020202.fi - Paras numeropalvelu!

020202 -fani

Mielestäni paras numeropalvelu on ehdottomasti 020202.fi. Kun sinne rekisteröityy, hakeminen on ilmaista. Mutta mikä parasta, omiin numerotietoihinsa voi lisätä sähköpostiosoitteen, msn-messenger-osoitteen yms. sekä oman valokuvan! Mä laitoin heti oman kuvan! :D

http://www.020202.fi

15

50051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ymmärrä

      Onko tosiaan niin, että yksityishenkilöiden numeroita voi hakea 020202.fi palvelusta ilmaiseksi? En löytänyt tuollaisesta mitään mainintaan tuolta nettisivulta. Eniron hakua olen käyttänyt tähän saakka ja siihen olen ollut tyytyväinen. Mutta voishan tuota toistakin kokeilla....

      • 020202 -fani

        Ilmaista se on, pitää vain kerran lähettää tekstiviesti henkilöhaun aktivoimiseksi, se taisi maksaa 25 senttiä.
        Mielestäni 020202:n sivut ovat paljon selkeämmät kuin Eniron!


      • Nobody
        020202 -fani kirjoitti:

        Ilmaista se on, pitää vain kerran lähettää tekstiviesti henkilöhaun aktivoimiseksi, se taisi maksaa 25 senttiä.
        Mielestäni 020202:n sivut ovat paljon selkeämmät kuin Eniron!

        Paljonko sulle maksettiin tuosta mainoksesta?


    • mai-tai

      Minä olen vuosia käyttänyt Eniron palvelua ja olen siihen ollut tosi tyytyväinen,
      karttapalvelut ovat tosi kätevät reissun päällä.

    • Orsonm

      Tämä 020202 on ihan sairaan kallis. Hinta ilmoitetaan 10 sekunnin eikä minuutin hintana. Minuutt fonectaan maksaa ainakin 4 euroa, kun saa numeron tekstarina tai yhdistetään..

      Jos haluat muutamasta soitostasi pulittaa muutaman kympin, niin siinähän vaan soittelet nollakakkoseen!

      • tietävä.

        yhdistäminen ja viesti maksaa 50 senttiä!!!!!! tiedän koska olen ollut töissä siellä. idiootti!!


    • Linsi

      Numeropalvelupuhelu
      11.09.2011 02:49:48 020202 00:00:46 0 3.205 Eur 3.942 Eur

      Yhdyn Orsonm:n mielipiteeeeeseen..

      • hgdthjd

        yht 22.52 min 020202:seen 66,06eur
        Soitin sinne ja kerroin että olivat lähettäneet numeron tekstiviestillä, mutta ei nimeä. Meni palaute puhelusta n.5min myös maksua, eikä pystyneet siihen vaikuttaan!

        ottivat palaute puhelussa samalla puhelin numeroni puhelimessa tavailemalla, joten aikaani meni siihen turhaakin!

        ei enää koskaan 020202:seen


    • Fiksuin täällä

      020202 = Fonecta
      eniro.fi= Fonecta Ihan samaa mestaa ovat.

      Yhdistäminen kuuluu palvelun hintaan, eli ei maksa sulle mitään ylimäärästä. Ihan sama soitatko ite vaiko et.

      Eikös oo parempi, että palvelun hinta on kymmenen sekunnin välein, koska jos soitat 1 min 8 sek pitkän puhelin sinulle tulee lasku 1 min 10sek. Minuuttitaksanen hinnoittelu veloittaisi sinulta sen 2 min hinnan. Urpot.

      Itepähä soittelette sinne, kukaan teitä ei oo pakottanut, tästä lähin voitte hakea itse omat tietonne jos niikseen tulee. Ei kai se turhaan oo 3 vuotta peräkkäin Suomen Paras puhelinpalvelu.

      Lakatkaa nillittämästä isot ihmiset.

    • -anonymous-

      Firman omat poijaat taas kirjoittelee kilpaa

      • derp

        siltä vaikuttaisi


    • ravenis1

      Minut yhdistettiin takaisin fonectaan kun numeroon ei vastattu johon pyysin yhdistämään ja ottivat siitä samantien tuon 4 euroa. Eli parin sekunnin puhelusta tuli n.8 euroa laskua! Käsittämättömän kallis. Älkää soittako sinne ellette halua maksaa maltaita.

    • B holm

      yksi viesti 020202 . sain vastauksen vies tinä se maksoi € 20,37 . kesti 10 sekuntia. laskun mukaan. ettäsillä tavalla.

    • Pentti johannes

      Morjens sano komiat toisilleen

    • irina

      358861567607

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1535
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      790
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      741
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe