Olen sinkku ja inhoan sitä!!!!!!!!

....

Sinkkuna oleminen on perseestä!!! Kaiket päivät yksin telkkaa katella ja viikonloput baarissa notkua!!! Mistä te ne miehet löydätte?!?!?!? Olen kyllästyny olemaan yksin... help me!!!!!

28

3447

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SCLA

      Noin et löydä ainakaan. Ei kukaan tule sinua sohvalta noutamaan ja fiksutkin miehet ovat baarissa kännissä. Hommaa harrastus ja kokeile sen kautta. Jos olisi tavetta, kävisi flaksi harrastukseni kautta todella hyvin.

      • ....

        ....


      • ....

        pieni kirjoitus virhe:))))


      • ....
        .... kirjoitti:

        pieni kirjoitus virhe:))))

        mitä sitä sitten harrastaisi??


      • SCLA
        .... kirjoitti:

        mitä sitä sitten harrastaisi??

        Mieti joku harrastus, mikä itseäsi kiinnostaa riittävästi, ja jossa ei voi olla tapaamatta miehiä. Naisena on helppo lähestyä miestä esim. kysymällä neuvoa, vaikkei sitä tarvitsisikaan. Mies neuvoo aina mielellään naista. Joku liikuntaharrastus on hyvä, sillä siitä on muutenkin hyötyä.


      • Gaisa
        .... kirjoitti:

        mitä sitä sitten harrastaisi??

        No mene vaikkapa salille. Itse käyn salilla ja olen huomannut että kyllä ne miehet siellä mielellään neuvovat ja ihan vaikka kädestä pitäen opastavat laitteiden kanssa. Siitä sitten on helppo jatkaa jutustelua muutenkin.


    • Empty Mind
    • Rengastettu

      Kun lopettaa etsimisen, niin löytää. Niin kävi minullekin TODELLA epätoivoisen etsimisen jälkeen. Nyt vuosi yhdessä ja sormus sormessa, vaikken reilu vuosi sitten olisi ikinä uskonut. Elämä on ihmeitä täynnä!

      • ....

        olenkin niin epätoivoinen jo etten varmaan ikinä lopeta sitä etsimistä...:)


      • Jep

        ...sitten vaan lihoamaan ja KUNNOLLA.


        ;-)


      • Ugo

        "Kun lopettaa etsimisen, niin löytää."

        Tämä kuuluu samaan sarjaan seuraavien kanssa:

        "Ei ulkonäöllä ole merkitystä."
        "Jokaiselle on joku."
        "Ihmeitä tapahtuu."
        "Suomi voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden."
        "Nainen valitaan paaviksi."


      • SCLA
        Ugo kirjoitti:

        "Kun lopettaa etsimisen, niin löytää."

        Tämä kuuluu samaan sarjaan seuraavien kanssa:

        "Ei ulkonäöllä ole merkitystä."
        "Jokaiselle on joku."
        "Ihmeitä tapahtuu."
        "Suomi voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden."
        "Nainen valitaan paaviksi."

        Ei se ole mikään klisee vaan ihan totta. Kyse on psykologisesta vaikutuksesta. Etsimällä etsivä vaikuttaa epätoivoiselle tahtomattaankin. Kukaan ei halua epätoivoista tapausta.

        Etsijälle itselleen vaikutus on sama kuin odottaisi ajan kulumista kelloon tuijottaen. Jos asiaa vatvoo mielessään koko ajan, tuntuu hyvin äkkiä sille, ettei koskaan löydä ketään.


      • Aaron Harkon
        Ugo kirjoitti:

        "Kun lopettaa etsimisen, niin löytää."

        Tämä kuuluu samaan sarjaan seuraavien kanssa:

        "Ei ulkonäöllä ole merkitystä."
        "Jokaiselle on joku."
        "Ihmeitä tapahtuu."
        "Suomi voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden."
        "Nainen valitaan paaviksi."

        Valitettavasti olet oikeassa.Naiset viljelevät juuri näitä kliseitä.Miehenä raivostuttaa kuulla näitä samoja kliseitä vuodesta toiseen.

        Naisilla on paha tapa sanoa toista ja tehdä toista.


      • epätoivoinen tapaus (ko?)
        SCLA kirjoitti:

        Ei se ole mikään klisee vaan ihan totta. Kyse on psykologisesta vaikutuksesta. Etsimällä etsivä vaikuttaa epätoivoiselle tahtomattaankin. Kukaan ei halua epätoivoista tapausta.

        Etsijälle itselleen vaikutus on sama kuin odottaisi ajan kulumista kelloon tuijottaen. Jos asiaa vatvoo mielessään koko ajan, tuntuu hyvin äkkiä sille, ettei koskaan löydä ketään.

        "Etsimällä etsivä vaikuttaa epätoivoiselle tahtomattaankin. Kukaan ei halua epätoivoista tapausta."

        Ja kääntäen: etsimättä jättäminen minimoi mahdollisuuden mitään löytääkään.

        Kelloefekti:
        Nelikymppinen uusiosinkku viidettä vuotta sinkku vasten tahtoaan on kuin sateeseen hylätty polkupyörä... käyttökelpoinen vielä, mutta kohta vanha ruostunut rämä. Hitto mitä tuhlausta!


    • M18

      Terve! Mä oon kanssa sinkku, oon kyllästyny tähän niin paljon et voisin räjähtää miljooniksi kappaleiksi! Tuskin ikinä ketään saan, siihen on vaan pikku hiljaa alettava ilmeisesti tottumaan ja ajattelemaan, että ei mua kukaan huoli! Mut on vaan luotu kattelemaan toisten kuherrusta, ei voi mitään! MUTTA VITUTTAA!:(

      • feedback

        En kyllä suosittele tuota kokonaan luovuttamista. Itse totesin joskus 18-vuotiaana olevani toivoton tapaus ja päätin lopettaa turhat yritykset ja unelmoinnit. Nyt ei ole n. 6 vuoteen tullut stressattua naisten suhteen. Mutta kuitenkin joka ikinen päivä tilanne vituttaa, ja vielä enemmän kuin aikana jolloin jaksoin vielä yrittää ja uskoa mahdollisuuksiini. Joten oli niitä mahiksia oikeasti tai ei, aina kannattaa yrittää. :)


      • M18
        feedback kirjoitti:

        En kyllä suosittele tuota kokonaan luovuttamista. Itse totesin joskus 18-vuotiaana olevani toivoton tapaus ja päätin lopettaa turhat yritykset ja unelmoinnit. Nyt ei ole n. 6 vuoteen tullut stressattua naisten suhteen. Mutta kuitenkin joka ikinen päivä tilanne vituttaa, ja vielä enemmän kuin aikana jolloin jaksoin vielä yrittää ja uskoa mahdollisuuksiini. Joten oli niitä mahiksia oikeasti tai ei, aina kannattaa yrittää. :)

        jo antanu periksi! Ei ole mun tapaista mutta olen jo tyytynyt vittumaiseen osaani! Kiitti kannustuksesta.


      • dumb fuck
        M18 kirjoitti:

        jo antanu periksi! Ei ole mun tapaista mutta olen jo tyytynyt vittumaiseen osaani! Kiitti kannustuksesta.

        äijä on 18 vuotta nuori.
        18 ja annat periksi?
        Haloo, luuletko jo kokeneesi paljon elämää?


      • M18
        dumb fuck kirjoitti:

        äijä on 18 vuotta nuori.
        18 ja annat periksi?
        Haloo, luuletko jo kokeneesi paljon elämää?

        ehkä musta vaan tuntuu tolta enkä ajattele sitä oikeesti:) Mutta tässä iässä on niin malttamaton, kun haluis jo kokee kaiken kun suurimmalla osalla on jo tyttöystävä, seksikokemusta jne....kai mutkin joskus joku huolii kun järjellä miettii asiaa..tai sit ei, ainakin toivon että löydän vaikka välillä tuntuu just noin masentavalta! Taas tuun joku päivä valittaa kun tuntuu synkältä, koittakaa ymmärtää olen vaan niin malttamaton!


    • juu

      Minulle saa meilailla ja sinkkuus voi päättyä.

    • sinkku74

      sama vika täällä, löytäisin kyllä baarista helposti yhdenyönseuraa, mutta en tunnu millään löytävän ketään, jonka kanssa aloittaa suhde...tai päästä edes yksille treffeille. Kolmenkympin ikäraja kolkuttelee, enkä jaksaisi enää tuhlata aikaani baareissa notkumiseen, vaikka biletys kivaa onkin. Olisi niin mukavaa löytää ihan tavallinen, mukava heppu johon voisi luottaa... Olen kyllä seurustellut suurimman osan aikuisiästäni, tämä on ensimmäinen pidempi sinkkujakso ja vihaan sitä!

    • Sinkkumies

      Niin tympäsee tämä sinkkuna olo ja katella ku kaikilla kavereilla on joku ja vielä molemmilla pikkuveljilläki on tyttökaverit. Minä tulen ja menen aina yksin joka paikkaan ku muut tulee pareittain. ja ei oikein vihti lähtä yksin kaikkiin tapahtumiin ku sinne on vain pareja tulossa---> tuntuu kuin olisin ylimääräinen....
      mullaki ikä on jo lähempänä 30 kuin 20 ja ei jaksa vuositolkulla baareissa notkua...

      • Make

        ...oikein urakalla eroni jälkeen jo kohta neljä vuotta ja löytänyt monenmoista muijaa ja seurustellutkin välillä kolmen eri sutturan kanssa. Ja aina hylätyksi tuleminen tuntuu yhtä pahalta - ei siihen koskaan totu! On tosi vaikeata löytää ketään, joka haluaisi aidosti sitoutua, eikä pelkkä seksi kiinnostaisi. No, onhan kiihkeä seksi ihan jees, mutta aitoa rakkautta ja helliä tunteitakin pitäisi olla puolin ja toisin... Nyt onneksi olen taas löytänyt lupaavan mimmin, jonka kanssa romanssin poikanen on lähtenyt liikkeelle... saas nähdä miten äijän käy tällä kerralla... mimmi kuiteski väittää olevansa tosissaan! ;-)


      • Viivi

        ..mullakin olisi kova tarve Miehelle elämääni, jakamaan arjen ja juhlan, rakastamaan silloin kun sitä vähiten ansaitsen, sydänystäväksi, kumppaniksi......mutta kun ei löydy, niin ei :(


      • Jussista saat miehen armaan..
        Viivi kirjoitti:

        ..mullakin olisi kova tarve Miehelle elämääni, jakamaan arjen ja juhlan, rakastamaan silloin kun sitä vähiten ansaitsen, sydänystäväksi, kumppaniksi......mutta kun ei löydy, niin ei :(

        ...se vaan niin surullista, kun yksinäiset sydämet eivät kohtaa toisiaan. Minäkin olen löytänyt aina vääränlaisia naisia. Kukaan ei enää tunnu arvostavan kilttiä, mukavaa, ihanaa, hellää ja romanttista miestä, joka puhuu, kuuntelee, halii, hellii ja pitää pitkistä ja ihanista suudelmista, jotka voivat kestää tuntikausiakin... ja myöskin pitkistä ja ihanista rakastelusessioista kera suloisien kielileikkien... ;-) Olen lisäksi ehdottoman luotettava ja uskollinen, savuton ja alkoholijuomiakaan en paljon käytä. On minussa silti yksi "vikakin", joka on ilmeisesti liikaa monelle naiselle - olen nimittäin yksinhuoltaja- isukki kahdelle pienelle tytölleni! He ovat ihania ja suloisia pikkuprinsessoja, joihin luulisi jokaisen lapsista aidosti pitävän naisenkin "rakastuvan" ensisilmäyksellä. Omakin ulkonäköni on ihan jees, jos joku sitä epäilee!
        Eli lyhytaikaista seuraa kyllä löytyisi, mutta se ei minulle riitä. Arvostan paljon enemmän normaalia perhe-elämää, jossa saan joka aamu hellin suudelmin herättää oman rakkaani uuteen aamuun tai hän minut, mikäli hän herää aikaisemmin... ;-)


      • yh-äiskä
        Jussista saat miehen armaan.. kirjoitti:

        ...se vaan niin surullista, kun yksinäiset sydämet eivät kohtaa toisiaan. Minäkin olen löytänyt aina vääränlaisia naisia. Kukaan ei enää tunnu arvostavan kilttiä, mukavaa, ihanaa, hellää ja romanttista miestä, joka puhuu, kuuntelee, halii, hellii ja pitää pitkistä ja ihanista suudelmista, jotka voivat kestää tuntikausiakin... ja myöskin pitkistä ja ihanista rakastelusessioista kera suloisien kielileikkien... ;-) Olen lisäksi ehdottoman luotettava ja uskollinen, savuton ja alkoholijuomiakaan en paljon käytä. On minussa silti yksi "vikakin", joka on ilmeisesti liikaa monelle naiselle - olen nimittäin yksinhuoltaja- isukki kahdelle pienelle tytölleni! He ovat ihania ja suloisia pikkuprinsessoja, joihin luulisi jokaisen lapsista aidosti pitävän naisenkin "rakastuvan" ensisilmäyksellä. Omakin ulkonäköni on ihan jees, jos joku sitä epäilee!
        Eli lyhytaikaista seuraa kyllä löytyisi, mutta se ei minulle riitä. Arvostan paljon enemmän normaalia perhe-elämää, jossa saan joka aamu hellin suudelmin herättää oman rakkaani uuteen aamuun tai hän minut, mikäli hän herää aikaisemmin... ;-)

        Voihh, Jussi!
        Onkos tämä sitä psykan tunnilla kerrottua oidipus-oiretta, tää miesten kateus poikiani ja naisten kateus sinun tyttöjäsi kohtaan. Mene ja tiedä, en minä ainakaan.

        Minä olen aina naureskellut, että olisi kiva saada ne tytöt sivusta perheeseen kun ne pojat jo mulla onkin. Ei ole vielä törmätty. Tai ehkä sinä et pidä taas meikäläisestä tunnollisesta kotiäidistä, joka on kuskannut poikia ja niiden kavereita millon mihinkin.

        Minusta oli mukavaa, kun itsekin sai lähteä taas kiertämään sirkukset, huvipuistot, urheiluhallit, judo- ja painisalit ja pääsi erilaisiin jalkapallo- sekä muihin kotimatseihin mukaan.

        Olen siis kahden nuoren miehen äiti, siinä syy sinkkuuteeni, miehet pelästyvät kuullessaan minulla olevan poikia kotona, hah! ;-)))


      • villi vielä
        yh-äiskä kirjoitti:

        Voihh, Jussi!
        Onkos tämä sitä psykan tunnilla kerrottua oidipus-oiretta, tää miesten kateus poikiani ja naisten kateus sinun tyttöjäsi kohtaan. Mene ja tiedä, en minä ainakaan.

        Minä olen aina naureskellut, että olisi kiva saada ne tytöt sivusta perheeseen kun ne pojat jo mulla onkin. Ei ole vielä törmätty. Tai ehkä sinä et pidä taas meikäläisestä tunnollisesta kotiäidistä, joka on kuskannut poikia ja niiden kavereita millon mihinkin.

        Minusta oli mukavaa, kun itsekin sai lähteä taas kiertämään sirkukset, huvipuistot, urheiluhallit, judo- ja painisalit ja pääsi erilaisiin jalkapallo- sekä muihin kotimatseihin mukaan.

        Olen siis kahden nuoren miehen äiti, siinä syy sinkkuuteeni, miehet pelästyvät kuullessaan minulla olevan poikia kotona, hah! ;-)))

        on kai noista pojista päänvaivaa,
        mut ei kai se mikään este oo!
        ei ainakaan kaikille.
        mut se voi olla et oot aina menos poikien
        kans, etkä anna ehdokkaille aikaa tutustua/ihastua suhun.
        suhteen alottaminen uudenihmisen kans tarttee
        aikaa, muuten toiselle tulee tunne ettet välitä siitä. itse en ainakaan jää odottamaan kauaksi aikaa että naisella olis aikaa mulle!
        koska naisiahan on maailma puolillaan=)
        eri asia on sitten kun ollaan tutustuttu ja ihastuttu toisiimme!!!


      • ehkäpä niin
        villi vielä kirjoitti:

        on kai noista pojista päänvaivaa,
        mut ei kai se mikään este oo!
        ei ainakaan kaikille.
        mut se voi olla et oot aina menos poikien
        kans, etkä anna ehdokkaille aikaa tutustua/ihastua suhun.
        suhteen alottaminen uudenihmisen kans tarttee
        aikaa, muuten toiselle tulee tunne ettet välitä siitä. itse en ainakaan jää odottamaan kauaksi aikaa että naisella olis aikaa mulle!
        koska naisiahan on maailma puolillaan=)
        eri asia on sitten kun ollaan tutustuttu ja ihastuttu toisiimme!!!

        No, onneksi aika kuluu ja lapset kasvaa ja minulle jää aikaa hoidella yhä enemmän tuota ihmissuhdepuoltanikin kuntoon. Pojat häipyy opiskelemaan ja jättävät äiskän höpisemään yksikseen.

        Mutta entä tuo ikä sitten? Tulee ikää ja ryppyjä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe