Suomen paras avioerojuristi

Vinkkejä_kaipaava

Antakaas vinkkejä erittäin hyvästä avioerojuristista.

Ei tarvitse olla Suomen paras, mutta ei se haittaakaan :)

138

23774

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupungista

      se Sinun huippujuristisi pitäisi olla ?
      Etsitkö mies- vai naispuoleista juristia ?

      yhisä

      • Vinkkejä_kaipaava

        eiköhän toi nainen toimi parhaiten, kun on itse mies...


      • Eronnut mies
        Vinkkejä_kaipaava kirjoitti:

        eiköhän toi nainen toimi parhaiten, kun on itse mies...

        Monilla avio-oikeuteen erikoistuneilla naisjuristeilla on itse asiassa enemmän sympatioita sinne feministien leiriin. Kun etsit nimiä, katso keitä he ovat edustaneet. Suomessa on tiettyjä naisjuristeja joiden voi katsoa nimenomaan erikoistuneen vaimojen puolustamiseen. Kuinka hyvin luulet asiasi hoituvan tälläisen käsittelyssä.


      • vaan asiakassuhde
        Eronnut mies kirjoitti:

        Monilla avio-oikeuteen erikoistuneilla naisjuristeilla on itse asiassa enemmän sympatioita sinne feministien leiriin. Kun etsit nimiä, katso keitä he ovat edustaneet. Suomessa on tiettyjä naisjuristeja joiden voi katsoa nimenomaan erikoistuneen vaimojen puolustamiseen. Kuinka hyvin luulet asiasi hoituvan tälläisen käsittelyssä.

        osaava juristi voi olla kumpaa tahansa sukupuolta, erikoistuminen ratkaisee enemmänkin. Hyvä juristi on asiakkaan puolella.


      • sen puolella ollaan
        vaan asiakassuhde kirjoitti:

        osaava juristi voi olla kumpaa tahansa sukupuolta, erikoistuminen ratkaisee enemmänkin. Hyvä juristi on asiakkaan puolella.

        joka palkkion maksaa, se on aivan selvä asia. Sillä ei oo mitään väliä onko asiakas mies vai nainen. Äkkiseltään aattelisin, että miehelle voi lapsenhuoltojutuissa olla parempikin, että asianajaja on useimmat juttunsa voittanut jo keski-ikäinen ja aiheeseen erikoistunut naisjuristi. Mielummin semmoisen palkkaisin, kuin liituraitaan pukeutuneen miespuolisen liikejuristin tai rikosasioihin perehtyneen asianajajan.


      • naisjuristeista
        Eronnut mies kirjoitti:

        Monilla avio-oikeuteen erikoistuneilla naisjuristeilla on itse asiassa enemmän sympatioita sinne feministien leiriin. Kun etsit nimiä, katso keitä he ovat edustaneet. Suomessa on tiettyjä naisjuristeja joiden voi katsoa nimenomaan erikoistuneen vaimojen puolustamiseen. Kuinka hyvin luulet asiasi hoituvan tälläisen käsittelyssä.

        on lesboja. Joka tarkoittaa sitä, että he ovat äärimmäisen miesvastaisia !
        Mieti itsekin, haluatko avustajaksesi rekkalesbo-juristin, joka on on äärimmäisen varauksellinen miehen näkemyksille !!

        yhisä


      • näkemys!!?
        naisjuristeista kirjoitti:

        on lesboja. Joka tarkoittaa sitä, että he ovat äärimmäisen miesvastaisia !
        Mieti itsekin, haluatko avustajaksesi rekkalesbo-juristin, joka on on äärimmäisen varauksellinen miehen näkemyksille !!

        yhisä

        Pakko näin naisjuristina kysyä, että mistäköhän olet tuon naisjuristien pääsääntöisen seksuaalisen suuntautumisen keksinyt? Kun väistämättä tunnen kymmeniä naisjuristeja, niin tulee mieleen vain yksi lesbo.
        Ei juristin ammattitaito ole sukupuolesta eikä myöskään seksuaalisesta suuntautumisesta kiinni. Minua myös aina hieman huvittaa tämä termi "huippujuristi".
        Useimmilla asianajo- ja lakiasiaintoimistoilla on kotisivut, joten sitä kautta voi kartoittaa sitä mille juridiikan osa-alueelle kukin on suuntautunut; eli minkätyyppisiä juttuja hoitavat.


      • nyt on katkerin ja ilkein
        näkemys!!? kirjoitti:

        Pakko näin naisjuristina kysyä, että mistäköhän olet tuon naisjuristien pääsääntöisen seksuaalisen suuntautumisen keksinyt? Kun väistämättä tunnen kymmeniä naisjuristeja, niin tulee mieleen vain yksi lesbo.
        Ei juristin ammattitaito ole sukupuolesta eikä myöskään seksuaalisesta suuntautumisesta kiinni. Minua myös aina hieman huvittaa tämä termi "huippujuristi".
        Useimmilla asianajo- ja lakiasiaintoimistoilla on kotisivut, joten sitä kautta voi kartoittaa sitä mille juridiikan osa-alueelle kukin on suuntautunut; eli minkätyyppisiä juttuja hoitavat.

        eronnut ihminen johon tällä palstalla voi törmätä. Haukkui sosiaaliväkeäkin lesboiksi.Taitaa olla lepakoita vintillä.


      • kertoi taannoin
        nyt on katkerin ja ilkein kirjoitti:

        eronnut ihminen johon tällä palstalla voi törmätä. Haukkui sosiaaliväkeäkin lesboiksi.Taitaa olla lepakoita vintillä.

        sivuillaan, että 10 % suomalaisista ei ole heteroita. Siis miehistä ja naisista. Aloilla, missä lähes 100 % työntekijöistä on naisia (mm. sosiaalilepakot), tuo 10 % ei riitä mihinkään.

        Oman primäärisen seurantani perusteella sosiaalialalla n. 25 % naisista ei ole sukupuoliselta suuntautuneisuudeltaan heteroita.
        Eivätkä edes perheellisiä, vaikka työskentelisivätkin esim. lastensuojelussa.

        Englannissa on tehty v. 2000 tutkimus, että esim. lesbot suhtautuvat, heteroja useammin, vihamielisesti vastakkaiseen sukupuoleen. Kaikki miehet jotka ovat joutuneet sosiaalivirastojen "hampaisiin", ymmärtävät kyllä mitä se käytännössä tarkoittaa.

        Yhdelläkään perheellä ei ole asiat niin huonosti, etteikö sosiaalilepakot voisi tilannetta vielä
        entisestäänkin huonontaa.

        En ole mielestäni katkera enkä ilkeäkään.
        Olen vain realisti. Enkä ole isänä ja miehenä näkemyksieni kanssa onneksi yksin.

        Erittäin monen sosiaalilepakon ensisijainen toimenkuva on yrittää kyykyttää isää. Toissijaisesti s-lepakko tukee ja auttaa äitiä. Kolmanneksi, jos virka-aikaa jää, s-lepakko katsoo mitä lasten eteen pitäisi tehdä. Vai pitäisikö tehdään mitään. Kun ei tee mitään, ei tee yhtään virhettäkään.


      • ZR-7
        kertoi taannoin kirjoitti:

        sivuillaan, että 10 % suomalaisista ei ole heteroita. Siis miehistä ja naisista. Aloilla, missä lähes 100 % työntekijöistä on naisia (mm. sosiaalilepakot), tuo 10 % ei riitä mihinkään.

        Oman primäärisen seurantani perusteella sosiaalialalla n. 25 % naisista ei ole sukupuoliselta suuntautuneisuudeltaan heteroita.
        Eivätkä edes perheellisiä, vaikka työskentelisivätkin esim. lastensuojelussa.

        Englannissa on tehty v. 2000 tutkimus, että esim. lesbot suhtautuvat, heteroja useammin, vihamielisesti vastakkaiseen sukupuoleen. Kaikki miehet jotka ovat joutuneet sosiaalivirastojen "hampaisiin", ymmärtävät kyllä mitä se käytännössä tarkoittaa.

        Yhdelläkään perheellä ei ole asiat niin huonosti, etteikö sosiaalilepakot voisi tilannetta vielä
        entisestäänkin huonontaa.

        En ole mielestäni katkera enkä ilkeäkään.
        Olen vain realisti. Enkä ole isänä ja miehenä näkemyksieni kanssa onneksi yksin.

        Erittäin monen sosiaalilepakon ensisijainen toimenkuva on yrittää kyykyttää isää. Toissijaisesti s-lepakko tukee ja auttaa äitiä. Kolmanneksi, jos virka-aikaa jää, s-lepakko katsoo mitä lasten eteen pitäisi tehdä. Vai pitäisikö tehdään mitään. Kun ei tee mitään, ei tee yhtään virhettäkään.

        Ei voi olla noin ummessa..


      • ja penskaski dillei!
        naisjuristeista kirjoitti:

        on lesboja. Joka tarkoittaa sitä, että he ovat äärimmäisen miesvastaisia !
        Mieti itsekin, haluatko avustajaksesi rekkalesbo-juristin, joka on on äärimmäisen varauksellinen miehen näkemyksille !!

        yhisä

        Kylläpä tuntui hyvältä lukea viestisi... :)
        Ai että!, siellä pillunpuutteessa kärvistelet ja katkeruutesi voi oikein haistaa!
        Tuollaiset pikku-ukkelit tumputtaa vaan.
        En ole lesbo, mutta sulle en antaisi missään tilanteessa. Kiitos tästä! ;))))


      • sossupaholainen
        kertoi taannoin kirjoitti:

        sivuillaan, että 10 % suomalaisista ei ole heteroita. Siis miehistä ja naisista. Aloilla, missä lähes 100 % työntekijöistä on naisia (mm. sosiaalilepakot), tuo 10 % ei riitä mihinkään.

        Oman primäärisen seurantani perusteella sosiaalialalla n. 25 % naisista ei ole sukupuoliselta suuntautuneisuudeltaan heteroita.
        Eivätkä edes perheellisiä, vaikka työskentelisivätkin esim. lastensuojelussa.

        Englannissa on tehty v. 2000 tutkimus, että esim. lesbot suhtautuvat, heteroja useammin, vihamielisesti vastakkaiseen sukupuoleen. Kaikki miehet jotka ovat joutuneet sosiaalivirastojen "hampaisiin", ymmärtävät kyllä mitä se käytännössä tarkoittaa.

        Yhdelläkään perheellä ei ole asiat niin huonosti, etteikö sosiaalilepakot voisi tilannetta vielä
        entisestäänkin huonontaa.

        En ole mielestäni katkera enkä ilkeäkään.
        Olen vain realisti. Enkä ole isänä ja miehenä näkemyksieni kanssa onneksi yksin.

        Erittäin monen sosiaalilepakon ensisijainen toimenkuva on yrittää kyykyttää isää. Toissijaisesti s-lepakko tukee ja auttaa äitiä. Kolmanneksi, jos virka-aikaa jää, s-lepakko katsoo mitä lasten eteen pitäisi tehdä. Vai pitäisikö tehdään mitään. Kun ei tee mitään, ei tee yhtään virhettäkään.

        En nyt ymmärtänyt. Jos 10 % väestösta on homoseksuaaleja, niin miten sosiaalityöntekjöistä heitä onkin 25%? Itse tunnen yhden lesbososiaalityöntekijän ja tunnen heitä todella paljon. Ja useimmat sossut ovat perheellisiä. Itse olen ihan hetero, perheeseen kuuluu enää mies (jota tosin olen vaihtanut elämäni aikana, varmaan osoitus sekin sopimattomuudesta alalle), lapset ovat pesästä lentäneet, lapsenlapsiakin on.
        Miksi muuten tarvitse juristin avioeroon? Siihen riittää hakemuksen lähettäminen käräjäoikeuteen, sen voi ihan itse kirjoittaa ja netistä löytyy malleja. Harkinta-ajan jälkeen sitten lähetät seuraavan. Vai tarvitsetko juristin ositukseen tai lasten huoltoa ja elatusta koskeviin asioihin. Olisi ollut fiksua sanoa että tarvistset sitä varten. Pelkän avioeron hakemiseen ei kukaan juristia tarvitse


      • sossupaholainen
        sossupaholainen kirjoitti:

        En nyt ymmärtänyt. Jos 10 % väestösta on homoseksuaaleja, niin miten sosiaalityöntekjöistä heitä onkin 25%? Itse tunnen yhden lesbososiaalityöntekijän ja tunnen heitä todella paljon. Ja useimmat sossut ovat perheellisiä. Itse olen ihan hetero, perheeseen kuuluu enää mies (jota tosin olen vaihtanut elämäni aikana, varmaan osoitus sekin sopimattomuudesta alalle), lapset ovat pesästä lentäneet, lapsenlapsiakin on.
        Miksi muuten tarvitse juristin avioeroon? Siihen riittää hakemuksen lähettäminen käräjäoikeuteen, sen voi ihan itse kirjoittaa ja netistä löytyy malleja. Harkinta-ajan jälkeen sitten lähetät seuraavan. Vai tarvitsetko juristin ositukseen tai lasten huoltoa ja elatusta koskeviin asioihin. Olisi ollut fiksua sanoa että tarvistset sitä varten. Pelkän avioeron hakemiseen ei kukaan juristia tarvitse

        Tarkoitin siis että tunnen todella paljon sossuja ja vain yhden lesbon:) Tosin tunnen yhden alalla toimivan homon(ei sossuna, mutta lastensuojelussa muissa tehtävissä) .


      • sitä se tarvii nyt!
        ZR-7 kirjoitti:

        Ei voi olla noin ummessa..

        Kyrpä tekis tuollekkin yhiskälle persesilmään nyt hyvääääääää!!!!!


      • laura...
        ja penskaski dillei! kirjoitti:

        Kylläpä tuntui hyvältä lukea viestisi... :)
        Ai että!, siellä pillunpuutteessa kärvistelet ja katkeruutesi voi oikein haistaa!
        Tuollaiset pikku-ukkelit tumputtaa vaan.
        En ole lesbo, mutta sulle en antaisi missään tilanteessa. Kiitos tästä! ;))))

        yksinhuoltajien liiton sivuilta löytyy mainintoja juristeista joilla on rautainen kokemus avioeroasioissa. muu. Knagas & Leskinen Ky ja Tiina Nysten Oy.

        itselläni oli miesjuristi kun olen nainen ja miehellä oli naisjusristi kun on mies. :) tämä kai on normitaktikointia.


      • FemakkoEiMiehille
        näkemys!!? kirjoitti:

        Pakko näin naisjuristina kysyä, että mistäköhän olet tuon naisjuristien pääsääntöisen seksuaalisen suuntautumisen keksinyt? Kun väistämättä tunnen kymmeniä naisjuristeja, niin tulee mieleen vain yksi lesbo.
        Ei juristin ammattitaito ole sukupuolesta eikä myöskään seksuaalisesta suuntautumisesta kiinni. Minua myös aina hieman huvittaa tämä termi "huippujuristi".
        Useimmilla asianajo- ja lakiasiaintoimistoilla on kotisivut, joten sitä kautta voi kartoittaa sitä mille juridiikan osa-alueelle kukin on suuntautunut; eli minkätyyppisiä juttuja hoitavat.

        Esim. täällä läntisellä Vantaalla on nähty näitä tapauksia ja itse olen valitettavasti aikanaan antanut toimeksiannon tuon kaltaiselle naislakimiehelle.

        Kyseinen henkilö oli tyly, hoisi asiansa täysin ala-arvoisesti, laskutti aivan naurettavia summia ja oli vielä täysin ammatitaidoton! Nuori ja kokematon joka työskenteli palkollisena länsi Vantaalaisessa asianajotoimistossa.

        Se miesvastaisuus, se oikein paistoi läpi!!!

        Lopputulos oli päin helvettiä. Lopulta heivasin hänet helvettiin. Palkkasin naisasianajajan joka veti asiat Vantaan käräjäoikeuteen. Sen jälkeen asia hoitui. Mutta! Asia tuli helkkarin kalliiksi.

        Sana "juristi" on sen jälkeen kuullostanut oksettavalta! Varatuomarit jne. ovat mielestäni täysin "syvältä" koska heitä ei Suomen lainsäädännön mukaan koske sama vastuuvelvollisuus kuin asianajajilla. Siksi en suosittele nais"lakimiestä" miesten avioerojen hoitamiseen. Asianajajia on aina kaitsemassa asianajaja liitto.


      • lakimiesnainen.

        Täytyypä näin ulkopuolisena kommentoida, että olet selvästi tuo sovinistiyh.isukki.
        Ohhoh! Avarrappa hieman ajatusmaailmaasi, ihan jo niiden lastenkin takia...


      • Polta ennemmin setel
        näkemys!!? kirjoitti:

        Pakko näin naisjuristina kysyä, että mistäköhän olet tuon naisjuristien pääsääntöisen seksuaalisen suuntautumisen keksinyt? Kun väistämättä tunnen kymmeniä naisjuristeja, niin tulee mieleen vain yksi lesbo.
        Ei juristin ammattitaito ole sukupuolesta eikä myöskään seksuaalisesta suuntautumisesta kiinni. Minua myös aina hieman huvittaa tämä termi "huippujuristi".
        Useimmilla asianajo- ja lakiasiaintoimistoilla on kotisivut, joten sitä kautta voi kartoittaa sitä mille juridiikan osa-alueelle kukin on suuntautunut; eli minkätyyppisiä juttuja hoitavat.

        tosi on, juristi kun juristi, rahan ahneita kaikki. >Venyttää ja vetkuttaa ja kertoo tapauksen olevan vaikea niin taas
        saa laskuttaa 6.000,- eur /KK. Tuntiveloitus n. 300,- /h ja sanomattakin on selvää että tunnissa ei saa edes lämmintä kättä.
        Selvää on myös että kaikki erotapaukset ihan samankaltaisia ja sama laki koskee kaikkia. Huonon juristin tunnistaa siitä
        että sen täytyy lukea lakikirjasta pykälät kun kokenut osaa ne ulkoa. Hyviä on vähän ja ihan "tossua" -"perässähiihtäjää"
        ei kannata ottaa, huomaa ennen pitkään ettei tapahdu mitään. Pahinta on se, että vaikka asiakas häviääkin jutun niin surkeakin juristi saa aina palkkionsa, oli sitten omasta mielestään kuinka hyvä tahansa. Luonnostaan tarkka ja hieman agressiivinen puolustaa itsään ja asiakastaan parhaiten. Yleinen piirre on kuitenkin se, että kun nimet saatu papereihin niin kokousta riittää ettei koskaan saa puhelimeen. Työt ja selvitykset saa itse tehdä, juristi kyllä sitten rahastaa niistäkin....

        Tätä ammattikuntaa kannattaa varoa ja rajata toimenpiteet tosi tarkasti ja nopeasti ulos. Kukaan ei tienaa niin paljon että juristia vois ylläpitää pidempään.. monet olen nähnyt ja useimmat huonoksi todennut...


      • realisti....
        vaan asiakassuhde kirjoitti:

        osaava juristi voi olla kumpaa tahansa sukupuolta, erikoistuminen ratkaisee enemmänkin. Hyvä juristi on asiakkaan puolella.

        "Hyvä juristi on asiakkaan puolella."

        Lienee päivänselvää että kaikki juristit eivät voi olla hyviä.


      • fghfhfh fgh fgh
        sossupaholainen kirjoitti:

        En nyt ymmärtänyt. Jos 10 % väestösta on homoseksuaaleja, niin miten sosiaalityöntekjöistä heitä onkin 25%? Itse tunnen yhden lesbososiaalityöntekijän ja tunnen heitä todella paljon. Ja useimmat sossut ovat perheellisiä. Itse olen ihan hetero, perheeseen kuuluu enää mies (jota tosin olen vaihtanut elämäni aikana, varmaan osoitus sekin sopimattomuudesta alalle), lapset ovat pesästä lentäneet, lapsenlapsiakin on.
        Miksi muuten tarvitse juristin avioeroon? Siihen riittää hakemuksen lähettäminen käräjäoikeuteen, sen voi ihan itse kirjoittaa ja netistä löytyy malleja. Harkinta-ajan jälkeen sitten lähetät seuraavan. Vai tarvitsetko juristin ositukseen tai lasten huoltoa ja elatusta koskeviin asioihin. Olisi ollut fiksua sanoa että tarvistset sitä varten. Pelkän avioeron hakemiseen ei kukaan juristia tarvitse

        "Jos 10 % väestösta on homoseksuaaleja, niin miten sosiaalityöntekjöistä heitä onkin 25%?"

        Häh? Miksei voisi. Onhan ainakin huippumuotisuunnttelijoissa paljon enemmän homoseksuaaleja kuin väestössä keskimäärin.

        En kyllä usko että sossuissa on yhtään sen enempää lesboja kuin muuallakaan, mutta jos kaikki lesbot jostain kumman syystä hakeutuisivat sosiaalialalle, niin kyllähän siellä niitä voisi olla vaikka 99%.


      • sfsf 35 sdf
        Polta ennemmin setel kirjoitti:

        tosi on, juristi kun juristi, rahan ahneita kaikki. >Venyttää ja vetkuttaa ja kertoo tapauksen olevan vaikea niin taas
        saa laskuttaa 6.000,- eur /KK. Tuntiveloitus n. 300,- /h ja sanomattakin on selvää että tunnissa ei saa edes lämmintä kättä.
        Selvää on myös että kaikki erotapaukset ihan samankaltaisia ja sama laki koskee kaikkia. Huonon juristin tunnistaa siitä
        että sen täytyy lukea lakikirjasta pykälät kun kokenut osaa ne ulkoa. Hyviä on vähän ja ihan "tossua" -"perässähiihtäjää"
        ei kannata ottaa, huomaa ennen pitkään ettei tapahdu mitään. Pahinta on se, että vaikka asiakas häviääkin jutun niin surkeakin juristi saa aina palkkionsa, oli sitten omasta mielestään kuinka hyvä tahansa. Luonnostaan tarkka ja hieman agressiivinen puolustaa itsään ja asiakastaan parhaiten. Yleinen piirre on kuitenkin se, että kun nimet saatu papereihin niin kokousta riittää ettei koskaan saa puhelimeen. Työt ja selvitykset saa itse tehdä, juristi kyllä sitten rahastaa niistäkin....

        Tätä ammattikuntaa kannattaa varoa ja rajata toimenpiteet tosi tarkasti ja nopeasti ulos. Kukaan ei tienaa niin paljon että juristia vois ylläpitää pidempään.. monet olen nähnyt ja useimmat huonoksi todennut...

        " Tuntiveloitus n. 300,- /h j"

        Vaihda juristia. Minä olen maksanut yritysasioissa lakimiespalveluista yksittäisistä tunneista 150-180 e / h (sis alv).


      • hjhkjsad
        lakimiesnainen. kirjoitti:

        Täytyypä näin ulkopuolisena kommentoida, että olet selvästi tuo sovinistiyh.isukki.
        Ohhoh! Avarrappa hieman ajatusmaailmaasi, ihan jo niiden lastenkin takia...

        tuskin olet kummoinen juristi kommenteistasi päätellen


      • mies9
        ja penskaski dillei! kirjoitti:

        Kylläpä tuntui hyvältä lukea viestisi... :)
        Ai että!, siellä pillunpuutteessa kärvistelet ja katkeruutesi voi oikein haistaa!
        Tuollaiset pikku-ukkelit tumputtaa vaan.
        En ole lesbo, mutta sulle en antaisi missään tilanteessa. Kiitos tästä! ;))))

        Tässä se vasta pimee "pimppi" on.
        Katsokaas kaverit mitä ylläoleva tyyppi kirjottaa.
        Tyypillinen suomalainen femakko vai oliko emakko.


      • Tuplatunti laskutus
        sfsf 35 sdf kirjoitti:

        " Tuntiveloitus n. 300,- /h j"

        Vaihda juristia. Minä olen maksanut yritysasioissa lakimiespalveluista yksittäisistä tunneista 150-180 e / h (sis alv).

        Niin vain tais käydä


      • peteoskari
        realisti.... kirjoitti:

        "Hyvä juristi on asiakkaan puolella."

        Lienee päivänselvää että kaikki juristit eivät voi olla hyviä.

        Niin pitäisi olla mutta minun erossa ei se rouva ollut mun puolella


      • Tantta70
        Vinkkejä_kaipaava kirjoitti:

        eiköhän toi nainen toimi parhaiten, kun on itse mies...

        Samaa mieltä. Mulla oli erossa mies ja exmiehelläni nainen,.Hyvin saatiin sovittuu asiat


      • Nystenonroisto
        laura... kirjoitti:

        yksinhuoltajien liiton sivuilta löytyy mainintoja juristeista joilla on rautainen kokemus avioeroasioissa. muu. Knagas & Leskinen Ky ja Tiina Nysten Oy.

        itselläni oli miesjuristi kun olen nainen ja miehellä oli naisjusristi kun on mies. :) tämä kai on normitaktikointia.

        Tiina Nystenin tavat tiedetään, ensin ryöstää vastapuolelle ja sitten sinut


      • Anonyymi

        Asianajaja Anu Koivu erittäin asiaton eikä hänen palveluihin kannata luottaa. Missään nimessä en voi häntä suositella ja valitkaa ihmeessä kuka tahansa muu avustamaan, esim siivooja.

        Tulette huijatuksi ja kohtaamaan agressioita melkoista korvausta vastaan. Ei kykene toimimaan hyvän asianajotavan mukaan. Hänestä on tehty useampia kanteluita ja siksi kaikki arvostelut poistettu netistä.


      • Anonyymi
        näkemys!!? kirjoitti:

        Pakko näin naisjuristina kysyä, että mistäköhän olet tuon naisjuristien pääsääntöisen seksuaalisen suuntautumisen keksinyt? Kun väistämättä tunnen kymmeniä naisjuristeja, niin tulee mieleen vain yksi lesbo.
        Ei juristin ammattitaito ole sukupuolesta eikä myöskään seksuaalisesta suuntautumisesta kiinni. Minua myös aina hieman huvittaa tämä termi "huippujuristi".
        Useimmilla asianajo- ja lakiasiaintoimistoilla on kotisivut, joten sitä kautta voi kartoittaa sitä mille juridiikan osa-alueelle kukin on suuntautunut; eli minkätyyppisiä juttuja hoitavat.

        Totta puhuu, ei todellakaan mitään lesbiksiä.
        Oma naisjuristini hoiti asiaan mallikkaasti. Kumpikin puoliso sai kohtuullisesti oikeutta.


    • oppirahat maksanut

      Pitäää ehdottomasti ottaa lakimies, joka kuuluu asianajoliittoon, sillä liitto valvoo asianajajan toimintaa ja laskutuksen perusteita ja kohtuullisuutta.

      Näitä ns. villejä lakimiehiä pitää varoa, sillä heitä ei valvo kukaan ja voivat laskuttaa ihan mielivaltaisesti.

      Kannattaa myös muistaa, että lakimiehillä ei ole mitään tulosvastuuta toiminnastaan. He voivat sössiä ihan kaikessa rauhassa koko jutun ja silti laskuttaa täyden hinnan.

      Todellakin kannattaa ottaa selvää ennen kuin minkä tahansa hepun kanssa ryhtyy yhteistyöhön.

      Perheasioissa pitää ehdottomasti ottaa sellainen juristi, joka on perehtynyt vahvasti perheasioiden hoitamiseen ja hänellä on myös siitä kokemusta.

      • Valvonnasta

        2016 alkaen kaikki oikeudessa asiakastaan edustavat juristit ovat olleet samalla tavalla asianajajaliiton valvonnan alaisia, olivatpa sitten asianajajia tai luvan saaneita oikeudenkäyntiavustajia.

        Tuo toki pätee, että erikoistuminen on syytä olla kohdallaan.


    • ChistianW67

      Asianajotoimisto Maritta Heiskanen hois hyvin eroni ja lapsen asiat

      • Huoraksihaukuttu

        Myös oikeusaputoimistosta löytyy hyviä naisjuristeja


      • jorupsahtanut

        Voiko oikeusaputoimistossa valita ite tuomarin vai määrätäänkö siellä joku tietty henkilö?


    • OnhanNiitäMonia

      Johanna Ojala ja Terhi Eriksson ovat hyviä. Paljon on kiinni siitä miten keskusteluyhteys toimii

      • Anonyymi

        Johanna Ojalasta minun kokemukseni taas on, että häntä ei kiinnosta lapsi tai se, mitä todella tapahtuu. Tekee juuri, mitä asiakas (tässä tapauksessa väkivaltainen) pyytää. Lopulta neuvonut katkaisemaan kaiken yhteydenpidon huolestuneeseen vanhempaan, vaikka lapsi yhteishuoltajuudessa. Kyseenalalistaisin etiikan.


      • Anonyymi

        Terhi Eriksson on ehkä yksi heikoimmin argumentoivista ja asiaa hoitavista asianajajista, joita olen koskaan tavannut.


    • JuteltuAiheesta

      Kirsi Tarvainen, Maritta Heiskanen ja Johanna Ojala ovat hyviä.

      • HyvätPäivät

        Minulla on myös Johanna hyviä kokemuksia


      • PallasAthene12

        Kirsi Tarvainen on huono valinta kokonaisuuden kannalta, mutta jos haluat rikkoa välit kokonaan ex-puolisoon ja haitata lasten ja ex:n välejä, niin silloin Tarvaista kannattaa harkita. Ja jos haluat riidellä ja kyykyttää, niin ehdottomasti kannattaa harkita. Etenkin jos olet äiti.


      • Daniela1234

        En voi suositella AA Kirsi Tarvaista mihinkään tehtävään, jossa oma turvallisuutesi voi joutua vaaraan. Henkilö on persoonallisuudeltaan täysin epäsopiva toimimaan asianajajana. Asianajajan tulisi toimia neutraalisti, eikä asettaa päämiestään vaaraan.


      • Anonyymi
        Daniela1234 kirjoitti:

        En voi suositella AA Kirsi Tarvaista mihinkään tehtävään, jossa oma turvallisuutesi voi joutua vaaraan. Henkilö on persoonallisuudeltaan täysin epäsopiva toimimaan asianajajana. Asianajajan tulisi toimia neutraalisti, eikä asettaa päämiestään vaaraan.

        Hyvin samanlaisia kokemuksia, riidanhaluinen ja aiheuttaa helposti paljon tuhoa. En voi todellakaan suositella


      • Anonyymi
        PallasAthene12 kirjoitti:

        Kirsi Tarvainen on huono valinta kokonaisuuden kannalta, mutta jos haluat rikkoa välit kokonaan ex-puolisoon ja haitata lasten ja ex:n välejä, niin silloin Tarvaista kannattaa harkita. Ja jos haluat riidellä ja kyykyttää, niin ehdottomasti kannattaa harkita. Etenkin jos olet äiti.

        Ihan samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin samanlaisia kokemuksia, riidanhaluinen ja aiheuttaa helposti paljon tuhoa. En voi todellakaan suositella

        Täysin samaa mieltä, aivan mahdoton tapaus minusta


    • TarjaTuulikki80

      Myös AA Kirsi Tarvainen on hyvä

      • Daniela1234

        Kirsi Tarvainen on täysin epäsopiva henkilö toimimaan asianajajana.


      • Oona34

        Myös minulla on todella huonoja kokemuksia Kirsi Tarvaisesta. Hän prosoi vastapuolta niin paljon, ettei asiassa päästy sovintoon, vaikka se olisi ollut etuni mukaista.

        EN TODELLAKAAN SUOSITTELE KIRSI TARVAISTA!


    • KaunisMorsian

      Kaverini oli tyytyväinen Asianajotoimisto Maritta Heiskanen nuoremman juristin palveluihin, olikohan nimi Ida, sukunimeä en muista, kun kaveri ketä häntä käytti puhui Idasta aina etunimellä. Oli kuitenkin Itiksen toimistosta.

      Itselläni omaisuutta jakamassa ja lapsiasiassa oli Kirsi Uoti ja hän hoiti asiani mallikelpoisesti. Voin todella suositella häntä.

      • TuulikkiEspoosta

        Minulla oli huoltajuusasiassa Terhi Eriksson ja hoiti asiani mallikelpoisesti
        Jaksoi kuunnellakin vaikka olin varmaan aika rasittava asiakas koska olin tosi masentunut


    • Soukanfriidu

      Eeva Kemppainen on paras avioerojuristi. Napakka ja empaattinen

    • JanneKnen

      Maritta Heiskanen ymmärtää myös isien tilannetta. Vastapuolen akka, en viitsi sanoa nimeä, oli aivan hirveä. Ei ollenkaan ymmärtänyt, että lapsella on oikeus myös isään

      • Yksinhuollan

        Minulla on hyviä kokemuksia AA Marja Pellistä. Oli todella tehokas täti eikä kumarrellut vastapuolta


    • Auninkanssa

      Omassa erossani vaihdoin asianajajaa kahteen kertaan. Sossujen kanssa ei kanssakäymisestä tullut yhtään mitään. Hyvä etteivät huostaanottaneet lapsukaisia.
      Tekivät olosuhdeselvityksen, joka oli täynnä virheitä. Onneksi sitten asianajaja Auni Särkkä tuli kehiin ja hänen avustuksellaan sain lapset luokseni asumaan.

    • PulassaP

      Kuka asianajaja osaisi auttaa huostaanottoasiassa? onko kokemuksia?

      • Hesatar

        Ainakin Leeni Ikonen on hyvä


      • pakokauhu

        totta. Hoitaa sydämmellä asiat


    • KemistiK

      Mun asiat Auni särkkä hoiti mallikelpoisesti

      • Pipariini77

        Minulla on samoja kokemuksia hänestä


    • kolmestieronnut

      Naisasiajajat ovat yleensä hyviä avioerojuristeja

      • puudeli8

        Ei ne munasarjat tee kenestäkään parempaa. Ei oo sukupuolesta kiinni


    • akkavalta

      Keskustan miespuoliset asianajajat hoitavat varmaan hyvin firmojen asioita mutta avioeroasiat sopivat naisille paremmin

      • Kielo68

        Älä eroa niin et tarvitse juristia. Menee vain rahat


      • ppastaa

        Ero ahdistaa aina


    • TarTar2

      Kuka olisi hyvä Tampereen seudulla? Nuo edellä mainitut toimivat kaikki pääkaupunkiseudulla

    • Joensuunelli70

      Minä tarttisin asianajajan Joensuusta. Ketäs työs voisitte suositella? Ei väliä onko nainen vai mies

      • tarinankertoilija

        Heidi Huusko Kontturin toimistossa on hyvä. Kontturikin on,mutta kovasti kiireinen


      • Susikoira66

        Minulla myös hyvä kokemukset ko. toimistosta


      • pullapulassa

        Kristiina Vola on hyvä joensuulaistuomari


      • Santa66

        JOensuus kaikki tuomarit on hyviä.


      • Eikäyhesalaiset

        Meikä tarttis juristin Rovaniemeltä.


    • Kalleneksä

      Ei maaallikko pysty vertailemaan asianajajia. Jos kaverin ero on päättynyt,hyvin ei se välttämättä ole asianajajan ansiota. Yleensä se on asianajasta riippumatta ;)

    • Uskovainen88

      Ero ei kannata. Olettehan te luvanneet rakastaa myötä-ja vastamäessä.
      Eikö pitäisi pitää lupauksesta kiinni.

      • Sossutantta

        Monesti ero on kyllä ainoa vaihtoehto. Lasten etu vaatia sitä. Olen seurannut tilanteita vuosikausia ja voin kyllä sanoa etteivät ihmiset yleensä turhan päiten eroa.


    • Turpaansasaanut

      Törkeää arvostella muita. Ei kukaan voi tietää toisen avioeron syitä. Voi olla hakkaava ukko tai mitä tahansa

    • Eronnutakka

      Eija Metsälä-Halonen hoisi hyvin kaikki erooni liittyvät asiat. En tiedä tosin toimiiko enää ammatissa, on jo sen verran rouvalla jo ikää.

      • kannikka80

        onko kokemusta hänen toimistosa nuoremasta tuomarista
        Haluisi nuoren naisen hoitamaa omat asioita


    • Axlaxl

      Ei näin kaunniina päivänä viitsi ees erota

      • Lunttunen

        Meinaatko sitten erota heti kun tullee myrsky tai lunta tuppaan


    • Jurristiko

      Ei avioerron tarttte juristia

    • Tarpeettomatat

      Rustaa vain lomakkeesee oman nimensä ja ukkosa nimen. Pitää sit itellä kersat ja talon. Helppoa kuin heinånteko. Skäl bå den såken. Ja sossut painukoot ........

    • Opetus50

      Opettele ruotsia ennen kuin kirjoitat sitä

      • Sumppia

        kuka nyt ruottia viitti opetella. Mieluummin vaikka itä-naapurin kieltä


    • afrodite78

      Hyvä avioerojuristi on Pauliina Kivi Espoosta.

      Minä sain häneltä hyvää palvelua
      jakso kuunnella asiakastaan

    • WilmaL

      Olen jo käynnä kolmella mieslakimiehellä. enkä meen jonkun naisen puheille
      Taijuuskohan nekään pitää mun puolia.............Kaikki puhuu yhteishuollosta
      Muka hyvä juttu Ei se toimi meillä

    • PoppeliPuussa

      Ei se asianajajan hyvyys tai huonous ole kiinni siitä onko ukko vai akka.
      Voi olla huono tai hyvä sukupuolesta ja iästä riippumatta

    • OmppasPomppas

      Omppas pohdintaa. Tasoa kenellä rumin akka tai kommein kaara. Just joo...

    • Suulastäti

      Asianajaja Tarvainen on Tampereella hyvä

      • akuutti

        Samaa mieltä. Suosittelen lämpimästi


    • Rantakylästä

      Kukkaan ei oo vielä vastannut kuka Joensuussa on hyvä. Miekin tarttisin
      asianajajajaa. On tosi vaikee tilanne. Rahatkin vähissä. Saisinkohan oikeusaputoimistosta jonkun kun lasten isä ei maksa elatusapua

    • Seiskapaiva

      Avioerotilanteessa lasten asiat kannattaa sopia lastenvalvojalla. Asianajajat vain sössivät ne. Tulos on aina epävarma
      Aikuisten oikeesti kandee olla aikuinen

      • Sirppaliisa

        Helppo sanoa. Mulla on narsisti eksänä. Mistä tahansa asiasta sopiminen on täysi mahdottomuus


      • PekkoPoika

        Sama täällä. Mittään ei sovita

        6 vuotta on jo rosiksessa tapeltu eikä loppu näy.
        On riidelta omaisuuden jaosta. Eksä ei ole antanut tavata mukuloita 2 vuoteen


    • Korppikotka56

      Juristit ovat kaikki riistäjiä. Hoidin eroni ihan omin avuin. Asianajaja olisi vain vienyt rahat. Ennemmin annan rahat vaikka eksälle, saapahan hoidettu mukulat

      • Kurttukko

        Minä en kyllä halua eksälle mitään antaa. Ennemmin maksan juristille.
        Exakka on sen verran v-mäinen pimatsu


      • kurttuakka
        Kurttukko kirjoitti:

        Minä en kyllä halua eksälle mitään antaa. Ennemmin maksan juristille.
        Exakka on sen verran v-mäinen pimatsu

        taidat olla katkera
        Lapsia pitäisi ajatella erossa enemmän


    • Lehtinen80

      Anu Kuusi hois mun asiat hyvin

    • totonoin

      Anu Kuusi? Tarkoitatko Anu Koivu

    • kukkuluuruu4

      Minä en tiedä puista. Kivi on vrma

    • oulutar82

      taas tuo sohvalla kuorsaaja ja haiseva p-pää otti liikaaa kuppia
      Otan kyllä eron mutta sitä kuka omaisuuden jaossa avustais en kyl tiiä
      Talon haluisin pitää itelläni. Mutta miten sais toisen muuttamaan pois? Onko kellään kokemusta?
      vai lähtiskö pariks viikkoo etelään ja jättäs tuon riiviön selviämään yksin poikien kansa
      Olisko täällä Oulussa joku hyvä avioerojuristi? Mieluummin nainen Aina täällä palstoilla rupattelee hesalaiset ja suosittaa omia tyyppejään . Voi olla jostai oulun lähetäki

    • suurisuu

      Ei tavan ihminen pysty näitä oululaisi vertailemaan

    • tangosatumaa

      Voihan vinetto tätäkin keskusteluuu...

    • VihreäLeski

      Mustat lesket sopisivat hyvin asianajajiksi avioeroon

      • Rottapuudeli

        totta;)


    • suupalttiton

      Hesarissa ei oo yhtään hyvää juristia

    • auniS

      Suosittelen todella paljon Asianajaja Auni Särkkää, sillä hän hoitaa työnsä tunnollisesti ja on todella pätevä

      • Sodankylässä

        Siis missä?


    • Nystenhuijaa

      "yksinhuoltajien liiton sivuilta löytyy mainintoja juristeista joilla on rautainen kokemus avioeroasioissa. muu. Knagas & Leskinen Ky ja Tiina Nysten Oy."

      Sallikaa nauraa, kysykää asianajoliitosta kuinka monta varoitusta ja huomautusta Nystenille on annettu. Taitaa olla lupa katkolla?

    • TiinaNysten

      Valitettavan totta. Tiina Nysten saanut varoituksia ja huomautuksia. varmaan syystäkin

    • Taitava

      Minulla on hyvät kokemukset Kirsi Tarvaisesta. Voin vilpittömösti suositella häntä.

      • Anonyymi

        Nojaa, oma kokemus vastapuolelta että melkoisen nopeasti siirtyy henkilökohtaisuuksiin, kun tuntee häviävänsä asiapohjaiset faktat :D Että siinä mielessä miettisin tarkkaan.

        Tässä vitsonen mietittäväksi yön pimeinä tunteina:

        - Kuinka avioerosi sujui?
        - Aika hyvin. Minä sain lapset ja Markku auton.
        - Entäpä loput?
        - Mitkä loput?
        - No asunto, kesämökki ja kaikki muu?
        - Ne jaettiin tasan asianajajien kesken.


    • jassojasso

      Työhän rikkaita ootte ku oikein juristia tarviitte. On varmaan paljon ommaisuutta josta tapella. Mulle riittää ku laitan hakemuksen netissä. Kaikki sujuu kuin itsestään. Eikä tarvii moiseen asiaan edes postimerkkiä ostaa. Kukat aattelin ottaa etteivät huonossa hoijossa kuole.

    • Anonyymi

      Ilse Lehtimaja "sössi" ystäväni huoltoriidan. Provosoi ja pyysi ystävääni jopa valehtelemaan ja vastapuoli tarttui näihin asioihin ja voitti.

      • Anonyymi

        Suosittelen lämpimästi Maarika Hällströmiä hoitamaan lasten huoltoriidan ja avioeron. Hän hoiti asian kuten halusin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen lämpimästi Maarika Hällströmiä hoitamaan lasten huoltoriidan ja avioeron. Hän hoiti asian kuten halusin.

        Asianaiset Ilse Lehtimaja oli taitava antamaan itsestään osaavan ja pätevän kuvan hoitamaan huoltoriitaani. Hän osasi taitavasti viedä minua kuin pässiä narussa. Lopulta kaikki oli mennyt niin pahasti solmuun Ilsen ansiosta että hävisin koko huoltajuusriidan. Minä haastoin exäni mutta hävisin koko homman. Tällä naisella oli kummallisia toiveita ja pyyntöjä mustamaalata lapseni isää ja lapseni isä on tosi tarkka ja tarttui joka juttuun. Älkää missään nimessä käyttäkö Ilse Lehtimajan palveluita. Hän on tosi huono. Ottaa päähän vieläkin. Exäni nauraa mulle Ilsen takia


      • Anonyymi

        Ilse Lehtimajan käytös on täysin asiatonta. Hän leimaa, syyttelee, valehtelee ja provosoi. Hän kertoi asioita vastapuolesta, jotka eivät pitäneet paikkaansa ja saattoi minut kyseenalaiseen valoon. Pyrkikää välttämään ehdottomasti hänen palkkaamista, rahat menevät hukkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilse Lehtimajan käytös on täysin asiatonta. Hän leimaa, syyttelee, valehtelee ja provosoi. Hän kertoi asioita vastapuolesta, jotka eivät pitäneet paikkaansa ja saattoi minut kyseenalaiseen valoon. Pyrkikää välttämään ehdottomasti hänen palkkaamista, rahat menevät hukkaan!

        Kiinnostaisi tietää tarkemmin miten Ilse L. munasi itsensä tässäkin jutussa?


      • Anonyymi

        Ilse käyttäytyi sopimattomasti ja uhkaili minua oikeudessa. Hänen päämiehensä myös valehteli. Edellä mainittu viittaa siihen, että varmaan kehotti valehtelemaan oikeudessa? Järkyttävää että hänen kaltaisensa henkilöt saavat toimia asianajajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilse käyttäytyi sopimattomasti ja uhkaili minua oikeudessa. Hänen päämiehensä myös valehteli. Edellä mainittu viittaa siihen, että varmaan kehotti valehtelemaan oikeudessa? Järkyttävää että hänen kaltaisensa henkilöt saavat toimia asianajajana.

        Luen huolestuneena näitä juttuja Ilse Lehtimajasta. Hän mokasi erittäin pahasti mun huoltoriidan ja hävisin. Luotin häneen. Maksoin lähes 8000 EUR. Hän toi koko prosessin ajan esille "kokemukseni on osoittanut että näin kannattaisi toimia". Vastapuoli voitti ilman mitään hullutuksia. Lapset jäi isälle.


    • Anonyymi

      Kannattaa Tiina Nysten &CO varoa. Äärimmäisen aggressiivinen kaikkiin suuntiin

      • Anonyymi

        Voitin oikeudessa. Ihmetystä herätti Ilse Lehtimajan järkyttävä sekoilu. Exäni maksoi tosi paljon ilsen sekoilusta. Mun asianajajan lasku oli kohtuullinen. Kuulin myöhemmin että käräjäoikeuksissa tunnetaan hyvin ilsen draamat. Mutta suosittelen ilseä jos haluatte että teidän juttu sössitään. Mulla kävi hyvin kun ilse oli vastapuolella


    • Anonyymi

      Hei, taitaa olla jollakin yksittäisellä ihmisellä jotakin Ilseä vastaan, kun pitää täällä näin kirjoitella. Ilse on asiallinen ja ammattitaitoinen asianajaja enkä tunnista asiakkaana millään tavalla tämän ketjun kuvauksista. Tällaiset kannattaa jättää omaan arvoonsa.

    • Anonyymi

      Valitettavasti Lehtimajasta henkilökohtaista kokemusta myös minulla. Käytti asiatonta kieltä ja mitä ilmeisimmin käski päämiehen valehdella oikeudessa. Hyvä jos jollain on hyviä kokemuksia, mutta näin kalliiden palveluiden ollessa kyseessä, kannattaa luottaa sekä ammattitaitoon että ammattimaiseen käytökseen, mitä en valitettavasti todistanut. Ilmoitin asiasta asianajajaliitolle. Ihmisten on hyvä minusta tietää tämänkaltaisista ongelmallisista oikeudessa toimijoista oman oikeusturvansa kannalta.

      • Anonyymi

        En tiedä mitään niin oksettavaa kuin lakimiehet. Lakimies ei halua tuottaa arvoa asiakkalle vaan putsata vain rahat ja tehdä se keinolla millä hyvänsä. Tarvittaessa otetaan myös täysin laittomat keinot käyttöön.

        Olen nyt keskellä yksinkertaista kiinteistökauppariitaa. Lakimiehet eivät osaa perusasioita ja yksi toisensa jälkeen on ollut pakko potkia pellolle kun asiakkaan asiat ei kiinnosta. Nyt jo viides lakimies saman asian kimpussa. Jokainen yrittää maalata yksinkertaisen tapauksen monimutkaiseksi rahastaakseen asiakkaansa ja vain pitkittää prosessia tarkoituksellisesti. Tavoite minimoida työ ja maksimoida tuotto. Täysin käsittämätöntä.

        Valvontalautakunta tukee omiaan ja tukee ihan avoimesti lakimiesten laittomiakin toimia. Suomi on ihan aikuisten oikeasti Venäjän tasolla oikeusjärjestelmänsä osalta. Ongelman lähde on todellisuudessa lakimiehet, joita ei kiinnosta mikään muu kuin raha.

        Ongelman laajuus on ihan käsittämätöntä luokkaa. Toivon että kenenkään ei tarvitsisi käyttää lakimiesten palveluja, koska ne ei ole "palveluja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitään niin oksettavaa kuin lakimiehet. Lakimies ei halua tuottaa arvoa asiakkalle vaan putsata vain rahat ja tehdä se keinolla millä hyvänsä. Tarvittaessa otetaan myös täysin laittomat keinot käyttöön.

        Olen nyt keskellä yksinkertaista kiinteistökauppariitaa. Lakimiehet eivät osaa perusasioita ja yksi toisensa jälkeen on ollut pakko potkia pellolle kun asiakkaan asiat ei kiinnosta. Nyt jo viides lakimies saman asian kimpussa. Jokainen yrittää maalata yksinkertaisen tapauksen monimutkaiseksi rahastaakseen asiakkaansa ja vain pitkittää prosessia tarkoituksellisesti. Tavoite minimoida työ ja maksimoida tuotto. Täysin käsittämätöntä.

        Valvontalautakunta tukee omiaan ja tukee ihan avoimesti lakimiesten laittomiakin toimia. Suomi on ihan aikuisten oikeasti Venäjän tasolla oikeusjärjestelmänsä osalta. Ongelman lähde on todellisuudessa lakimiehet, joita ei kiinnosta mikään muu kuin raha.

        Ongelman laajuus on ihan käsittämätöntä luokkaa. Toivon että kenenkään ei tarvitsisi käyttää lakimiesten palveluja, koska ne ei ole "palveluja".

        Pitää paikkansa! Valvontakautakunta ei tutki ja pitää omiensa puolta. Sama tilanne kun tein Valtakuunnan syyttäjälle kantelun nuoresta syyttäjästä joka toimi laittomasti. Käsittely kesti lähes vuoden ja ”syyttäjä toimi laillisesti”. Lainvalvojat ovat Suomessa lain yläpuolella ja kynnys virkarikokseen asettamiselle on korkea. Ja valitettavasti Suomen oikeusasteet olisi käytävä kalliisti läpi ennen kuin asiat voi eskaloida maan rajojen ulkopuolelle. Voisi olla että jos Euroopan ihmisoikeustuomioistuin tutkisi näitä Suomen oikeuslaitoksen laittomuuksia, tuomioita tulisi. Hyväveli verkosto elää täällä ja voi hyvin. Siksi nämä kaverit, syyttäjät, tuomarit ja lakimiehet saavat mellastaa miten tykkäävät.


      • Anonyymi

        Älkää ottako Lehtimajaa missään nimessä. Ei hoida asioita. Jättää kaikki pakolliset tekemättä. Kaikki kusee.


      • Anonyymi

        Valitettavasti Suomessakin jopa syyttäjät valehtelevat törkeästi tuomioistuimessa. Miksi tavallinen ihminen ei pystyisi?


    • Anonyymi

      Montako tarvitsisit?

    • Anonyymi

      Uuno turhapuro se on paras

    • Anonyymi

      Ilse & co ja ketjussa mainitut muutkin. Eikö tämä osoita että oikeudenkäynti on likaista ja kallista teatteria, jossa lopputulos on usein jo ennalta päätetty. Itselläni ja lähisuvussa valtavasti mm. järkyttävän petoksen uhriksi joutumisen seurauksena todella kokemusta, Suomi ei omalla kokemuksella ole oikeusvaltio. Nepotistinen, korruptoitunut ja kyvytön näkemään tätä tosiasiaa.

      • Anonyymi

        Hei Ilse on ihan kaistapää, teen hänestä valituksen valvontalautakunnalle. Tosin toisiaanhan ne suojelevat, että eihän siinä. Mutta ehkä jotain väliä jos samasta henkilöstä kannellaan useasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Ilse on ihan kaistapää, teen hänestä valituksen valvontalautakunnalle. Tosin toisiaanhan ne suojelevat, että eihän siinä. Mutta ehkä jotain väliä jos samasta henkilöstä kannellaan useasti.

        Oma kokemukseni on myös, että Lehtimaja on erikoinen tapaus ja tavoite lienee ainoastaan rahastus. Hyväksyin puolisoni eroehdot täysin lukuun ottamatta pientä yksityiskohtaa, josta exäni kertoi myöhemmin, että olisi hyväksynyt sen. Kun kirjoitin exäni asianajajana toimivalle Lehtimäelle hyväksyväni ehdot yhtä kohtaa lukuun ottamatta, hän vastasi pian , etteivät tule siihen suostumaan ja asia viedään oikeuteen. Kun juttelin asiasta myöhemmin exäni kanssa, selvisi, ettei Ilse ollut kertonut omasta ehdotuksestani lainkaan exälle vaan teki oman päätöksensä. Eli jos olisi kertonut, ero olisi sovittu, mutta jättämällä kertomatta olisi saanut asian vietyä käräjille ja rahastettua exältä asianajajakuluja. Onneksi exä teki tästä johtopäätökset ja sanoi yhteistyön irti. Vastapuoleen Lehtimajalla oli hyvin agressiiviselta vaikuttava tyyli. Näitä palstan kommentteja lukiessa tulee mieleen, että hänellä on suurempi usko itseensä kuin taidot edellyttävät. En suosittele, enkä usko, että exänikään :-)


    • Anonyymi

      Asianajaja Tiina Nysten toimii häikäilemättömästä ja vastoin hyvää asianajotapaa. Alan piireissä ns. räkäjuristi joka hoitaa häiriintyneiden henkilöiden toimeksiantoja, kun muut näitä moraaliltaan eivät suosta ajamaan.

    • Anonyymi

      Rähinänaiset rikkoo perheet. Etenkin lapset. Ajavat vanhemman asiaa. Täysin moraaliton toimisto.

      • Anonyymi

        Kysyin Asianajajaliitosta, voiko Ilsen kannella ilman omaa nimeä koska hän uhkasi minua todistajan asemassa oikeudessa (tämä on muuten laitointa). Lupasivat palata asiaan mitä eivät tehneet koskaan. Eli noita lainrikkoja juristeja suojelee koulus. Maine onneksi kiirii. Välttäkää ehdottomasti kyseistä toimistoa ja Ilse Lehtimajaa.


    • Anonyymi

      Lehtimaja ei toimittanut minunkaan sovintoehdotusta exälleni. Tämä selvisi myöhemmin. Lehtimaja toimi siis exäni avustajana. Jos sovintoehdotus olisi mennyt exälleni niin oikeudenkäynti olisi peruuntunut. Tämä asia selvisi vasta paljon myöhemmin. Oikeudessa Lehtimajalta puuttui ns. hyvän asianajajan asiallinen tapa toimia. Käräjätuomari jopa puuttui Lehtimajan provosointiin minua kohtaan. Onneksi on paljon vaihtoehtoja olemassa. Kannattaa miettiä tarkkaan kenet valitsee hoitamaan juttua. Meidän tapauksessa exäni ja Lehtimaja hävisi jutun. Uskon että asiaan vaikutti Lehtimajan asiaston käytös.

      • Anonyymi

        Tuttua, tunnen Lehtimajaa entuudestaan. Osallistui työpaikkakiusaamiseeni ja kertoi tarinaa kostonhimosta miehiä ja exää kohtaan. Eli kannattaa tällaisia aggressiivisia ja kostonhimoisia juristeja välttää viimeiseen asti. Eivät kykene itselleen mitään myöskään oikeudessa.


    • Anonyymi

      VALEHTELIJA PASKASUOMI PASKA SUOMI PASKA SUOMI VALEHTELEVA PASKA SUOMI HUORA PASKA SUOMI PASKA HUORA PASKA SUOMI HUORA PASKA HELVETTI PASAKA HELVETTI APSKAMAA HUORA KUSETTAJA SUOLI PASKA HUORA KUSIPÄÄ HUORA HELVETTI PASKALÄJÄ MAA PASKALÄJÄ MAA

    • Anonyymi

      Lasten oikeudet näissä tapauksissa kun riidellään loppuun asti, mietityttää. Tässäkin ketjussa mainitulla juristilla tuntuu oleva mielessä vain tapauksen voittaminen. Avioero ei ole kilpailu vaan kyseessä myös kompromissi, jos lasten etua haetaan. Varsinkin jos juristilla itsellään ei ole lapsia, tätä on vaikea tajuta. Ajattelee vain rahaa ja kisan voittamista. Koska viha ja kostomieli on päällä, sopimaan ei kyetä. Hintalapun maksavat lapset, pahimmassa tapauksessa loppuikänsä. Surullista. Ihmisen ahneus on.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe