Wentwort Miller homo?

perezhilton

34

11774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä ihme

      teitä ihmisiä vaivaa, mitä helvanaa meille kuuluu kenen kanssa ketäkin kulkee tai mikä oikeus meillä on sanoa että joku on homo sillä perusteella että kävellään kadulla samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa, häh. Siinä tapauksessa aika moni heteromies on taatusti homo koska kävellään kavereiden kanssa kaupungilla. Toisaalta nyt kun näihin kuviin päästiin katsoppas tarkemmin, olen tehnyt aika kattavan analyysin näistä kuvista; IMBd:n sivuilta lainattua; Went on 186 cm pitkä ja Luke taasen 1,78cm pitkä. Kuvissa nämä kaksi näyttävät yhtä pitkiltä, kyllä 8 cm pitäisi näkyä kuvissa pituuserona taatusti. Jos katsot vaikkapa autokuvia esim justjared in sivuilla on monta kuvaa näistä, huomaat varmaan että Luken käsivarsi on erivärinen kuin sormet, kaula ja pää, outoa, ja käsivarren nahkakin näyttää roikkuvan, väittäisin käsivarren kuuluvan noin 60-vuotiaalle henkilölle. Toisaalta kahdessa muussa autokuvassa Luken kädet häviävät täysin näkyvistä, sekä missä autossa on etuistuimet eri paria ja ehkäpä amerikan autoissa on istuimen korkeus säädettävissä niin että kuljettajan pää hipoo melkein kattoa vaikka on vain 176cm, kun taas Wentworth on paljon lyhyemmän näköinen tässä kuvassa, tarkastellaanpa vielä kuvasarjan viimeistä kuvaa, miksi tässä kuvassa Wentworth näyttää taas pidemmältä kuin Luke, ehkäpä kuvakulma, kuka tietää. No en väitä mitään, mutta muistetaan aina netissä että mikä tahansa on nykyään koneiden kanssa mahdollista...

      • Wenttis

        Onnellisen näköisiä poikia :) Kyseinen Luke on siis julkisesti seurustellut Greyn Anatonomina TR Knoghtin(Dr George o´Malley) kanssa.Olisi aika sattumaa että Went hengaa julkihomon kanssa ja kieltäytyy vastaamasta kyselyihin seksuaalisesta suuntautumisestaan.


      • mutta miksi
        Wenttis kirjoitti:

        Onnellisen näköisiä poikia :) Kyseinen Luke on siis julkisesti seurustellut Greyn Anatonomina TR Knoghtin(Dr George o´Malley) kanssa.Olisi aika sattumaa että Went hengaa julkihomon kanssa ja kieltäytyy vastaamasta kyselyihin seksuaalisesta suuntautumisestaan.

        ylipäänsä ihmisiä vaivaa toisten ihmisten seksuaalinen suuntautuminen näin paljon. Ymmärrän kyllä koska ameriikoissa ollaan todella vanhoillisia näissä asioissa, mutta että Suomessakin törmää näihin. Minua ei vaivaa pätkääkään onko joku homo vai ei, tämä Went vaan on niin herkullisen näköinen mies että oksat pois.
        (Sanokaahan ovatko miehet jotka ovat tekemässä toisesta homoa myös itse homoja vai vaivaako heitä mustasukkaisuus siitä etteivät itse ole näin hyvän näköisiä).


      • linkki että
        Wenttis kirjoitti:

        Onnellisen näköisiä poikia :) Kyseinen Luke on siis julkisesti seurustellut Greyn Anatonomina TR Knoghtin(Dr George o´Malley) kanssa.Olisi aika sattumaa että Went hengaa julkihomon kanssa ja kieltäytyy vastaamasta kyselyihin seksuaalisesta suuntautumisestaan.

        kyseinen herra on kieltänyt olevansa homo tässä:

        And with the fan's adoration, so too comes the media speculation, particularly around Miller's sexuality, but the softly spoken actor was firm when setting the record straight.

        "No, I'm not gay," he said.

        "I know these rumours are out there ... I'm cool with the fact that they exist, I mean this is about fantasy.

        "Certain people are going to have certain fantasies, if someone wants to imagine me with a woman, or a man or one of each that's cool with me as long as you keep watching the show.


      • tuohan
        linkki että kirjoitti:

        kyseinen herra on kieltänyt olevansa homo tässä:

        And with the fan's adoration, so too comes the media speculation, particularly around Miller's sexuality, but the softly spoken actor was firm when setting the record straight.

        "No, I'm not gay," he said.

        "I know these rumours are out there ... I'm cool with the fact that they exist, I mean this is about fantasy.

        "Certain people are going to have certain fantasies, if someone wants to imagine me with a woman, or a man or one of each that's cool with me as long as you keep watching the show.

        Todistaa paljon.Mm.Ellen Degeneres ja Rupert Evererett kielsivät olevansa homoja ennen kaapista tuloaan.


      • repairs
        mutta miksi kirjoitti:

        ylipäänsä ihmisiä vaivaa toisten ihmisten seksuaalinen suuntautuminen näin paljon. Ymmärrän kyllä koska ameriikoissa ollaan todella vanhoillisia näissä asioissa, mutta että Suomessakin törmää näihin. Minua ei vaivaa pätkääkään onko joku homo vai ei, tämä Went vaan on niin herkullisen näköinen mies että oksat pois.
        (Sanokaahan ovatko miehet jotka ovat tekemässä toisesta homoa myös itse homoja vai vaivaako heitä mustasukkaisuus siitä etteivät itse ole näin hyvän näköisiä).

        On sil välii. Naiset on luotu miehille, ja toisinpäin. Ja on muutenkin vitun kuvottava ajatus kun mies ottaa suihin toiselta mieheltä, tai ottaa sitä halkoa perseeseensä. Hyi vittu.


      • koko kuvasarja

        http://justjared.buzznet.com/2007/08/27/luke-macfarlane-wentworth-miller/#comments
        mutta olenko tosiaan ainoa joka kummastelee noiden kuvien aitoutta. Mikä selittäisi pituuseron, miksi varsinkin tuossa kuvassa kun Wentworth kävelee nurmikolla, miehen yläruumiin ja varsinkin hatun ympärillä selvästi pikseleitä näkyvissä. Muutenkin nämähän eivät edes katso toisiinsa saatikka sitten puhuisivat keskenään näiden kuvien perusteella ja Wentworth näyttää istutetulta tähän kuvaan. Photoshoppauksellahan pystytään näinä päivinä tekemään vaikka mitä. Ihmettelen vaan...


      • Jiii
        koko kuvasarja kirjoitti:

        http://justjared.buzznet.com/2007/08/27/luke-macfarlane-wentworth-miller/#comments
        mutta olenko tosiaan ainoa joka kummastelee noiden kuvien aitoutta. Mikä selittäisi pituuseron, miksi varsinkin tuossa kuvassa kun Wentworth kävelee nurmikolla, miehen yläruumiin ja varsinkin hatun ympärillä selvästi pikseleitä näkyvissä. Muutenkin nämähän eivät edes katso toisiinsa saatikka sitten puhuisivat keskenään näiden kuvien perusteella ja Wentworth näyttää istutetulta tähän kuvaan. Photoshoppauksellahan pystytään näinä päivinä tekemään vaikka mitä. Ihmettelen vaan...

        IMDb:ssä tiedot ovat yleensä hiukan mitä sattuu, ja niihin ei kyllä kannata luottaa sataprosenttisesti. Luotettavia IMDb:n tiedot yleensä ovat, mutta varsinkin tulevat elokuvat ovat yleensä laitettu miten sattuu, ja harvan ei niin tunnetun näyttelijän profiilia päivitetään usein. Mistä sitä edes voi mennä sanomaan miltä vuodelta nuo pituustiedot on? Minusta on lähinnä naurettavaa että moista pikkuasiasta aletaan täällä ihmettelemään. Pojilla on hauskaa, joten mitä erikoista siinä on? Jos Luke ei olisi julkisesti kertonut suuntautumisestaan, niin moisia homosuhdehuhuja Wentworthista ja Lukesta ei olisi.


    • Usassa..

      ..se että mies on haastatteluissa valehdellut olevansa hetero ja haluavansa vaimon ja lapsia. Ihmiset ovat ulkomaisilla fanipalstoilla vihaisia. Hollywoodissa ei homomies pärjää, ainakaan elokuvissa, valitettvasti.

      • lotr

        Mistä päätellen ei homot hollywoodissa pärjää? Hyvinhän on mm. Sormusten Herrasta tuttu Ian McKellen ym pärjänneet. Turhaa alkaa keksimään tuommosia paskanjauhantajuttuja.


    • tipuliinukka

      Yhdyn noihin muutanaan edelliseen kirjoittajaan! ...Mitä v.ttua se ketään vaivaa onko joku homo vai ei?? Eikö teillä ole parempaa tekemistä kuin pähkäillä moista?

      Keskustelkaa vaikka siitä, olenko minä kenguru vai en?? ;D *reps*

    • -a-

      Olkoon homo tai ei, ihana se on silti

      • Eipähän ainakaan

        laita hynttyitä yhteen jonku Hollywood-horatsun kanssa...


    • Jaa homppeliko

      Toivottavasti nuo kuvat on muokattuja. En haluaisi ajatella häntä homona. Se vaan on jotenkin vastenmielinen ihmisryhmä.

      Monesti on kyllä niin että jos tämmöinen ns. kaunispoika on pitempään sinkkuna, se tarkoitttaa automaattisesti sitä että on homo.

    • ...

      Muokatuilta näyttävät, ekassa kuvassa molemmat jotenkin "leijuvat" ilmassa eivätkä sovi kuviin. Ja tuo toka kuva huonosti muokattu varsinkin tuo toinen tyyppi tos.

      • jkgllklgklg

        siinä on jos on jonku samaa suku puolta olevan kanssa vai päivä kaljalla ja jos se on joku julkkis ja se on sinkku niin heti luullaan että se on homo/lesbo!


      • Epäilen!

        MinunkIn mielestä muokatuilta näyttävät koska ekassa kuvassa kummaltakaan ei jää varjoa, vaikka takana olevalta puulta ja pensaalta jääkin. Ja jäkimmäisessä kuvassa Millerin, joka on pidempi, pää on 10cm päässä katosta ja luken pää on katossa kiinni ja hänenhän pitäisi olla vähän lyhyempi.


    • vfcd

      joo mitä välii jos se on homo? ihan sama ihminen silti. pitääkö sitä spekuloida näin paljon??

    • QWQWweeee

      Millerhän ei homo ole :D Tai no mitä se haittaisi mutta siis ei ole.
      Mies on monessa haastattelussa todennut haluavansa vaimon ja lapsia... noh tämähän ei vielä todista sitä että mies ei voisi homo olla.
      Kuitenkin Went seurustelee... naisen kanssa ja kuvia voitte käydä katselemassa miehen fanisivuilta. On myös huhuttu, että tämä nainen olisi myös raskaana mutta siitä ei vielä mitään todisteita ole.

    • minana

      en välitä onko miller homo tai ei, mutta mielestäni häntä ei saa tuomita homoksi sen perusteella että hänellä ei ole erityisen "tunnettuja" suhteita naisiin. Hän saattaa vain haluta ihmisen joka on oikeasti se oikea hänelle. Se, että hän on kertonut ettei ole homo pitäisi ratkaista asian, hän ei ole homo.

      Jos hän myöhemmin ilmoittaa toisin, se on okei. Hän on vain ihminen ja ehkä vielä etsii itseään..

    • 24653426

      Eikä oo mikää homo! Ei ees sen näkönen.

    • Wentwort Miller!<3

      mä en ymmärrä miks tällaisia keskusteluja ees ylipäätänsä alotetaa?
      minä en ainakaan usko että miller homo olisi. voisihan sen olla kiusallista pako sarjassa suudella yms muuta naispuolisen henkilön kanssa, taino enhän minä voi tietää miltä homosta tuntuisi naista suudella? mutta uskoisin sen olevan hankalaa. Mutta jos miller ilmottaa olevansa homo ni uskoisin että asia on tosi faneille ok. enkä myöskään uskoisi sen vaikuttavan hänen kuuluisuuteensa, huonolla tavalla. voi vain olla että siitä aika kohu nousisi. mutta joka tähdelle käy aina näin. aina joku "fiksu" alottaa sen, että joku tähti oisi homo/lesbo.siitä nousee kohu kun ihmiset ihmettelee ja kyselee asiaa. ja siitä moni saa käsitteen hänen tosiaan olevan homo/lesbo. eiks tää oo aika selkis homma kaikille? mun mielipide vaan ois. et turha tällasta kohu milleriä kohtaa nostaa hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan kun hän kerran on sanonut olevansa hetero,haluavan naisen ja lapsia. jos hän on homo niin ihmetellään sitä sitten jos hän tosiaan niin sanoo. minusta mikään muu ei riitä todistamaan kuvat,videot,lehtijutut yms hänen homouttaan kun vain ja ainoastaan millerin oma sana on ainut oikea pitävä todiste sitten!

    • JK

      EI OLE HOMO

    • gbn k,bv

      Ei niin, ja muutenki se on sanonut et haluu perheen vaimon ja lapsia.

    • MarshallAllmanfan

      jaaa en ite oo varma onks toi wentworth homo, mutta ei sil oikiastaa oo väliä, koska miller on aina yhtä ihana♥♥♥

    • Ei oo homo
      • tuli kaapista

        ulos.


    • ffdskjfhdsk

      HAHAHA!!!! Nauran kaikille jotka täällä kitisivät että ei oo homo :DDDD
      Peppupeedro olikin Wentworth :D

    • homowentti

      auran kaikille, olen tiennyt varmaan 2007 vuodesta että hän on homo, ima vinner uujeah !! ;bb

    • fkfkskkskd

      Onks Wentworth tullu kaapista ulos?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe