PARAS ihonhoitosarja?

lopen kyllästynyt

Eli metsästelen kerrankin KUNNOLLISTA ihonhoitosarjaa rasvoittuvalle iholle. Olen täysin kyllästynyt markettituotteisiin. Mitä suosittelisitte?
Cliniderm Pure & Clean?
ACO Epäpuhtaalle iholle?
Sebamed Clear Face?
Tai joku muu? En ole niin perehtynyt. Mistä noita saa? Kuinka paljon maksaa? (vaikka ei sillä nyt niin väliä ole)

20

9894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En vaihtaisi pois

      Kanebo on minusta paras. Vähän työläs kun on monivaiheinen puhdistusohjelma mutta tulee kunnolla puhtaaksi ja kosteuttaa myös, ei jää pintakuivaksi niin kuin monilla sarjoilla. Vähän hintava on myös, mutta aika usein on tarjouksessa joitakin tuotteita, ainakin Sokoksessa. Tulos on kuitenkin ylivoimaisesti paras. Sokokselta ja Stockmannilta ainakin saa.

    • ...

      lueppas tuosta viestiketjusta alempi viesti. tietysti jos ihosi on vain rasvoittuva, eikä sinulla ole näppyjä, niin sitten voi olla jokin vähän kevyempi tuote sinulle parempi. mutta minulla pro-active on hillinnyt myös rasvoittuvan ihon. ihoni on tasapainoinen ja kuulas.

    • jepssssi

      Suosittelen aco:a todenteolla, ei ole edes pahanhintainen ja mulle se ainaki on auttanut todella hyvin ! :)

    • -<3-

      Olen kokeillu tota Shebamedin Clear Face (puhdistusvaahto n.10e ja hoitogeeli n. 7e).. Mulla ainaskin omasta kokemuksesta aluksi auttoi, finnit vähenty huomattavasti, mutta sitten tuli takasin.. Ostin sen yhen enkä enää sen jälkeen.. Ja geelipuikko paikallisesti ei auttanut ainaskaan mua turha. Niitä saa apteekista.. Kokeilen nyt dr. hauschkaa itse, sitä on kehuttu paljon...

    • girlpower1982

      Itse olen kokenut hyväksi Avonin Solutions sarjan "vihreät tuotteet". Ne on tarkoitettu rasvoittuvalle ja sekaiholle. Vaahtoava puhdistusaine on todella hyvä! Sarjasta löytyy mm. puhdistusaine (5,90), kasvovesi (5,90), oil control geelivoide (9,90), hoitava ja rauhoittava kiinteä puuteri sekä naamio.

      • kaikki käyty läpi

        Eli se ACOn:n pinkki sarja on itsellä auttanut tosi hyvin..finnit lähtivät, mitä nyt joskus tulee pari. Jos sulla on rasvainen iho, niin sitähän ei millään sarjalla täysin muuteta, mutta parempaan suuntaan huomattavasti olen oman rasvaisen ihoni saanut noilla tuotteilla. Sebamed on aika kuivattava ja sain siitä enemmän finnejä juuri tuon ihon pintakuivumisen takia. Eli tämä tepsi mulle, toivottavasti myös sulle!!


    • toimivat mulla OIKEASTI

      ja hintaluokka.. tuota niin ainakin vichya saa alle 20:lla, cliniquesta en osaa sanoa, en muista ja tuo hjeronumys kosmetologilta n.30 egee.. kai??

    • daadelis

      Itselläni on sekaiho; yksittäisiä finnejä eniten otsassa ja leuassa, mustapäitä nenässä. Olen tässä nyt kolmen-neljän vuoden aikana kokeillut vähän vaikka mitä niin markettituotteita kuin apteekkikamaa. Jälkimmäisethän toimivat sanomattakin selvästi paremmin kuin kauppojen paska-aineet. Apteekkituotteista olen kokeillut:

      Acon Cliniderm pure&clean -> täyttää paskaa. MIeluummin oisin pyyhkiny perseeni niillä rahoilla. Puhdistusvaahto ei auttanut yhtään mitään [plussaa silti hyvästä hajusta] ja kosteusvoide oli todella huonoa. Iho jäi kuivaksi ja jotenkin inhottavan tuntuiseksi, tuntuu ettei sopinut lainkaan meikinvoiteen alle.

      Louis Widmerin Lipo sol foam -> parempi kuin edellinen, mutta ei tämäkään mikään maan mainio. Puhdistaa sen verran paremmin, että iho ei pääse kiiltelemään kuten Clinidermillä, mutta yksittäiset finnit ja mustapäät näyttävät silti pysyvän. Kosteusvoiteena käytin sekaiholle sopivaa emulsion hydro-active, siitä pidin. Sopi hyvin meikin alle ja jätti iholle miellyttävän tunteen.

      Lisäksi käytän Louis Widmerin Clear skin stickiä, eli puikko joka tehoaa finneihin ja mustapäihin. Se tuntuu ainakin toimivan hyvin, finniä kutisee ja polttelee välittömästi kun ainetta laittaa. Sen teho vain olisi parempi jos muistaisin lisäillä sitä useita kertoja päivässä kuten ohjeessa sanotaan.. :>

      Itse suosittelen kuitenkin en pelkästään sekaihoisille vaan kaikille ihotyypeille Tv-Shopin Pro activea. Se on auttanut itselläni apteekkituotteita paremmin finneihin, mutta kasvovedestä en pitänyt. Iho tuntui ja näytti aina niin rasvaiselta, muttakun jätin kasoveden pois niin epäpuhtaudet rajoittuivat. Myös pakkausen mukana tuleva naamio on ihana. Haju ei ole paras mahdollinen mutta se syväpuhdistaa ihoa ja sitä on hyvä levittää. Myöskin todella riittoisa pullo. Se jolla on jotain ennakkoluuloja tv-shopista niin suosittelen kumoamaan ne ja tilaamaan Pro activen. Sopii kaikille ihotyypeille ja kaiken ikäisille!

      • ...............

        Tea Tree sarja on ihan yliveto. Tarkoitettu seka-/rasvaiselle iholle. Itselläni myös pintakuiva iho johon tuo sarja on auttanut paljon. Käytän siitä kasvovettä, kuorinta-ainetta, kosteuttavaa geeliä ja erityisesti nenälle tarkoitettua naamiota joka poistaa mustapäitä. Hankin vielä puhdistusgeeliä kunhan vanha loppuu... Mutta todellakin tuon sarjan käytön myötä on näpyt ja kuivuus hävinneet. En käytä meikkiä, laitan vain tuota kostetuttavaa geeliä ja kiiltokin pysyy mielestäni hyvin aisoissa.


      • Mänttinaama
        ............... kirjoitti:

        Tea Tree sarja on ihan yliveto. Tarkoitettu seka-/rasvaiselle iholle. Itselläni myös pintakuiva iho johon tuo sarja on auttanut paljon. Käytän siitä kasvovettä, kuorinta-ainetta, kosteuttavaa geeliä ja erityisesti nenälle tarkoitettua naamiota joka poistaa mustapäitä. Hankin vielä puhdistusgeeliä kunhan vanha loppuu... Mutta todellakin tuon sarjan käytön myötä on näpyt ja kuivuus hävinneet. En käytä meikkiä, laitan vain tuota kostetuttavaa geeliä ja kiiltokin pysyy mielestäni hyvin aisoissa.

        Itte en käyttäsi Tea Treetä, meni iho kahta kauheammaksi.
        Sama vika Acossa.
        Kolmen viikon jälkeen Dr. Hauschka on myös osoittautunut aika surulliseksi kokeiluksi.
        Garnierin sarjasta ei apua.
        L'Orealia en käytä, koska se niiden mainoksissa keikkuva Penelope on niin ärsyttävä että siedän mielummin finnejä ja rasvoittuvaa ihoa.
        Sebamedin se kuivattava saippua ei toiminut.
        Mikään "täsmähoitopuikko" ei ole vielä tehnyt tehtäväänsä.
        Käytän jo ehkäisylaastaria, joten e-pilsuista ei ole apua.

        On aika toivoton olo jo. :(


      • Neiti.89
        ............... kirjoitti:

        Tea Tree sarja on ihan yliveto. Tarkoitettu seka-/rasvaiselle iholle. Itselläni myös pintakuiva iho johon tuo sarja on auttanut paljon. Käytän siitä kasvovettä, kuorinta-ainetta, kosteuttavaa geeliä ja erityisesti nenälle tarkoitettua naamiota joka poistaa mustapäitä. Hankin vielä puhdistusgeeliä kunhan vanha loppuu... Mutta todellakin tuon sarjan käytön myötä on näpyt ja kuivuus hävinneet. En käytä meikkiä, laitan vain tuota kostetuttavaa geeliä ja kiiltokin pysyy mielestäni hyvin aisoissa.

        Käytin pari kuukautta puhdistusgeeliä ja kasvovettä. Aluksi auttoi ja finnit hävisivät, sitten alkoi iho kuivua ja tuli lisää finnejä. Kun lopetin kasvoveden käytön, iho ei enää kuivunut, mutta oli taas samanlainen kuin ennenkin. Voisihan noita muita tuotteita vielä kokeilla..


      • glyseriinille_yliherkkä
        Mänttinaama kirjoitti:

        Itte en käyttäsi Tea Treetä, meni iho kahta kauheammaksi.
        Sama vika Acossa.
        Kolmen viikon jälkeen Dr. Hauschka on myös osoittautunut aika surulliseksi kokeiluksi.
        Garnierin sarjasta ei apua.
        L'Orealia en käytä, koska se niiden mainoksissa keikkuva Penelope on niin ärsyttävä että siedän mielummin finnejä ja rasvoittuvaa ihoa.
        Sebamedin se kuivattava saippua ei toiminut.
        Mikään "täsmähoitopuikko" ei ole vielä tehnyt tehtäväänsä.
        Käytän jo ehkäisylaastaria, joten e-pilsuista ei ole apua.

        On aika toivoton olo jo. :(

        Syynä saattaa olla voiteiden sisältämä glyseriini. Sitä tungetaan kaikkiin kasvovoiteisiin ja lääkevoiteisiin, ja jopa suureen osaan kasvovesiä, vaikka läheskään kaikkien iho ei glyseriiniä siedä.

        Jos tarkoitus päästä finneistä eroon, kokeile puhdasta jojobaöljyä, ja vältä glyseriinipitoisia tököttejä joita käyttämällä vain iho ärtyy ja finnejä tulee entistä enemmän.


    • Olen

      Olen siis käyttänyt sekaiholleni Hjeronumyksen puhdistusainetta. Todella riittoisa pullo 36€ maksoin, mutta kestää vähintään puolivuotta (joillakin ystävilläni jopa vuoden). Tämän lisäksi käytän lancomen kirkastavaa kasvovettä ja voidetta. Ihoni ei ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa... :) (en luovu tuotteista ikinä, kun olen ne vihdoin löytänyt)

    • hot_jeans

      on ihan hyvä,etenkin pesupala.acoa en suosittele.neutrogena myös on hyvä

    • putsailija

      eucerinin epäpuhtaan ihon hajustamaton puhdistusgeeli on hyvää.kasvovesi vaihtelee.

    • Hele na

      Optimals Balance-sarja, Pure Skin,-sarja ja Tea Tree-sarja oriflamella. Esimerkiksi työkaverin 13-vuotias tytär käyttää pure skin- sarjaa ja tykkää todella paljon. Optimals Balance on aikuisen rasvaisen ja sekaihon valinta.

    • Vakuuttunut

      Parinkymmenen vuoden kokemuksella sanoisin, että La Prairie- sarja on todelle huippua! Minun rasvoittuva sekaiho suorastaan hehkuu ja siistyityi parissa viikossa. Tätä sarjaa myydään Suomessa vain Helsinki-Vantaan lentokentällä. Ulkomailta saa paljon halvemmalla. Purnukat on kallita, mutta tuotteet ovat riittoisia ja voiteiden lisäksi ei tarvita seerumeita tai muita lisäkkeitä. Ainut varjopuoli tässä on tuo hinta, muutta jo Ruotsista saa helvemmalla. En itse osta enää muuta kentältä, olen vaihtanut suklaat ja karkit näihin tuliaisiin.

    • ---

      Apteekeista löytyvistä Vichy-tuotteista löytyy sellaisia joissa laatu on parasta hintaan suhteutettuna. Vichyn kotisivuilla, vichy.fi, voi tehdä jonkun ihotestin vastailemalla kysymyksiin ja ainakin minulle se testi on ehdottanut juuri samoja tuotesarjoja joiden olen jo havainnut sopivan itselleni parhaiten.
      En kehu merkkiä turhaan, löysin sen vasta yli kolmekymppisenä enkä ollut sitä ennen edes voinut käyttää kasvovoiteita koska ne jäivät joko ikäväksi kalvoksi ihon pinnalle tai sitten ärsyttivät ihon kirveleväksi ja punaiseksi. Ihoni laatu on muuttunut silminnähden paremmaksi ja onpa joku innostunut sen takia ostamaan samaa merkkiä. (Siitä löytyy tuotesarjoja joka ikäryhmälle sekä miehille.)

      • mikäsopiikellekin

        Munkin mielestä Vichyn tuotteissa on paras hintalaatu-suhde. Ne ovat myös erittäin huolella tutkittu ja kehitelty. Mutta saisin fudut jos sanoisin tämän pomoni kuullen jollekin asiakkaalle, koska meidän kosmetologien tehtävänä on myydä mahdollisimman kalliita tuotteita. On jo alkanut käymään omalletunnolle kun pitää kusettaa asiakkaita. Paitsi jos on jokuveemäinen rikas eiralaisrouva, niin silloin myyn ihan mitä tahansa, että saan provikat. Mutta pienipalkkaiselle mukavalle asiakkaalle se on vaikeaa. Mutta myös esim. apteekin Humektan on aivan loistotuote, eikä todellakaan hinnalla pilattu!


    • Katrita

      Kokeile ihmeessä Dermalogican Clear Start-sarjaa. Se sopii myös aikuiselle epäpuhtaalle iholle hyvin. Tuotteiden hinnat ovat 20 - 30 e välillä, mutta riittävätkin sitten kauan. Toinen, mutta kalliimpi vaihtoehto on Dermalogican mediBagclearing-sarja. Itse olen 45 ja käytän tyytyväisenä Clear Startia. Yksi tuote on mediBagclearing sarjasta: mattapintaistava geeli, lähinnä meikin alle. Mutta useimille tuo Clear Start riittää siihen mattapintaistamiseen loistavasti. Tuotteiden raaka-aineet ovat mahtavia eivätkä kuivata ihoa. Jos kuivattavat, välillä voi käyttää ihan tavallista voidetta, esim. ACON halpaa, mutta hyvin kosteuttavaa seka-ihon-sarjan kosteuvoidetta. ACO:lla muutenkin loistava hinta-laatusuhde ( en lukenut milloin tämä keskustelu on aloitettu, mutta uudistuksen jälkeen, sarjan hinnat nousivat ehkä hieman, mutta nyt purkeista ja tuubeista tulee kunnon tavaraa! Monissa lehdissäkin ollut mainintoja ) Clear Startista vielä: Kannattaa varoa halpistuotteita myyviä nettikauppoja, niissä tuotteet eivät välttämättä ole aitoja. dermaHUB-verkkokauppa on kotimainen ja saat aina palautusoikeiden tuotteellesi. Toiseksi, kun aloin käyttää CS puhdistusgeeliä, finnit ja mustapäät vähenivät huomattavasti jo sillä. En tietysti voi taata, että jokaiselle käy näin, mutta tuotteet ovat hyviä ja ne myös rauhoittavat ihoa, eivätkä pelkään kuivata!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe