Lihavat Naiset Baarissa

Asennetta peliin

Niinhän siinä kävi kuten monelle käy talon rakentamis vaiheessa pääkaupungissa että vähän nuoremmalla tyttöystävällä oli meno haluja vielä enemmän kuin perheen perustamishaluja ja kun ei muutamaan vuoteen ole tullut yöelämässä oltua muuta kuin asiakkaiden kanssa / juhlien yhteydessä niin järkytys on kyllä nykyään aikamoinen jos baariin lähtee sinkkuna OIKEASTI metsästämään jotain.

Vielä 5 vuotta sitten baarit oli täynnä kauniita hoikkia tyylikkäitä sinkku naisia, nuoremmat oli vain kauniita ja vanhemmat oli menestyneitä ja kauniita mutta nyt... baarit on näköjään täynnä unisex tyyliin pukeutuneita lihavia naisia, vaikka olisivat vasta sisäänpääsy iässä 24v.

Syy miksi sinkkuja on nykyään niin paljon on juuri tuossa, ei siinä mitään kansakunnan psykologia eikä tutkimuksia tarvita, jos ette usko niin pistäkää sinne baariin kokeeksi joku mimmi Pariisista tai Milanosta tai Tukholmasta ja se poistuu baarista 100 käyntikorttia ja 10 illalliskutsua mukanaan.

No jotain muuta täytyy keksiä sillä hesan baarit saa nyt jäädä vähäksi aikaa, ehkä keväällä on parempi aika käydä baareissa :)

11

1611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelpaa kotiin

      Aivan. Ja voit olla varma, että ylipainoisella on todella mukava käydä Hesan baareissa, jossa tuosta ylipainosta myös supistaan ja annetaan muutama herja ihan ääneenkin.

      Eipä kuva Hesasta tai hesalaisista muuttunut ainakaan yhtään sen paremmaksi kuin mitä oli ollutkaan.

      Jotenkin vaan itse kehä 3 ulkopuolella asuneena olen tottunut siihen, että ihmiset osaavat edes käyttäytyä, eivätkä halua tehdä pahaa mieltä toiselle tarkoituksella. Hesalaisilla on sitten ilmeisemmin omat tapansa. Itse olen oppinut se, että ihminen joka ilkeilee toisen ulkomuodosta ei ole tyytyväinen omaansa....?

      Huvittavaa sinänsä, että hesalaiset pitävät itseään yleisesti jollakin tavalla sivistyneempinä -tiedä sitten mistä se sivistys löytyy. Toisen ihmisen kunnioitus ansaitaan vaan sillä mikä on ihannepaino, kengän koko, tyyli ja varallisuus. Anteeksi yleistys, mutta niitä tekevät kai lihavatkin, vaikka eivät läskeiltään kai tunne mitään tai kykene edes ajatteluun.

      • jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

        Ikävää jos sinun muodoistasi supistu.

        "Eipä kuva Hesasta tai hesalaisista muuttunut ainakaan yhtään sen paremmaksi kuin mitä oli ollutkaan. "

        Kävit siis ensimmäistä kertaa Hesassa. Minllä perusteella aikaisempi kuvasi näistä hesalaisista oli syntynyt?

        "otenkin vaan itse kehä 3 ulkopuolella asuneena olen tottunut siihen, että ihmiset osaavat edes käyttäytyä, eivätkä halua tehdä pahaa mieltä toiselle tarkoituksella."

        Ja hesalaiset eivät osaa? Ja hesalaiset haluavat tehdä pahaa toisille tarkoituksella?

        "Huvittavaa sinänsä, että hesalaiset pitävät itseään yleisesti jollakin tavalla sivistyneempinä -tiedä sitten mistä se sivistys löytyy."

        Mitä vittua!

        Lopeta ruikutus ja lähe lenkille niin saat happea aivoihisi!


      • luen, ymmärränkö?
        jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj kirjoitti:

        Ikävää jos sinun muodoistasi supistu.

        "Eipä kuva Hesasta tai hesalaisista muuttunut ainakaan yhtään sen paremmaksi kuin mitä oli ollutkaan. "

        Kävit siis ensimmäistä kertaa Hesassa. Minllä perusteella aikaisempi kuvasi näistä hesalaisista oli syntynyt?

        "otenkin vaan itse kehä 3 ulkopuolella asuneena olen tottunut siihen, että ihmiset osaavat edes käyttäytyä, eivätkä halua tehdä pahaa mieltä toiselle tarkoituksella."

        Ja hesalaiset eivät osaa? Ja hesalaiset haluavat tehdä pahaa toisille tarkoituksella?

        "Huvittavaa sinänsä, että hesalaiset pitävät itseään yleisesti jollakin tavalla sivistyneempinä -tiedä sitten mistä se sivistys löytyy."

        Mitä vittua!

        Lopeta ruikutus ja lähe lenkille niin saat happea aivoihisi!

        Kehä kolmosen ulkopuolella asuneena ei tarkoita sitä että on ensimmäistä kertaa stadissa. Tai en itse ainakaan niin ymmärrä....olisiko lausemuotoon sisällytetty ketä oikonut paremmin lukijan sisälukutaitoa?

        Kaksi vuotta helsinkiläisiä sisäänajaneena tuli taas tuossakin todistus siitä, mitä kansakunnasta tien toiselta puolen ajatellaan: "ne on vaan käymässä täällä". Vaikka suurin osa stadin "ihmeistä" ihanista Innoista on juuri kaurapeltojen takaa lähtöisin. Ironista, eikö?


      • lihava

        olenko ylipainoinen?olen .145kg 168cm.4 isoa lasta synnyttänyt.tällä hetkellä eronnut suhteessa väkivaltaisen miehen kanssa. enkö parempaan pysty?....kaikesta huolimatta aina baarista löytyy seuraa. miksi?siksi että nykyään isot naiset on in.vai mitäpä meinaat sinä toinen iso nainen?minä olen muuten maalta


      • kelpaa kotona
        lihava kirjoitti:

        olenko ylipainoinen?olen .145kg 168cm.4 isoa lasta synnyttänyt.tällä hetkellä eronnut suhteessa väkivaltaisen miehen kanssa. enkö parempaan pysty?....kaikesta huolimatta aina baarista löytyy seuraa. miksi?siksi että nykyään isot naiset on in.vai mitäpä meinaat sinä toinen iso nainen?minä olen muuten maalta

        Täytyy myöntää. Meillä on menekkiä. Vaikka tuskin hyväksyntää kannattaa Hesan pintapaikoista lähteä hakemaan. Huomaa kyllä muutoksen miesten kiinnostuksen kohteissa. En tiedä johtuuko tämä juuri siitä, että sairaalloiseksi itsensä laihduttaneita on jo kaikki seurat tulvillaan.

        Itse huomasin tuon murroksen oikeastaan heti kun pääsin teinivuosistani eroon ja jatkoin naisena elämää. Okei kyllähän niitä osoittelevia sormia ja sättiviä suitakin on kävellyt vastaan ihan itkuiksi asti, mutta selvästi kiinnostusta löytyy. Huvittavinta ja jotenkin epärealistista että itselläni on enemmän vientiä kuin esim. hoikemmilla ystävilläni. No ehkä läski ei sitten ihmisessä ole se ainoa erottuva asia.

        Onneksi enään ei tarvitse ns. istua tiskillä kun oma kulta on kotona lohduttamassa jos ulkomaailma välillä murjookin. Täytyy vaan todeta, että muutto Hesaan näkyi heti ihmisten suhtautumisessa julkisilla paikoilla. Tätä ongelmaa ei ollut asuessani muualla. Kertaakaan en koti- tai opiskelukaupungissani ole kohdannut suoraa pilkkaa, mitä olen täällä saannut kuulla jo toistamiseen.

        Mutta kyllä se tästä. Puoli vuotta takana ja vuosi edessä Helsingin katuja tamppaillen, sitten muutto kotikonnuille.


    • hemmo hemmonen

      Missähän oot käynyt, itse en ole meinaan moista muutosta huomannut. Ettei olis vaan aika kullannut muistot. ;)

      Ja sinä sieltä kehäkölmosen pa(r/h)emmalta puolelta, ihanko yhden baarireissun perusteella yleistit kaikki Helsingin asukkaat ilkeiksi, sivistymättömiksi ja käytöstavattomiksi? Kerran kehäkölmosen ulkopuolella käyneenä voin sanoa että sieltäkin oli sivistys kaukana. :D

    • No voi hitsi jos kehitys näyttää tuolta. Mut kai se on sitä tasa-arvoa; suomalaiset miehethän ovat ylipainoisempia kuin suomalaiset naiset. Kohta me mennään teistä ohi, jee! :D Sinun mielestäsi siis sinkkuja on paljon, koska naisissakin on ylipainoisia? Jännä teoria.

      Kokeileppa huviksesi Suomi24:n treffipalstaa ja kerro meille kokemuksesi! x) Voin vaan arvata millaista kommenttia tulee..

      • Asennetta peliin

        Kokeile itse ja tule vasta sitten sanomaan, olen ollut lukuisia kertoja ulkomaisten asiakkaiden kanssa helsingin yöelämässä ja jos mukana on ollut naisia niin ei niillä kellään ole ollut ikinä mitään ongelmia saada seuraa ja kutsuja milloin lappiin, milloin saimaalle, milloin saaristoon :)

        Käyppä katsomassa Euroopan muissa pääkaupungeissa clubeilla naisia ja tule sitten sanomaan. Toi on fakta eikä mikään teoria.

        Ja miksi ihmeessä sitä sun ylipainoa pitää kaikkien täällä jotenkin jumaloida, ei siinä ole mitään hyvää miltään kannalta, ei yhteiskunnan, ei terveyden, ei työtehon, ei harrastusten kannalta.

        Nettideiteistä en sano mitään kun ei ole kokemuksia sillä tapaan mielummin livenä ja sitä paitsi baarissa ei ole enää kauheaa savuakaan ja lasillinen tai pari silloin tällöin on ihan terveellistä, se ei edes lihota ;)


      • Asennetta peliin kirjoitti:

        Kokeile itse ja tule vasta sitten sanomaan, olen ollut lukuisia kertoja ulkomaisten asiakkaiden kanssa helsingin yöelämässä ja jos mukana on ollut naisia niin ei niillä kellään ole ollut ikinä mitään ongelmia saada seuraa ja kutsuja milloin lappiin, milloin saimaalle, milloin saaristoon :)

        Käyppä katsomassa Euroopan muissa pääkaupungeissa clubeilla naisia ja tule sitten sanomaan. Toi on fakta eikä mikään teoria.

        Ja miksi ihmeessä sitä sun ylipainoa pitää kaikkien täällä jotenkin jumaloida, ei siinä ole mitään hyvää miltään kannalta, ei yhteiskunnan, ei terveyden, ei työtehon, ei harrastusten kannalta.

        Nettideiteistä en sano mitään kun ei ole kokemuksia sillä tapaan mielummin livenä ja sitä paitsi baarissa ei ole enää kauheaa savuakaan ja lasillinen tai pari silloin tällöin on ihan terveellistä, se ei edes lihota ;)

        Olen testannut nettitreffejä ja ihan hyvät kokemukset siitä jäi. :)

        En minä ylipainoa jumaloi, totesin vain että miehet ovat Suomessa ylipainosempia kuin naiset. Ei siitä tarvitse suuttua, se nyt vain sattuu olemaan totuus. Miesten ylipaino on ihan yhtä paha asia kuin naisten ylipaino ja miehistä kannattaa olla enemmän huolissaan, he kun tästä ongelmasta enemmän Suomessa kärsivät.

        Höh, kyllä suomalaisetkin naiset saavat seuraa ja kutsuja baarissa. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Toisinaan jopa häiriöksi asti.


    • tuo lihavien itsetunto

      Lihavien naisten itsetunto vähän ihmetyttää. Mistä he saavat itsetuntonsa? Kuinka he kehtaavat mennä tanssilattialle persettään pyörittelemään? Tai no eihän siinä pelkkä peppu heilu, vaan koko kroppa läskeineen päivineen...

      • just joo...

        Siinähän sitä sitten saa liikuntaa, vai kuinka? Kirjoitat ihan kuin itsetunto olisi huono asia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe