille kaupunki-snoppareille...
        Varsinkin kun moisia bideitä ei ole vuosikausiin mihinkään uudisrakennuksiin suunniteltu.
        Ne kun on tosi typeriä kalusteita.


      • napsu italiassa
        tietämätön...? kirjoitti:

        Siis mikä on bidee, onko se sellainen pieni pönttö? Meillä oli myös omassa huoneessamme sellainen, muistutti vähän isoa lavuaaria, tosin eri muotoinen ja matala, sellaiset hanat joista voi vääntää vettä ja vesi menee rei'ästä viemäriin. Emme oikein ymmärtäneet mikä se oli, joten jäi käyttämättä? Mihin sitä siis käytetään ja miten? :D

        P.S Olen vielä nuori ja en kovin paljon matkustellut, ainakaan keski- tai Etelä- Euroopassa, joten ei ole kauheammin kokemusta noiden maiden tavoista.

        Bidee (tai bidet) on siis alapesuu tarkoitettu allas. Suomessa käsisuihku (tunnetaan myös nimellä bideesuihku) ajaa saman asian.

        Erillinen allas on peräisin ajalta, kun lämpimän/kylmän veden säätely oli vaikeampaa.. eli allas on tarkoitus laskea vettä täyteen, ja sen jälkeen asettua siihen kuten pöntölle. Ei sillä, eipä tuo varmaan haittaa jos jalkojaankin siellä pesee, mutta se nyt ei ole bideen ns.virallinen funktio.
        Italiassa bidee löytyy vielä joka kodista.

        http://www.wikihow.com/Use-a-Bidet ;)


      • KkkkkkKKKKKKK
        napsu italiassa kirjoitti:

        Bidee (tai bidet) on siis alapesuu tarkoitettu allas. Suomessa käsisuihku (tunnetaan myös nimellä bideesuihku) ajaa saman asian.

        Erillinen allas on peräisin ajalta, kun lämpimän/kylmän veden säätely oli vaikeampaa.. eli allas on tarkoitus laskea vettä täyteen, ja sen jälkeen asettua siihen kuten pöntölle. Ei sillä, eipä tuo varmaan haittaa jos jalkojaankin siellä pesee, mutta se nyt ei ole bideen ns.virallinen funktio.
        Italiassa bidee löytyy vielä joka kodista.

        http://www.wikihow.com/Use-a-Bidet ;)

        Hassua, että se on niin erikoinen juttu, SILLÄ
        olen syntynyt vuonna 1976 ja lapsuudenkotini oli rakennettu vuonna 1967.
        Ko talossa oli kylpyhuoneessa amme, lavuaari ja bidee. (WC-oli erikseen.)
        Sitä ei kyllä koskaan (kaiketi?) käytetty, mutta itse olen sellaisen "kummastuksen" kanssa asunut samassa taloudessa Etelä-Suomessa ensimmäiset elinvuoteni.

        Siis sitä vaan, että on niitä täällä pohjolassakin nähty : D


      • taas Roomaan!!!
        KkkkkkKKKKKKK kirjoitti:

        Hassua, että se on niin erikoinen juttu, SILLÄ
        olen syntynyt vuonna 1976 ja lapsuudenkotini oli rakennettu vuonna 1967.
        Ko talossa oli kylpyhuoneessa amme, lavuaari ja bidee. (WC-oli erikseen.)
        Sitä ei kyllä koskaan (kaiketi?) käytetty, mutta itse olen sellaisen "kummastuksen" kanssa asunut samassa taloudessa Etelä-Suomessa ensimmäiset elinvuoteni.

        Siis sitä vaan, että on niitä täällä pohjolassakin nähty : D

        Bideé löytyy varmasti vaikka olisi kuinka huonot pesutilat muuten. Ei kovin kätevä. Varmaankin jäänös ajalta, jolloin käsisuihkuja ei ollut vaan suihku oli ylhäällä ja käytettiin sitten suihkumyssyä ettei tukka kastunut.. Tämmöstä ihmettä meidänkin lapsenlapset ihmetteli.
        Käsisuihku monesti yltää pytyn päälle. Sehän on siivojallekin siten kätevä.
        Hienommissa hotelleissa on niitä pyyhkeitäkin monenlaisia ja ainakaan meidän isäntä ei niiden päälle oikein ymmärrä, kun aina vaan meneen täyssuihkuun.
        Nyt sentään alkaa olla jo termostaattihanojakin aika paljon, kun ovat hoksanneet sen säästävän vettä.
        Täytyy myöntää, että minäkin enimmäkseen pesen siinä jalkojani. Siihen se on kätevämpi.


      • bidettäjä
        taas Roomaan!!! kirjoitti:

        Bideé löytyy varmasti vaikka olisi kuinka huonot pesutilat muuten. Ei kovin kätevä. Varmaankin jäänös ajalta, jolloin käsisuihkuja ei ollut vaan suihku oli ylhäällä ja käytettiin sitten suihkumyssyä ettei tukka kastunut.. Tämmöstä ihmettä meidänkin lapsenlapset ihmetteli.
        Käsisuihku monesti yltää pytyn päälle. Sehän on siivojallekin siten kätevä.
        Hienommissa hotelleissa on niitä pyyhkeitäkin monenlaisia ja ainakaan meidän isäntä ei niiden päälle oikein ymmärrä, kun aina vaan meneen täyssuihkuun.
        Nyt sentään alkaa olla jo termostaattihanojakin aika paljon, kun ovat hoksanneet sen säästävän vettä.
        Täytyy myöntää, että minäkin enimmäkseen pesen siinä jalkojani. Siihen se on kätevämpi.

        Tässä teille bideitä vanhempia ja uudempia malleja. Ei se kässiuihkukaan aina ole kätevin, varsinkaan tottumattomalle ja ahtaissa tiloissa.

        http://www.google.com/images?um=1&hl=sv&rls=com.microsoft:sv:IE-SearchBox&rlz=1I7TSEH_svSE377SE377&biw=1001&bih=451&tbs=isch:1&sa=1&q=bidé&aq=0&aqi=g1g-s1g4&aql=&oq=bide


      • Roomasta tämä alkoi.
        taas Roomaan!!! kirjoitti:

        Bideé löytyy varmasti vaikka olisi kuinka huonot pesutilat muuten. Ei kovin kätevä. Varmaankin jäänös ajalta, jolloin käsisuihkuja ei ollut vaan suihku oli ylhäällä ja käytettiin sitten suihkumyssyä ettei tukka kastunut.. Tämmöstä ihmettä meidänkin lapsenlapset ihmetteli.
        Käsisuihku monesti yltää pytyn päälle. Sehän on siivojallekin siten kätevä.
        Hienommissa hotelleissa on niitä pyyhkeitäkin monenlaisia ja ainakaan meidän isäntä ei niiden päälle oikein ymmärrä, kun aina vaan meneen täyssuihkuun.
        Nyt sentään alkaa olla jo termostaattihanojakin aika paljon, kun ovat hoksanneet sen säästävän vettä.
        Täytyy myöntää, että minäkin enimmäkseen pesen siinä jalkojani. Siihen se on kätevämpi.

        Mihinkähän se japanilaisten vessanpyttyjen kuivaava puhallus sitten on tarkoitettu, te arvon selvänäkijät - tukan kuivaukseenko...


    • :)

      justa oikein tiesit ...jos et hiuksia tukalla tarkoittanut...

    • voi herra jumala

      No voi jumalauta miten ääliömäinen keskustelu jostain bideistä! Ei ees liity asiaan

    • Reissumimmi vm 54

      Samaa mieltä, että voi herra jumala,mutta kuitenkin sen verran kommentoin, että edelleen Italiassa vannotaan näiden alapesupyttyjen nimeen, kuulin syksyllä Italiassa, että tämä pytty vaikuttaa hotellien luokitukseen, se on oltava, kun sitä ihmettelin, että miksi se on näinkin uudessa hotellissa, eikä suihkua. Sen vuoksi se kummajainen siellä töröttää, ja minäkin käytän sitä tosiaan jalkojen pesuun, ja myös tarvittaessa kenkien. Ja suvaitsevuutta hyvät ihmiset, sitä toivon, tyhmiä kysymyksiähän ja kommenttia ei ole olemassakaan, sen ainakin minä olen tähän ikääni mennessä oppinut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1676
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1315
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1176
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1173
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      977
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      854
    Aihe