moto guzzi nevada

Olen pienikokoinen naisihminen ja ostamassani itselleni isompaa moottoripyörää. Moto Guzzi 750 Nevada näyttäisi aika kivalta. Onko kellään kokemuksia ko. pyörästä hvyiä ja huonoja. Mitenkä luulisitte sen sopivan pienelle ihmiselle. Kiitos vastauksista.
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta

Pyörä on helppo käsitellä ja hyvät ajo-ominaisuudet, eli sopii erinomaisesti pienikokoiselle.
Kannattaa käydä koeajamassa GUZZI-myyjällä, tuntuuko ajoasento hyvältä.
Keveytensä ansiosta ollut monen pienikokoisen ajokkina.
Huollot helppoja, mutta tehtävä. Saatavissa täydellinen matkavarustus.

Huonoja asioita en tiedä, tankkilaukku ehkä vaikea käyttää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Nevadassa on muistaakseni moottorin öljytila aikas pieni joten öljyt kannattaa vaihtaa muutaman tuhannen välein. Muuten varmaan ihan mukava ja tyylikäs custompyörä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Egon kirjoitti:
Nevadassa on muistaakseni moottorin öljytila aikas pieni joten öljyt kannattaa vaihtaa muutaman tuhannen välein. Muuten varmaan ihan mukava ja tyylikäs custompyörä.
Saattaa hämätä öljytilan pienuus kun moottorissa on omat öljyt ja vaihteistossa omat. Öljynvaihtoväli ei kai ole sen lyhyempi kuin muissakaan pyörissä.
Nevadan ajoasento on customeista poiketen normaali. eli ei ole jalat edella ajettava, mika mielestäni on parempi asia käsiteltävyyden kannalta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
GuzZilla kirjoitti:
Saattaa hämätä öljytilan pienuus kun moottorissa on omat öljyt ja vaihteistossa omat. Öljynvaihtoväli ei kai ole sen lyhyempi kuin muissakaan pyörissä.
Nevadan ajoasento on customeista poiketen normaali. eli ei ole jalat edella ajettava, mika mielestäni on parempi asia käsiteltävyyden kannalta.
Aivan hyvä pyörä. Öljytilavuus koneessa 2L. Laatikkoon 1L ja perään 2desiä molykote lisäaine.
Vaihtoväliä noin 5-6 tuhatta kilsaa. Ja niin helppo huoltoinen että parempaa saa etsiä. Ja maahantuoja on euroopan parhaimmistoa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
suosittelen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kauden nevadalla ajaneena voin suositella. Helppo käsitellä joka tilanteessa ja sopii lyhelle kuskille hienosti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei vaan!Mulla olis vuosimallia 2001 nevada vähän ajettu hyvin pidetty myynnissä,jos kiinnostaa.Olen ollut todella tyytyväinen Nevadaan ja sopii kyl meille naisihmisille todella hyvin,jos tykkää customista.Viestisi on ollut netissä jo jonkun aikaa,mutta ajattelin silti vastata.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Oletko jo myynyt Nevadan? Innostuin kovin menneenä viikonloppuna Pieksämäellä pyörästä vaikka eihän minun pitänyt itse ryhtyä ajamaan... Ja koska pyörän pitää olla Guzzi niin juuri Nevada tuntuisi parhaalta vaihtoehdolta. Tosin en ole varma onko hankinta vielä tällä kaudella todennäköinen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

moto guzzi nevada

Olen pienikokoinen naisihminen ja ostamassani itselleni isompaa moottoripyörää. Moto Guzzi 750 Nevada näyttäisi aika kivalta. Onko kellään kokemuksia ko. pyörästä hvyiä ja huonoja. Mitenkä luulisitte sen sopivan pienelle ihmiselle. Kiitos vastauksista.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta