LYRICA

Laihduttaja...

Voiko Lyrica lihottaa, jos syö vähemmän kuin kuluttaa? Annos pieni, yht. 75 mg/vrk.

Mulla on kokemusta Lyricasta muutama vuosi sitten, jolloin ei ollut sivuvaikutusongelmia, mutta painonnousua en tarkkaillut tuolloin, koska läskit eivät haitanneet sihen aikaan... =) Krooniseen kipuun aloitan tämän lääkkeen taas - lohtusyöppöä lihottaa kivunhallinta ruuan avulla, joten tuskin mua taitaa Lyrica itsessään lihottaa?!

Olisi myös kiva kuulla hyviä kokemuksia ko. lääkkeestä! Negatiivista juttua kyllä on tarjolla...

7

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mua.,.,.,

      ainakin lihotti,keväällä sain lyrica reseptin,paino nousi hetkessä 6kiloo,oli jatkuva nälkä,lisää ruokahalua,niimpä lopetin tämän käytön,olin kans turvoksissa kun käytin tätä lääkettä...puhuin tästä lääkärille,ensin vähätteli,mutta loppujen lopuksi myönsi,että lääke lihottaa,ja mainitaanhan tossa lyrican tuoteselosteessa,ettö ruokahalu saattaa lisääntyä.

      • infoa

      • Laihduttaja...

        Jos ei syö ruokaa enempää kuin ennen Lyricaa?! Jäi vähän epäselväksi, et söitkö lisääntyneeseen nälkään vai oliko 6 kg turvotusta ilman ruuan määrän lisääntymistä?
        Joka lääkkeessähän on liuta mahdollisia haittavaikutuksia, mut ei niitä kaikille tule... Pakko olisi kipuun saada apua; ylipainoa mukavasti, jotan sen lisääntyminen ei tod. auta terveyden kohenemista... Siksi yritän kysellä vähän, et torpedoiko laihduttajaa ilman "omaa syytä" tää Lyrica! =)


      • Laihduttaja...

        Mutta lihottiko itse Lyrica vai se että ruokahalun lisäännyttyä söit enemmän? Jäi epäselväksi, et turvotusko toi 6 kg vai ruuan syöminen halun lisäännyttyä...

        Haittavaikutusluettelo on tosi synkkä, mutta eipä niitä kaikille tule. Voisi tulla vaikka ruokahaluttomuuttakin, mikä passais mulle! =)


      • niin,.,.,.-
        Laihduttaja... kirjoitti:

        Mutta lihottiko itse Lyrica vai se että ruokahalun lisäännyttyä söit enemmän? Jäi epäselväksi, et turvotusko toi 6 kg vai ruuan syöminen halun lisäännyttyä...

        Haittavaikutusluettelo on tosi synkkä, mutta eipä niitä kaikille tule. Voisi tulla vaikka ruokahaluttomuuttakin, mikä passais mulle! =)

        minulla tosiaan kasvoi ruokahalu,jatkuvaan piti syödä,tuntui että ei mikään riitä,yölläkin piti käydä syömässä,kun heräs....mutta eihän kaikille tule samoja haittavaikutuksia.


      • Marjatta1976
        niin,.,.,.- kirjoitti:

        minulla tosiaan kasvoi ruokahalu,jatkuvaan piti syödä,tuntui että ei mikään riitä,yölläkin piti käydä syömässä,kun heräs....mutta eihän kaikille tule samoja haittavaikutuksia.

        Enpä voisi niin sanoa että lihottaa.
        Toki jos sivuvaikutuksena tulee ruokahalun lisääntyminen ja todellakin syö.

        Olen syönyt lyricaa toukokuusta lähtien eikä paino ole sinä aikana lisääntynyt.

        Kun aloin tarkkailla sömistäni, ja enkä vastaa jokaiseen mielitekoon tai syömisen haluun on paino tippunut pari kiloa.
        Itsekuria vaatii, mutta kaippa jo tässä vaiheessa on tehtävä selväksi että oma terveys on semmoinen asia mistä pitää pitää huolta.

        Jos siis oikeasti ei ole nälkä, niin ei tarvi syödä. --> ei lihoa.


      • Sinde60
        Marjatta1976 kirjoitti:

        Enpä voisi niin sanoa että lihottaa.
        Toki jos sivuvaikutuksena tulee ruokahalun lisääntyminen ja todellakin syö.

        Olen syönyt lyricaa toukokuusta lähtien eikä paino ole sinä aikana lisääntynyt.

        Kun aloin tarkkailla sömistäni, ja enkä vastaa jokaiseen mielitekoon tai syömisen haluun on paino tippunut pari kiloa.
        Itsekuria vaatii, mutta kaippa jo tässä vaiheessa on tehtävä selväksi että oma terveys on semmoinen asia mistä pitää pitää huolta.

        Jos siis oikeasti ei ole nälkä, niin ei tarvi syödä. --> ei lihoa.

        Samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa. Lyrica lisää ruokahalua (olen huomannut), mutta paino pysyy samana tai tippuu, jos noudattaa ruokavaliota, tämä omana kokemuksena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe