Portugalin viinan hinta

Boboti

Paljonko maksaa olut Portugalin baareissa? Entäs kaupoissa? Mites viina? Tuonne algarven alueelle oon menossa...

11

3079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hinta

      Kannattaa hakea ensin lasti Virosta
      ja ottaa se sitten mukaan niin ei tule
      budjetin kanssa yllätyksiä.
      Joko olet selvittänyt viiinan hinnan
      koneessa ettet joudu edes varttia olemaan
      ilman halpaa viinaa?

      • Boboti

        En halua olla lomalla ilman viinaa, se on niin hyvää. Lentokoneessa viinan hinta ei minua kiinnosta koska lennon aikana ei paljoa ehdi juomaan, mutta sitten kohteessa sitä tulee juotua välillä miten sattuu. Tavoitteenani olisi olla koko loma mahdollisimman kännissä ja herätä jostain toisesta maasta.

        Maksaako siellä portugalissa normaali päkki olutta saman kuin suomessa vai vähemmän? Entäs sitten kun menen baariin? Maksaako olut enemmän kuin 3e?

        Nämä tiedot olisivat tarpeelisia viinan juonnin optimoinnin kannalta. Toivon saavani vastauksia, että lomani olisi täydellisen sekava.


      • Barbeito
        Boboti kirjoitti:

        En halua olla lomalla ilman viinaa, se on niin hyvää. Lentokoneessa viinan hinta ei minua kiinnosta koska lennon aikana ei paljoa ehdi juomaan, mutta sitten kohteessa sitä tulee juotua välillä miten sattuu. Tavoitteenani olisi olla koko loma mahdollisimman kännissä ja herätä jostain toisesta maasta.

        Maksaako siellä portugalissa normaali päkki olutta saman kuin suomessa vai vähemmän? Entäs sitten kun menen baariin? Maksaako olut enemmän kuin 3e?

        Nämä tiedot olisivat tarpeelisia viinan juonnin optimoinnin kannalta. Toivon saavani vastauksia, että lomani olisi täydellisen sekava.

        Tietoni ovat vähän out of date kun viime vierailusta on aikaa. Mutta halpaahan siellä on. Opettele portugalia, niin ei kun halpenee. Aikanaan Lissabonin lentokenttäbaarissa vaimo kertoi alkuperäiskielellä että tykätään Macieirasta ja vot - poika kaatoi lasin niin täyteen kuin sen voi kaataa. Normaalihintaan tietenkin.


    • sama mies

      Oikeestaan ei sillä oo sittenkään niin väliä, oon tälläkin hetkellä niin perseet että en edes välitä. voishan sitä aina juoda enemmän ja niin taidan tehdä nytkin. hauskaaa sunnuntaita kaikille lukijoille, joilla on huomenna töitä!! ajatelkaa minua kun alkaa harmittaa työt.

    • noin

      Esim. tuolla sitä tasoa mitä itsekkin muistelen niiden olleen
      http://www.rahatieto.fi/madeira05.htm

    • annatvaanhanuria

      oikeaan porukkaan kun iskeydyt, viina on ilmaista

    • Babiru

      Olut maksaa baarissa Portugalissa yhdestä eurosta ylöspäin. Riippuu paikasta, kellonajasta ja baarista.
      Viinaa saa noin 1,5 eurolla ja siitä ylöspäin, riippuu noista edellämainituista ja viinan laadusta kanssa. XO konjakki on aina kallista ja huonolaatuinen kirkas halpaa.
      Kaupassa sitten litrahinta halpenee edelleen.

    • tarekov

      halpaa on,mietittiin vaimon kanssa muuttoa algarven alueelle,mitähän kautta kannattas ettiä vuokra asuntoja.

      • imoveis

        katso vaikka täältä... http://www.espacos-algarve.com/ sitten on remax ja habita, joilla on myös toimistot Suomessakin ja sieltä voi kysellä.
        Yksityisillä on paljon tarjolla asuntoja ja niitä löytyy ihan vaikka www.olx.pt kautta. Pistä googleen kääntäjä päälle niin helpottuu. Portugalilaislla ei muuten ole tapana vedellä lärvejä....ottavat silleen että ei näy päälleppäin eikä käyttäytymisessä.


    • Juopontie

      Jätä syöminen ja keskity juomiseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe