aprilia RS-125 Street huiput

aprilia men

Tietääkö kukaan mikä on RS-125 Street mallin huiput, kuristusten kanssa? Entä ilman?

81

31199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      se riippuu vähä vuosimallista...uuemmat on vähä tehokkaampia ja mulla o itellä se 07 en oo viel huippuja kokeillu mutta kaveri sano et pääse noin 130 sillä

    • jansuli

      noin 210 km/h..

      • oksd

        jansuli,onks toi 210 km/h.viritettynä,siis tarkotan esim, teharilla jne..? vai vaan rajottimien pois ottamisella?


      • ei tosiaankaa
        oksd kirjoitti:

        jansuli,onks toi 210 km/h.viritettynä,siis tarkotan esim, teharilla jne..? vai vaan rajottimien pois ottamisella?

        Ei tosiaankaa mene 210km/h.. äläkää kaikkee uskoko mitä täälä ihmeellisessä internetin maailmassa puhutaan :D hankkikaa elämä... :P


      • Yksi vain.
        ei tosiaankaa kirjoitti:

        Ei tosiaankaa mene 210km/h.. äläkää kaikkee uskoko mitä täälä ihmeellisessä internetin maailmassa puhutaan :D hankkikaa elämä... :P

        Mutta kyllä menee ainakin 190 koska omin silmin tätä näkymää olen todistanut:)
        Ja itse asiassa noissa alle 2000 vuoden RS:malleissa on tehokkaampi moottori kun nykyään :D


      • juuu....
        Yksi vain. kirjoitti:

        Mutta kyllä menee ainakin 190 koska omin silmin tätä näkymää olen todistanut:)
        Ja itse asiassa noissa alle 2000 vuoden RS:malleissa on tehokkaampi moottori kun nykyään :D

        ei todellakaaaan mene niin paljon.. siömissäs taitaa heittääää vähän ;D


      • joku
        Yksi vain. kirjoitti:

        Mutta kyllä menee ainakin 190 koska omin silmin tätä näkymää olen todistanut:)
        Ja itse asiassa noissa alle 2000 vuoden RS:malleissa on tehokkaampi moottori kun nykyään :D

        rs kulkee vakio väleil sen 160 km/h


      • jallmari

      • Börje.B
        jallmari kirjoitti:

        täs on video jos joku ajaa sen 190km/h http://www.youtube.com/watch?v=27zMbhiT0cQ

        En oo kuullu et rs menis 210km/h täyttä puppuu sanoisin mä mut kyl toi uudempi (06-) kulkee rave 2sel sen 170 max jos on hyvät olosuhteet kunnon myötä tuuli ja näin mut kyl se 160 km/h on varmaa. noista vanhoist en tiiä niissä on kyllä aerodynaamisempi kori mut en mee mitää sanomaa. oma on vakio 08 ja mittariin huiput oon saanu vähä päälle 140 km/h mut mittariheitto nii se on jotai 130 varmaa ollu. Mut turha kevarii ostaa sen mukaa paljo se kulkee keskittykääs enemmän kiihtyvyytee ku suomes saa ajaa vaa 120 km/h . on se paljo siitimpää et viet valois kaikki muutku et vetää motaril 10 min se 180km/h ja sit kone käy liian kuuman jo :D huiput on mopo väen juttuja.


      • kisapyörä
        ei tosiaankaa kirjoitti:

        Ei tosiaankaa mene 210km/h.. äläkää kaikkee uskoko mitä täälä ihmeellisessä internetin maailmassa puhutaan :D hankkikaa elämä... :P

        Mul on vuosimallii 98 oleva rs. Se on vanha kisapyörä kulutus noin 9 litraa satasella. Huiput jotain 220. On penkitetty kiihtyvyys n.6s nolas sataan ja tehoa 35kw


      • Rs125
        Yksi vain. kirjoitti:

        Mutta kyllä menee ainakin 190 koska omin silmin tätä näkymää olen todistanut:)
        Ja itse asiassa noissa alle 2000 vuoden RS:malleissa on tehokkaampi moottori kun nykyään :D

        No khyl vähä virii löytyy varmaa jos 190 menee et oisko joku 130cc moottori :P ku 80cc huiputki menee vaa vähä yli satast.


    • 125

      Mun rs kulki noin 160 kun siinä oli aprilian tehtaan oma tehari ja läppä poistettu.

      Väleinä oli edessä 17 ja takana 39 piikkinen, jotka olivat edessä suurin mikä on olemassa ja suurin joka mahtuu ja takana tietääkseni pienin, joka on saatavilla.
      Noilla väleillä se kulki sen 160-165 ja kierti silloin 11900-12000 kierrosta, joten ainut keino saada kulkeen kovempaa on lisää kierroksia.


      Jos sen sais kiertämään 13000 niin se menis 170-175 ja 14000 kierroksella noin 185.
      Rs:n punaraja alkaa 12000 eli noin 170 sen saisi varmaan kulkemaan jos olis rave.

      Että toi 210 on aika utopistinen lukema...

      • rssss

      • -98 rs with 123
        rssss kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=w04TpFZvYvc&feature=related kato toi ni uskot et menee 210km/h

        tuo on extrema, eli se on vanhempi ku -98 eli siinä on rotax 123-kone. -98 uudemmissa on rotax 122-kone, eroa ei oo paljoa muuta ku ehkä sen verran ku mitä jos porais pyttyä.


      • nojust

    • Räsä-kuski

      isellä vakiona mittariin 137km/h ja nyt Rave1,athenana putki,34mm kassu,0.6mm laskettu kansi, niin huiput mittariin 176km/h ja kyseessä -06- digi mittarilla oleva räsä :)

      • rs125 rulezz

        TM 14/07 kevaritesti digi mittariski on oma heittonsa eli se on se 160 ja rapiat mut kyl sen saa varmaa tota 180 kulkee jos vaihtaa välei ja joku puhu kierroksist tos ei niist tuu vauhtii yhtää lisää iskekää 7 vaihet nii vauhtii tulee :D


      • rs_lol

        ookko ottanu ilmansuodattimeta kurin pois? ja ookko vaihtanu tulpan? ja hyppylanka katkastu?


    • Aprilia 4 life

      Jees.. Eli itellä on tollanen -07 vm räsä.. Kuristusten kanssa kulkee abööt 130-135km/h mut jos ihan tarkkaa tietoo tarviit nii uskaltasin veikkaa sen 132km/h vakiona. : D mut nyt raven,Arrow-tehoputken,34mm kaasuttimen ja lasketun kannen kanssa se kulkee omaan mittariin,sekä tutkattun auton mittariin vakioväleillä ja noilla vireillä hieman vajaan 170km/h,eli sen verran voin RS;n omistajana sanoo että jääpi mito-kuskit kakkoseks. :)

      • parass

        kyllä. räsä on paras kevari markkinoilla. Tietääkö kukaan kulutusta suurinpiirtein?


      • jou-u
        parass kirjoitti:

        kyllä. räsä on paras kevari markkinoilla. Tietääkö kukaan kulutusta suurinpiirtein?

        uuden rs 125 cc 08 kulutus 100 km:llä on noin 5-6 l


      • Joohoooh
        jou-u kirjoitti:

        uuden rs 125 cc 08 kulutus 100 km:llä on noin 5-6 l

        Jos Laitat sen Täys tehoseks Voi mennä 10/100km Mut sitte se menee sellaset 190km mut kuka idiootti ajaa Muuallaku moottori tiel sellast vauhtii.


      • Noarvaa
        Joohoooh kirjoitti:

        Jos Laitat sen Täys tehoseks Voi mennä 10/100km Mut sitte se menee sellaset 190km mut kuka idiootti ajaa Muuallaku moottori tiel sellast vauhtii.

        EIkä taida kukaan älykäs sielläkään.


      • Ravemod
        Joohoooh kirjoitti:

        Jos Laitat sen Täys tehoseks Voi mennä 10/100km Mut sitte se menee sellaset 190km mut kuka idiootti ajaa Muuallaku moottori tiel sellast vauhtii.

        Oot aika pihal asioist, aprilia rs 125 menee tt:nä mittariin noin 165km/h tyhjäl putkel ja ravel eikä tod vie 10l satkul.


      • ASDASDDSASDSA
        Ravemod kirjoitti:

        Oot aika pihal asioist, aprilia rs 125 menee tt:nä mittariin noin 165km/h tyhjäl putkel ja ravel eikä tod vie 10l satkul.

        Se on totta että apikka ei kyllä paljoa kovempaa täystehosenakaan mee ku ton 165 mutta jos laipan katkaset ni kyllä muuten kulutus nousee tuonne 10l/100km. Ja siinä vaiheessa tulee kalliiks ajella.. Vakiona kulutus noin 5l/100km. Että siitä laskemaan että kenellä on varaa ajella sillä täystehosella tai ostaa rave ja pitää pienempi kulutus ;)


      • huiput tai ei
        ASDASDDSASDSA kirjoitti:

        Se on totta että apikka ei kyllä paljoa kovempaa täystehosenakaan mee ku ton 165 mutta jos laipan katkaset ni kyllä muuten kulutus nousee tuonne 10l/100km. Ja siinä vaiheessa tulee kalliiks ajella.. Vakiona kulutus noin 5l/100km. Että siitä laskemaan että kenellä on varaa ajella sillä täystehosella tai ostaa rave ja pitää pienempi kulutus ;)

        Ei piikkisellä ikinä saa sellasia huippuja, että niiden takia kannattaa pyörää vielä valita.



        Tosta ravesta sen verran, että jos meinaa ottaa sitä laippaa pois sieltä, kuitenkaan laittamatta ravea - raven kanssa se vie n.4l vähemmän bensaa sadalla, jos kesässä tulee kilometerjä vaikka 5k, alkaa bensan hinta menemään samoihin käytetyn raven kanssa.


      • sdfaasdf
        huiput tai ei kirjoitti:

        Ei piikkisellä ikinä saa sellasia huippuja, että niiden takia kannattaa pyörää vielä valita.



        Tosta ravesta sen verran, että jos meinaa ottaa sitä laippaa pois sieltä, kuitenkaan laittamatta ravea - raven kanssa se vie n.4l vähemmän bensaa sadalla, jos kesässä tulee kilometerjä vaikka 5k, alkaa bensan hinta menemään samoihin käytetyn raven kanssa.

        nimenomaan


      • Rs
        sdfaasdf kirjoitti:

        nimenomaan

        Itellä -06 vakio rs muuten paitsi katalysaattori on poistettu niin huiput siinä 130-135km/h vähä vaihtelee.


      • itellä
        ASDASDDSASDSA kirjoitti:

        Se on totta että apikka ei kyllä paljoa kovempaa täystehosenakaan mee ku ton 165 mutta jos laipan katkaset ni kyllä muuten kulutus nousee tuonne 10l/100km. Ja siinä vaiheessa tulee kalliiks ajella.. Vakiona kulutus noin 5l/100km. Että siitä laskemaan että kenellä on varaa ajella sillä täystehosella tai ostaa rave ja pitää pienempi kulutus ;)

        Ei tod vie aprilia 10l/100. itelläni on tollane v.2006 rs, siin tyhjä putki ja ótettu laippa pois, isommat suuttimet, nii parhaimmillaanj oon päässy 5.5l/100km. Laskettu tarkkaan ja siin oli normaali matkaajoa ja kylällä vedättelyä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En tiiä miten te muka saatte sen viemää 10l/100km, ne on jotain mototnetin mopo poikijen juttuja!!!!!!


      • ...
        Ravemod kirjoitti:

        Oot aika pihal asioist, aprilia rs 125 menee tt:nä mittariin noin 165km/h tyhjäl putkel ja ravel eikä tod vie 10l satkul.

        viel se 10 jos vähänkin antaa leipää.


      • Testattu
        ... kirjoitti:

        viel se 10 jos vähänkin antaa leipää.

        Leipää oon kyllä antanu vaikka kuinka hirveesti, nii maxsimi kulutus on ollut 7.5/100km.
        (kiekka rajotin 10000)


      • ismo pelaa pesäpalloo
        Joohoooh kirjoitti:

        Jos Laitat sen Täys tehoseks Voi mennä 10/100km Mut sitte se menee sellaset 190km mut kuka idiootti ajaa Muuallaku moottori tiel sellast vauhtii.

        Luin äsken tossa nettimoton sivuilta että on tullut joku aprilia rs4 joka on nelitahti vehje.


    • juupa juu

      niin ja nuo nopeudet ovat mittarinopeuksia ja piikkien mittarit kusasevat 5-15km/h isommissa nopeuksissa..vakio rs kulkee OIKEATA nopeutta noin 120km/h ja TT-räsät noin 150km/h OIKEATA nopeutta. ja enempi viritetyt(154cc polini, 34mm kaasari) kulkevat luonnollisesti vielä enemmän.

      • RAVEMIES

        Mulla ois myynnissä RAVE1 ja sen ohjaus boxi. Rave uutena 500e ja boxi 130e yhteensä kummatkin 300e maksan postikulut jos joku ostaa kummatkin. Rave erikseen 250e ja boxi 70e.


      • germaa
        RAVEMIES kirjoitti:

        Mulla ois myynnissä RAVE1 ja sen ohjaus boxi. Rave uutena 500e ja boxi 130e yhteensä kummatkin 300e maksan postikulut jos joku ostaa kummatkin. Rave erikseen 250e ja boxi 70e.

        mis kunnos on? voitko lähettää kuvii sähköpostiin [email protected]


      • RS
        germaa kirjoitti:

        mis kunnos on? voitko lähettää kuvii sähköpostiin [email protected]

        Älkää te mopopojat niistä huipuista välittäkö.. se on kyllä karu totuus että vaikka jonku räsä kulkis sen 170-180 Km/h niin tuskinpa sitä tulee niin lujaa ajettuakaan.
        Pääasiahan taitaa olla se että mitä paremmin kiihtyy niin sitä parempihan se aina vaan olis. Huiput ei niinkää pääasia oo koska harvekseltaanpa sitä tulee ainakaan itselläni niin hirveenä hurjasteltua.
        Ja tottakaihan sitä kevarillaki hengestään pääse jos siihen tarve on. :)


      • AHAAAA

        Muute hyvä mut heitot ei oo noi isoja viel 100 kmh vauhis :Dkyl se menee sen 130


      • joodejoode
        AHAAAA kirjoitti:

        Muute hyvä mut heitot ei oo noi isoja viel 100 kmh vauhis :Dkyl se menee sen 130

        Kaverilla vakio 08 vm räsä huikasree 7.5 l valehtelematta saalla kilometrilla. itellä jammu ja menee 3 l satasella ja vakiona kepittäny tähän mennessä kaikki vakio räsät derbit ym.


      • Itellä
        joodejoode kirjoitti:

        Kaverilla vakio 08 vm räsä huikasree 7.5 l valehtelematta saalla kilometrilla. itellä jammu ja menee 3 l satasella ja vakiona kepittäny tähän mennessä kaikki vakio räsät derbit ym.

        Joo tämä todellakin sitä tietämättömyyttä. Miten hitossa vakio rs saa menemään 7.5l sataselle, ku ei se vie ilman raweakaan TT niin paljon. (VAKIONAKEPITTÄNY!!!!!!!!) Kuka ajelee vakio piikillä?????????? Eipä noita viivoja paljoo kannata ottaa vakiovehkeillä.


    • J

      Auto Center Tampereella on ainoa yritys suomessa joka tuo tota rs:ää suoraan täystehosena, ainoa rajoitin on kaasukahvan toiminnan rajoitus naurettavan helppo ottaa pois ja kulkee sen 170 ilman sitä. Juttelin asiasta auto centerin myyjän kanssa fmx showssa ylöjärvellä juuri eilen.

    • -08 tt: rave1 jolly

      Noniin elikkä itellä on -08 räsä. On täystehoinen ( rave1 ja jollymoton tehari ) ja huiput on siinä 160 molemminpuolin. Kiihtyvyys on kyllä hyvä ja autot ovat jäänet liikennevaloissa aika mukavasti. Siittähän nämä 2 tahti piikit ovat huonoja, että ne eivät tiedä mitään ennenn 8 tuhatta kierrosta mutta sitten ne lähtee ku tykin suusta. Ja mitä kulutukseen tulee niin kyllä, jos kyläkiesiä ajelee niin kulutus on todella suurta. Mutta matka-ajossa ei syö paljoakaan. Lopputuloksena Apikka on paras piikki ja suosittelen kyllä sitä. Vaikka jos sitä kulkupuolta halutaan vielä isommaksi niin kyllä Mitolla on mitattu tt:nä suurimmat nopeudet ( muistaakseni 177 km/h) jos ei tietenkään lasketa niitä piikkejä joihin on laitettu 154cc kone tai jopa isompi. Esim tuossa videossa mikä on youtubessa on Rs:ään kyllä laitettu isompaa konetta ja kaasaria. Mutta nyt, jos vielä mietit että minkä piikin olet ostamassa niin eikun vaan Aprilian ostoon ja ravea ja teharia kehiin!! :DD

      • apriliars

        Kyllä kannattaa hankkia rave jos laittaa TT. Sen ansiosta säästää bensaa aika mukavasti, ja matka-ajoakin pystyy harrastamaan jokinverran, koska alavääntöjä löytyy edes vähän. Kannattaa muistaa, että se rave ei todellakaan maksa mitään 500e, jos osaa oikeasta paikasta tilata. 2radista saksasta 186.90e posteineen uus rave1 setti.


      • Kokeiltu ja verrattu
        apriliars kirjoitti:

        Kyllä kannattaa hankkia rave jos laittaa TT. Sen ansiosta säästää bensaa aika mukavasti, ja matka-ajoakin pystyy harrastamaan jokinverran, koska alavääntöjä löytyy edes vähän. Kannattaa muistaa, että se rave ei todellakaan maksa mitään 500e, jos osaa oikeasta paikasta tilata. 2radista saksasta 186.90e posteineen uus rave1 setti.

        Mulla itelläni 06 Rs . TT ei ravea! maantie kulutus vähän alle 6l/100km. Ja kaveri vastaavalla laitteella mutta raven kanssa 5l/100km hyvällä tuurilla. Elikkä ei sillä 500€ ravella nyt nii hirveesti säästä, ja loppujen lopuksi onko se ees niin tarpeellinen. Ja oon ajellu yli 200km välimatkojakin ja enpä oo ravea kaipaillut! Itselläni ei ainakaa ole vielä kertaakaan mieleen tullut että raven haluaisin, koska hyvin jaksaa mennä mäetkin ylös ku pikkasen enemmän ottaa vauhtia vaan. Ja eihän se rave tuo ku alavääntöä ja mitä hittoa sillä tekee kakstahti piikisssä. Ei ainakaan kaverit oo viivoissa kertaakaan voittanu vaikka rawet on kiinni. (kaasarissa säädöt kohallaan)


      • emil_94
        Kokeiltu ja verrattu kirjoitti:

        Mulla itelläni 06 Rs . TT ei ravea! maantie kulutus vähän alle 6l/100km. Ja kaveri vastaavalla laitteella mutta raven kanssa 5l/100km hyvällä tuurilla. Elikkä ei sillä 500€ ravella nyt nii hirveesti säästä, ja loppujen lopuksi onko se ees niin tarpeellinen. Ja oon ajellu yli 200km välimatkojakin ja enpä oo ravea kaipaillut! Itselläni ei ainakaa ole vielä kertaakaan mieleen tullut että raven haluaisin, koska hyvin jaksaa mennä mäetkin ylös ku pikkasen enemmän ottaa vauhtia vaan. Ja eihän se rave tuo ku alavääntöä ja mitä hittoa sillä tekee kakstahti piikisssä. Ei ainakaan kaverit oo viivoissa kertaakaan voittanu vaikka rawet on kiinni. (kaasarissa säädöt kohallaan)

        oks sä katkaisut laipan tai korottanut sen ??


    • rsvääntö

      miten toho räsää sais hyvin alavääntöö, tietääkkö kukaa??

      • --

        tota tollaset 200 nopeudet ovat varmasti jokaisen kemmu unelmia mutta todellisuudessa vain joku hullu tappiin viritetty kemmu menee yli 200 siis tarkoitan 125 kuutioisia... sitten kun pyttyä vaihellaan 154->180->200 sitten päästään vasta noihin 200 lukemiin


    • äRäS on hyvä pyörä

      Kun täällä nyt näki tällästä ihmeellistä selitystä päätin tulla oikaisemaan muutamia asiota tietoa oikeasti tarvitseville. 1. Vakiona (11kw) RS kulkee sen 125-140 Km/h MITTARIIN (plusmiinus 5) mallista riippuen, on totta että vuoden 1998 RS ja siitä alaspäin ovat hieman ripeämpikulkuisia kun uudemmat, ilmeisesti hiukkasen erilaisen sylinterin vuoksi. 2. Vakio RS kuluttaa noin 4.5-reilu 6 litraa satasella täysin ajotavasta riippuen. Kuten täällä jo mainittiinkin. eli: jos ajat matkaa= kuluttaa vähän, jos kierrät toria= kuluttaa vitusti. 3. Sitten TT:nä eli tehari ja rave, kulkee MITTARIIN n. 160-180 km/h(säädöistä, yksilöstä ja mahdollisesta suuremmasta kaasarista riippuen). 4. TT:nä, jos vaan on rave, kulutuksen ei pitäisi hirvittävästi nousta, riippuu tietenkin säädöistä ja yksilöstä. MUTTA jos omistaa TT RS:än ilman ravea (tehari plus mahdolliset kaasari härpäkkeet) kulutus voi tosiaan kohota sinne 10 litraa tuntumaan alaväännön puuttumisen vuoksi. Tästä ikuisesta RS vs MITO kamppailusta "kumpi kulkee enmmän täysii!" en jaksa ottaa kantaa vaan olen samaa mieltä täällä useiden kanssa ja sanon että lyökää mielummin sellaset välit että menee sen reilu 130 oikeeta ja kiihtyy nii saatanasti ja menää jättämään amiksia valoista, jättäkää ne 200km/h rikkomiset suosiolla isommille pyörille.

      • .

        Aamen.


      • kysyttävää
        . kirjoitti:

        Aamen.

        Elikkä mulla on rs -08 ja olen laittamassa teharia ja isompaa suutinta, mutta pitääkö myös laittaa isompi tyhjäkäynti suutin. Luin yhdelta foorumilta että joku oli laittanu teharin ja suuttimen nii oli leikannu kiinni. Mitä tehareita suosittelisitta ja miksi?


      • Itselläni
        kysyttävää kirjoitti:

        Elikkä mulla on rs -08 ja olen laittamassa teharia ja isompaa suutinta, mutta pitääkö myös laittaa isompi tyhjäkäynti suutin. Luin yhdelta foorumilta että joku oli laittanu teharin ja suuttimen nii oli leikannu kiinni. Mitä tehareita suosittelisitta ja miksi?

        No se on ihan miten tykkää, mutta kannattaahan se tyhjäkäyntikin suutin samalla vaihtaa. Ehdottomasti Arrowin putkistoa suosittelisin tieliikenteeseen, koska se on kohtuu hintanen ja se vielä säilyttää alaväännötkin. Ja kulutuskin pysyy aisoissa. Toisin kuin jollymoton racing putkisto!


    • pippeli hyppi pitkin

      175km/h ilman kureja

      • näimpä

        Eipä muuta kuin että mulla on -03 rs arrowilla, kaasarisetillä, vakioväleillä ja piparin paneelilla, enkä huippuja tiedä! kiihtyy nuillakin sen verran reippaasti etten haluakkaan tietää! Mutta se on tosi että ilo alkaa kun mittari saavuttaa 7000rpm....


    • Konkari93

      Suosittelen raven hankkimista jos ajat yli 5000 kesässä ja sit gianelli tai arrowin tehari kulutus 5/100 noin ! Sit vaihtaa välit niin että kiihtyy paremmin ! Huipuilla eo oli niin väliä ainakaan minulla , hienompi se on jätellä valoissa amis pellejä !!!

      • safgdg

        Kyllä se tt:nä kerää kunnon vinguttamisella lähemmäs 180 km/h. Ilmanvastuksen takia kulkee kovemmi ku smotot tottakai.


    • sekopää

      Hoh hoh ottakaa selvää ensin asioista ennenkuin puhutte mitään englannista pjme:n sivuilta saatte tilattua semmoisia viriosia että varmasti saa kulkeen 210 ihan minkä räsän vaan... itselläni 03 vuoden räsä jossa itse kohdistetut kanavat, laskettu kansi, tasapää mäntä yhdellä renkaalla, kevyempi kanki, tyga performancen tehari, 35 mikunin kaasari, v-forcen läppärunko ja läpät, racing sytytys osat, ohjelmoitava cdi boxi kahdella sytkäkaaviolla, rave 2, väleinä 19 edes takana 38.... ja silti loppuu välit kesken penkitetty moottoripyörä pajalla 47 hp keskeneräisillä säädöillä ja kulkee niin saatanasti ja ottakaa myös huomioon se että aprilia rs on 125motoGp luokan pyörien kopio jossain määrin tosin kone ei ole todellakaan sama tehtaalta tullessa ja kun se tulee eurooppaan/suomeen sitä kuristetaan vielä enemmän mutta osat mitä itse omaani olen pistänyt tuli englannista ja japanista ja hintaa tuli ihan helvetisti mutta ei pärjää kiihtyvyydessä isotkaan pyörät 600 duke jää nuolemaan näppejään tätä räsää vastaan

      videota ja kuvia tulossa youtubeen ja motot.nettiin kun vaan kerkiää ja saa projektin kasaa

      • kojs,xbgfjomk

        ihan todennäköinen lukemahan toi 47 hp on koska kavella kun oli sellanen "vähän" viritetty moto gp aprilia niin ne penkitti siitä muistaakseni jotain 55 hp mutta huoltovälit sen verran lyhkäset että sylinteri piti melkeen jonkun 50-100h jälkeen vaihtaa että ne ihan huippu tehot pysyis tallella että joo.


      • Markku684894

        Minä haluan nähdä kuvan siitä eturattaan sovituksesta :DD


    • ctto

      jahas

    • wad

      Paljos mahtas mennä 06 räsä vakioväleil tehtaan tt putkel rave1?

      • kembozi

        Onko sillä mitää väliä onko rave1 vai 2?


    • skmölsmnckl

      kuinka vanhana saa ton aprilia rs 125?

      • wdewqdqwdqd

        Vasta 43,5 vuotiaana ;( ite joudun odottamaan viellä 40,4 vuotta :S


    • mopopoju

      kuulostaa aika aläyytömältä tuo homma.. mitä helvetin järkeä lähtä virittämään kevaria!? missä helvetissä ajatte niitä teidän 180 km/h nopeuksia? Ette yhtään missään. Ja kuten täällä jo joku mainitsi, kyllä niillä hengestä pääsee jos oikein napsahtaa. minulla ei itsellä ole kevaria vielä olen se "mototnetin mopopoika" mutta oon aika vakavastai jo harkinnu että ostaisi räsän. mutta pidän sen vakiona! eriasia jos on se A-luokan kortti ja saa ihan laillisesti ajaa TT-räsällä niin mikäs siinä mutta 16 vuotiaat vasta kevarin saaneet nuoret niin ihan turhaa alkaa virittelemään niitä ihan liikaa.. tämä oli minun mielipide

    • aprilia 125 arrow
    • Räsäkuskiii

      Kommentoin suoraa tähän että nää kaikki mopopoijat näkee.

      Toi 210km/h on tehty muuttamalla mittarinpyörittimen magneetin paikkaa.
      TT putkella kulkee 140km/h oikeaa nopeutta, sillä mittari kusettaa vakiona jtn 15km/h. Mie oon säätäny sen nii et se näyttää gps nopeutta. Arrowilla pääsin 152, ja kun Polinia tuli kehiin oon päässy 171. GPS tarkkuudella näyttää mun mittari, ja kaikki kannenlaskut ym viilaukset on tehty koneistamolla.

      125 kuutioises ei yksinkertaisesti riitä potentiaali 200 nopeuksiin, jos ootta ostanu vanhan motogp pyörän nii voin uskoakkin.

      • goudsgidashgkls

        Unohtu tosiaan vielä kertoa, että Raven olemassaololla ei ole mitään merkitystä huippuihin, mutta ilman sitä on vittumaista ajaa koska ennen 8000rpm ei koneessa ole yhtään hönkää. ja rave 1 ja 2 erot on se, että pneumaattinen on vittumainen asentaa, se on halvempi, ja toimintavarmuudeltaan altis paskalle ja karstalle.

        UGH, olen puhunut.


    • aprillia rs 125

      joku kulutusta kysy niin tt aprillia rs 08 itsellä syö noin 10 L / 100 km

      • Xy-62

        itellä tasakaasulla oulusta raahen välillä ajoin 160 välillä 100kmh niin kulutus oli vaa 4,5L/100km, (matka oli ainaki 80% suoraa tietä)


    • Omistaja

      Mulla on 2010 aprilia rs polinin poratulla 166 kisapytyllä, arrowin tuplaputkistolla ja kaasarin täysteho hilppeillä. 193 uskalsin gps ajaa, koska ilmanvastus kasvoi liian suureksi (pyörän muutettu kyykystä fighteriksi) . Eli noilla väleillä mitkä silloin oli, niin lähelle 210olisi mennyt. Pakko on vieläkin pitää mahollisimman pitkiä välejä, kun nostaa muuten keulaa kokoajan :D

    • kolololol

      Kun ei se vittu yli 200 tollakaan pytyllä mee...

    • jaaaa

      perkele.

    • Vitun jonnet

      Vittu täski sai päivän naurut arrowi o paskempi putki ku tyhjä putki jos te jonnet ette sitä tienny et räsii yms mis o rotaxin kone nii o aivan turha tunke mtn tehareit ku tyhjentää vakio putken kokonaa nii se o paljon parempi lukekaa vaik pyörä wikist

      • tiedät kaiken?

        otappa arrowi ja vakio putki käteen ja vertaa vähän niitä paisareita.


    • räsäbooi

      mites krossitangon laittaminen räsään?meneekö suoraan vai mitä pitää tehä?

    • 12sd434

      Miks alakierroksilla räsä röpöttää eikä tapahu mitää ei pysty antaa kunnolla kaasua vastako 6 tkm. Mitä pitäis tehä?

    • Aprilia RS

      Aprilia RS vm-10

      ittelläni peukalo keskellä kämmentä ja ajattelin viedä omani ammattilaiselle teetyttämään TT nii onko kenelläkää tietoo paljonko tästä tullaa yhtää velottamaa? :O

    • apikka on paras

      Oma räsäni jättää kotarit sun muut kisapiikit ;) 154cc, 38mm kaasari, arrowi tupla ulostulolla jotka on mittautettu ja tehty kunnolla, rave 2 löysemmällä jousella ja välejä vaihettu, kulkee sen 160 :)

    • kikkeliboii

      kyllä ne räsät saa kulkee 200 paikkeille jos iskee kaikki virit mitä siihen saa mm. takomäntä, hiilikuituläpät, rave, teharia, isompaa kaasaria, välit vaihtoon, lasketaan kantta, viilataan pyttyä, parempi ilmansuodatin ja vielä hyppylanka katkastuna :) mutta kyllä se kiihtyvyys on aina mukavempaa ku huiput ja jos virittää nui tappii nii saattaa hajota millä kilometrillä hyvänsä :D

      • sebasrs125 motogp

        Kyllä mulla on 03 räsäs sen verran terve kone että kaks pääl 170 ei ollu kovinkaan paha vääntää mittariin, tehty vaan TT:ks. .. nyt on pojjaat hakoteillä


    • vitun äpärät

      kyllä sen vanhanmallin räsän saa kulkemaa VAKIO pytyllä 195! ja arrowin putkella, soitelkaapa vaikka porin pyörä ja mopon omistajalle, kyselkää jos ette usko :)

    • seppojdkjsdk

      itellä rs 125 2t ja viritettynä kulkee 170km/h

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe