Suomi 24 keskustelu

joka yllä pitää tätä keskustelu palstaa ja laimin ja lyö valvonta velvollisuuden, joutuu myös vastuuseen.
Maanantaina tulen myös selvittämään koko Suomussalmi 24 keskustelu palstan mielekkyyden ja onko sillä enää tulevaisuutta tässä muodossa, "Rantaneuvos"

63

11060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyläpoliisi

      vaan pistä vääryyksien tekijät vastuuseen, kyllä palstalla tarvitaan edelleeen meitä.

      • Yksi monista

        Ei täällä areenalla oikeasti keskustella, jos joku sanoo oman mielipiteensä niin joku vähä älyinen sotkee koko keskustelun. Kyllä saa tämän foorumin perusteella kuvan, ettei kainuulaiset ole Ryysyrannan Joosepin ajoista paljon kehittyneet. Itse haluaisin vaihtaa asioista oikeasti mielipiteitä koskee2 se kuntaa tai muita asioita.


      • Jatkuvaa rutinaa
        Yksi monista kirjoitti:

        Ei täällä areenalla oikeasti keskustella, jos joku sanoo oman mielipiteensä niin joku vähä älyinen sotkee koko keskustelun. Kyllä saa tämän foorumin perusteella kuvan, ettei kainuulaiset ole Ryysyrannan Joosepin ajoista paljon kehittyneet. Itse haluaisin vaihtaa asioista oikeasti mielipiteitä koskee2 se kuntaa tai muita asioita.

        Järki tarvitaan myös yhteenkuuluvais systeemiimme jotta voitaisiin puhaltaa samaan hiileen edes hyvässä.Joku kirjoitti pitkäaikaisesta Turun rienaamisesta vaikka uutisvuodosta,mutta sehän on ollut jo koko maan tapana nälviä aina turkua.Kuitenkin tänne muuttaneita on tullut jo niin paljon että varsinaisia Turussa syntyneitä on täällä enää vähemmistönä.Viittasin kerran pienessä kirjoituksessani tähän Uutisvuoto ilmiöön paikallisessa valtalehdessämme,jolloin jokin lehmänkieli katsoi asian vallan sivistymättömäksi puolustaa omaa syntymäkaupunkiaan.Tämä kirjoittaja oli jättänyt oman synnyin seutunsa ehkä omalle lantalammelleen ja tullut valistamaan sitä Turkuun.En tiedä sitten että onko ollut jo kauan politiikan suunta lapioida navetoista käsin tukipalkkioin sitä mitä kuluttajat eivät juuri pysty ostamaankaan kotimaan tuotteina,mutta ei epäilystä etteivät kaikenmaailman palkkiot kyllä virtaa tiloillenne leikkuupuimureineen taskuihinne.Pankaa sinne uutisvuotoon kaikki muutkin kepusta kuin tämä nais-puheenjohtaja ohjelmassa joka ainakin itse tuntee vitsinsä.Uutisiin meni fiksumpi mies huumorintajultaan ja käytöksiltään.


    • farth11

      eihän se oo sulle mielekäs kun kukaan ei enää muuta kun nauraa jutuillesi. Ite sinä olet pilannut maineesi.

      • kyläpoliisi

        sinä sen sanoit! Tee parannus, paska juttuinesi.


      • farth11
        kyläpoliisi kirjoitti:

        sinä sen sanoit! Tee parannus, paska juttuinesi.

        vaikuttaisi olevan entinen Suomussalmelainen.

        Etsi nimimerkin kaikki viestit. Voi olla jopa tuttu kaveri.


      • farth11
        kyläpoliisi kirjoitti:

        sinä sen sanoit! Tee parannus, paska juttuinesi.

        parannus oletko joku uskonlahkolainen kansankiihottaja, vai muuten vaan ulkona? joko olet löytänyt yhtään puolukkaa kotimarjoiksi? Osta thaimaalaisilta jos ei löydy.


      • Järki hoi äly älä...

        Ei kai jutut ole itkettäväksi tarkoitettukkaan.Ei korkean elintason maassa kukaan itke.Meillä on täällä aina ilo ylimmillään,kun käännätte vain päänne sinneppäin.


      • Anonyymi

        no mites on itsesi laita??????????????????????????????


    • sheriffit ovat
    • Onko Suomussalmi suomenkielen tuhoamisen keskus, ennemmin kuin nuo inhat rantaruotsalaisten juonet?

      Ikinä älä enää lähesty meitä noin hirvittävällä suomenkielellä: sydämemme lyö tulta itsenäisyyden, vapauden, kielen puolesta ja tunnemme suunnatonta myötähäpeää puolestasi.

      • Anonyymi

        Itsenäisyyden? EU:n liittovaltion??? Vapauden? Kaikkine direktiiveineen jotka käyvät ohi ja edelle kaikista eduskunnan säätämistä laista? Kielen? Kun kaikkien medioiden valtakieli on englanti ja suomea vain tekstityksenä? Kenen pitäisi hävetä? Ja mitä?


    • Katso peiliin

      mitä sitä kuapii.

      Palstan mielekkyyden tuhoaja on hyvin tiedossa.

      • menköön ihteesä

        senkin...


      • Mega-Sosiaalipummit

        Toivottavasti olet oikeassa,siitä sinäkin saat laajemman katsannon kuin pelkän sontalapion.


    • ruuvit kiinni..

      ne on ollu löysällä ,osa tippunutkin vuosikymmenien aekana,tuskimpa löytyy varaosa liikkeestä samanlaesie tilalle,kun joka ruuvissa on päässä erilaeset jengat.

    • minä ite

      Voi itku.Kyllä on huomattu,ettei tällä palstalla voi mistään älyllisestä keskustella.Onko tosiaan Kainuulaiset näin vähä-älyistä sakkia,kuin täällä kirjoittavista voi päätellä?Ennen kaikkea ihmetyttää miksi tällaisia törkeitä älyttömyyksiä päästetään yleensä nettiin?Tarkoitus kai olisi keskustella sivistyneesti asioista.H ÄVETTÄÄ lukeutua suomussalmelaiseksi.....

      • Pyh!!

        Hävettää ylipäätään näiden keskustelujen taso. Puhutaanpa vaikka aidanseipäistä, marjastuksesta tai sähkökatkoista niin ennemmin tai myöhemmin tulee joku "kotivalo" loistamaan mielestään älykkäillä alapää vitseillä. Ja tämä koskee koko kainuuta.


      • paskaa-jauhetaan

        Minä sulle sanon,etkös tajua huumoria.jos tuntuu siltä että et ymärrä pysy pois täältä,eikös täällä saa olla sanan vapaus.ajankuluksi jotkut kirjoittelee,vaikka paskaakin.


      • huumorimieskö
        paskaa-jauhetaan kirjoitti:

        Minä sulle sanon,etkös tajua huumoria.jos tuntuu siltä että et ymärrä pysy pois täältä,eikös täällä saa olla sanan vapaus.ajankuluksi jotkut kirjoittelee,vaikka paskaakin.

        Outo on huumorintaju paskan-jauhajallakin??


    • vaari vaan

      Suoli24-palstoille siilaantuu kirjoittelemaan paljon todella vähä-älyistä sakkia, miksi?
      No siksi, että normaalijärjellä varustetut ovat työelämässsä, eikä niillä ole aikaa "laimentaa" näitä kirjoitelmia määrällisesti..
      Suomussalmella tilanne on erityisen paha, kun täällä työttömänä olemisesta ruvettiin tekemään ammatti jo 70-luvulla. Nämä "ammattilaiset" kun sitten sikiävät keskenään, niin lopputolos näkyy, näilläkin palstoilla.

    • neuvostosalmi

      hyvä rantis! :D servas koko suoli24:sen

    • gogodin

      Silloin kun rantaneuvos osallistui keskusteluun, taso oli korkea.

    • K.E.Ränen

      Mistäs se Rantalentis nyt pillastui, kun ei ole vuosikausiin osallistunut koko keskusteluihin? Ihmettelinkin, että oletko jo kenties mennyt taivaan rannoille.

      • Barbaareja

        Toivottavasti Rantalentis saa selvennettyä tämänkin lauman jotta päästäisiin asiaan.


    • vainniinse

      Rantiksella on ollut pupu pöksyssä sen takia, kun ei ole itse kestänyt samansuuntaista arvostelua, mitä hän on esittänyt toisia kohtaan. Jos on kurat housussa ja joutuu asumaan pyykkituvassa, niin ei ole aikaa kirjoitella.

    • ei mitäänm tällaista

      jos johonkin hyväntekeväiseen mahtuu ,niin voisiko sosiaaliset piirit panna kuljetuspalvelujen korotusten rahat valtiolle ´maksettavaksi eikä kuljetusten käyttäjille joilla on viralliset paperit palvelujen käyttöoikeuksiin kuten koko palvelukin on lakisääteinen. ei kukaan palvelujen käyttäjä ole hakenut korotuksia matkoihinsa?rokotatte täysin väärästä päästä.

    • juttuputtu

      Keskustelun taso on kyllä aika matala. "Mistä saan naisen", "tuu nainen tänne" ym.
      Jos ei naista (miestä) saa, pitäköön mölyt mahassaan.

      Toisekseen. Höpöttäjiä on kaikilla palstoilla. Heilläkin on oikeus kirjoitella.
      Kirjoittajat pystyvät tuomaan asioita esille höpöttäjien ohi jos haluavat.

    • vohveliman

      Voihan vohveli!

    • korven-kuiskintaa

      Kuka täällä hermostuu, en ymmärrä. onhan oikeus täällä kirjoitella,jos jokin pänii päässä.,

      • järkevä.mies

        Komentoi sulle tottakait on sanan vapaus komentia tehdä jutella,minua pänii,,mutta ei sulle anteeksi.


    • vitunpälli

      Ja Suomessa on edelleen sananvapaus.

    • 14444

      Täysin asiattomia kaikki viestit ei järven häivää

      • kipparkalle

        Miksi te idiootit vielä nostelette näitä ikivanhoja viestejä uudelleen paskanjauhantaan?!


    • olen-kuulut

      Huomenta tänne palstalle.-Suomussalmen hautuumaalle on pääsyt sellainen pösilö työnjohtajaksi puhuvat jotkut.että suomussalmen kunasta on pantu pois,se ,ja kun hän menee aamuisin töihin,,siitäkin olen kuulut.Hän sanoo huomenta akat.saanut jopa siitä varotuksen.pyh hyvä.voipi olla korkee mies kun menee töihin,mutta ähäkutti,varoitus napsahtanut,onse malisaan.että semoista peli.

      • ällistynyt

        Taaskose Veikkonen herärsi, voi näitä surkeuden päiviä.


      • surkeus

        Voi sunkin surkeuden päiviä,säkin heräsit.nousit vain vituilemaan.


      • viduillaan
        surkeus kirjoitti:

        Voi sunkin surkeuden päiviä,säkin heräsit.nousit vain vituilemaan.

        Eikös se ole viduilemaan tai sitten ihan reilusti vittuilemaan.


    • Rankaneuvos

      Tämän vitjan ensimmäiseen viestiin viitaten: Maanantai meni jo! Aika kauan sitten...

    • osuikooikeaan

      Joku peittelee epämieluisaa kirjoittelua tekemällä turhia juttuja ja nostamalla vanhoja. Sivulta 2 tai 3 ei juttu jatku niin helposti kuin etusivulta.

    • nekromania

      Joku lukihäiriöinen on taas pahoittanut mielensä. Ei vain tyhmyyskissään tarkistanut, että tämä juttu aloitettu 2007.
      No, saa kai sitä itkeä vaikka, 2000 vuotta vanhoille jutuille.

      • Eipään

        ..ja mikäpä sen lustimpaa kuin että joku ottaa todesta ja vetäisee herneen nenäänsä..


    • kaikea-kuultuna

      Oikein mukaa päivää tänne palstoille.Eräs henkilö on kuulut,että seurakunan kirstun vartija, olisi saanut varoituksen jostakin,Onse mennyt mallileen,ilmapiiri.Lieneeköhän asiassa mitään perää.En ihmetteli yhtään,jos olisi käynyt näin.

    • pazkamyrsky

      Täällä saa nykyään täysin rauhassa herjata tai vihjata kaikenlaista. Mikään ei mene poistoon. Sana on vapaa! Nyt kilpaa meuhkaamaan!

      • liianhidasta

        Menee poistoon viiveellä.


      • eijaksa

        Taaskose Veikkonen heräsi haukkumaan seurakuntaa?On siitä tainnut jäädä pahat traumat.Puhuu muka toisten toisten kuulemia asiota.


      • raumaa

        Vastaan sulle.elä kehtaa vituilla,asiahan on ihan tosi,sinä et tiedä asioita olenkaan.Minäpäs tiedän...sinä aina puuttut toisten asioihin.kun et tiedä mitään.


    • ihmetelen

      Päivää tänne keskutelu paltalle.Mua päinii,se.kun kuulin sellaista asiaa.On siellä kiva olla selaisen työnjohtajan,kun näin kunnan työnjohtajan,Ja hän ollut kunass töissä.Nakatiin se idiootti pois sieltä,kun herraksi on mennyt heralle.eihän kukaan ole senkanssa pärjännyt.tää on varmaa vaktaa.En yhtään ihmettele,kun nakatiin pois kun leppäkeihäs.Sanovat että niin vitumainen mies kun olla ja osaa.että täläinen tapaus kerakseen.

      • voi-surkeus

        k
        Komentoin,tätä edelistä,niin seurakunnan hautausmaalle mennyt työnjohtajaksi,ja kunasta lentänyt pois kun,leppäkeihäs


      • onsevarmaa

        Elä Veikkonen kommentoi kuulopuheita vaan pelkästään tosiasioita.Toisekseen voisit mennä vaikka kansalaisopistoon opiskelemaan kirjoittamista,maahanmuuttajatkin kirjoittavat selvemmin.


      • Anonyymi
        onsevarmaa kirjoitti:

        Elä Veikkonen kommentoi kuulopuheita vaan pelkästään tosiasioita.Toisekseen voisit mennä vaikka kansalaisopistoon opiskelemaan kirjoittamista,maahanmuuttajatkin kirjoittavat selvemmin.

        ehkä olet ylikouluttautunut itse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Eikö se oo lepäkeihäs?

    • Anonyymi

      terve rantaneuvos tämä alusta yrittää estää kaikki kommenttini, jotka yhteiskuntaan kohdistuvat

      • Anonyymi

        Itke vaan jos helpottaa !


      • Anonyymi

        niin myös minun...on puolueellinen hpkanava


    • Anonyymi

      Lankapuhelinten aikaan ei ollut näitä sosiaalisen median lieveongelmia. NETTI ON MYRKKYÄ.

      • Anonyymi

        5G levittää covidia.


    • Anonyymi

      Kännykät kiinni ja lukekaa oekeaa lehteä.

      • Anonyymi

        Ei teällä lehtie oo luetunna vuosiin. Mitä vanohaja kaenuunsanomiee, mitä nyt ullakolta on löytynnä.
        Siellä uutissie, kuunnelkoahan: Kekkonen ite on käyny moskovassa tappaamassa paekallisie suurie johtajie kalalla ja kaekki on hyvin. Kekkonen sae kilosen verran paenaneen kalan, jota esittellöö naapurimaan rutseville, (kuvaki) joka hän, sae kanssa kauhean kalan, jossa olivatten valamiiksi lipukat jo kiinni. Sellaesie uutisie.


    • Anonyymi

      Trutsevi oli hyvä mies, meinas pallauttaa karjalan.

      • Anonyymi

        Oli se ukrainalinen (Stalin tapatti 50% :ukranialaista) väestoä kulakkeina . Kekkonen sanoi kengän hakkaaja Hrutseville, että karjalan palautus oisi ollut hyvä asia maittemme väliseen suhteeseen, niin, nikita sanoi: kyllä minä sammoa mieltä, mutta ne muut politpyroossa eivät hyvälsy asiaa.


    • Anonyymi

      Missä rantaneuvos nykyään on?

    • Anonyymi

      stalin oli gruusialainen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe