mistä pojat tykkää :)

dydddööö

niin mistä te erityisestä tykkäätte? pidättekö siitä, että tyttö silittää hiuksianne? onko kutittaminen kamalaa? mistä paikoista erityisesti tykkäätte, että teitä hivellään? tykkäättekö siitä, että teidän kaulaa ja korvaa suudellaan? entä nännejä? millä tavalla pojan etumusta olisi paras kosketelle (siis housujen läpi)? hieroa kevyesti vai miteeen? kertokaa jotain vinkkejä pliis :))

135

29491

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Imppo 17v

      Mää tykkään:
      Suklaasta, Mansikoista, siitä että mun tukkaa silitetään, mun siskosta, äidistä, isästä, koulunkäynnistä, bileistä, kalaruuista, jännitys leffoista, voi nännejäkin suukottaa, suukko suulle on ihana, tytöistäkin pidän, kesästä, urheilusta, ja ennenkaikkea ELÄMÄSTÄ

      • Joku_tyhmä_tyttö

        Aww


      • Anonyymi

        Ois kiva saada poika ystävä ja sää oot just sellainen mitä haluaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kiva saada poika ystävä ja sää oot just sellainen mitä haluaisin

        Toi on tullu 2007


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kiva saada poika ystävä ja sää oot just sellainen mitä haluaisin

        Mikä sun snäppi


      • Anonyymi

        Onneksi olkoon. Olet tervemielinen maskuliini


    • Gyrtah

      Sopiva passiivisuus on kivaa. Parasta on vaan, kun halaa ja/tai kellistää päänsä olkapäälleni. Turha sen sitä enemmän hiplata.

      • Punttari

        Ja käsi selässä tuntuu myös aika hauskalta :P


    • Tohtori Panolo

      Poikien erogeeniset alueet rajoittuvat 99% penikseen ja siitäkin 99% terskaan. Poika on paljon iloisempi jos housujen päältä hyväilyn sijaan avaat vetskarin ja otat munan esiin. Voit sitten tyydyttää sitä kädellä edestakaisin tai jos olet tosi rohkea niin ottaa terskan suuhusi ja kutitella sitä kielellä ja imeä sitä.

      Kaikkein parhaiten asia menee kun vielä kysyt pojalta miten tuntuu parhaimmalta. Sitten voit vuorostasi antaa pojan käydä sinun kimppuusi ja kertoa sille mikä sinusta tuntuu parhaimmalta. Kokeilkaa ja nauttikaa, elämä on ihanaa!

      • pojuinene

        kaulaan suutelu tuntuu ihanalta ja sellanen pieni näykkiminen :)


      • hboy

        Ei se ihan noin ole,pojillakin on esim. nännien,mitkä onkin vähäiset,mutta kuitenkin aika herkkiä reagoimaan..samoin korvat ja suu ovat myös erogeeniisiä alueita ja tietysti suutelu.Ja kaula..dr panolo ei 0ikeastaan tiedä mistä puhutaan.


      • hboy
        pojuinene kirjoitti:

        kaulaan suutelu tuntuu ihanalta ja sellanen pieni näykkiminen :)

        no vähän samalla asialla; )


      • Enemmänromantiikkaa

        Mun mielestä tuo on ÄLLÖÖ oon poika mut en tommosesta nauti. (Läppä) en ikinä tohtori sykerö nauti tosta😆


      • Anonyymi
        Enemmänromantiikkaa kirjoitti:

        Mun mielestä tuo on ÄLLÖÖ oon poika mut en tommosesta nauti. (Läppä) en ikinä tohtori sykerö nauti tosta😆

        okei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        okei

        okei


      • Anonyymi
        pojuinene kirjoitti:

        kaulaan suutelu tuntuu ihanalta ja sellanen pieni näykkiminen :)

        Ajjaa vai


    • moimoimoimoimoimoi

      entäs mistä vastaavasti te tytöt pidätte?

      • du-hast-mich

        mun mielestä on ihanaa jos kutitetaan esim. sisäreisistä, ja suudellaan suulle, ja tuntuu kivalle jos joku silittää tukasta...


      • hattarasokeri

        ...Kun silitetään hiuksista :)


      • c:.

        tytöt, tai no ainaki mä, tykkään siitä ku mua halataan takaapäi (; Sit tykkään siitä et mun hiuksia silitellääänn, tykkään haleista ja kaikesta semmosesta ;>


      • tyttö 14 vuotta

        Mä rakastan sitä ku hiuksii silitellää! Si jos kaulaa pusutellaa sillai pikkuse ja sit halit takaa päin! Si myös jos vatsaa sillee vähä hivelee sormil sillee pikkusen :'3 ja tietenki kunnon suudelmat :')


      • tyttö15v

        no mä tykkään ku halataan takaa tai edestä ku pussataan kun nostetaan takaa tai ku kannetaan reppuselässä ja tykkään ku pojat kutsuu jonnekki tykkään myös siitä että poika on oma itsensä eikä esitä kovista :)


      • 14-vuotiastyttö

        Siitä, että poika halaa takaa- tai edestäpäin, nukkuminen pojan kainalos tai lusikas nukkuminen ja liika kutittaminen ei oo kivaa :D


      • 14vtyttö

        se on kyllä parasta kun poika tarraa kiinni pilluun housujen läpi <33 ja tietenki se kun poika ottaa mun housut pois ja alkaa rajusti nuolemaan :)


      • Anonyymi

        No siis emt? Riippuu minkälainen itse poika on :)


      • Anonyymi
        14vtyttö kirjoitti:

        se on kyllä parasta kun poika tarraa kiinni pilluun housujen läpi <33 ja tietenki se kun poika ottaa mun housut pois ja alkaa rajusti nuolemaan :)

        Omg miten noloa


      • Anonyymi
        14vtyttö kirjoitti:

        se on kyllä parasta kun poika tarraa kiinni pilluun housujen läpi <33 ja tietenki se kun poika ottaa mun housut pois ja alkaa rajusti nuolemaan :)

        ootko sä joku VITUN psykopaatti ku tykkäät tollasesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko sä joku VITUN psykopaatti ku tykkäät tollasesta

        olen samaa mieltä


      • Anonyymi

        Mä oon tyttö ja mä koen kivaksi kun poika katsoo pitkään silmiin ja ei kato pois. Ne kysyy sua ulos tai jotain. Kertoo itsestään. JA jos oot ihastunut tyttöön niin sit ÄLÄ KATÖ TOISIIN TYTTÖIHIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko sä joku VITUN psykopaatti ku tykkäät tollasesta

        Tiiätkö ees mitä on psykopatia? Murrosikään kuuluu seksin halu ja sellane yhes olo. Ei tuo ole psykopatiaa


    • meitsi 92

      Mä tykkään kun tyttö koskettelee mun isoa asetta ja nuoleskelee sitä.

    • poikanen

      Juu, etumusta voisi hiplata ensin varovasti, sitten rohkeammin ja hiuksia silitellä.

    • PeBzIBoY

      must noi kaikki tuntuu hyvältä ja sitte siittä "hiplailusta"hellästi koskettelet ja näykkiminen esim alahuuleta tuntuu hyvältä

    • guuuuuuu

      No nännejä nyt tuskin kannattaa suudella :D yks hyvä on jos oot vaikka uimassa poikaystäväsi kanssa. Ja hänellä on vain uimahousut, MIKÄLI hänellä on lihakset hiero niitä ja kutita. Ja muuten suutele paljon, halaile, ole lähellä ja välillä kiusaaminen eli kun poika yrittää suudella et annakkaan hänen suudella ja hymyilet hänelle. Lisää kiihotusta :D

    • poikatykkää

      nahka takki

      • Anonyymi

        Ehdottomasti paras vastaus koskaan seksi kysymyksiin ”nahka takki” aplodit hyvä yleisö


    • 19

      no me tykätään taistella tai harvoin harvoin katella toisten kiveksiä mutta ei pippeliä!!!! siinä oli vastaus tytöille!

    • t95

      must se on aika ällöö ku pojat vaa aina katto persettä ja tissei ja kaikkee tommost.. ja ne ajatteleeki kaikkee ällöö

      • Poika 13 W

        No ite tykkään siitä kun tyttö on rauhallinen, ei hössötä, ei todellakaan keltaiset hampaat varsinkaan kalkkiset. Oon alka u pitää romantiikasta esim jos oon tytön kaa nii joskus alan hellästi pussailee sitä poskista ja etenen kaulaan. Ja en vaan käsitä mistä saatanasta niitä hiljaisia tilanteita syntyy, jos ottaa rauhalisesti niin ei synny ja sitten vielä loppupiristykseksi (läppä) vetäiskää ne pojan housut alas ja alkakaa lutkuttaa sitä munaa ja oikein kunnolla :D


      • 10 v tyttö
        Poika 13 W kirjoitti:

        No ite tykkään siitä kun tyttö on rauhallinen, ei hössötä, ei todellakaan keltaiset hampaat varsinkaan kalkkiset. Oon alka u pitää romantiikasta esim jos oon tytön kaa nii joskus alan hellästi pussailee sitä poskista ja etenen kaulaan. Ja en vaan käsitä mistä saatanasta niitä hiljaisia tilanteita syntyy, jos ottaa rauhalisesti niin ei synny ja sitten vielä loppupiristykseksi (läppä) vetäiskää ne pojan housut alas ja alkakaa lutkuttaa sitä munaa ja oikein kunnolla :D

        Joo ite oon 10 v tyttö niin mun serkku nuoli kerran mun reikää niin envtuntenu mitään ja sitten Se pisti sen pippelin mun reikään en tiedä mun mielestä pojat on äklöjö


      • whatthefuckkkk

        saanko kysyy et mitä VITTUA oot 10


      • Anonyymi

        ootko joku 09


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko joku 09

        se on 03 kato kommentointipäivä


      • Anonyymi
        whatthefuckkkk kirjoitti:

        saanko kysyy et mitä VITTUA oot 10

        mitä siitä että joku on kymmenen säkin oot ollut joskus kymmenen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä siitä että joku on kymmenen säkin oot ollut joskus kymmenen

        Hei se dude varmaa meinas et 10 vuotiaan nuollaan pilluu, nii et siihe mitä vittuu joo


      • Anonyymi

        Ite oon poika enkä kato vaa persettä ja tissei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä siitä että joku on kymmenen säkin oot ollut joskus kymmenen

        jep kyl 10.v tyypit voi laittaa omat mielipiteensä ja puhua täälä.


    • jj 11.w tyttö

      ää..mä tyttönä tykkään ku otetaan niskasta kiinni ja suudellaa hellästi :3
      ja käsistä kiinni, halaus tuntuu aina kivalta :3

    • lolllollololo

      Nänneihi ei saa koskea. vähänkö ois kiva jos joku hyvännäköne tyttö tulis ottaa munasta farkkujen läpi kii :D ei haittais vaik ois tuntematon

      • Anonyymi

        Mä voisin tulla mis paikkakunnal asut


    • pooekavaan

      pojat tykkää ku otat siltä hyvi ja poskee ja annat niide sormittaa ja nuolla sua ;)

    • nolo 11.v tyttö

      haluisin seksii oon 11.v en oo normi tiiän mulla on poikaystävä mut ei olla pussattu tai mitää ollaa vaa halailtu :(

      • TälläneTypykkä99

        Vittuakaan ole noloa.. Oot ihan normi.. Ei seksin suhtee mikää kiire pitäis olla.. Ite oon jo menettäny neitsyyde, mut jäkikätee tuli katumus, ett ois pitäny oottaa vaa rauhas.. Oot hei noin nuori joten älä pidä kiirettä ollenkaan.. Siinvaihees ku meet lukioon tai ammattikouluun nii ei sillonkaa kiire oo.. Mulla on monii kavereit ketä ei oo ees pussanu ketää ja on jo 17-18 vuotta.. Itekki pia täytän 17


      • Seksimestari
        TälläneTypykkä99 kirjoitti:

        Vittuakaan ole noloa.. Oot ihan normi.. Ei seksin suhtee mikää kiire pitäis olla.. Ite oon jo menettäny neitsyyde, mut jäkikätee tuli katumus, ett ois pitäny oottaa vaa rauhas.. Oot hei noin nuori joten älä pidä kiirettä ollenkaan.. Siinvaihees ku meet lukioon tai ammattikouluun nii ei sillonkaa kiire oo.. Mulla on monii kavereit ketä ei oo ees pussanu ketää ja on jo 17-18 vuotta.. Itekki pia täytän 17

        Annan sulle kunnon hoidon ku kerrot snäpin;)


      • Anonyymi

        Sama 🥺😶‍🌫️


      • Anonyymi
        Seksimestari kirjoitti:

        Annan sulle kunnon hoidon ku kerrot snäpin;)

        Mulla on snap


    • Aapeli

      Suihin otto tuntuu kyllä taivaalliselta

      • Anonyymi

        No mä voin tulla messiin ja oon muijja


    • Joku keikeli

      Ahh. mä tykkään just hiuksien silittelystä, siitä kun tyttö tulee kainaloon ja vähän semmosta päälle tulemista :)! ehkä vähäsen voi sitä kalua hieroa.

      • Anonyymi

        Heii mä voin tulla oon mujja


    • typyy17

      Mite muute tytöt ketkä on poskee ottanu nii onks teille tullu koskaa tunnetta et maistuis vähä pahalle... mulle on :D aika monestikki entisen poikaystävän kanssa

    • kulmikasvittusaaatana

      TISSEISTÄ!!!

    • Poika13v

      No tytön läheisyys tekee jo kaikesta mukavampaa ellei satu olemaan homo mutta kaipa se et semmone et se istuis tai makais kainalos pitelis kättä jossain vähän intiimmän alueen päälle ja pitäis toista kättä kaulan ympäri tämä olisi minun ihanteeni tai lusikassa nukkuminen jos et ymmärtänyt katso Googlesta

    • PoikaKOHT14v

      Ois joskus kiva sormittaa tyttöö tai harrastaa seksii. Mut mä
      Tykkään perseist,tisseist,ja näteist kasvoist,pilluist,mielihyvästä,laukeamisentunteest,ajatuksest sormittaa tyttöö,tytöistä,seksin ajatuksesta,seksuaalisista ärsykkeistä,kiihottumisesta ja kaikesta muusta . PS en ole sairas minulla vain vähän hormonit jyllää.
      MISTÄ TE TYTÖT TYKKÄÄTTE ???

      • Anonyymi

        Sama tääl


      • Anonyymi

        perus pojat, aina pillun peräs ja roudaa muijat aina johoki hesee vittu


    • Tyttöoon

      Juu mä ainaki tykkää hellist suudelmist, lähekkäi nukkumisest ja tottakai ku poika tietää mitä tekee eikä sählää

    • Poika16v

      Suutelusta, haleista.

    • Haluanpoikaystävän

      Siis tytöt tykkää siitä kun halaa esim takaapäi. Esim jos tyttö laittaa ruokaa nii meet siitä halaan sitä. Sitte tottakai ne tykkää(ainaki mä) sillon ku suutelee laittaa alaselälle tai perseelle ja puristaa sitä nii kädel. Ja sit no haleist pusuista ja viesteistä! VASTAA AINA VIESTEIHIN!

      • noenkhyltiijä

        vittu älä oleta et tyttö tekee ruokaa se on perseest jod oletst nii


    • kaksin.......14

      mä tykkään kun tyttö silittää hiuksia, ja pistää käden paidan sisään ja hyväilee nännejä. ja sitten koskettelee farkkujen etumuksen pehmeää pullotusta. sitten mulla pippeli jäykistyy ja muuttuu kovaksi. tyttö avaa napit ja hieroo boksereitten päältä piliä. ja pistää käden bokserin lahkeesta sisään. mä laukeen sen kädelle.

    • romanttinenäijä

      Itse pidän siitä kun tyttö on omaitsensä ja osoittaa välittävänsä siinä kaikki tärkeimmät

    • Parasw

      Mätykkään siitä kun oon niin ihana :))

    • kosketellen

      niin mistä te erityisestä tykkäätte?
      °°° tykkään erityisesti tytön nänneistä ja pienistä tisuista
      pidättekö siitä, että tyttö silittää hiuksianne?
      °°° en tiedä
      onko kutittaminen kamalaa?
      °°° on
      mistä paikoista erityisesti tykkäätte, että teitä hivellään?
      °°° tykkään ihokosketuksesta yleensä
      tykkäättekö siitä, että teidän kaulaa ja korvaa suudellaan?
      °°° tykkään
      entä nännejä?
      °°° ei missään tapauksessa
      millä tavalla pojan etumusta olisi paras kosketelle (siis housujen läpi)?
      °°° käsi hitaasti ja rauhallisesti kiinni
      hieroa kevyesti vai miteeen?
      °°° hieomatta käsi vaan oikeassa paikassa
      kertokaa jotain vinkkejä pliis :))
      °°° käsi mun vasempaan taskuun on aika kiva

    • ertgertgertg
    • Jasperrr17

      Jos tyttö imee taitavasto ja nielee spegut (:

    • Sandrasta

    • asdfvsdbd-83
    • asdcasdf
    • Kulmikasvittusaar

      Anna pojan hoitaa se homma. Kuivana kakkoseenå

    • mielisairaahko

      Haaleista haleista en tykkää. Tai siis en tykkäisi, mikäli olisi kokemusta lämpimistä haleista, semmoosista, jotka luultavasti pitäisivät psyykkeen terveellöisenä ja verenpaineen inhimiillisenä. Niien puutteessa eläntä rappeuttaa kehoa ja mieltä. Mutta kyllä nyt siis haaleetki varmaan lämmittäs, tämmöstä joka ei bruukaa suara halia ku varmaan keskim. kerran 4:s vuodes.
      Pitäähän toimivassa halauksessa olla lämpöä, ehkä suorastaan kuumuutta. Elukan halaus ei siis oikeen nappaa, se ku on yleesä paremmi viilee, toisin ku ihoisa ihminen. NO jaa, hiusten on toki hyvä olla viileät. Kylmäihonen ja kuumatukkanen ihminen tai mieluummin ihmisetär ois aika karmiva halattava.

    • erityisestä

      niin mistä te erityisestä tykkäätte?
      $ tykkään puhtaan pimpin erityisestä tuoksusta, varsinkin ovulaation tuksusta
      pidättekö siitä, että tyttö silittää hiuksianne?
      $ en pidä
      onko kutittaminen kamalaa?
      $ on
      mistä paikoista erityisesti tykkäätte, että teitä hivellään?
      $ Kiveksien takapinnalta hellästi
      tykkäättekö siitä, että teidän kaulaa ja korvaa suudellaan?
      $ kaulaan joo, korvaan ei
      entä nännejä?
      $ eeiii
      millä tavalla pojan etumusta olisi paras kosketelle (siis housujen läpi)?
      $ tunnustele kevyesti ja näytä, että tykäät siitä
      hieroa kevyesti vai miteeen?
      $ joo ihan kevyesti

      kertokaa jotain vinkkejä pliis :))
      $ jätä rintsikat pois jos haluat että tykkään sinusta

    • cDddd

      suudelkaa muijat kaulaa ja imekää kullia

    • ennen.oli.parempaa

      https://youtu.be/UpAdW5WaCLQ?t=5 siinäpä hieno kippale, voisi tulla draadiostakin joku päevä. Ei tämän jälkeen kaipaisi mitään heippa helsinkiä, tshiikkiä, pihlajan laastarilaulua tai rihannaa

    • Terskis

      Siitä kun mimmi pyllistää alasti.
      Tykkään siitä, miltä se näyttää, kun pimpinhuulet pullottavat esillä siinä asennossa.

    • MatutVeks

      Itse tykkään laittomien maahantulijoiden pakkopalautuksista :3

      • Anonyymi

        Kiva kuulla, raiskaatko maahanmuutto naiset enne palautust?


    • minätykkäääännn

      Sen takia tykkään opettajasta kerran hän opettaa laulaan.

    • Tyttö-13.v

      Öö just en tiiä miks tallasista aiheista puhutte 😒

    • kiimanehoro

      (olen tyttö) Haluisin et poika halailis, suutelis rohkeesti sillee halukkaasti, sit pussailis kaulaa ja tekis fritsuja, sanois mulle kaikkee söpöö, sit ottais iha rohkeesti vaatteit pois (vaikka ei johtais mihinkää) ja tekis fritsui mun tisseihi ja tällee ja puristelis kunnolla persettä ja läiskis ♥ POJAT VASTATKAA!.. kun oon mun säädön kaa usein iltasin ja välil öisin nii haluisin pussailla sitä kiihkeesti ja haluisin kosketella sen munaa housujen päält ja ehkä sit edetä iha paljaaltee ja sit ehkä bj ;) mut en tiiä tykkäiskö se siitä tai suuttuisko se siitä mulle jos yrittäisin tehä noi? :o

      • Juu jos asut korsossa niin voidaan tavata


      • Anonyymi

        Asutko Espoossa haluisin nähdä


      • Anonyymi

        Hieno kirjoitus sulta. Jos on kunnon kundi. Koskettele ihmeessä ja avaat sen housut. Silloin se on hyvä kundi. Kysyt vaan , saanko runkata sua ja imeä sitä. yleensä vastaus on 100 prosenttesti . Kyllä ole hyvä.


    • Saara

      Minä ja poikaystävä molemmat 12.v ei harrasttu seksiä pojan pippeliä hyväilen välillä.

    • adfsaege
    • saisipa.edes.litsarin

      Ku ny joku nainen koskis ees johonki ja jotenki

      • Halu

        Ite haluisin kosketella jonkun omaa;)


      • Anonyymi

        Noni nähääks:3


    • Verso

      Ite tykkään siitä että halataan takaapäin ja jaksaminen ylipäätään. Pusuttelu ja kaulaan suuteleminen on kivaa :3 oon siis tyttö

    • Verso

      Heh piti kirjoittaa että "halaaminen ylipäätään* 😂

    • Pentti-69

      Minä tykkään jos tyttö hieroo mun nännejä ja puhuu samalla tuhmia.

    • fritsut

      oon siis tyttö, mut tykkääks pojat fritsuista? mä ainaki rakastan sitä jos mulle tehään niitä mut en ite osaa tehä, haluisin kyl oppii. Ja sit tottakai semmone rajumpi suutelemine ja vatsan/selän/lantion/rintoje/perseen hyväily on mahtavaa.

    • Runkkupoika

      Olla selällään puoli tuntia likat saavat tehdä mitä heille mieleen tulee. Ja sitten vaihto se on se mun juttuni likkojen kanssa. Ja voin kokemuksen rinta äänellä kertoa että meillä oli mukavaa.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen oot ? Jos asut Tampereella niin voin tulla jos käy?


      • Anonyymi

        Mutta, mutta jos naiset tekee työtä nakkikioskil nii varmaan nappaa kyrsäs kioskil


    • Anonyymi

      Ite tykkään siitä kun jätkällä on stondis ja sit se sanoo et laita käsi mun taskuun, lusikassa nukkumisesta, siitä että jätkä tekee fritsui, kunnon suutelemisesta ja tykkään myös kosketella jätkän kyrpää sen housujen läpi ja sit jossaki vaiheessa ottaa jätkän munan esille ilman että tapahtuu mitää kummempaa.😘 (oon siis mimmi)

    • Anonyymi

      Kaikista mitä mainitsit. Erityisesti housujen päältä hipelöimisestä. Jos kundi ei näistä tykkää. Hän ei ole normaali.

    • Anonyymi

      Tykkään, kun poika halaa takaa päin, ottaa pikkuhiljaa multa housuja pois, ei esitä mitään kovista, vois olla mua hiukan vanhempi, no rakastan seksiä yhen mun pojan kaa ja seksattiin viime yönä ja ette arvaakkaan kuinka LUJAA se työn sen munaa mun pimpaan, ahh ihanaa, mutta mkerron mun miehen olenaisuudet, ihanan seksikäs, saa imeä sen pippeliä, saan rapsutella sen pyllyn sisälle ja nuolaista käteni puhtaaksi, se imee mun pillua se, että se pussailee ja väliltulee vahingossa pikku puruja mun nänniin, kun se innostuu ja aletaa hommiin siinä oli ne kaikki, mutta kerron miten me aloitettiin eka seksi kerta: Mies kysyy: haluuisiks joskus tehdä mun kaa lapsen? Minä: no ois kiva ees yrittää. Mies: no... Minä: ai haluaisiks vähän.. Mies huutaa päälle: joo! Minä: hämmennyn: Mies halaa ja pussaa: MInä pussaan. Mies avaa makuu huoneen oven ja kaataa sängylle ottaa takin pois ja mä otan kaikki: mis ottaa kaikki: MUTTA SITTEN SE TUNKEE SEN PIPPELIÄ! JA MÄ SÄIKÄHÄN JA ALAN NUOLLA SEN KAULAA! SE OLI IHANAAHH!!!! EN OLE TUNTENUT SEN IHANEMPAA!!! Nyt ollaa vieläkin yhessä ja ei erota KOSKAAN!! Moik

    • Anonyymi

      Ite tykkään haleista, kehuista ja suklaasta ja on mul muutaki mist tykkään... Haleista enemmän koska ne tuottaa minulle hyvän mielen😂😂

      • Anonyymi

        Tervejärkinen ihminen 100%


    • Anonyymi

      Mä rakastan sitä ku pojat tulee takaa päin halaamaan ja uskaltaa suudella❤️ Ja siis kertokaa teidän iät ja asuin kaupungin jos voitas joskus nähä ite vantaal.. mua saa kosketella ;)

    • Anonyymi

      pidättekö siitä, että tyttö silittää hiuksianne? tykkään
      onko kutittaminen kamalaa? ei ole kamalaa
      mistä paikoista erityisesti tykkäätte, että teitä hivellään? ihan kaikkialta
      tykkäättekö siitä, että teidän kaulaa ja korvaa suudellaan? tykkään
      entä nännejä? joo
      millä tavalla pojan etumusta olisi paras kosketelle (siis housujen läpi)? hieroen ja kiusotellen
      hieroa kevyesti vai miteeen? kevyesti

    • Anonyymi

      mä haluan että sä päätät koska sun mieli pide on tärkein

    • Anonyymi

      Mä oon 13 vee poika tykkään olla alasti ja tykkään näytellä pippeliä kaikille alasti on ihanaa välillä runkkaan vieraitten ihmisten nähden voin olla nakuna missä vaan milloin vaan

      • Anonyymi

        Runkkaaminen, se on taivaallista


    • Anonyymi

      No esim itelle on tärkeintä naama ja luonne painolla ei ole väliä kunhan on about normaalinpainontienoilla x3

    • Anonyymi

      Kutittamista inhoan ja päälaelta silittämistä. Päälaen silittäminen on todella epämiellyttävää, syytä en siihen tiedä.
      Kosketus ylipäätään muuten on mukavaa, jos sen tekee pehmeästi.
      Etumusta juurikin hivellään, ei mitään "sormivoittoista juopon kourimista" tms.
      Suutelu on parasta suulle, välillä pikku pusuttelua, välillä kunnon suutelua.

    • Anonyymi

      Se että tytön kanssa voi painia ihan kunnolla. Ja että tyttö heittelee ympäri kämppää.

    • Anonyymi

      oon tyttö ja siis luonnehan on tärkein mut tykkään myös takaapäin halaamisesta vaikken oo niitä halityyppei :>

    • Anonyymi

      Tykkään että muijat lutkuttaa ihan kunnolla sitä isoa munaa.
      Jos muijalle käy niin voidaan alkaa tehä seksiä rajusti.
      Niin että koko talo jytisee

    • Anonyymi

      Läheisyys ja kosketus. Yhteinen halailu, sively, sylikkäin oleminen.

    • Anonyymi

      Ottaa suihin.siintä ne pitää.

    • Anonyymi

      Ite ainakin haluaisin silitellä ja pörröttää niitä poikien hiuksia ja no ite tykkää ku silitellään ja ja pussaillaan kaulaan ja sit tietty huuli pusut ja lähekkäin nukkumisesta ja takaa päin haleista ja että vois niinku pelaa/ opettaa jalkapalloo

    • Anonyymi

      Ois kiva jos joku pussais

    • Anonyymi

      Inhoan tuota etumuksen hiplaamista housujen läpi, tyttöystäväni tekee sen jotenkin huonosti. Tuntuu tosi epämiellyttävältä eikä muuta tapaansa hivelemistyyliään, vaikka olen pyytänyt ja sanonut asiasta muutenkin.
      Mutta sitten paljasta kalua kyllä koskee hyvin. Tietty kun ottaa tukevasti kiinni ja liikuttaa kättään edes takaisin.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe