Hira Autosähkö

Kuopio ?

Tietääkö kukaan minkälainen paikka Kuopiossa on tuo HIra Autosähkö? mitä ne tekee ja osaavatko työnsä.
Oon kuullu jostain että se olisi pätevä paikka ja osaava henkilökunta.

12

4284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smu9101

      Olen huollattanut 3 auton ilmastoinnin, asennuttanut lisävalot,korjauttanut sähköisen antennin yms Hiralla ja siellä on todella asiantunteva ja ammattitaitoinen henkilöstö.
      Suosittelen.

    • vesijettimies

      Hiralla oli ystävällinen palvelu kesällä 2006 jollin laitatin vesijetiin uuden solenodin. He laittoivat sanojensa mukaan 5. kertaa alkuoperäistä kestävämmän ja paremman. Heidän nettisivuilla maisostetaan laadukkaita osia. Viimekesänä kuitenkin se alkoi jo oikkuilla. Nyt keväällä se ei enää toiminut ollenkaan. Käyttö oli todella vähäistä. Soitin sinne ja he sanoivat että sellaisia ovat kiinan osat toimivat miten toimivat. Ei takuuta! Uusi samanlainen olisi löytynyt hintaan 40€! Soitin Motorentin pojille Kangasalalle ja siellä oli heti saatavilla sellainen alkuperaäinen hyvä (edellinen toiminut 6v) hintaa 40€. Ostimme sen tietysti. Laittaessamme sitä paikalleen huomasimme että hirassa oli katkaistu alkuperäisenliitn ja heitetty pois. Nyt pitää rakentaa uusi tilalle ja suojata se kosteudelta muuten. Ei ainakaan heidän myymänsä osat ole mitään laatutavaraa ja ei takuuta ole ollenkaan! Alkuperäinen on oikea ja toimii. Siinä on ihan eri äänikin kun starttaa.
      Sellainen kokemus minulla Hirasta.

    • KALLIS2013

      Tosi huono kokemus.. en suosittele. kallis verrattuna ihan merkkiliikkeeseen.

      • Anonyymi

        Tosi pitkä välimatka jos pitää jotain teettää.
        Nyt väkästelet jonkun pielavetisen siihen suihkuusi.


    • Audimies2

      Todella huonoja kokemuksia. Epäkohtelias ja ylimielinen asenne. Antavat autolle valohoitoa kovalla tuntitaksalla.

    • skoodamies

      En mene uudelleen enkä voi suositella muillekaan.

    • Volkkari17

      Todella huonoa käytöstä tuolla. En voi suositella ollenkaan.

    • Ammattisähkäasentaja

      En perkele mene siihen KUSETUSFIRMAAN enää ikinä. Vittu, kun luulevat ettei kotimekaanikko muka osaa näitä autosähköjä tehdä!! Ei perkele voineet edes tilata sopivia hiiliä laituriin!!

    • Kettukolossaan

      Minulle asensivat turhaan uuden viiksikatkaisijan 200e ja laittoivat Laakkoselle ohjelman ajua varten,
      Laakkosella kertoivat ettei siihen mitään ohjelmaa tarvitse ajaa, katsoivat auton ja sulake oli mennyt.soiton jälkeen hira tarkasti auton ja antoi rahat takaisin sekä uuden että vanhan viiksikatkaisijan kaupanpäälle.
      Mieti tuosta onko hyvää vai huonoa, rehellistä ainakin.

    • tyytyväinenolen

      Kerran olen käyttänyt autoa Hiralla. Homma sujui hyvin, mutta vähän nuiva kuva jäi.

    • Anonyymi

      Joo täysin paska firma.Vaihtoivat Audi Q5 väärän akun ja Porschen laturin huollon jälkeen alko uudet laskerit vinkumaan mutta eivät korjaa takuuseen kun ei kuulemma mitään vikaa.En jallani tonne enää astu enkä suosittele muillekkasn.

    • Anonyymi

      Vieläkö tuo nyrkkipaja toimii?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe