Koulun terveystarkastus

boyyy-

tämä on varmaan ollut aiheena ennenkin, mutta kysyn kuitenkin kun asia vaivaa. Tutkitaanko vielä yläasteella terveystarkastuksessa kivekset eli tarviiko siellä laskee housuja? vähän kyllä ahdistaa jos semmosta pitää tehdä vielä

111

23066

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä kyllä

      Kyl ne siel ainanki katoo et karvotus alkanu normaalist kehittymään.

      • ,.,,.,.

        Kivekset tsekataan, aivan kuten ala-asteellakin.


      • The_69_eyes
        ,.,,.,. kirjoitti:

        Kivekset tsekataan, aivan kuten ala-asteellakin.

        Tuskin siällä tota munakarvoja katellaa. Katotaa vaa et onks kivekset normisti laskenu.


      • eafaef
        ,.,,.,. kirjoitti:

        Kivekset tsekataan, aivan kuten ala-asteellakin.

        mitä kouluja sä oot käyny? housuja ei oo koskaa tarvinnu ottaa pois


      • Anonyymi
        eafaef kirjoitti:

        mitä kouluja sä oot käyny? housuja ei oo koskaa tarvinnu ottaa pois

        Kyl se oli samanlail mei
        l,et kokeili kivekset ja esarin.<just kasiluokalla!


    • ................

      Meillä ainakin kasiluokalla lääkärisetä pyysi laskemaan housut ja sitten setä kokeili kertaalleen, miten esinahka liukuu taaksepäin. Tämä on siis ihan omaan kokemukseen perustuva fakta, eikä mitään pelleilyä tms.

    • .dap.das.pdas.pasd.p

      meil ei tarvinnu laskee housui, oon ysil

    • Trewore

      Itselläni ei ole ikinä ollut mitään tarkastusta koulussa (ylä/ala-asteella). Ainakin Stadissa aika harvassa paikassa katotaan mitään..

      • s.nbns

        ..oli kyl aika noloa..häpeeviäläki ku kävelee terkkarin ohi..kun laskin housut nii mulla seisos ja se terkkari vaa hajos sii ja käski vetää housut ylös.


      • ja seisoi
        s.nbns kirjoitti:

        ..oli kyl aika noloa..häpeeviäläki ku kävelee terkkarin ohi..kun laskin housut nii mulla seisos ja se terkkari vaa hajos sii ja käski vetää housut ylös.

        semmonen nuori miesterkkari kokeili kumpaakin
        kivestä ja mullaki alko kans seisoo.
        Ei mua se hävettäny. Terkkari sano, onpas terve poika.


      • minä vaan se olen he
        s.nbns kirjoitti:

        ..oli kyl aika noloa..häpeeviäläki ku kävelee terkkarin ohi..kun laskin housut nii mulla seisos ja se terkkari vaa hajos sii ja käski vetää housut ylös.

        outs, kiimanen terkkari


      • Anonyymi

        Meillä on tarkastaja nainen


      • Anonyymi
        s.nbns kirjoitti:

        ..oli kyl aika noloa..häpeeviäläki ku kävelee terkkarin ohi..kun laskin housut nii mulla seisos ja se terkkari vaa hajos sii ja käski vetää housut ylös.

        Outoo


    • tytöt

      tytöt joutuu käydä ain säännöllisesti gynekolokilla ja mennä johki pöydälle ja levittää siin pimpsansa jollekki kunnolla ronkittavaks. mieti sitä? ja tissitki yleensä tarkastetaa. ja sä valittelet ku pitäis vähä kiveksii vilauttaa. pojilla se on nii helppooo..

      • rolento

        ne gynekologit ja terveydenhoitajat sattuuki vaan olemaan lähes aina naisia, että siinä se ero. tyhymäkö oot


      • 88k

        olet oikeessa .. ei se ainakaan mua haitannut se kivesten tarkastus muuten ku etta se vahan sattu ku se puristeli niita aika kauan..


      • Castaña
        88k kirjoitti:

        olet oikeessa .. ei se ainakaan mua haitannut se kivesten tarkastus muuten ku etta se vahan sattu ku se puristeli niita aika kauan..

        Tytöillä ei koskaan katota rintoja eikä varsinkaa alapäätä terkkarilla (siksi ihmettelen, että miksi pojilla?). Mutta jos poika ei halua housujaan laskea terkkarilla, ei todellakaan pakko, se on vapaaehtoista (kukaan ei pakota).

        Ja muuten, tyttöjen ei todellakaan ole PAKKO käydä gynekologilla tietyn ajan välein /ollenkaan. Yleensä ei mennä jos sinne ei ole asiaa. Suositus tosin papa-koe muutaman vuoden välein (kohdunkaulansyövän testaus)...


      • jhgjhj6jyhnhnh
        Castaña kirjoitti:

        Tytöillä ei koskaan katota rintoja eikä varsinkaa alapäätä terkkarilla (siksi ihmettelen, että miksi pojilla?). Mutta jos poika ei halua housujaan laskea terkkarilla, ei todellakaan pakko, se on vapaaehtoista (kukaan ei pakota).

        Ja muuten, tyttöjen ei todellakaan ole PAKKO käydä gynekologilla tietyn ajan välein /ollenkaan. Yleensä ei mennä jos sinne ei ole asiaa. Suositus tosin papa-koe muutaman vuoden välein (kohdunkaulansyövän testaus)...

        kyllä tytöillä ainakin meidän vanhalla ala-asteella ihan katottiin alapää. lisäks piti ottaa paita pois = monilla tytöillä ei ollut vielä rintsikoita, jolloin siellä oltiin ihan alasti. niin että.


      • sadsadsad
        jhgjhj6jyhnhnh kirjoitti:

        kyllä tytöillä ainakin meidän vanhalla ala-asteella ihan katottiin alapää. lisäks piti ottaa paita pois = monilla tytöillä ei ollut vielä rintsikoita, jolloin siellä oltiin ihan alasti. niin että.

        Koulukohtasta (niinkun melkein kaikki asiat), ei meidän tarvinnut ikinä ottaa housuja pois tai mitään muutakaan tämmöistä. Siis ei ala eikä ylä asteella.

        Ja jos ei ole rintsikoita niin ei kai siellä mitään katsottavaakaan ole?


      • wwetwstwertertrt
        sadsadsad kirjoitti:

        Koulukohtasta (niinkun melkein kaikki asiat), ei meidän tarvinnut ikinä ottaa housuja pois tai mitään muutakaan tämmöistä. Siis ei ala eikä ylä asteella.

        Ja jos ei ole rintsikoita niin ei kai siellä mitään katsottavaakaan ole?

        No sä varmaan osaat sanoo "ei" Ei ketään voi pakottaa riisuu housui..ees koulussa.


      • Tietiste
        wwetwstwertertrt kirjoitti:

        No sä varmaan osaat sanoo "ei" Ei ketään voi pakottaa riisuu housui..ees koulussa.

        Kenenkään intiimialueita ei saa tutkia ilman tutkittavan omaa suostumusta, koska intiimialueet kuuluvat yksityisyyden suojan piiriin. Tämä koskeen myös alaikäisiä. On kuitenkin hyvä suostua myös näihin tutkimuksiin, koska tällöin voidaan parhaiten todeta mahdolliset kehityshäiriöt ja tarvittaessa ohjata jatkotutkimuksiin ja hoitoon.

        Ilman tutkittavan lupaa voidaan intiimialueita tutkia vain pakkokeinolaissa sallituissa tilanteissa tiettyjen viranomaisten toimesta tietyissä rikosepäilyissä, kuten esim. huumekätkentäepäily.


      • tittidiiiii
        Castaña kirjoitti:

        Tytöillä ei koskaan katota rintoja eikä varsinkaa alapäätä terkkarilla (siksi ihmettelen, että miksi pojilla?). Mutta jos poika ei halua housujaan laskea terkkarilla, ei todellakaan pakko, se on vapaaehtoista (kukaan ei pakota).

        Ja muuten, tyttöjen ei todellakaan ole PAKKO käydä gynekologilla tietyn ajan välein /ollenkaan. Yleensä ei mennä jos sinne ei ole asiaa. Suositus tosin papa-koe muutaman vuoden välein (kohdunkaulansyövän testaus)...

        Kyllä tytöillä tarkistetaan rinnat lääkärintarkastuksessa lukion puolella.


      • kattoo ne tytöiltäki
        Castaña kirjoitti:

        Tytöillä ei koskaan katota rintoja eikä varsinkaa alapäätä terkkarilla (siksi ihmettelen, että miksi pojilla?). Mutta jos poika ei halua housujaan laskea terkkarilla, ei todellakaan pakko, se on vapaaehtoista (kukaan ei pakota).

        Ja muuten, tyttöjen ei todellakaan ole PAKKO käydä gynekologilla tietyn ajan välein /ollenkaan. Yleensä ei mennä jos sinne ei ole asiaa. Suositus tosin papa-koe muutaman vuoden välein (kohdunkaulansyövän testaus)...

        Toi ei oo kyl totta! Kyllä tytöiltäkin katotaan alapäätä! (Ainaki 8.luokan terveystarkastuksessa) Sillonku olin ite siin tarkastuksessa ja makasin pöydällä, nii se terkkari veti mun housut alas ilman, että se ilmotti mitään ja katteli mun karvoi ja arvioi niitten määrän. Että näin tapahtuu myös tytöille, eikä vain pojille!!!


      • ööh..
        Tietiste kirjoitti:

        Kenenkään intiimialueita ei saa tutkia ilman tutkittavan omaa suostumusta, koska intiimialueet kuuluvat yksityisyyden suojan piiriin. Tämä koskeen myös alaikäisiä. On kuitenkin hyvä suostua myös näihin tutkimuksiin, koska tällöin voidaan parhaiten todeta mahdolliset kehityshäiriöt ja tarvittaessa ohjata jatkotutkimuksiin ja hoitoon.

        Ilman tutkittavan lupaa voidaan intiimialueita tutkia vain pakkokeinolaissa sallituissa tilanteissa tiettyjen viranomaisten toimesta tietyissä rikosepäilyissä, kuten esim. huumekätkentäepäily.

        ei siinä mitää lupaa kysytä?
        ainakaa multa ei oo ikinä kysytty..


      • hh!!!
        jhgjhj6jyhnhnh kirjoitti:

        kyllä tytöillä ainakin meidän vanhalla ala-asteella ihan katottiin alapää. lisäks piti ottaa paita pois = monilla tytöillä ei ollut vielä rintsikoita, jolloin siellä oltiin ihan alasti. niin että.

        PITÄÄKS ALA-ASTEEL OTTAA HOUSUT JA PAITA POIS?????
        SAATANA MÄ EN NIITÄ OTA POIS!!!!!!
        yyh.. tuli hirvee paniikki sry en hermostunu mut säikähdin jne..


      • dd
        Castaña kirjoitti:

        Tytöillä ei koskaan katota rintoja eikä varsinkaa alapäätä terkkarilla (siksi ihmettelen, että miksi pojilla?). Mutta jos poika ei halua housujaan laskea terkkarilla, ei todellakaan pakko, se on vapaaehtoista (kukaan ei pakota).

        Ja muuten, tyttöjen ei todellakaan ole PAKKO käydä gynekologilla tietyn ajan välein /ollenkaan. Yleensä ei mennä jos sinne ei ole asiaa. Suositus tosin papa-koe muutaman vuoden välein (kohdunkaulansyövän testaus)...

        Meillä oli terveystarkastus, ja jo vitosel housuistakin katottiin.


      • JokuVaanTaas
        ööh.. kirjoitti:

        ei siinä mitää lupaa kysytä?
        ainakaa multa ei oo ikinä kysytty..

        Terveydenhoitajan on kuitenkin uskottava, jos kieltäydyt toimenpiteestä. (Kieltäytyminen ei kuitenkaan välttämättä ole kovin järkevää.)


      • Anonyymi
        jhgjhj6jyhnhnh kirjoitti:

        kyllä tytöillä ainakin meidän vanhalla ala-asteella ihan katottiin alapää. lisäks piti ottaa paita pois = monilla tytöillä ei ollut vielä rintsikoita, jolloin siellä oltiin ihan alasti. niin että.

        Pitääkö ala-asteella ottaa paita pois? Ollaan mun kaverin kaa menos 5luokalle ja en kyl haluis ottaa paitaa pois. 😓


      • Anonyymi
        rolento kirjoitti:

        ne gynekologit ja terveydenhoitajat sattuuki vaan olemaan lähes aina naisia, että siinä se ero. tyhymäkö oot

        mulla on nais terkka ollu jo 7vuotta ehkä jopa 8
        ja viime tarkastukses katottiin vaan nopeesti et normisti laskenu kivekset ja katto ettoliko karvoitusta ja kesti max 5-7sec ja porukka itkee ku nopeesti vilkasee jonku max 0.1sec et onko karvoja😂


    • hjghj

      meillä ei oo ikää pitäny ottaa mitää housuja pois eikä olla tarkistettu mitään intiimipaikkoja, paita kyllä on otettu pois ja rintsikat on saanu jättää mutta siinäki oltii selinpäin terkkariin koska ryhtihä siinä katottii :)

    • URRRGH

      Hyi v#ttu, jos tällainen tarkastus 8,9 luokilla? En suostu tällaiseen, varsinkaan jos ''tutkija'' on mies. Urgh
      kyllä tiedän itse ihan hyvin onko koneisto kunnossa D;
      Joka vuosi annetaan lappu jossa kysellään kaikki henkilökohtaiset asiat, tapahtuukohan tämä jos vastaa johonkin kysymykseen väärin?? Kaveri kuulemma joutui menemään tutkittavaksi, en viitsinyt kysellä mitä oli lappuun kirjoittanut.

    • litsläts

      multa tutkittiin, kun housut laskin niin terkkari siinä silmät pyöreenä tuijotti ja suu auki (koska kokoo on) niin päätin siinä lorauttaa sen suuhun (suutuspäissäni kun ei antanu vessassa käydä), mutta se perkele ehti suunsa sulkee =(

    • JU

      SIIS IHA HETI

    • ffffffffffffffffffff

      Mielenkiintoista lukea eri käytännöistä, minä en ole kyllä ikinä joutunut kyseisen tsekkauksen uhriksi missään koulussa ja aina on nainen ollut terveydenhoitajana.

    • powerboy1996

      Oon kasilla ja meillä ei oo missää vaiheessa pitäny laskee terkarilla housuja

    • puolijäykkä

      Tänään oli meillä ysiluokan lääkärintarkastus, katteli kassit. nolotti kyllä ku kyrpä vähän jäykistyi ku ehkä 30-vuotias nainen se kuitenkin oli. mutta se on kyl niille ihan tuttua et nuorilla saattaa käydä noin, ei ollu millänsäkään.

    • 11v tyttö

      oon vitosluokalla ja meillä on pian terveystarkastus niin pitääks siel ottaa paitaa pois??? jos pitää nii apua, koska mua ahdistaa aiva hirveesti paidan ottaminen pois jos joku tuntematon tyyppi näkee Ö_Ö

    • joskuss....

      no olen itse 9 ja kyllä vitosen ja kutosen tarkastuksissa otetaan paita pois mutta vain koska ryhti mitataan mutta jos sinulla on rintsikat niin ne voi pitää päällä.

      mut mulla kun olin kasilla oli norm terveystarkastus nii olin eka joka tarkastetiin nii meil oli joku ihan outo mies tekee sen tarkastuksen nii se oli joku 40wee nii sit ku se oli mittaa ryhtii nii se vaan tuli ihan mun selkään kii ja tunsin miten sil alko seisoo olin siin vähä sillee joo moi ja sit se alko puristelee mua tisseit (no ne on isot) sit olin sille mitä vittuu teet! noo se oli sit siin hiljaa ja kirjotteli jtn papereitaan ja sit ku olin lähös sielt nii se viel läpsäs mua perseelle ja vinnkas silmää! ku kerroin kavereille nii ne sano et niille se oli ollu ihan normi!!! et sen jälkee alko vähä noi terveystarkastukset ällöttää!

      (ei ollu tarkotus sit pelotella ketään mut siis tämmöstä on tapahtunu)

    • whtevrs

      Lienee aika selvää, ettei tältä palstalta aina löydä fiksuja vastauksia. Terveystarkastuksessa yläasteella tulisi tarkistaa kehitysaste eli toisin sanoen kivekset ja penis, erityisesti karvoitus. Totta kai tutkittavalla on oikeus kieltäytyä tutkimuksesta. Koska jos on joku kehityksen viivästyminen tms. voidaan suunnitella hoitoa.

      • ohooo

        Samaa mieltä olen minä :D

        yodaxdddd


    • 1234567890+qwertyuio

      Oon tyttö, ja oon ysillä. Kasin ja seiskan terveystarkastukset oli sellasia et koulumme 40-vuotias miesterkkari käski riisumaan kaikki vaatteet, ja sitten menimme makaamaan tutkimuspöydälle. Hän hieroi alapäääni, ja puristeli rintojani. Aika kaameet kokemukset on jääneet mulle, kun en uskaltanut sanoa mitään

    • präghf

      Meillä 9lk eka terkkari käski riisutua vain boxereilleen ja katto painon ryhdin yms. sitten pääsin lääkärin luokse ja se sattu olee nainen, se sano että katsotaan nyt sitä intiimialueen kehitystä. Kauhistuin kun jouduin riisumaan boxerit sen edessä, nolottaa vieläkin se. sit mulla ei heti ruvennu stondaa niin lääkäri sano että onpas sulla pieni ja haluaa saada sperma näytteen ja katsoa missä vaiheessa murrosiän kehitys menee. Jouduin tyttöjen tapaan levittää jalat sen lääkärin edessä kun se otti sit sperma testii multa :( oon nolona vieläkin siitä

    • 8lk terveystakastus

      meiä koulus katottii perus asiat, sit se lääkäri (mies) työns kätensä mun rintsikoihi ja puristeli niit mun rintoi ja kirjotti sit jotai paperille, sit se pyys mut makaa siihe pöydälle, avaa huosut ja se vaa työns kätensä mun housuihi ja jotai tunnusteli;d Siit ei jääne kovin kivoja muistoja. Ja mitä pojat ny kerto niitte tarkastuksest nii kivekset katottii (se mieslääkäri katto) ja esinahkaa venyteltii, oli kuulemma pojilla iha hirveet ku 50v mies hiplailee penistä...

    • baaaaaaaaaaaa

      Terveydenhoitaja katto jos karvat on alkanu kasvaa, kiihottavaa ku oli nainen.

    • 122121

      Itelläki pitäs lukios varaa aika, mut en jaksa.

    • Meillä oli 6 sella sellanen tarkastus jossa piti olla ihan alasti . NOLOO!!!
      Lääkäri oli Nainen Joku 30w se tutki pallitb ja esinahkan ihan kunnolla sitten punituksen ja pituuden oton kin aikana piti olla alasti kiva kun mulla seiso koko toimituksen ajan mites muilla joutuuko olla alasti koko tarkastuksen ajan oli ko lääkäri asialinen olen 13 w poika .

    • seisokkivoiyllättää

      Eipä tuossa ole mitään semmoista että pitäisi huolestua. Minulle tutkimuksen teki naispuolinen lääräri. Jossain vaiheessa meni tutkimuspöytälle seli. mahaa paineltuaan tunnusteli muniani ja kokeili esinahan liikkuvuutta. kesken tutkimusten vehkeeni alkoi seisomaan kovana. naislääkäri ei kommentoinut tapahtunutta mitenkään, mutta nolotti älyttömästi tutkimuksen jälkeen. Kehoitan kaikkia poikia käymään vessassa ennen tarkastuksessa käyntiä ettei samalla tavalla kävisi.

    • pirun tosikko

      Blää blää ja blää blää. Vanhoja juttuja ja vanhoja valeita. Spermanäytteet kuuluu hedelmällisyystutkimuksiin ja emättimenkopeloinnit gynekologinpöydälle ja kumpaakaan ei edes lukiossa tehdä. Kaikesta on myös aina oikeus kieltäytyä.

      Onko koskaan tullut mieleen että tarkastuksesta voisi kysyä terkkarilta itseltään sen sijaan että luksi mitä muut valehtelevat vuosien takaisista jutuista?

      Entä onko tullut mieleen että terkkarille jokainen potilas on vain yksi sadoista ellei tuhansista? Ei siellä kukaan normaali jää mieleen ja lähes kaikki meistä ovat normaaleja.

    • jurppo86588

      Turhaan huolehdit. Jos sinulla on tuuria niin terkkari ottaa suihin samalla. Ainakin minulta imettiin tarkastuksen aikana ja tosi hyvältä tuntui.

    • Hensu3

      Lääkärin tekemään terveystarkastukseen kuuluu 1., 5. ja 8. luokalla murrosiän merkkien seuranta, esinahan liikkuvuuden sekä kivesten laskeutumisen tarkastus. Näitä ei tehdä vain huvikseen, vaan niillä on tärkeä tarkoitus. Murrosiän kehitys katsotaan molemmilla sukupuolilla karvoituksen kehitysasteesta, pojilla lisäksi siittimen ja kivesten koon mukaan (silmämääräinen arvio) ja tytöillä rintojen kehitysasteen mukaan. Pojilla lisänä on kivesten laskeutuminen, joka tiedoksenne tarkastetaan lääkärin toimesta säännöllisesti (iät 1,5kk, 4kk, 8kk, 1,5v, 4v, 7v, 11v, 14v sekä armeijaan mennessä). Kivesten laskeutumisella on erittäin oleellinen osa hedelmällisyydellä, eli voi vaikuttaa merkittävästi lastensaantiin myöhemmin. Lisäksi tulisi katsoa/kysyä esinahan liikkuvuus, sillä liian pitkään pysyvä ahdas esinahka (lapsilla normaalia, yksilöllinen löystymisvauhti) on pahimmillaan terskan/esinahan syöpäriski, lievemmillään kivulias ja voi estää seksielämän.

      Jos nyt pojat hetken mietitte, niin onko edellä mainitut teille oleellisia asioita? On aivan sama, onko lääkäri mies vai nainen, jompi kumpi se sattumalta vain on ja aivan yhtä lailla sinä olet heille yksi isosta joukosta tarkastettuja lapsia/nuoria. Jos tutkiessa tulee erektio, sille ei mahda mitään ja se on luonnollinen ilmiö. Toki se voi hävettää ja sekin on luonnollista. Joskus erektio tulee jo 4-vuotiailla pojilla ilman, että siihen liittyisi mitään kiihottumista - siitin vaan reagoi kosketukseen joskus niin. Terveydenhoitajan tehtävä on lähinnä vain kysellä karvoituksesta, mutta mainitsemani asiat kuuluvat lääkärintarkastukseen.

      Mitään spermanäytteitä tai emätintarkastuksia ei tehdä. Ihan puhtaita valheita. Jos asia kovasti kiinnostaa, voi katsoa terveystarkastusoppaan sisällön http://www.thl.fi/thl-client/pdfs/c0383a69-f643-4d70-bc03-09c6f86cd89b

      Kuten joku mainitsikin, naiset käyvät (tai ainakin tulisi käydä) säännöllisesti gynekologila tarkastuksissa koko aikuisiän. Pari kivesten ja esinahan näyttökertaa ei ole mitään tähän verrattuna. Joku myös mainitsi, että gynekologit ovat naisia - yli puolet toki on, mutta paljon on myös miesgynekologeja.

    • hensu3

      Lisäksi tunnustellaan kaikissa ikäkausitarkastuksissa nivusissa olevat valtimopulssit, jotka siis tunnustellaan alushousujen reunan sisäpuolelta. Tätäkin jotkut voivat hätkähtää.

    • rukkuperse

      Mikä ihmeen paniikki täällä on jostain terveystarkastuksesta? Jos kerran naislääkäri/terkkari haluaa ihan vapaaehtoisesti tutkia palleja niin muna vaan esille ja jos se sattuu seisahtamaan niin hymyilet vain ja lopuksi kiität hyvästä tarkastuksesta. Myöhemmin himassa sitten runkulle jos himottaa.

    • pooika 1 5

      Oon 15 vuotias poika ja kun mulla oli se niin meni suunnilleen näin. Kun menin sisään ni se käski mennä sermin taakse ja riisuu kaikki vaatteet. Sit se pyys istumaa siihen ja oli ihan kiva istuu siin munasillaa terkkarin eessä ku se kyseli kaikkee. No sit se käski nousta ja mennä vaa'alle. Sit se sano että kokeilee kiveksii ja jouduin makaamaa jossaa sängyl. Sit oli kaikkee muutakii ja lopuks se sano että voin laittaa vaatteet päälle. Ja oli miesterkkari..

    • normalt toimenpiteet

      Itelläni ei oo koskaan pitäny laskea housuja tms.. Mut pari kaveria on kertonu et ne oli joutunu =3 Veikkaampa että tulevina 3 vuoden aikana tulen minäkin olemaan uhri.. :D Ja tosiaan täällä on pelkkiä naislääkäreitä.

    • Ei Pelota

      Oulussa laitetaan makaan pöydälle boxerisilteen ja lääkäri tunnustelee mahaa ja työntää,käden boxereihin vähän kääntää ja tunnustelee. (© mun kaveri) en oo kyl ite käyny mut kaveri sano et se ei ollu muuten paha mut ku se lääkäri oli joku tyyliin 25v mies pillivarkuilla ja hiukset pystys :D

    • apuaa

      Tarkistaako ne siel maholliset sukupuoli sairaudet ? :o

      • Tietopankki

        Sukupuoli tauti tulee vain jos nussit esim ilman kondoomla ja huonolla tuurilla saattaa tulla


    • vieras12

      No mä oon nyt viitosella ja meillä alkaa nyt terveystarkastukset ! Meijän pitää ottaa housut ja paita pois niin että on ihan alasti! Ja sen lisäksi se työntää jonkun putkilon peräaukkoon!!!!!
      T: tyttö

    • lääkärillä

      Ihan normaalia toimintaa. Iteltä katottiin näkö, kullo, pituus, paino, verenpaineet ja kaikki asiaan kuuluvat. Sitten lääkäri käski siihen sängylle selälleen, paineli mahaa otti bokserit pois ja koitti esinahkaa ja silloin posahti kunnon stondis! Lääkäri hieman hymähti kun siinä naama punasena koitin pitää pokkaa päällä. Hän jatkoi esinahan vatkaamista kunnes otti kaluni suuhunsa kovaan imutukseen. Tuntui tosi ihanalta. Sitten hän käski minun nousta nelinkotin ja kohta tunsi hänen kielensä liikkuvan pitkin pyllyvakoa. Sitten seisaalleen sänkyyn nojaten. Tunsin jotain viileää pyllyssäni ja kohta tuntui aivan ihmeelliseltä kun lääkärin kalu alkoi työtyä suoleeni ja hetken päästä siitä tuli uskomattoman ihana olo. Sain orgasmin ja lääkäri samoten.
      Sitten hän kirjasi koneelle että terve poika ja toivotti hyvää päivänjatkoa. Oikein miellyttävä kokemus.

      • --------------------

        mee kirjottaa seksinovellejas muualle -.-


      • lääkärillä
        -------------------- kirjoitti:

        mee kirjottaa seksinovellejas muualle -.-

        Miten minä tosiasioista voin novellin kirjoittaa?


      • rinalia

        päivän naurut sain


      • lääkärillä
        -------------------- kirjoitti:

        mee kirjottaa seksinovellejas muualle -.-

        Miten minä voin kirjoittaa novelleja tositapahtumista??


    • voivoivaan

      Voivoi....

    • poika14w

      Mulle kävi niin et ku menin tarkastukseen nii siel oli vitun kuuma hoitaja. Sit kuulemma piti ottaa joku rokotus. No sitte se puudutti mut. Tajusin nukahtaneeni kun heräsin tuntia myöhemmin samasta huoneesta. Perse oli tosi kipee ja muna hehku lohenpunaisena. Se tarkastaja sano laittaneensa liikaa puudutusainetta, jonka seurauksena nukahtaa ja alapäähän alkaa sattua.
      Aika hassu kömmähdys :)

    • höpöä

      Gynekologin tarkastuksissa ei tosiaankaan ole pakko käydä jos ei halua. Ne ovat muutenkin lähinnä niille jotka harrastavat seksiä ja kohtu ja/tai munasarjat ovat tallella. Ei siis koske kaikkia naisia.

      • 8 luokan terveystarkastu

        Perus 8 luokan terveystarkastukseen kuuluu kivester tarkastus siinä katsotaan murrosiän kehitystä ja onko kivekset laskeutunut.


      • Emmi.I

        Naisilta katotaan, onks kohtu laskeutunut.


    • 8 luokalla

      7 luokalla tutkittiin joo, mutta 8 luokalla ei tarvinnut edes riisuutuu :)

    • jfjfjfj

      Karvoituksen lisäksi tarkistetaan, ovatko kivekset laskeutuneet sekä tarkistetaan erektio. Ihan normisettiä, ei syytä huoleen.

      • hyppiväkuppa

        Mahtaa olla täs ketjus aika paljon lääkärileikeistä fantasioivia?


    • boss

      Minulla oli sillee ku oli 8 luokal ni oli iha sairaan hyvä näköne terkkari. Se sano et laske housut alas ja boxerit myös. Siinä sitte laskin ja oli kauhee stondis päällä. Sitte ovi aukes ja rehtori tuli ovest sisää ja katto mun penistä. Oon vielki iha nolona tästä.

    • mööpelimäni

      Haha. Mulla oli viikko sitten 5lk terveystarkastus. Siel mitattii pituus ja paino, homolopiini ja muuta. Sitte piti mennä makaa johonki sängylle makaa boxereilla. Sit se varmaa zekkas munuaiset ja sit se vaa sano että "mäpä katon täältä" ja alko ronkkii jotai boxereitten alta. Sit se alko tunnusteleen kasseja. Sit se vaa et "kunnossa on ;))))))". Yksityiskohtasesti :DDDDD. Ja naisterkkari oli. Semmosta meijön koulussa. Hitto ku on matikka rosteessa en melkei saanu lähetettyy tätä

    • saatan.olla.tosikko

      Jep jep ja höp höp. Mä ihmettelen eniten sitä ettei muka kehtaa riisua lääkärin tai terkkarin nähden. Mikä helvetti siinä muka pelottaa?

      • Anonyymi

        Nii lääkärit ja terkkarit on nähny TODELLA monia alastomia ihmisiä


    • Rehelliseksi

      Kyllä täällä näköjään liikkuu kaikenlaista fiktiota ja fantasiaa. Itse kun kävin kyseisessä tarkastuksessa, terveydenhoitaja sanoi että otappas poika housuja vähän alemmas niin katsotaan. Toisella kädellä naisterveydenhoitaja otti molemmat kivekset käsiinsä ja alkoi hellästi niitä pyörittää, toisella kädellä hän alkoi liikuttaa esinahkaani edestakaisin. Sitten hän siirtyi toisella kädellä peräaukon puolelle ja otti massiivisesti jytkyttävän kyrpäni suuhunsa, sain välittömästi eeppisen orgasmin ja ruiskin koko huoneen siemenilläni. Tätä tarkastusta muistelen vielä tänäkin päivänä lämmöllä.

      • 435435665

        Tekevälle sattuu. Tulikse raskaaks?


    • Jolopoika

      Nosiis...Itellä se on ollu ja ei sillee haittaa siitä voi kieltäytyy mut mä en :D.Se on iha mukavaa ku hyvännäköne terkkari hiplaa pallejas.Parin vuoden pääst arvostatte viel.

    • wertuerss

      Meillä piti näyttää kivekset ja laittaa esinahka taakse.

      • nkgvfjcvfh

        Kenen esinahka?


    • Esaaaaaaaaaa

      Meillä tehtiin lusikkatesti, eli katotaan onko kivekset laskeutunu ja alkaako erektio normaalisti. Sit sai laittaa housut takas.

    • Anteeks äiti

    • Kuumottaavähän

      Oon 8 ja tänään oli perus terkkarille käynti mutta sain ajan viellä 2 viikon päästä olevaan lääkärin käyntiin siellä saatetaan tutkia. Ala asteella meillä Nopeasti kokeiltiin kiveksiä..

    • 6luokkalainenboy

      vituttaa vielki se vitose tarkastus ): EN ees tiiä onko se sallittuu.... no jostain kamuilt olin kuullu et mitä siel tapahtuu olin sillee miksiii. Sit ku se vaa lähesty olin äidille sillee vittu mitä vittuu onks pakko mennä sinne ja sit se oli vaa sillee "siel katotaa vaa et kaikki o kunnos" Sit ku menin sinne niin vittuilin koko aja sille niin sit se oli sillee nyt ois aika laskee housuja. Sit äiti meni ulkopuolelle ja mä vaa jäin sinne sillee et miks vitus pitää tehä jtai tälläst. Sit se oli sillee mikset vaa voi nyt antaa mun kattoo sinne. Mä olin sillee koska se ahistaa. Sit se oli sillee mite voi muka ahistaa. Mä olin silleee mitä vittua. Sit se alko höpöttää siitä, että "se on vaan parhaaks, terkkari vaan kattoo että kaikki on kunnossa" sit se oikeesti vetäs mut siihe ja laski ne mun housut..... sit se oli sillee "hyvä kaks palluraa löytyy. Sen jälkee oli hyväksikäytetty olo... en unoha koskaan millast paskaa se oli. ...

    • normaalia

      Mulla ronkitaan aina kulkusia kerran mul melkee alko seisoo mut ei kerinny vittu olis vähä hävettäny :::D

    • humpatapullaa

      Voi voi kun porukkaa taas lapsettaa.

    • Poika12v_6luokka

      4 ja 5 ainaki katotaa kulkuset. 4 luokalloli mies joka varovasti puristeli palleja. 5 luokala oli täti joka pyysi pöydälle makaamaan ja työnsi käden housuihija tunnusteli nivusia. Katto se muuuten seisaaltaaki mut vaa kurkkas. Oon 6 luokal nyt ja meillä on ihan kohta terveystarkastus niin tehdäänkö penikkselle palleille muutakin kuin katotaan.

    • ellunkainen

      Hyvähän se on että tutkitaan. Vaikka nololta tuntuukin nuoresta. Mun yläasteajoista on jo parikytvuotta, mutta silloiseen aikaan "viimeinen" pallien tutkiminen oli kutsunta-tarkastuksessa, lääkärillä siis. Intissä ei enää syynänneet, eikä rokotusjonossa oltu, kuten vanhoissa elokuvissa, vain tarpeellinen ja oireenmukainen hoito ja apu.

    • Mitenteillä

      mun terveystarkastuksessa otettiin ekaksi pituudet ja painot ja jne sen jälkeen lääkäri pyysi mennä makaamaan tutkimus pöydälle se laski mun housut alas ja kokeili ekaksi kiveksiä sitten se testasi liikkuiko esinahka oikein kokeili terskaa ja kysyi tuntuuko se tämän jälkeen mun piti levittää jalat ja se tutki peräaukon että eipä siinä muuta

    • Anonyymi

      TE VOITTE AINA KIELTÄYTYÄ TARKASTUKSESTA.. mä joskus kasilla olin niin oli terveystarkastus sit siel oli joku ruma nainen sit se vaan sano et laske housutvet koitan kiveksia sit vaan sanoin et en haluu ja sit se vaan lässytti jotai omiaan ja sit se kysy et halukko mennä ite testaa ( siel oli semmonen pukukoppi) tonne ja sanoin et kyll mull on kaks kivesta ja sit se vaan anto jotai lappuja mulle.

      Ja samanlai kävi mun kaverille eri koulussa. Oli terveystarkastus ja se meni sinne huoneeseen ja sani ota kaikki vaattett pois niin mun kaveri vaan oli et en varmaa ota vaik se pakotti mut mun kaveri vaan sano en joten se oli vaan ilman paitaa housut ja kalsarit päällä

      Mut sit mun vammanen luokka lainen alko itkeä kun se kuuli et pitää laskee houst mut sit vaan sanoin vihaseti et eks sää ymmärä sun ei tarvii tehdä mitää mitä et haluu sit se meni sinne ja ei laskenu housuja vaikka terkkari pyys monta kertaa..


      Että silee ja kirjoituksen opetus oli että EI OLE PAKKO TEHDÄ MITTÄN MITÄ TERKKA PYYTTÄÄ / PAKOTTAA JOS EI SUOSTU ETTÄ OLET BOKSEREILLA ÄLÄ MENE SINNE LÄHDET VAA POIS

    • Anonyymi

      No ei siellä housuja nyt poisoteta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla on omakohtainen ja ihan todellinen kokemus lukion ekan luokan terveystarkastuksesta 80-luvun lopusta.

      Terkkari oli n. 30 v. nainen, ihan normitarkastus eli pituus, paino yms. Sitten hän pyysi mua ottamaan pikkaritkin pois, katsoi ja tunnusteli kivekset ja jäykistyneen pienikseni sekä veti varovasti mun esinahan ihan taakse asti. Nolotti kyllä aluksi, mutta hän sanoi että ihan normaali reaktio.

      Olin ennen tarkastusta sen verran utelias, että kysäisin varovasti naisten kehosta ja sukupuolielimistä yms. Tuohon aikaan ei ollut tietoakaan netistä, ja asialliset tietolähteet näissä asioissa olivat tosi vähissä.

      Terkkari yllättikin mut täysin, sanoi että voisi näyttää tässä samalla vertailun vuoksi omat ulkoiset sukupuolielimensä: niinpä hän riisui alapäänsä paljaaksi, ja esitteli makuultaan pimppinsä osat ja sopukat mulle ihan käytännössä ja täysin asiallisesti. Mihinkään pidemmälle emme edenneet. Huhhuh mikä iloinen yllätys, ja sovimme sitten että tästä asiasta ei puhuta ulkopuolisille.

    • Anonyymi

      Minulta on aina kysytty katsotaanko ne Kivekset ja olen aina vastannut että ei kiitos

    • Anonyymi

      Tiiän et tä on vanha keskustelu mut itte meen nyt seuraavaks kutoselle ja viitosen terveystsrkastuksessa kun olin niin lääkäri kyl katto kivekset ja et liukuuks esinahka hyvin. Et uskoisin et sama tehdään yläasteellakin

    • Anonyymi

      Mulla oli 7luokalla tarkastus. Missä oli mun pikkusisko. Kun äiti sano että kun mun pikkusiskollakin on niin menkää samaan aikaan.

      Aamulla kun mä olin peiton alla ettei kukaan huomaa. Et mä sormitin mun yö Shortsien läpi. Sitten mun herätys soija mä lopetin. Sit mä hiivin vaatekaapille ja otan sieltä mulle ritsikat ja pikkarit. Sitten pujin vaateet päälle ja herätin samalla pikkusiskon. Kun vedin peiton pois päältä ja sanoin hyvää huomenta.

      Pikkusisko 13v ja mä oon 14v.

      Sitten mentiin aamulle ja hammaspesulle siten pikkusisko puki vaateittaan. Sitten se ei löytänyt sen Frozen pikkareitaan. No se laito jotkut muut ja meille alko tulee kiire. Kun se koulu lääkärintarkastus on kohta. Sitten me lähdettiin kävelee koululle siinä kun käveltiin mun pikkarit hiertää vähän. Sitten kun oltiin lähellä kouluu mä huomasin että mun legginsien läpi näky vähän mun pillun muotoja sitten mä laitoin käden housuun ja suoristin pikkarit. Mun pikkusisko katto ja nauro ja sano että ootko noin kiimainen. Mä sitten kun päästiin kouluun sisään. Me mentiin odottaa että päästää sisään. Lääkärintarkastukseen sen semmosen odotus aulaan. Sitten me vaan odotetiin sitten mä taas huomasin että mun pikkarit on huonosti käden eka mä laskinne mun legginsien sisällä ja laiton ne takas paikoilleen. Mun pikkusisko sano että pitäskö sulle ostaa lisää pikkareita vai onko sulla murkku housussa. Sitten me päästiin lääkärintarkastukkseen sano että tulkaa sisään.

      Kysy että mitä kuuluu siten se no aloitetaan ärsyttä vimmistä jutusta että kokeillaan rinnat ja katotaan emätin kumpi ensin tai molemmat samaan aikaan. Sitten lääkäri sano kaiken muun ottaa teistä sitten terkkari. Eli kumpi ensin mä menin ekana sitten mun pikkusisko sano lääkärille siellä kutii alapää. No lääkäri sano että katotaan lääkäri pyysi riisumaan kaiken paitsi alus vaateet. No mä laskin mun paidan sit otin kengät pois sitten sukat sitten mun legginsit. Mä ihmettelin että miksi ne on pinkit pikkarit sitten mä katoin vähän tarkemmin ne oli ne Frozen pikkarit. Otin ne leggingsit nilkoista pois niin pylly oli mun pikkusiskoa päin mikä hymyili ja sano että tää ei jää tähän. lääkäri käski tutkimus pöydälle ja pyysi otat pois ritsikat se kokeili tissejä sitten se sano että voitko ottaa pikkarit pois. se katseli mun pillua sitten mun pikkusiskokin tuli kattoo se lääkäri sano sille että se ei oo täällä on joku hirtänyt emättimen kohdalta sano että voit pukea päälle sitten lääkäri katsetoisaalle mä sain pakkarit ja ritsikat päälle. Pikkusisko tuli mun viereen ja laito käden mun pillun ja hiero sano että oottat mua sitten pujin päälle ja pikkusiskon tarkastus meni paremmin.

    • Anonyymi

      Kyllä siellä kivekset tutkitaan, mutta ei siinä ole mitään pelättävää. Kivahan se vaan on esitellä vehkeitä naiselle.

    • Anonyymi

      odottakaas pojat kun pääsette armeijan lääkärin tarkastukseen, siellä ollaan jonossa alushoususillaan eteisestä asti, ja yleisöäkin löytyy, sitte lääkärin luona otetaan ne alkkaritki pois, siellä ei sitte kieltäydytäkkään mistään vaan totellaan heti käskyjä, jos vaikka riisuminen ujostuttaa siellä kyllä autetaan siinäkin, naisia tosin ei välttämättä ole paikalla ollenkaan, jos ei satu hoitajina olemaan

      • Anonyymi

        Juu kaikki kun ei mee sinne armeijaan joko terveydellisestä syystä tai sitten eivät vain halua mennä :)


      • Anonyymi

        Sielläkään ei ole pakko antaa tehdä mitään niin sanoo Suomen laki


    • Anonyymi

      kuitenki suuri osa menee, ja kohta suuriosa naisista myös

    • Anonyymi

      Lohdusta ei voi jakaa, keskustelut kotona tai luotetun kanssa kannattaa käy vaikka erikoistunut lkärin luona,pyydä tiedot mukaan.
      Nuoret wc tukka hyvin kaikki hyvin,.itse se tukka laitetaan silmät

      • Anonyymi

        siihen astiaan yönajaksi


    • Anonyymi

      ennoo poika mutta ite joudun aina ottaa KAIKKI vaatteet pois kastelun vuoks koska se terveydenhoitaja aina painelee mun alavatsaa ja testaa et kuseks mä sillon ja yleensä myös kusenki joten siihen laitetaan aina joku alusta alle ja sit sen jälkee saan laittaa vaipan takas mut saan laittaa loput vaatteet vasta ihan lopussa koska se haluu testailla viel jotain juttuja ja sit kans se aina antaa mulle vaippoja mukaan ja sanoo et sieltä saa tulla aina hakee niitä ja vaihtaa siel ja kerran ku menin hakee nii se käski mun vaihtaa sen siel🥲😓

    • Anonyymi

      Mä oon tyttö ja oon vitosella mulla on marraskuussa terveystarkastus osa meidän luokkalaisista on jo käynyt siellä ja silleen mut meillä on mies lääkäri ja sitten pitää olla alusvaatteilla ja se painelee sun alavatsaa ja vatsaa varmaan kutittaa ihan hitsisiti ja muuten nolottaa sitten jutellaan käydään ryhti näkö paino pituus läpi siis kuulemma mun kavereiden mukaan mutta jännittää ihan hitsisti se tarkastus.

    • Anonyymi

      Itellä piti olla koko tarkastus alasti, oli kiva olla munasilleen naisen edessä. Mutta tuo ei ole mitään siihen mitä naisilla on, gynekologilla ollaan n.tunti alapää paljaana ja lääkäri hieroo oikein kunnolla. Mulla testattiin ekana kivekset ja esinahka:(. Kesti joku 5 min, sitten vielä mun piti mennä sammakko asentoon ja lääkäri kattoi reijän. Ja alasti katottiin paino ja pituus

    • Anonyymi

      Ei mulla ainakaan peruskouluaikana kertaakaan tutkittu kiveksiä tai muutenkaan alapäätä.
      Mutta kun menin armeijaan heinäkuussa, niin siellä tutkittiin kassitkin.
      Kokeiltiin tuloterveystarkastuksessa just, että onko kivekset laskeutuneet. Oli vielä miespuolinen lekuri, joku lääkintämajuri tms.
      Ei nyt sinänsä mikään kauhea juttu, kestikin just tyyliin 5 sekuntia, mutta silti vähän ällötti et mies koskee mun kasseihin vaikka siinä ei tietenkään ollut mitään eroottista.
      Että sen puolesta olisi ollut ihan ok, jos joku naispuolinen olisi tuon tutkimuksen tehnyt.
      Tosin alkuvuodesta kävin sukupuolitautipolilla, kun epäilin saaneeni jonkun pöpön yhdeltä muijalta, mikä onneksi oli väärä hälytys, niin silloin oli jotenkin nolo olla siellä.
      Oli kyllä naislääkäri, joka tutki mut, mutta siellä oli myös jotain kandeja vai miksikä näitä lääkäriopiskelijoita kutsutaan, niin sanottuina seuraamisopiskelijoina katsomassa näitä lääkärien vastaanottotouhuja.
      Oli vähän nolo, kun makasin vuoteella housut kintuissa ja tämä lääkäri piti ja pyöritteli mun lerssiä kädessään kuin jotain mikrofonia tm ja selitti niin helvetisti ja nämä 5-10 kandia kävi vuorotellen kurkkimassa myös mun kaluani.
      Ja sitten vielä, kun mulla on alapäässä tällainen pigmenttihäiriö, pälviksi sitä kai kutsutaan, niin siitä vielä selitti niin helvetisti ja kysyi sitäkin, että miksi mun alapää on sen värinen kuin se on. Kun siellä on tummempaa ihoa ja sitten ihan vaaleata/vaaleanpunaista seassa.

    • Anonyymi

      Miksi koulu rääkäri koskee kivekseen

    • Anonyymi

      Ne on niin pa****a ne tarkastukset

      • Anonyymi

        Eikä mulle tehty ikinä pimppa tutkimusta eikä rinntoja tutkitu


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe