fisting

sari

onko kukaa kokeillu fistausta? Mä sain vk sitte ekan kerran koko nyrkin mahtumaa mun anaalii, seuraavaksi pillu? tiedän että on aika sairasta mut aivan ihanan tuntusta, täytyy vaa jaksaa yrittää että mahtuu. kokemuksia?

20

7582

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilija

      kokeilemaan mahtuisko nyrkkini pilluusi, ajatus kiihottaa todella paljon. Liukuvoidetta ja aikaa vaan niin eiköhän mahdu....

    • sormeilija

      Moikka!

      Mä olen kerran päässyt fistaamaan yhtä naista. Se oli todella kiihottava kokemus ja lisää sellaista kyllä kaipaan.
      Jos sua kiinnostaa kirjoitella aiheesta enemmänkin niin kirjoittele: [email protected]

      • mies

        ei millään pahalla teitä kohtaa. ihmettelen vain sellaista että eikö em. touhussa paikat veny? ei sillä ettenkö itsekin haluasi kokeilla kyseistä touhua, mutta ihmettelen vain.
        sitten vielä sellainen juttu että kun kerran olette saaneet (tai useamman) niin "riittääkö" enää oikea kalu ollenkaan?
        Kuten todettua en halua että suututte minulle, kun vain ihmettelen ja asiaa. en ole koskaan jutellut asiasta kenenkään kanssa


      • joopa
        mies kirjoitti:

        ei millään pahalla teitä kohtaa. ihmettelen vain sellaista että eikö em. touhussa paikat veny? ei sillä ettenkö itsekin haluasi kokeilla kyseistä touhua, mutta ihmettelen vain.
        sitten vielä sellainen juttu että kun kerran olette saaneet (tai useamman) niin "riittääkö" enää oikea kalu ollenkaan?
        Kuten todettua en halua että suututte minulle, kun vain ihmettelen ja asiaa. en ole koskaan jutellut asiasta kenenkään kanssa

        Juu ton venymisen takia mä en kyllä lähtisi pimpsaan nyrkkiä työntämään.En tiedä venyykö se mutta luulisin.
        Sen sijaan anaalifistaus on eri juttu.Se sulkijalihas kun on nimenomaan lihas,ei jänne tai muukaan löysäksi venyvä elin.Eli kyllä sekin aikaa myöten tai harjoituksella venyy,mutta se ei kuitenkaan haittaa sen toimintaa,koska se lihaksen tapaan siis itse aktiivisesti puristuu kiinni silloin kun tarvitaan.Eli kyllähän muitakin lihaksia venyttelemällä niistä tulee joustavampia,jolloin esim.spagaatti onnistuu,muttta ei se alkuperäinen toiminta siitä häiriinny.

        Se on sitten eri asia jos se repeää ja siksi fistauksessa pitääkin olla äärettömän varovainen.


    • fisu

      mitäs olisit itse mieltä siitä,tai haluaisitko itse fistata esim. miestä anaaliin?Tahtoisin vaan tietää onko ja kuinka yleistä on että nainen haluaisi fistata miestä?Olisi mukava nimittäin sellainen nainen tavata,sillä se kiinnostaisi/kiihottaisi itseäni niin kovin.

      • mä.

        No mua ei kyllä kiihota ajatus yhtään minkään tunkemisesta miehen anaaliin,mutta kerran katsellessani noita anaali fistaus kuvia netistä,sieltä tulikin varoittamatta kuvasarja naisesta fistaamassa miestä anaaliin.Meinasin klikata suoraan seuraavat kuvat,ennen kuin tajusin,että sillä muijalla oli KUMMATKIN kädet ranteita myöten äijän persuuksissa!Se mahtaa jo tuntua mielenkiintoiselta...


      • M30
        mä. kirjoitti:

        No mua ei kyllä kiihota ajatus yhtään minkään tunkemisesta miehen anaaliin,mutta kerran katsellessani noita anaali fistaus kuvia netistä,sieltä tulikin varoittamatta kuvasarja naisesta fistaamassa miestä anaaliin.Meinasin klikata suoraan seuraavat kuvat,ennen kuin tajusin,että sillä muijalla oli KUMMATKIN kädet ranteita myöten äijän persuuksissa!Se mahtaa jo tuntua mielenkiintoiselta...

        Fistasin naista kerran ilman liukastetta anaaliin. Kesti pitkään saada käsi sisään, sormi kerrallaan hivutettiin kunnes meni. Kahdesta ei olis ollut puhettakaan, ei edes voiteilla! Paikat olis revenneet taatusti, JOTEN KYLLÄ KAKS KÄTTÄ ON JO AIKA KOVA JUTTU, pakko myöntää!


    • Matzan

      Anaaliin fistaaminen tuntuu niin ihanalta että huh huh. Ei tarvitse edes runkata perinteisesti, niin hyvältä se tuntuu.
      Itse olen alkanut haluta anaalifistausta muutaman vuoden tauon jälkeen. Yksi päivä aloin jo aamulla suunnitella illan fistaussessiota. Hekumoin ajatuksella ja mietin mitä tekisin ensiksi, katsoin muutaman ajatuksia innoittaman videon netistä.
      Illan laskeuduttua päätin ekaksi huuhtoa peräsuolen puhtaaksi. Toimenpiteeseen käytin omaa virtsaani koska virtsa on jo valmiiksi keholämpöistä joten se tuntuu miellyttävältä suolessa. Lisäksi oma virtsa on steriiliä joten sitä on turvallista käyttää suolihuuhtelussa. Eneman jälkeen kävin saunassa koska lämpö rentouttaa ja suihkun kautta putipuhtaana ja raikkaan. Hakeuduin sängylle ja menin selälleni. Illan leikkikaluvalikoimaan kuuluisivat kumiset kertakäyttöhanskat, ihonvärinen dildo ja liukuvoidetta. Selällään ollessa nostin jalat koukkuun sivuille ja avasin haarovälin. Puristin oikeaan käteeni liukuvoidetta ja hieroin sen peppureikäni ympärille ja työnnyin etu-ja keskisormilla pyllyreiästä sisään. Ensimmäiset kunnon kiima-aallot kulkivat lävitseni. Sormetin kahdella sormella peppureikää työntäen hitaasti sisään ja ulos. Tovin kuluttua ja peppun rentouduttua vasemmalle kyljelleni ja työnsin myös kolmannen ja sitten neljännen sormen sisääni. Katselin samalla itseäni, kiinteää vartaloani ja ihanan pyöreää pikku pyllyä. Näytti kiihottavalta nähdä neljä sormea uppoutuneena syvälle peppureikään.
      Otin käden ulos pyllystä, puristin siihen reilusti liukuvoidetta. Liukuvoiteen levitin runkkaavin liikkein pöydällä tököttävän dildon varteen ja terskavakoon. Käteen jääneen liukuvoiteen hieroin pyllyreijän ympärille. Otin dildon ja työnsin sen rentoutuuneeseen anukseeni, aah se tuntui ihanalle. Runkkasin dildolla peppuun vaihdellen panonopeutta ja työntöjen ja vetojen syvyyttä. Vaihtelin myös usein asentoa aina takaapäinrunkkaamisesta dildolla ratsastamiseen. Varsinkin liike missä dildo työnnetään kokonaan sisään ja sitten hitaasti pyöritetään pitäen se paikallaan tuntuu todella kivalta. Laitoin dildon pois ja työnsin sormet sisääni. Laitoin neljäsormea nippuun ja työnsin ne sisään takaapäin mahalleen maaten. Aloin myös hiljalleen ujuttaa peukaloa muiden seuraksi. Vähitellen yhä syvemmälle ja syvemmälle, liu'utin kättä hiljalleen sisään ja ulos. Puristin käteen reilusti liukuvoidetta ja levitin sen pyllyreikään. Pyöritin kättä edestakaisin liukuvoiteen liukastamassa persevaossa. Se tuntui ihanalta, käsi oli rannetta myöten liukuvoiteen liukastama ja ajatus siitä että yrittäisin työntää sen kokonaan sisääni tuntui järjettömän kiihottavalta. Nousin kontalleni, käänsin käteni mahdollisimman taakse ja laskin etuvartalon vasten patjaa niin että peppu jäi pystyyn ja avautui ihanasti. Hiljalleen aloin työntää suppuun puristettua käteä sisään ja ulos kokoajan hieman syvemmälle. Pyörittelin kättä hiljalleen ja otin hieman ulos ja sitten työnsin taas takaisin. Aloin tuntea ihanaa tunnetta kun perseeni vähitellen alkoi olla valmis antamaan periksi ja päästämään käden paksuimman kohdan luiskahtamaan sisään. Se on ehkä anaaliin fistaamisessa se haastavin ja samalla palkitsevin sekä kiimaisin vaihe. Tuntui järisyttävän ihanalle kun se tapahtui ja tunsin kuinka peppuni oikein imi käden sisään rannetta möyten. Tässä vaiheessa olin jo nostanut etuvartalon ylös ja selkäni oli mahdollisimman käyrällä jotta käsi yltäisi mahdollisimman pitkälle. Käsi perseen sisällä painoi eturauhasta ja tuntui ihanan täydeltä. Hivuttauduin mahalleni käsi edelleen rannetta myöten perseeni sisälle. Huohotin nautinnosta ja vain makasin siinä nauttien käden tuomasta tunteesta sisälläni. Eturauhanen oli aivan sekaisin, se antoi kokoajan orgasmin tunnetta mikä lisäsi lihasten liikettä mikä puolestaan yritti puristaa käden ulos pepusta. En päästänyt kättä ulos joten orgastinen tunne jatkui ja jatkui. Tuntui että räjähdän. Vedin käden hiljalleen ulos, se tuntui vähintäänkin yhtä ihanalle kuin sisään työntäminen. Käsi oli ihanan limainen ja liukas. Hieroin sykkivää peppureikää hieman ja työnsin käden uudelleen sisääni. Nyt se meni jo paljon helpommin mutta kun se meni sisään se toi mukanaan saman orgastisen tunteen kuin aikaisemmen. Nyt päätin kokeilla runkata kättä edestakaisin. Se tuntui ihanalta, niin paksulta ja lämpimältä, ihanan täyttävältä. Kokeilin useita erilaisia asentoja. Ehdottomaksi suosikkiasennoksi tuli juurikin tuo takaapäin koska siinä ulottuu niin hyvin pepun sisälle ja suoli on hyvässä asennossa. Ilta oli ihana ja onnistunut. Kaiken onistumisen ehdoton edellytys on juurikin rauhallinen eteneminen, hyvä valmistautuminen, hyvä liukuvoide reilusti käytetynä, lämmittely lelu ja terveelliset eläntavat. Ei kannata hosua vaan ottaa rauhassa kaiken tarvitsemansa ajan. Toi ei ole mikään nopea kymmenen minuutin masturbaatio vaan siinä nautinnossa menee helposti tunteja. Lisäksi kun iltaa miettii jälkeenpäin nauttii niistä muistoista vielä siloinkin.

    • Jukka27

      Parikymppisen tyttöystävän kanssa on kokeiltu joitakin kertoja. Pyllyyn sain kaksi sormea ja sitten oli lopetettava kummallakin kerralla. Pillun kanssa onnistui kaikki viisi sormea aika syvälle, mutta rystysiin asti en uskaltanut edes yrittää etten vahingoittaisi meille molemmille tärkeätä elintä. Ehkä se onnistuu paremmin synnyttäneelle naiselle.

    • Minua kiehtoo kovin ajatus, en ole koskaan pääsyt nauttimaan olisin kyllä valmis kokeilemaan.

      • Minä olen saanut kunnian tehdä niitä jonkun verran, jos kaipaat kokeneen kundin kanssa kokeilemaan laita meiliä, löytyy nimimerkin takaa.


    • vaikkakin

      Täällä olis hellä mies joka haluais kokeilla sun kanssa kättä sisään!! Ota yhteyttä 0417523542

    • fistausmania

      Ei kiinnosta itseäni kouris, mutta aiempi miesystäväni fistss mua vähän yllättäenkin. Oli upeaa, mieletön ihanaa, mies levitti reiteni ja, työnsi sormen.kerrallaan lisää sisääni, koko käsi lopulta uppos pilluun, rannetta myöten ja ravisteli hellästi pilluani, vingun ja valitan kiimaisena, useaan kertaan, se tunne kun.pillu venyy ihan äärimilleen, ei voi kuvailla nautintoa minkä tuo.
      Nykyisen mieheni kanssa ei vielä kokeiltu, mutta eiköhän myöhemmin, on kokeilunhaluinen mies hänkin, varmaan onnistuu joku kerta.

    • pussyonblades

      haluutko fistata mua

    • vaikkakin

      Kyllä onnistuu!! Numero on tossa ylempänä jo voit viestiä!!

    • Matzan

      Edellisen postauksen jälkeen on tullut fistattua muutaman kerran. Nyt kun on lämpimät ilmat niin voi mennä ulos lämpöön käyskentelemään. Mukaan vain liukuvoidetuubi ja paripalaa talouspaperia. On ihanan kiihottavaa kulkea pihalla pylly paljaana ja samalla sormettaa liukkarin kostuttamaa peppureikää. Ensin kahdella sormella ja sitten lisätä mukaan kolmas ka neljäs. Rauhassa hieron peppureikäni ympäristöä ja välillä luiskautan sormia sisään. Varsinkin asento missä ollaan seisaalleen ja takaapäin työnnetään sormet peppuun tuntuu ihanan kiihottavalta. Tässä asennossa kun tuntee samalla liukuvoiteen liukastamat pakaranposket. Kun olen hyvän aikaa neljällä sormella runkannut pyllyyn ja tunnen kuinka se alkaa rentoutua on aika hakeutua nurmelle kontalleen. Yleensä juurikin kontallaan on helpointa työntää koko käsi pyllyyn ekalla kerralla. Sitten kun pylly alkaa tottua koko käteen voi asentoja vaihdella mielensä mukaan. Käsi menee jo huomattavasti helpommin sisään. Nyt uutena juttuna on mukaan tullut ns. prolapse. Siinä peppureikää levitetään sormilla ja samalla yritetään puristaa peräsuolenpää ulospäin. Ennen en syttynyt prolapsesta yhtään mutta vähitellen olen päässyt juttuun sinuiksi. Fistaus session jälkeen on ihanan kiimainen tunne levittää käsillä rentoutunutta peppureikää ja samalla painaa suolta ulos. Se ei satu yhtään vaan tuntuu ihanan kiihottavalta. Peräsuolenpää on ulkona vain hetken ja tuona aikana sitä voi hieroa kädellä. Ajatus että joku imisi ja lutkuttaisi ruusuani suussaan tuntuu kiimaiselta. Oma pyllyreikä on ihana seksuaalisuuden väline, sen hyväily on kiihottavampa kuin perinteinen munan runkkaaminen. Orgastiset tunteet peppuun masruboidessa ovat ihan eriluokkaa kuin mitä runkkaamisesta voi saada.

    • Edelleen tarjolla palveluksia naiselle, taitava kundi fistaukseen ja muuhunkin. Meili on nimimerkin takaa.....ole rohkee.

    • Anniina27

      Kaikkea te keksitekin!!! Minulle riittää kyllä se kaikkein perinteisinkin!

      • Niinhän ne sanoo, kun ei paremmasta tiedä:-)
        Ei pidä olla niin periteisiin kangistunut, aina voi kokeilla jotain uutta ja sitten miettiä mistä tykkää.... Zemppiä Anniina27.... Saa täältä perinteistäkin...... Tiedät kyllä.


    • Uudenmaanlahja

      Minä olen ottanut yhdeltä ex tyttöystävältäni myös kaksi kättä rannetta myöten hanuriin. Ja sitten yhdellä kädellä melkeinpä kyynärpäätä myöden, uskokaa tai älkää, tuntuu tosi uskomattomalta.
      Tupladildo on myös uponnut kokonaan. :D hotlipsistä semmoi punanen 45 senttinen.
      Straponiakin olen kokeillut, ja mikään ei ole minun mielestä kiihottavempaa kuin nainen joka tuhmuuksissaan edes puhuu moisia että välillä olisi roolit toisinkinpäin

      Peppujutut rules, ja tulee muuten uskomaton orgasmi runkkaamattakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe