Kuinka moni saa orgasmin yhdynnässä?

Hoo81

Kertokaapas naiset, saatteko orgasmin yhdynnässä? Olen kuullut, että jopa suurin osa naisista ei tulisi yhdynnässä, onko näin?

48

7169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~nainen~

      naisista ei saa yhdynnässä orgasmia. Suuseksissä saa (varmaan?) lähes kaikki, tai sormilla.

      • qrqwrwtrq

        Eli tiedät mitä kaikki miljardit naiset maailmassa tuntevat ja kokevat perustuen mihin? Osa naisista saa räjähtävän orgasmin pelkällä penetraatiolla ja moni nopeasti, siinä ei sormia tai suuta kaivata. Osa naisista ei nauti suuseksistä(eikä tässä lasketa psykologisista syistä johtuvia tekijöitä). Kummallista miten naiset niin mielellään määrittelevät koko maailman naisten kykyjä ja kokemuksia, ja aina toki sen mukaan miten itse toimii tai kokee.....


      • öoijeoiww

        Täh? Minä en ainakaan saa suulla tai sormilla koskaan, vaikka se ihan ok tuntuista onkin. Se ei vain riitä. Vain yhdynnässä saan orgasmin. Tosin en saanut ensimmäiseen 10 vuoteen seksin aloittamisesta. Minun piti kasvaa ihan oikeasti aikuiseksi, kunnes korvien välissä kaikki meni kohdalleen, ja aloin saamana orgasmeja.


    • kun kun

      eihän se penis osu klitorikseen, g-pisteestä en tiedä... miesten pitäis harjoittaa taitojaan.

    • Aamupuuro

      En ole koskaan ollut kovin kiinnostunut mistään Cosmopolitanin seksipalstoista, mutta tosiaan orgasmin saaminen yhdynnässä tuntuisi olevan naisille suht harvinaista herkkua. Itse olen vissiin sitten jotenkin etuoikeutettu, sillä meikätytölle orgasmi yhdännässä on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Varsinkin parissa tietyssä asennossa. Joskus tulee pienempi orkku ja joskus suurempi. Ja tyydyttävä seksielämäni ei johdu ainoastaan ihanasta poikaystävästäni, vaan orkkujen saaminen on ollut helppoa myös häntä edeltäneiden miesten kanssa.

      Olen kai melko onnekas tämän asian suhteen.

      • SitäSamaa ;)

        Täällä toinen "Poikkeava"? :))

        Saan orgasmin, joskus useita yhdynnän aikana. Aivan joka kerralla en saa, mutta siihenhän vaikuttaa muutkin asiat kuin vain se senhetkinen seksi... Esimerkiksi jos päässä pyörii huolia, on erityisen väsynyt tms., voi orkku jäädä saamatta.
        Orkku ei ole mikään automaattinen juttu, vaan omat ajatukset, jopa "keskittyminen" hetkeen ja tunnelmiin, kumppaniin , vaikkuttavat orgasmiherkkyyteen. Itsekin olen aina saanut yhdynnässä helposti orgasmin. Ja ollut lapsesta asti ehkäpä melko voimakkaasti "seksuaalinen" ts. harrastin itsetyydytystä innolla :).

        Suuseksissä en välttämättä saa yhtä helposti. Eli kyllä se yhdyntä on kivaa noin orkkumielessäkin ;)


        Nainen 40 vaan ei 50 v


      • tiettyyn ikään
        SitäSamaa ;) kirjoitti:

        Täällä toinen "Poikkeava"? :))

        Saan orgasmin, joskus useita yhdynnän aikana. Aivan joka kerralla en saa, mutta siihenhän vaikuttaa muutkin asiat kuin vain se senhetkinen seksi... Esimerkiksi jos päässä pyörii huolia, on erityisen väsynyt tms., voi orkku jäädä saamatta.
        Orkku ei ole mikään automaattinen juttu, vaan omat ajatukset, jopa "keskittyminen" hetkeen ja tunnelmiin, kumppaniin , vaikkuttavat orgasmiherkkyyteen. Itsekin olen aina saanut yhdynnässä helposti orgasmin. Ja ollut lapsesta asti ehkäpä melko voimakkaasti "seksuaalinen" ts. harrastin itsetyydytystä innolla :).

        Suuseksissä en välttämättä saa yhtä helposti. Eli kyllä se yhdyntä on kivaa noin orkkumielessäkin ;)


        Nainen 40 vaan ei 50 v

        Näistä viesteistä näkyy aika hyvin mielestäni se että oma asenne ja kokemus auttavat saamaan orgasmeja. Kun on sinut itsensä kanssa niin voi toisenkin toiminnasta ottaa sen mitä haluaa.

        Itselläni miehenä on sellainen onni että olen saanut kumppanikseni naisen (40 ) isolla N:llä. Hän kertoi heti aluksi seksistä jutellessamme olevansa helposti tyydyttyvä ja se piti todella paikkansa. Hän saa yhden rakastelukerran aikana parikymmentä orgasmia, pienempiä ja isompia. Yhdynnässä niitä tulee parin minuutin välein, muilla tavoilla vähän vaihdellen.

        On ollut mielenkiintoista tutustua tällaisen naisen ajatuksiin ja mieltymyksiin seksissä. Ennen en tiennyt tällaisia olevan olemassakaan, pitkässä avioliitossani yksi orgasmi illassa riitti. Nykyinen osaa ohjata minunkin toimintaani niin hyvin että välillä en huomaakaan olevani ohjattavana. Pieni muutos asennossa auttaa molempia tai käden siirtäminen ohimennen jonnekin saa aikaan taas ihan uusia tuntemuksia.


      • qooolli

        Huoh... Ja taas miestä huijataan... ;)


    • - - - -

      yhdynnässä, mutta sormilla ja suulla kyllä..helpostikin.

    • yhdynnässä

      Saan orgasmin yhdynnässä, ja klitorisorgasmit onnistuu myös... suuseksissä ja sormeilussa vähän ongelmia... jännään sitä tilannetta jotenkin erilailla... mieheni on ollut parikertaa liian kovakourainen sormillaan, joten en osaa rentoutua

    • A*****

      Toisinaan onnistun saamaan, mutta en aina. Jos olen riittävän kiihottunut ja "puutteessa", niin saan kyllä, riippuen tietysti myös miehen taidoista. Ja tälläinen orgasmi on miljoona ketaa parempi kuin muilla keinoin saatu...:)

      • nanen40

        Parikymppisestä lähtien ole nsaanut emätinorgasemja ja niistä olenkin nauttinut. Miehen taidoista ei voi olla kovin riippuvainen, koskapa miehen vaihtokaan ei ole vaikuttanut kykyyni. :)
        Oma keskittyminen auttaa..ehkä sellainen pieni itsekkyyskin ja oman edun tavoittelu.. ;)


    • essi81

      ...ihan vaan rakeenteellisista tekijöistä ja tietty myös siitä fiiliksestä yms. Eikä siitä, että onko seksuaalinen vai ei. Itse koen olevani erittäin seksuaalinen, mutta en silti tule yhdynnässä (ilman klittastimulaatiota). Oon myös lukenu, että esim. synnyttäneet naiset tulis helpommin yhdynnässä...Vanhemmiten kai naisen seksuaalisuus muuttuu ja orgasmiherkkyys kasvaa muutenkin.

      • lerssi81

        Monissa yhteyksissä tullut esille että tietynlainen itsevarmuuden puute on suuri tekijä orgasmittomuudessa. Että ei uskalla heittäytyä seksiin täysin mukaan, häpeilee itseään, olla oma itsensä. Vanhemmiten sitä alkaa paremmin tuntea itsensä joten sen takia asia korjautuu iän myötä.

        Minulla ei ole suurta otosta mutta orgasmiton nuori nainen oli hyvin epävarma itsestään, ei uskaltanut tehdä aloitetta seksiin ei uskaltanut nauttia, orgasmillinen nuori nainen taas oli seksin suhteen hyvin aloitteikas, itsevarma, eläväinen ja nautinnonhaluinen.

        Nyt sulla essi on kova panoloma edessä, ihan pakko kehittää itsetietoutta ja -varmuutta niin paljon että alat saada. Harjoituksille mars!


      • essi81
        lerssi81 kirjoitti:

        Monissa yhteyksissä tullut esille että tietynlainen itsevarmuuden puute on suuri tekijä orgasmittomuudessa. Että ei uskalla heittäytyä seksiin täysin mukaan, häpeilee itseään, olla oma itsensä. Vanhemmiten sitä alkaa paremmin tuntea itsensä joten sen takia asia korjautuu iän myötä.

        Minulla ei ole suurta otosta mutta orgasmiton nuori nainen oli hyvin epävarma itsestään, ei uskaltanut tehdä aloitetta seksiin ei uskaltanut nauttia, orgasmillinen nuori nainen taas oli seksin suhteen hyvin aloitteikas, itsevarma, eläväinen ja nautinnonhaluinen.

        Nyt sulla essi on kova panoloma edessä, ihan pakko kehittää itsetietoutta ja -varmuutta niin paljon että alat saada. Harjoituksille mars!

        ...kyllähän minä orgasmeja saan. En vain yhdynnässä. Ja sängyssä olen itsevarma. En häpeile itseäni (...enää, joskus nuorempana kyllä). Tykkään kokeilla eri asentoja, pukeutua seksyihin alusvaatteisiin ja käyttää jotain lelujakin välillä. Mä luulen, että se on ihan rakenteellinen juttu mun tapauksessa. Pimpsa on niin takana, että G-piste ei niin hyvin stimuloidu kuin joillakin. Suuseksissä tulen melkein aina...ja yleensä myös tosi nopeasti muutamassa minuutissa.


      • -----
        essi81 kirjoitti:

        ...kyllähän minä orgasmeja saan. En vain yhdynnässä. Ja sängyssä olen itsevarma. En häpeile itseäni (...enää, joskus nuorempana kyllä). Tykkään kokeilla eri asentoja, pukeutua seksyihin alusvaatteisiin ja käyttää jotain lelujakin välillä. Mä luulen, että se on ihan rakenteellinen juttu mun tapauksessa. Pimpsa on niin takana, että G-piste ei niin hyvin stimuloidu kuin joillakin. Suuseksissä tulen melkein aina...ja yleensä myös tosi nopeasti muutamassa minuutissa.

        lisää yksityiskohtia, pliis! :P


      • -----
        ----- kirjoitti:

        lisää yksityiskohtia, pliis! :P

        siis kun mies täällä kauniisti pyytää. :)


    • MMM

      Kyllä saan aina (ihan muutaman kerran on käynyt niin että en saisi. Kyllä saan orgasmin muullakin tavalla mutta kyllä se orgasmi yhdynnässä voittaa monin verroin muut.

      Olen kyllä sitä mieltä että vastuu naisen orgasmista kuuluu pitkälti myös naiselle itselleen, eli jos vaan makaa lahnana ja odottaa että mies saisi sen aikaan niin ei varmaan saakkaan. Opetelkaa siis naiset käyttämään sitä värkkiänne.

      Nainen 26 v.

      • us ko ma ton ta

        Siis eikö se orgasmi vaan tapahdukkaan tuosta noin vain? Pitäisi jotain tehdäkin?


      • oli-.,

        aika loukkaava, en saa, mutta en kyllä makaa minään lahnanakaan..ja se toisen osapuolen vaikutus on melkoinen. Ja monet muut tekijät..


      • Ei ongelmia orgasmin suhteen.

        Osaan rentoutua, sulkea ulkomaailman pois, fiilistellä ja ottaa sen minkä haluan. Minäkin huutelisin sen oman "vastuun" perään. Ei siitä miestä voi kovin montaa kertaa syyllistää. Jos mies on aivan tumpula, sitä on opastettava. Jos se ei opi, pitää vaihtaa miestä. Minä olen kyllä saanut huonojenkin kanssa ;). Ne voi käskeä hiljaiseksi lahnaksi ja hoitaa koko panon itse alusta loppuun.

        Humalassa ei kannata alkaa jyystämään, silloin on aika tunnoton. Mutta sitten krapulassa... ;)

        Nainen 35 v.


      • että..
        Ei ongelmia orgasmin suhteen. kirjoitti:

        Osaan rentoutua, sulkea ulkomaailman pois, fiilistellä ja ottaa sen minkä haluan. Minäkin huutelisin sen oman "vastuun" perään. Ei siitä miestä voi kovin montaa kertaa syyllistää. Jos mies on aivan tumpula, sitä on opastettava. Jos se ei opi, pitää vaihtaa miestä. Minä olen kyllä saanut huonojenkin kanssa ;). Ne voi käskeä hiljaiseksi lahnaksi ja hoitaa koko panon itse alusta loppuun.

        Humalassa ei kannata alkaa jyystämään, silloin on aika tunnoton. Mutta sitten krapulassa... ;)

        Nainen 35 v.

        itse voi/pitää vaikuttaa orgasmiin. Vaan siihen vaikuttaa mm. terveydentila, elämänolosuhteet ja monet muut tekijät. Niin, niitä pitää sitten koittaa muuttaa, mahdollisuuksien mukaan.
        Organismia on monenlaista ja vaikuttaa esim. ruumiinrakennekin jo.


    • mitenkään

      tietää, kuinka moni naisen saa orgasmin, miten moni ei. Voin vastata vain omasta puolestani: epäilen että väitteesi ei ole totta, en usko että tiedät sinäkään sanoa, että suurin osa naisista.. Ja nainen ei tule, mies tulee, siemensyöksy, ejakulaatio.
      Minä saan, rakkaani kanssa, aina saanut, ihan äärimmäisiä poikkeuksia lukuunottamatta.

    • fsdas

      totta, en tule minäkään..

    • hidas,

      En. Olen hitaasti syttyvä ja jään usein nuolemaan näppejäni orgasmin suhteen.

      • ja koko

        elämani aikana en ole saanut miehen kanssa orgasmia... Mutta itsetyydytyksessä kyllä. Pari kertaa olen saanut ilm. jonkinlaisen orkun kun mies hyväili rintojani ! Uskomaton tunne !


    • ennen en.

      Seksielämää ehti olla jo 8 vuotta takana ennenkuin sain ekan orgasmini. Siis klitorisorgasmeja olen saanut niin kauan kuin muistan, mutta ekan g-pisteorgasmin sain vasta muutama vuosi sitten. Sen jälkeen olen saanut orgasmin lähes joka yhdynnässä! Eli orgasminsaantitaito on kuin polkupyörällä ajo.

      Ja tosiaan, O ei ole niinkään riippuvainen miehen kyvyistä, vaan siitä osaako sen tehdä itselleen. Vinkki niille jotka eivät saa: käyttäkää tietoisesti niitä lihaksianne, supistelkaa ja nauttikaa siitä tunteesta kun saatte pusertaa miestä sisällänne ;) Älkää kertoko miehelle, että yritätte saada orgasmin, koska se lisää paineitanne. Geishakuulatkin kuulemma auttavat joitakin, en ole kokeillut.

      Tunteilla on iso osuus orgasmin saamisessa. Mulla ainakin orgasmi on sitä voimakkaampi, mitä rakastuneempi olen. Ja luottamus kumppaniin on kans tärkeää, että voi vapautua estoista ja kokea olevansa rakastettu sellaisenaan, saipa orgasmin tai ei.

    • jotta tuota

      Minä saan yleensä aina, poikkeuksia on, kuten joku jo mainitsi, väsymys, stressi, kipu jne. Mies on ihan taitava ;) Suuseksiä meillä ei harrasteta ollenkaan. Täytyyhän se tietysti olla rakenteestakin kiinni että onko helppoa, mutta minulla kumppanin tunteminen ja luottamus helpottaa, myös se ettei tarvitse huolehtia esim. raskaaksi tulemisesta.

    • Sen miehen kans..

      Sitä rakastin 15 vuotta sitten, rakastan edelleen, tulen aina rakastamaan.

      Kerran tässä vuosien varrella on päädytty samaan sänkyyn. Se oli se ainoa kerta, kun olen saanut. Ei se ollut edes parasta seksiä elämässäni.
      Mut se oli Se Mies. Se ainoo, jonka kanssa lähtisin vaikka kuuhun..

    • niinukka-

      harvemmin saan yhdynnässä,tai edes suuseksissä. se on hankala tilanne,kun mies luulee että saan.. siis näyttelen,jotta seksi ei menis suorittamiseks hänen osaltaan. joka kerta täytyy seksin jälkeen turvautua omiin käsiin,jotta sais.. salassa vielä..

      niinä kertoina, kun oon saanut orgasmin, ei se ole niinkään ollu tekniikasta kiinni,tai et ois pitäny olla mitään mielettömiä suorituksia. silloin saan,kun se henkinen yhteys toimii.

    • Orgasmillinennainen

      Höpö löpö, naiset eivät vain osaa liikkua oikein yhdynnässä ja eivät siksi laukea. Lisäksi suurin osa naisista käyttää hormonaalista ehkäisyä joka turruttaa klitoriksen. Naisen on ITSE hangattava klitoristaan peniksen juureen, penis ei osu klitorikseen yhdynnässä anatomisessa mielessä. Sen kun hinkkaa vain sitä klitoristaan niin kyllä se laukeaa. Perättäisistä emätinorkuista puhuminen kannattaa jo lopettaa, nainen ei laukea kuin klitoriksellaan. Koski siihen tai ei. Emätin on lähes tunnoton sisältä mutta peniksellä tai sormilla voi kyllä tökkiä virtsarakkoa, joka joistain naisista tuntuu hyvälle. Ei läheskään kaikista kylläkään. Olen saanut aina kaikkien mielsteni kanssa orgasmin yhdynnässä. Osan kanssa jo ekassa.

      Vain orgasmiton nainen luulee että emättimellä voi laueta. Onneksi asiasta on tutkimuksia kuten erään Puppon pariskunnan Italiasta. He tekivät tutkimuksen asiasta 2014. Oli selvää että naisella ei ole g-pisteitä sun muita höpöpisteitä ja vain klitoris laukeaa naisella ja sehän on tasan sama elin kuin penis.

      Kannattaa myös googlata saila slioorin blogi. Paljon loistavaa tekstiä aiheesta.

      • öppönen

        Vissiin eroja paikoissa.. Klittahan jatkuu emättimen puolellekin ja se näkyvä nyppylä on vain osa kokonaisuudesta.
        Enkä ole ainoa lajiaan jolla tuntoa on emättimen sisällä. Ilmeisesti osa naisista on tunnottomia sieltä. Kyllä sieltä sisuksista löytyy ne herkkukohdat myös.. Js minulla ei kyllä virtsarakko siellä tunnu. Se on inhottava tunne jos osuukin joskus.

        Mutta kaikki ovat omanlaisiaan.


    • KieliPillussa

      En minäkään yhdynnässä orkkua saa, mutta auta armias kun kielellä lipitetään klittaa ja häppäreitä niin silloin tulee sellaiset orkut että oksat pois, pakko ihan huutaa nautinnosta, kyllä kieli kielen löytää ja se on niiiin ihanaa!!!

    • Hölmöt

      ei mitään orkkua ole olemassakaan, se on vaan markkinamiesten keksimä myytti jolla saadaan myytyä tärinäsauvoja.

    • 31v

      Muutaman kerran oon tainnut saada ihan yhdynnässä, mutta yleisimmin siihen tarvitaan kieltä tai muuta.
      Kaikkea mahdollista on tullut kokeiltua mutta kun ei niin ei.

    • kjfglhgkhj

      Kolmikymppisenä joskus hoksasin, miten saan yhdynnässä orkun. Aika hienovireinen juttu, monen asian pitää osua kohdalleen, mutta harjoitus tekee mestarin. Lisäksi tarvitaan mies, joka osaa niitten tiettyjen kriittisten hetkien aikana antaa mun määrätä tahdin. Onneksi mulla on juuri sellainen.

    • katrim

      Minulla on herkät paikat jopa jopa kiusallista kun tisejän kutitellaan niin rupeaa jo tuntumaan ja jos pikkuhousujen päälltä silitellään niin voi orkku jo tulla ja siis kiusallista kun joku lähentelee ja vaikka en tykkää niin voin väkisin kiihoittua.

    • carita---

      Yhdynnässä tulee monta orkkua peräkkäin ja kyllä minullakin pöksyt kastuvat kun hameen alta kutitellaan.

    • Emorh

      Minä opin. Tutkimalla itseäni. Nyt kun tietää oikeat paikat ei tarvitse koskea klitorikseen koko aktin aikana.

      T. En ennen uskonut emätinorgasmeihin

      • Kiinnostunutmies

        Miten opit? Voitko kertoa lisää? Jotkut naiset ovat saaneet vain klitorisorgasmin kielellä tai sormilla. Jotkut taas ovat saaneet yhdynnän aikana ja olen ajatellut eron johtuvan naisesta. Voiko työntöä tai nainen lantiota suuntaamalla edistää orgasmin saamista yhdynnässä?


      • klsdfjgs
        Kiinnostunutmies kirjoitti:

        Miten opit? Voitko kertoa lisää? Jotkut naiset ovat saaneet vain klitorisorgasmin kielellä tai sormilla. Jotkut taas ovat saaneet yhdynnän aikana ja olen ajatellut eron johtuvan naisesta. Voiko työntöä tai nainen lantiota suuntaamalla edistää orgasmin saamista yhdynnässä?

        Kyllä se taitaa olla enimmäkseen naisesta itsestään kiinni: miten tuntee omat paikkansa ja osaa käyttää niitä. Klitorishan on paljon isompi elin kuin mitä se pieni näkyvä osa antaa ymmärtää. Kannattaa googlata clitoris 3d model, jos haluaa havainnollista lisätietoa.


    • gdf

      8 kumppania, kahden(viimeisimmän) kanssa olen vasta saanut. Ja hekin ovat käyttäneet kieltä, jotta olen tullut.

    • Tuliseiväs

      Mun exä sai useasti itkuorkut kun panin sitä takaapäin. Ei kuulema lähemmäs ihmistä pääse, ja pakko myöntää, meillä oli kosminen henkinen yhteys. Se oli kyllä hienoa, itse miehenä sain uskomattoman boostin kun aloin nähdä että toinen alkaa saavuttaa huippunsa.
      Voi että!
      Nykyinen naisystävä saa myös, mutta itse en koe enää samanlaista yhteyttä, toki saan orkkuni mutta se fiilis on laimeampi. No uskon kyllä että yhteys vielä löytyy kun avaan sieluni kokonaan, nyt vähän muita huolia elämässä. Nauttikaa toisistanne.

    • Nainen877

      Saan joka kerta, välillä useammankin kerran kuin kerran. Mutta olen naisen kanssa parisuhteessa, en tiedä saisinko miehen kanssa. Olen huomannut, että saan poikkeuksellisen helposti muihin naisiin verrattuna, joten luulisin että saisin miehenkin kanssa, mutta olen harrastanut miehen kanssa seksiä vain kerran 10 vuotta sitten. Silloin en kyllä saanut.

    • Tursas69

      Viikonloppuna rakastelin naiseni kanssa, minä istuin sohvalla ja muru istui sylissäni. Katselin siitä aitiopaikalta kun rakkaani sai orgasminsa, mielettömän hienoo! Hän sanoi ettei ole saanut orkkua näin kenenkään toisen kanssa, sinällään ok mutta exä sanoi samaa....valettako vai feikkiä?
      No itselleni oikeastaan samantekevää, pääasia että tähtiä näkyy!
      Mä oon vasta 48 vuotias nuorukainen, ja kyllä pitää myöntää että nautin suunnattomasti jos rakkaani saa minusta tyydytyksensä. Rakastan naisia, rakastan elämää, rakastan kiihkoa ja orgasmeja! Onneksi kohta on taas kesä ja saan viedä rakkaani salaiseen huvimajaani, en tiedä mitään kiihottavampaa kuin kuuma kesä ja ulkona rakastelu. Rakastelkaa paljon!

    • Anonyymi

      Mä ja monta uskokaaa tai älkää :D

    • Anonyymi

      Aika moni nainen saa orgasmin ihan vaan sormilla ja on varmaan totta että päänsisusta pitää olla kunnossa. En tiedä miten se alue onkin niin hankalaa naisilla. Mies saa orgasmin oli visuaalista katsottavaa tai ei kunhan liike säilyy. Tietysti se vaikuttaa jos on halunnut sillä kerralla enemmän tai vähemmän. Itse tulen ainakin nopeammin mitä kiihottuneempi olen. En osaa säädellä tulemistani en tiedä miten se tehdään mutta joka kerta laukean.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe