VOI EI, VOI EI

VOI EI !!!!

Olen 32 vuotias nainen ja poikaystäväni on 26 vuotias. Ollaan seurusteltu nyt noin kolmisen kuukautta ja kaikki on tosi hyvin, paitsi että...

No viime perjantaina tapasin hänen isänsä ensimmäisen kerran ja voi luoja, että multa meinas mennä jalat alta. Siis kertakaikkiaan siinä oli mun edessä hyvännäköinen mies. Oikein unelma. Kohtelias, hauska, charmia riitti vaikka muille jakaa, kroppa kuosissa ja niin valtava seksuaalinen vetovoima siinä miehessä, että heikotti. Oltiin vuorokausi hänen luonaan ja voin vaikka vannoa, että poikaystäväni isä huomasi myös latauksen välillämme. Oli sadasosasekunnin verran liian pitkiä katseita, mutta niin, ettei poikaystäväni sitä huomannut. Välillä pieni hipaisu käteen tai reiteen ja mä värisin. Kotiin palattuamme poikaystäväni sai kunnon kyydit sängyssä, koska olin hänen isästään niin äärettömän kiihoittunut. Nyt ajatukset pyörii tässä "appiukossa" kokoajan ja odotan malttamattomana seuraavaa kyläilyä. Tykkään poikaystävästäni todella, enkä halua loukata häntä mitenkään. Minulla ja hänen isällään vaan kemiat osui niin hyvin kohdalleen, etten ennen ole kokenut moista. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Miten seuraavalla kerralla?

116

66574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se leikin kestääkö???

      No justiinsa. Tässä taitaa nyt olla kohtalolla sormensa pelissä... tai sitten ei...

      Ovatko appivanhempasi eronneet? Onko appiukko siis sinkku? Vaiko vain pettämään taipuvainen aviomies?

      Oli kuinka oli, kyllä vielä keski-ikäinenkin mies tajuaa (nuoren) naiskauneuden päälle eikä varmasti panisi pahakseen pikku lemmenseikkailua.

      Mutta sinuna pysyisin jatkossa poissa appiukon tapaamisista. Pelehtimisellä tulee pahoja haavoja, todella pahaa jälkeä jos leikkiin ryhdyt!!!

      • Alkup.

        Appiukko on sinkku mies. Hän on alle viis kymppinen vielä ja tuntuu olevan aika viriili. Ehkä olisikin viisainta pysyä hänestä kaukana, mutta pelkkä ajatus hänestä ja hänen kädet vartalollani saa mut ihan kuumaksi. En halua satuttaa poikaystävääni, mutta en voi aina vältelläkään hänen isäänsä.


      • mennä vaan
        Alkup. kirjoitti:

        Appiukko on sinkku mies. Hän on alle viis kymppinen vielä ja tuntuu olevan aika viriili. Ehkä olisikin viisainta pysyä hänestä kaukana, mutta pelkkä ajatus hänestä ja hänen kädet vartalollani saa mut ihan kuumaksi. En halua satuttaa poikaystävääni, mutta en voi aina vältelläkään hänen isäänsä.

        anna reilusti palaa ja käy appiukkoon kiinni, pikkunen salainen seikkailu vaan virkistää ja saa poikahystäväkin sitten aina kunnon kyydit...niinhän itsekkin sanoit:o)) Nyt pikku kilautus tai viesti appiukolle ja kysyt voitko mennä vaikka kahville hänen luokseen jos poikaystäväsi ei pääsekkään mukaan. Jos sanoo että ilman muuta niin sitten seksikkäät vetimet päälle ja autat siinä kahvittelussa ja pienin vinkein hän kyllä on sinulta jo pikkareita pois ottamassa. Kyllähän sitä nyt isää ja poikaa jos miehetkin äitiä ja tytärtä...:o))


    • jamassa...

      Mulla on samankaltainen ongelma. Ei noin suurena, mutta olemassa se kuitenkin on. Minulla ja appiukollani on ikäeroa parikymmentä vuotta. Appiukko on aivan äärettömän seksikäs, lihaksikas, luonne kohdallaan, jne. Kesät varsinkin ovat yhtä tuskaa, appiukko kulkee pelkät shortsit jalassa, ja voi että sitä ruskeaa vartaloa.. huoh, mutta kuitenkin seurustelen hänen poikansa kanssa. Ja anoppikin on kyllä kuvioissa. :D Rakastan miestäni ja kiinnostus appiukkoa kohtaan onkin enemmän sellaista seksuaalista.

      Ikinä mieleeni ei ole tullut tehdä mitään, enkä koskaan aio tehdäkään. Mutta on se joskus kiva huomata, että on vähän vanhemmankin miehen mielestä seksikäs!

      Ja tästä ei sitten kenenkään tarvitse vetää hernettä nenäänsä. Kukaan ei voi mitään haluilleen. Se on vain eri asia, että toteuttaako ne vai ymmärtääkö asian antaa olla.

      Mutta alkuperäiselle, luulempa, että kannattaa appiukko koittaa unohtaa. Voithan tietysti pojan jättää ja alkaa isän kanssa olemaan, mutta kunhan et molempia säädä yhtäaikaa..

      • On aivosi solmussa

        noin syvältä ja teot, eivät kovin paljon enää poikkea toisistaan.
        Kyllä mielestäni tuollaien asenne appiukkoa kohtaan on äärimmäisen väärin hänen poikaansa kohtaan ja mielestäni se henkisesti on sukurutsausta.
        Olet jo miestäni pettänyt poikaystäväsi, se kun ei tarvitse mitään konkreettista tekoa.


      • ............
        On aivosi solmussa kirjoitti:

        noin syvältä ja teot, eivät kovin paljon enää poikkea toisistaan.
        Kyllä mielestäni tuollaien asenne appiukkoa kohtaan on äärimmäisen väärin hänen poikaansa kohtaan ja mielestäni se henkisesti on sukurutsausta.
        Olet jo miestäni pettänyt poikaystäväsi, se kun ei tarvitse mitään konkreettista tekoa.

        Väitätkö, että itse et koskaan ketään halua, vaikka olisitkin varattu? Ihminen ei voi kuule mieltymyksiään hallita. Olen sitä mieltä, että ihan jokainen elämänsä aikana kohtaa ihmisen, joka viehättää seksuaalisesti, oli sitten varattu tai ei! Kyllä minäkin tiedän, millaisista naisista mieheni pitää ja tiedän jos emme olisi yhdessä, hän menisi näiden naisten kanssa sänkyyn. Mutta kun ei mene koska rakastaa minua. Kuten myös minä rakastan miestäni, mutta myös mielestäni appiukkoni on seksikäs.

        Vaikka varattu olenkin, niin minulla on kyllä silmää sille, kuka on seksikäs kuka ei. Vaikka elää parisuhteessa, niin se ei tarkoita, että ainoa seksikäs ihminen saisi olla se oma kumppani. Minulla ei ainakaan ole mitään valtakunnan aikomuksia näyttää appiukolleni, että pidän häntä seksikkäänä ja hyvin säilyneenä. Minulle riittää hänen poikansa. Ja kysykää keneltä vain; kyllä ne varatutkin haaveilevat ja fantasioivat muista! Mutta rajojen kanssa tietysti..

        Sukurutsaus muuten ei ole kyseessä, vaikka appiukkoaan pitäisi seksikkäänä. Emme ole verisukulaisia appiukon kanssa. Enkä ole naimisissa hänen poikansa kanssa, vaan kihloissa.


      • heebo123
        On aivosi solmussa kirjoitti:

        noin syvältä ja teot, eivät kovin paljon enää poikkea toisistaan.
        Kyllä mielestäni tuollaien asenne appiukkoa kohtaan on äärimmäisen väärin hänen poikaansa kohtaan ja mielestäni se henkisesti on sukurutsausta.
        Olet jo miestäni pettänyt poikaystäväsi, se kun ei tarvitse mitään konkreettista tekoa.

        puhuu sitten varsinainen siveyden sipuli. Tuolla periaatteella kaikki ovat sukurutsaajia(taimitänenytovatkaan). Lakitekstikään ei taida tuntea melkein huoria. Mutta onneksi se on oma mielipiteesi.


    • viisainta

      satsata appiukkoon.
      Poikaystäväsi löytää kuitenkin pian nuoremman kuin sinä.

      • ensin ero

        ehkä. mutta ekaksi täytyy lopettaa suhde pojan kanssa ja vasta sitten alkaa väsämään suhdetta appiukon kanssa.
        tosin ei ole minkään valtakunnan takuita siitä, ettäkö appiukko haluaisi sinusta mitään muuta kuin sänkyseuraa. tietysti jos mies on kehittymätön henkisesti, hän tyytyy 3-kymppisen naisen seuraan...


      • gvogf
        ensin ero kirjoitti:

        ehkä. mutta ekaksi täytyy lopettaa suhde pojan kanssa ja vasta sitten alkaa väsämään suhdetta appiukon kanssa.
        tosin ei ole minkään valtakunnan takuita siitä, ettäkö appiukko haluaisi sinusta mitään muuta kuin sänkyseuraa. tietysti jos mies on kehittymätön henkisesti, hän tyytyy 3-kymppisen naisen seuraan...

        LOL.


      • jksdhflkjsdhfljksdhj
        ensin ero kirjoitti:

        ehkä. mutta ekaksi täytyy lopettaa suhde pojan kanssa ja vasta sitten alkaa väsämään suhdetta appiukon kanssa.
        tosin ei ole minkään valtakunnan takuita siitä, ettäkö appiukko haluaisi sinusta mitään muuta kuin sänkyseuraa. tietysti jos mies on kehittymätön henkisesti, hän tyytyy 3-kymppisen naisen seuraan...

        ai, että näin muka:

        "jos mies on kehittymätön henkisesti, hän tyytyy 3-kymppisen naisen seuraan"

        ?????!!!?!

        Joopajoo...ai että ihan "tyytyy" vai. Niinpä niin. Kauhee kohtalo. Hirvee.

        t. 3-kymppinen nainen


    • Jack the Fucker

      Ehdota kimppakivaa

      • Rehveli

        Piste.


      • mieltä

        ehdota reippaasti kimppakivaa, ihan varmasti molemmat haluisivat panna sua isän ja pojan voimin. Sellasia me miehet ollaan:o))


    • sänkyyn

      sen kaa. MUISTA ETTÄ SÄ ELÄT VAIN KERRAN!

    • ...ja juuri tämäntyyppisiä ollaan saatu lukea näillä palstoilla.

      • tässäpä tämä

        niin kannattaa tietysti ehkä panostaa tuohon pojan isään, jos siltä tuntuu, mutta ekana kannattaa jättää nuo seksihommat pois ja muutenkin, sillä teethän itsellesi ja poikaystävällesi hallaa kun ajattelet muita sängyssä!
        itselleni kävi lähes samalla tavalla, kyseessä oli tosi miespuolinen ystäväni, johon rakastuin päätä pahkaa avioliittoni vedellessä viimeisiään. pian näin tajutessani en enää maannut exäni kerrallaan enkä myöskään ole myöhemminkään niin tehnyt vaikka hän mankui sitä pitkään. en voinut enää pettää itseäni.
        tämä on varmasti yksi keino, jolla saa eron ennen pitkään poikaystävästä, omaan avioerooni kuitenkin vaikuttivat aivan toiset syyt. sitten voikin taas miettiä mahdollisuutta uuden miehen kanssa - tsemppiä sinulle! :)


      • edelliseen
        tässäpä tämä kirjoitti:

        niin kannattaa tietysti ehkä panostaa tuohon pojan isään, jos siltä tuntuu, mutta ekana kannattaa jättää nuo seksihommat pois ja muutenkin, sillä teethän itsellesi ja poikaystävällesi hallaa kun ajattelet muita sängyssä!
        itselleni kävi lähes samalla tavalla, kyseessä oli tosi miespuolinen ystäväni, johon rakastuin päätä pahkaa avioliittoni vedellessä viimeisiään. pian näin tajutessani en enää maannut exäni kerrallaan enkä myöskään ole myöhemminkään niin tehnyt vaikka hän mankui sitä pitkään. en voinut enää pettää itseäni.
        tämä on varmasti yksi keino, jolla saa eron ennen pitkään poikaystävästä, omaan avioerooni kuitenkin vaikuttivat aivan toiset syyt. sitten voikin taas miettiä mahdollisuutta uuden miehen kanssa - tsemppiä sinulle! :)

        3kk seurustelua ei ole siilä lailla vielä pitkä aika, että sen voi lopettaa hissun kissun. tottakai se poikaystävää voi hapottaa kun olitkin sitten enemmän kiinnostunut hänen isästään ja lakkaa ehdottomasti ajattelemasta tätä miestä appiukkonasi :)


    • Harkintaa

      Tämä on tapahtunut sulle aikaisemminkin? Muistan kun murehdit joitakin aikoja sitten samaa.

      Mitäs, jos seuraavilla kerroilla katsastaisit koko perheen, ennen kuin ripustaudut uuteen ihastukseesi.
      Selviäisit vähemmillä murheilla, eikä täältä trarvitsisi taas kysyä neuvoja.

      Kumma, kun ei ne aikaisemmat mielipiteet pysy muistissa.

      • katsastaa

        mulla on niin hyvä anoppi,et ennen vaihtaa eukkoa,kunhan anoppi on ja pysyy...


    • jookosta.

      Nuo tuommoiset jutut ovat aika kyllästyttäviä nähdä sukulaispalstoilla.

      • palsta on

        Ihan oikea. Kyse on appiukosta. Eihän tuo appiukko ole herrajumala mitään sukua alkuperäiselle! En minäkään miellä olevani mitään sukua omalle appiukolleni, jonka olen tuntenut 3 vuotta. Sukulaisiin sekaantumisena en sitä pidä, jos mielestäni appiukko on komea ja seksikäs.


      • kuulepas!
        palsta on kirjoitti:

        Ihan oikea. Kyse on appiukosta. Eihän tuo appiukko ole herrajumala mitään sukua alkuperäiselle! En minäkään miellä olevani mitään sukua omalle appiukolleni, jonka olen tuntenut 3 vuotta. Sukulaisiin sekaantumisena en sitä pidä, jos mielestäni appiukko on komea ja seksikäs.

        Seksijutut seksipalstoille.


      • glölödkglöf
        palsta on kirjoitti:

        Ihan oikea. Kyse on appiukosta. Eihän tuo appiukko ole herrajumala mitään sukua alkuperäiselle! En minäkään miellä olevani mitään sukua omalle appiukolleni, jonka olen tuntenut 3 vuotta. Sukulaisiin sekaantumisena en sitä pidä, jos mielestäni appiukko on komea ja seksikäs.

        Jos se sinua niin kiihottaa niin vaihda miestä siihen appiukkoosi, kun noin hän on seksikäs ym... Ja hyvä sängyssä jne..Näin me naiset yleensäkin tehdään, ett miehiä vaihtoon vaan...


    • kerran nin

      ankarasi panettaa, niin siitä vaan.
      Antaa perikunnan murehtia :-)
      Toivottavasti poikaystäväsi saa perillisen aikaiseksi jonkun kanssa niin pääsee sitten hänen poika/tyttöystävän kanssa herkuttelemaan...

    • Janette 38v.

      Itselle kävi samoin, sillä erotuksella että jätin poikaystäväni ja iskin isän. Sovimme, ettemme julkista asiaa. Olemme seurustelleet 3 vuotta, enkä kadu!

    • Kokemusta on

      Pojan kloppi uutta etsimään, eihän tunteilleen mahda mitään. Jos tuntuu vetovoimaa, niin anna mennä.

    • Ihan härnätäkseen

      joku seko kirjoittelee.

      • äitisi

        pantava


    • kyllä sun pitää tehdä niinkuin sydämessä tuntuu. tää appi oli henkisestikin kiinnostava, joten se fyysinen vetovoima kantaa varmasti pitkälle. ainut ongelma mielestäni on se isän ja pojan suhde sen jälkeen, jos ja kun jätät pojan ja rupeet isän kumppaniks. vaatii todella vahvaa luonnetta niiltä miehiltä käsitellä asiaa järkevästi. isän ja pojan suhteen rikkoutuminen olisi tuhoisaa molemmille. toisaalta et voi rakastaa kumppaniasi enää, joten varmaankin joudut hakeutumaan eroon molemmista, jos haluut olla empaattinen.

      • alkup.

        En mä ole tässä nyt ketään satuttamassa tai jättämässä. Pidän nykyisestäni erittäin paljon ja haluan todella olla hänen kanssaan. Se mikä hänen isästään huokui, oli niin valtava vetovoima, että se häkellytti mut kokonaan. En vaan pystynyt oikein keskittymään hänen seurassaan mihinkään ja tosiaankin, ne hipaisut mitkä sain oli kuin sähköiskuja. Tunteeni ei ole muuttunut nykyistäni kohtaan mihinkään ja en edes haluaisi sekoittaa isän ja pojan loistavia välejä. Itseäni naurattaa nyt jälkeenpäin, että muistutin varmaan sitä axe mainoksen naista, joka repii appiukoltaan vaatteet... hehee

        http://www.youtube.com/watch?v=27QP6vJf9KM


      • alkup. kirjoitti:

        En mä ole tässä nyt ketään satuttamassa tai jättämässä. Pidän nykyisestäni erittäin paljon ja haluan todella olla hänen kanssaan. Se mikä hänen isästään huokui, oli niin valtava vetovoima, että se häkellytti mut kokonaan. En vaan pystynyt oikein keskittymään hänen seurassaan mihinkään ja tosiaankin, ne hipaisut mitkä sain oli kuin sähköiskuja. Tunteeni ei ole muuttunut nykyistäni kohtaan mihinkään ja en edes haluaisi sekoittaa isän ja pojan loistavia välejä. Itseäni naurattaa nyt jälkeenpäin, että muistutin varmaan sitä axe mainoksen naista, joka repii appiukoltaan vaatteet... hehee

        http://www.youtube.com/watch?v=27QP6vJf9KM

        jos asia todella sua naurattaa, niin eihän fantasioissa oo mitään pahaa. oo kuitenkin sit itselles rehellinen heti, ettei tarvii itkeä katkerasti myöhemmin.


      • joku
        alkup. kirjoitti:

        En mä ole tässä nyt ketään satuttamassa tai jättämässä. Pidän nykyisestäni erittäin paljon ja haluan todella olla hänen kanssaan. Se mikä hänen isästään huokui, oli niin valtava vetovoima, että se häkellytti mut kokonaan. En vaan pystynyt oikein keskittymään hänen seurassaan mihinkään ja tosiaankin, ne hipaisut mitkä sain oli kuin sähköiskuja. Tunteeni ei ole muuttunut nykyistäni kohtaan mihinkään ja en edes haluaisi sekoittaa isän ja pojan loistavia välejä. Itseäni naurattaa nyt jälkeenpäin, että muistutin varmaan sitä axe mainoksen naista, joka repii appiukoltaan vaatteet... hehee

        http://www.youtube.com/watch?v=27QP6vJf9KM

        ehdotti sulle kimppaa. Oletko miettinyt asiaa vakavasti, kysyppä vaikka "ihan leikillään" poikaystävältäsi kiinnostaisiko häntä kimppakiva. Luulen myöskin että kiinnostaa ja varmasti muutaman lasillisen rohkaisemana appiukkosikin tulee iloiten mukaan. Näin saat tyydytettyä kaipaamasi halun loukkaamatta ketään. Ja jos tuntuu että appiukko edelleen sytyttää sinua enemmän niin valinta on tehtävä.


    • Avokki 23

      Pitääpäs kertoa omat kokemukset. No onnekseni appiukkoni on jo sen verran vanhempi gona ettei ole tarvinut tuommosia ajatella. Tuttu mies minun vanhemmilleni, kun isäni on ollut samalla luokalla appiukkoni kanssa.

      Olen huomannut appiukostani sen, että se muuttuu humaltuneena pikkasen "härskiksi". Vertailee anoppini ja minun tissejä.(huumoriahan se on, mutta aina ei minulla kolahda)

      Ekan kerran ku näin humalassa appiukkoni niin meinas tulla sota kun en ymmärtäny sitä sen huumoria laisinkaan. Sulki minut makkarin oven taa sen kanssa kahdestaan ja tuumas, että pitäähän isän nyt pojan tuleva morsian testata ja käkätti päälle. Avomies nauro, kun oven takaa oli kuulunu hirviä läiske ja huuto & saman tien oli appi ryykänny huoneesta pihalle toinen poski punasena järkyttyneenä. Minä lampsin perässä naama yhtä punasena pihisten, että antaa olla viimenen kerta ku nuin härskejä minulle puhut. Pikkasen sitä hävetti..

      Ei ole enää sen jälkeen nuin pervoksi jutut menneet, mutta meinaa vieläki olla se ihme huumori pinnalla. Molemmilla kerroilla on ollu oma mies mukana ja se on yrittäny toppuutella isäänsä, mutta yritäppä kännistä toppuuttaa.Yltyy vaan se meno.

      Joku voi ajatella, että ompa siinä kyllä ällöttävä ihminen, mutta itseäni se nyt lähinnä naurattaa ku mies on jo puolessa välissä viittäkymmentä niin ei ole vieläkään vinkeet kadonnu. On välillä ku pahanen pojankossi =)

      Nyt ku sitä sen huumoria ymmärtää vähän enemmän niin ei tule vedettyä hernettä niin helpolla nenään. Oli se kuitenki siihen johtopäätökseen minun sisukkuudesta tullut, että minusta kuulemma kannattaa pitää kiinni. Outoja nuo appiukot.

      • Maista vaikka..

        Mitä sitä pitää tavaraansa vakan alla? Ei se käytössä kulu. Saatat saada sinäkin uusia fiboja seksin saralle. Ei parikymppiset jannut hallitse niitä temppuja..


      • Nainen viisikymppinen

        "Puolessavälissä vittäkymmentä" lienee 45 ja sä ihmettelet miehen seksi-innostusta. Voi tyttö sulla on vielä oppimista. Tossa iässä mies on parhaimmillaan jos ei mikään vaiva ole vienyt kuntoa.
        Ja tiedoksesi: sulla itselläsikin on vielä ne parhaat seksivuodet tulossa :)


    • suxus

      Jotain vikaahan miesystävässäsi on, kun muut miehet kiinnostavat. Jätä se luuseri ja vaihda appeen.Anna palaa! Kerran täällä ollaan. Nauti ihanista hetkistä appesi kanssa.

      • vähän

        Varaudu siihen, että kohta sinulla ei ole kumpaakaan kun alat tulella leikkii. Jos minun "muija" alkaa vehtaa appiinsa kaa. Niin "muija" lentää pihalle ja suhteet isään päättyy. Ja kai sinä et ole niin tyhmä että et tajua että ne apin koskettelut eivät ole mitään vahinkoja. Vaan...


      • Jäsen J

        Kyllä niitä himoja viisaat ja muita ajattelevat ihmiset hillitsevät tuollaisessa tapauksessa. Jos et tulisi potemaan huonoa omaatuntoa pilattuasi viattomien ihmisten elämän rikkomalla isän ja pojan välit kenties ikuisiksi ajoiksi, niin ei ole tervettä. Kerran täällä joo vain eletään, mutta sen verran minä maltan hillitä itseäni, että en käytä lyhyttä elämääni muiden elämien pilaamisen. Eli siis fantasioida saa, mutta tekoihin ei pidä mennä. En hyväksy sitä, että viattomat ihmiset kärsivät toisten itsekkyyden vuoksi.


    • **************

      Käyttikö se Axea?

    • MUR MUR..

      Uskallanpa olla sitä mieltä, että jos sinä olet noin helposti vietävissä, niin teille kaikille, sinulle, poikaystävällesi, "tuleville" appivanhemmille koittaa ANKEAT AJAT ! Jos OIKEASTI vähänkään välität muista kuin itsestäsi, niin vältä poikaystäväsi isää kuin ruttoa....

    • vitun sairasta

      ei stana että tää on sairasta

      • ranerautak.rk....

        sairasta on koko maa on sairas jo ajatus vieraista suhteista on sairasta oikeen oksettaa moinen tärinä ja tuiottelu


      • ...

        samaa olen miettinyt tässä lukiessani että vittu mitä jengiä täällä surffailee...


    • iita5.9

      Olen täysin sitä mieltä,että unohda "poikaystäväsi" ja anna palaa..... Ei pelkkä tykkääminen kauas kanna... nm. kokemusta on ja ikävään nalkkiin jäänyt...
      Jos vaan mahdollista niin elämästä pitää ottaa kaikki ilo irti... Ei me yksilöinä voida kaikkia miellyttää, vaikka haluttaisiinkin... Kahdesta on valittava se parempi joka saa syttymään ja elämään!!!!

    • Mitä juttua!

      Mun mielestä ei mitään hätää, jos ette oo naimisissa poikaystävän kanssa.
      Mutta muista ensin erota pojasta, ennenkuin alat isän kans heiluun!
      Poika voi sit kirjoitella yleisöpalstalle,et kuinka isä vei tyttöystäväni...
      No tsemppiä ja mieti tarkkaan mitä teet!

    • isistä ja pojista

      Onkohan poikaystävälläsi useitakin sellaisia kokemuksia, että isä vie tyttöystävät? Toivottavasti ei ole! Miettisin kuitenkin sinuna juuri isän ja pojan välistä suhdetta: millaiseksi se muodostuu, jos poika tai KUN poika saa tietää sinun mahdollisesti langenneen isään tai isän vieneen häneltä tyttöystävän!!! Useinhan kavereiden kesken tapahtuu tällaista ja jatkossa kaveruus kärsii. Miten käy isä-poikasuhteen???? Ainakin miettisin sinuna ja vieläkin miettisin asioita tältäkin kannalta ennen kuin alkaisin toimia isän suhteen mitenkään! JOS isä kiinnostaa sinua kovasti, puhu siitä poikaystäväsi kanssa. Tee välit selviksi hänen kanssaan ennen kuin alat suhteisiin isän kanssa. Kun kaikki tietävät ja hyväksyvät asian, niin ehkäpä se siitä.

      • Alkup.

        Kuten tuolla aikaisemminkin jo mainitsin, niin tarkoitus ei todellakaan ole alkaa sotkemaan isän ja pojan loistavia välejä. Pidän poikaystävästäni paljon, enkä halua hänestä eroon. Tässä isässä vaan oli se jokin, joka sai minun "luolamiesmäiset" aistit heräämään.


      • kkristian
        Alkup. kirjoitti:

        Kuten tuolla aikaisemminkin jo mainitsin, niin tarkoitus ei todellakaan ole alkaa sotkemaan isän ja pojan loistavia välejä. Pidän poikaystävästäni paljon, enkä halua hänestä eroon. Tässä isässä vaan oli se jokin, joka sai minun "luolamiesmäiset" aistit heräämään.

        niin tää keskustelu voi päättyä tähän, kun caissi kaluttu loppuun!


    • ja sitten usa:sta

      Tämähän on kuin suoraan Jerry Springer Show'sta! En tiedä onko ohjelma Suomessa tuttu, siinä 'white trash' setvii kieroutuneita ihmissuhteitaan.
      Jos teet aloitteen ja appisi(viisaana) ei tartu siihen, niin olet munannut itsesi hänen silmissä ikuisesti. Jos appi (tyhmänä) tarttuu siihen, olet auttanut pilaamaan hänen perhesuhteensa.
      Sinun ikäisesi pitäisi jo alkaa ymmärtämään, että elämässä on muutakin tärkeämpää kuin sinä, sinä itse ja halusi.

      • stetsonit

        Lue koko viestiketju ennen ku tulet tänne urputtamaan, ääliö!!!


    • olla hetken huumaa

      Ite tilanteessa varmaan menisin ja panisin mut mitä sen jälkeen. Kaikki loukkaantuneena, suhteet pilattu. Kannattaako kuitenkaan, onhan se kivaa ku joku saa oikeen värisemään, mut elä pilaa hyvää suhdetta poikaystävääsi, tai voit ottaa asian puheeksi jos poikaystäväsi antaa vapaat kädet, daa. Ei vais, mieti kaksi kertaa jos tulee tilanne että appiukko ja sinä... you know!

    • Nimetön

      eihän kyläilyssä ole mitään pahaa, ja kyllä fantasioida voi muistakin, kun omasta rakkaasta, vaikka on varattu... Taisi miehesi tykätä, kun sai kunnon kyyditü ei muttaku tuota viatonta hipaisua elämään, ilman mitään lähempää tuttavuutta, pysyy mieli virkeänä...

      • mun mielestä tuossa ei ole loukattu ketään vielä jos ollaan vasta haave tasolla.se on vain hyväksi parisuhteelle että pidetään seksi elämä viriilinä,sama se sille mistä kiihottuu kunhan vaan kaikki on tyytyväisiä.itse kun näen seksikkäitä tyyppejä päivällä niin varmasti oma ukko saa kyytiä illalla sängyssä,eli se on vain hyvä juttu.


    • tv-viisas

      Katsoin dokumentin, joka kertoi ihmisten biologiasta.

      Siinä sanottiin, että nainen ja mies valitsevat tiedostamattaan itselleen lisääntymis kumppanin hienhajun sekä ulkoisten avujen perusteella, jotka kielivät esim. miehen testosteronista jne.
      Näin löytyy omille geeneille sopivin kumppani.

      Eli... Samaa verta ja lihaa nuo appiukkojenne pojat on eli varmaankin aika sopivaa geeniperimän omavaa teille jo toisessa sukupolvessa :)

    • OLET SAIRAS, MENE HOITOON

      OLET SAIRAS, MENE HOITOON!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Huis

      No... ei voi muuta kuin mee poikaystävälles ja yöllä anna appiukon nussia sua niin että taulut tippuu.... Mulla oli kerra sama tilanne noin siinä kävi sain appiukon..

      • ollut sama juttu

        appiukon kanssa. Mutta tilanne selkeni hyvin yhden hauskan illan jälkeen kun poikaystävä ja anoppi olivat jo ehtineet vetäytyä yöpuulle liiasta alkoholista ja appiukon kanssa jatkettiin iltaa ja lopuksi vetäydyttiin saunarakennukseen panemaan. Yö oli aivan mahtava ja kukaan ei saanut tietää mitään. Sama meno jatkui vaikka lopetinkin suhteen poikaystävääni. Eli pidin yhteyttä appiukkoon ja rytke oli melkoinen.


    • miniä74

      Itselläni ei ole seksikästä appiukkoa,enkä osaa siinä suhteessa neuvoa,mutta en näe mitään pahaa pienessä flirtissä tai kuumista päiväunelmista.

      Olisihan se varmaan kivaa piristystä ja perhosia vatsanpohjaan.

      Ei kannata ottaa asiasta turhaa stressiä ja katsoa mitä vastaan tulee.

      Mukavaa kesää.

    • appiukko

      Itselläni sama tilanne.......18v miniän kanssa kävi samoin.Itse olen 43v mies.Hän käy salaa kylässä kun poika pelireissuilla.
      Saatamme viettää koko vk-lopun sängyssä.Kumpainenkin meistä seksin suhteen rohkeita,joten ei käy aika pitkäks.....

      • arvostat

        poikaasi... toivottavasti saa selville minkälaiset luuserit sillä on isänä ja naisena


      • hepexxx.
        arvostat kirjoitti:

        poikaasi... toivottavasti saa selville minkälaiset luuserit sillä on isänä ja naisena

        Arvaa tuleeko sulle pataan kun joskus kärähdät!
        Pienemmästäkin on henki lähtenyt!


      • anoppi

        Ihan järkyttävän sairasta menoa! Millaista moraalitonta paskaa. Ei sun "miniäs" oikein puhtailla jauhoilla oo varustettu. Tarvisitte molemmat TERAPIAA!!! Tai ainut luonnollinen selitys on tietenkin; sullakin jälkeenjäänyt henkinen kehitys. Säälin todellakin poikaparkaasi ja toivon todellakin että tulee päivä jollon se halpa lunttu saa kenkää ja poikasi löytää arvoistaan seuraa. Kattokaa vaan ettei poikaparka hoivaile velipuolta omanaan. HYI KRISTUS MITÄ SAKKIA. ELTAANTUNUT VANHA ÄIJÄ JA ITSESTÄÄN SUURIA LUULEVA TYHJÄPÄÄ. Sääliksi käy!


      • 873465
        anoppi kirjoitti:

        Ihan järkyttävän sairasta menoa! Millaista moraalitonta paskaa. Ei sun "miniäs" oikein puhtailla jauhoilla oo varustettu. Tarvisitte molemmat TERAPIAA!!! Tai ainut luonnollinen selitys on tietenkin; sullakin jälkeenjäänyt henkinen kehitys. Säälin todellakin poikaparkaasi ja toivon todellakin että tulee päivä jollon se halpa lunttu saa kenkää ja poikasi löytää arvoistaan seuraa. Kattokaa vaan ettei poikaparka hoivaile velipuolta omanaan. HYI KRISTUS MITÄ SAKKIA. ELTAANTUNUT VANHA ÄIJÄ JA ITSESTÄÄN SUURIA LUULEVA TYHJÄPÄÄ. Sääliksi käy!

        ,,naiset on kyllä 43v jo täysiä luumusukkia ja TODELLAKIN PARHAAT PÄIVÄNSÄ NÄHNEITÄ(kuten sinäkin) mutta me miehet senkun paranemme siinä iässä!Säälin teitä luumusukat!


      • fsfksdllfg
        873465 kirjoitti:

        ,,naiset on kyllä 43v jo täysiä luumusukkia ja TODELLAKIN PARHAAT PÄIVÄNSÄ NÄHNEITÄ(kuten sinäkin) mutta me miehet senkun paranemme siinä iässä!Säälin teitä luumusukat!

        Ja miehet tos lähempää 40ntä on ihan eltaantuneita, kaljuuntuneita aikas monesti, kaljavatsaa näkyy useimmiten ja viagraa joutuu turvautumaan mitä tässä nuorekkaat, halukkaat naiset huomannu....ELI MIEHET ON PARHAAN PVÄN NÄHNYT AJATSITTEN jo alle 40pin.. Siis tupakka, alkoholi liiallinen auringonotto ym vaa lisäävät tällast hallaa miehille ja osan naisillekkin..


      • kuule mun luo
        fsfksdllfg kirjoitti:

        Ja miehet tos lähempää 40ntä on ihan eltaantuneita, kaljuuntuneita aikas monesti, kaljavatsaa näkyy useimmiten ja viagraa joutuu turvautumaan mitä tässä nuorekkaat, halukkaat naiset huomannu....ELI MIEHET ON PARHAAN PVÄN NÄHNYT AJATSITTEN jo alle 40pin.. Siis tupakka, alkoholi liiallinen auringonotto ym vaa lisäävät tällast hallaa miehille ja osan naisillekkin..

        niin huomaat ettei tartte viagraa käyttää näin yli kolmikymppisen ainakaan, kaljamahaa ei ole ja hiukset on päässä, hampaat valkoiset ja kunto hyvä. Seksiä vois harrastaa vaikka 6kertaa päivässä ilman sen kummempaa pinnistystä, mutta harmikseni olen jumittunut ikäiseni naisen seuraan. Eihän ne jaksa enään. Täytyy ruveta katselemaan vähän nuorempaa joka jaksaa siellä vällyjen alla vkonloputkin viettää. Vai sinustakos seuraa sinne saisin:-)


    • ...

      Mutta kun kerran poikaystävälläsi on puolet appiukon geeneistä, niin jospa hänestä tulee ihan yhtä seksikäs. Sitte kun olette vanhoja, niin muut naiset kärvistelee kaljamahaisten köntystensä kanssa, mutta sinulla on edelleen komea mies...

    • niin....

      Siis tykkäät poikaystävästäsi todella....mutta et rakasta, sehän on selvää. Jos rakastaisit, ei mieleesi olisi ikinä tullut moisia ajatuksiakaan.

      Mitähän jos tekisit poikaystävällesi palveluksen ja antaisit hänen jatkaa elämäänsä ilman sinua. Ehkä hän jonain päivänä löytää oikean rakkauden. Mitä ideaa on roikkua suhteessa, joka ei kuitenkaan ole täydellinen? Yksinjäämisen pelko?

      • Alkup.

        Tässä on vasta niin pieni aika kuljettu yhdessä, että en voi vielä sanoa rakastavani häntä. Kova ihastus on kyllä päällä, mutta se rakkaus tulee sitten ajan kanssa kun oppii tuntemaan toisen paremmin.


      • itsellesi
        Alkup. kirjoitti:

        Tässä on vasta niin pieni aika kuljettu yhdessä, että en voi vielä sanoa rakastavani häntä. Kova ihastus on kyllä päällä, mutta se rakkaus tulee sitten ajan kanssa kun oppii tuntemaan toisen paremmin.

        rakkaus ei tule vaan se on, se ei kasva tyhjästä. Kun kemiat kohtaa se on rakastumista. Tykätä voi vaikka toffeekarkistaan mutta omaa kumppaniaan tulisi rakastaa. Itse olen sen huomannut, monen kanssa olen seurustellut mutta vain harvaa rakastanut ja joka kerta sen on huomannut heti kun samaan huoneeseen ollaan astuttu että siinä se nyt on. Ja tämä on kyllä ihan saletti. En ikinä ole ymmärtänyt ihmisiä jotka sanoo"ensin oltiin ystäviä ja sitten rakastuttiin" bullshittiä...epätoivoisten yksinjäämispelossa kasvaneitten ihmisten höpinää. Näin se on...


    • Ketä noin kiinnostaa

      Miten jotain provoa muka olisi noin kamalasti luettu muutamassa päivässä?

      Aika outoa. Ei kai palstan lukijat nyt noin romantiikan nälkäisiä ole. Onhan meillä kaikki saippuasarjat, joista seurataan vastaavia käsikirjoituksia.

      • Ketä noin kiinnostaa

        Nyt nämä kuolemattomat rivit on luettu muka 6000 kertaa vuorokaudessa tähän mennessä.
        Miten luettujen lukumäärää lisätään?
        Joillakin se taito on, koska joskus muulloinkin tällaisia lukijamääräiä olen pannut merkille.


    • seurauksista?

      Oletko valmis vastaamaan myös seurauksista, jos annat intohimon viedä menemällä appiukon kanssa sänkyyn? Seurauksena voi olla jopa nykyisen poikaystäväsi itsemurha. Ihmisten tunteilla ei saa leikkiä.

    • Paheksuvainen*

      No tottakai sinun pitää potkaista poikakaverisi pihalle ja hypätä isäpapan kanssa sänkyyn. Siinäpä sinulle oiva tilaisuus pilata isän ja pojan välit perusteellisesti. Enpä juurikaan yllättyisi jos niin tekisit. Mitä muutakaan kevytkenkäisiltä naisilta voisi odottaa. Säälin miestäsi kun erehtyi tuollaiseen syrjähyppelijään rakastumaan.

    • itsesi ja mene

      Vasta sitten.Luuletko,että et olisi omanitsesi herra.

    • Mies40

      Sinäkin olet varmaan tuomitsemassa pedofiilit, mutta et näe mitään kummallista siinä, että kuolaat jonkun vanhan patun perään. Vai oliko koko kirjoituksesi vain pelkkä provo?

      • Alkup.

        Et tainnut sitten vaivautua lukemaan noita muita kirjoituksiani?? Ota huomioon, että mulla on ikää 32 vuotta ja tämä isä on vielä alle viidenkymmenen. Oletkohan itse nyt ihan terve?? ei taida sulla olla kaikki palikat kohdallaan!


      • Alkup. kirjoitti:

        Et tainnut sitten vaivautua lukemaan noita muita kirjoituksiani?? Ota huomioon, että mulla on ikää 32 vuotta ja tämä isä on vielä alle viidenkymmenen. Oletkohan itse nyt ihan terve?? ei taida sulla olla kaikki palikat kohdallaan!

        alkuviestiä, vaan purkavat jotain epämäärästä omaa kiukkuaan.ihan hyvä et asioista puhutaan ja tuo kyseinen asia askarruttaa näköjään aika monia. mul ei kokemusta, mut laittakaa tuntemuksianne.


    • hemmettiä

      Etkö ole ennen nähnyt hyvännäköisiä ja charmantteja miehiä?
      Vai kutkuttiko ajatus kielletystä?
      Siis ihanko kokonaisen vuorokauden olitte kylässä?
      Jotenkin tosi pervoa, mutta sussa onkin selvästi jotain himmeää.
      Ihminen, joka ei pysty asettamaan itselleen mitään moraalisia rajoja on todella heikko.

      Missä noin itsekeskeisiä naisia kasvaa?
      Jotain mennyt pahasti pieleen kasvatuksessa?
      Jäänyt ilman isän hyväksyntää lapsena?

      Miten seuraavaksi: Unohda miehesi ja tämän isä ja mene hoitoon.

      • bodari

        Ei jeesus, eikö mikään ole enää pyhää? Luulisi,se appiukonkin osaavan pitää hillittyä linjaa ja olla lähtemättä naisen flirttiin, jos omaan poikaansa arvostaa ja meinaa hyvät suhteet pitää. Vaarallista peliä!

        Lähtökohtaisesti pitäähän meidän poikien olla nyt paremmassa kuosissa kuin omat isukit :)


    • ???

      Jos tapaat poikaystäväsi isän, ei hän silloin ole vielä appiukkosi???
      Olet kuin kuronen, hänhän mainitsi,että hän on pääministerin morsian.
      Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.
      Jatka vain samaan malliin.

    • Alkup.

      Kirjoitin tänne ilman mitään sen suurempaa tarkoitusta. Moni muukin varmaan niin tekee ja sain hirveän lynkkausjoukon kimppuuni. Kun ottaa huomioon, että mitään ei ole tapahtunut, ketään ei ole satutettu niin hirveästi moraalista nalkuttajaa liikkeellä. En odottanutkaan mitään päähän taputtelua, mutta että ihan oikein sairaaksi ja huoraksi haukutaan kun pidin poikaystäväni isää vetävänä miehenä. Oli joukossa toki myös ihan asiallisiakin vastauksia, mutta eikö ihmisellä saa olla fantasioita tai mielikuvitusta?? Monet fantasioi varmasti paljon pahemmastakin ja varmasti nämä moraalinvartijakukkahattutädit on joskus myös irroittanut ajtuksensa siitä raamattupiiristä ja kuvitellut jotain muutakin. Poikaystäväni isä (kun ei saa enää appiukoksikaan kutsua, koska joku näki siitäkin vaivaa) on nyt ja tulee varmaan pitkän aikaa olemaan yhden fantasioistani kohde.
      En mä sillä ketään satuta ja koska kuitenkaan ei mitään konkreettista ole tapahtunut, niin ihmettelen suuresti miksi on niin vihamielistä ja uppiniskaista väkeä tukahdutettuineen ajatuksineen ja tunteineen antamassa kommenttia?

      • tsirppi

        sun kans mutta mä miettisin kyllä kantsisko sun käydä ton appes kans päiväkaffella. Saat asian pois päiväjärjestyksestä. Aínakin jos menee poikaystävän kanssa poikki, sillä kaikkihan voi olla salaista josta vain sinä ja appiukko tietää. Jos kemiat noin hyvin kohtaa.


      • tunteet.

        Se johtuu siitä, ettei normaalisti tuollaisia tunteita edes herää, vaikka olisi kuinka charmikas appi tai kaunis anoppi.
        Ihmisellä vaan on sellainen luonnollinen mekanismi, ettei niin käy.
        Vähän sama, kun omaa veljeä tai siskoa kohtaan.
        No sulta se puuttuu, mutta sekään ei ole vielä täysin epänormaalia.
        Epänormaalia on se, että annat noille tunteillesi vallan.
        Pitkät katseet, hipaisut jne..
        Etkö hallitse yhtään itseäsi?
        Sanoit, ettei vielä ole tapahtunut mitään, mutta odotat kuitenkin kiimaisena uutta tapaamista ja sun jutuista saa sellaisen vaikutelman, että olisit valmis menemään pidemmälle.
        Onhan tuossa jotain sairasta. Ei ole pelkästään fantasiasta kysymys.
        Tuskin olisit tälle palstalle edes siinä tapauksessa kirjoitellut.


    • appiukkoon

      vaihda appiukkoon , sillä vanhassa vara parempi.

    • lirkkulirkku

      Otappa järki käteen,ensinäkin vanhoilla ukoilla
      ei pelaa mikään,on kaljaa kitatessa menettänyt
      kyvyt.Katoppa peiliin ja kysy mitä olet jäänyt
      isä suhteessa vaille,kun vanhoja ukkoja kyttäilet.
      Voin kokemuksesta sanoa ,isäni puolesta,otti näpsäkän nuorikon ,mutta eipä kestäny kelkassa,alko uutuuden jälkeen kiinnostaa nuorikkoa oman ikäiset uroot.Kyllä parhaat on oman
      ikäset tai nuutaman vuoden vanhemmat.Mikä kumma
      panee tekemään hulluja ,joka muuttuu itkuksi ajan myötä.Tässäkään asiassa ei jären käyttö ole kielletty.

      • Alkup.

        Onko 46 vuotias vanha ukko? En ole varma iästä, mutta 45 tai 46 tämä isäpappa on. Itse täytän 33 loppuvuodesta. En kuitenkaan ole vaihtoa tekemässä, joten mitä väliä sillä on, vaikka tämä mies olisi 130 vuotias??


      • totuuden torvi
        Alkup. kirjoitti:

        Onko 46 vuotias vanha ukko? En ole varma iästä, mutta 45 tai 46 tämä isäpappa on. Itse täytän 33 loppuvuodesta. En kuitenkaan ole vaihtoa tekemässä, joten mitä väliä sillä on, vaikka tämä mies olisi 130 vuotias??

        Rohkea juttu tunnustaa tällainen vetovoima... Tuntuu kuin kirjoittelijat olisivat unohtaneet sen, että on paljon pareja, joiden ikäero on helpostikin tuon 10-13v, ja seksuaalinen vetovoima pelaa... Eli eihän tuosa ole mitään ihmeellstä, haloo, te moralisoijat! Tällainen tilanne on varmasti ollut edessä monellakin, samahan voi käydä silloinkin, kun mies seurustelee itseään selvästi nuoremman naisen kanssa (mikä on HYVIN YLEISTÄ!), jonka äiti voi lähellä miehen ikäää... Come on, älkääpäs saarnailko, minusta on hienoa, että aloittaja uskalsi tunnustaa asian, joka on VARMASTI ollut ja tulee olemaan useillakin mielessä. Pääasia on, että tietää missä mennään, ja pitää fantasiansa vain ominaan!


      • irkkulirkku
        totuuden torvi kirjoitti:

        Rohkea juttu tunnustaa tällainen vetovoima... Tuntuu kuin kirjoittelijat olisivat unohtaneet sen, että on paljon pareja, joiden ikäero on helpostikin tuon 10-13v, ja seksuaalinen vetovoima pelaa... Eli eihän tuosa ole mitään ihmeellstä, haloo, te moralisoijat! Tällainen tilanne on varmasti ollut edessä monellakin, samahan voi käydä silloinkin, kun mies seurustelee itseään selvästi nuoremman naisen kanssa (mikä on HYVIN YLEISTÄ!), jonka äiti voi lähellä miehen ikäää... Come on, älkääpäs saarnailko, minusta on hienoa, että aloittaja uskalsi tunnustaa asian, joka on VARMASTI ollut ja tulee olemaan useillakin mielessä. Pääasia on, että tietää missä mennään, ja pitää fantasiansa vain ominaan!

        Jos olet käynyt vihkiäisissä,pappi sanoo mm.jumala
        yhdistää tämän avioparin ,älköön kukaa sitä rikkoko.Kyllä 46-56v on jo vanha, usko pois,ei ne jaksa kuten nuoret kundit.Ikä ero voi olla korkeentaan 10v mutta sekin kyllä vanhentaa sitä nuorempaa,aikaa myöden,jutut on sitä luokkaa,että
        kyllä huomaa ,jos olet ollut tekemisissä pariskunnan kanssa joka on muutaman vuoden ikä erolla,jutut on tätä päivää,on todella sääli
        kun nuoret ottaa noita patuja,täytyy olla joku
        iskä vaihe päällä.


    • ja rohkeat

      "Olen 32 vuotias nainen ja poikaystäväni on 26 vuotias. Ollaan seurusteltu nyt noin kolmisen kuukautta"


      ja puhut tuoreen poikaystäväsi isästä appiukkona? Appiukko on kuule tampio sellainen, jonka pojan kanssa olet naimisissa.

      Avioliitossa. Vihitty.

      Siihen tilaan ja tilanteeseen taitaa sulla olla aika pitkä matka, ainakin tota menoa.

      Oletko sä kykenemätön seurustelemaan itsesi ikäisten kanssa kun nuoremmat ja vanhemmat kiinnostaa? Innostaako sua vain seksi? Elämässä on nääs muutakin kuin värinää, kuolaa ja spermaa.

      32-vuotiaaksi annat itsestäsi aika lapsellisen vaikutelman. Sinusta saa kuvan, että olet katsonut "Kauniita ja rohkeita" muutaman jakson liikaa, ja sen Axe-mainoksen... kuka voi todella olla niin tiedostamaton että hakee elämäänsä esikuvia mainoksista?

      Tsiisus.

      Taisit kaivata palstalta tunnustusta ja kannustusta "kokemallesi" värinälle sinun ja tuoreen poikaystäväsi isän kanssa, ja nyt olet lapsellisen kiukustunut kun saatkin moraalisaarnoja ja huorittelua.

      Jos sinussa on älykkyyttä hiukankaan, otat opiksesi ja lakkaat leikkimästä ihmisillä, itsesi mukaan lukien.

      Jos olet sellainen hutsu kuin minkä kuvan itsestäsi annat niin siitä vaan, anna vaginan päättää jatkossakin.

      Et taida arvostaa itseäsi kovinkaan paljoa.

      • Alkup.

        En olekkaan nauranut vielä tänään näin makeasti kun luin sun tekstin. =) Sä lähes alleviivasit tuon aikaisemman tekstini ja todistit, että olen oikeassa. Kiitos sulle siitä =D


      • kannattaa.
        Alkup. kirjoitti:

        En olekkaan nauranut vielä tänään näin makeasti kun luin sun tekstin. =) Sä lähes alleviivasit tuon aikaisemman tekstini ja todistit, että olen oikeassa. Kiitos sulle siitä =D

        kyllä sinun kannattaa panna appiukkoasi, anna samalla persettä myös kaikille sen kavereille.


      • mikä juntti
        Alkup. kirjoitti:

        En olekkaan nauranut vielä tänään näin makeasti kun luin sun tekstin. =) Sä lähes alleviivasit tuon aikaisemman tekstini ja todistit, että olen oikeassa. Kiitos sulle siitä =D

        Niin, todistelujahan sä kaipaat, omasta viehätysvoimastasi. Ja sitä saat leikkimällä ihmisillä?

        Mene leikkikouluun, kakara.


      • kjlokiuyhju

        ,,mikä IDIOOTTI OLET,,,todella säälittävä!!!!


    • oot

      sairas mielinen ihminen,toolasilta naisilta pitäs potki vit** luu rikki

    • että näin

      Lactal tasapainottaa alapään,kokeile sitä.Että voi jollain mennä vyyhti sekaisin.

    • jee

      ..pidähän himos kurissa hutsu

    • pinokkiotar

      Ole edes sen verran fiksu että jätä poikakaverisi, jos mielessä pyörii sänkyyn meneminen appiukkosi kanssa!!!Ajattele hänen tunteitaan. On siinä varsinainen isä, flirttailee pojan tyttöystävän kanssa??? no joo, onhan meitä. Mitään kemiaa ole vaan hormoonien jylläämistä, se loppuu kun te sen yhden kerran naitte kunnolla :)))) Mieti tarkkaan, onko sen arvoista. Elämä voi nimittäin mennä todella perseelleen sen jälkeen. Olet ilmeisesti hiukkasen naivi ja typerä;))

    • Nainen-72

      Sinä itse voit vain päättää mitä seuraavalla kerralla tapahtuu. Valitettavan totta on se,että sääliksi käy sinun poikaystävääsi, mikäli hänen selkänsä takana vaihdatte isukin kanssa niitä kuumia katseita.Totuus liene sekin,että sinun kannattaa myöntää se tosiasia,että tämä nuorempi versio on sinulle liian nuori. Mikäli noin pahasti menee pasmat sekaisin vanhemmasta versiosta, ei tämä nykyinen ole sinulle lähellekkään se oikea. Usko pois.
      Pysähdy ja mieti mitä elämältäsi haluat. Kannattaa myös muistaa se tosiasia, minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Jätä siis tekemättä se, mitä et toivo joskus itse käyväsi lävitse. Joku mies deittaa sinun kanssasi ja naikin tytärtäsi viereisessä makkarissa tulevaisuudessa. Toivotko sitä? Et tietenkään, niinpä pysähdy ja tee ainut oikea ratkaisu, lähde tuosta kuvioista vielä, kun voit. Minusta sinun on turha haukkua muita kommentoijia hattupäisiksi rukousmuijiksi, vai miten se menikään? Ota vain neuvoista vaarin ja ymmärrä miten hakoteillä olet tällä hetkellä...
      Kaikkea hyvää tulevaan...

    • Nainen-72

      Sinä itse voit vain päättää mitä seuraavalla kerralla tapahtuu. Valitettavan totta on se,että sääliksi käy sinun poikaystävääsi, mikäli hänen selkänsä takana vaihdatte isukin kanssa niitä kuumia katseita.Totuus liene sekin,että sinun kannattaa myöntää se tosiasia,että tämä nuorempi versio on sinulle liian nuori. Mikäli noin pahasti menee pasmat sekaisin vanhemmasta versiosta, ei tämä nykyinen ole sinulle lähellekkään se oikea. Usko pois.
      Pysähdy ja mieti mitä elämältäsi haluat. Kannattaa myös muistaa se tosiasia, minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Jätä siis tekemättä se, mitä et toivo joskus itse käyväsi lävitse. Joku mies deittaa sinun kanssasi ja naikin tytärtäsi viereisessä makkarissa tulevaisuudessa. Toivotko sitä? Et tietenkään, niinpä pysähdy ja tee ainut oikea ratkaisu, lähde tuosta kuvioista vielä, kun voit. Minusta sinun on turha haukkua muita kommentoijia hattupäisiksi rukousmuijiksi, vai miten se menikään? Ota vain neuvoista vaarin ja ymmärrä miten hakoteillä olet tällä hetkellä...
      Kaikkea hyvää tulevaan...

    • kuullut ennenkii

      Mun exmiesystävä paneskeli sekä anoppia että tytärtä edellisessä elämässsäään.... ei tuntunut tyttärestä kivalta kun sille se paljastu....

    • Isälle

      Käy se näinkin päin, pimppa jakoon, ainakin appiukko on tyytyväinen.(entä muut)
      PS:Enpä ainakaan tuomitse.

    • nyt hetki

      mitä vahinkoa voit tehdä! ja voit olla varma että kyse ei ole mistään tussusi kutinasta. Aatteles mitä voit rikkoa, jos jätät poikaystäväsi ja innostut parittelemaan appiukkosi kanssa ja expoikaystäväsi saisi tietää! siinä rikkoontuisi isän ja pojan välit aivan satavarmasti ja kenties korjaamattomasti. Toki jos olet aivan kykenemätön empatiaan ja vaan ajattelet peffasi parasta niin anna mennä vaan, jokainen vanhempi mies on ns. helppoa saalista nuorelle naiselle. Keskusteleppas poikaystäväsi kanssa miksi hänen vanhemmillaan on tullut ero, etteikö vaan apellasi olisi uskottomuuksineen suuri vastuu asiasta, jotkut miehet vaan nussii kaikkea minkä kiinni saa ja ei ajattele nenäänsä pidemmälle..

      • Alkup.

        ... että tuossa aikaisemmin on jo jotain 98 vastausta ennen omaasi ja siksi et varmaankaan jaksanut lukea kaikkia.
        No kuten tuolla aikaisemmin jo mainitsin, niin en ole vaihtamassa poikaystävääni mihinkään, enkä todellakaan halua pilata isän ja pojan hyviä välejä.
        Minun puolestani tämä keskustelu voitais jo jättää tähän. Onhan lukijoita jo yli 50000 ja vastauksiakin yllinkyllin.
        Yhteenvetona tähän sanoisin, että olen nyt sitten suuren yleisön mielestä huora, hullu, perverssi, tampio, itsekäs, lapsellinen ja tämän kirjoituksen jälkeen saan vielä varmaan marttyyrin leimankin otsaani. No aivan sama. Minä jatkan hyvää suhdettani poikaystävääni ja mietin toivottavasti tulevaa appeani lämmöllä ;) Hyvää loppu kesää!

        "VOI EI" has left the building!!


      • jormeli
        Alkup. kirjoitti:

        ... että tuossa aikaisemmin on jo jotain 98 vastausta ennen omaasi ja siksi et varmaankaan jaksanut lukea kaikkia.
        No kuten tuolla aikaisemmin jo mainitsin, niin en ole vaihtamassa poikaystävääni mihinkään, enkä todellakaan halua pilata isän ja pojan hyviä välejä.
        Minun puolestani tämä keskustelu voitais jo jättää tähän. Onhan lukijoita jo yli 50000 ja vastauksiakin yllinkyllin.
        Yhteenvetona tähän sanoisin, että olen nyt sitten suuren yleisön mielestä huora, hullu, perverssi, tampio, itsekäs, lapsellinen ja tämän kirjoituksen jälkeen saan vielä varmaan marttyyrin leimankin otsaani. No aivan sama. Minä jatkan hyvää suhdettani poikaystävääni ja mietin toivottavasti tulevaa appeani lämmöllä ;) Hyvää loppu kesää!

        "VOI EI" has left the building!!

        että kokeilee välillä isä ukkoo!Ainakin kaunareissa :)


      • nyt fantasioida
        Alkup. kirjoitti:

        ... että tuossa aikaisemmin on jo jotain 98 vastausta ennen omaasi ja siksi et varmaankaan jaksanut lukea kaikkia.
        No kuten tuolla aikaisemmin jo mainitsin, niin en ole vaihtamassa poikaystävääni mihinkään, enkä todellakaan halua pilata isän ja pojan hyviä välejä.
        Minun puolestani tämä keskustelu voitais jo jättää tähän. Onhan lukijoita jo yli 50000 ja vastauksiakin yllinkyllin.
        Yhteenvetona tähän sanoisin, että olen nyt sitten suuren yleisön mielestä huora, hullu, perverssi, tampio, itsekäs, lapsellinen ja tämän kirjoituksen jälkeen saan vielä varmaan marttyyrin leimankin otsaani. No aivan sama. Minä jatkan hyvää suhdettani poikaystävääni ja mietin toivottavasti tulevaa appeani lämmöllä ;) Hyvää loppu kesää!

        "VOI EI" has left the building!!

        kaikilla on fantasiansa. Vetäkää tiukkapipot herneet pois nenästä. Ja jos olisin naisimmeinen ja tän neitosen kengissä varmasti kävisin jo toteuttamassa fantasiat. Näin tekisi moni muukin mies. Tällä tavalla sitä todellisuuteen herää. Huomaa että ei se ruoho ollutkaan vihreämpää aidan toisella tai vaihtoehtoisesti huomaa että ei todella rakastakkaan kumppaniaan vaan tätä fantasian kohdetta. Joka tapauksessa win/win situation.


    • Johannes5

      Moi!

      Olen 47-vuotias mies tällä hetkellä, mutta 1 1/2 vuotta avioeroni jälkeen (1995)tapasin todella ihanan naisen, joka oli minua kymmenen vuotta nuorempi. Hänellä oli Äiti, joka oli saanut hänet 19-vuotiaana, joten ei meillä paljon ikäeroa ollut Äidinkään kanssa.

      Siinä kävi samoin, kun sulla. Kemiamme kohtasivat Äidin kanssa ja lopputulos on selvillä. Sehän meni ihan älyttömäksi naimiseksi. Jonkun aikaa sitä kesti, mutta sitten paloimme. Menetin tietenkin naisystäväni tässä jutussa ja menetin aluksi myös hänen Äitinsä. Nykyään asumme Äidin kanssa yhdessä, että silleen.

    • 78

      jos toi normia sulle ni tee mitä tahot mut hakeudu alux hoitoon t.uskollinen78 mies

    • No voi voi

      Aina silloin tällöin kirjoittelet samaan tapaan täällä.
      Mihin sillä pyrit?
      Ja jos olet tosissasi, niin edelleen, mitäs me asialle voimme?

      • todella.

        Olet 32 vuotias ihminen,niin silloin et kysele netistä neuvoja. Aikuisuuteen kuuluu tehdä itsenäisiä päätöksiä.


      • Allakka käteen
        todella. kirjoitti:

        Olet 32 vuotias ihminen,niin silloin et kysele netistä neuvoja. Aikuisuuteen kuuluu tehdä itsenäisiä päätöksiä.

        Nyt on hän jo 36 vuotias, tuskin appiukko enää edes kiinnostuu. Nuorempia kyttää.


    • molopää

      pane sitä salaa.

    • höyniä ootte

      Oletteko KAIKKI TYHMIÄ, aloittajan provo!

    • Halöööö!!

      Kukaan täysijärkinen isä ei vokottele poikansa muijaa,eikä kukaan täysijärkinen nainen poikaystävänsä isää!!

    • Samaa poppoota

      Kuka täysjärkinen vetäisi v. 2007 typeryyden esiin?
      Ei kukaan.

      • ytre

        Voi, ei voi voi,??!!! .ittu mitäx nuijaa kaikki...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      366
      3234
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      141
      1260
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1177
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      137
      1020
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      826
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe