Titan Fist saliin on hyökätty

rhansilaE

potku.net foorumin rOhmun viesti:

Kyllä pitää paikkansa että Hammer ja minä oltiin apteekissa tampereella.

Salillemme hyökkäsi 25-40 miestä sunnuntai iltana ja Hammer puolusti viimeiseen asti salia, minua, avovaimoa ja eläimiä. Itse jouduin shokkiin kun verta oli joka paikassa. Minua pideltiin kiinni pitkään ja kun pääsin viimeinkin irti niin menin shokkiin kun näin veren ja Hammerin maassa.. Minulle sanottiin että mulle ei tehdä mitään(syytä ei tiedetä) Henkilöt käyttivät aseena myös alumiinista Baseball mailaa ja ilmäkiväärien periä.
Tappelu kesti viitisen minuuttia, päälle kävijöistä muutamia lähti paikalta melkein heti. Porukka lähti viimein pois paikalta kun eivät saaneet tehtyä enempää tuhoa.

En oo koskaan nähny mitään näin hirveää, enkä koskaan miten näin iso joukko isoja miehiä ei saanut pahempaa aikaan. Henki saattaa Hammerilta lähteä vammoista. Hammeri lähti sairaalasta eilen ja on ollut salillaan sen jälkeen. Pää turvonnut jo pahasti ja turpoaa lisää, lääkärin mukaan jää sellaiseksi. Eikä palaudu turvotuksesta. Plastiikkakirurgilla saa pään entiselleen. Tärykalvo puhkesi ja selässä mailan kuva, hampaita poikki ja kallo halki 10cm matkalta.
Ensimmäisenä hammer kysyi ambulanssissa että olenko minä, avovaimo ja eläimet kunnossa?

Syyllisten nimiä on jo selvillä
Asian hoitaa tästä eteenpäin lakimiehemme.


Tässä on oma näkemykseni tästä tilanteesta. Tämä valaisee hieman asiaa.

88

43095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ''''''''

      Jos pitää paikkansa niin ei pysty ymmärtämään. Antakaa poikien olla rauhassa.

      • höpömies

        Täyttä sontaa koko juttu. Titan fistaajat ovat kuitenkin uhoilleet jollekin tyypille ja saaneet sitten turpaan. Jos tuollainen hirveä joukkohyökkäys on tapahtunut niin miksi siitä ei ole missään lehdessä ja ainoastaan Hammar ja r0hmu ovat tietoisia siitä? Valetta ja/tai liioittelua koko juttu.


      • se menikään...
        höpömies kirjoitti:

        Täyttä sontaa koko juttu. Titan fistaajat ovat kuitenkin uhoilleet jollekin tyypille ja saaneet sitten turpaan. Jos tuollainen hirveä joukkohyökkäys on tapahtunut niin miksi siitä ei ole missään lehdessä ja ainoastaan Hammar ja r0hmu ovat tietoisia siitä? Valetta ja/tai liioittelua koko juttu.

        Asiahan on niin, että TF:n pääjehut hakkasivat erään 70v papparaisen, ja tämän takia heidän "salille" on hyökätty...

        Ja todellakin 25-40... eli siis jotain 5 ihmistä on se todellinen määrä... Eli siis syystäkin ovat ottaneet selkäänsä! Ja ei ollu hirveästi vissiin Titan Fististä, itsepuolustuslajista, apua tällä kertaa? Hammeri kuulema saanu saman tien päin näköä, kun ovesta tultiin läpi.

        Ja ihan tiedoksi vaan r0hmulle, että kannattaa vaihtaa maisemaa todennäköisesti... Veikkaan että jossain vaiheessa hänenkin kohtalo on samantapainen? Kuitenkin paikkakunnalla teitä vastaan on suhteellisen iso joukko. Koko kylä hölisee asiasta!

        En itse tykkää kantaa kaunaa kenellekkään jne, mutta nämä pojat on kyllä saaneet tällä kylällä sen verran paljon harmia aikaan, että eiköhän kannattaisi vaihtaa kummankin maisemaa, ihan kaikkien kannalta?


      • Tiedä mitä uskoa
        se menikään... kirjoitti:

        Asiahan on niin, että TF:n pääjehut hakkasivat erään 70v papparaisen, ja tämän takia heidän "salille" on hyökätty...

        Ja todellakin 25-40... eli siis jotain 5 ihmistä on se todellinen määrä... Eli siis syystäkin ovat ottaneet selkäänsä! Ja ei ollu hirveästi vissiin Titan Fististä, itsepuolustuslajista, apua tällä kertaa? Hammeri kuulema saanu saman tien päin näköä, kun ovesta tultiin läpi.

        Ja ihan tiedoksi vaan r0hmulle, että kannattaa vaihtaa maisemaa todennäköisesti... Veikkaan että jossain vaiheessa hänenkin kohtalo on samantapainen? Kuitenkin paikkakunnalla teitä vastaan on suhteellisen iso joukko. Koko kylä hölisee asiasta!

        En itse tykkää kantaa kaunaa kenellekkään jne, mutta nämä pojat on kyllä saaneet tällä kylällä sen verran paljon harmia aikaan, että eiköhän kannattaisi vaihtaa kummankin maisemaa, ihan kaikkien kannalta?

        Millaista harmia (muuten kuin tämä väitetty hakkaaminen)?

        Voitko kertoa tarkemmin mitä tuossa väitetyssä papparaisen hakkaamisessa on tapahtunut?

        Ja tarkempaa tietoa tuosta salirynnäköstä?


      • Ilmiö leviää
        Tiedä mitä uskoa kirjoitti:

        Millaista harmia (muuten kuin tämä väitetty hakkaaminen)?

        Voitko kertoa tarkemmin mitä tuossa väitetyssä papparaisen hakkaamisessa on tapahtunut?

        Ja tarkempaa tietoa tuosta salirynnäköstä?

        Jotain juttua on kaupungit/kymeenlaakso/anjalankoski -palstalla. Vaan entäs muualla netissä titaaneista?


      • usko mitä usko, mä tiedän
        Tiedä mitä uskoa kirjoitti:

        Millaista harmia (muuten kuin tämä väitetty hakkaaminen)?

        Voitko kertoa tarkemmin mitä tuossa väitetyssä papparaisen hakkaamisessa on tapahtunut?

        Ja tarkempaa tietoa tuosta salirynnäköstä?

        No kaverit vedättäneet useita ihmisiä täällä, ja muutenkin aiheuttaa närää tuollaiset "huligaanit" kylällä, kun mansen taustat ovat täälläpäin tiedossa. (saa ite selvittää jos kiinnostaa niin paljon)

        Joo, ei tää mikän uskon asia olekkaan. Mutta totuushan on se, että Hammeri ja r0hmu oli käyny kyseisen papparaisen pihalla jotain kolistelemassa, ja pappa sitten mennyt kattomaan että mitäs prklettä, niin nää oli vetäny päin näköä...

        Kuinkahan tarkkaa tietoa tuosta salirynnäköstä pitää saada? Enpä tiedä kuin paljon tässä arvaa kertoa, tutkimukset kun on varmasti kesken, ja tiiä koska se hammeri tänne tulee ja vetää pataan?


      • pahkasiasta ?
        usko mitä usko, mä tiedän kirjoitti:

        No kaverit vedättäneet useita ihmisiä täällä, ja muutenkin aiheuttaa närää tuollaiset "huligaanit" kylällä, kun mansen taustat ovat täälläpäin tiedossa. (saa ite selvittää jos kiinnostaa niin paljon)

        Joo, ei tää mikän uskon asia olekkaan. Mutta totuushan on se, että Hammeri ja r0hmu oli käyny kyseisen papparaisen pihalla jotain kolistelemassa, ja pappa sitten mennyt kattomaan että mitäs prklettä, niin nää oli vetäny päin näköä...

        Kuinkahan tarkkaa tietoa tuosta salirynnäköstä pitää saada? Enpä tiedä kuin paljon tässä arvaa kertoa, tutkimukset kun on varmasti kesken, ja tiiä koska se hammeri tänne tulee ja vetää pataan?

        Kyllä tulee mieleen tästä stoorista legendaarisen Pahkasika lehden " dokkarit".

        Tahatonta camp-huumoria pullollaan. Miesten kommentointi on ihan legendaarista :" onko eläimet kunnossa ? kysyy päästään haljennut mies ambulanssissa herätessään. "

        Suomessahan järjestetään vuosittain huonojen kirjoittajien kisat. Tämä stoori voisi pärjätä.

        Sitten minä heräsin ja päästin kissan ulos...


      • Kerroppanyt
        usko mitä usko, mä tiedän kirjoitti:

        No kaverit vedättäneet useita ihmisiä täällä, ja muutenkin aiheuttaa närää tuollaiset "huligaanit" kylällä, kun mansen taustat ovat täälläpäin tiedossa. (saa ite selvittää jos kiinnostaa niin paljon)

        Joo, ei tää mikän uskon asia olekkaan. Mutta totuushan on se, että Hammeri ja r0hmu oli käyny kyseisen papparaisen pihalla jotain kolistelemassa, ja pappa sitten mennyt kattomaan että mitäs prklettä, niin nää oli vetäny päin näköä...

        Kuinkahan tarkkaa tietoa tuosta salirynnäköstä pitää saada? Enpä tiedä kuin paljon tässä arvaa kertoa, tutkimukset kun on varmasti kesken, ja tiiä koska se hammeri tänne tulee ja vetää pataan?

        Mitkähän mansen jutut?


      • tf-treenaaja
        höpömies kirjoitti:

        Täyttä sontaa koko juttu. Titan fistaajat ovat kuitenkin uhoilleet jollekin tyypille ja saaneet sitten turpaan. Jos tuollainen hirveä joukkohyökkäys on tapahtunut niin miksi siitä ei ole missään lehdessä ja ainoastaan Hammar ja r0hmu ovat tietoisia siitä? Valetta ja/tai liioittelua koko juttu.

        Totta koko asia itse tulin paikan päälle kun Hammeria vietiin ambulanssiin!


    • hammerfistingmefuckjee

      nyt on kyllä pojilla taas menny vellit ja jauhot sekaisin. niinku jo tonne toiselle keskustelu palstalle kirjoitin, rohmun kertomuksesta kun otetaan 4 viides osaa pois se alkaa olla totta. tai, oikeestaa ei taida muuta totta olla kun että hammeri sai pataan ja kunnolla. se on paska puhetta että 25-40 äijää.. muistan kyllä vuosien takaa kyseisen huoneiston koon koska reenasin siellä, sinne jos tunkee 10 henkee ni alkaa aika pahasti tila loppumaa kesken.. mutta, rohmu voi vastailla että miten kävi, saiko paha palkkasa? taas oli uutta juttua et hammeri pyörii siinä paarin ympäristössä joku paperilappu kourassa niin pihal kun olla voi(jos viivan tai toisenki vetäny ni ihmekkös tuo) ja uhkaa tappaa kaikki. mielenkiinnolla odotamme koska jotai tapahtuu, vai siirtääkö isot pojat hammerin maan alle. ihmetellää ja katsellaan. sen sanon että patologinen valehtelija on liian vaatimaton sanamuoto hammerista. mutta, itsehän olen vain kuulopuheiden perässä, mut luotettavien sellaisten..

      • puhuu täyttä paskaa!!

        Mutta ylhäällä on oikea versio tapahtuneesta!


      • hammer_on_kova

        eiköhän se hammer ole otellut 300-400 matsia että vois pärjätä noille jotka hyökkäs sen saliin?
        ens kerralla hammer vois vetää kunnon heijarit et 25-40 äijää kaatuu hetkessä. ei edes hammerille voi pärjätä hokuto-jujutsun tyypit tai ave


      • hammeri kehuu kui hyvä on...
        hammer_on_kova kirjoitti:

        eiköhän se hammer ole otellut 300-400 matsia että vois pärjätä noille jotka hyökkäs sen saliin?
        ens kerralla hammer vois vetää kunnon heijarit et 25-40 äijää kaatuu hetkessä. ei edes hammerille voi pärjätä hokuto-jujutsun tyypit tai ave

        kaikes tappelu jutuis...vai onko kun on kallokin halki...:D vai onko sekään totta? :D:D pienii naarmui siel sun tääl..jos kerta lanssis kykenee puhuu ja vaan pari yötä sairaalas...


      • tf-treenaaja

        12 hakkaaja on ilmoittautunut jo ja vielä on lisää nimiä kuulemma tulossa...


      • puhetta
        tf-treenaaja kirjoitti:

        12 hakkaaja on ilmoittautunut jo ja vielä on lisää nimiä kuulemma tulossa...

        Taitaa titan fist olla patologisten paskanjauhajien kerho.


      • Potku...
        puhetta kirjoitti:

        Taitaa titan fist olla patologisten paskanjauhajien kerho.

        ylläpidon ominaisuudessa on kovin ollut tf suosiollinen?


      • m o d e r a a t t o r i
        Potku... kirjoitti:

        ylläpidon ominaisuudessa on kovin ollut tf suosiollinen?

        Eräs potku.netin mode on hammerin vanha tuttu. Kertonut asiasta pariin otteeseen titan fist-ketjuissa.


      • ,.,

        skitsofreenikkonarkkarin.


      • linja
        m o d e r a a t t o r i kirjoitti:

        Eräs potku.netin mode on hammerin vanha tuttu. Kertonut asiasta pariin otteeseen titan fist-ketjuissa.

        Potkun moderaattorilinja on enemmänkin sellainen isovelimäisyyteen kuin mielipiteenvapauteen pyrkivä. Potkun säännöissä hankilöönkohdistuvat arvostelut on kielletty samoin nimittely yms.
        Ei tässä mitään vikaa ole ja joskus se jopa toimiikin. Potkun moderaattoreilla on kuitenkin osittain herännyt messias-kompleksi, vai olisikohan stalin-kompleksi? ja tämä näkyy siinä että myös päämoderaattorien vastaiset mielipiteet on kiellettyjä. Kirjoituksia jotka eivät kuljeta " keskustelua" moderattoreiden haluamaan suuntaan poistetaan hyvin nopealla tahdilla ketjuista ja sitten jäljelle jää täsmälleen potku- ideologian mukainen ketju jossa kaikki kirjoitukset myötäilevät moderaattorien mielipiteitä (;

        Mutta hei, se on heidän oma ketjunsa. Heillä on siellä luonnollisesti täydellinen valta ja kaikkihan tietävät mitä täydellinen valta tekee...


      • moderaattorit
        linja kirjoitti:

        Potkun moderaattorilinja on enemmänkin sellainen isovelimäisyyteen kuin mielipiteenvapauteen pyrkivä. Potkun säännöissä hankilöönkohdistuvat arvostelut on kielletty samoin nimittely yms.
        Ei tässä mitään vikaa ole ja joskus se jopa toimiikin. Potkun moderaattoreilla on kuitenkin osittain herännyt messias-kompleksi, vai olisikohan stalin-kompleksi? ja tämä näkyy siinä että myös päämoderaattorien vastaiset mielipiteet on kiellettyjä. Kirjoituksia jotka eivät kuljeta " keskustelua" moderattoreiden haluamaan suuntaan poistetaan hyvin nopealla tahdilla ketjuista ja sitten jäljelle jää täsmälleen potku- ideologian mukainen ketju jossa kaikki kirjoitukset myötäilevät moderaattorien mielipiteitä (;

        Mutta hei, se on heidän oma ketjunsa. Heillä on siellä luonnollisesti täydellinen valta ja kaikkihan tietävät mitä täydellinen valta tekee...

        siellä potkussa itseään tituleeraavatkin.


      • ne on
        moderaattorit kirjoitti:

        siellä potkussa itseään tituleeraavatkin.

        komppaan edellisiä, viitsi tuon takia osallistua enää potkun piiri pieni pyörii kirjoitteluun.

        Titan Fist polku on tästä hyvä esimerkki. Jos joku asiallisesti epäili tai pyysi lisäselvityksiä titan fistin kaksosilta, niin jo oli joku moderaattori punakynän kanssa ruikuttamassa, että pitää antaa kaikkien kukkien kukkia.

        Yhden polun jo titan fistista sulkivat, toinen on vielä auki, koska tietävät, etteivät voi sitä ilman seuraamuksia sulkea.

        Titaaneille on esitetty hyviä ja perusteltuja kysymyksiä saamatta niihin vastausta ja nyt tää salirynnäkkö. On vasrmasti potkun seuratuin polku, joten "isoset" eivät oikein voi muuttaa polun mielipidettä haluamaan suuntaan eivätkä sulkemaan sitä. kunhan pitävät keskustelun laillisuuden rajoissa.

        Mahtaa niitä ottaa päähän, kun titan fist ei heidän avustuksestaan ja mielipidemuokkauksestaan huolimatta mennyt ihan täysillä kaikkiin läpi.


    • :S ei uskois

      enpä kuule uskoo... 25-40 miestä vautsi aseet , pesismailat! oikee gangsta meinenki siel :o ihan hyvin keksitty tarina ei siin mitää... :/

      • Osa on

        keksitty, mutta se on ihan fakta homma, et siellä viitisen kaveria kävi muistuttamassa tapahtuneista hammeria, ja pesismailan kanssa...

        25-40 on kyllä jostain niin tuulesta temmattua...

        Mut tääl on kieltämättä aika gangsta fiilis :D Ei siinä mitään, toivottavasti rauhoittuis kohta koko paikka... :@


      • Ummeljoki sydämmessä
        Osa on kirjoitti:

        keksitty, mutta se on ihan fakta homma, et siellä viitisen kaveria kävi muistuttamassa tapahtuneista hammeria, ja pesismailan kanssa...

        25-40 on kyllä jostain niin tuulesta temmattua...

        Mut tääl on kieltämättä aika gangsta fiilis :D Ei siinä mitään, toivottavasti rauhoittuis kohta koko paikka... :@

        Ei menny mun mielestä pieksentä väärään osoitteeseen. Ehdotat patsasta sankareilleni..En kyllä jaksa uskoa,että Hammer olisi saanut mies vastaan mies matsissakaan yhtään parempaa kohtelua.? Kuka idiootti menee hakkaamaan 70v vanhan miehen oli syynä mikä tahansa. vastaus on vanha narkki/kriminaali pelle..MC.... Ehdotan fistaajille katoamista Ummeljoelta.. Hammerillle koko kymenlaaksosta....!!! Eipä haittaisi,vaikka poistuisi maasta. Rohmulta haluaisin kysyä,että miksi pitää palvoa,jotain hammeria. Luulisi sinun ikäisellä pojalla olevan muitakin idoleita,vaikka Antti Tuisku..?


    • jaskaj 1967

      kyllä sitä paskaa taistelijoiden suusta.

    • Ihan täysi

      Vitsi joka olemassa olollaan mustaa oikeiden kamppailijoiden maineen. Lopettakaa jo ja menkää hoitoon.

    • EI KAI!?

      OLIKO TÄMÄ MISSÄPÄIN??

      • sebastianmengel

        mitä kuuluu titan fistiin kuuluneelle r0hmulle nykyään?kuulin huhua et opiskelis jossain pieksämäen suunnalla nykyään??
        kertokaa jotka tiedätte jotain?


      • jaa'attelija
        sebastianmengel kirjoitti:

        mitä kuuluu titan fistiin kuuluneelle r0hmulle nykyään?kuulin huhua et opiskelis jossain pieksämäen suunnalla nykyään??
        kertokaa jotka tiedätte jotain?

        r0hmusta en tiedä mutta Hammeri ainakin pörrää täälä Tampereella, mitä lie mielessä, varmaan ainakin mafia, enkelit ja muut prätkäjengit...


      • r0hmuna
        sebastianmengel kirjoitti:

        mitä kuuluu titan fistiin kuuluneelle r0hmulle nykyään?kuulin huhua et opiskelis jossain pieksämäen suunnalla nykyään??
        kertokaa jotka tiedätte jotain?

        Totta tuo opiskelen pieksämäellä, nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajaksi.
        Anjalankoskella en ole kun silloin tällöin viikonloppuisin.

        Titan fist pelleilystä en tiedä mitään muutakun että jotian räpellystä tampereen suunnalla siitä on, itse en ole vuoteen enää ollut Hammeriin yhteydessä kun oikeussalissa. Kohta selviää saako Vasara 1½vuotta kakkua vai nou, hovi tammikuun lopussa. sitä odotellessa

        TErveisin r0hmu


    • ---

      Minua vai pyydettiin hakemaan netistä titan fist. Pyytäjällä oli Titan Fist musta huppari päällä, hän ei tiedä tästä edes tätä minkä minä nyt tiedän.

      • muistan pitää

        Tätä ketjua ylhäällä mahdollisimman pitkään niin kaikki näkee netistä näitten kahden apinan hammerin ja r0hmun hölmöilyjä ja yhdistävät kasvot nimiin.
        Miten r0hmu joka on osallistunut tällaiseen voi opiskella nuoriso ja vapaa ajan ohjaaksi?täysin sekavaa touhua???!!!!


      • truebeoyn
        muistan pitää kirjoitti:

        Tätä ketjua ylhäällä mahdollisimman pitkään niin kaikki näkee netistä näitten kahden apinan hammerin ja r0hmun hölmöilyjä ja yhdistävät kasvot nimiin.
        Miten r0hmu joka on osallistunut tällaiseen voi opiskella nuoriso ja vapaa ajan ohjaaksi?täysin sekavaa touhua???!!!!

        Pystykö vääntämään rautalangasta? Sun teksti ei oikein avaudu mulle


      • r0hmuna
        muistan pitää kirjoitti:

        Tätä ketjua ylhäällä mahdollisimman pitkään niin kaikki näkee netistä näitten kahden apinan hammerin ja r0hmun hölmöilyjä ja yhdistävät kasvot nimiin.
        Miten r0hmu joka on osallistunut tällaiseen voi opiskella nuoriso ja vapaa ajan ohjaaksi?täysin sekavaa touhua???!!!!

        Terve.

        Mikähän tässä on mielestäsi ongelma?
        Kyllä, opiskelen nuoriso-ohjaajaksi ja olen ollut tuossa titan fist pelleilyssä mukana. Se että olen ollut titan fistissä estää mielestäsi nuorisoalan opiskelun ja alalla työskentelyn?.
        Aika pieni luuranko sen menneisyydessä tuo titan fist juttu, jos joku siitä tulee face to face keskustelemaan niin keskustelen mielelläni ja kerron asiasta.
        virheistä oppii ja itse opin aika rankan käden kautta, käyn edelleen oikeudenkäyntejä titan fist asioihin liittyen, en itse syytettynä mistään. Todistajana ja asianomistajana.


      • __yamasaki__
        r0hmuna kirjoitti:

        Terve.

        Mikähän tässä on mielestäsi ongelma?
        Kyllä, opiskelen nuoriso-ohjaajaksi ja olen ollut tuossa titan fist pelleilyssä mukana. Se että olen ollut titan fistissä estää mielestäsi nuorisoalan opiskelun ja alalla työskentelyn?.
        Aika pieni luuranko sen menneisyydessä tuo titan fist juttu, jos joku siitä tulee face to face keskustelemaan niin keskustelen mielelläni ja kerron asiasta.
        virheistä oppii ja itse opin aika rankan käden kautta, käyn edelleen oikeudenkäyntejä titan fist asioihin liittyen, en itse syytettynä mistään. Todistajana ja asianomistajana.

        mites tossa Hammerin oikeusjutussa kävi? Tuliko linnaa vai ei? Koko Titan Fist -ilmiö on tullut allekirjoittaneelle tutuksi lähinnä nettifoorumien sekä osittaisten tutuntuttujen kuulopuheiden kautta, ja meininki on ollut aika uskomattoman oloista...


      • tohon
        __yamasaki__ kirjoitti:

        mites tossa Hammerin oikeusjutussa kävi? Tuliko linnaa vai ei? Koko Titan Fist -ilmiö on tullut allekirjoittaneelle tutuksi lähinnä nettifoorumien sekä osittaisten tutuntuttujen kuulopuheiden kautta, ja meininki on ollut aika uskomattoman oloista...

        Sen verran että tollasta sun kaltasta ihmistä ei pitäs päästää lähellekään nuorisoa,on tuo teidän titan fist hölmöily ollu sen verran rankkaa!!


      • R0hmu voitko
        tohon kirjoitti:

        Sen verran että tollasta sun kaltasta ihmistä ei pitäs päästää lähellekään nuorisoa,on tuo teidän titan fist hölmöily ollu sen verran rankkaa!!

        Miten on aikaisemmin mainitsemasi oikeusjutun laita?saiko joku jutussa tuomioita tai vastaavaa?

        Vieläkö puuhailet kamppailulajien/voimannoston parissa?


      • vielä muistetaan
        R0hmu voitko kirjoitti:

        Miten on aikaisemmin mainitsemasi oikeusjutun laita?saiko joku jutussa tuomioita tai vastaavaa?

        Vieläkö puuhailet kamppailulajien/voimannoston parissa?

        Toivottavasti tämä filmi tulee leviämään koko suomeen http://www.youtube.com/watch?v=6BEix-JAYpI.
        Säälittävää todella säälittävää!!!!!!!!!

        Toi lihavampi tossa videolla opiskelee siis nuoriso-ohjaajaksi?

        ANTAISITKO HÄNEN OHJATA SINUN LASTASI TULEVAISUUDESSA!!???


      • ei mukana ollut
        vielä muistetaan kirjoitti:

        Toivottavasti tämä filmi tulee leviämään koko suomeen http://www.youtube.com/watch?v=6BEix-JAYpI.
        Säälittävää todella säälittävää!!!!!!!!!

        Toi lihavampi tossa videolla opiskelee siis nuoriso-ohjaajaksi?

        ANTAISITKO HÄNEN OHJATA SINUN LASTASI TULEVAISUUDESSA!!???

        oletpa valmis tuomitsemaan muita,,,,mut et kykene itseäsi ilmaisemaan muutkuin anonyyminä


      • anonyymiano
        ei mukana ollut kirjoitti:

        oletpa valmis tuomitsemaan muita,,,,mut et kykene itseäsi ilmaisemaan muutkuin anonyyminä

        Tuossa ylhäällä joka kirjoittaa että antaisinko jonkun r0hmun historialla olevan nuoriso-ohjaajan olla tekemisissä oman lapseni kanssa niin ei kiitos.........


      • lauri sippola
        anonyymiano kirjoitti:

        Tuossa ylhäällä joka kirjoittaa että antaisinko jonkun r0hmun historialla olevan nuoriso-ohjaajan olla tekemisissä oman lapseni kanssa niin ei kiitos.........

        Mitäköhän tälle lajille nykyään kuuluu?
        Herätti ainakin Anjalankoskella aikanaan kunnolla huomiota.
        Tais nää sankari päästä myös budoka lehteenkin.

        nimim.kuulunmämafiaanmullaonleimakorttikin


      • Buhaahahahahah
        vielä muistetaan kirjoitti:

        Toivottavasti tämä filmi tulee leviämään koko suomeen http://www.youtube.com/watch?v=6BEix-JAYpI.
        Säälittävää todella säälittävää!!!!!!!!!

        Toi lihavampi tossa videolla opiskelee siis nuoriso-ohjaajaksi?

        ANTAISITKO HÄNEN OHJATA SINUN LASTASI TULEVAISUUDESSA!!???

        Kauheeta katottavaa oli tuo video.. Ei STANA!! :D Mitäs näille juurakoille nykyään kuuluu??


      • saaadbutruu
        Buhaahahahahah kirjoitti:

        Kauheeta katottavaa oli tuo video.. Ei STANA!! :D Mitäs näille juurakoille nykyään kuuluu??

        mitä kuuluu näille koijareille nykyään?
        ovatko vielä suomessa vai onko jo ajettu nää 2 huijaria itämereen?


      • fistf**k
        saaadbutruu kirjoitti:

        mitä kuuluu näille koijareille nykyään?
        ovatko vielä suomessa vai onko jo ajettu nää 2 huijaria itämereen?

        ois kyl kiva tietää lisää et mitä näille fistaajille kuuluu : )


      • Fäänclubben
        fistf**k kirjoitti:

        ois kyl kiva tietää lisää et mitä näille fistaajille kuuluu : )

        Kuulemma rohmuliina on löytänyt sielunsa täytteeksi valokuvaamisen. Hän on jättänyt mestarin opinnot Titan Fistissä.


    • Jehna75

      Onkohan Hammeri vielä elävien kirjoissa ?

      • MasterBlaster_2

      • traditio 2114
        MasterBlaster_2 kirjoitti:

        Tokkopa, mutta Titaaninyrkin polun salaisten tekniikoiden suoritusohjeet on ikuistettu jälkipolville.

        http://hiki.pedia.ws/wiki/Titan_Fist

        Tämäpä oli hieno löytö!

        Sadan vuoden pääsgtä joku kaivaa tuon manuaalin esiin, ja näin saadaan aito suomalainen koryu-laji.


    • jYRI mElartin

      Missä on HAMMER tätä nykyä Työskenteleekö KRP:LLÄ soluttaumis osastolla ?

      • -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

        Siinähän sinä itse Hammer kirjoitat ja kyselet omalla nimelläsi missä olet. Miksi et itse siten vastaa tähän kysymykseesi?


    • Anoniem

      J. Juvelin, miksi esiinnyit tällä nimellä vuosituhannen alussa?

    • Hoitoon toi..

      Ite kattelin aikoinaan tän "hammerin" touhuja aikas läheltä ja voin sanoa et ainut mitä mieleen jäi on sairas psykopaatti. Ihan missä tahansa se vaikuttaa se on sekottanu koko seudun ja väen ympärillään aivan täysin.

    • hiinskuneiti

      Missä hammer nykyään ja miehen OIKEA NIMI? huhu kertoo että olis ns,atarin ukko soluttaumistehtävissä

    • mansenkuningas

      Missä nykyään luuraa tämä polisiin soluttaumisyksikköön kuuluva entinen j.juvelin nykyinen melartin(?) .... ? onko "istunut" jo valetuomionsa "linnassa"... siis linnassa jossa hänen väitetään olevan ja kukaan siellä istuva tuttuni ei ole tällaista päästä varpaisiin tatuoitua apinaa nähnytkään.....

      • Puhtaat jauhot?

        Esiintyikö tämä kyseinen veijari J.Juvelin nimellä Tampereella vai jossain muualla Suomessa?


    • Sveden

      Onko tämän Rohmun oikea nimi kenties Jari?

      • weaeatwetteyrsyys

        Ei ole Jari.


    • r.r.

      Onko herra Hammer vielä preesenssissä? Vai onko wannabe Sensei jo saanut viimeisen voitelunsa?

      • anjalan poika

        Porin palstalla tiedettiin että vaikuttaa Kontulassa. Varmaan muuten kirjoittaisi tännekin, mutta bottivarmistuksessa mulla on ainakin kysymyksenä 15 16 = ?...


    • kovin laji?

      Vieläkö Titan Fistiä voi treenata jossain? Vaikuttaa tehokkaalta ja realistiselta lajilta nykyajan itsepuolustukseen.

    • Minä mitään tiiä

      HAHAHAHA kattokaas niitä juutuupi videoita :D
      Hitto mun 12-poikakin pyörittäis tuon mikkihiiren anteeksi mestarin mattoon ja solmulle.
      Ite vois luvata sitoa kengännauhat ja käyttää vaan etummaista. Pain Hunter voi v...u buahahahaha
      Pahoittelen itsekkin lapsen tasolle vajoamista, mutta jos tulee ukot kylillä vastaan, niin pakko käydä heittämässä läppää treenihommista jne. , jos vaikka vinkkiä sais :D

    • en paremmin sano

      Tuon läpeensä tatuoidun psykopaatin olisi kyllä pitänyt saada vastustajakseen edes kerran joku oikeasti kamppailulajeja osaava tyyppi. Noilla videoillahan tuo Titan Fistin "mestari" demoaa olemattomia taitojaan lähinnä mätkimällä kumoon jotain taisteluhaluttomia koululaisia ("Han moo mo master"... voi v*ddu)

    • fjhgjkgukuhkhkhkh

      Alaikäisiä hakataan videolla. Miksi poliisi ei puuttunut? Ai niin...

    • fitnessr0hmu

      j.melartin aka j.juvelin on poliisi.

    • Salainen herra 17

      Tosiaan. Taas tää ketju nostaa päätään.

      Olen seurannut tämän "Hammerin" elämää jo pitkään. Teini-iästä asti. Ennen hyvinkin läheltä, nykyisin hieman etäämpää, joskin miehen liikkeet ovat erityisen hyvin tiedossani. Hammer sanoi aikanaan sen itsekin, tuon vanhan kliseen, "pidä ystävät lähellä ja viholliset vieläkin lähempänä".

      • jotainsalattavaa

        Miksi et käytä oikeaa nimeä vaan käytät Hammer nimeä?


    • todennäköisesti

      Satanismi tuhonnut taas yhden ihmisen?

      http://mesikammen.wordpress.com/2012/05/24/pekka-siitoin-puhuu-radio-inarissa-osa-13/
      "RI: No, erottaako nykyajan saatananpalvojan muista ihmisistä?

      PS: Ei välttämättä, ellei häntä tunne. Sanoisin näin, että jos on jonkun henkilön kanssa tekemisissä kuukauden verran niin kyllä silloin varmasti tarkka henkilö huomaa, että asia on näin. Ei sitä muutamalla tutustumiskerralla erota.

      RI: No, näitten saatananpalvojien määrä… niin kuin iso se oikein on ja kuinka ne on oikein järjestäytyneet?

      PS: No, sanotaan, meillä on täällä Naantalissa Kansallis-mytologinen yhdistys, siinä on noin parisataa jäsentä, suurin osa on tämmöistä keski-ikäistä väkeä, mutta kyllä varmasti nuorison piirissä näitä voi olla jopa tuhansia, mutta he eivät hallitse asiaa.

      RI: Niin ja, se hallitsemattomuus voi johtaa…

      PS: Ihan mihin vaan.

      RI: Hulluuteen?

      PS: Murhiin ja mihin vaan. Huumeisiin ja murhiin ja tämmösiin."

    • sakkuestimoteus

      missäs nää pojat nykyään vaikuttaa?

      • aitoBlueteam

        sun himassa


      • linja30

        Melartin liikkuu ainakin taas hervannassa.


      • HammerRuutuunNyt

        Tehkääs joku kunnon pitkä haastattelu Youtubeen, tyyliin Missä hän nyt on, ja Titan Fistin nykyhetkestä myös. Hammer on kuitenkin kamppailupiireissä legenda, jonka kaikki paitsi aivan juuri aloittaneet tuntevat. Luulisi myös kamppailuymmärryksen kehittyneen kun on lisävuosia tullut, niin kiinnostaisi onko Titan Fistin tekniikat miten evolvoituneet.


    • fghjytyui

      Tais titan homot olla hakessa värkkejä ja moita roippeita vitun ohukainen ja paksukainen.

      • Popedallako.liikkeellä

        Mitä tarkoitat värkeillä ja roippeilla?


    • Titanfisteri

      Herra R0hmu ainakin juoksee vaalimaalla huorissa. nähty useasti poikaystävänsä kanssa Karhubaarissa hipelöimässä toisiaan.

    • sbrunfeldttotuudentorvi

      joo kuulema r0hmu poikaa nähty viipurin veikoila mieshuorisa

    • R0hmun.paluu

      R0hmu on kuulemma alkanut treenaamaan taas tosi kovaa, tavoitteena UFC:n kisahäkki.

      • itäauto

        Onko valmentajana vielä se sama "legendaarinen" Hammer Melartin?


    • r.r.r.r.r

      Hammer ei pidä kirjoituksistanne . Pitäkää varanne.

    • Luulajankauko

      Mikä on titan fistin suhde kas-piniin?

      Huhu kertoo hammerin vetelevän naruista...

      • satanismi-on-sairaus

        Hammer oli huijari ja paskanpuhuja, älä sekoita mitään muita lajeja surullisen kuuluisaan titan fistiin.


    • Trombizone

      Pelkkää saissea koko touhu...

    • ironfisthehammer

      misssä voi treenata?

    • UFCtepyytti

      Titan First Hammer tekee läpimurron haastamalla top 5 ottelijan yhdessä ensi syksyn UFC-illassa. Vielä ei tiedetä kuka uskaltaa astua vastaan. Rauha tulevan vastustajan sielulle.

      • Anonyymi

        Jossain luki että Hammer ois linnassa mut onko kellään tietoo? Sattuu oleen lapsuuden ystävä tää Hammer jolla tipahtanut vaan muutama intiaani liikaa kanootista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain luki että Hammer ois linnassa mut onko kellään tietoo? Sattuu oleen lapsuuden ystävä tää Hammer jolla tipahtanut vaan muutama intiaani liikaa kanootista..

        Pitääkö huhu paikkansa että Melartin olisi joskus nuorempana käyttänyt steroideja ja siksi meni psyyke huonompaan suuntaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö huhu paikkansa että Melartin olisi joskus nuorempana käyttänyt steroideja ja siksi meni psyyke huonompaan suuntaan?

        Voi hyvinkin olla. Oli ihan normaali vielä alle pari kymppisenä, oisko skeitatessa lyönyt pään liian monta kertaa. Sen jälkeen tapahtui jotain mikä saa jäädä mysteeriksi. En oo Jyriä nähny nyt kohta yli 10 vuoteen, mitähän puuhailee?

        Vanha tuttu


    • Anonyymi

      Kohta kesä ja sitten lyö syksyä tulille.onko tietoa milloin alkaa syksyn 2022 alkeiskurssit Titan Fistillä ?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe