Järkyttävä SERENA!

Kooiikkoo

Kummallisesti Serenaa ei ole tuomittu täällä ? Mainokset esittävät Serenan aivan epärehellisesti...
Maanantai päivänä 20 , kuuro sadetta , paikka oli yli täynnä... Jonotus oli älytöntä. Noin tunti kolmeen suurimpaan mäkeen ... ei mitään järkee! Ulkolaiset etuilivat ja mesusivat suomalaisten yrittäessä pysyä järkevinä ja rauhallisina asiakkaina. Pariin kertaan liukas lattia kumahti , kun joku kaatui ... Ne olivat kylläkin juuri ulkolaisia lapsia , jotka juoksentelivat....
Mietin paikan ongelmaa... Koska pitkä mäki kestää yhden laskijan osalta pitkän aikaa, jonot muodostuvat järjettömiksi... Ei tule olemaan toimiva paikka. Liikaa sotkua, liikaa tungosta, ei järjestystä, EI VASTINETTA RAHALLE.
Ei ikinä enään SERENAAN !!!

110

28462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • änkeemään

      Kuka sinne käskee änkeemään itsensä juuri heinäkuussa ? Kesäkuussa tai elokuussa paljon vähemmän väkeä. Hieman järkeä tuohonkin...

      • jei!

        Niimpä! itse käytiin joulukuun viimisinä päivinä, eikä ruuhkan ruuhkaa!!! ulkona ei tietenkään mitään uimajuttuja ollut mutta kyllä sisälläkin riitti paljon tekemistä.
        KANNATTAA VALITA AJANKOHTA JOLLOIN EI OLE PALJON VÄKEÄ!!!! miettikää vähän hyvät ihmiset!

        Itse satutin huuleni, mutta eihän se menoa haitannut.... :)


    • kerta siellä

      Paikka on tosi likainen ja vedessä oli mm naisten verinen tamboni. Ei enään koskaan sinne.

      • Ei_ole_noin

        ..ei kai menkat voi olla naisella este lähteä nauttimaan vesipuistosta tai muusta hauskasta?! Jos ja KUN ei niin mietippä itse miten voi mahdollisesti käydä jos sinull aon menkat ja hypit hulluna vedessä ja lasket mäkiä....voihan siinä rytäkässä tamponikin irrota omalta paikaltaan ja ei sille voi mitään... Inhimmillistä. Siivoojat ym valvojat, henkilökunta pitävät paikan kyllä siistinä ja kun heille sanotaan, he tekevät asialla jotain..samassa sekunnissa ei voi tai jos kukaan ei ilmoita.. KAIKKEA ei voi nähdä jos on tärkeämpääkin tekemistä kuten ihmishenkien pelastamista tai asioiden rullaamista asiakaspalvelun kautta. Ongelmiin puututaan jos niistä ilmotetaan tai ne huomataan. Ota järki käteen!


    • tiedossa

      Paikan ko. maine on ollut ainakin meille tiedossa ja on vältelty ihan tietoisesti sinne menoa.
      (ruuhkat, itänaapureita liikaa ja tapaturmariski).

      • viimeistä kertaa

        Eli ei koskaan enää. Se oli heinäkuun alkupäivä, en muista tarkkaan mikä mut ei viikonloppu kuitenkaan. Sairaasti porukkaa, jonotus älytöntä kaikkiin mäkiin(noin tunti)
        Ei tartte enää kyllä mennä, mutta tulipahan koettua tuokin.


      • never again
        viimeistä kertaa kirjoitti:

        Eli ei koskaan enää. Se oli heinäkuun alkupäivä, en muista tarkkaan mikä mut ei viikonloppu kuitenkaan. Sairaasti porukkaa, jonotus älytöntä kaikkiin mäkiin(noin tunti)
        Ei tartte enää kyllä mennä, mutta tulipahan koettua tuokin.

        Olimme tänään serenassa, ihan hirveä kokemus. nuoret pojat lkaskivat miten sattuu, näin miten 4 tömähti toistensa päälle ja yhdeltä meni alahampaat ja yksi piteli päätään., Ihan oikein heille!
        Pisimmässä ja hitaassa sisämäessä paloi vihreä valo koko ajan, niinpä minunkin päälleni meinasi laskea aikuinen mies. Villivirrassa pari läskiä maatuskaa yritti tappaa.
        Eikä taida olla mitään rajaa minkä verran porukkaa lasketaan sisään, väkeä oli sietämättömän paljon.

        Eikö kukaan tarkastaja käy siellä valvomassa valvonnan tasoa? Esim. liukamäkien yläpäähänä pitää ehdottomasti laittaa valvojat, ei valot auta ja varsinkaan kun eivät toimi.

        Ravintolassa ruoka-annosta sai odottaa 45 minuuttia, vaikka sinänsä ei ollut tungosta.


      • never again
        never again kirjoitti:

        Olimme tänään serenassa, ihan hirveä kokemus. nuoret pojat lkaskivat miten sattuu, näin miten 4 tömähti toistensa päälle ja yhdeltä meni alahampaat ja yksi piteli päätään., Ihan oikein heille!
        Pisimmässä ja hitaassa sisämäessä paloi vihreä valo koko ajan, niinpä minunkin päälleni meinasi laskea aikuinen mies. Villivirrassa pari läskiä maatuskaa yritti tappaa.
        Eikä taida olla mitään rajaa minkä verran porukkaa lasketaan sisään, väkeä oli sietämättömän paljon.

        Eikö kukaan tarkastaja käy siellä valvomassa valvonnan tasoa? Esim. liukamäkien yläpäähänä pitää ehdottomasti laittaa valvojat, ei valot auta ja varsinkaan kun eivät toimi.

        Ravintolassa ruoka-annosta sai odottaa 45 minuuttia, vaikka sinänsä ei ollut tungosta.

        Pahin puute unohtui: vesi oli aivan liian kylmää. Tropiclandiassa on 32, ihanaa, mikä lie ollut tuolla lämpötila. Ja kun ulkona vielä kylmä, meni kyllä rahat,19 euroa, hukkaan.


      • Ei_ole_noin

        Eväätte siis tietoisesti hauskuuden...joillekin Serena-päivä on jopa koko vuoden kohokohta ja henkilökunta on ammattitaitoista. Olen itse kuullut tämän. Uskon asiakkaita enemmän kuin nirppanokkia jotka tykkäävät työkseen valittaa kun muutakaan tekemistä ei ole..


      • Ei_ole_noin
        never again kirjoitti:

        Olimme tänään serenassa, ihan hirveä kokemus. nuoret pojat lkaskivat miten sattuu, näin miten 4 tömähti toistensa päälle ja yhdeltä meni alahampaat ja yksi piteli päätään., Ihan oikein heille!
        Pisimmässä ja hitaassa sisämäessä paloi vihreä valo koko ajan, niinpä minunkin päälleni meinasi laskea aikuinen mies. Villivirrassa pari läskiä maatuskaa yritti tappaa.
        Eikä taida olla mitään rajaa minkä verran porukkaa lasketaan sisään, väkeä oli sietämättömän paljon.

        Eikö kukaan tarkastaja käy siellä valvomassa valvonnan tasoa? Esim. liukamäkien yläpäähänä pitää ehdottomasti laittaa valvojat, ei valot auta ja varsinkaan kun eivät toimi.

        Ravintolassa ruoka-annosta sai odottaa 45 minuuttia, vaikka sinänsä ei ollut tungosta.

        Ihmiset, asiakkaat itse aiheuttaa itse asiassa tuon valoefektin liukumäissä. Tiedän miten ne toimivat ja ne menevät oikosulkuun jos joku laskee kaksin, kolmin tms.... Vain yksi kerrallaan. Tästä johtuen veden virtaus estyy ja meno hidastuu...toiset tulevat päälle.. Valvojia varmasti oltaisiin laittamassa joka paikkaan, mutta asiaan voi puuttua toisellakin tapaa ilman, että hommataan paikkaan lisää "tungosta" nyt vain valvojien eikä asiakkaiden nimissä..


      • Ei_ole_noin
        never again kirjoitti:

        Pahin puute unohtui: vesi oli aivan liian kylmää. Tropiclandiassa on 32, ihanaa, mikä lie ollut tuolla lämpötila. Ja kun ulkona vielä kylmä, meni kyllä rahat,19 euroa, hukkaan.

        Paikat eivät ole vertailukelpoisia sillä Serena on pohjoismaiden SUURIN vesihuvipuisto. Jos siltä kantilta mietitään asiaa, niin jos vesikin olisi trooppisissa lämpötiloissa niin vesi likaantuisi nopeammin suuren suosion asiakkaiden keskuudessa saaneessa Serenassa ja tulisi ongelmia. Kun vesi on noin 27 asteista niin vesi on kyllä lämmintä (itse kesällä riittää 22 jotta menen järveen uimaan) ja ei tarvitse klooria lisää kun ei ole niin kiehuvaa vettä..ja senhän kuuluu virkistää! Porealtaissa voi lämmitellä ja saunoissa!


      • iloa_____________elämään
        Ei_ole_noin kirjoitti:

        Eväätte siis tietoisesti hauskuuden...joillekin Serena-päivä on jopa koko vuoden kohokohta ja henkilökunta on ammattitaitoista. Olen itse kuullut tämän. Uskon asiakkaita enemmän kuin nirppanokkia jotka tykkäävät työkseen valittaa kun muutakaan tekemistä ei ole..

        Oi että ottaa suurin osa viesteistä päähän.. "iik vesi on liian kylmää", "voi ei hius vedessä" mutta tämä sai hymyn huulille :) En ole itse serenassa käynyt , mutta uskon että se on ihana paikka!

        Onko aina pakko valittaa? Itse kävin italiassa vesipuitossa ja sielläkin tunnit jonot. Mutta kyllä kannatti! Ja jos vesien likaisuus haittaa niin kannattaa käydä englannissa, ei suomen taso enää itkettä... Mutta ei siihenkään kuole! Suomessa ollaan vaan tottu niin ylisteriiliin...


      • nauruista
        never again kirjoitti:

        Olimme tänään serenassa, ihan hirveä kokemus. nuoret pojat lkaskivat miten sattuu, näin miten 4 tömähti toistensa päälle ja yhdeltä meni alahampaat ja yksi piteli päätään., Ihan oikein heille!
        Pisimmässä ja hitaassa sisämäessä paloi vihreä valo koko ajan, niinpä minunkin päälleni meinasi laskea aikuinen mies. Villivirrassa pari läskiä maatuskaa yritti tappaa.
        Eikä taida olla mitään rajaa minkä verran porukkaa lasketaan sisään, väkeä oli sietämättömän paljon.

        Eikö kukaan tarkastaja käy siellä valvomassa valvonnan tasoa? Esim. liukamäkien yläpäähänä pitää ehdottomasti laittaa valvojat, ei valot auta ja varsinkaan kun eivät toimi.

        Ravintolassa ruoka-annosta sai odottaa 45 minuuttia, vaikka sinänsä ei ollut tungosta.

        Suuri kiitos hyvistä nauruista ----pari läskiä maatuskaa yritti tappaa ;) Hahaaaa! Nauran tätä ainakin viikon :)


      • Anonyymi
        Ei_ole_noin kirjoitti:

        Eväätte siis tietoisesti hauskuuden...joillekin Serena-päivä on jopa koko vuoden kohokohta ja henkilökunta on ammattitaitoista. Olen itse kuullut tämän. Uskon asiakkaita enemmän kuin nirppanokkia jotka tykkäävät työkseen valittaa kun muutakaan tekemistä ei ole..

        Niin ja joillekin ei ole


    • uhrit

      Niin mainoksissa voidaan esittää asiat miten halutaan.
      Mainoksien mukaanhan siellä on tillaa, vaikka kuinka ja niin mukavaa.
      totuus kuitenkin on toinen, eli ahdasta, paskasta, tunkua, kiilaamista ja kaikkea sellaista.
      Lisäksi suomenkieli alkaa olla sielä niitä vähemmistökieliä, hyvä kun vielä suomeksi sentään jotain palvelua saa.
      Itse olen lopettanut ko. paikassa käynnit vuosia sitten (vaikka maksutta pääsisin sisään) ja käyn ainoastaan viemässä ja hakemassa porukkaa, jotka ei ole vielä tajuneet paikan nykyistä luonnetta, mutta sehän in heidän ongelmansa.
      Joskus siellä odottelen päivän, että saan matkaajat kyytiin ja sitten kuuntelen sitä noitumista ja manaamista siitä, minkälaista oli ja kuinka tyhmää ja tylsää jne jne.
      Jotenkin tuntuu, että enemmistön mielipiteenä on, "ei tänne enää koskaan"

      • hyvä tietää

        Hyvä kuulla että tiedän todellakin suunnata vaikka jonnekin kylpylään kauemmaksi. Jotain tän suuntasta olin joskus aikaisemmin kuullutkin.


      • mutta ei enää
        hyvä tietää kirjoitti:

        Hyvä kuulla että tiedän todellakin suunnata vaikka jonnekin kylpylään kauemmaksi. Jotain tän suuntasta olin joskus aikaisemmin kuullutkin.

        Olin minäkin kuullut mutta jostain syystä menimme vaan. No, kokemushan se oli tuokin vesihelvetti.
        Äsken löysin lehtilaatikosta serenan esitteen. Mitä soopaa! Eikä mainita veden lämpöä, olisi pitänyt arvata siitä että ei ole erityisen lämmintä.


    • mitataan aina aamulla

      koska illalla vesi on niin paskaista, että paikka pitäisi sulkea.

      • sesonki aikana

        jos menee sesonki paikkaan siellä tosiaan on ruuhkaa ja saattaa joutua odottamaan vuoroaan. Kyllä ne neukut tilaa antaa siinä missä muutkin, kun asian heille tekee selväksi. Tuskin kuitenkaan paikan henkilökunta sitä veristä tamponia veteen on pistänyt, kyllähän se on asiakkaan viemä. Lasten valvominen kyllä kuuluu ensisijaisesti niiden vanhemmille. Tietty jos ei osaa, niin syntipukki pitää etsiä vaikka vesipuistosta, huh huh. Itse olen ollut aina tyytyväinen kun olemme olleet serenassa. Ainut virhe siellä on yksi kaide joka pilaa saunomisen nautinnon, mut se lienee pieni haitta. Noh me välttelemmekin ruuhkahuippuja lomailtaessa lasten kanssa.


      • hirrrveä
        sesonki aikana kirjoitti:

        jos menee sesonki paikkaan siellä tosiaan on ruuhkaa ja saattaa joutua odottamaan vuoroaan. Kyllä ne neukut tilaa antaa siinä missä muutkin, kun asian heille tekee selväksi. Tuskin kuitenkaan paikan henkilökunta sitä veristä tamponia veteen on pistänyt, kyllähän se on asiakkaan viemä. Lasten valvominen kyllä kuuluu ensisijaisesti niiden vanhemmille. Tietty jos ei osaa, niin syntipukki pitää etsiä vaikka vesipuistosta, huh huh. Itse olen ollut aina tyytyväinen kun olemme olleet serenassa. Ainut virhe siellä on yksi kaide joka pilaa saunomisen nautinnon, mut se lienee pieni haitta. Noh me välttelemmekin ruuhkahuippuja lomailtaessa lasten kanssa.

        Minulle on ihan sama kuka verisen tamponin veteen on pistänyt ja kuka ei valvo pentujaan, totuus on että paikka on hirveä, oli se sitten kenen vika hyvänsä.

        Viime lauantaina oli kuulemma vedet kylmenneet täysin, suihkussa jääkylmää vain, kertoi iltalehti. ei hyvistystä, ainoastaan iltalipusta 15 % alennus.


      • Ei_ole_noin

        Mikäköhän ihmisillä reipoo...?! YLEISET kuntosalit, huvipuistot, vesipuistot, kylpylät ym..niissä käy niin paljon väkeä että tietenkin se jollain tasolla näkyy kun ihmiset eivät tee itse asian eteen mitään. Kaikki eivät käy suihkussa ennen altaaseen menoa, pikku lapset uida polskivat koko päivän, hörppivät kloorivettäkin innostuksissaan ja silti vessassa ei käydä pahemmin... Kloori puhdistaa..sitä on runsaasti..mutta asiakkaat ITSE ei itse paikat jotka mahdollistaa asiakkaille jotain ole tästä syyllisiä. Jokainen voisi kantaa oman kortensa kekoon.


      • Ei_ole_noin
        hirrrveä kirjoitti:

        Minulle on ihan sama kuka verisen tamponin veteen on pistänyt ja kuka ei valvo pentujaan, totuus on että paikka on hirveä, oli se sitten kenen vika hyvänsä.

        Viime lauantaina oli kuulemma vedet kylmenneet täysin, suihkussa jääkylmää vain, kertoi iltalehti. ei hyvistystä, ainoastaan iltalipusta 15 % alennus.

        Ja mietippä vielä, että jos kaikki suihkut on samaan aikaan päällä niin eihän kuumaa vettä voi riittää kaikille!? Joissakin paikoissa on jopa niin, et jos toisesta paikasta on vesi käytössä jo niin toisaalta loppuu kokonaan... Näin hullusti asiat eivät ole esim. Serenassa. Ja jos noin äklöttää likaisuus niin mieti itse miten asiaan olisit voinut puuttua. Ja mieti jos itse olisit sotkenut..ei se silloin niin pahalta tuntuisi. Jos kaikki ajattelevat näin, älä ihmettele ja päivittele vaan tarjoa apuasi!!!!


    • Kooiikkoo

      Sesonkiaikanakin paikan täytyy palvella asiakkaita. Miten esim toukokuussa ulkoaltaita edes voisi käyttää...
      Serena on bisnes, jonka valttikortit ovat arveluttavia. Valtava koko/asiakaspotentiaali, kylmät vedet , työntekijät suurimmaksi osaksi kesätyöntekijä tyyppiä.
      Olisi kiva tietää faktaa luokkaantumisista... En nimittäin koskaan ole nähnyt niin montaa potentiaalista loukkaantumis mahdollisuutta/tilannetta kuin sinä päivänä Serenassa. Kaikki suomen huvipuistot ja puolet kylpylöistä on kierretty.
      Itsekkin erillaisten tilaisuuksien järjestämisessä mukana olleena, tiedän että ambulanssi henkilökuntineen vaadittiin paikalle, vaikka meno oli todella turvallista verrattuna Serenaan.

      • Ei_ole_noin

        Hommat on hoidossa kyseisessä paikassa...ihmiset itse vaan tekevät ongelmia ongelmittomistakin asioista. E tarvita esim kuin pelkkä yliväsyminen niin jo alkaa koheltaminen...tai tottelemattomuus, ei totella henkilökuntaa. Tällöin henkilökuntakin on jo tehnyt parhaansa mutta ei kukaan voi pakottaa toisia tekeen oman pillinsä mukaan.....loppu päätös kun jää ana sille toiselle. Vai pystytkö sinä elämään toistenkin elämää?


    • Seppo.

      Meillä myös muutaman vuoden takaa kokemus Serenasta ja vielä talviaikaan. Sisällä oli kylmä ja paikat likaisia mm. lasten kakkaa oli lattioilla ihmisten tallottavana. Eikä paljon siivoojia näkynyt. Ulkona piti jonottaa talvipakkasessa ja porukkaa paljon. Emme kyllä mene toiste, vaikka mainoksessa näyttääkin niin hienolta paikalta.

      • Ei_ole_noin

        Kyllä siellä näkyy siivoojia...kolmekin käyskentelemässä.... Jos paskaa on lattioilla niin mietippä äidin ja isän osuutta asiaan! Osuus puuttuu täysin.


    • Ei_ole_noin

      Hetkonen Valittaja..eikös juuri jonottaminen kerro siitä, että paikka on hyvä ja SUOSITTU!? Itse valitsen paikat (ravintolasta lähtien) sen mukaan missä on eniten väkeä koska se kertoo tasosta. Mitä väliä jos joutuu jonottamaan - se on sen arvosta. Jos tyhmästä valitetaan, kannattaisi pitää mölyt mahassaan. Jonoja on ollut, on nyt ja tulee olemaan aina suosituissa paikoissa! Ken sitä ei käsitä saakin pysyä niistä poissa jaloista ettei heihin kompastu!!

      • onpas onpas juuri noin

        Mikäs tollo täällä on käynyt vääntämässä naamaansa ja serenaa puolustelemassa? tuskin olet edes itse siellä käynyt.


    • Perussuomalainen.!,2

      Mäkin kävin siel 2 vuotta sitten,enkä mene uudelleen.Altaat täynnä ihmisiä ja venäläisiä :).
      Venäläiset pissailee sinne altaaseen yms.

      • löjkölj

        Paljon fiksumpi paikka on Flamingo.
        Ihmettelen, että kuka enää suostuu Serenaan menemään kun Flamingo avattiin.
        Serena jossain metsässä jonne todella huonot yhteydet,


      • kiles

        Olin eilen Serenassa ja järkytyin millaisia sikoja ja paskapunkkeja on suomalaiset. Saunaan painoivat suihkussa käymättä ja uikkarit päällä.Höyrysaunassa nuoret tytöt heittelivät alusia pitkin saunaa.Olen kuullut Venäläisten tekevän tätä mut eilen Serenassa oli vähän venäläisiä ja he käyttäytyivät ohjeiden mukaan.HÄVETKÄÄ SUOMALAISET!


      • vauhdit
        kiles kirjoitti:

        Olin eilen Serenassa ja järkytyin millaisia sikoja ja paskapunkkeja on suomalaiset. Saunaan painoivat suihkussa käymättä ja uikkarit päällä.Höyrysaunassa nuoret tytöt heittelivät alusia pitkin saunaa.Olen kuullut Venäläisten tekevän tätä mut eilen Serenassa oli vähän venäläisiä ja he käyttäytyivät ohjeiden mukaan.HÄVETKÄÄ SUOMALAISET!

        verisen v-rätin avulla. Kyllä on luistoa, että heikompaa hirvittää!!! Siinä jää suomitantat alle kun Irinat lähtee liukuun. Hei alta pois vaan!


      • Älä puhu
        kiles kirjoitti:

        Olin eilen Serenassa ja järkytyin millaisia sikoja ja paskapunkkeja on suomalaiset. Saunaan painoivat suihkussa käymättä ja uikkarit päällä.Höyrysaunassa nuoret tytöt heittelivät alusia pitkin saunaa.Olen kuullut Venäläisten tekevän tätä mut eilen Serenassa oli vähän venäläisiä ja he käyttäytyivät ohjeiden mukaan.HÄVETKÄÄ SUOMALAISET!

        Kyllä venäläiset vetää mitalisijat tuossa törkyisyydessä. Meikit naamassa altaaseen ja saunaan. Onko silloin peseydytty? Entäs hikisenä saunasta altaaseen kun on istuttu siellä uimapuku päällä. Kiitos ei tarvitse tulla turistina Suomeen.


    • ---

      Joo ihan samaa mieltä, että Serena on ihan hirveä paikka. Kerran kävin, noin vuos sitte, enkä kyllä uudestaan menis vaikka maksettaisiin. Pukuhuoneet ja peseytymistilat kyllä ihan ok, mut se allasosasto oli kyllä jotain niin järkyttävää. Tungosta oli ja ulkomaiset nuoret (pojat) todellakin etuilivat jonoissa. Liukumäet ihan hauskoja ja kivoja, mutta tosiaankin kun jotkut eivät malta odottaa vuoroaan ja laskevat päälle...
      Allasosasto ei myöskään ollut niin iso tai miellyttävä kuin esitteissä, ja muutenkin paikat sottaisen ja nuhjuisen näköiset. Tuli sellainen olo, että äkkiä pois täältä.

      Itse olen siis 17-vuotias tyttö ja en pitänyt siis ollenkaan. Tosin osa perheenjäsenistäni, joidenka kanssa siellä olin, pitivät paikkaa ihan huippupaikkana. Luultavasti enemmän lasten mieleen tämä paikka...

    • Ei serena...

      Ei Serena ole mikään huono paikka ! :o Kävin n. vuosi sitten ja hauskaa oli. Jonoissa aina n. 5 henkilöä, vesi lämmintä, paljon laitteita, ei roskia / muuta epämiellyttävää, henkilökuntaa oli hiukan joka puolella ja he vielä OSASIVAT neuvoa ja auttaa.

      Pieni vinkki. ÄLKÄÄ KÄYKÖ SERENASSA RUUHKA-AIKOIHIN ! Sillon kaikki on paremmin.

    • h

      Huvittavaa että suomalaiset kuvittelevat olevansa aina niitä "järkeviä" Suomalaiset ovat liian omahyväistä kansaa. Ihmiset on aina helppo tuomita kansalaisuudellaan. Ehkä ulkomaalaiset lapset ovat iloisempia ja elävämpää kansaa.

      *Ulkolaiset etuilivat ja mesusivat suomalaisten yrittäessä pysyä järkevinä ja rauhallisina asiakkaina. Pariin kertaan liukas lattia kumahti , kun joku kaatui ... Ne olivat kylläkin juuri ulkolaisia lapsia , jotka juoksentelivat....*

      • Jormans

        Ihme porukkaa täällä ruikuttamassa. Joku vertaa Serenaa kuppaseen tropicladiaan(sama kun vertaisi Ferraria Ladaan), joku valittaa suomalaisista joku ulkomaalaista.
        Jos joku etuilee otat olkapäästä kiinni ja kerrot missä jonon pää on... avatkaa suunne muuallakin kuin netissä.
        Mitä jos menette järveen uimaan, onko sekin "liian likaista"... ei sitä vettä juoda kuulu niin kuin ei järvessäkään. Ja voi taata teille että vesi on myös illalla puhtaampaa kuin lähijärvessä.
        Entäpä mahtavatko jonot kertoa jotain laadusta? KYLLÄ... ei ihmiset jaksa jonottaa tuntia jos laitteet ovat huonoja.... ja nämä jonot ilmestyvät yhä uudelleen ja uudelleen.

        Teille ruikuttajlle ilmeisesti pitäisi olla täysin oma privaatti huvittelupaikka mikä steriloitaisiin kerran tunnissa, ruoka olis ilmasta ja liukuportaat veis liukumäen päälle, perse pestäis henkilökunnan toimesta ja hintaa sais olla max 6e.

        Serena on loistava paikka niin kesällä kuin talvella. Suosittelen lämpimästi.


      • Minä taas
        Jormans kirjoitti:

        Ihme porukkaa täällä ruikuttamassa. Joku vertaa Serenaa kuppaseen tropicladiaan(sama kun vertaisi Ferraria Ladaan), joku valittaa suomalaisista joku ulkomaalaista.
        Jos joku etuilee otat olkapäästä kiinni ja kerrot missä jonon pää on... avatkaa suunne muuallakin kuin netissä.
        Mitä jos menette järveen uimaan, onko sekin "liian likaista"... ei sitä vettä juoda kuulu niin kuin ei järvessäkään. Ja voi taata teille että vesi on myös illalla puhtaampaa kuin lähijärvessä.
        Entäpä mahtavatko jonot kertoa jotain laadusta? KYLLÄ... ei ihmiset jaksa jonottaa tuntia jos laitteet ovat huonoja.... ja nämä jonot ilmestyvät yhä uudelleen ja uudelleen.

        Teille ruikuttajlle ilmeisesti pitäisi olla täysin oma privaatti huvittelupaikka mikä steriloitaisiin kerran tunnissa, ruoka olis ilmasta ja liukuportaat veis liukumäen päälle, perse pestäis henkilökunnan toimesta ja hintaa sais olla max 6e.

        Serena on loistava paikka niin kesällä kuin talvella. Suosittelen lämpimästi.

        Jouduin taas käymään... Älytön paikka! Ymmärrän sen jos nuoret pitävät väenpaljoutta hyvän paikan merkkinä mm. ravintoloissa yms. SERENA on esimerkki järjettömästä joukko sikailusta. Koska kuri ei pysy isossa kylpylässä niin kaikki käyttäytyvät eläimellisesti. Mm. likaista ja luikasta joka puolella , valvojat eivät puutu etuileviin, lapsia kiusattiin pukutiloissa (humalaiset nuoret potkivat ovia ja pelottelivat...) ... Ainoa millä tämä paikka voi toimia on valtava asiakas paine, joka ei tunne paikkaa.....


      • hudufelt
        Minä taas kirjoitti:

        Jouduin taas käymään... Älytön paikka! Ymmärrän sen jos nuoret pitävät väenpaljoutta hyvän paikan merkkinä mm. ravintoloissa yms. SERENA on esimerkki järjettömästä joukko sikailusta. Koska kuri ei pysy isossa kylpylässä niin kaikki käyttäytyvät eläimellisesti. Mm. likaista ja luikasta joka puolella , valvojat eivät puutu etuileviin, lapsia kiusattiin pukutiloissa (humalaiset nuoret potkivat ovia ja pelottelivat...) ... Ainoa millä tämä paikka voi toimia on valtava asiakas paine, joka ei tunne paikkaa.....

        Kuinka tyhmä ihminen saa olla jos menee uudelleen paikkaa josta ei pidä??
        Vastaus: Todella tyhmä
        Mikä ihmeen "asiakas paine"??


      • fffuuu
        Minä taas kirjoitti:

        Jouduin taas käymään... Älytön paikka! Ymmärrän sen jos nuoret pitävät väenpaljoutta hyvän paikan merkkinä mm. ravintoloissa yms. SERENA on esimerkki järjettömästä joukko sikailusta. Koska kuri ei pysy isossa kylpylässä niin kaikki käyttäytyvät eläimellisesti. Mm. likaista ja luikasta joka puolella , valvojat eivät puutu etuileviin, lapsia kiusattiin pukutiloissa (humalaiset nuoret potkivat ovia ja pelottelivat...) ... Ainoa millä tämä paikka voi toimia on valtava asiakas paine, joka ei tunne paikkaa.....

        Eilen oltiin serenassa ja ei ollut tietoakaan riehuvista lapsista, humalaisista nuorista tai likaisista paikoista.
        Jonoissa ei edes pysty etuilemaan jos et itse halua. Siivoojat pesivät paikkoja kokoajan.
        Ihana rentouttava paikka! :)


      • 41546246254512545451
        Minä taas kirjoitti:

        Jouduin taas käymään... Älytön paikka! Ymmärrän sen jos nuoret pitävät väenpaljoutta hyvän paikan merkkinä mm. ravintoloissa yms. SERENA on esimerkki järjettömästä joukko sikailusta. Koska kuri ei pysy isossa kylpylässä niin kaikki käyttäytyvät eläimellisesti. Mm. likaista ja luikasta joka puolella , valvojat eivät puutu etuileviin, lapsia kiusattiin pukutiloissa (humalaiset nuoret potkivat ovia ja pelottelivat...) ... Ainoa millä tämä paikka voi toimia on valtava asiakas paine, joka ei tunne paikkaa.....

        serena on yksi suomen parhaista paikoista saatana! ei mitään järkeä tänne hiton suomi kaksneloseen turhaan tuputtaa paskaa.


    • Serenaa puolustellen!

      Itse olen käynyt useasti elämäni aikana kyseisessä paikassa. Minusta tuntuu, että ette edes tahdo nauttia siintä, mitä serenassa saa? ''IIK! Lattialla on kakkaa! PÄIVÄ PILALLA''. Olen minäki kaikenlaisiin likoihin ja tahroihin serenassa törmännyt, mutta en ole antanut niiden viedä hauskuutta pois. Ja mitä pahaa kylmässä vedessä on ? Eihän se ole lainkaan erilaista kuin kuuma vesi? Hypätkää vain järveen ja tiedätte, miltä vesi oikeasti tuntuu!

      • klc they

        vittu valittajat perseeseen!!! vittu kylpekää koko perhe vessanpöntössä tai omassa paskassanne, iha sama, mutta serena on hyvä, ja jos et pitänyt, nii älä mene toiste, ja älä tule tänne valittamaan!!!!


      • 12.v tytsy

        Te puhutte ku jotkut ryssät! Järkytyin, ku näin nää viestit. Oon haloo ylihuomenna 12 vuotta. Miettikää mitä tänne kirjotatte! Joku pikkunen voi vaik tulla tänne kattelee ja kysyy äitiltään: "Äiti, mikä on huoran vittu?" Te ootte varmaan jotain elämäänne kyllästyneitä keski- ikäsii naisii ja miehii... Eikö teil oo muuta tekemistä ku tulla tänne purkaa vihaanne ja suruunne?? Hankkiutukaa hoitoon! P.S: Uskon sua nimimerkki fffuuu.


      • saman ikäinen
        12.v tytsy kirjoitti:

        Te puhutte ku jotkut ryssät! Järkytyin, ku näin nää viestit. Oon haloo ylihuomenna 12 vuotta. Miettikää mitä tänne kirjotatte! Joku pikkunen voi vaik tulla tänne kattelee ja kysyy äitiltään: "Äiti, mikä on huoran vittu?" Te ootte varmaan jotain elämäänne kyllästyneitä keski- ikäsii naisii ja miehii... Eikö teil oo muuta tekemistä ku tulla tänne purkaa vihaanne ja suruunne?? Hankkiutukaa hoitoon! P.S: Uskon sua nimimerkki fffuuu.

        oikein 12.v tytsy! jos ei kelpaa teille serena niin älkää käykö! ootte jotakin elämäänne v-tt--nt-neita valittajatanttoja ja turmiolan tommeja...


      • suomalainen8rygåa08e
        saman ikäinen kirjoitti:

        oikein 12.v tytsy! jos ei kelpaa teille serena niin älkää käykö! ootte jotakin elämäänne v-tt--nt-neita valittajatanttoja ja turmiolan tommeja...

        menin serenaan toiveissani upeasta kesäpäivästä altaalla, kun menin parkkipaikalle venäläinen turisti lauma ryntäsi hikisestä bussista etuilemaan jonossa ja yksi varasti lompakonkin, sisällä sitten menin naistenpukuhuoneeseen niin joku läski ryssä tuli sinne muna paljaana, kun pääsin ite altaille niin jonotin uutuus liukumäkeen n.5 tuntia ja sitte huomasin että kello oli jo liikkaa ja minun pitäisi lähteä pelastamaan mailmaa typerän näköisessä supermies puvussa


    • kerina

      menkää valittamaan sinne Serenaan ja antakaa palautetta. Täällä on turha valittaa jos ette lähtiessänne antaneet mitään palautetta paikanpäällä. Niin asioihin vaikutetaan , eikä suomipalstalla kiroillen.

      Niin, tiedän, ette uskalla sanoa kasvotusten ja omalla nimellä, niin raukkamaisia suomalaiset on. Antavat toisten talloa jalkoihin, ja mitään ei sanota. Sitten kotona neljän seinän sisällä valitetaan ja haukutaan. Tämä nimetön netti valittelu on oikea kultakaivos suomalaiselle, jotka ei osaa antaa palautetta oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Täällä jokainen ruikuttaja uskaltaa kun ei tarvitse kasvojaan näyttää.

      • saguu

        serena on serena


      • tollo ja pöllö
        saguu kirjoitti:

        serena on serena

        ja samaa tasoa kävijät, tätä ketjua kun lukee


    • 11.w serenaan menijä

      12.v tytsy ja saman ikäinen Ei_Ole_Noin ja Jormans olen kyllä täysin samaa miletä kanssanne.. olemme 2.8 menossa serenaan ja kiinostaisi kuulla muutakin kuin valituksia..tosiaan voi joku esim. 7.w lapsi tulla ja katella et äiti mikä se huoran vittu on..ja juuri menossa serenaan niin pienemmät lukijat säikylttelette turhaan pois..Miettikääpä ihmiset jos kukaan ihminen ei ole täydellinen, miten voisi joka paikka olla.. Laittakaa oma osuus avuksi sinne..Omat jäljet siivotaan..Tottakai..:)

      • oottelapsellisii....

        Ootteko vähän lapsellisii. Tulla nyt tänne valittamaan. Mun mielestä Serena on hyvä paikka. Teille on näköjään niin hirveetä jokainen asia, että jokainen asia täytyy olla täydellinen. Mitä se muuttaa asioita jos te tänne tuutte vittuilemaan? Haluatteko tosiaan että kukaan muukaan ei pidä serenasta, vai mikä tässä on jutun jujuna? Pitäkää se iso turpanne kiinni ja menkää johonkin helvetin valtamereen uimaan.. Sanokaa sitten onko serenassa surkeat paikat.. Eikö teillä TODELLAKAAN oo muuta elämää, ku valittaa näin mitättömistä asioista.. --.-- Voitte myös pitää asian omana tietonanne eikä tarvitse tulla valittamaan tänne. Jos on ihan hirveä pakontunne valittaa jostain, niin menkää herranjestas valittamaan henkilökunnalle, ei meille, ei me voida tehdä asialle yhtään mitään.. Vai eikö rohkeus riitä mennä puhumaan niille suoraan kun meille täytyy tulla valittamaan. Menkää sitten sanomaan nää samat tekstit mitä tähän kirjotitte,niin henkilökunnalle, ette varmasti kehtaa! Voisi sitä ilmaista valituksensa järkevämmin-.- Eikä vettä voi pitää 30 asteessa koko ajan. Tiedättekö että lämmitys maksaa. Ja vielä kun poitää monta allasta lämmittää niin aika suuret laskut tulee vaikka olisikin rikas paikka. Ajatelkaa onko helppoa pitää paikka siistinä, kun roskaa tulee jatkuvalla syötöllä. Menkää itse siivooman paikat niin tiedätte varmaan miltä tuntuu siivota jatkuvasti. OOtte niin lapsellisii valittajat... huoh -.- Serena on oikeesti hyvä paikka!! Siitä vaan pitää osata nauttia.


      • ooämgeelolveeteeäf
        oottelapsellisii.... kirjoitti:

        Ootteko vähän lapsellisii. Tulla nyt tänne valittamaan. Mun mielestä Serena on hyvä paikka. Teille on näköjään niin hirveetä jokainen asia, että jokainen asia täytyy olla täydellinen. Mitä se muuttaa asioita jos te tänne tuutte vittuilemaan? Haluatteko tosiaan että kukaan muukaan ei pidä serenasta, vai mikä tässä on jutun jujuna? Pitäkää se iso turpanne kiinni ja menkää johonkin helvetin valtamereen uimaan.. Sanokaa sitten onko serenassa surkeat paikat.. Eikö teillä TODELLAKAAN oo muuta elämää, ku valittaa näin mitättömistä asioista.. --.-- Voitte myös pitää asian omana tietonanne eikä tarvitse tulla valittamaan tänne. Jos on ihan hirveä pakontunne valittaa jostain, niin menkää herranjestas valittamaan henkilökunnalle, ei meille, ei me voida tehdä asialle yhtään mitään.. Vai eikö rohkeus riitä mennä puhumaan niille suoraan kun meille täytyy tulla valittamaan. Menkää sitten sanomaan nää samat tekstit mitä tähän kirjotitte,niin henkilökunnalle, ette varmasti kehtaa! Voisi sitä ilmaista valituksensa järkevämmin-.- Eikä vettä voi pitää 30 asteessa koko ajan. Tiedättekö että lämmitys maksaa. Ja vielä kun poitää monta allasta lämmittää niin aika suuret laskut tulee vaikka olisikin rikas paikka. Ajatelkaa onko helppoa pitää paikka siistinä, kun roskaa tulee jatkuvalla syötöllä. Menkää itse siivooman paikat niin tiedätte varmaan miltä tuntuu siivota jatkuvasti. OOtte niin lapsellisii valittajat... huoh -.- Serena on oikeesti hyvä paikka!! Siitä vaan pitää osata nauttia.

        Ai ollaan lapsellisii koska SÄ PIDÄT SERENASTA?


      • 13-v tyttö
        ooämgeelolveeteeäf kirjoitti:

        Ai ollaan lapsellisii koska SÄ PIDÄT SERENASTA?

        Hohhoijaa..
        Olen kerran käynyt Serenassa ja se oli tosi hyvä paikka.
        Musta siel ei ollu yhtään likasta, vesi oli lämmintä ja siel ei ollu yhtään ruuhkaa.

        Saanko sanoa pari vinkkiä ja totuutta?

        1. Älkää todellakaan menkö Serenaan ruuhka-aikoina jos se nyt noin pännii.
        2. Valittakaa henkilökunnalle jos se nyt on nii hirveetä.
        3. Se on asiakkaiden vika jos asiakkaat käyttäytyvät huonosti (humalaiset nuoret, etuilevat tyypit, tappelijat ym...) EI PAIKAN. Mitä ne sille voi että ne huonosti käyttäytyvät tai ulkomaalaiset tulevat sinne? Saavat enemmän asiakkaita ja rahaa, miten se niitten vika voisi olla?


      • princess princess AI
        13-v tyttö kirjoitti:

        Hohhoijaa..
        Olen kerran käynyt Serenassa ja se oli tosi hyvä paikka.
        Musta siel ei ollu yhtään likasta, vesi oli lämmintä ja siel ei ollu yhtään ruuhkaa.

        Saanko sanoa pari vinkkiä ja totuutta?

        1. Älkää todellakaan menkö Serenaan ruuhka-aikoina jos se nyt noin pännii.
        2. Valittakaa henkilökunnalle jos se nyt on nii hirveetä.
        3. Se on asiakkaiden vika jos asiakkaat käyttäytyvät huonosti (humalaiset nuoret, etuilevat tyypit, tappelijat ym...) EI PAIKAN. Mitä ne sille voi että ne huonosti käyttäytyvät tai ulkomaalaiset tulevat sinne? Saavat enemmän asiakkaita ja rahaa, miten se niitten vika voisi olla?

        ni oon samaikäne ja oon vkonloppuna menos kaverin kaa serenaa ja sit suurinosa ihmisistä vaa dissaa sitä . oon käyny 3 kertaa oli mulla kyllä tosi kivaa. :) sitmun kaverikin sanoo faces et ei kannata mennä ku sen naapuri on kuulumma joku saatanaan tutkija ja tietää et siel on muka paskasta! en oo koskaa nähny mitää opaskoja siellä ainoo mikä tääl pitää paikkansa on et joskus joutuu jonottaa ja on joskus kylmä vittu ihmiset käykää SAUNASSA!


      • nuorisrsooo
        13-v tyttö kirjoitti:

        Hohhoijaa..
        Olen kerran käynyt Serenassa ja se oli tosi hyvä paikka.
        Musta siel ei ollu yhtään likasta, vesi oli lämmintä ja siel ei ollu yhtään ruuhkaa.

        Saanko sanoa pari vinkkiä ja totuutta?

        1. Älkää todellakaan menkö Serenaan ruuhka-aikoina jos se nyt noin pännii.
        2. Valittakaa henkilökunnalle jos se nyt on nii hirveetä.
        3. Se on asiakkaiden vika jos asiakkaat käyttäytyvät huonosti (humalaiset nuoret, etuilevat tyypit, tappelijat ym...) EI PAIKAN. Mitä ne sille voi että ne huonosti käyttäytyvät tai ulkomaalaiset tulevat sinne? Saavat enemmän asiakkaita ja rahaa, miten se niitten vika voisi olla?

        Oli joo,liukastuin jonkun mannekersan paskaan!


      • JariTium
        oottelapsellisii.... kirjoitti:

        Ootteko vähän lapsellisii. Tulla nyt tänne valittamaan. Mun mielestä Serena on hyvä paikka. Teille on näköjään niin hirveetä jokainen asia, että jokainen asia täytyy olla täydellinen. Mitä se muuttaa asioita jos te tänne tuutte vittuilemaan? Haluatteko tosiaan että kukaan muukaan ei pidä serenasta, vai mikä tässä on jutun jujuna? Pitäkää se iso turpanne kiinni ja menkää johonkin helvetin valtamereen uimaan.. Sanokaa sitten onko serenassa surkeat paikat.. Eikö teillä TODELLAKAAN oo muuta elämää, ku valittaa näin mitättömistä asioista.. --.-- Voitte myös pitää asian omana tietonanne eikä tarvitse tulla valittamaan tänne. Jos on ihan hirveä pakontunne valittaa jostain, niin menkää herranjestas valittamaan henkilökunnalle, ei meille, ei me voida tehdä asialle yhtään mitään.. Vai eikö rohkeus riitä mennä puhumaan niille suoraan kun meille täytyy tulla valittamaan. Menkää sitten sanomaan nää samat tekstit mitä tähän kirjotitte,niin henkilökunnalle, ette varmasti kehtaa! Voisi sitä ilmaista valituksensa järkevämmin-.- Eikä vettä voi pitää 30 asteessa koko ajan. Tiedättekö että lämmitys maksaa. Ja vielä kun poitää monta allasta lämmittää niin aika suuret laskut tulee vaikka olisikin rikas paikka. Ajatelkaa onko helppoa pitää paikka siistinä, kun roskaa tulee jatkuvalla syötöllä. Menkää itse siivooman paikat niin tiedätte varmaan miltä tuntuu siivota jatkuvasti. OOtte niin lapsellisii valittajat... huoh -.- Serena on oikeesti hyvä paikka!! Siitä vaan pitää osata nauttia.

        Romaani julkaistu.


    • n 19

      Serenassa on kyllä tullu moneen kertaan käytyä ja vielä aion mennäkin,kiva paikkahan se on melkein aikuisenakin. Viime kerralla kyllä pisti erityisesti silmään ku oli niin likasta vettä siellä. Ja järkytyin ku siinä villinvirran kohdalla olevan suihkulähteen alla joku pari harrasti seksiä. Pisti hieman ällöttämään,yleisellä paikalla.

      • n 19

        Niin juu ja venäläisiä tosiaan oli paljon ja eräs nainen oli täysissä meikeissä,hiukset kiharoina ja kuivina ja hän käveli saunasta allasosastolle KORKOKENGISSÄ. Että sillai.


    • SRN

      On siellä serenassa joskus jotain läskejä tukkimassa villivirran, mut kiva paikka kummiskin. Sais vaan jotain uutta tulla.

    • oookkeeeei

      millasta pitäis olla pohjoismaiden suosituimmassa vesipuistossa? puhdasta, lämmintä vettä, olemattomat jonot ja ennen kaikkea rauhallista?
      ei se vaan oo mahollista

      serena on ok paikka, valvonta ei oo huippuluokkaa

    • iöu,l

      Venäläiset kusevat altaaseen muka huomaamatta ja sitten nauravat makeasti päälle.Japanissa allasveteen lisätään tiettyä kemikalia joka tekee sen että vesi virtsaajan ympärillä värjääntyy hetkellisesti mustaksi.Huomaa kuka ei jaksa vessaan asti mennä.

    • ANNARAWR

      Hienoa, juuri olen tänään Serenaan menossa... Teidän ansiosta hyvällä fiiliksellä, totta kai!

    • qwertyuiopåäölkjhgfd

      Hei AP .Mitä luulet , voiko serena valita minkä maalaisia ihmisiä siellä käy!? Ei siitä voi herranjumala koko serenaa tuomita jos pari ulkolaislasta jostain syystä etuilee jonossa. Olisko parempi sit tälläne "tämä vesipuisto suunnattu vain suomalaisille , sillä ulkomaalaiset etuilevat ja kaatuilevat" Kyllä jopa suomalaislapset kaatuilevat , ihan tosi. Ja eikö se ruuhka sit kerro paikasta? Jos kaikki näkis sen samallalailla ku sinä nii siellä ei tuskin olis yhtään jonoa. Mietippä sit seuraavan kerran miten rasistiselta toi sun puhees kuulostaa.

      • Ei näin

        Säästä meidät kaikki ja älä käytä termiä rasistinen keskustelupalstoilla. Kyseinen termi on raiskattu ja kaikki uskottavuus siihen on mennyt kun jokainen lause ja sana tulkitaan ja merkitään tietoisesti "vihapuheeksi" tai "rasismiksi". Oman uskottavuutesi menetit viestilläsi :)


    • pettynytlomailija

      Käyntimme serenassa ei kyllä kuuluu parhaimmistoon. Monen viestiin viitaten niin tosiaan tuo jonottaminen ja tungos taitaa olla ne kaikista ärsyttävimmät asiat koko paikassa. Buffettiin kun menee syömään niin siinä yksi henkilö on pelkästään kassalla ja palvelee 200 asiakasta. 10min/per asiakas on hieman liikaa. Siinä kuuli jonossa monenlaista kommenttia koko paikasta..

      Olihan tuolla itänaapureita aikalailla samaan aikaan, mutta eivät mielestäni kovin häiritsevästi käyttäytyneet.

      Valvontaa saisi tehostaa reilusti.. villivirrassa saa nyrkit olla esillä kun jengiä niin paljon

    • Valitus on ok!

      Isoissa, suosituissa paikoissa on aina omat varjopuolensa. Ei kaikki niissä viihdy eikä tarviikkaan, varsinkaan niinä ruuhka-aikoina. Kyllä Serenasta huonoja kokemuksia saaneet saa täydellä oikeudella julkasta täällä rehellisen mielipiteensä, niinkun nekin jotka henkeen ja vereen sitä näyttää puolustavan. Ei mistään paikasta oo pakko tykätä! Ja täällä on lupa valittaa, jos haluaa! Kyllähän kaikki sen tietää, että ei täällä valittaminen mitään välttämättä muuta, mutta valittaa täällä saa silti, jos kerran haluaa! Valitus ei niin vaan lopu, jos ette oo sattuneet huomaamaan... Rasismiin syyllistyminen ja muu asiaton kirjottelu onkin sitten ihan eri asia!

    • PimperoT

      MISTÄ VITUSTA SE TAMPPOONI OLI SINNE TULLUT.

      • jebbbu

        pillustahan se.


    • wwddwd

      venäläisiä ja klaukkalalaisia siellä käy hirveesti. eipä kummemmin espoolaisia vaikka paikka sijaitseekin siellä...

    • kekeek2

      HSHSHHAHAHAHHAHAHAHHAHAH vesipuisto serena siellä kehari käy p*skalla... D:DD

      • qwe1123

        Mitä yhteistä on serenalla ja soneralla? Molemmilla toimii vain ja ainoastaan laskutus ;)


    • elli,10v.

      Hei ihmiset kuulkaas!!Onks ny niin kauheeta,jos jossain nyt on vaikka yks pieni kulmakarva tai kynnen palanen :D...Oon itte käyny siel 4-kertaa ja oon todennu et täälä puhutaa aika moista funktiota!Sielä on ihan tavallista vettä,ja jos ny niin on likasta vettä,ni ei siel oo pakko olla.Kannattaa käydä sielä kokeilemassa ja toteette,että serena on hyvä paikka!Sielä on todella kivaa ja rentouttavia vesiliukumäkiä...!Se ei kyllä oo minkään valvojan syy,jos siellä on likasta vettä,käydään saunoissa uima-asu päällä,yms.Jos huomaatte jonkun tekevän jotain epämiellyttävää,niin sanokaa valvojille!
      Onnea matkaan ja iloista käyntiä serenaan!

    • elli,10v.

      Nii ja jos on pitkät jonot,niin sehän kertoo siitä,että se on todella suosittu paikka!
      Tykkäsin ite siitä silloin 100% ja meen sinne myös sen verran sinne uudelleen tai ainekin haluaisin... =-)

    • -SSS-

      Täysin samaa mieltä.

    • grngip

      Ite oon menny ja ihan normi puisto EI OLLUT LIKAINEN,

    • yökkö193

      Joo,ja kun mä kävin niin,joku lihava venakkoakka väänsi tortut veteen kellumaan!Joten,hyviä polskuttelu hetkiä teille vaan jotka tykkäätte kusisesta vodasta!Hörppikää kunnolla vaan ;puhdasta; vettä!

      • vastaus yökölle

        Joo iha heti joku venäläinen vääntää tortut veteen, siivoojia oli ainakin 3 ni miks kaikki tääl aliarvioi serenaa???


    • Keke121

      All inclusive buffetin lämpimät ateriat olivat todella surkeita. Kylpylä oli yees.

    • Enpä ole käynyt

      Kyllähän tyhmiä loosereita maailmasta löytyy sankoin joukoin, kuten osa tässäkin ketjussa, mutta kyllä se vaan on paikan vika sekä paljastaa paskan paikan, jos henkilökunta ei puutu kaltaistenne älykääpiöiden naintiin, paskomiseen, kusemiseen, peseytymättömyyteen, kännäämiseen, etuiluun ym ym...

      Mutta samaa mieltä olen siitä, että kyllä ne valitukset pitäisi ennen kaikkea osoittaa Serenaan, ja sitten vasta tänne.

      • Näinhän se on

        En ole itsekään käynyt enkä kyllä käydä aijo. Totta on joka sana viestissäsi. Se, että on paikan vika ettei kaikkeen "säätämiseen" puututa, mutta valitukset pitäisi osoittaa serenaa kohti.

        Ainoa ongelma onkin että mitä serenan valtuutetun tekevät valituksen saatuaan? Eivät mitään. Kyllä serenan johtoporras tietää jokaisen asian ja enemmänkin mitä täällä mainitaan. Tekevätkö he asialle jotain? Ei.


    • Poika-96

      Serenas riittää ainaki hyvännäkösii venäläistyttöi iskettäväks (;
      Se o ainaki sen paikan vahvuus eikä muutenkaa yhtää paskempi paikka

      • että sillaia

        että näihi valittajiin menee hermot... " iik vesi on 26 astetta, se on kylmää!!" vastaus edelliseen: ite uin kotona joessa jossa on nyt tänä kylmänä kesänä ollut asteita vaan 16-18 eikä ole tullu kylmä yhtään... Sitten: "lattialla on paskaa!!" vastaus tuohon: se on varmaan Serenan henkilökunnan vika? Eikujoo serenan toimitusjohtaja varmaa käyny vääntää tortut sinne lattialle.. Eiköhän me kaikki tiedetä että ne jokka paskantaa sinne lattioille ja altaisiin on just niitä venäläisiä idiootteja tai sitten jotain suomalaisia pikku kersoja... Sitten joku vielä kehtaa valittaa veden puhtaudesta... Voin lyödä sata euroa vetoa, että serenassa on puhtaammat vedet kuin yhdessäkään joessa/järvessä. Joku täällä veti semmoset johtopäätökset että: " voiha saatana! Serenassa on paljon jonoa, varsinkin sesonki-aikaan! Se tarkoittaa että Serena on huono paikka!" eikös se kerro paikan kuuluisuudesta? Ja enempää esimerkkejä en jaksa ottaa mutta te ruusuillatanssijat ja kultalusikka suussa syntyneet jotka täällä valittaa niin kaikki ei voi olla täydellistä? Kaikki ei vaan mee aina niinku ite tahtoo. Serena on todellisuudessa huippupaikka mitä ite siellä oon jotain 6-8 kertaa käynyt, joten ei kannata perua menoa Serenaan näiden valittajien lapsellisten kommenttien takia. Serena on hyvä paikka. That's it.


    • vesipuisto surina
    • Nopoti123

      Kävin eilen serenassa, ja oli aivan mahtava ja ikimuistoinen päivä! Jonotus kesti pisimmillään vain noin 10 minuuttia. Paikka oli tosi siisti ja mäet upeita. Kävin villi virrassa ainakin sata kertaa! Venäläisiä oli aika paljon, mutta tosi rauhallisia olivat. Ootte tosi rasistisia, kun pilkkaatte täällä venäläisiä, kyllähän nekin nyt saa hauskaa pitää! Sitäpaitsi venäläiset pojat oli tosi söpöjä! :DD
      Luultavasti tulitte vain ruuhka-aikoina serenaan, ja siksi jonot ovat pitkiä, mutta me oltiin tiistaina elokuussa, joten ei ollut jonoa melkein yhtään! Ei siis tartte yhtään ragettaa nenä kiinni ruudussa, kuinka surkea paikka serena on. Eikä se serenan vika ole, jos siellä on jotain huligaaneja sekoilemassa!

    • ördelli

      Siis HEI!Löyty hiuksia vedestä,ei ikinä enää tonne!

    • Elli 12v

      Oikeesti onks pakko tulla haukkuu Serenaa tänne?!?!?!
      Serenas on just lämmintä vettä ja muutenki puhasta vettä! ;)
      Ja sitä paitsi! Valittakaa ja avatkaa suunne siellä, mut ei tarvi tulla valittaa tänne!!!
      Siitä vaa järveen uimaa jos Serena ei kelpaa!
      Todella hyvä ja rentouttava paikka! :)

      Vielä 1 juttu.......

      Jos sielä on ruuhkaa, eikös se jo kerro, että paikka on yleinen..
      Vähän järkeä tähän touhuun!!!

    • Moikaikki9

      Joku meinasi heittää limakalovnasa veteen ollessani siellä

    • Serena<3

      No viikon päästä serenaan kahden 11.v kamun kanssa, itse olen heitä vuoden nuorempi. Mun mielestä tahroilla ei ole niinkään väliä, vaan hauskan pidolla.
      En älyy oikeesti mitä järkeä on valittaa kaikesta?
      että fuck you teillekkin

    • pyllyheinä

      Itsekin tuli käytyä serenassa eilen ja ei voi muutakuin kehua paikkaa. Jonot kyllä olivat turhan pitkiä, mutta venäläiset ovat omaksuneet todella mukavan etuilu tavan, he maksavat ohitettaville korvauksen. Itsekin tuli tienattu muutama satanan päivän mittaan.

    • K-eki

      itsekin haluisin kehuskella serenaa ja varsinkin Kalajoen Hiekka Särkkien tapion tupaa majoitus palveluna ja kahvilana ja ruoka paikkana aina tuore kahvi ja pulla samalla kerralla nautittuna ja majoituksena pääsy vesipuistoon

    • Nimim. kokenut

      Itse olen käynyt sukulaisten kanssa paikassa ja oli unohtumaton kokemus! Toisiksi paras tietämäni vesipuisto Wet'n Wildin jälkeen!

      • Paska paikka

        Ihan paska paikka. Kirjaimellisesti. Kukaan ei tiedä mitään kun jotain kysyy. Sitte sähköt menee. Kun kysyy onko ravintola menossa auki, ei kukaan tiiä mitään ku ei kuulu sen työhön. Jonot kestää tunnin. Mitäs vielä... itse paikka on ihan helvetin likanen. Toka kerta nyt. Ekalla kerralla oli ihan ok. Tuurista kiinni näköjään... hyvällä säällä kiva paikka.


    • P.A.S.K.A P.A.I.K.K.

      no vittu mä olin pari viikkoa sitten serenassa nii oli nii saatanasti niitä venäläisiä ja ruotalaisia että huh huh! vesi liukumäissä sai jonottaa tunti kausia.vesi oli ihan saatanan kylmää ja ravintolassa sai oottaa ainakin 45 minuuttia että ruoka tuli!
      jaihan sika kalliita lippuja/rannekeita! EN MENE SERENAAN ENÄÄ IKINÄ! NIIN PASKA PAIKKA SE ON!!

    • MenoPorukka

      Jos ensimmäinen viesti on vuodelta 2007 ja nyt on 2015, niin jatketaan perään :)

      Serenassa on tullut käytyä aina silloin tällöin, ei joka vuosi. 2014 oli tosi lämmintä ja kivaa, 2015 piti odottaa elokuulle, että tarkeni! Lapset tykkäsivät paljon, se iso Villivirta tjsp oli edelleen suosikki, vaikka ulkona oli vaikka mitä?

      Emme itse törmänneet mihinkään likaisuuteen. Hirveän vähän venäläisiä, tosin joillekin saattaa olla pelkästään positiivista :)

    • Serenaperena

      Serenassa on paljon ulkomaalaisia, mutta SILTI HE OSAAVAT KÄYTTÄYTYÄ ainakin tänä vuonna kun kävin serenassa. Sen sijaan suomalaiset etuilivat ja tulivat päälle, kyllä parille juipille huusin että jonon perälle ja henkilökunta huomasi sen ja varoittivate heitä ulos heittiämisestä...mutta vesi oli haaleaa/lämmintä eli melko sopivaa minulle ja altaalt oli suhtkoht siistejä sisällä ja ulkona mutta hallin katto altaitten päällä oli aika ruosteessa ja todella kostean näköinen... saisvat uusia sen...

    • Jomppass

      Noniin. Hiihtolomalla tehtiin visiitti serenaan.
      Onpa päästetty huonoon jamaan koko lafka.
      Miestenpuolen suihkuista puolet epäkunnossa tai ei toimi laisinkaan.
      Nyt täytys kyllä skarpata kun tommosia summia rahastavat lipuistakin.
      Kalliiks tulee lähtee nelihenkisel perheelläkin, alennuksineen päälle 80€/pv.

    • Koska-Iskee

      Onko serenassa jo käynyt sarjapaskoja? Olisi oiva paikka käydä vääntämässä tortut...

    • Jebsku

      Me ollaan menossa perheen kanssa keskiviikkona serenaan 4 kertaa ja mun mielestä serena on ihana paikka eikä ollenkaan oo ollut häiriköitä tai likaa kun me ollaan oltu siellä.. jonotukset ei oo ollu hirveen pitkiä ja innolla ootan et pääsen serenaan taas!

    • MONANA

      Käydään Serenassa pari kertaa joka kesä, mutta aina se vaan yllättää kulahtaneella ja vanhanaikaisella lookillaan... koko vesipuisto kaipaisi kipeästi kunnon remonttia ja uudistusta! Saunat pitäisi ehdottomasti olla pukuhuoneiden yhteydessä, altaissa pitäisi olla paljon lämpimämpää vettä, myös porealtaissa! Höyrysauna ei ole ollut toiminnassa muutamaan vuoteen ainoallakaan käyntikerrallamme. Ranneke, johon voi ladata käyttörahaa, olisi ehdoton! Ja vaarallisen liukkaat lattialaatat olisi hyvä vaihtaa karheampiin pikimmiten!!! Viime viikolla Serenassa oli ulkomaalainen miesporukka, jotka uivat kalsareissa! Ällöttävää!!! Kaiken kukkuraksi tytär sai ruokamyrkytyksen ravintolan kebabista... Eli eipä ole paljon kehuttavaa Serenassa...

    • Ellun_päivä

      Olimme Serenassa muutama päivä sitten ja meillä oli kaikinpuolin hyvä kokemus paikasta. Ilmeisesti jotain on remontoitu syksyn aikana 2018, tilat olivat altaiden puolella siistit eivät ollenkaan likaiset /nuhruiset. Käyntipäivänä oli todella vähän kävijöitä meidän lisäksemme joten 7v.poika oli todella innoissaan kun ei tarvinnut jonotellakaan mihinkään.

      Tässä omasta mielestäni plussat ja miinukset:
      sisäliukumäet soveltuu sekä pienille että isoille
      omat eväät saa syödä, alue merkitty kivasti erikseen
      tasatunnein aallot ja vesitykit isossa altaassa
      kiva tunnelma
      villivirta ihan yhtä hyvä kuin lapsuudessakin
      hiustenkuivaaja

      -kylmät vedet altaissa ja lämpimämpi ilmastokin olisi saanut olla (4h aikana käytiin kerran tunnissa saunassa lämmittelemässä)
      -saunaosaton suihkut päivänsä nähneet aikoja sitten, kolkko tunnelma saunatiloissa (musiikkia?)
      -2€ poletti pukuhuoneen kaappeihin (tavallaan ihan ok kun poletin saa takaisin mutta olisi kiva infota tästä jo lippua ostettaessa jottei tarttis uikkarit päällä palata vaihtamaan rahaa.)
      -porealtaasta oli pakko poistua kun liian kylmä vesi, samoin spa alue jossa loistavat kovalla paineella olevat suihkut mutta kylmä vesi
      -snack baari kiinni kun taisi olla liian vähän kävijöitä kys.päivänä eli altaiden puolella ei ollut mitään syötävää, jätskiä, juomaa yms tarjolla
      -koko poppoo flunssassa muutama päivä käynnin jälkeen mutta eihän se tietenkään palelemisesta voi johtua
      -lippujen kovat hinnat

      Uudestaan todennäköisesti mennään palelemaan joskus tulevaisuudessa kylpytakkien kera, mutta Flamingo houkuttaa kyllä lämpimällä vedellä ja ilmastolla

    • Anonyymi

      En ymmärrä mitä täällä itketään ÄLKÄÄ MENKÖ SINNE HEINÄKUUSSA. Totta kai siellä on ruuhkaa mitäs odotit? Minulla on aina ollut positiivinen kokemus Serenasta olen käynyt joka kesä pari kertaa eli nyt noin 10 kertaa. Yhden kerran oli tunnin jonot sekin oli heinäkuun alussa. Vesi on ollut puhdasta suurin osin. Totta kai ulkona on viileämpää vettä on, sisällä vesi on ihanan lämmintä.

    • Anonyymi

      Vieläkö Serenassa kelluu verisiä siteitä?

    • Anonyymi

      Ei onneksi näkynyt...yök. Tänään käytiin pojan kanssa ja kivaa oli :) Onneksi en lukenut tätä keskustelua ennen reissua :D

    • Anonyymi

      Vieläkö tuolla on niitä kiimabileitä? Aikoinaan oli ja kortsuja löytyi milloin mistäkin...

    • Anonyymi

      Käytettyjä kortsuja kellui missä mitenkin ja ihmiset liukastelivat niihin...

      Nim:Spermavesi

    • Anonyymi

      Tääl on joku serenan edustaja paikalla 🧐

    • Anonyymi

      Tääl on joku serenan edustaja paikalla 🧐

    • Anonyymi

      Serenassa muutamat valvojat on hyviä mutta muut on ihan täysin paskoja halli päällikkö on vitun kimeäääninen hamsteri jolla ei ole edes tukkaa eikä Olli karvoja minun mielestäni hallipäälikkö syöpälapsi pitäisi heittää mäkeen kiitos että kuuntelette saatana

    • Anonyymi

      mun sisko ja kaveri ei haluu munkaa serenaan ja kummä kysyn miks ne vastaa koska siellä
      on tylsää vaikka mun sisko ei ole koskaan käynyt se renassa. ja mun kaveri on käynyt 1
      kerran mä veikkaan että niitä pelottaa MITÄ VOISIN TEHDÄ!

    • Anonyymi

      miks'

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe