Mitä puhua tuntemattomalle naiselle?

mies_stadissa

En ole ujo, uskallan mennä kysymään "onks täs vapaata". Mutta sen jälkeen: en osaa puhua. Pää on täysin tyhjä. Tiedän että voi rupatella "mitä vaan", rupatella vain pinnallisia, mutta kun pääkoppa on TÄYSIN tyhjä. Miesporukassa en puhu mitään ja naisseurassa vielä vähemmän:)
Voisi varmaan jutella iltiksen lööpeistä, mutta kun sekään ei ehkä naista kinnosta, ei pitkälle kanna, eikä viitsi pelkästäänsen takia ostaa ja lukea joka päivä iltapäivälehtiä.

Kertokaa naiset mitä teille voi jutella sen jälkeen, kun on päässyt samaan pöytään kanssasi (tai viereiseen). Formuloista ja tietokoneista voisin kyllä puhua, mutta ei taitaisi paljon kiinnostaa.

Tiedä vaikka se olisin minä, jonka haluaisit tulla tekemään huomenna tuttavuutta, kun istut esim. terassilla, mutta en tule, koska tiedän, etten keksi mitään puhuttavaa.

43

23055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asun myös stadissa

      ei tässä muuta kuin tunnistin itseni tosta viestistä ja ikä 27.

      • Anonyymi

        .. Moll-Mo.


    • toi oo kuin

      jännitystä. Kotona kun mietit asiaa keksit varmaan mitä tahansa juteltavaa. Tai jos kohde olisi koira tai kissa voisit jutskata mitävaan. Tuossa tilanteessa voit aloittaa jutustelun vaikka hokemalla vähän aikaa: "Nyt lyö tyhjää, nyt lyö tyhjää...".

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Helppo pane naista


    • Kaikki aina pelkää sitä puhumisen puolta, eikun peili eteen ja katsele hieman. Myöskin toinen osapuoli voi olla yhtä ujo puhumaan yhtikäs mitään. Seuraavista voi ottaa hieman mallia naisen kanssa jutesteluun.

      Jos olet iskemässä toimi seuraavanlaisesti tai hieman muunnellen.

      - älä ikinä ala puhumaan mistää teknisestä.
      - Älä leiki mitää ( supermiestä ).
      - älä juo liikaa ( koska naiset eivät tykkää kännipellestä ) Oletus.
      - Ole oma itsesi.
      - Kysy ihan vapaasti ilman mitää suurempia, infomaatio katkoa siis " Saanko tarjota taikka onko paikka vapaana? ".
      - Älä kiinnitä mihinkään tiettyyn paikkaan, katsettasi esim rinnat vaan katso suoraan silmiin.
      - Älä ikinään lähesty taikka hipelöi naista ekaksi, anna naisen tehdä aloitus.
      - Älä käytä liian voimakasta partavettä, koska toisella osapuolella voi olla piilevä allergia. ( Factaa )

      Nämä kun pänttää päähänsä, niin voi tulla uusia ulottuvuuksia esille naisen iskemisessä. Mutta jokaisen kohdalla tämä ei kuitenkaan mene ikinään oikein, eikä kannata pettyä taikka kitkeröintyä jos saa illan päätetteeksi näpeille. Mutta poijaat eikös ole aika lähteä isku retkelle!

      • mies_stadissa

        puuttuu se vastaus alkuperäiseen kysymykseen. Esimerkkejä siis.


      • näin:
        mies_stadissa kirjoitti:

        puuttuu se vastaus alkuperäiseen kysymykseen. Esimerkkejä siis.

        Että saanko häiritä, Tulisin juttelemaan jos passaa?


      • mies_stadissa
        näin: kirjoitti:

        Että saanko häiritä, Tulisin juttelemaan jos passaa?

        puuttuu vastaus kysymykseen, eli mistä keksiä juteltavaa.


      • pppppppp
        mies_stadissa kirjoitti:

        puuttuu vastaus kysymykseen, eli mistä keksiä juteltavaa.

        Suosittelen, että alat lukemaan kaunokirjallisuutta, niin johan alkaa keksimään puhumisen aiheita. Jätä tietokoneen käyttö vähemmälle ja sivistä itseäsi kirjoilla, teatterilla ja liikunnalla.

        Peruvinkkejä, mitä naiselle ei kannata puhua ovat tietokoneet. Vaikka nainen olisi tietoliikennealalla töissä, häntä ei enää vapaa-ajalla jaksa kiinnostaa kovat arvot. Jostain osakkeista puhuminen olisi yhtä tylsää, vaikka nainen olisi sijoittaja ja erityisesti silloin hän ei saa puhua työstään.

        Jos olet ihan oikeasti kiinnostunut naisesta, keksit kyllä puhumista. Joku asiahan hänessä sinua kiinnosti. Kysele kuulumisia ja jatka siitä, mitä hän vastaa. Kerro mitä itse olet tehnyt.


    • yrittänyttä ei

      laiteta, (pois).

    • entinen stadilaistyttö

      Lähde hyvä mies pois sieltä stadista kun lähdet naistenriiausreissulle. Ei ihme että on vaikea puhua naisille kun stadilaiset naiset on koviksi keitettyjä tiukkanaamoja. Mene pöndelle jututtamaan naisia jotka viitsivät vieraille miehille suoda huomiotaan ja hersyvää nauruaann. Juttu sujuu kuin itsestään. Ja saatatpa jonkun mielestä olla ihan kiinnostavakin kun olet pääkaupunkiseudulta ja sen alan asiantuntija.

    • m85!!

      mulla on iha sama ongelma et kyl uskallan mennä esim samaa pöytää istumaa mut sit "jäätyy" ja eikä keksi enää mitää puhuttavaa siinä,ja sit tulee sillane olo et mitä naisetki aattelee ku ensi tulee reippaasti samaa pöytää ja tervehtii ja sit jäätyy täsyin!!!!eli kertokaas hyvii juttelu aihei mitä nyt baarissa vois jutella jos menee samaa pöytää naiste seuraa tai sit tanssilattialla ,alku on mulla hankalaa mut sitku o vähä aikaa jutellu siinä nii sit alkaa sujuu :)

    • .........

      samma här..en minä jännitä,olen vaan täysi tyhjäpää..:P..

    • asdf

      missä reilut stadilaiset, jotka auttaisivat miestä mäessä. minä ainakin olen onneton, 170 cm pitkä nörtti, joka ei niitä hyvännäköisiä naisia baarista kuitenkaan vie, mutta jos edes saisi jonkinlaisen joskus - kun vain tietäisi mitä mennä sanomaan, kun näkee mukavan näköisen naisen.

      kertokaa nyt jotain mitä teille on joskus sanottu tai olette sanoneet.

    • lauantaina toiminut malli..

      Viime viikonloppuna käytin seuraavaa tapaa..
      Menin pöydän viereen, kysyin onko vapaata ja sain paikan. Sitten vaan ehdotin kippistelyä naisen kans. That's it, seuraava kysymys oli että mitäs paukkua neiti juo.. jaa että sellaisesta, taidat tykätä makeasta/happamasta. itse tykkään happamista paukuista jne. jne. Eli ihan viatonta jutustelua, muutamia pikku hysymyksiä ja siinä se.. Huomaa kuitenkin jutustelun ohessa seurata naisen liikkeitä, sehän saattais tykätä tanssiakin, joten hiukan sillä silmällä kannattaa katsella. Jos nainen katselee paljon tanssilattian suuntaan ja hiukan "menee" musiikin tahdissa, niin eikun kysymään musiikista (jos pelkää tanssimista..) tai sitten lusikka kauniiseen käteen ja kysyy naista tanssimaan. Kas, ei ollut iso juttu. Mutta nyt tiedät naisesta jo jotain, jää on rikottu ja hyvässä lykyssä oot jo tanssimassa, eikä aikaa ole välttämättä kulunut kuin 5-15min. Mut sen verran pitää ymmärtää ettei kännissä kannaata jututtaa, siitä ei tule mitään ja toiseksi, jos ei naista kiinnosta läpän heitto niin ei väkisin. Kyllä niitä naisia on ravintolassa jotka mielellään juttelee hetken ja lähtee tanssimaankin. Ei ne naiset pure, perinteisillä käytöstavoilla pääsee uskomattoman pitkälle, itseluottamusta hiukan ja siinä se. Kokemuksella voin sanoa että se pelko on ihan turhaa, ihmisiä ne vaan on. Vrt tilanne ison porukan edessä puhumiseen, se tilanne jännittää paljon kun aloitat, mut sit hetken päästä se helpottaa, sama homma naisten kanssa ja seuraava kerta on aina helpompi. Kokemus tekee mestarin ja kukaan ei seppä syntyessään.. Tsemppiä ja eiku menoks.

      • Löyty

        Tämä toimi. Kiitän!


    • Homonorsu

      Sanoisin että tuo johtuu hermostuneisuudesta. Se tekee juuri noin ja tyhjää pään vaikka normaalisti olisi fiksu ja puhelias. Valitettavasti ainoa lääke on harjoitus, varmaan ekat 50 kertaa kun menet puhumaan naisille tapahtuu juuri tuota. Mutta kyllä se siitä :)

      Tietenkin tietynlainen ennakkosuunnittelu kannattaa kun et vaan vedä mitään iskurepoja. Mieti vaikka ennakkoon ensimmäinen lauseesi, hyviä esimerkkejä on kyllä netti pullollaan. Eikä sillä oikeasti edes ole niin väliä.

      • vinkki.

        Mitään iskurepliikkejä ei kannata puhua. Naiset eivät jaksa iskijöitä, mutta hyvä juttukaverit kelpaavat aina.

        Sanoisin, että alkuperäinen kirjoittaja ei varmasti ole puhelias muulloinkaan, ainoastaan jollekin parhaalle kaverilleen, koska puheliaat ihmiset oppivat jo aika nuorena sosiaaliset toimintamuodot. Pitäisikin jo lapsena kiinnittää huomiota siihen, että harrastaa harrastuksia, joissa on erilaisia ihmisiä ja sukupuolia, ei fakkiudu liikaa. Jos on kovin kapea-alaiset kiinnostuksen kohteet, on todella vaikea tulla ihmisten kanssa toimeen. Paljoltihan nörtit itse aiheuttavat omat sosiaaliset ongelmansa istumalla tietokoneen kanssa koko lapsuutensa ja jättäytymällä pois muista harrastuksista. Kyllä naisia kiinnostaa miehet, joilla monipuolisia kiinnostuksen kohteita elämässä, muutakin kuin tietokoneet.

        Itseäni yritti iskeä nörtti, jolla ei ollut mitään harrastuksia. Minulla taas on ja hän olisi halunnut tunkea harrastuksiini mukaan. Väitti olevansa hirveän kiinnostunut harrastuksistani. Ihmettelen, ettei hän ollut niitä sitten harrastanut aikaisemmin, joten hieman valehtelulta tuntui. Harrastukseni ovat kuitenkin sellaisia, joissa tekniikan opetteluun menee vuosia ja en jaksa alkaa ketään opettamaan. Opettajaksiko olisi pitänyt ryhtyä ilmaiseksi? Kannattaa siis olla rehellinen, eikä väittää olevansa hirveän kiinnostunut asioista, joista ei oikeasti ole. Naiset huomaavat kyllä valehtelun ja itse en pidä siitä ollenkaan. Tällaisesta miehestä tulee epärehellinen ja epäsosiaalinen kuva.


      • Homonorsu
        vinkki. kirjoitti:

        Mitään iskurepliikkejä ei kannata puhua. Naiset eivät jaksa iskijöitä, mutta hyvä juttukaverit kelpaavat aina.

        Sanoisin, että alkuperäinen kirjoittaja ei varmasti ole puhelias muulloinkaan, ainoastaan jollekin parhaalle kaverilleen, koska puheliaat ihmiset oppivat jo aika nuorena sosiaaliset toimintamuodot. Pitäisikin jo lapsena kiinnittää huomiota siihen, että harrastaa harrastuksia, joissa on erilaisia ihmisiä ja sukupuolia, ei fakkiudu liikaa. Jos on kovin kapea-alaiset kiinnostuksen kohteet, on todella vaikea tulla ihmisten kanssa toimeen. Paljoltihan nörtit itse aiheuttavat omat sosiaaliset ongelmansa istumalla tietokoneen kanssa koko lapsuutensa ja jättäytymällä pois muista harrastuksista. Kyllä naisia kiinnostaa miehet, joilla monipuolisia kiinnostuksen kohteita elämässä, muutakin kuin tietokoneet.

        Itseäni yritti iskeä nörtti, jolla ei ollut mitään harrastuksia. Minulla taas on ja hän olisi halunnut tunkea harrastuksiini mukaan. Väitti olevansa hirveän kiinnostunut harrastuksistani. Ihmettelen, ettei hän ollut niitä sitten harrastanut aikaisemmin, joten hieman valehtelulta tuntui. Harrastukseni ovat kuitenkin sellaisia, joissa tekniikan opetteluun menee vuosia ja en jaksa alkaa ketään opettamaan. Opettajaksiko olisi pitänyt ryhtyä ilmaiseksi? Kannattaa siis olla rehellinen, eikä väittää olevansa hirveän kiinnostunut asioista, joista ei oikeasti ole. Naiset huomaavat kyllä valehtelun ja itse en pidä siitä ollenkaan. Tällaisesta miehestä tulee epärehellinen ja epäsosiaalinen kuva.

        Puhumattakaan siitä että tuollainen käytös saa ihmisen heti hyvin varautuneeksi. Miksi tämä toinen tuntematon tyyppi mielistelee minua ja valehtelee?

        Aivan totaalisen typerää turhaa toimintaa kaikissa elämän tilanteissa. Pitäisihän tuossa jo omanarvontunne tulla vastaan ennen kuin rupeaa omia harrastuksiaan valehtelemaan, huoh. Yleensäkin hälytyskellot alkaa soimaan kaikilla jos toinen ihminen taipuu kuin muovailuvaha.


    • mies_stadista_

      up!

    • kokemusta asiasta

      Kun on sellaisessa työssä jossa on ainoastaan miehiä ja olet ollut samassa työssä koko aikuis ikäsi niin et taatusti osaa puhella naisten kanssa.

    • tsemppiiäääääää

      Mulla oillut aivan sama ongelma mutta jouduin niin useasti kahestaan jonkun kanssa ja silloin oli pakko vaa vetää jotai muutaman kerran jälkeen huomaat jo että puhe menee melkein luonnostaan :) vaikka itellä ikävä kun ärrä vika :/ ja tietysti alkoholi rennottaa! sillä voit harjotella sit mietit että mitä selitit humalassa ja vedät samallaista settiä!

    • alloittsjs

      ylös!

    • nainen88467536

      No voit vaikkapa aloittaa jos siellä paikassa soi musiikki,niin jotain kommenttia siitä biisistä ja siitä pääsenkin kysymään musamakua ja muita media juttuja, naiset arvostaa jos kerrot jotain itsestäsi ennen kuin tenttaat naista esim sen töistä tai jostain. Kerro itsestäsi mitä tykkäät tehdä, miksi olet baarissa yms. Kyllä se juttu siitä lähtee luistaan,paha sanoa näin kirjaimellisesti.

    • .....

      Ei mitään.

    • alloooiyytaja

      tähän ei näköjään näytä saavan mitään vastausta.

      • Derius

        Tässä rautasia vinkkejä joilla itse olen saanut tuloksia:

        Avaus: Mene naisen luo tervehdi ja kysy jotain kyseiseen hetkeen, paikkaan, tilanteeseen liittyen. Tärkeää on muotoilla kysymys niin että nainen ei voi vastata kyllä tai ei.

        Esimerkkejä: Festareilla voit kysyä mistä bandeistä hän on tykännyt. Tästä on helppo jatkaa juttua bändeistä joista hän pitää ja keskustelu jatkuu luonnollisesti.

        Kaupassa voit vilkaista naisen ostoskoria, kommentoida sen sisältöä ja kysyä mitä ruokaa hän aikoo valmistaa. Ruoka on hyvä aihe muutenkin puhua koska kaikki rakastavat ruokaa.

        Baarissa voit aloittaa keskustelun käytännössä mistä aiheesta vain koska ihmiset ovat valmiiksi sosiaalisella asenteella liikenteessä. Helppoja avauksia on kaikki kysymykset joissa haluat naisen mielipiteen tällöin hän ei voi vastata kyllä tai ei. Mitä hän juo parhaillaan, lempijuoma miksi se on lemppari. Mikä on parasta tanssi musiikkia. Millaisissa paikoissa hän tykkää käydä viihteellä. Voit keksiä valmiita mielipide kysymyksiä etukäteen loputtomiin ja käyttää niitä aina kun juttu meinaa tyssätä edellisestä aiheesta.

        Keskustelun saa jatkumaan loputtomiin sen aloittamisen jälkeen pienellä niksillä. Ainakun nainen vastaa sinulle jotain kommentoi hänen vastaustaan jollain tavalla ja esitä jatkokysymys aiheeseen liittyen. Tällöin keskustelu pysyy koko ajan yllä ja jos nainen ei ole liian ujo ja kiinnostuu sinusta hän alkaa esittää kysymyksiä myös jolloin keskustelu jatkuu vaivatta.

        Älä pakota keskustelua suntaan jonne sinä sitä haluat viedä vaan anna sen luonnollisesti kulkea suuntaan ja aiheisiin joista nainen on kiinnostunut.

        Henkilökohtaisen empiirisen tutkimuksen kautta olen todennut että naiset on kiinnostunut ihmissuhteista, unelmista, lempiasioista, ruoasta, seksistä ja miehistä. Jos saat keskustelun vietyä luonnollisesti edellä mainittuihin aiheisiin ei keskustelu tuota mitään ongelmia.

        Lopuksi kolme tärkeää asiaa jotka pitää olla kunnossa:

        1. Hygienia (paha haju, epäsiisteys jne. karkottaa naiset)
        2. Huumorin puute (ikävä fakta mutta jos olet tylsä opettele hauskaksi. Mene vaikka itseilmaisu kurssille)
        3. harjoittele, harjoittele, harjoittele (mitä enemmän lähestyt naisia ja juttelet heidän kanssaan sen paremmin homma luistaa. Älä koskaan lopeta, loppu tuloksella ei ole mitään väliä, asennoidu niin että olet vain harjoittelemassa ihan sama tuleeko pakit vai ei.)

        Lopuksi, kysy naisen puhelinnumero :)


      • Ijjugchbbc
        Derius kirjoitti:

        Tässä rautasia vinkkejä joilla itse olen saanut tuloksia:

        Avaus: Mene naisen luo tervehdi ja kysy jotain kyseiseen hetkeen, paikkaan, tilanteeseen liittyen. Tärkeää on muotoilla kysymys niin että nainen ei voi vastata kyllä tai ei.

        Esimerkkejä: Festareilla voit kysyä mistä bandeistä hän on tykännyt. Tästä on helppo jatkaa juttua bändeistä joista hän pitää ja keskustelu jatkuu luonnollisesti.

        Kaupassa voit vilkaista naisen ostoskoria, kommentoida sen sisältöä ja kysyä mitä ruokaa hän aikoo valmistaa. Ruoka on hyvä aihe muutenkin puhua koska kaikki rakastavat ruokaa.

        Baarissa voit aloittaa keskustelun käytännössä mistä aiheesta vain koska ihmiset ovat valmiiksi sosiaalisella asenteella liikenteessä. Helppoja avauksia on kaikki kysymykset joissa haluat naisen mielipiteen tällöin hän ei voi vastata kyllä tai ei. Mitä hän juo parhaillaan, lempijuoma miksi se on lemppari. Mikä on parasta tanssi musiikkia. Millaisissa paikoissa hän tykkää käydä viihteellä. Voit keksiä valmiita mielipide kysymyksiä etukäteen loputtomiin ja käyttää niitä aina kun juttu meinaa tyssätä edellisestä aiheesta.

        Keskustelun saa jatkumaan loputtomiin sen aloittamisen jälkeen pienellä niksillä. Ainakun nainen vastaa sinulle jotain kommentoi hänen vastaustaan jollain tavalla ja esitä jatkokysymys aiheeseen liittyen. Tällöin keskustelu pysyy koko ajan yllä ja jos nainen ei ole liian ujo ja kiinnostuu sinusta hän alkaa esittää kysymyksiä myös jolloin keskustelu jatkuu vaivatta.

        Älä pakota keskustelua suntaan jonne sinä sitä haluat viedä vaan anna sen luonnollisesti kulkea suuntaan ja aiheisiin joista nainen on kiinnostunut.

        Henkilökohtaisen empiirisen tutkimuksen kautta olen todennut että naiset on kiinnostunut ihmissuhteista, unelmista, lempiasioista, ruoasta, seksistä ja miehistä. Jos saat keskustelun vietyä luonnollisesti edellä mainittuihin aiheisiin ei keskustelu tuota mitään ongelmia.

        Lopuksi kolme tärkeää asiaa jotka pitää olla kunnossa:

        1. Hygienia (paha haju, epäsiisteys jne. karkottaa naiset)
        2. Huumorin puute (ikävä fakta mutta jos olet tylsä opettele hauskaksi. Mene vaikka itseilmaisu kurssille)
        3. harjoittele, harjoittele, harjoittele (mitä enemmän lähestyt naisia ja juttelet heidän kanssaan sen paremmin homma luistaa. Älä koskaan lopeta, loppu tuloksella ei ole mitään väliä, asennoidu niin että olet vain harjoittelemassa ihan sama tuleeko pakit vai ei.)

        Lopuksi, kysy naisen puhelinnumero :)

        Loistavia vinkkejä. Yksi suuri asia vielä tässä on paikkakunta. Jos olet ihan out kuten minä olen, pikkupaikka kunnalla tälläisen harjoitteleminen tehokkaasti on liki mahdotonta koska ihmisiä on liian vähän. Maximissaan 1 lähestyttävä nainen viikossa/ kuukaudessa kaupassa on liian vähän joka luo liikaa paineita onnistumiseen. Pk seutu on ihanteellinen ja muut isot kaupungit.


    • femmm

      En sano, että miehet(ainakaan kiinnostavat) tulevat kovin usein juttelemaan tai samaan pöytään istumaan, mutta siinä vaiheessa jos joku kiinnostava tuleekin, ei siinä kamalasti enää tarvita, jos mies ei ala vaan vaivaantuneesti katselemaan ympärilleen.Usein jos en vain kehtaa sanoa, ettei samaan pöytään pääse istumaan, en anna keskustelulle edes mahdollisuutta muutaman lauseen tai sanasen jälkeen, vaan jatkan esim. kaverini kanssa jutustelua. Jos kyseessä on kiinnostava henkilö, sanoja ei alussa edes paljon tarvitse.
      Voit siis aloittaa ihan helposti vaikka esittelemällä itsesi, ja kyselemällä päivän kuulumisia tyyliin "mites on päivä mennyt/onko ollut mukava ilta?". Helppo tapa myös aloittaa keskustelu on jutella kyseistä paikasta missä silloin olette. "Onpa täällä hiljaista/paljon porukkaa" "milloinkahan se bändi aloittaa soittamaan" "Kamalat jonot tuolla ulkopuolella" "Meinasitteko jatkaa täältä jonnekin?"
      Toki rohkeampi tapa on aloittaa keskustelu myös kehumalla naista. "Hieno tatska", "sulla on muuten upeat hiukset" tai sitten sanomalla jotain randomia tyyliin "mukava päästä oluelle, oli niin rankka päivä töissä." Naisetkin ovat vain ihmisiä, kyllä se keskustelu noista normaaleista avausrepliikeistä sitten lähtee jos on lähteekseen.

    • Santeri-setä

      Harrastukset, tulevaisuuden suunnitelmat, työ/koulu, lemmikit, unelmat ovat hyviä puheenaiheita. Baarissa kun otat pari rohkaisevaa ennen kuin lähdet isku hommiin, niin eiköhän kaikki mene putkeen. Ihmisiä naisetkin ovat :)

    • puhumitäajattelet

      Ala juttelemaan siitä mitä mietit eli miten hankalaa on alottaa keskustelu ja keksiä mistä puhuu, kun se ei ole luontaista sulle. Tee siitä keskustelun aihe ja pienellä huumorilla, muttet itseäsi pilkkaamalla.

      Ole oma itsesi.

      Juttu voi lähteä kulkemaan tosta muihinkin aiheisiin jos lähtee. Jos ei lähde niin aiheella tuskin väliä silloin.

    • eiainatarttepuhua

      Mun mielestä puhetta on nykyään niin paljon, että kaipaan erityisesti tilanteita, joissa olla toisen kanssa rauhallisesti vaivaantumatta aivan hiljaa. Keksimällä keksityt puheenaiheet vain siksi, että olisi puhetta eikä hiljaista, on vastenmielisintä mitä tiedän.

    • runotyttö77

      Valitettava fakta on, että opetellut keskustelunaloitukset ja -aiheet kyllä erottaa luontevasta kanssakäymisestä. Ei kaikkia haittaa "jäisyys" mutta ne naiset, jotka ovat mieltyneet sosiaalisiin ja luontevasti kommunikoiviin miehiin (eli varmaankin valtaosa naisista), tuskin jaksavat innostua. Mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa jutella tuntemattoman ihmisen kanssa juomavalinnastani tai baarin atmosfääristä. Kyllä sen näkee, että naista vailla siinä vain ollaan ja se on aika luotaantyöntävää. ELLEI mies sitten satu olemaan ulkoisesti minun makuuni sopiva. Sekään ei kyllä vie muutamaa minuuttia pidemmälle jos juttelu on pinnallista ja harjoiteltua.

    • Anonyymi

      / BP--.o-BS ANKO JUTELLA SI-nr. plal Ci.san lc.

    • Anonyymi

      . SAi, saa kosi NKASSA -

    • Anonyymi

      On ilmoja pidellyt, kaunis päivä tänään, aurinko loistaa kilpaa kauneutesi edessä. Miten olisi rannalla kävelyt? Miten noi viehättävän naisen seurassa ei ole vielä tällaista raamikasta komistusta "pitemmän miehen heitto"?

    • Anonyymi

      Voit uhua säästä. Omista harastuksistasi jne. ÄLÄ KOSKAAN SEKSISTÄ JA SEN PUUTESTA.SILOIN MENTÄT PELIN HETI! SAMA JOS PUHUT EX NAISESTASI JA EROSTASI.

    • Anonyymi

      Onks täs vapaata..?... ooksä vapaa?

    • Anonyymi

      Rupeat tenttaamaan. Sivilsiäty ,työt ,koulut, vanhempien työt ja iät, musiikkimaku, onko ollut koskaan erootisessa elokuvassa.....näin😅

    • Anonyymi

      Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Asiallista juttelua, johon voit viljellä kaksimielisiä ajatuksia ja katsoa miten toinen niihin reakoi. Jos tykkää niin niitä lisää ja jollei niin sitten vähemmän.

      Ilta on peliä ja yllätyksiä täynnä, onnistuessaan tavoitteesi voi toteutua.
      Anna ymmärtää, että olet liikunnallinen ja hyvin toimeen tuleva ja mielellä tarjoat naiselle juotavaakin, jos vain kelpaa hänelle?

      Jos kemiat kohtaa, ehdota toista paikkaa illan vietolle. Pyri hymyilemään paljon, kehu naista kaikella tavoin hyväksi persoonaksi, että on nätti ja varmaan liikunnallinen myös ym.

      Koita lähestymistä, voit myös mainita, että tykkäät haleista ja pussailuista, kun olette tutustuneet ja turhat jännitteet on jo ohitettu. Älä kerro mitään aiemmista hoidoista.

      Ennemminkin tuo julki, että harvemmin käyt missään iltaa viettämässä. Puhu vain asioista, joista tiedät, että tuo hyvää mieltä toiselle. Pukeudu hyvin, ulkoiset seikat aina hyvästä.

    • Anonyymi

      No ensiksikin peli on jo menetetty jos kysyt lupaa istua pöytään. Onks tää vapaa? Voit kysyä vain jos aiot viedä tuolin muualle

      Parempi on vaan mennä pokkana pöytään ja kysyä vaikka miten menee? Tai ’teitä en oo ennen nähnytkään täällä, pitipä tulla nopee moikkaamaan” ihan sama mitä, mutta älä kysy lupaa. Kyllä sut pois ajatetaan jos seura ei kiinnosta

      Luvan kysyminen paljastaa sun huonon itseluottamuksen ja saa naiset heti haluamaan moisesta beetasta eroon. Itsevarma voi ärsyttää, mutta herättää silti kiinnostuksen

      • Anonyymi

        Ja jos nyt ihan välttämättä haluaa olla herrasmies ja kysyä lupaa. Niin vasta kun perse on jo penkillä ja hyvällä katsekontaktilla ”ei varmaan haittaa jos istun hetkeksi seuraan”


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe