Heroes -ärsyttävyydet

löytyykö lisää?

*Clairen pomppiminen joka paikassa cheerleader-puku päällään
*Hiron kakanäkistysilmeet
*Mr. Muggles
*Nikkin penska
*HhhEEeeeee-musiikki
*Teennäiset ja muka-syvälliset intialaisella aksentilla vedetyt alku- ja loppufilosofoinnit
*Isabelle

15

3723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiirous

      Nikki ja tämän "toinen minä" Jessica olivat koko lailla ärsyttäviä.

      Jotkut kykyjä omaavat hahmot, joiden olisi suonut olevan isommassa roolissa, olivat pelkkiä sivuhenkilöitä. Tosin heistä saa varmaan kuulla seuraavalla tuotantokaudella lisää, mutta esim. Clairen äidistä olisi ollut kiva kuulla enemmän.

      Samoin naureskelin noille Hiron ilmeille, mutta annettakoon ne muuten loistavalle hahmolle anteeksi

    • Qeryhfda

      Se isaacin tumma muija, joka kuoli. Ihme ravaaja hutsu ja dramaqueen whinetys kokoaja päällä.

      Itse leffasta kaikki typerät samurai ja uni kohtaukset, ne on nii typeriä ja turhia, että olisi voinnut poistaa leffasta.

    • catzy

      Nikki/Jessica ja poliisi Parkman on molemmat äärimmäisen rasittavia, koska näyttelijät on niin totaalisen huonoja! Sitte mua häiritsee Peter Petrellin suu, jossa on joku ihme vamma.

    • God send

      Siis Micahan on ihana pikkupoika ja sen kyvyn mä ottaisin mikä hällä on..
      Miksen saa päähäni, mikä/kuka Isabelle?

      • :DD:D:D:D

        ootkohan vähä väärällä jalalla heränny ku pikku mr. smuggleski ärsyttää? ::D:DD:D:D


    • voi pientä.

      Mikäs noissa muka voi ärsyttää? Kaikki em. tekijät kuuluu sarjaan ja tekevät juuri sen takia siitä hyvän. Taitaa olla pojalla pahin murrosikä menossa, kun noi vituttaa joka asia?

      • liikoja?

        Heroes on murrosikäisten sarja, ääliö..


      • lesser_being
        liikoja? kirjoitti:

        Heroes on murrosikäisten sarja, ääliö..

        Enpä usko. Sarjan K -merkinnäksi on tulossa 15.


    • djmug

      Oli tietty pakko kommentoida monien teidän viesteihin yhteenvedolla:
      Sarja on hyvä, jokainen näkee sen eritavalla ja ehkä "häiriintyy" jostain sarjan seikoista.
      Peter Petrellin "vamma" on syntymävika, syntyessään hänellä ei kaikki hermot pelittänyt, sen takia tällainen naama.
      Hirosta sen verran, ilmeet kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Ja mielestäni se kuuluu hahmon luonteeseen.
      Itse en ole tod. ole mikään murrosikäinen henkilö, jota tätä sarjaa hehkuttaa. Ja kaveripiirissä on monia, jotka katsovat sarjaa.
      Tällaista tällä kertaa ja kommentoida ainahan saa :)

      • mokomus

        mun mielestä Peter Petrellin naama on ihan täydellinen!! Sehän on niin söpö.


      • joku
        mokomus kirjoitti:

        mun mielestä Peter Petrellin naama on ihan täydellinen!! Sehän on niin söpö.

        clairen asu on ihan hyvä :) mitähän sieltä lyhyeen hameen alta löytyis... : D


      • ..;..
        mokomus kirjoitti:

        mun mielestä Peter Petrellin naama on ihan täydellinen!! Sehän on niin söpö.

        mun mielestä Peter Petrellin naama on ihan täydellinen!! Sehän on niin söpö.


    • ...

      Mr Muggles on paras !

    • ...

      Nikkin ylähuuli on koko ajan töröllään niin että hampaat näkyy, ja se hämää...

    • HEROES2012

      Vähän myöhässä nää viestit mutta Nikki/Jessica (Ali Larter) on mun mielestä koko ohjelman kiinnostavin osuus - suola!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe