Ketä rakastat eniten ?

Onneton kysyvä (M)

Häntä kenen kanssa olet, vai jotain toista, ketä et ole koskaan saanut, mutta josta edelleen aina haaveilet?

144

16979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -onnellinen-

      jonka kanssa edelleen tapaillaan.

    • rakastan edelleen..

      Ei voi mitään:(

      • Niin kovasti rakastan

        kun saisi käännettyä aikaa 3kk taaksepäin...


      • asdf

        ...mutta etpä tule koskaan Jania saamaan,Jani on minun mies ja rakastaa vain minua! Käykö kateeksi???


      • ei käy
        asdf kirjoitti:

        ...mutta etpä tule koskaan Jania saamaan,Jani on minun mies ja rakastaa vain minua! Käykö kateeksi???

        ei käy kateeksi. Tuskin meinaan minusta sulle on ees kertonu. Mulle kertoi susta kylläkin... mä nyt vaan satuin antaa sille elämänsä kyydit. Nyt jo järki päähän mullekin asettunu että voit pitää hyvänäs sen Etelä-Karjalan pellen. Onnee! vai Onnela?!


      • asdf
        ei käy kirjoitti:

        ei käy kateeksi. Tuskin meinaan minusta sulle on ees kertonu. Mulle kertoi susta kylläkin... mä nyt vaan satuin antaa sille elämänsä kyydit. Nyt jo järki päähän mullekin asettunu että voit pitää hyvänäs sen Etelä-Karjalan pellen. Onnee! vai Onnela?!

        Ei oo etelä-karjalasta minun Janini


      • onnellinen puolestasi
        asdf kirjoitti:

        Ei oo etelä-karjalasta minun Janini

        hyvä ettei ollut hän :)


      • ei ollut tarkoitettu..
        asdf kirjoitti:

        ...mutta etpä tule koskaan Jania saamaan,Jani on minun mies ja rakastaa vain minua! Käykö kateeksi???

        Niin..en ole ruikuttajaihmisiä..Janisi kanssa vaihdoimme kiihkeitä viestejä, puheluita, suudelmia ja rakastelimme usean kuukauden ajan. Ehkäpä hän on sinut nyt kihlannut ja olette onnellisia. Kaikkea hyvää=)


      • rakastan minäkin

        mutta hän ei koskaan rakastanut minua. Toivoisin melkein etten koskaan olisi edes tavannut häntä, sillä niin rumasti kohteli... Ihan kuin olisin vain joku rukkanen, johon sai käydä vetäisemässä varvit niin sanotusti paremman puutteessa, ja sitten kun ei enää tarvinnut, niin yhteyden pito loppuikin siihen. En vain mahda omille tunteilleni mitään, en pysty lakkaamaan rakastamasta.


    • Fröken 81

      Ketä itse kaipailet?

      • Onneton kysyjä

        Kaipan häntä kuitenkin aina. Hän olisi kaikkein ihanin nainen.


      • Hoth
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Kaipan häntä kuitenkin aina. Hän olisi kaikkein ihanin nainen.

        Tervetuloa kerhoon ... ;-(


      • Onneton kysyjä
        Hoth kirjoitti:

        Tervetuloa kerhoon ... ;-(

        Jotenkin tulee mieleen tuosta nimimerkistäsi, että olen tainnut kuulua siihen jo ennen sinua. Tähän kerhoon taitavatkin kuulua muutamaa tervetta poikkeusta lukuun ottamatta kaikki, ainakin tämän palstan lukijoista.


      • Fröken 81
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Kaipan häntä kuitenkin aina. Hän olisi kaikkein ihanin nainen.

        Ikävä juttu, jos et häntä voi saada.. Mikä on esteenä, onko hän varattu?

        Itse usein mietin eksääni, vaikka olen jo uudessa
        suhteessa. Joskus ei kai voi vanhoja juttuja unohtaa..?


      • Hoth
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Jotenkin tulee mieleen tuosta nimimerkistäsi, että olen tainnut kuulua siihen jo ennen sinua. Tähän kerhoon taitavatkin kuulua muutamaa tervetta poikkeusta lukuun ottamatta kaikki, ainakin tämän palstan lukijoista.

        kuulua, mutta ei sille mitään voi ... :-(


      • Onneton kysyjä
        Fröken 81 kirjoitti:

        Ikävä juttu, jos et häntä voi saada.. Mikä on esteenä, onko hän varattu?

        Itse usein mietin eksääni, vaikka olen jo uudessa
        suhteessa. Joskus ei kai voi vanhoja juttuja unohtaa..?

        Kyllä hän varattukin, mutta hän EI rakasta minua. Minä tiedän sen.


      • sad....
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Kaipan häntä kuitenkin aina. Hän olisi kaikkein ihanin nainen.

        koskaan en häntä saa :(


    • ~nainen~

      jota en koskaan saanut.
      Miksi olet onneton?

      • en ole saanut

        En koskaan ole rakastanut seurustelukumppaniani! Vaikka kaikki ovat olleet ihan mukavia ihmisiä.


      • ~nainen~
        en ole saanut kirjoitti:

        En koskaan ole rakastanut seurustelukumppaniani! Vaikka kaikki ovat olleet ihan mukavia ihmisiä.

        tuo on ihan pätevä syy olla olemattakaan kenenkään kanssa, kun siitä ei kuitenkaan kenenkään toisen kanssa mitään tulisi.


      • Onneton kysyjä

        Ja kuitenkin minun pitää kaivata juuri häntä.


      • ei ymmärrä nykyaikaa
        en ole saanut kirjoitti:

        En koskaan ole rakastanut seurustelukumppaniani! Vaikka kaikki ovat olleet ihan mukavia ihmisiä.

        mikset säästä itseäsi sellaiselle, josta oikeasti pidät ja jota voisit jopa rakastaa?! siihen saakka voi olla ja elellä yksin?


    • rakastanrakastan

      Exäni rakastin paljon, aviomiestä rakastan joskus enemmän, olispa hän vaan mulle vähän aikaa Hän.

      • Onneton kysyjä

        Olet siis kuitenkin saanut olla ainakin joskus rakkaimpasi kanssa!


      • jota en koskaan saa
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Olet siis kuitenkin saanut olla ainakin joskus rakkaimpasi kanssa!

        Hänkin rakastaa minua mutta elää toisen kanssa. Kun sen kuulin niin kävelin pois. Meidän molempien takia. Hänellä kuitenkin on joku, minä olen yksin. Varmaan ikuisesti.


      • Onneton kysyjä
        jota en koskaan saa kirjoitti:

        Hänkin rakastaa minua mutta elää toisen kanssa. Kun sen kuulin niin kävelin pois. Meidän molempien takia. Hänellä kuitenkin on joku, minä olen yksin. Varmaan ikuisesti.

        Ehkä ilman häntä, mutta tuskin kai sentään ikuisesti yksin. Eri asia on sitten varmaan vielä se, voiko jotain toista rakastaa kaikkein eniten.


      • 50 villitystä-kö?
        jota en koskaan saa kirjoitti:

        Hänkin rakastaa minua mutta elää toisen kanssa. Kun sen kuulin niin kävelin pois. Meidän molempien takia. Hänellä kuitenkin on joku, minä olen yksin. Varmaan ikuisesti.

        Koska olen liitossa toisen kanssa, en varmaan koskan voi saada häntä.On oltu samoissa harrastuksissa useampi vuosi.Pidetty yhteyttä muutenkin, viikottain, sanoo kaipaavansa ja haluuvansa, on niin ihana, mut järkevänä perääntyi, piti etäisyyttä, ei haluu tulla meidän väliin .Mut ei se mun tunteita muuta, järkevää tai ei, haluun enemmän.
        Haluun ottaa selvää mikä kaveri oikeasti on. ottaa "kuppia" jonkinverran tiedän.On vähä "jörö" selvinpäin, ainakin "töissä".ujouttako vai...Mut silti.Hänen kassaan oon voinu puhua asioista, joista ei kenenkään muun kanssa.
        Pitkästä liitosta (yli 20 v) vain on niin vaikeaa lähteä.Vaikka on etäännytty.Mut lapsia on ajateltava, vain muutama vuosi, niin ovat omillaan.Mut onko "meillä" vielä sillon mahdollisuus.
        Syksyllä voisin taas mennä harrastuksiin, missä nähään,(ei viisasta) ainakaan mulla ei keskittymiskyky riitä opiskeluun.Ja kait joku vaikutus mulla on häneenkin, kun kädet vapisee, jos joudutaan tekemään jotain lähekkäin.Parenpi ois jättää väiin.mutmut.
        Kattokaan kun höpötän sekavia kuin teinityttö,mut kun yks kaveri on vieny järjen keski-ikäiseltä täti-ihmiseltä joka kaipaa huomiota, hellää kosketuta, kyljessä kyhnäämistä.
        Vielä kylkeen kyhnytä, vielä lanteilla liehitä, kovempaa kosketa ja pidä mua lähellä....


    • M****

      Niin, haaveilenpa hyvinkin :´(

    • kjfdgkljslkjgl

      Häntä ketä en koskaan saanut..ja kenestä haaveilen..

      • Onneton kysyjä

        Kovin monella taitavat asiat olla samalla tavalla, enemmän tai vähemän onnettomasti.


      • J####

        saada hänet?


    • tanjuskainen85.

      Eniten olen rakastaNUT ensirakkauttani- enää rakastan vain muistoja hänestä. Nykyistäni rakastan nyt eniten jos omia vanhempiaan ei mukaan lasketa.

      • Onneton kysyjä

        Sinä olet siis saanut mitä olet hallunnut.


    • jonka kanssa

      olen :)

      • Onneton kysyjä

        Sentään teitäkin löytyy. Yleensähän ihmiset täällä näyttävät juuri kaipailevan kirjoituksista päätellen entistensä perään.


    • rakastan...

      eniten.

      *Ihastustani* kaipailen, eniten.

    • irtipyristelijä

      Hui hai...kyllä on ihmeellisiä nämä sydämen asiat. Minä olen jo viisi vuotta yrittänyt rimpuilla irti koukusta, mutta koukku uppoaa yhä syvemmälle poskeeni. Yritän unohtaa, mutta kun on kerran tuntenut tulleensa kotiin ja vihdoinkin sydän löysi sen mitä on koko ikänsä etsinyt, niin sitä on vaikea unohtaa. Nyt olen yrittänyt kovasti unohtaa, tutustua uusiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin, mutta kun mikään ei tunnu miltään.

      • Onneton kysyjä

        Ikävää että olet sitten hänet menettänyt. Minä vain en ole koskaan saanut häntä ketä olisin eniten rakastanut.


      • koukku poskessa
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Ikävää että olet sitten hänet menettänyt. Minä vain en ole koskaan saanut häntä ketä olisin eniten rakastanut.

        Muutaman hetken olen saanut yhdessä lähekkäin, siinä kaikki. Mutta riittävästi tietääkseni, että hän on elämäni mies. Mutta minä taida olla hänen elämänsä nainen. Tai hän ei ainakaan uskalla edes tutkia asiaa...


      • Onneton kysyjä
        koukku poskessa kirjoitti:

        Muutaman hetken olen saanut yhdessä lähekkäin, siinä kaikki. Mutta riittävästi tietääkseni, että hän on elämäni mies. Mutta minä taida olla hänen elämänsä nainen. Tai hän ei ainakaan uskalla edes tutkia asiaa...

        Kun kerroin hänelle rakastavani häntä kaikkein eniten, en ole nähnyt häntä enää sen jälkeen. Hän alkoi vältellä minua. Olimme tunteneet ties kuinka kauan ystävinä. En ole koskaan saanut edes halia häntä.


      • koukku poskessa
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Kun kerroin hänelle rakastavani häntä kaikkein eniten, en ole nähnyt häntä enää sen jälkeen. Hän alkoi vältellä minua. Olimme tunteneet ties kuinka kauan ystävinä. En ole koskaan saanut edes halia häntä.

        Ymmärrän tunteesi. Oma tilanteeni on melkoisen samanlainen. Kun yritin saada asiaa nätisti päätökseen, sain vain huomata, että viestini joutuvat suoraan roskapostiin. No dignity left.
        Tunnen itseni tosi tyhmäksi, miksi menin avaamaan sydämeni.


      • Onneton kysyjä
        koukku poskessa kirjoitti:

        Ymmärrän tunteesi. Oma tilanteeni on melkoisen samanlainen. Kun yritin saada asiaa nätisti päätökseen, sain vain huomata, että viestini joutuvat suoraan roskapostiin. No dignity left.
        Tunnen itseni tosi tyhmäksi, miksi menin avaamaan sydämeni.

        vie voimia. Se taitaa olla myös se kaikkein yleisin rakkuden laji. Miksikän kaikki eivät voisi löytää ja saada sitä kaikkein mieleistään.


    • yksinäinen sielu

      rakastan molempia. sitä jonka kanssa jaan elämäni ja sitä jonka kanssa jaan haaveeni. ei rakkauden määrää voi kai millään mitata. olosuhteet sanelee aika pitkälle :(

      • -mirpeli-

        Kun vaan tämän pahan olon saisi pois sydämestä. Tietän ettei tätä olisi saanut edes tapahtua. mutta silti. Rakastan. Haluan. :'(


      • Onneton kysyjä

        Vaan saisi olla sen kaikkein rakkainpansa kanssa. Juuri hänen, kenestä pitäisi kaikkein eniten.


      • yksinäinen sielu
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Vaan saisi olla sen kaikkein rakkainpansa kanssa. Juuri hänen, kenestä pitäisi kaikkein eniten.

        molemmissa on puolensa, enkä ole ollenkaan varma pystyisinkö edes valitsemaan heidän välillään jos joskus saisin siihen tilaisuuden.

        se todellinen elämänkumppani on rakas, aivan mielettömän ihana ihminen. kiltti, tunnollinen, hellä. niin tuttu ja taatusti aina sieppaa minut kiinni vaikka putoaisin korkealta. sulkeutunut hän on, mutta sen kanssa olen oppinut elämään.

        se haave. niin. rakastan häntäkin todella. uskomaton persoona, joku, jonka kanssa pystyin puhumaan kaikesta ja joka oli niin samalla aaltopituudella. sielujen sympatiaa. vaikkakin tais olla vaan kuvitelmaa, yksipuolisesti. hän särki sydämeni.

        onneksi joudu koskaan sen päätöksen eteen. helpottaa kun vaihtoehdot ei ole "omissa käsissä". särkynyt sydänkin kai paranee aikanaan ja olemattomuuden kanssa oppii elämään. kai.


      • Onneton kysyjä
        yksinäinen sielu kirjoitti:

        molemmissa on puolensa, enkä ole ollenkaan varma pystyisinkö edes valitsemaan heidän välillään jos joskus saisin siihen tilaisuuden.

        se todellinen elämänkumppani on rakas, aivan mielettömän ihana ihminen. kiltti, tunnollinen, hellä. niin tuttu ja taatusti aina sieppaa minut kiinni vaikka putoaisin korkealta. sulkeutunut hän on, mutta sen kanssa olen oppinut elämään.

        se haave. niin. rakastan häntäkin todella. uskomaton persoona, joku, jonka kanssa pystyin puhumaan kaikesta ja joka oli niin samalla aaltopituudella. sielujen sympatiaa. vaikkakin tais olla vaan kuvitelmaa, yksipuolisesti. hän särki sydämeni.

        onneksi joudu koskaan sen päätöksen eteen. helpottaa kun vaihtoehdot ei ole "omissa käsissä". särkynyt sydänkin kai paranee aikanaan ja olemattomuuden kanssa oppii elämään. kai.

        Enkä kyllä tiedä, paraneeko se oikein koskaan. Mutta miksi pitää rakastaa sitä ketä ei kuitenkaan koskaan saa?


      • yksinäinen sielu
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Enkä kyllä tiedä, paraneeko se oikein koskaan. Mutta miksi pitää rakastaa sitä ketä ei kuitenkaan koskaan saa?

        se kun taitaa olla tahdosta riippumaton juttu. helppoahan se olisi jos tunteet voisi sammutta tai lopettaa tosta vaan.

        ei se rakkaus ole paha asia, koskan. sitä kun ei ole koskaan tarpeeksi maailmassa.

        ja kyllä se paranee. aikaa menee, mutta jokaisena päivänä on edellistä vahvempi. ja se kipukin haalistuu. muuttuu aavesäryksi.


      • Onneton kysyjä kirjoitti:

        Enkä kyllä tiedä, paraneeko se oikein koskaan. Mutta miksi pitää rakastaa sitä ketä ei kuitenkaan koskaan saa?

        Toi on niin totta. Miksi pitää rakastaa häntä kun ei häntä saa. Mun pitää olla varovaisempi.


      • exääni
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Vaan saisi olla sen kaikkein rakkainpansa kanssa. Juuri hänen, kenestä pitäisi kaikkein eniten.

        vaikkei koskaan enää olla yhdessä. ei se mihinkään katoa


      • Miia;

        kaikilla meillä ketkä tätä palstaa lukee on hyvin todennäköisesti polyamoria, minkä olen myös itselleni salaa ja hiljaa tunnustanut. rakastan eksääni enemmän kuin mitään muuta, silti olen uudessa suhteessa ja sanon rakastavani häntä yhtä palavasti. sielussani tiedän että exäni on se oikea, mutta asialle en voi mitään ja joudun omien virheideni takia koko loppuelämäni elämään tämän asian kanssa. mennyttä ei koskaan saa takaisin, mutta tulevaisuutta saa luotua jokainen. itse en osaa enää luoda tulevaisuutta syystä että olen jäänyt liikaa menneisyyteen kiinni, toivon että jokainen lukija joka tämän lukee saa edes pienen oljenkorren tästä omaan elämään ja ei lue enää näitä palstoja vaan: lähtee rakentamaan omaa tulevaisuutta. tulevaisuus ja tulevaisuuden mahdolliset rakkaudet nimittäin ovat juuri sellaisia kuin mitä niistä itse teet. jos jäät makaamaan, olet minunlaiseni, herätys! ....


    • Jani.

      Tällähetkellä...

      Sitä jonka kanssa nyt olen... ei... ei se ole sitä tiettyä rakkautta jota haetaan. Valitettavasti.

      Eniten en voi rakastaa niitä joita en saanut... (pitää?). Ne o menneitä. Ei tarvi palata takas, sen tiedän tasantarkkaan. Ehkä sitten jos polvillaan tulevat rukoilemaan takaisin (jota tosin en edes odota :)) niin sitten. Ehkä. Kuitenkin pistän pelimerkkini tuntemattomalle tulevaisuudelle kaikkein mieluiten, sen tietynlaisen rakkaudenkin suhteen.

      Voisin rakastaa eniten... nyt... muksuja ja vapauttani.

      Jälkimmäinen ei ole vielä täysin järjestynyt mutta kyllä se tästä.

      Yks juttu. Rakkaus on. Ei sitä mitata, se on rajaton.

    • ~M~(n)

      ...jotain toista ketä en koskaan saanut, mutta kenestä haaveilen lakkaamatta...

    • J****

      että sydämeni halajaa koko ajan toista, en tiedä tulisiko siitä mitään, mut niin se vain on.
      Kaipaus polttaa..

      • kaipaus on sellainen

        kiduttava,polttava
        sydämesi on toisen luona ,tiedät kenen mm :)
        sydämeni on luonasi......


      • J****
        kaipaus on sellainen kirjoitti:

        kiduttava,polttava
        sydämesi on toisen luona ,tiedät kenen mm :)
        sydämeni on luonasi......

        vaan haluisin olla siellä muutenkin, ihan hassua sitä näin täällä kirjoittaa :)...
        Toistemme luona ne ovat,viiltävää tuskaa, miten tään kestää, teen kaikkea, jotta olisi hyvä olla, vaan ei missään ole hyvä...ikuistä kärsimystäkö saan vaan kokea..sekö on mun kohtalo?


      • kaipaus on.....
        J**** kirjoitti:

        vaan haluisin olla siellä muutenkin, ihan hassua sitä näin täällä kirjoittaa :)...
        Toistemme luona ne ovat,viiltävää tuskaa, miten tään kestää, teen kaikkea, jotta olisi hyvä olla, vaan ei missään ole hyvä...ikuistä kärsimystäkö saan vaan kokea..sekö on mun kohtalo?

        siis halu olla sydämen luona
        ...ikävöidä ystävää,ei se lähde pois
        Kummallista,se rakkaus on niin vahva varmaan
        ettei ole rajaa.Joku päivä,kenties
        kärsimys päättyy ja sydämet toisensa saavat
        ainakin uskon niin,silloin kohtalo on mukana,
        katso sitä unelmaa,valkoiset hiekat.......
        siellä sydämet kohtaavat....


      • kaipaus on.....
        J**** kirjoitti:

        vaan haluisin olla siellä muutenkin, ihan hassua sitä näin täällä kirjoittaa :)...
        Toistemme luona ne ovat,viiltävää tuskaa, miten tään kestää, teen kaikkea, jotta olisi hyvä olla, vaan ei missään ole hyvä...ikuistä kärsimystäkö saan vaan kokea..sekö on mun kohtalo?

        siis halu olla sydämen luona
        ...ikävöidä ystävää,ei se lähde pois
        Kummallista,se rakkaus on niin vahva varmaan
        ettei ole rajaa.Joku päivä,kenties
        kärsimys päättyy ja sydämet toisensa saavat
        ainakin uskon niin,silloin kohtalo on mukana,
        katso sitä unelmaa,valkoiset hiekat.......
        siellä sydämet kohtaavat....


      • J****
        kaipaus on..... kirjoitti:

        siis halu olla sydämen luona
        ...ikävöidä ystävää,ei se lähde pois
        Kummallista,se rakkaus on niin vahva varmaan
        ettei ole rajaa.Joku päivä,kenties
        kärsimys päättyy ja sydämet toisensa saavat
        ainakin uskon niin,silloin kohtalo on mukana,
        katso sitä unelmaa,valkoiset hiekat.......
        siellä sydämet kohtaavat....

        ja kun se on ollut näin...)(...lähellä..vielä saan sua koskettaa.
        Creams come true


      • kaipaus on....
        J**** kirjoitti:

        ja kun se on ollut näin...)(...lähellä..vielä saan sua koskettaa.
        Creams come true


      • kaipaus on.....
        J**** kirjoitti:

        ja kun se on ollut näin...)(...lähellä..vielä saan sua koskettaa.
        Creams come true

        love is true


      • kaipaus on.....
        J**** kirjoitti:

        ja kun se on ollut näin...)(...lähellä..vielä saan sua koskettaa.
        Creams come true

        love is true


      • J****
        kaipaus on.... kirjoitti:

        voisin vaikka?? Haluisin olla erään mussu, se vois olla jotain sanoin kuvaamatonta. Hiljaa hyvä tulee...vaan liian hiljaa ..ei sekään hyvä. Mietin täällä kotona yksin, missä meet, minne meet, mitä teet. Teenhän muutakin kuin mietin sua..mut ikävä ei jätä mua rauhaan..


      • J****
        kaipaus on..... kirjoitti:

        love is true

        lupaatko..sekin olisi puoli voittoa :)..vain kahdestaan, vihdoin ja viimein


      • vai toinen

        Kukas olet,oletkos hän,jonka luo olisi suunnitelma saapua lähiaikona,jos niin en varmana tuu..


      • J****
        vai toinen kirjoitti:

        Kukas olet,oletkos hän,jonka luo olisi suunnitelma saapua lähiaikona,jos niin en varmana tuu..

        mun luo ei oo kukaan saapumassa, joten en ole henkilösi :))


      • kaipaus on........
        J**** kirjoitti:

        lupaatko..sekin olisi puoli voittoa :)..vain kahdestaan, vihdoin ja viimein

        arvoituksellinen mies?
        ihan kuin mm :)
        "vain kahdestaan" ?

        "Torstai on toivoa täynnä"sanoit kerran :)


      • muista!
        kaipaus on........ kirjoitti:

        arvoituksellinen mies?
        ihan kuin mm :)
        "vain kahdestaan" ?

        "Torstai on toivoa täynnä"sanoit kerran :)

        sanoneeni niin, vaan: sanotaan että..


      • kaipaus on.....
        muista! kirjoitti:

        sanoneeni niin, vaan: sanotaan että..

        auta mua,en muista miten jatkui :)
        tää on nyt sitä "demetiaa" vai mikä se oli?
        kuuntelee mut ei tarpeeksi,niinhän se on


      • J****
        kaipaus on........ kirjoitti:

        arvoituksellinen mies?
        ihan kuin mm :)
        "vain kahdestaan" ?

        "Torstai on toivoa täynnä"sanoit kerran :)

        ..olen nainen ja kaipaan erästä miestä...sydäntäsärkevästi


      • Onneton kysyjä
        J**** kirjoitti:

        ..olen nainen ja kaipaan erästä miestä...sydäntäsärkevästi

        Sillä tiedän, että hän ei kaipaa ainakaan minua.


      • Onneton kysyjä
        kaipaus on..... kirjoitti:

        siis halu olla sydämen luona
        ...ikävöidä ystävää,ei se lähde pois
        Kummallista,se rakkaus on niin vahva varmaan
        ettei ole rajaa.Joku päivä,kenties
        kärsimys päättyy ja sydämet toisensa saavat
        ainakin uskon niin,silloin kohtalo on mukana,
        katso sitä unelmaa,valkoiset hiekat.......
        siellä sydämet kohtaavat....

        Mutta hän ei kaipaa minua. Ei ainakaan nyt. Nyyh. Toivottavasti vielä joskus kuitenkin!


      • J****
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Sillä tiedän, että hän ei kaipaa ainakaan minua.

        olet niin varma asiasta...joskus tunteitaan ei voi näyttää, vaikka sydän olisi pakahtua rakkauteen..


      • J****
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Sillä tiedän, että hän ei kaipaa ainakaan minua.

        olet niin varma asiasta...joskus tunteitaan ei voi näyttää, vaikka sydän olisi pakahtua rakkauteen..


      • Onneton kysyjä
        J**** kirjoitti:

        olet niin varma asiasta...joskus tunteitaan ei voi näyttää, vaikka sydän olisi pakahtua rakkauteen..

        Niin nyt tiedän. EI rakasta! Mutta minä kuitenkin rakastan häntä.


      • J****
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Niin nyt tiedän. EI rakasta! Mutta minä kuitenkin rakastan häntä.

        toista kun ei voi vaatia rakastamaan ja se tulee jos on tullakseen. Mut ymmärrän hyvin, kun niitä tunteita on toista kohtaan niin paljon...
        Mulla hieman sama tilanne, vaan kuitenkin eri.

        tuohon en osaa sanoa muuta kuin että sun täytyy koittaa unohtaa ja se unohdus tulee aikanaan..tai sitten toinen kuitenkin rakastuu sinuun :)
        Mutta viisainta olisi koittaa elää elämää ja mennä eteenpäin..kaikesta huolimatta..


      • J****
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Niin nyt tiedän. EI rakasta! Mutta minä kuitenkin rakastan häntä.

        toista ei voi vaatia rakastamaan, yksipuolinen rakkaus on sydäntämuskaavaa,....vaan siinä täytyy mennä eteenpäin. Itsekin olen melkein samassa tilanteessa, enkä tiedä tosin toisen tunteita, mutta yksin olen..
        Anna ajan kulua, nyt on vaikeeta, mutta joskus vielä huomaat, hän jää sydämeesi ja muistot, ne ei haihdu koskaan.
        Huomaat vielä, aika kultaa muistot..


      • Onneton kysyjä
        J**** kirjoitti:

        toista kun ei voi vaatia rakastamaan ja se tulee jos on tullakseen. Mut ymmärrän hyvin, kun niitä tunteita on toista kohtaan niin paljon...
        Mulla hieman sama tilanne, vaan kuitenkin eri.

        tuohon en osaa sanoa muuta kuin että sun täytyy koittaa unohtaa ja se unohdus tulee aikanaan..tai sitten toinen kuitenkin rakastuu sinuun :)
        Mutta viisainta olisi koittaa elää elämää ja mennä eteenpäin..kaikesta huolimatta..

        Se ei vain ole niin helppoa. Kyllhän tässä on eletty päivä kerraan. Muistan kuitenkin aina häntä aina aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi.


      • Onneton kysyjä
        J**** kirjoitti:

        toista ei voi vaatia rakastamaan, yksipuolinen rakkaus on sydäntämuskaavaa,....vaan siinä täytyy mennä eteenpäin. Itsekin olen melkein samassa tilanteessa, enkä tiedä tosin toisen tunteita, mutta yksin olen..
        Anna ajan kulua, nyt on vaikeeta, mutta joskus vielä huomaat, hän jää sydämeesi ja muistot, ne ei haihdu koskaan.
        Huomaat vielä, aika kultaa muistot..

        Hän ei tahdo olla enää tekemissä kanssani. Aikaisemmin olimme sentään ystäviä.


      • J****
        Onneton kysyjä kirjoitti:

        Hän ei tahdo olla enää tekemissä kanssani. Aikaisemmin olimme sentään ystäviä.

        jos olitte ystäviä, miksi hän ei voisi olla enää ystävä?
        Kokeeko hän sitten teidän suhteen muuttuneen liian läheiseksi...?

        Jos mun ihastus sanoisi haluanvansa olla vaan ystäviä, kyllä se sopisi minulle. Asia olisi sillä selvä...Tulisipahan selväksi!!
        Suhteen muuttuminen toisen puolelta rakkaudeksi voi olla toiselle pieni shokki, jos on oltu vaan ystäviä..sitä muutosta ei osaa käsitellä ja olla enää "oikein" toisen kanssa.Vaikea sanoa, kun mulla ei ole ollut tuollaista tilannetta, miten sitten kuiteskaan toimisin.

        Mutta tuntuis, että vielä te ootte ystäviä ainakin :))


      • ~M~(n)

        ettei nukutuksi saa. Itkettää ja ikävöi vain toista kaukana olijaa, toinen nukkuu vieressä. Katselee kattoa ja seiniä kuinka varjot vaihtuu ja muistelee miehen hymyä, silmiä, lämmintä ihoa, tuoksua, kosketusta...Ei tarvittu sanoja...katseet ja kosketus vain ja tiesi kuinka rakas toiselle olet kaikesta huolimatta, kuinka hyvä oli hänen lähellään että olisi halunnut jäädä siihen iäksi...ei olla seurusteltu koskaan mutta on tavattu muutamia kertoja ja aina on tuntunut yhtä hyvälle...henkisesti. Mistään "fyysisestä" ei ole kysymys, mut VAIN LUOJA TIETÄÄ KUINKA RAKASTAN JA KAIPAAN SINUA ;(((


    • piilotetun totuuden

      Niin moni meistä on menettänyt sen,jota jäi kaipaamaan. Minä valvon öitä,vaikka vuosi on siitä,kun viimeksi hänet tapasin. Hän jätti minut, kun hänen entinen vaimonsa vetäisi hänet kuin narusta takaisin useiden erovuosien jälkeen. Uusi kumppanini selvästi haikailee entisensä perään. Heillä oli esteenä välimatka. Ovat tosin puhelinyhteydessä säännöllisesti.

      Elämänilo on hakusessa eikä missään tunnu olevan järkeä. Pitkä suru seurasi parin vuoden onnen jälkeen. Näin me lohdutamme toisiamme ja yritämme pitää totuuden piilossa. Kun on kerran joutunut hoitosuhteeksi,osaa varoa satuttamasta toista ja ymmärtää toisen kaipuun muualle. Molemminpuolinen hoitosuhde on silloin ainoa vaihtoehto. Suremme yksin ja yhdessä.

    • Yh-nainen

      Hän on tehnyt minut onnellisemmaksi kuin yksikään mies.

      • Onneton kysyjä

        Ymmärsinkö oikein, sinä et oikeasti rakastanut häntä?

        Tuo lapsen raksataminen on sitten vähän eri asia!


      • Onneton kysyjä

        Hän, siis lapsen isä, ei tainnut olla sinullekaan se kaikein rakkain?


    • Jennioon...

      minä rakastan minun miikaa enemmän kuin itseäni.nyt jos olen pilannut kaiken..miten voikaan ihminen olla näin TYHMÄ!!!!!!!!!RAKASTAN HÄNTÄ EN TURHAAN OLE MENNYT KIHLOIHIN.en siis ketään muuta...

    • -Kristiina-

      Ketä rakastan...

      Ex-puolisoa (lasten isää),joka "vaihtoi" minut/meidät alkoholiin mutta tulen aina kuitenkin rakastamaan häntä..
      Ex:ää, joka päätyi käyttämään huumeita...

      Olen oppinut että jään kakkoseksi päihteille, suhteen on ollut pakko loppua, siksi ehkä rakkauden osaa kantaa mukanaan ja muuntaa kaipaukseksi...

      Rakastan ajatusta että löytäisin ihmisen, jonka kanssa rakkaus olisi kestävää, päihteiden viehätyksen voittavaa..

      • Onneton kysyjä

        Ei käy kateeksi sinuakaan. Jotenkin sen voisi ymmärtää paremmin, jos olisi lähtenyt toisen mukaan. Mutta että vain ryyppään ja itseänsä piikittämään.


    • en voi olla

      haaveilematta.. Enkä ole kenenkään kanssa.

      • Mitään en kadu

        ...jota olen oikeasti rakastanut. Hän on mennyt eikä palaa vaikka varmaan rakastaa minua niin kauan kun vielä elää. Tarinamme oli kaunis ja ihmeellinen, oikea rakkaustarina. Mutta päihteet veivät miehen ja kohta varmaan kuolema vie lopullisesti. Vaikka jatkaminen ja yhteenpalaaminen on täysin mahdotonta, tunne ei kuitenkaan häviä. Häntä minä rakastin ja tulen aina rakastamaan.

        Nyt kun se on julkisesti sanottu, voin varmaan alkaa pikkuhiljaa vapautua. Ja jatkaa elämääni. Toivon, etten särje matkallani kenenkään sydäntä ja ettei minunkaan sydämen tarvitsisi enää mennä rikki.


    • P

      Rakastan eksääni ikuisesti, mutta menetin hänet. Nykyistä, uutta avovaimoani tuskin opin rakastamaan :(

      • 6 + 10

        Jos et nykyistä avovaimoasi rakasta, miksi olette avoliitossa ja yhdessä? En tajua...


      • P
        6 + 10 kirjoitti:

        Jos et nykyistä avovaimoasi rakasta, miksi olette avoliitossa ja yhdessä? En tajua...

        Joku pitää olla kuitenkin. En toista eksäni kaltaista tule löytämään kuitenkaan. Ja onhan nykyinen ihan ok pano :)


      • olisi varmasti
        P kirjoitti:

        Joku pitää olla kuitenkin. En toista eksäni kaltaista tule löytämään kuitenkaan. Ja onhan nykyinen ihan ok pano :)

        tosi ylpeä lukiessaan tämän. Hyvä pano, sehän on se tärkein kriteeri miehelle. Kaiketi hän on vielä bimbokin, eli tarpeeksi sokea ja tyhmä olemaan tuollaisen panoja arvostavan miehen kanssa.


    • sdfkjshfdk

      Rakastan eniten kissaani. Hän ei ole pettänyt luottamustani koskaan :)

    • kyynikko

      Saavuttamatonta

    • MooMoon

      Tyttöä/naisen alkua joka vei vuosien ajatukseni, nosti minut kanssaan pilven reunalle ja sai minut heräämään helvetin tulesta. Mursi sydämeni ja tunnusti, annoin "synnit" anteeksi. Nyt en voi enää unohtaa, ei ole taakse palaamista.
      Kiitos ja hyvästi, olet aina mielessäni.

      • xxyy

        Rakkaus vie koko elämän, hyvästi en pysty koskaan sanomaan.......


      • MooMoon
        xxyy kirjoitti:

        Rakkaus vie koko elämän, hyvästi en pysty koskaan sanomaan.......

        Kyllähän tuo noinkin on mutta en usko että tyttö minusta jaksaa välittää kovin kauaa jos koskaan välittikään oikeasti, kuitenkin unohtaa minut kokonaan joten ihan hyvin voi sanoa hyvästit "tytön puolesta" vaikka sanoisinkin mieluummin "näkemiin".


    • Loveless (m)

      Rakastan edelleen jokaista entistä tyttöystävääni ja tulen aina rakastamaan, eri tavoilla tosin. Mutta yksi ihminen on jäänyt mieleeni paremmin kuin kukaan muu, entinen tyttöystäväni. Ollaan nyt vuosi oltu erossa yli, mutta tunteet häntä kohtaan eivät ole muuttuneet. En itke hänen peräänsä enää, en soittele, joskus harvoin näemme, mutta hänet ottaisin mielellään kuin ketään muuta tässä maailmassa. luvattoman kaunis, uskomattoman mukava, iloinen ja ihana persoona. Ei mikään pahuksen bilehile tai pintaliitäjä, ei tupakoi, ei edes vissiin juo kauheasti. Fiksu, jalat maassa oleva persoona jonka vierellä todella haluaisin aina pysyä. Mutta sitä mitä eniten haluaa ei koskaan saa. Ajattelin kyllä ehkä tässä joskus kirjoittaa pienen rakkauskirjeen hänelle, koska jos en yritä, en voi häntä varmaan koskaan takaisin saadakaan, koska tiedän että hän ei aio minua pyytää...

      Tosin, ehkä on tyhmää yrittää taistella tuulimyllyä vastaan. Tuossa puolisen vuotta sitten osoitin kiinnostukseni häntä kohtaan, hän sanoi tylysti että tuskin meistä koskaan mitään tulee. Mutta ei sanonut että ikinä.

      Hänen kanssaan vaan voin olla oma pöhlö itseni, selittää juttujani, nauttia elämästä, hymyillä, unohtaa murheeni ja mikä parasta hän tuntuu juuri siltä oikealta. Erosimme joskus koska hän petti minua ja siitä seurasi järkyttävää' mustasukkaisuutta ja sitten erosimme...en syytä häntä, kyllä minussakin vikaa oli. Mutta itse olisin valmis yrittämään uudelleen koska minusta tuntuu että olen hänen arvoisensa ja hän minun.

    • antimennä

      mielessä ,toivottavasti ei kauan.Hän on paha.

      • 33

        Niin se on 22-vuotiaana naisenalkuna.


    • carola76

      hei
      olisit edes ystävä minulle aina en muuta tällä hetkellä ethän ollu tosissaan ole ystävä
      Kaipaan aina Juha-Mattia oli miten tahansa porissa kaipaus ei lopu ei lopu olen vaikka ystävä tunteeko kukaan tämän Juha-Matin 28 vuotias on 1982 syntynyt ikävä sitä jäi en voi unohtaa soita minulle Juha-Matti joskus vaikka ollaan ees ystäviä ystävyyskin kauniimpaa kuin mikään kirjoitin tänne jospa joku tuntee kirjoitelkaa minulle [email protected] pistäkää hälle menee jos tunnette elän toivossa vielä

      hyvää loppu kesää kaikille

      • tunnistankyllä100%

        olla hänen sisko, hänellä on perhe nykyään joten sori vaan.:/


    • xyx

      En pääse hänestä koskaan, rakkaus on ikuinen. Vain sinä saat jaksamaan päivästä toiseen.

    • sari 34

      Harria rakastan aina ... mutta hän ei tiedä tunteistani
      olimme ystäviä ja tuli pieni väärinkäsitys ja ystävyys katkesi
      en edelleenkään ymmärrä miksi......
      mutta rakastan häntä silti......

    • niin olkoon

      Rakastan miestäni ja sitten toista,joka kertoi sen, että rakastaa ja jolle vastasin samoin. Vain minun sydän puristuu kuoliaaksi, koska vain yhden kanssa voin olla, ehkä seuraava elämä on meitä varten tai sitten tämä rakkaus on kaiku edellisestä elämästä, josta muistaa vain osan. En sano ,että olisin onneton nytkään, sanoin jo ,että rakastan,vaan toistakin.

    • *******

      Masa olet rakkaani, pian nähdään, tehden kivaa toisillemme :))

    • rosary11

      Löysin kyllä jossakin välissä toisen, jota ajattelin unelmien täyttymykseksi ja paljon paremmaksi, mutta itsepintainen rakkaus veti minut vain takaisin sen luokse, jonka kanssa minun pitääkin olla. :) Hän on paras asia mitä sydämeni tulee koskaan tietämään.

    • Jo

      Rakastan avomiestäni hyvin paljon, mutta välillä päähän puskee ajatus siitä ruotsalaisesta miehestä jonka suudelma sai jalat veteläksi. Tämä tapahtui kauan ennen nykyistä seurustelukumppaniani. En vaan saa häntä mielestäni. Välillä mietin millasta olis ollu jos olisin lähtenyt häntä tapaamaan...sain kuitenkii ihania muistoja ja ne riittä:)

      • tällä tiellä

        Naista, joka hätäpäisen eron takia yritti tappaa itsensä masennuslääkkeillä ja alkoholin sekakäytöllä. Palattiin sen jälkeen takaisin yhteen, mutta sekakäyttö oli vienyt kaikki tunteet. Lopulta hän ei enää edes välittänyt minusta ja jätti lopulta. Alkoi vihata mua ja syytti, että kaikki hänen ongelmansa ovat minun syytä. Nyt kai lääkkeiden vaikutus alkaa vähentyä, mutta hän kieltää kaiken mitä on tapahtunut ja sanoo, ettei rakasta mua, vaikkei asiasta ole ollut sillä kertaa edes puhetta. Uskon että hän rakastaa edelleen minua, mutta tilanne on erittäin vaikea. Pitää vaan jaksaa odottaa ja toivoa, että hän palaisi omaksi itsekseen. Hänen läheisensä eivät hänestä välitä. Olen ainut ihminen, joka välittää, mutta minulle hän pitää mykkäkoulua.


    • Koska kaikkein eniten olen juuri itseni kanssa.

    • yksin_

      sitähän mä vielki rakasta ja edelleen haaveilen

    • itseäni, ei muita

      Liika on liikaa.
      Nyt minun on aika rakastaa itseäni, eikä olla niin kuin joku muu vaatii, räsynukke...

      Olen ihan tarpeeksi kärsinyt, nyt minulle riittää.
      Minä olen ihana,niin olen päättänyt.Liian arvokas tuhlamaan tätä lyhyttä elämää.
      Ja jos siihen nautintoon kuulu se, että sinä saat samalla mitalla takaisin, niin olkoon sitten niin.

    • A+M

      häntä kenen kanssa sain olla ja elää vuoden. Kenen vuoksi olisin tehnyt mitä vain, kenen kanssa koin tunteita joita en tiennyt olevankaan. Hänen kanssaan olin onnellinen ja halusin naimisiin. Rakastin hänen lapsiaan. Rakastan vieläkin. Rakastan ja ikävöin häntä, aina.

      • idioottimikäidiootti

        Rakastan jätkää, joka odotti mua 2 vuotta, jonka kanssa pistin poikki hetken ahdistuksesta ja mielenjohteesta. Jos vain olisin tiennyt että yli vuosi senkin jälkeen rakastan.. Jos vain saisin kelattua aikaa.


    • Onneton nainen

      Haluan haavekuvaa, sitä joka hetken vierellä häilähtää
      kaipuulla kullattua kuvajaista
      en osaa ollenkaan
      rakastaa sitä joka tulee lähelle
      lihaksi ja vereksi, liian ihmiseksi..

    • Rakastava/tuhoava

      Sitä kaunista ja herttaista naista jolle annoin omassa huonossa elämäntilanteessani kylmän vastakaiun koska pelkäsin eniten sitä että itse mokaan omassa rakkaudessani ja muutun hänen silmissä pahaksi tai muuten vaan kärsin kauheasti. En suonut itselleni silloin positiivisia tunteita ja kärsin siitä. Saisinpa häneen vielä joskus yhteyden ja mahdollisuuden kertoa hänelle.

      • älä odota enää

        Kannattaa kirjoittaa kirje ja selittää asiat. Silloin sinulle, eikä hänelle jää mitään epäselvää, joka kaivelee pitkään ja aina tulee mieleen se kuuluisa: entä jos.....


    • a

      RAKASTAN kun se on niin herttainen ja hyvä minulle.

    • rakastaa aina

      jota en koskaan saanut, enkä tule saamaan...

    • Hellu Tre

      Lappenr.

    • ghuytkjtrhyeujdncxej

      EN TODELLAKAAN LASTENI ISÄÄ, EXÄÄNI, kuten monet muut näköjään. Minun tunteeni vaihtelee, pitkälti toistakymmentä vuotta sitten erottuamme n. 10vuoden yhdessäolon jälkeen, edelleen syvästä vihasta inhoon.

      Jokainenhan yleensä rakastaa eniten omaa perhettään, lapsiaan, vanhempiaan, sisaruksiaan jne. Jos näitä nyt ei tässä lasketa, olen todella sanaton, kun en ole edelleenkään pystynyt uuteen suhteeseen. Seksiä en halua harrastaa vain yhden yön suhteina, joten olen ilman. On minulla kuitenkin joitakin todella rakkaita YSTÄVIÄ, joita voin sanoa rakastavani, mutta ystävinä. Tuntuvat olevan kuin omaa perhettä.

      Uskallan silti joskus haaveilla, jospa minullekin olisi joku sydämen valittu jossain loppuelämäksi.

    • <3 M

      t:stä ..ensi silmäyksellä... tulit kahville mun luo..ja veit mun sydämmeni mukanasi :D ja luulen että tykkäät mustakin koska käyt edelleen luonani kahvilla (vain kahvilla)..höpötetään maan ja taivaan välillä kaikkea.. että mä kaipaan että joskus koskettaisit... mutta taidetaan olla aika arkoja molemmat...

    • 37 vee

      ...jollei lapsiani oteta lukuun (ensimmäisiä kaikessa!)
      ...niin rakastan HÄNTÄ!! Miestä jota koko aikui-ikäni olen ajatellut ja kaivannut...
      miestä joka ei koskaan tule olemaan mun...

      minkäs teen:(...

      rakastan

    • kaipaus N

      Onkohan tosiaan näin yleistä olla suhteessa "väärän" ihmisen kanssa kuin nämä vastaukset antavat ymmärtää? Vai onko tähän vain valikoitunut vastaamaan sellaiset, jotka kaipaavat jotain toista.
      Itsellä sama tilanne, parisuhteessa kaikin puolin hyvän ja mukavan miehen kanssa, mutta sydän kaipaa erästä toista, jonka kanssa koimme uskomattomia hetkiä yhdessä, mutta joka ei koskaan ollut kokonaan minun. Vaikka aikaa on kulunut ja pahimman sydänsurun yli on päästy, niin rakkaus ei ole kadonnut mihinkään, vaikka nykyään näen häntä hyvin harvoin... Ajattelen häntä usein ja mietin vieläkö hän mahtaa ajatella minua...

      • Tell Me How You Feel

        ...joka ei koskaan ollut minun.


    • Kaksi onnellsita

      Elämäni suurta rakkautta. Nykyistä elämänkumppaniani jonka uskon rakastavan myös minua yhtä syvästi.

    • jatkuva ikävä

      Rakastan miestä johon olen ollut ihastunut lähes 2 vuotta. Miestä jonka olisin voinut saada, mutta jonka toinen nainen vei. Ehkä vielä joskus saamme olla yhdessä, ikinä ei saa toivoaan menettää..

      • ????????

        Mikset toiminut silloin kun olisit voinut hänet saada ?


    • 2 narttu koiraa

      Sinulle Onneton kysyvä (M)

      Rakastan häntä kenen kanssa olen.

      En rakasta ketään muuta.

      • P

        Minulla myös 2 narttu koiraa. Jos olet avopuolisoni niin täytyy ikävä kyllä kertoa että rakastan erästä eksääni jonka sinun takiasi menetin. Sainpas nyt kerrottua tämän sinulle ilman että saat raivokohtausta....


    • Lonely4evereverandev

      Miestä jonka saatan nähdä vilaukselta huomenna jos hyvin käy

    • unelmieni mies

      hmm.. ompa täälä paljo saman tyylisiä tarinoita kun itsellä.. olen nuori nainen. kihloissa olen ollut kohta vuoden ja rakastan kyllä nykyistäni. jokin aikaa sitten meillä meni huonosti ja pidimme pienen tauon, jonka jälkeen kyllä päätimme jatkaa. tauon aikana huomasin, että minulla on vielä tunteita erästä ihanaa poikaa kohtaan jonka kanssa minulla on muistoja. tämä poika ei koskaan ollut minun, mutta meidän välillä oli aina jotain kipinää. ja on edelleen. aina kun näemme tai katseemme kohtaa, niin sydämmessä värähtää. olemme hyviä ystäviä tämän pojan kanssa. mutta minulla on tunteita tätä toista poikaa kohtaan. hän on ihana ja ymmärtää minua tosi hyvin ja on samantyylinen kanssani. välillä tuntuu, että olen nyt väärässä suhteessa väärän miehen kanssa. vaikka rakastan kyllä tätä nykyistänikin, mutta tuntuu että enemmän minulla on yhteistä tämän "sielun kumppinin" kanssa. luulempa että hän on vain haaveissa minun. ja ehkä ihan hyvä niin. mutta ikinä en häntä unohda!

    • särkynyt sydän

      Timoa

      • H.....

        Timoa minäkin, vaikka hän on toisen oma.


    • broken heart

      Rakastan Ollia
      ...joka ei koskaan tule olemaan minun..

    • Lauraaa

      Seurustelukumppaniani. Ehdottomasti. Hän pitää minut elossa. Ilman häntä olisin aivan hukassa. Hänen kaltaistaan ei ole toista.

    • Exäni on pettäjä?

      Hei, minun exäni olin hänen kanssaan pari vuotta kunnes kuulin kaverilta, että hän pettää minua, hän ei enään kulkenut kanssani kouluun eikä edes tervehtinyt ja kun parin vuoden päästä otin yhteyttä rupesimme taas seurusteleen niin no se loppui kuukauden jälkeen kun kuulin hänen kaveriltaan että hän oli viikko sitten jonkun toisen kanssa eli taas petti minua minusta tuntui hyvin pahalta ja en pitänyt yhteyttä ja kuitenkin tunnen edelleen vetoa häneen vaikka hän on pettänyt kahdesti joskus sanon itselleni että ehkä kuulemani ei ollutkaan totta oliko hän oikeasti pettänyt minua? ja taas toisinaan mietin että minä vihaan sitä idioottia ja kuitenkin olen toisessa koulussa ja tykkään yhdestä pojasta mutta hän ei kai pidä minusta en ole varma mutta siltä se tuntuu ja jos tykkään toisesta miksi kuitenkin haikailen exäni perään johtuuko se siitä, että hän oli ensirakkauteni mutta jos kuitenkin yritän saada toista miksi kuitenkin haikailen exäni perään osaako teistä kukaan kertoa mitä minun pitäisi tehdä tai että mistä johtuu että haikailen exäni perään olenko tulossa HULLUKSI vai mitä mikä minua vaivaa osaatteko kertoa?

      • jsdkjfjdlksdlk

        ihan oikeesti, pisteetkin on keksitty.. josko sais kasasta sanoja jotain järjellistä tekstiä aikaiseksi?


    • gg123

      Miestä, jonka saan nähdä vasta muutaman vuoden kuluttua. Sitä ennen juttelukin on mahdotonta. Olen alaikäinen, hän ei. Vanhempani ja lastensuojelu kieltävät yhteydenpidon. Ikävä on molemmin puolin suunnatonta. Mutta niin se tämä yhteiskunta toimii.

      nimim. Maailmaa ja sen tapoja vihaava.

    • gg123

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe