Kuubalaiset miehet!!!!!!!

LisaNova

Tapasin ihanan miehen ollessani lomalla Kuubasa..
Ollaan pidetty yhteyttä nyt puol vuotta ja se vannoo rakastavansa mua....
Ois kiva kuulla kokemuksia kuubalaisita miehistä

57

14737

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naidessakin ja

      rytmiveressä, rommin lisäksi. Nauravat paljon, vetelehtijöitä. Naitatteja, pieni mulkkusia sinnittelijöitä, yhteisöasujia. Mitä vielä? Matalasti ruskettuneita. Noniinettä.

      • heippps

        ...hyviä rakastajia...vaikka ois oma nainen nii useita rakastajattaria. hyviä tanssimaan ja pitämään hauskaa.


      • CCCP aikojen
        heippps kirjoitti:

        ...hyviä rakastajia...vaikka ois oma nainen nii useita rakastajattaria. hyviä tanssimaan ja pitämään hauskaa.

        satoa....


    • El Habano Cubano

      nimittäin päästäkseen pois sieltä kommunistihelvetistä!

      Jos kehitysmaalaisten riistäminen oman nautintosi eteen houkuttaa, siitä vain! Saat kuubalaisen tekemään ihan mitä vain, meinaan oleskelulupansa eteen!

    • porkukkaa

      Miltä se kuubalainen "sikaari" maistui ? Jos hommat sen sikaarimiehen tänne Suomeen, pistä se heti tarjoilemaan "sikaariaan", ettet joudu elättämään ko. henkilöä. Kunnon "sikaarille" on kysyntää yksinäisten leskien taholla.

    • muisto vuodelta.....

      Hola!

      Mulla on ihana muisto kahdesta lomaviikosta Kuubassa, ja kuubalaisesta rakastajasta ;-) Parikymppisenä olin siellä ja pidettiin hauskaa, joka yö. Aivan mahtava rakastaja, iso 8-)..... Sain postikortin hollannin kautta häneltä jälkeen päin, oikeen ihana muisto siis :-)

      • javisst

        Toivottavasti olette huumassanne ymmärtäneet edes esittäytyä ruotsalaisiksi, ettette joka puolella maapalloa ole suomalaisnaisten mainetta tärväämässä!


      • MOA-KIKI
        javisst kirjoitti:

        Toivottavasti olette huumassanne ymmärtäneet edes esittäytyä ruotsalaisiksi, ettette joka puolella maapalloa ole suomalaisnaisten mainetta tärväämässä!

        Täällä Suomessakin niitä on ja täältä myös kokemus. Älkää uskoko niiden lipeäviä puheita, rakastavat niin kamalasti, mutta niin useita samaan aikaan. Omalle kohdalle sattui cubano joka samaan aikaan kävi hoitelemassa useita muita ladyjä, eikä edes helsinki ollut rajana, tämä vikkelä mies ennätti kehä 3 ulkopuolellekin. Mutta valheilla on lyhyet jäljet niin tälläkin, ikävä kyllä hän ennätti tartuttaa sukupuolitaudin. Joten olkaa varovaisia, älkääkä uskoko niiden höpöhöpö juttuja. Ei niin MAHTAVAA, että kannatta kokeilla.


    • mimuk

      Mahtavia tanssijoita, kohteliaita, ottavat todella naisen huomioon ja ah, niin ihana maitokahvin värinen iho... omasta reissusta jo toistakymmentä vuotta, mutta vieläkin lämmöllä muistelen. Eikä muuten kukaan ollut tulossa Suomeen, niin kuin joku kademielinen epäili tuossa aikaisemmin ;)

    • Kokemusta on

      Kuten jo varmaan edellisistä viesteistä osaat lukea, kuubalaisesta miehestä ei ole kuin rakastajaksi. Uskollisuudesta ei kannata edes puhua.
      Nimimerkillä kokemusta on.

      • invaasio Suomeen

        on alkanut jo vuosia sitten. Nämä turistirakkautena Suomeen tuotetut aviomiehet ja poikaystävät harvoin jäävät siihen ensimmäiseen liittoon. Suomalainen nainen, olipa minkä näköinen, ikäinen tai kokoinen tahansa toimii pääsylippuna Kuubasta ulos. Avioero ja muut naiset tulevat yleensä kuvioon nopeasti, myös miehen muutto toisiin Euroopan maihin maamiestensä luo on aika tavallista. Jos haluat tuoda elätiksi ja sängyn lämmittäjäksi mustan miehen toisesta kulttuurista, mikäs siinä. Mutta ota myös huomioon kulttuuri- ja ilmastoerot, suurin osa kuubalaisista ei kestä Suomen talvea ja pitkää pimeyttä, sosiaalisina ja katuihmisinä kärsivät siitä, etteivät ihmiset bailaa kaduilla ja ole avoimempia.


      • TÄH???
        invaasio Suomeen kirjoitti:

        on alkanut jo vuosia sitten. Nämä turistirakkautena Suomeen tuotetut aviomiehet ja poikaystävät harvoin jäävät siihen ensimmäiseen liittoon. Suomalainen nainen, olipa minkä näköinen, ikäinen tai kokoinen tahansa toimii pääsylippuna Kuubasta ulos. Avioero ja muut naiset tulevat yleensä kuvioon nopeasti, myös miehen muutto toisiin Euroopan maihin maamiestensä luo on aika tavallista. Jos haluat tuoda elätiksi ja sängyn lämmittäjäksi mustan miehen toisesta kulttuurista, mikäs siinä. Mutta ota myös huomioon kulttuuri- ja ilmastoerot, suurin osa kuubalaisista ei kestä Suomen talvea ja pitkää pimeyttä, sosiaalisina ja katuihmisinä kärsivät siitä, etteivät ihmiset bailaa kaduilla ja ole avoimempia.

        eihän tänne kukaan ole ketään ollut tuomassakaan. Miksi heti ajatellaan avioliittoa sun muuta, jos joku esim. kyselee onko kuubalaiset miehet ihania. (Ja voin sanoa, että on!). Kuka tänne Suomeen edes haluaa - varsinkaan mistään lämpimästä maasta??? Ja kukaan kuubalainen mies ei minullekaan esittänyt, että olisi mitenkään halukas tulemaan Suomeen. Kunhan vaan pidettiin hauskaa; nautittiin hyvästä musiikista, ihanista illoista jne.

        Jotenkin monet suomalaiset näyttää luulevan, että kaikki maailman ihmiset olisi tänne tulossa. Hei haloo, aatelkaa nyt vähän. Kuubalaiselle Suomen ilmasto on helvetistä!


      • löytyy
        TÄH??? kirjoitti:

        eihän tänne kukaan ole ketään ollut tuomassakaan. Miksi heti ajatellaan avioliittoa sun muuta, jos joku esim. kyselee onko kuubalaiset miehet ihania. (Ja voin sanoa, että on!). Kuka tänne Suomeen edes haluaa - varsinkaan mistään lämpimästä maasta??? Ja kukaan kuubalainen mies ei minullekaan esittänyt, että olisi mitenkään halukas tulemaan Suomeen. Kunhan vaan pidettiin hauskaa; nautittiin hyvästä musiikista, ihanista illoista jne.

        Jotenkin monet suomalaiset näyttää luulevan, että kaikki maailman ihmiset olisi tänne tulossa. Hei haloo, aatelkaa nyt vähän. Kuubalaiselle Suomen ilmasto on helvetistä!

        Jamaikalta. Olen käynyt molemmissa ja jamaikalaiset rastatukat oli mielestäni paremman näköisiä. Muista avuista ei ole tietoa. Rastamies ei tosin mielellään lähde Suomeen kun ei saa vapaasti pössytellä. Ovat kyllä enemmän tai vähemmän perseaukisia joten huvista saa varmaan maksaa, jos sitä haluaa. Sama juttu Kuubassa. Kuubassa ainakin naiset oli kovasti änkeämässä Eurooppaan, pari pettynyttä typsykkää jäi itkeskelemään hollantilaismiesten perään meidän hotellissa.


      • tietoa
        TÄH??? kirjoitti:

        eihän tänne kukaan ole ketään ollut tuomassakaan. Miksi heti ajatellaan avioliittoa sun muuta, jos joku esim. kyselee onko kuubalaiset miehet ihania. (Ja voin sanoa, että on!). Kuka tänne Suomeen edes haluaa - varsinkaan mistään lämpimästä maasta??? Ja kukaan kuubalainen mies ei minullekaan esittänyt, että olisi mitenkään halukas tulemaan Suomeen. Kunhan vaan pidettiin hauskaa; nautittiin hyvästä musiikista, ihanista illoista jne.

        Jotenkin monet suomalaiset näyttää luulevan, että kaikki maailman ihmiset olisi tänne tulossa. Hei haloo, aatelkaa nyt vähän. Kuubalaiselle Suomen ilmasto on helvetistä!

        sinulla Suomen kuubalaisista...valitettavasi suurimmalla osasta köyhiä kuubalaisia (siis köyhiä ovat lähes kaikki) on palava halu pois maasta. USAssa ja Euroopassa asuu satojatuhansia kuubalaisia, jotka ovat karanneet/poistuneet maasta tavalla tai toisella. Suurin osa elää kädestä suuhun varastamalla ja hanttihommilla (oletko koskaan kuullut USA:n kuubalaisyhteisöistä ja ongelmista?), Suomen kuubalaisista monet ovat tulleet juuri tälläisen turistirakkauden myötä maahan tai entisen Neuvostoliiton aikana opiskelijastatuksella.

        Tavallinen tarina on se, että Kuubassa käynyt turisti rakastuu/ihastuu paikalliseen ja alkaa lähettämään kaikenlaista apua rakkaalleen ja hänen perheelleen; rahaa, vaatteita, tavaroita...ja kohta sitten kutsuviisumin.

        En väitä että rakkaudessa olisi mitään pahaa mutta usein nämä tarinat päättyvät kohtalaisen nopeasti eroon. Cubano löytää toisen, rikkaamman tai muuttaa toiseen Euroopan maahan, jos mahdollista.

        Itse espanjaa puhuvana ja ymmärtävänä olen monet kerrat kuunnellut erityisesti kuubalaisten miesten ala-arvoista kielen käyttöä ja törkeää arvostelua suomalaisten naisten nenän edessä. Voipi olla että ravintolassa ja seurassa tyhmyys tiivistyy mutta nämä eksoottiset kukkopojat eivät suominaista näytä arvostavan sitten pätkääkään, lienekö syy suomitytössä sitten kun panojen vertailu näyttää olevan suosittu puheenaihe kuubalaispiireissä.


      • TÄH???
        tietoa kirjoitti:

        sinulla Suomen kuubalaisista...valitettavasi suurimmalla osasta köyhiä kuubalaisia (siis köyhiä ovat lähes kaikki) on palava halu pois maasta. USAssa ja Euroopassa asuu satojatuhansia kuubalaisia, jotka ovat karanneet/poistuneet maasta tavalla tai toisella. Suurin osa elää kädestä suuhun varastamalla ja hanttihommilla (oletko koskaan kuullut USA:n kuubalaisyhteisöistä ja ongelmista?), Suomen kuubalaisista monet ovat tulleet juuri tälläisen turistirakkauden myötä maahan tai entisen Neuvostoliiton aikana opiskelijastatuksella.

        Tavallinen tarina on se, että Kuubassa käynyt turisti rakastuu/ihastuu paikalliseen ja alkaa lähettämään kaikenlaista apua rakkaalleen ja hänen perheelleen; rahaa, vaatteita, tavaroita...ja kohta sitten kutsuviisumin.

        En väitä että rakkaudessa olisi mitään pahaa mutta usein nämä tarinat päättyvät kohtalaisen nopeasti eroon. Cubano löytää toisen, rikkaamman tai muuttaa toiseen Euroopan maahan, jos mahdollista.

        Itse espanjaa puhuvana ja ymmärtävänä olen monet kerrat kuunnellut erityisesti kuubalaisten miesten ala-arvoista kielen käyttöä ja törkeää arvostelua suomalaisten naisten nenän edessä. Voipi olla että ravintolassa ja seurassa tyhmyys tiivistyy mutta nämä eksoottiset kukkopojat eivät suominaista näytä arvostavan sitten pätkääkään, lienekö syy suomitytössä sitten kun panojen vertailu näyttää olevan suosittu puheenaihe kuubalaispiireissä.

        Jos tuo oli tarkoitettu minulle, niin voin kertoa, että olen ollut Kuubassa 3 kuukautta yhteen menoon, joten kyllä minäkin jotain tiedän. En viitsi ruveta asiasta väittelemään, mutta noinkin pitkään maassa oleilleena (ja muualla kuin jossain turisti-rysissä, kuten esim. Varadero) minullakin lienee jonkinlainen näkemys asioista.


      • Kuubassa
        TÄH??? kirjoitti:

        Jos tuo oli tarkoitettu minulle, niin voin kertoa, että olen ollut Kuubassa 3 kuukautta yhteen menoon, joten kyllä minäkin jotain tiedän. En viitsi ruveta asiasta väittelemään, mutta noinkin pitkään maassa oleilleena (ja muualla kuin jossain turisti-rysissä, kuten esim. Varadero) minullakin lienee jonkinlainen näkemys asioista.

        ja tiedät sitten kaiken. No johan, johan. Kerroppa meille muillekin sitten miten sen asian laita on. Informoi samalla viranomaisia ja tutkijoita, unohtamatta Kuuban suurlähetystöä Helsingissä.


      • TÄH!
        Kuubassa kirjoitti:

        ja tiedät sitten kaiken. No johan, johan. Kerroppa meille muillekin sitten miten sen asian laita on. Informoi samalla viranomaisia ja tutkijoita, unohtamatta Kuuban suurlähetystöä Helsingissä.

        Väitinkö tietäväni KAIKEN? En varmasti tiedä läheskään kaikkea Kuubasta, kuubalaisista miehistä tai minkään muunkaan maan asioista tai miehistä.

        MUTTA pointti oli se, että olen viettänyt Kuubassa 3 kuukautta ja työskennellyt paikallisten kanssa. Siis on se jotain verrattuna siihen, että en olisi koskaan käynytkään tai olisin käynyt viikon parin matkalla jossain turisti-rysässä.

        Ai niin, juttuhan alkoi siitä, että onko kuubalaiset miehet ihania ja edelleen olen sitä mieltä, että ovat. Komeita, kohteliaita ja notkealanteisia ;)


      • kokemuksia.....
        TÄH! kirjoitti:

        Väitinkö tietäväni KAIKEN? En varmasti tiedä läheskään kaikkea Kuubasta, kuubalaisista miehistä tai minkään muunkaan maan asioista tai miehistä.

        MUTTA pointti oli se, että olen viettänyt Kuubassa 3 kuukautta ja työskennellyt paikallisten kanssa. Siis on se jotain verrattuna siihen, että en olisi koskaan käynytkään tai olisin käynyt viikon parin matkalla jossain turisti-rysässä.

        Ai niin, juttuhan alkoi siitä, että onko kuubalaiset miehet ihania ja edelleen olen sitä mieltä, että ovat. Komeita, kohteliaita ja notkealanteisia ;)

        Halusit kuulla kokemuksia kuubalaisista miehistä:

        "Ollaan pidetty yhteyttä nyt puol vuotta ja se vannoo rakastavansa mua....
        Ois kiva kuulla kokemuksia kuubalaisita miehistä


      • TÄH!
        kokemuksia..... kirjoitti:

        Halusit kuulla kokemuksia kuubalaisista miehistä:

        "Ollaan pidetty yhteyttä nyt puol vuotta ja se vannoo rakastavansa mua....
        Ois kiva kuulla kokemuksia kuubalaisita miehistä

        >>"Ollaan pidetty yhteyttä nyt puol vuotta ja se vannoo rakastavansa mua....
        Ois kiva kuulla kokemuksia kuubalaisita miehistä


    • Reissumies

      Ex-ministeri Urpo joutui vampatuksi cubalibressä.
      Tanssija Ana tuli Suomeen pikku joukkueensa kanssa esiintymään. Eräässä merenrantakaupungin hotellissa hotelli järjesti meille reissumiehille ihan kivan saunaillan ja sen päälle iltapalan. Yllätysvieraana oli itse Urpo ja luennon aiheena " Kuinka saada kuubalainen vaimo ".Urpo puhui kokemuksen rintaäänellä ja lupasi vastata kysymyksiin. Yksi paikalla olija esitti kysymyksen. " Kyllä minä sen tiedän miten sellaisen saa, mutta sano minulle, miten siitä pääsee eroon ". Ei tullut vastausta.

      • rocklilith

        Ovatko kuubalaiset miehet ihania?
        -Riippuu ihan siitä miten 'ihanan' määrittelee. Omasta mielestäni jatkuva kukasta kukkaan juokseminen (kun niillä kaikilla jotka täällä suomessa ovat on vaimo-miten ovat muuten maahan päässeet, tai vähintään tyttöystävä, ja ne kaikki sitä kumminkin tekevät...vaikka mitä sanoisivat) ja valehtelu ei ole ihanaa. Ovat iloisia ja sellasella hälläväliä- asenteella liikkeellä, mutta minkälaisella muulla asenteella olisi sellainen rentous, letkeys ja "elämänilo"(lue välinpitämättömyys muuta kuin omaa macho egoaan kohtaan) mahdollista. Ei niillä ole huolta huomisesta kun ovat niiiiin haluttuja täällä, että aina löytyy se joku suomalainen nainen joka tarjoaa sen huomisen elannon ja asumuksen. Mikä on kaikista pelottavinta on se että joku aina uskoo niihin valheisiin- oli se sitten vaimo, tyttöystävä(t), tai ihan vain se seuraava tyttö. Eli neidot, olkaa varuillanne. Saatatte joutua ennalta-arvaamattomaan tilanteeseen kun kuubalainen kulta on kertonut olevansa sinkku ja sitten se -ups- vaimo joka sillä olikin rupeaa sinulle vihoittelemaan. On sen asia joka jonkinlaisessa parisuhteessa elää niin pitää huolta omista velvollisuuksistaan ja uskollisuudestaan. Mutta tietenkin, jos on kovin rakastunut ,voi olla vaikeaa hyväksyä, että oma kulta valehtelisi. Niin on helpompaa kaikesta syyttää muita. Oma pää ja oma sydän tyhmyydestä kärsii.


      • voi hellanduudelis
        rocklilith kirjoitti:

        Ovatko kuubalaiset miehet ihania?
        -Riippuu ihan siitä miten 'ihanan' määrittelee. Omasta mielestäni jatkuva kukasta kukkaan juokseminen (kun niillä kaikilla jotka täällä suomessa ovat on vaimo-miten ovat muuten maahan päässeet, tai vähintään tyttöystävä, ja ne kaikki sitä kumminkin tekevät...vaikka mitä sanoisivat) ja valehtelu ei ole ihanaa. Ovat iloisia ja sellasella hälläväliä- asenteella liikkeellä, mutta minkälaisella muulla asenteella olisi sellainen rentous, letkeys ja "elämänilo"(lue välinpitämättömyys muuta kuin omaa macho egoaan kohtaan) mahdollista. Ei niillä ole huolta huomisesta kun ovat niiiiin haluttuja täällä, että aina löytyy se joku suomalainen nainen joka tarjoaa sen huomisen elannon ja asumuksen. Mikä on kaikista pelottavinta on se että joku aina uskoo niihin valheisiin- oli se sitten vaimo, tyttöystävä(t), tai ihan vain se seuraava tyttö. Eli neidot, olkaa varuillanne. Saatatte joutua ennalta-arvaamattomaan tilanteeseen kun kuubalainen kulta on kertonut olevansa sinkku ja sitten se -ups- vaimo joka sillä olikin rupeaa sinulle vihoittelemaan. On sen asia joka jonkinlaisessa parisuhteessa elää niin pitää huolta omista velvollisuuksistaan ja uskollisuudestaan. Mutta tietenkin, jos on kovin rakastunut ,voi olla vaikeaa hyväksyä, että oma kulta valehtelisi. Niin on helpompaa kaikesta syyttää muita. Oma pää ja oma sydän tyhmyydestä kärsii.

        Kuubassa jokaisella miehellä on vaimo ja /tai viisi rakastajatarta.

        Perheessä voi olla valkoiset vanhemmat,mutta lapsia pikimustista vitivalkoisiin (olen ollut sellaisen perheen vieraana)

        Miten he Suomen touhuista voisivatkaan tajuta...


      • sisisi
        rocklilith kirjoitti:

        Ovatko kuubalaiset miehet ihania?
        -Riippuu ihan siitä miten 'ihanan' määrittelee. Omasta mielestäni jatkuva kukasta kukkaan juokseminen (kun niillä kaikilla jotka täällä suomessa ovat on vaimo-miten ovat muuten maahan päässeet, tai vähintään tyttöystävä, ja ne kaikki sitä kumminkin tekevät...vaikka mitä sanoisivat) ja valehtelu ei ole ihanaa. Ovat iloisia ja sellasella hälläväliä- asenteella liikkeellä, mutta minkälaisella muulla asenteella olisi sellainen rentous, letkeys ja "elämänilo"(lue välinpitämättömyys muuta kuin omaa macho egoaan kohtaan) mahdollista. Ei niillä ole huolta huomisesta kun ovat niiiiin haluttuja täällä, että aina löytyy se joku suomalainen nainen joka tarjoaa sen huomisen elannon ja asumuksen. Mikä on kaikista pelottavinta on se että joku aina uskoo niihin valheisiin- oli se sitten vaimo, tyttöystävä(t), tai ihan vain se seuraava tyttö. Eli neidot, olkaa varuillanne. Saatatte joutua ennalta-arvaamattomaan tilanteeseen kun kuubalainen kulta on kertonut olevansa sinkku ja sitten se -ups- vaimo joka sillä olikin rupeaa sinulle vihoittelemaan. On sen asia joka jonkinlaisessa parisuhteessa elää niin pitää huolta omista velvollisuuksistaan ja uskollisuudestaan. Mutta tietenkin, jos on kovin rakastunut ,voi olla vaikeaa hyväksyä, että oma kulta valehtelisi. Niin on helpompaa kaikesta syyttää muita. Oma pää ja oma sydän tyhmyydestä kärsii.

        mutta ei kauaa,nimittäin oli aika osuva kommentti.eipä niiilllä välttämättä ole edes vaimoja mutta todella monta panoa.kylllä se täällä näyttää onnistuvan,suomalaiset naiset on niin helppoja.Vähän tasoa naiset.Olen nähnyt ikävän läheltä sitä menoa.


      • lissu--

        En muista nähneeni rumempaa naista kuin Urpon Ana koskaan.Miksikö toi rumimman?


      • Kysyn vaan
        lissu-- kirjoitti:

        En muista nähneeni rumempaa naista kuin Urpon Ana koskaan.Miksikö toi rumimman?

        Tarvitseeko vanha mies mitään levotonta kaunotarta.


      • huonotuuri
        lissu-- kirjoitti:

        En muista nähneeni rumempaa naista kuin Urpon Ana koskaan.Miksikö toi rumimman?

        Ana on minustakin ihan hirveän ruma nainen - suorastaan pelottava. Tässä hiljaittain sen kuva oli Hymyssä, ja todella pelottavan näköinen mimmi. Tosin Analla on nyt raskas aika kun Urpo kuoli, ja tulevaisuus on vaakalaudalla. Uskoisin kuitenkin ettei KUKAAN suomalainen mies ota Anaa hänen rumutensa takia..tai sitten pitää olla sokea.


    • kuuba---

      Jokaisella avioliitto takana (naisen mukan tullet Suomeen), kaverina ihan jee. Kovasti ovat pillun perään ja kaikki kelpaa, siis ihan kaikki ja tarjokkaita on kyllä ollut. Vaikeata olla uskollinen. Sen verran on ollut tarjolla, että pääsin näkemään, että iso on varustus. Luulen ettei sillä Kuubassa tosiaan niin hääviä ole elää, milellään tänne tulevat.

      • -

        on jos haluaa kuubalaisen tänne tuoda, tai ruveta semmosen kanssa suhteeseen, että tajuaa vähän ettei meininki sitten ole sellaista mitä voi yleensä seurustelusuhteelta tai avioliitolta odottaa. Miehen uskollisuudesta tai rehellisyydestä on ihan turha haaveilla, sitä on käytännössä turha odottaa. Mutta jos tuo ei haittaa niin...mikäs siinä.


      • Hola amigos/amigas
        - kirjoitti:

        on jos haluaa kuubalaisen tänne tuoda, tai ruveta semmosen kanssa suhteeseen, että tajuaa vähän ettei meininki sitten ole sellaista mitä voi yleensä seurustelusuhteelta tai avioliitolta odottaa. Miehen uskollisuudesta tai rehellisyydestä on ihan turha haaveilla, sitä on käytännössä turha odottaa. Mutta jos tuo ei haittaa niin...mikäs siinä.

        on kaikkien maanmiestensä mielestä hieman omituinen ja häntä pitää varoa...


      • Agta
        Hola amigos/amigas kirjoitti:

        on kaikkien maanmiestensä mielestä hieman omituinen ja häntä pitää varoa...

        provo selvästi mutta hyvä keskustelu.vastauksia kertyny ku kuubanmiehelle kakaroita joillekkin jopa eritttäin monien kanssa.


      • Piritta39
        Agta kirjoitti:

        provo selvästi mutta hyvä keskustelu.vastauksia kertyny ku kuubanmiehelle kakaroita joillekkin jopa eritttäin monien kanssa.

        Varoitan kuubalaisista. Lirkuttelu ja kuumat tunteet ovat alussa ylitse vuotavaisia, mutta kun asiat eivät mene miehen tahdon mukaan, paljastuu hillitsemätöntä raivoa, aggressioita ja väkivaltaista käytöstä. Sitä selitetään "kuubalaisuudella".
        Kokemuksesta totean, että vaikka kuubalaisella miehellä olisi pitkäkin historia Suomessa, ei hän koskaan pohjoismaalaistu. Hän ovat yliherkän tunne-elämänsä vankeja, josta tasaisuus on kaukana!!!


      • HATTARA30
        Piritta39 kirjoitti:

        Varoitan kuubalaisista. Lirkuttelu ja kuumat tunteet ovat alussa ylitse vuotavaisia, mutta kun asiat eivät mene miehen tahdon mukaan, paljastuu hillitsemätöntä raivoa, aggressioita ja väkivaltaista käytöstä. Sitä selitetään "kuubalaisuudella".
        Kokemuksesta totean, että vaikka kuubalaisella miehellä olisi pitkäkin historia Suomessa, ei hän koskaan pohjoismaalaistu. Hän ovat yliherkän tunne-elämänsä vankeja, josta tasaisuus on kaukana!!!

        Oma kokemukseni kuubalaisesta miehestä, aluksi tosi ystävällisiä ja auttavaisia. Seksiä sai niin paljon kun jaksoi antaa. Mutta jos ei tottele tätä dominoivaa machoa, niin alkaa nyrkki heilua. Seurailee jos lähtee kavereiden kanssa ulos, tämä kaikki kokemuksesta puhuen. Lopuksi ei meinaa päästä millään eroon tälläisestä takijaisesta. Ja ikävä kyllä tällä miehelle oli paljon suomalaisia naisia joita kävi panemassa, varsinkin vanhempia ... taisivat antaa rahaa... voi perkele mikä kokemus, kiertäkää kaukaa, heille naiset ovat kaikkea muuta kuin ihmisiä joita arvostavat.


      • mutta mutta
        HATTARA30 kirjoitti:

        Oma kokemukseni kuubalaisesta miehestä, aluksi tosi ystävällisiä ja auttavaisia. Seksiä sai niin paljon kun jaksoi antaa. Mutta jos ei tottele tätä dominoivaa machoa, niin alkaa nyrkki heilua. Seurailee jos lähtee kavereiden kanssa ulos, tämä kaikki kokemuksesta puhuen. Lopuksi ei meinaa päästä millään eroon tälläisestä takijaisesta. Ja ikävä kyllä tällä miehelle oli paljon suomalaisia naisia joita kävi panemassa, varsinkin vanhempia ... taisivat antaa rahaa... voi perkele mikä kokemus, kiertäkää kaukaa, heille naiset ovat kaikkea muuta kuin ihmisiä joita arvostavat.

        i"kävä kyllä tällä miehelle oli paljon suomalaisia naisia joita kävi panemassa, varsinkin vanhempia"

        Kenellä ulkomaalaisella miehellä ei olisi tässä surkuhupaisessa "maailman parhaaassa maassa."


    • -

      Huonoja kokemuksia löytyy täältäkin. Todella uskoton ja epärehellinen, vaikka syntyjään puoliksi suomalainen olikin.

    • xox123

      Joo, varoituksen sananen...monet kuubalaisista miehistä voisi katsoa länsimaisen psykologian käsityksen mukaan persoonallisuushäiriöisiksi: tsekatkaa narsismi ja psykopatia. Molempiin liitttyy pakonomainen jatkuva valehtelu, holtiton seksuaalinen käytös, parisuhdeväkivalta, ihmisten sikamainen hyväksikäyttö ja kaikenlaisen omantunnon ja katumuksen puute. Kaikilla niillä on vaimo, jolta lypsetään asumus, rahaa, ruoka ja vaatteet. Sitten käydään ympäri kyliä panemassa ja on tyttöystävää joka lähtöön.Koomisinta on että jotkut niistä vaimoista kuvittelee että oma mies on 'erilainen', on vaan taitava valehtelemaan tai nainen ei yksinkertaisesti halua nähdä todellisuutta. Ei kannata lähteä tähän ralliin mukaan.

      • Aika reippaan

        mielenkiintoista elämäähän tuo on.

        Valitettavasti suomipoika on kasvatettu tasa-arvon ja naisen kunnioittamiseen...


      • Jotain hyvääkin
        Aika reippaan kirjoitti:

        mielenkiintoista elämäähän tuo on.

        Valitettavasti suomipoika on kasvatettu tasa-arvon ja naisen kunnioittamiseen...

        "Valitettavasti suomipoika on kasvatettu tasa-arvon ja naisen kunnioittamiseen..."

        Ai niinkö? Ei sitä kyllä aina huomaa. Naisen kunnioittamistako raiskaaminen on? Hmm, mielenkiintoinen näkemys. Tottahan toki kuubalaisetkin varmasti niin tekevät, voi olla että enemmän, mutta en silti ylistäisi suomalaispoikia naisen kunnioittamisesta.
        Maassa maan tavalla: jos ei ole varaa juuri mihinkään, kai sitä yrittää jotenkin mammonaa saada. Ei se reilua ole, että käytetään hyväuskoisia suomiblondeja hyväkseen, että päästään pois Kuubasta, mutta kuvitelkaa itsenne vastaavaan tilanteeseen. Sinnekö jäisitte kitumaan, jos tarjoutuisi mahdollisuus päästä pois? Epäilen.
        Ja voi hyvinkin olla, että kaikki kuubalaiset miehet eivät yritä vain hyötyä suomiblondeista, vaan heilläkin - uskokaa tai älkää - saattaa jopa olla syviäkin tunteita. Tuskin kaupanpäälliseksi mammona ketään heistä haittaa, jos käy hyvä "tuuri" ja löytääkin elämänsä rakkauden esim. Suomesta.
        Omalla kokemuksellani voin sanoa, että kuubalaiset miehet ovat ystävällisiä, elämäniloisia ja hienotunteisia ihmisiä. Tosin en ole "syvemmin" perehtynyt keheenkään, jos ymmärrätte vihjaukseni.


      • Hahahahahahhohohoho!
        Jotain hyvääkin kirjoitti:

        "Valitettavasti suomipoika on kasvatettu tasa-arvon ja naisen kunnioittamiseen..."

        Ai niinkö? Ei sitä kyllä aina huomaa. Naisen kunnioittamistako raiskaaminen on? Hmm, mielenkiintoinen näkemys. Tottahan toki kuubalaisetkin varmasti niin tekevät, voi olla että enemmän, mutta en silti ylistäisi suomalaispoikia naisen kunnioittamisesta.
        Maassa maan tavalla: jos ei ole varaa juuri mihinkään, kai sitä yrittää jotenkin mammonaa saada. Ei se reilua ole, että käytetään hyväuskoisia suomiblondeja hyväkseen, että päästään pois Kuubasta, mutta kuvitelkaa itsenne vastaavaan tilanteeseen. Sinnekö jäisitte kitumaan, jos tarjoutuisi mahdollisuus päästä pois? Epäilen.
        Ja voi hyvinkin olla, että kaikki kuubalaiset miehet eivät yritä vain hyötyä suomiblondeista, vaan heilläkin - uskokaa tai älkää - saattaa jopa olla syviäkin tunteita. Tuskin kaupanpäälliseksi mammona ketään heistä haittaa, jos käy hyvä "tuuri" ja löytääkin elämänsä rakkauden esim. Suomesta.
        Omalla kokemuksellani voin sanoa, että kuubalaiset miehet ovat ystävällisiä, elämäniloisia ja hienotunteisia ihmisiä. Tosin en ole "syvemmin" perehtynyt keheenkään, jos ymmärrätte vihjaukseni.

        Kyllähän uskollinen kuubalainen mies on taruolento.

        Ja jos sellaine löytyy, niin ainakin kuubalaiset pitävät häntä hieman...un pocito...maricon:)


      • Jotain hyvääkin
        Hahahahahahhohohoho! kirjoitti:

        Kyllähän uskollinen kuubalainen mies on taruolento.

        Ja jos sellaine löytyy, niin ainakin kuubalaiset pitävät häntä hieman...un pocito...maricon:)

        Kaiketi tunnet paljonkin kuubalaisia miehiä?

        Ei suomalaisetkaan miehet mitään hyvyyden perikuvia ole. Tiedän montakin tapausta jotka pettäneet tyttöystävää/vaimoa.


      • Ok, niin niin
        Jotain hyvääkin kirjoitti:

        Kaiketi tunnet paljonkin kuubalaisia miehiä?

        Ei suomalaisetkaan miehet mitään hyvyyden perikuvia ole. Tiedän montakin tapausta jotka pettäneet tyttöystävää/vaimoa.

        Sehän tekeekin kuubalaisita miehistä uskollisia, että suomalaisissakin on pettureita:)

        Voi pyhä Jeesus, miten tyhmää...


      • Jotain hyvääkin
        Ok, niin niin kirjoitti:

        Sehän tekeekin kuubalaisita miehistä uskollisia, että suomalaisissakin on pettureita:)

        Voi pyhä Jeesus, miten tyhmää...

        Ei tee, mutta sanoin, ettet turhaa mustamaalaisi kuubalaisia.. Hekin on ihmisiä siinä missä muutkin.


      • Joo joo
        Jotain hyvääkin kirjoitti:

        Ei tee, mutta sanoin, ettet turhaa mustamaalaisi kuubalaisia.. Hekin on ihmisiä siinä missä muutkin.

        Kuubassa eka kerran jo 90-luvulla käyneenä tiedän kyllä.

        Uskollinen kuubalainen mies on taruolento.

        Mutta ota ihmeessä itse selvää ellet minuan usko:)


      • Jotain hyvääkin
        Joo joo kirjoitti:

        Kuubassa eka kerran jo 90-luvulla käyneenä tiedän kyllä.

        Uskollinen kuubalainen mies on taruolento.

        Mutta ota ihmeessä itse selvää ellet minuan usko:)

        Niin otan :)
        Ehkä osa onkin uskottomia, tai vaikka ois suurinkin osa, mutta ei KAIKKI. Ei pidä yleistää muutaman jälkeen. Vai kaikkiko kokeilit??


    • Onnellinen vaimo

      itseasiassa mielenkiintoisia kommentteja. Kun kaikki teitää että Kuubalainen mies on naisen perään, niin miksi ei. Myöskin minä naisena ole Kuubalaisen miehen puolisona miesten perään :). Tuskin olen ensimmäinen ja viimeinen
      Suomalainen nainen joka pettää miestää. Miksi tehdä näin suuri numero???
      Toisalta Lapissa on yleinen sanonta, että poromiehellä tulee koira ennen vaimoa. No, missäköhän tarkoituksessa. Tuskin tämäkään on ihan vain tuulesta temmattua... ;). Mutta te kaikki tulkaa iloisiksi ja olkaa onnellisia aivan siitä mitä valitsette. Elämä on vain valinto ja niistä ottaa sen mikä tuntuu itsestään parhaimmalta.

    • hyväme2

      Suomalaiset naiset pilasivat Kuuban lentopallojoukkueen mahdollisuudet Riossa :D

      • eeeeeeeeeed

        Pikkutytöt pilasivat....hyvä juoni ja tytöille ei siitä ole mitään haittaa kun muutenkin jakavat sitä tavaraansa vapaasti.


      • RioDeJaneiro

        Tämähän oli kahden kulttuurin ero - josta maksoi koko Kuuban Olympialaisten johto sekä itse urheilijat !

        Moni jälkeenpäin kommentoi - ettei oliis koskaan halunnut tulla edes Suomeen pelaamaan !


    • Cubahra

      Kuubalaisen naikkosen kanssa pariin otteeseen naimisissa olleena olleena voin vain todeta että me suomalaiset (minä) olemme tyhmiä , turha syyllistää Kuubalaisia miehiä , naiset aivan samanlaisia , minä pöljä hukkasin elämästäni yli kahdeksan vuotta yhden vaimoksi myydyn vanhan maksullisen epäluotettavan kriminaalin kanssa , ehkä osin pisulirun joukkoon oli lorahtanut aavistus siemennnestettä tekovaiheessa , mutta kävin aika "kovan" Cuba oppimäärän tämän vanhan maksullisen kanssa ,,,,,,,,,joka tosin selvisi vasta suhteen jatkuttua jo pitkään (taas maalaista kusetettiin) suhteeseen sopi kaikenmoisten perusasioiden opettamista , uskon valamista , tukemista , perseelle potkimista ,,,,,,,,,,vääriltä ihmisiltä poskeenottoja , työpaikalta kavaltamista ,,,lopulta tuttavaperheen isännän kelkkaan hyppääminen ,,,ja vaimonsa junan alle hyppääminen ,,,,,,mulle jäi kyllä nätti ja suht luotettava Koira ,,,,,Hienoa ,,,,,,lisäksi tää vanha huora teki viellä yhden perättömän ilmiannon minusta ,,,,mutta eihän sitä tietysti tutkittu,,,,mitä tulee kun risteyttää Cubalaisen maksullisen ja mustekkalan ,,,,,,,,en tiedä , mutta kerää tupakkaa pirun nopeasti .

    • miesespoosta1

      Mitenhän kommentoisi....olin etelä amerikkalisen kanssa naimisissa (nainen)..
      heidän päämääränsä on aivan sama kun venäläisillä,pois maasta , eli tässä tapauksessa sinullakin on se,että mies pääsisi sinun varjolla suomeen asumaan, toki avioliitto nopeesti ja kun saa lopullisen oleskeluluvan maahan,,,tulee näkemisiin aika... eli jättää sinut.....tähän malliin teki eräs tuttavani,etelä amerikkalainen mies,meni naimisiin suomalaisen kanssa ja kun sai lopullisen oleskelun, avioero....
      eli itse suosittelen karttamaan todella ko. rakastumis tapauksia, en ole rasisti,enkä vihaa muiden maiden miehiä,enkä naisia,mutta tulevaisuutta ajatellen,suosittelen hylkämään koko ajatuksen

      mies 55v.

      • Peruvian

        Mun yks frendi liikkuu paljon stadin lattaribileissä ja jos hänen sanoihinsa on uskomista, niin yksikään niissä piireissä pyörivä kuubalainen ei oo sinkku, mut aina on eri naikkonen kainalossa. Tyhmä suomivaimo odottaa kiltisti kotona. On kuulemma hyviä rakastajia nää veijarit, mut juttujen perusteella suosittelisin kaikkia vaimoja käymään säännöllisesti sukupuolitautitesteissä (kuukausittain). Ilman kumia pannaan mennen tulen ilman huolen häivää. Itse oon erikoistunu perulaisiin.. voi voi 😁


    • Lauttasaaresta

      Naurattaa koko homma. Itse paneskelen yhden ruoholahdessa asuvan kuubalaisen kokin kanssa koko ajan. Tiedän että kotona vaimo ja pieni lapsi mutta ei haittaa. Ihmettelen vain kuinka tyhmä vaimo on kun ei tajua asiaa. Ollaan oltu panokavereita jo vuosia. En itse halua mitään syvempää suhdetta pettävän kuubalaisen kanssa mutta seksi on ok

      • HabanaFrio

        Siellähän minakin tapaan käydä !

        Tapasin hänet jo vuosia sitten ja siitä saakka olen käynyt !


    • kokemustaon4trtr

      Itsekin panin kerran lomalla kuubalaista miestä karvaiseen pilluun - enkä vaan kerran. olen aivotohtori ja tienaan todella paljon rahaa joten oli hauskaa imeä kuubalaista kikkeliä

      • Donttrust

        Kuubalaiset... älä luota miehiin äläkä naisiin. Kaikki Suomeen tulleet ovat täällä paremman elämän perässä. Mennään niin paljon kuin mahdollista. Naiset maksaa juhlimisen ja kaiken muunkin makean elämän, jonka perään nämä kaikki kyllä ovat. Tykätään pukeutua hyvin, syödä ravintoloissa ja matkustaa... Ja petetään satavarmasti. Hyväksikäyttäjiä kaikki täällä olevat keitä itse tunnen!


    • VivaDeCartro

      Kuubassa ei juuri muuta ole kuin aurinko - mutta silläkään ei kaikki elä !

      Jos Suomesta on varaa matkustaa Kuubaan - niin varmaasti - siellä ei ole kellään rahaa matkustaa Suomeen !

      Castro pani koko maan polvilleen ja siten lähes kaikki ovat valmiita muuttamaan minne tahansa !

    • heartinhavana

      Kuubassa juuri käyneenä niin allekirjoitan että kyllä, siellä oli aivan ihania miehiä! Eikä yksikään pyytänyt rahaa tai ollut tulossa Suomeen. Monta päivää reissun jälkeen hymyilytti vielä hyvät kokemukset ja vuoden päästä uudestaan Havanaan ;)

    • Anonyymi

      Kaikki kuubalaiset miehet pettää ja monet on todella väkivaltaisia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe