feikki koru/lävistys

hyori

En haluaisi oikeeta lävistystä koska pelkään että arpi näkyy ;

73

11743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastausta..

      joo yleensä ne on magneetilla. jossain netti kaupassa oli myytävänä nenään,huuleen kieleen ja korvaan.. joskus on ninjassakin ollu myytävänä näitä magneetti koruja :) vaikka kyllä niistä jostain huomaa et onko ne feikkei vai ei ja se on sit aika noloa jos sen huomaa :D

      • satumoi^

        saako mistään muualta feikki läväreit ku netist jos sieltäkää?? ku mä haluisin mut ku ei tiiä mist saa niit ja paljoko ne maksaa??... :D :D


      • JOUJOUMAAAN
        satumoi^ kirjoitti:

        saako mistään muualta feikki läväreit ku netist jos sieltäkää?? ku mä haluisin mut ku ei tiiä mist saa niit ja paljoko ne maksaa??... :D :D

        magneettikoruja ja feikkikoruja löytyy ainakin trendikorulta ja savannilta, entiiä onko cybershopissa feikkejä..luulen et ei. mut trendikorussa ainaki on semmone perus pallokoru magneetilla ja feikkirenkaita (:


      • sonskutietää
        satumoi^ kirjoitti:

        saako mistään muualta feikki läväreit ku netist jos sieltäkää?? ku mä haluisin mut ku ei tiiä mist saa niit ja paljoko ne maksaa??... :D :D

        niitä saa esim cypershopista ja muista koruliikkeistä. Maksaa noin 5€-15€


      • sonskutietää
        sonskutietää kirjoitti:

        niitä saa esim cypershopista ja muista koruliikkeistä. Maksaa noin 5€-15€

        ja sitten niitä voi tehdä myös itse, esim. rautalangasta pyörittää ja timanttia tai helmeä voi käyttää korvakoruna.


    • Diamanto

      Heippa!

      Ostin viime kesänä Kreikan reissultani ns. feikki-koruja. Ne tosiaan on voimakkaalla magneetilla varustettuja ja pysyy hyvin ainakin nenässä.. En tiedä, mistä niitä kannattaisi Suomessa kysyä..

      • satumoi^

        mä en löytänyt tuolt www.trendikoru.fi feikkikorui.... :D :D


      • anden
        satumoi^ kirjoitti:

        mä en löytänyt tuolt www.trendikoru.fi feikkikorui.... :D :D

        kyl löytyy aika alhaalla luettelossa. mä löysin :D


    • jos uskaltaa

      Kävin tänään Itiksessä, ja sieltä ostin yhdestä puodista 2 feikki nenäkorua. Niissä on todella pienet magneetit, ja sen saa helposti kiinni, jos vaan uskaltaa työntää nenään sisään sen pienen magneetin.
      Ei lähde todellakaan helposti irti.
      Valitettavasti en tiedä sen liikkeen nimeä, mutta sieltä löytyy ainakin.

      • Tinjjä]

        niin oisko sulla tietoa että oliko siellä myynnissä feikki koruja kieleen ku sellasen haluisin mutta en tiiä että mistä muualta ku verkko kaupoista sais niitä? mut kertokaa jos kellää on mitää tietoo?


      • japatapatuuuu
        Tinjjä] kirjoitti:

        niin oisko sulla tietoa että oliko siellä myynnissä feikki koruja kieleen ku sellasen haluisin mutta en tiiä että mistä muualta ku verkko kaupoista sais niitä? mut kertokaa jos kellää on mitää tietoo?

        www.trendikoru.fi

        Tuolta löytyy feikkejä kieleen.


      • jokuushgs

        oliko se kauppa ehkä nimeltään europehouse? oon itsekkin etsimässä feikkikorua,koska vanhempani eivät anna ottaa oikeata lävistystä,koska minulla tulehtuu korvatkin korviksista.. mistä löytyisi halvalla ja hyviä? =)


      • Savanni. com
        Tinjjä] kirjoitti:

        niin oisko sulla tietoa että oliko siellä myynnissä feikki koruja kieleen ku sellasen haluisin mutta en tiiä että mistä muualta ku verkko kaupoista sais niitä? mut kertokaa jos kellää on mitää tietoo?

        Savanni nimisestä verkkosivuilla
        Ois feikkei kieleen huuleen nenään
        Feikki renkaita klipsikiinityksellä
        Ja kaikkee muuta.


    • elephantmedley
      • MINÄÄÄ:

        kannattaa tilata feikkivenytykset crazy factoryltä! TODELLA edullisia ja sitä mitä pitääkin olla (: siellä ei sit oo magneettikoruja, mut feikkiläväreitä jonkinlaisia..


    • feikkihuulikoru

      mäki haluun alahuuleen siihen sivulle semmosen feikkikorun.
      saako niit muualt ku nettikaupoist

      • DamonSalvatoreLover

        Saa, mutta en tiedä mistä, mutta olen itsekin hankkimassa sellaisen, voin ilmoitttaa tänne foorumille että mistäpäin kuusankoskea sellaisen saa : )


    • askartelija:)

      mä askartelin tos yks päivä ite semmotteesta hopeesta kiiltopaperista nenään pikku napin. On tosi aidon näkönen sitä paitsi halpa. Oon myös tehny nenään renkaan rautalangasta. Molemmat on aidon näkösii, mut en oo viittiny viel pitää niitä koulussa.

      • ninskuwiiihiii

        miten sait sen pysymäännsiinä?? sen napin??


      • Askartelija taas
        ninskuwiiihiii kirjoitti:

        miten sait sen pysymäännsiinä?? sen napin??

        Liimalla tai sinitarralla.
        En kylläkään suosittele kouluun tai minnekkään semmoseen, koska se irtoaa ihan sairaan helposti ja se on sitte noloo! :D
        Mutta johonki naamiaisiin, jos aijot esittää jtn rokkistaraaa


    • feikki olen

      Täst osotteest oon löytäny ite parhaat feikkikorut ku oon joskus katellu, enää ei mua nii kiinnosta ne..
      Mut kato trendikoru.fi ja sit savanni.fi sielläki on.
      Ja ne on magneetil kiinni, jotkut magneetit on kuulemma niin tiukas et joillekki on jääny arvet niist. :D
      Ite oon tehny pari rengasta sellasesta rautalangasta ja joskus pidin korvas (= Itellä vaa korvikset, otan toiseen korvaa ainaki yhen viel ja toiseenki jos "uskallan". Kammoan sitä ampumista :----D

    • wetpokjje4

      että en oo kuullu että napakoruja ois feikkejä, onko kellään tietoo että jossain olis?

    • nuppineulaDAA

      Tässä on sulle paljon helpompi ja halvempi ohje miten saat tehtyy uskottavan näkösen korun.
      Ostat jostain ompeluliikkeestä, tai mistä nyt ikinä saakaan, nuppineulan. Sitten irrotat siitä nuppineulasta sen nupin vaikka saksilla.
      Sitten vaan liimaat korun siihen mihin sen haluut. Kannattaa käyttää pysyvää liimaa, ettei se irtoo, sillä sillon nolaat ittes, siitä oon varma.
      Itte en oo kokeillu, mutta bestis kerto miten se tehään. Sillä nimittäin on semmonen. Pysyny on hyvin.

    • jasmib

      Mistäpäin kouvolasta saat magneettilävistyksiä? Kertokaa jooko....

      • njoooo

        ähhähää busted "jasmib"


    • oo

      nimim. feikki olen , älä vaa ota AMPUMALLA korviksia herrajestas o:::

    • öh , nolot xdxd

      Vastaan nyt aika monen viestiin. Feikkikoruja on vaikka minkä näkösiä, löytyy napakoruu, korviin , nenään , huuleen , kieleen yms. Netistä saa tilattua kaikennäkösii feikkikoruja . Trendikorusta saa , mutta niissä on niin tehokas magneetti että niistä jää arvet , tai jos laitat sen kieleen niin etpähän pysty pariin päivään syömään. Ja muutenkin, noi feikkikorut mitkä on vois sanoa että aina magneettisia, niin ne on t-o-d-e-l-l-a noloja. Jos laitat sen huuleen niinkuin aika moni varmaan tekisi , niin se ei edes näytä aidolta sillä oikeasta näkyy hieman se tappi. Vinkkinä vaan , mutta nolaatte joka tapauksessa ittenne noilla feikkikoruilla. Ite ostin joskus läpällä koruliikkestä, kun makso vaan euron. Noloja ja saatanan paskoja.

      • 13+14

        onko noloa olla tekemättä reikää naamatauluunsa? ja olla myöhemmin katumatta ku jäi sellane hiano arpi siitä hetken mielijohteesta työntää neula ihoonsa? vastaus: ei tosiaankaan.


      • -//-
        13+14 kirjoitti:

        onko noloa olla tekemättä reikää naamatauluunsa? ja olla myöhemmin katumatta ku jäi sellane hiano arpi siitä hetken mielijohteesta työntää neula ihoonsa? vastaus: ei tosiaankaan.

        lisäystä - omaan kuitenkin nenäkorun. silti feikkikoruissa ei ole mitään "noloa".


      • microdermal
        13+14 kirjoitti:

        onko noloa olla tekemättä reikää naamatauluunsa? ja olla myöhemmin katumatta ku jäi sellane hiano arpi siitä hetken mielijohteesta työntää neula ihoonsa? vastaus: ei tosiaankaan.

        Se onkin noloa ja todella typerää jos hetken mielijohteesta lähtee lävistyksiä ottamaan. Niitä pitäisi aina suunnitella ja harkita tarkkaan. Ei niin että eilen vihasit ja tänään rakastat ja menet ottamaan, tai koska muillakin on niin sinunkin tulee saada. Ei missään tapauksessa niin.

        Ja feikkikorut ovat noloja. Jos ei ole ikää, uskallusta tai varaa aitoon, jätä ottamatta. Sama kuin liimailisi joitain purukumeista tulleita tarroja ihoonsa ja esittäisi että ne on aitoja tatuointeja. Tai että leveilisi kaupungilla Monopolyn leikkirahalla.. - Kaikki huomaa että se on pelkkää kulissia, ja teet vain itsesi naurunalaiseksi.

        Nimim. Yli kolmenkymmenen lävistyksen omistaja, jolle lävistykset ovat olleet jo useita vuosia intensiivinen harrastus ja elämäntapa, toivonmukaan tulevaisuudessa myös ammatti.


      • Assendi
        13+14 kirjoitti:

        onko noloa olla tekemättä reikää naamatauluunsa? ja olla myöhemmin katumatta ku jäi sellane hiano arpi siitä hetken mielijohteesta työntää neula ihoonsa? vastaus: ei tosiaankaan.

        yhdyn suhun, mitä järkee tehä naamaansa reikä et saa lävistyksen, itelläni oli pari vuotta sitten feikki ku olin about 13-v ja kaikille meni läpi et se on aito (myös serkulleni silloin 17-v jolla oli aita) on noi feikit kyl paljo turvallisempii ja fiksumpii


      • mist korulikkeest ostit ?


      • lolllleroine
        Assendi kirjoitti:

        yhdyn suhun, mitä järkee tehä naamaansa reikä et saa lävistyksen, itelläni oli pari vuotta sitten feikki ku olin about 13-v ja kaikille meni läpi et se on aito (myös serkulleni silloin 17-v jolla oli aita) on noi feikit kyl paljo turvallisempii ja fiksumpii

        ai, mitä järkee tehä naamaansa reikä et saa lävistyksen?

        lävistys tarkoittaa nimenomaan sitä, että iho _lävistetään_ neulalla ja laitetaan reiän läpi koru. siksi feikki lävistys on niin pelle keksintö. ja se että 17-v serkullasi oli aita eikä silti tajunnut että sun korus oli feikki, ei tee susta yhtään uskottavampaa, eikä mielipiteestäsi vähemmän naurettavaa.


    • Viveggi

      malmilla on famosa ainakin siellä !!

    • ööö..

      Tuohon vielä kun joku sanoo että ne on noloja niin jos vaan rakastaa läväreitä mut on ala-ikänen eikä äiti anna ottaa niin silloin feikki olis ehkä ainut ratkaisu jos ei jaksa odottaa -.-. Itse olen aatellut feikkiä ,mutta onko jollain kokemuksia magneetti korusta huuleen?? :)

    • saraww_xoxo

      Ajattelin vaan sanoa tosta "noloudesta" itse olen ammatiltani lähihoitaja ja rakastan sitä työtä ja laki kieltää itseasias suu auleella olevat lävistykst sekä monet työpaikat kokonaan näkyvät lävistykset poikkeuksena korvikset.. Itse kuitenkin rokkihenkinen olen ja mä löysin kyllä nimenomaa magneetti huulikoruja ja aijon niitä kokeilla! (: eikö niidn tarkoitusnimenomaa ole tuoda se pieni tehostus naamaan, ja mun mielestä SE on noloa jos oikeassa lävistyksessä se tappi näkyy.. :D
      Kannatan näitä ihan täysillä!
      www.savanni.fi tuolta muuten löytyy feikkikoruja jokalähtöön

    • Kiinnostunut..

      Mukava kuulla tuollainenkin mielipide vaihteeks kun kaikki vaa "dissaa" näitä feikkikoruja syystä että?D:
      Viitsitsitkö vähän kertoa kun olet magneettikorua käyttänyt miltä se vaikutti?? ;)

    • Nami6996
    • TheJuliabitch

      Mitä kokemusta teillä on noista tarra läväreistä?? :O

    • jessuliini123

      no niit magneetti korui saa ainaki äänekosken tammeliinista itse ainakin haluan sellaisen :DD

    • äöääöö

      mä oon kattonu feikkinapakoruja ja on löytynyt laittakaa googleen savanni.com löytyy!

    • Kunnon ketjut
      • Repesin todella

        Hahhhaaaa , repesinnnn! Huippuhauska kommentti!


    • Magneettigirl

      mikä on mangneetti ?
      Tarkoititko magneettia?

    • kaikille teineille

      en ole varma sopiiko nenäkoru minulle, ja parilla eurolla se selviää jos jostain löytyy feikki nenä koru :D Otan reijän jos se sopii mut nykyään se on niin helvetin main streem ottaa koko naama täyteen reikiä etten edes tiiä kehtaanko....

    • ..

      ei niil sillon oo lävistys huulen yläkulmas vaa niil on koru. lävistys tarkottaa sit reikää

    • whfp

      ooomgg

    • Tuuuuliii(;

      Mulla on tollanen mangeetti koru. Ihan ok mut vetää aika paljon sisään. Siisku on mangeetti mutta ihan ok ja jos kaun pitää niin jää sellanen jälki mutta lähtee hetken päästä pois. Muuten ihan hyvä. Ostin tuolloin: Trendikoru.fi:stä. Onn feikkien puolella ,koska aidot ei kiitos! (;

    • asghgfhgjhgfwert6k

      Ite ottaisin heti huulikorun (aidon) jos äiti antais! mut joudun tyytyy varmasti feikkiiiin..

    • poiuytyui

      siis millaset nuo feikki huulikorut on, jos tilaa savannista? onko tietoa? :)

      • 1997

        mangeettkorui


    • Feikitonparhait

      Savannista ei kannata ostaa :o mulla ei ainakaa pysyny, mut kannatan Terndikorujen feikkei :) ne pysyy, joskus jos pitkään pidät jää toki jälki mutta yönaikana lähtee pois! Ja sitte vielä tosta,että feikit on noloja... Joo no miettikää asiaa niin että jotkut eivät voi ottaa aitoja ja kuitenkin haluavat korun, niin ei oikeen montaa vaihtoehtoa jää. Kokemusta on koska itsellänikin on Keloidiarpikudoskasvain.... joten en voi ottaa minkäänsortin lävistystä tai tatuointia..

    • Moooooooi____

      pysyyks noi feikkinapalävärit hyvi ? ( esim kannattaako ostaa savannist sellane sudenkorento) vai painaako ne liikaa ?

      • 1997

        mä ostin ainaski savannist sellasen ankkuri feikki napakorun ja ei paina ollenkaa.. :)


    • jultsuuuu (:

      olisin kans kiinnostunu ostaan feikkilävärin ylähuuleen, mut netistä en saa ostaa :( jote olisko ketää joka tietäs kaupan mist voi ostaa feikkiläväreitä ? Siis täältä porin ja rauman seuduilta .. (; Itse en saa ottaa aitoa lävistystä. ja sitten vielä tosta että ne on noloja ? SE ON NOLOA JOS OTTAA AIDON HETKEN PÄÄHÄNPISTOSTA !!!! :D et fuck you !

    • ootvähätyhmälololol

      savanni ja trendikoru -.- vitu nolis kannattais hakee googlest feikkilävistys

    • 1254645€654767

      itselläni ainakin ollut 3 feikkivenytystä, kun en kehdannut oikeasti venyttää. Ostin ne kaikki gina tricosta , ja hyvin pysy. Eikä ollu kalliitkaa :D:D
      Kaikille meni iha täydestä eikä kukaa aavistanut mitää, kunnes sitte yhtenä päivänä unohdin laittaa sen korvaan ja siinä sitten selittelin että mihin venäri hävis :D:DDdd mutta muuten kyllä kannatan feikkiläväreitä, just varsinki venytyksiä. Jos venyttää joksi 16mm nii tuskin palautuu ennalleen. EIKÄ FEIKEIS OI KYL MITTÄÄ NOLOO , NOLOA ON SE KU RUMAT ARVET NAAMASA, TAI YLISUURET KORVAREIJÄT .... No mielipiteensä kaikilla.

      • lolleroooooo

        jos sun mielestä venytetyt korvareiät on noloja, miksi haluat teeskennellä että sinulla on sellaiset? ei feikissä olekaan mitään noloa, mutta tuollasessa asenteessa kyllä on.


    • jjulia

      heips.
      nosiis jos nyt yhdyn tähän, että lähihoitajalla sun muuta ei saa olla huulissa minkään näköistä korua ja itsekkin rock henkinen nainen niin onko silloin noloa pitää feikkiä?
      musta nyt vaan tuntuu, että siellä huutelee joitain teini-ikäisiä 15-16v, jotka pitävät feikki koruja noloina.
      mun mielestä kukin tehköön miten haluaa ja onhan se fiksua ettei laita rahaa koruun jota ehkä jopa jossain vaiheessa elämäänsä katuu.
      Ja te nuoret joiden äidit eivät anna ottaa lävitstystä ottakaa rauhassa feikkejä magneetti härpättejänne ettekä kuunnelko muita. :)
      kukin olkoon omanlainen, se nyt vaan sattuu olemaan mun väistämätön mielipide!=)

    • sixTEEN
    • meneeks?

      onko niistä magneetti läväreistä jtn haittaa meneekö hampaat jos laittaa huuleen?

    • hippi<3 XD

      Ei ne magneettikorut oo noloja... Oikeesti hei, jos vanhemmat ei vaan anna ottaa oikeeta ni mikä ongelma se muille on et käyttää feikkii? Siis mulla on ollu ja monel mun frendil ja kyllä ne ny pysyy ja nyttääki aika aidoilta:)

      Mut se on hirveen ja nolon näköstä jos jollain tyyliin 3. luokkalaisella näkee jonkun feikkilävärin, niinku oon nähny... Ei se nii pienel näyttäny yhtään hyvältä...

    • 1997

      esim: www.savanni.com tai www.crazy-factory.com

    • RainbowTrollPower

      Ei noissa feikeissä mitään noloa ole, jos nyt siihen asiaan kommailisin :D
      Itse aion hankkia tuossa jokin päivä feikki korun kieleen, jotta juuri tietäisin millaista sellaista suunnilleen olisi pitää ja miltä sellainen siellä suussa tuntuisi, ennen kun menen samantien sellaista hankkimaan ja mahdollisesti myös katumaan hankintaani.
      Eivätkä ole edes pahan hintaisia, mieluummin maksan feikistä ensin sen muutaman euron ja vasta sen jälkeen varmana menisin maksamaan enemmän kunnon lävistyksestä.

      • 13 vuotias

        Hei! Minulla oli joskus feikki läväri mutta yks päivä koulussa (olen siis 13)se putos se oli noloa! Menin sitten kolme päiväivää sen jälkeen hakemaan aidon madonna lävistyksen! On kyllä ihana! Mulla on siis napakoru,madonna ja septum


    • aooooooooooooo

      ite oon joskus parisen vuotta savanni.com tilannu magneetti huulikorun, mut se pysyy vitun huonosti.. Et voi puhuu tms ja se tippuu aika helposti. Ei siitä mikää hirveen näkyvä arpi jää normaalisti.

    • feikki3

      no niitä feikki koruja löytyy kun googletat mangeetti lävistykset niin eiköhän niitä löyvy oon jo itekkin suunitellu ostaa feikki lävistyksen:)

    • kadum

      crazy factorilta saa myös jotain feikkejä, itelläni on feikki venytys :)

      • lävistys gril

        Hei kaikki mun mielestä mulla on feikki
        Läväri jossain
        Mutta minua kiinnostaa feikki kieli
        Koru onko kokemuksia kertokaa
        Feikki kieli koruist
        Ja voiko magneetti korun
        Laittaa kieleen ja pysyykö
        Hyvin kiinni ;)


    • tässäpä jotain :)

      Crazy factorysta löytyy feikki venytyksiä, savanni.com:istä löytyy feikki renkaita, palloja, piikkejä (huulikorut,kilelikorut,rustokorut ym) jotka ovat tarroilla, magneetilla, imulla, tai ilman mitään noista kiinnitettäviä :)

      • korjaus..

        anteeksi kielikorut*


    • piercings

      täällä alle 5 eurolla ainakin kun viimex katoin nii faket ja huulilävärit yms. www.Grazyfactory.fi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe