Nikita

???

eli minkälainen mielikuva teille syntyy jos kuulette pojan olevan nimeltään Nikita?

30

2093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteeni

      Minusta on todella kaunis nimi,mutta yllätyin todella kun kävin väestörekisterin sivuilla. Olen nimittäin itse mieltänyt sen ehdottomasti TYTÖN nimeksi. Siellähän oli enenmmän se poikien kuin tyttöjen nimenä.
      Eikös se yksi murjaaja,Valjakkala,vaihtanut nimekseen Nikita? Eli antoi sille nyt huonon vaikutteen.

    • mieleen...

      :D No Nikita Hrutshev ainakin, Neuvostoliiton ex-johtajapamppu ja aikoinaan Suomen vihollinen nro 1. Että semmosta tulee mieleen. Nimi ei miestä pahenna, ellei mies nimeä - kuten tässä tapauksessa. :D

      • Täti

        Nikita Hrutshev tulee minullekin mieleen.

        En tuota Valjakkalan uutta nimee olis muistanutkaan,
        mutta nyt kun mainitsit...


    • mieleen

      karvalakkinen venäläismies ja se murhaaja juha valjakkala. Negatiivisia mielleyhtymiä.

      • elokuva

        Tyttö nimeltä Nikita, jossa rikollisesta narkomaanista koulutetaan palkkatappaja...


    • kuulostaa!

      ..ja rumakin se on

      • ........

        Minäkin luulin, että Nikita olisi tytön nimi. Tulee mieleen feminiinisempi versio "Nick", "Nicholas" tai "Nikolai" -nimistä.


      • Anonyymi

        Joo voi vittu täällä vaa haukutaan mun nimee ja ihan näin tiedoks en ole mikään saatanan narkkari tai palkkamurhaaja!


    • ...

      Venäläinen pirihuora tulee mieleen. Ei tule mieleen poika ollenkaan jos ei erikseen mainita. Ja jos taas mainitaan, niin tulee kyllä mieleen, että mitäköhän ovat vanhemmat ajatelleet poikaansa nimetessään.

      • Anonyymi

        Pää kiinni saatana olen poika enkä mikään pirihuora ja nimeni on Nikita ja vittu teillä ei ole varaa haukkua toisten nimiä


    • Liisa-Maria

      Nikita Sergejevitsh Hrutshev, Neuvostoliiton pääministeri 1950-luvulla tai Nikita-mallinen karvalakki. Hrutsev oli tyypillinen venäläinen "leveä luonne" ja Suomessakin suosittu henkilö.

      Nikita on selkeästi pojannimi. Slaavilaisissa kielissä on paljo a-päätteisiä miehennimiä.

    • Kukkakimppu I
    • ???

      aloittaja huokaisee helpotuksesta..nimittäin kyse ei ollut omasta lapsestani vaan lapseni uudesta kaverista ja halusin vain tarkistaa olenko ainoa jolle tulee ennakkoluulot pintaan jo pelkän nimen perusteella..

      • noita mielipiteitä

        kaivetttua oikeanlaisella ksymyksenasettelulla! Kukkahattutätikään ei paasannut ja moralisoinnut. Narrasit häneltäkin kunnon vastauksen. Hienoa!


      • .....

        Nikita voi olla ihan kiva kaveri -nimestään huolimatta. Ehkä hän ja hänen vanhempansa eivät ole tietoisia Nikita Hrutshev:sta tai eivät ole ajatelleet asiaa nimeä antaessaan.


      • se jo kertoisi
        ..... kirjoitti:

        Nikita voi olla ihan kiva kaveri -nimestään huolimatta. Ehkä hän ja hänen vanhempansa eivät ole tietoisia Nikita Hrutshev:sta tai eivät ole ajatelleet asiaa nimeä antaessaan.

        paljon perheestä, jos hänestä ei olisi kuultu.


      • .....
        se jo kertoisi kirjoitti:

        paljon perheestä, jos hänestä ei olisi kuultu.

        Voi olla, että pojan vanhemmat ovat nuoria, ja vaikka olisivat kuulleet hänestä, eivät ole pitäneet sitä kovin merkittävänä asiana, koska eivät ole eläneet Hrutshev:n aikaan. Kaikkihan on mahdollista.


    • Ei hyvä

      Rikollinen, Juha Valjakkala tulee mieleen. Hän on nykyään Nikita.

    • siis...
    • Ranskalainen leffa, tilasin just netistä...

      Naisen nimena itse sen näen, ihan sama miten sitä Venäjällä käytetään.

      • Anonyymi

        En ole venäläinen ja nimeni on Nikita ja olen poika joten pää kiinni


    • kultapuppelit

      yksi ystäväni on nimeltään Nikita :) kaunis nimi mielestäni pojalle :) venäjältä kotoisin hän on kyllä :) mieleen tulee vain tuntemani :) vaalea kihara lyhyt tukka.. kiltit silmät ja maailman kaunein hymy :)

    • Paskovizkh

      Kiva... lempinimeksi sopii Nikke. Ps.mun ihastuksen nimi on Nikita

    • Happp

      Ei Nikita, Chiquita ilman mutta. Tuo ihanan arkinen, heleä nimi kuvastaa myös erittäin selvästi sinun järjenjuok...... ....Mitäshelvetinpauketta täältä kuuluu?????

      -Johanna

    • sikasalkkuna

      Olisiko Nikitin sitten tytön nimi en tiedä :):):):) sehän voisi pitää sellaist nytjyävää ääntä tai sitten nimeksi suoraan kytjytin :):):) kääkäytä

    • satsis

      oisko Nakita parempi, just kivi jos homma käy nakittamaan tai vastaavasti se kääntyy makita nimeksi :) harvemmal on makita mikä syö kun sika

    • Kommentoija69

      Venäläinen tai rikollinen.

      • Anonyymi

        Pää kiinni saatana nimeni on Nikita enkä ole venäläinen tai rikollinen


    • Nikitanäiti

      Nikita on rakkaan poikani nimi. Maailman ihanin. Mieleen tulee elokuvan ohjaaja Nikita Mikhalkov.

    • Entajuu

      Mulle tulee ekana mieleen karvahattu sanasta nikita. Googlatkaa Nikita Karvahattu, niin näette mitä tarkoitan. Se on sellainen 80-luvun ruma karvalakki, jossa korvat.

      Voihan pojan nimi olla myös myssy, lippis tai pipo. Mikä ettei?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe