Hyvä ja edullinen ompelimo Helsinki ?

löytyykö?

Missähän kannattais puvun takit kavennuttaa tai housunlahkeet lyhennyttää ?

55

25788

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakarus

      Itse lyhennytin housut Liisankadulla, Helsingissä, Mabell ompelimo.

    • O.R
      • neiti vm.-50

        Keskustelupalstan vinkistä vierailin Ompelimo 18:ssa . Ensin katsoin ihan hyvät netti-sivut joten hinnat on ihan ok , jos jopa halvat. Korjauksista täytyy sanoa , että tähän mun ongelmamuotoiseen kroppaani jos saa istumaan vaatteet näin hyvin niin ammattitaidolla on tekemistä tämän paikan suhteen. Varttuneempi nainen osaa katsoa toisen moisen vaatteen sopivuuden. Ja paikka on siisti ja rouva palvelee hyvin , sitä vierasta aksenttia lukuunottamatta. Suosittelen lämpimästi.


      • Anonyymi

        Ompelimo18 on lyhentänyt hihat useammasta irto- ja puvuntakistani, ja lopputulos on ollut hyvä joka kerralla. Ystävällinen palvelu ja osaavat ammattilaiset, joten voin suositella paikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompelimo18 on lyhentänyt hihat useammasta irto- ja puvuntakistani, ja lopputulos on ollut hyvä joka kerralla. Ystävällinen palvelu ja osaavat ammattilaiset, joten voin suositella paikkaa.

        Valitettavasti minulla huono kokemus Ompelimo 18:sta. Sovittu hinta nousi yllättäen yli 30 prosenttia. En saanut mitään ilmoitusta asiasta esim. soittoa tai viestiä. Kun kerroin, että olisi kohteliasta soittaa asiakkaalle ja kertoa hinnannoususta, sain erittäin huonoa ja röyhkeää asiakaspalvelua. Tämän kokemuksen perusteella en voi suositella ompelimo 18:a.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti minulla huono kokemus Ompelimo 18:sta. Sovittu hinta nousi yllättäen yli 30 prosenttia. En saanut mitään ilmoitusta asiasta esim. soittoa tai viestiä. Kun kerroin, että olisi kohteliasta soittaa asiakkaalle ja kertoa hinnannoususta, sain erittäin huonoa ja röyhkeää asiakaspalvelua. Tämän kokemuksen perusteella en voi suositella ompelimo 18:a.

        Sain Ompelimo 18 töykeää ja kallista palvelua. En voi suositella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain Ompelimo 18 töykeää ja kallista palvelua. En voi suositella.

        Sama. En mene enää sinne. Suuri pettymys.


    • lyhyen läntä

      Norasta, Mannerheimintie 98, Hki (naisten vaateliike, mutta eivät ole sukupuoli-rasismeja nähtävästi näissä lyhennys palveluissa)
      Maksoi 10e, olin tyytyväinen.

    • Lentohenkilö

      Kävin ensin lyhennyttämässä housut ja koska palvelu oli ok ja työn jälki jopa parempi kuin hyvä vein iltamekkoni saneeraukseen. Vartaloni ei ole aivan normimitoissa joten lopputulos jonka sain päälleni oli aivan loistava. Hiukan vieraalla aksentilla mutta hyvin Suomea puhuva Rouva osasi palvella ja eritoten ommella. Voin suositella. Jopa edullinen.

    • Seija77

      Mä kävin viemässä pari laukkua farkkukorjaamo studio-pop -ompelimoon. Käsilaukkujen vuoret piti vaihtaa kun olivat revenneet. Liike sijaitsi Hämeentiellä ja ajattelin että hyvä ja helppo sijainti, viempä sinne. Mutta en oo ikinä saanut niin huonoa asiakaspalvelua kuin siellä. Aivan uskomatonta touhua. Mies lupasi vaihtaa lukkujen vuoret neljän päivän sisällä, mutta kun menin sinne niin laukkuja ei ollut edes aloitettu. Sovittiin uusi päivä kolmen päivän päästä, mutta kun menin viidentenä päivänä niin taas sama homma. Laukut lojuivat keskeneräisenä siellä pöydällä. Älkää siis missään nimessä ainakaan sinne viekö vaatteitanne korjattavaksi. Ärsyttää aivan hirveästi tuommoinen asiakaspalvelu!

      • risa-farkku

        Mä taas olen saanut mukavaa ja hyvää palvelua Hämeentien farkkukorjaamosta: farkut korjattiin sovitusti ja nopeasti, ei mitään ongelmia.


      • ompelukorjauksesta
        risa-farkku kirjoitti:

        Mä taas olen saanut mukavaa ja hyvää palvelua Hämeentien farkkukorjaamosta: farkut korjattiin sovitusti ja nopeasti, ei mitään ongelmia.

        Täällä sama kokemus kuin nimimerkillä Stupido-pop. Aikataulu petti kahteen otteeseen. Työn jälki oli huono, eikä vastannut sitä mitä oli sovittu. Reklamaatioon suhtauduttiin epäkohteliaasti, ei pahoiteltu, eikä tultu millään lailla vastaan. Nyt ei auta muuta kuin viedä tuotteet uudestaan toisaalle korjattavaksi ja viedä ulos tuulettumaan - haisivat kaiken päälle röökille!
        En siis suosittele tätä paikkaa:
        http://farkkukorjaamo.com/


    • Pekka Hirvonen
    • Yksi edullinen ompelimo sijaitsee Ruoholahdenkadulla. Hyvä asiakaspalvelu, todella siisti jälki, nopea palvelu. Ompelija, joka osaa lukea ajatuksia, olen aina ollut erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Suosittelen lämpimästi!
      http://www.ompelimohelsinki.com/

    • 343434343434

      Ompelimo Margarita Hämeenkadulla on todella hyvä ja osaava, hinnatkin edulliset!

    • Jenni T.

      Yksi hyvä ja edullinen ompelimo Ruoholahdenkadu 24. Hyvä asiakaspalvelu, nopea ja siisti työ...

    • "bestman"

      Puvun fiksaus kiirellä kävi tosi nopeasti ja silti tod. erinomainen tulos.
      Kiitos vaan suosituksesta. Tarkoitan siis Laivapojankadulla olevaa Ompelimoa.

    • Ei ompilimo Moda

      olen käynyt ompelimo modassa hertoniemellä. Palvelu oli hirveä ja maksoin paljon 2oo e. En saanut vaattet takasin kun ei mulla ollut käteistä. Pakottivat mennä hakemaan käteistä ja en saanut maksa kortilla. Siellä ei oo edes kassakonetta. HIRVEÄ

      • huhhuja

        Jooo, kyllä mullaki on ollu sama kokemus tästä paikasta, meinaksä ompelimo moda laivalahdenportti hertoniemellä? Aika hurjaaaaa ku en mäkä saanu vatteita takas ennen ku olin maksanu käteistä. Ja he tosiaan pakottivat muakin hakemaan käteistä ku en saanu maksa kortilla. En mäkä saanu kuittia. Nåja, miten voisi saada kuitin ku siel ei oo kassa?


      • Jaana
        huhhuja kirjoitti:

        Jooo, kyllä mullaki on ollu sama kokemus tästä paikasta, meinaksä ompelimo moda laivalahdenportti hertoniemellä? Aika hurjaaaaa ku en mäkä saanu vatteita takas ennen ku olin maksanu käteistä. Ja he tosiaan pakottivat muakin hakemaan käteistä ku en saanu maksa kortilla. En mäkä saanu kuittia. Nåja, miten voisi saada kuitin ku siel ei oo kassa?

        MInäkin olen tyytymätön tähän paikkaan. Mekkooni ommeltiin vääränlaiset vyölenkit ja kun ne purettiin jäi trikooseen reikiä. Kiva,kiva, siinä meni luotto-musta, rakas DKNY:n kolttuni.


      • Susanna 111
        Jaana kirjoitti:

        MInäkin olen tyytymätön tähän paikkaan. Mekkooni ommeltiin vääränlaiset vyölenkit ja kun ne purettiin jäi trikooseen reikiä. Kiva,kiva, siinä meni luotto-musta, rakas DKNY:n kolttuni.

        Sama on käyny mullekin. Palvelu ompelimo modasaa on aivan hurja. Siellä mulle on sanottu tällä on Afganistani, tällä ei makseta kortilla. Me halutaan vaan käteistä.


      • ...maksettaessa

        Velka on veli ottaessa, veljenpoika....

        Ei kai kukaan pakota. Kyllä palvelusta maksaa pitää ja on ihan oikein, ettei korjattua vaatetta saa mukaansa, ellei maksa. Ihan sama ruokakauppaan mennessä. Mitään et sieltä saa mukaasi, ellet maksa joko käteisellä tai kortilla.

        Jotkut ompelijat antavat korjatun vaatteen tutuille ja luottavat, että asiakas käy maksamassa. Mutta käy vaan ohrasesti, ettei maksua koskaan saadusta palvelusta tule.


    • Huono asiakas?

      Yritin kerran viedä rikkinäistä kankaista vyötäni Malmin ompelimo Nööpiin. Venäläisen oloinen työntekijä on varmasti taitava käsistään, mutta hän oli ilkeä ja antoi ymmärtää minun olevan tyhmä. Vein vyöni mennessäni enkä enää koskaan mene k.o paikkaan.

      • Anonyymi

        Ja kuinkahan rikki vyö oli?


    • Jacob Jaynes

      Koillis-Helsingissä, Kivikossa, sijaitsee Ompelimo Ateljee Neven (www.neven.fi/). Niinä kertoina kun olen vieraillut ko. yrityksessä, en ole löytänyt moitittavaa; palvelu on poikkeuksetta ollut asiantuntevaa ja ystävällistä.

      Suosittelen alueella asuvia tarpeen tullen käyttämään yrityksen tarjoamia palveluita :)

      • Anonyymi

        Olen kaikki vaatteeni korjauttanut Nevenissä ja todella laadukasta työtä. Samoin kuin ompelutin hameen ja housut sekä kesämekon siellä. Erittäin ystävällistä palvelua. Kiitos vielä Neven.


    • Modan puolustaja

      Ompelimo Modassa on nykyään maksupääte ja saan aina kuitin kun siellä asioin. Palvelu on ollut ystävällistä ja laatu todella hyvää sekä ompelu- että pesulapalveluissa.

    • Ompelimo Iratar

      Tervetuloa
      Ompelimo Iratar sijaitsee Helsingin Maunulassa.
      Ympärillämme on paljon vaatteita, joita tarvitsemme enemmän tai vähemmän, ne voivat olla kauniita tai ei. Vaatteet eivät kuitenkaan ole ikuisia ja ennemmin tai myöhemmin niistä tulee käyttökelvottomia.
      Jotta teidän ei tarvitsisi valita näiden välillä - on olemassa ompelimomme Iratar, joka tekee kaikki vaatekorjaukset, uusien vaatteiden räätälöinnit , sekä nahka-, korjaus- ja sisustusompelut.
      Omaamme yli 25 vuoden kokemuksen alalta ja käsittelemme kaikkia mahdollisia materiaaleja. Otamme vastaan kaikki vaatteet – uusista kalleista puvuista vanhoihin mekkoihin, joita ei ole käytetty vuosiin. Tervetuloa!

      www.ompelimo-iratar.fi

      Palvelemme teidät TI-PE Klo.09.00-17.00 / LA Klo.10.00-14.00

    • Mirka

      Suosittelen korjausompelimo Inna, os. Mätytie 5. Inna on oikein taitava ompelija ja tosi mukava ihminen. Olen käynyt siellä jo yli 10 vuotta. Hinnatkin ovat aika edullisia.

    • ele0323

      Vanhan frakin korjaus / viimeistely onnistuu parhaiten Jätkäsaaren / Ruoholahden ompelimossa.
      www.ompelimo18.fi

    • Tiukkis

      Malmin novan yläkerrassa, sisäänkäynti taitaa nykyisin olla n. alkoa vastapäätä kulmasta. Ulkomaalainen mies joka tosi ystävällinen ja puhuu suomea on tehnyt erinomaista työtä esim. lyhentäessään mekkoni ja miehen villakangastakin hihat jne... sanoisin että työnlaatu ollut parempi kuin sinne vietäessä ja hinnat tosi kohtuulliset :-)

      • Kerta riitti

        Minä myös olen käyttänyt kyseisen ompelimon palveluja en mene toista kertaa,vein puuvillaisen mekon ja tekokuituisen mekon lyhennettäväksi oli kun lapsi olisi sen työn tehnyt ,alaarvoista työtä .Viekää mutta kysykää että onko ommen suoraa vai mutkittelevaa?Ei osannut tehdä suoraa saumaa.Ulkolainen mukavan tuntuinen mies asiakaspalvelijana mutta ammattitaito puutteellinen.Novan yläkerta Malmilla


      • Vaatefriikki

        Minä olen korjauttanut useita vaatteita ko ompelimossa Malmilla. Mies on ymmärtääkseni Afganistanista ja työn jälki on ollut erinomainen.


    • Ompelimo 18

      Voin täydellä sydämmellä suositella Ruoholahdessa sijaitsevaa liikettä nimeltä Ompelimo 18! Asiakaspalvelu oli loistavaa, työn jälki upeaa ja hinta oli edullinen.

      Vein sinne mekkoni kavennettavaksi ja lyhennettäväksi ja työ oli kaikkea muuta kuin helppo, mutta silti se saatiin todella nopeasti tehtyä ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen! (:

      • Anonyymi

        Ehkä on henkilökunta vaihtunut. Ainakin itse sain töykeää palvelua. En mene enää koskaan tähän paikkaan. Myöskään sovittu aikataulu ei pitänyt, hinta ei todellakaan ollut edullinen.


    • Vaatekorjaus

      Kivenlahdessa, osoitteessa; Ristiaallokonkatu 3 on hyvä ja monipuolisia ompelutöitä tekevä korjausompelimo ja vaatekorjaus liike.
      Kerrostalon päädyssä Aallonpohjanpolun puolella on sisäänkäynti.
      Ne, jotka asuvat Espoonlahdessa ja lähiympäristössä, vaikkapa sitten kirkkonummella, niin ei ole tarvetta mennä Helsiinkin asti korjauttamaan vaatteitaan tai vaihtamaan vetoketjuja.
      Työn jälki on aina ollut hyvää kun itse olen käynyt jo useita kertoja, milloin lyhentämässä ja pidentämässä esim. verhoja tai vahtamassa takkiin ja farkkuihin vetoketjuja tai lyhentänyt housun lahkeita.
      Suosittelen:

      http://www.vaatekorjaus.fi/index.html

      https://www.google.fi/maps/place/Korjausompelimo Paikka/@60.1534598,24.6426666,16z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x579c5fef67648afa

    • Söör47

      Miesten puvun kavennus ja hihojen lyhennys kävi tosi nopeasti ja laadukkaasti Laivapojankadulla Ruoholahdessa. Ompelimo 18. Suosittelen!!!

      • Romin

        Räätäliliike Dandypuku Mariankatu 13 Helsinki
        www.dandypuku.com


    • Yxinh

      Tuohon Ompelimo 18 hyviinpuoliin kuuluu myös lauantaina saatava pikakorjaus joka pelasti minut! Kiitos siitä!

    • tyytyväinen1982

      Ei vaihtoehtoja jos arvostaa laatua!
      www.ompelimo18.fi
      Kiitos taas kerran!

    • Itse666

      Näyttää menevän roskikseen pari vuotta vanhat housut jos vetskarin vaihto maksaa 30 euroa. No, ei se mitään saavatpahan aasialaiset töitä kun Suomessa ei näköjään kelpaa.

    • Minävaan12

      Työn ALV verotus tappaa kaiken yritteliäisyyden. Täysin naurettavaa ja itkettävää samaan aikaan. Suomi on köyhä ja pysyy köyhänä kunnes työtä aletaan oikeasti arvostaa teoissa eikä vain puheissa.

    • lopp88

      ompelimo Logo mannerheimintie 63 ,00250 HELSINKI
      www.ompelimologo.fi

    • lukiolaisenäiti

      Missä lyhentäisit vanhojentanssimekon, jossa on satiininen ja sifonkinen monikerroksinen helma? Mekkoja myyvässä liikkeessä hinnkasi tulisi 120 euroa, joka tuntuu paljolta. Miten helman lyhennys voi maksaa puolet siitä, mitä itse mekko kaikkinen koru-ja pitsiompeluineen? vai onko suomalainen työ vain niin järjettömän kallista?

      • Tammikuu21

        NV-Atelier, Arkadiankatu 19, ison kangaskaupan yhteydessä, voin suositella keskustan ompelimoista, tekee tarkkaa työtä ja on suht. edullinenkin.


    • Anna222

      Hyvä ja edullinen ompelimo HELSINKI on Ompelimo Logo ,Mannerheimintie 63

    • Heteromies

      Itse olen käyttänyt Sellon Halosen yhteydessä olevaa ilmeisesti yksityistä yrittäjää. Ei kallis ja tekee hyvää työtä. Olen siellä tuunauttanut jos jotakin pukua jne. Kaikkea kun ei ole tarjolla minun makuuni...

    • Karlos71

      Ompelimo Moda Herttoniemi. Hyvä palvelu hinta-laatu suhde kohdillaan ja kaupan päälle ystävällinen palvelu👍👍Suosittelen lämpimästi !

    • Vakkari.paikka

      Espoolaisille löytyy monipuolinen vaatehuolto ja vaatekorjaus sekä korjausompelimo, Ristiaallokonkatu 3, 02320 Espoo (Kivenlahti). Siellä ainakin saa osaavaa palvelua ja ompelija myös osaa neuvoa.
      http://www.vaatekorjaus.fi/

    • Zakyah

      Hei,
      Tässä on hyvä ja taitavaa ompelija ja edullisella hinnalla.


      Vänrikki Stoolinkaru 5
      Helsinki
      Get Directions

      ompelimohelia.fi/index.html
      Avaa sivusto

    • Ige

      Onko Kokemuksia uusia Ompelimo Modata uusia luin paljon arvosteluja ja virhe oli viedä sinne no huomenna näkee kun hakee

    • Anonyymi

      Mitassa kauhea palvelu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ompeluhuone Oxana, ystävällistä sekä ammattimaista palvelua, jossa ompelijoilla yli 20 vuoden kokemusta takana. Kovasti suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe