Basiron ac 5% gel

hjälppamig!

Olen nyt kohta viikon käyttänyt kyseistä tuotetta ja kyselisin nyt teijdän kokemuksia. Itsellä ei ole tuntunut kuumotusta, hilseilyä tai ihon kuivumista (hyvä kai?) mutta mustapäät ym ovat kyllä pienentyneet ja iho selkeesti on puhdistunut. Onko teillä näin?

44

16902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellu~

      mulla kyseinen geeli on aiheuttanut kutinaa, kuumotusta, punoitusta ja kuivumista kokoa ajan, kun olen tuotetta käyttänyt, eli vajaan viikon. aluksi ensimmäisen yön jälkeen tuntui että iho oli puhdistunut mustapäistä, mutta nyt muutaman päivän sisään pintaan on noussut syvemmällä olleet komedot ja otsa on taas jokseenkin epätasainen. loppujen lopuksi olen kuitenkin tyytyväinen, sillä tiesin, että "pahenemisvaihe" tulee alussa kaiken moskan työntyessä pintaan. ei kyllä ainuttakaan varsinaista finniä ole vielä tullut ja iho on melko tasaisen värinen:D

      mielestäni basironiin liitetyt oireet, siis kutina jne. kertovat tuotteen tehosta, mutta joidenkin ihmisten ihotyyppi taitaa vaan olla sellainen, että aine toimii, mutta ei tle ikäviä sivuvaikutuksia.. olkaa onnellisia=D

    • Basironin käyttäjille

      Itse olen käyttänyt tuota ainetta nyt lähemmäs 2 viikkoa, ja ihon kunto on kyllä parantunut. Ongelmana on vain se, että itse Basiron ei aiheuta sivuoireita, mutta heti kun olen laittanut kosteusvoiteen, alkaa kamala punoitus, kirvely, polttelu, kutina...
      Odotan Basironin levittämisen jälkeen väh. 20 min ennenkuin laitan kosteusvoiteen, ja käytän Humektania ja Aqualan L:ää. Tietääkö joku mistä nuo oireet johtuvat ja miksi ne tulevat heti kosteusvoiteen laiton jälkeen? Eivätkö voiteet käy yhteen Basironin kanssa vai mitä?

      • kokenut käyttäjä

        Itse olen nyt käyttänyt puoli vuotta ja toinen tuubi aika aluillaan. nykyään vain pari kertaa viikossa kun aine on poistanut/lieventänyt tehokkaasti aknea. laitan iltasin basironin ja vasta aamuisin ,pestyäni kasvot, kosteusvoiteen (eihän se aine 20 minuutissa tehoa?). basironhan kuivattaa niin tehokkaasti että levittäessä sitä kosteusvoidetta itsellänikin kirveli aikoinaan ( varmaan siksi kun kuivuneet ja rikkoutuneet ihosolukot saavat kosteutta ja jotenkin korjautuvat. en jaksa kaivautua nyt molekyylibiologian saloihin) Kuumotusta ja punoitusta oli ensimmäisellä viikolla hiukan ja iho hilseili runsaasti mutta sittemmin ei ole ollut mitään sivuoireita.


      • oneheart
        kokenut käyttäjä kirjoitti:

        Itse olen nyt käyttänyt puoli vuotta ja toinen tuubi aika aluillaan. nykyään vain pari kertaa viikossa kun aine on poistanut/lieventänyt tehokkaasti aknea. laitan iltasin basironin ja vasta aamuisin ,pestyäni kasvot, kosteusvoiteen (eihän se aine 20 minuutissa tehoa?). basironhan kuivattaa niin tehokkaasti että levittäessä sitä kosteusvoidetta itsellänikin kirveli aikoinaan ( varmaan siksi kun kuivuneet ja rikkoutuneet ihosolukot saavat kosteutta ja jotenkin korjautuvat. en jaksa kaivautua nyt molekyylibiologian saloihin) Kuumotusta ja punoitusta oli ensimmäisellä viikolla hiukan ja iho hilseili runsaasti mutta sittemmin ei ole ollut mitään sivuoireita.

        Kannattako aurinkoa vältellä, jos käyttää Basironia? Mulla on tuubi Basiron geeliä tuolla laatikossani vielä, ollut jo jonkin aikaa, kun en ole vielä uskaltanut kokeilla sitä. Pelkään, että iho menee siitä kaameaan kuntoon ainakin alussa, enkä kehtais siksi olla töissä... Ja mitenköhän aurinko vaikuttaa ihoon, jos tuota Basironia käyttää? Palaako iho herkemmin ja tuleekohan maksaläiskiä? Varmaan laitan sitä sitten vain yöksi.


      • Aikaisempi
        kokenut käyttäjä kirjoitti:

        Itse olen nyt käyttänyt puoli vuotta ja toinen tuubi aika aluillaan. nykyään vain pari kertaa viikossa kun aine on poistanut/lieventänyt tehokkaasti aknea. laitan iltasin basironin ja vasta aamuisin ,pestyäni kasvot, kosteusvoiteen (eihän se aine 20 minuutissa tehoa?). basironhan kuivattaa niin tehokkaasti että levittäessä sitä kosteusvoidetta itsellänikin kirveli aikoinaan ( varmaan siksi kun kuivuneet ja rikkoutuneet ihosolukot saavat kosteutta ja jotenkin korjautuvat. en jaksa kaivautua nyt molekyylibiologian saloihin) Kuumotusta ja punoitusta oli ensimmäisellä viikolla hiukan ja iho hilseili runsaasti mutta sittemmin ei ole ollut mitään sivuoireita.

        Täytyypä kokeilla ilman kosteutusta illalla. Kiitos!


      • kokenut käyttäjä
        oneheart kirjoitti:

        Kannattako aurinkoa vältellä, jos käyttää Basironia? Mulla on tuubi Basiron geeliä tuolla laatikossani vielä, ollut jo jonkin aikaa, kun en ole vielä uskaltanut kokeilla sitä. Pelkään, että iho menee siitä kaameaan kuntoon ainakin alussa, enkä kehtais siksi olla töissä... Ja mitenköhän aurinko vaikuttaa ihoon, jos tuota Basironia käyttää? Palaako iho herkemmin ja tuleekohan maksaläiskiä? Varmaan laitan sitä sitten vain yöksi.

        En ole kiinnittänyt mitään huomiota auringon valossa olemiseen basironin käytön aikana. Eikä parin tunnin auringon ottamiset tai päivän ulkoilut ole vaikuttaneet mitenkään ihoon. Ehkä ennen päivää jonka aikoo viettää auringossa kannattaa jättää pari kertaa levittämättä voidetta. Yöksi laittaminen itselläni ainakin riittää mutta pahimpina aikoina olen laittanut kaksi kertaa päivässä. Kannattaa alussa laittaa ihan vain parin päivän välein niin että iho tottuu eikä hirveitä oireita tule ja sitten tihentää siihen oikealta tuntuvaan rytmiin.


      • kokenut käyttäjä
        Aikaisempi kirjoitti:

        Täytyypä kokeilla ilman kosteutusta illalla. Kiitos!

        Toivottavasti toimii ja iho paranee. jaksamista!


      • kokenut
        kokenut käyttäjä kirjoitti:

        Toivottavasti toimii ja iho paranee. jaksamista!

        itse olen käyttänyt basironia about 8 vuotta joka päivä.. tuubeja kuluu yksi per kk... Mietitytti yhdessä vaiheessa minkä määrän myrkkyä onkaan naamaansa imeyttänyt. Itse nyt 21v ja aloitin perusvoiteen käytön pari kk sitten.. Aika vaikeetahan se on sovittaa yhteen geelin kanssa.. toiset voiteet ei vaan sekoitu ja muodostaa sakkaa.. Paras tapa tähän mennessä on laittaa ensin voide ja sitten basiron.. 5% geeli laimeneekin siitä vähän mikä on hyvä juttu.. 2,5% geelikin kun riittäisi.. Onhan tää aika sähläämistä.. sais jo loppua vähitellen IÄN mukana.. Pari kertaa jo syönyt tetrasykliinejä korvapattehin... Tsemppiä! Niin ja itselläni kutittaa toi basiron nimenomaan kosteusvoiteen kanssa, mutta on se silti parempi vaikka=kärsimys.. voisi kokeilla lopettamista kokonaan mutta muistaakseni viimeksi siitä iho lehahti ja hankin antibiottit.. joo...


      • touhooop

        eli laitetaanko tota basiron geeliä naamaan (ja jätetään siihen?) sen jälkeen kun on pessyt naaman sillä isommalla basiron-purkilla???


      • Aliasic
        touhooop kirjoitti:

        eli laitetaanko tota basiron geeliä naamaan (ja jätetään siihen?) sen jälkeen kun on pessyt naaman sillä isommalla basiron-purkilla???

        Tämä ketju on aikas vanha jo mutta vastaanpa kuitenkin.

        Basironia on tarjolla kahtena variaationa, joko AC Wash tai pelkkä AC. Ensimmäinen levitetään kasvoille ja huuhdotaan vedellä pois (siitä nimi Wash), jälkimmäinen levitetään kasvoille ja jätetään siihen.

        Ainetta käytetään niin, että ensiksi iho pestään varovasti ja hellävaraisesti (eli ei hierota, ei hinkata, ei käytetä mitään sieniä, puhdistusliinoja tai muutakaan) jollain hienovaraisella pesuaineella. Kannattaa käydä hakemassa tällainen pesuaine ihan kosmetologilta. Ne maksavat vähän enemmän kuin marketin perusmyrkyt, mutta ovatkin sitten laadultaan astetta parempia. Huuhdotaan huolellisesti vedellä.

        Pesun jälkeen iho kuivataan taputtelemalla pyyhkellä. Ei hierota tai rusikoida kuivaksi vaan hellästi taputellaan vesi pois. Sen jälkeen Basiron naamalle, taas kerran hellävaroen levittäen. Isoja, kevyitä liikkeitä. Varotaan silmien ja huulten aluetta erityisesti. Silmiin tai silmiä ympäröivien ihopoimujen alueelle ainetta ei saa joutua, se kun voi aiheuttaa ihoärsytystä. Wash-variaation annettaan vaikuttaa viitisen minuuttia ja se huuhdotaan sitten pois.

        20 minuuttia käsittelyn jälkeen iholle levitetään perusvoide. Tähän paras aine on omasta mielestäni apteekista saatava Bepanthen. Se ei ole varsinaista kosteusvoidetta, mutta ajaa asian sataprosenttisella varmuudella. Aqualan L, Novalan ja muut vastaavat ovat ihovoiteita, eivätkä välttämättä sovellu kasvoille käytettäväksi. Itselläni Aqualan L:n levittäminen kasvoille sai aikaiseksi erittäin voimakkaan vastareaktion jonka rinnalla Basironin kuumotus ja punoitus olivat lieviä sivuilmiöitä.


      • aknesta eroon
        Aikaisempi kirjoitti:

        Täytyypä kokeilla ilman kosteutusta illalla. Kiitos!

        Tuoteselosteessa lukee että auringonOTTOA ja SOLARIUMIA tulee välttää


      • aknesta eroon
        touhooop kirjoitti:

        eli laitetaanko tota basiron geeliä naamaan (ja jätetään siihen?) sen jälkeen kun on pessyt naaman sillä isommalla basiron-purkilla???

        Juurikin näin. Itellä ainaki tehoaa erinomaisesti.


      • Anonyymi

        Aknelääke ilman reseptiä - http://derminax.lv Erittäin hyvä tuote. Finnit vähenevät selkeästi käytön jälkeen, eikä siihen mene viikkoja.


    • Tyytyväinen!:D

      Basiron ac 5 kai jätetään iholle yöksi, tai päiväksi.:)
      Ja minusta Basiron on todella hyvä tuote!
      olen käyttänyt vasta 2 päivää, ja lopputulos on mahtava!
      ei enää punoitusta, ja finnejäkin on lähtenyt.;)
      suosittelen kaikille, joilla on hieman finnejä naamassa (esim. jos on murrosiässä)

    • kysymysmerkkinä

      Ostin toissapäivänä tätä basiron ac 5 % geeliä. Olen hieman hämilläni, on nyt kolmas käyttökerta meneillään (olen pitänyt n. 3h kerrallaan) , eikä ole tullut minkäänlaisia oireita, ei punoitusta , eikä kirvelyä. Iho kyllä kuivaa vähän. Käytänkö liian vähä voidetta, vai onko joidenkin ihotyypit vain sillaisia jotka eivät reagoi huonoilla tavoilla basironiin ? Olen kokeillut kaikkia markettiihonpuhdistusaineita ja käyttänyt antibiootteja, mutta mikään ei ole auttanut vähääkään. Olen murrosiässä, ja finnejä tulee koko ajan.

      • TheOriginalJermukka

        Se voi tulla hieman viiveellä se hilseily ja punoitus, mutta jatka samaan malliin! Teet juuri oikein, kun totutat ihoasi vähitellen aineeseen. Vähitellen voit lisätä vaikutusaikaa ja Basironin määrää. Acne.org -sivuillakin sanotaan, että jos epäilet, onko bentsoyyliperoksidipitoista voidetta kasvoillasi tarpeeksi (tässä tapauksessa Basiron), niin laita sitä lisää. ;) Eli kun iho on tottunut, levitä sitä reilusti. Sitten voit myös pitää Basironia kasvoilla koko yön ja päivisinkin.

        Muista laittaa kosteusvoidetta Basironin levittämisen jälkeen, niin vältyt suurimmalta hilseilyltä. Kosteusvoiteen sekaan voit myös sekoittaa muutamia pisaroita jojobaöljyä. Luontaistuotekaupoista saa. Se on aika hintavaa, mutta hintansa arvoista.


      • aknesta eroon

        ihan oikein teet. Juuri ihotyypistä riippuu kirvely punoitus, kuivuus jne ja ite en pese rasvaa lainkaan pois.


    • Jeijjis

      Se voide pitää jättää iholle, eikä pestä pois. Itse käyttänyt niin, että illalla naamanpesun jälkeen levittänyt yöksi ja aamuisin en naamaani edes pese.

    • kysymysmerkkinä

      Millaiset vaikutukset sillä on ollut , ettet pese pois :o ?

      • Apua?!

        Olen käyttänyt basiron ac 5÷ jo vuoden ja hyvä asia tässä tuotteessa on se että finnit kyllä lähtevät mutta aknearpia en saa millään pois. Kannattaisiko minun vaihtaa ainetta vai käyttää samaa koska olen aikalailla tähän asti koittanut peitelle arpiani tällä tuotteella sillä en kehtaa kulkea ulkona jos arpeni näkyvät. :( auttakaa?!


      • aknesta eroon

        ihmisestä riippuen iho kuivuu tai hilseilee tai molempia oireita ilmenee


    • Jeijjis

      Aluksi hieman punoitusta/kutinaa, mutta rasvaamalla lähtee pois. Ja myös iho tottuu viikossa kahessa. Elikkä aamulla ja illal suihkun jälkee kosteusvoidetta.

    • einiintyytyväinen

      Kun laitoin ekan kerran, ei ollut mitään punoitusta tai kutinaa...
      nyt kun oon käyttänyt jtn kuukauden, niin ei oo kyllä lähtenyt hirveesti...
      eli aluksi mulla toimi, mutta nyt lakkasi toimimasta.

    • jonnejuoes0.95

      saako kyseistä tuotetta ilman lääkärin määräämää reseptiä siis että voiko vaan marssia apteekkiin ja ottaa käteen ja marssia kassalle ilman sen kummosempia hössötyksiä? :---)

    • kysymysmerkkinä

      Einiintyytyväinen ; Mulla AIVAN sama, ei minkäänlaista punotusta, ei kutinaa. Ei mitään merkkejä siitä että aine toimisi, tuubin käytin loppuun, eikä muutosta ollut tapahtunut.

      jonnejuoes0.95 ; joo, ei tarvii mitään.

    • itsetunto nollilla

      Ostin tänään tota basironin geelia ekaa kertaa ja vähä jännittää miten käy.. ei ainakaan vielä kirvele tai mtn sellasta.. ei mulla kyllä niin paha akne ole, mutta olishan se kiva saada itsetunto kuntoon... :) toivotaan parasta!

    • pettynyt4

      Oston tota pari päivää sitten, ja pakko sanoa että se oli elämäni typerin päätös. Naama on järjettömän turvonnut silmät miltein suljenneet, iho aivan punainen ja täynnä kutisevia kuhmuja sekä levinneitä ihohuokosia. Älkää ostako!

      • Aivan

        sama juttu täällä! Naama on punaista ihottumaa täynnä nyt kolmatta päivää ja alan oleen epätoivoinen :( Tuntuu etteivät mitkään apteekin rasvat ole auttaneet. Ainakaan vielä siis... Toivon todella, että tämä ihottuma lähtisi pikkuhiljaa pois. Luin kyllä pakkausselosteen ja tiesin, että punoitusta ja hilseilyä voi ilmetä, mutta en osannut odottaa ihan tällaista reagtiota! byää, en tiedä mitä tehdä..


    • NImetön923

      voiko silloin ( esim aamulla) käyttää meikkiä kun on laittanut basironia illalla ?

    • SUOSITTELENKAIKILLE

      noh mulla oli eka käytössä clerasil ja sitten acnisyl se pesu ja acnisyl creme..Noh tuntui että ne vaan paheni ne finnit nyt ostin eilen basiron ac wash 5% Täytyy sanoo että illalla laitoin ja annoin vaikuttaa sen 5 min. nyt Seuravaana päivänä huh tuntuu että ne on niinku lähteny sillei 60% pois veikkaan että vielä pari päivää niin ei oo enää finnejä! Täähän on ihan ihmelääke. Joo on vielä sitä acnisyl cremeä jälellä sitä laitoin naamaan kun olin pessyt ton basironin pois.
      Siis en ymmärrä tota että polttelee, ihan vähän tuntu semmosta kuumotusta naamassa ei mitään punaisuutta tai hilseilyä, vaikka mulla on atooppinen tosi herkkä iho...hmmph

      • häh?

        pesitkö sen pois vai jätitkö iholle yöksi


    • näin

      siis sitä basironia ei pestä pois levittämisen jälkeen, vaan jätetään iholle yöksi vaikuttamaan ja aamulla sitten normaalisti pestään kasvot ja rasvataan. Ja jos on oikein huonona iho niin sitä voi laittaa myös aamuisin ja kun geeli on imeytynyt voi laittaa meikkiä.

    • fffrorrorof

      :---D
      hauskaa lukea näitä viestejä :D

      Siis basiron ei todellakaan ole mikään voimakas rasva se on vähän niinkuin joku supermarketin clerasil yms.
      jos kärsii vakavasta aknesta niin reseptittömät lääkkeet / rasvat kannattaa jätää ihan omaan arvoonsa, niistä ei ole paskaakaan apua.

      • aknesta eroon

        öö ainaki mulle on ollu basironista paljon apua kun taas supermarketin litkuista ei oo ollu mitään hyötyä. Käytin just Clerasilia pitkään. Ja oon käyttäny basironia viikon verran ja alkaa auttaa jo nyt.


    • Hyvä on

      Minä tein näin. 1-10 ensimmäistä päivää pesin kasvo lämminllä vedellä, kuivaan kasvo ja levitin Basiron ac 5% ja jätin noin 15 min. Ja sitten pesin pois. Ja 11-30 jätin
      Basiron pitempi aika eli noin 30 min. Tein näin että ihoni tottuu lääkeainetta. Sen jälkeen käytän normaali ohjeen mukaan. Ja hyvin toiminut. Olen tyytyväinen sitä.

    • aknesta eroon

      voiko basironia käyttää täsmähoitona?

    • Mirmuli85

      Vaikka onkin vanha ketju niin ajattelin kertoa oman kokemukseni. Itselleni puhkesi vanhuus akne kun tulin lähemmäs 30.. ennen ei ollut mitään finni ongelmaa ja nyt niitä tuli poskiin jokapaikkaan. Pillereiden lopetus vielä pahenti tilannetta ja pisti hormonit ihan sekaisin. Olen kokeillut kaikkea mahdollisia aineita ja todennut että basiron on kaikista paras. Se on voimakas mutta myös tehokas. Suosittelen totuttamaan ihoa pikkuhiljaa ennen kun kärsii pitää yön yli. Täsmähoitona tosi hyvä. Kosteusvoiteen päälle laitettuna vielä tehokkaampi ja naama onkin kohta ihan punainen mutta on kyllä bakteeritkin naamasta kuolleet. Ac geeli on parempi kun wash. Olen sitäkin pitänyt naamassa pitempään. Eihän se 5min mitään auta. Muistakaa että hyvä kosteusvoide on tärkeä! Ja vaikka alussa näyttäisi ettei mitenkään vaikuta niin iho reagoi vähän viiveellä. Parin päivän päästä iho alkaa kuivaa ja kuoriutua pois mutta niin se vaan paranee. Sitten sitä kuoritaan ja rasvataan . Suosittelen ainakin itse. Mikään muu ei ole näin nopeasti auttanut akneen kun basiron!

    • Mirmuli85

      Lisäys edelliseen että muistakaa käyttää vaan valkoisia pyyhkeitä. Samoin kun nukutte niin laittakaa valkea pyyhe tyynyliinan päälle. Aina polttaa värit kaikesta mihin koskee. Suosittelen myös pitämään pienen välin ennen kun naama rasvataan kun badiron on pesty pois. Esim 30min. Naama alkaa punoittaa ihan aikana jos vedätys rasvan heti naama pesun jälkeen. En tiedä mikä kemuallinen reaktio tulee mut erikoista. Toki ei ole väliä jos ei ole heti menoa jonnekin. Itse käytän bella 30 rasvaa koska siinä on a-vitamiinia joka on todettu hyväksi akne ihoiselle. Se on aika rasvasta joten en päivittäin voitele vaan vaikka saunan jälkeen 2 kertaa viikossa. kesällä kannattaa aurinkoa välttää tasauksen jälkeen koska altistaa auringolle, kuten basironkin.

    • Täältä löytyy tehokas voide acne ja mustapää ongelmiin.
      Voin toimittaa kokeeksi pääkaupunkialueella jos joku haluaa.
      http://kuvapilvi.fi/k/yqJw.png

    • TyytymätönGeelinKäyttäjä

      Auringon valoa ON VÄLTETTÄVÄ! Geeli kuivaa ihoa jo rajusti ja aurinko kanssa.
      Itsellä on ollu järkyttävää kipuilua. Olen levittänyt rasvaa 4 kertaa iltaisin ja nyt on jo lopetettava. Olen menossa lääkäriin, sillä kasvoni ovat niin vaurioituneet. Ihoni on kuin sementtiä, järkyttävän kuiva, en saa suutani auki, punotan todella paljon sekä ihossani on laikkuja. En pysty sietämään geelin tuomas kipua, vaikka olen easvsnnut ihoa pitkin päivää ja laittanut kylmäkallen kipeisiin kohtiin (eli koko naamaan).

    • se232

      Basiron voi ärsyttää ja kuivattaa ihoa aluksi, mutta se ärsytys häviää muutaman viikon jälkee. Parin kk jälkeen ei enää ärsytä mitenkään.

      Alkuun kannattaa käyttää vaikka vain joka toinen tai kolmas ilta, ei alkuärsytys mene niin pahaksi.

      En kuitenkaan suosittele pahempaan akneen tai jos ihon rasvaisuus ongelmana, silloin isotretioniini on paras vaihtoehto.

    • BasironWash

      Onkohan tässä kyse Basiron Wash geelistä vai jostain muusta? Itsellä on Basiron Wash pesugeeli sitä ei ainakaan yön yli jätetä vaikuttamaan. Auttaa hyvin paise-tyyppisiin patteihin sisäreisissä sekä finneihin peppu iholla. Vaikuttaa annan 4 min ja sitten pesen pois.

      Värjää näköjään pyyhkeen itselläni vanhempi suihkupyyhe jonka olen "varannut" tuohon käyttöön on täynnä oransseja läikkiä. Tämä onkin ainoa ns. huono puoli jonka valmisteesta huomannut.

    • Silmiä_Kirvelee

      Oon siis 13v poika ja mulla meni tuota basironia silmiin nii mietin että onko se paha juttu kun silmiä vähän kirvelee?

    • Anonyymi

      Itse testasin Basiron ac 5% wash ja käsiin tuli jonkun verran pieniä ja kutisevia rakkuloita heti ensimmäisen käytön jälkeen. Kokeilin myös hanskojen kanssa ja nyt muutamaan päivään en ole käyttänyt ollenkaan. Onko muilla käynyt näin? Lähtivätkö rakkulat miten nopeasti pois? Hoidettavalle alueelle ei ole tullut mitään ja aine tuntuu poistavan finnejä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe