"lisäravinteita" netistä..

Mr anabol

Tietäiskö kukaan hyvän ja luotettavan nettikaupan, mistä vois tilata vähän tehokkaampia "lisäravinteita"?
kiitos..

47

15381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ola

      Anabolisia jos tarkoitat,niitä ei enää nykyisin saa tilattuna läpi tullin.Tavara jää tulliin ja rahat on mennyttä..

      • daword

        olet siinä mieles vääräs että anabolisen vaikutuksen tekeviä aineita löytyy tässä yksi niistä!

        Dymatize Meth-X


      • ola
        daword kirjoitti:

        olet siinä mieles vääräs että anabolisen vaikutuksen tekeviä aineita löytyy tässä yksi niistä!

        Dymatize Meth-X

        Katsoin tuotteen sisällön antamaltasi linkki sivulta,ei mitään uutta.Vain sama tehoton tribulus
        höystettynä muutamalla uudella ainesosalla.


      • daword
        ola kirjoitti:

        Katsoin tuotteen sisällön antamaltasi linkki sivulta,ei mitään uutta.Vain sama tehoton tribulus
        höystettynä muutamalla uudella ainesosalla.

        ekaks toi ei ole mikää TRIBULUS!! dynamitze tribulus on paskaa mutta tää on meth-x
        ja tehoo varmasti

        ((et taida paljoo tietää vai?))
        ja täs osote josta kyllä löytyy oma paino nousi 3kk näiden aineiden avulla 20kg ja tulokset nousi 40kg
        http://anabolic-steroids.webzone.ru/


      • jarkko27
        daword kirjoitti:

        ekaks toi ei ole mikää TRIBULUS!! dynamitze tribulus on paskaa mutta tää on meth-x
        ja tehoo varmasti

        ((et taida paljoo tietää vai?))
        ja täs osote josta kyllä löytyy oma paino nousi 3kk näiden aineiden avulla 20kg ja tulokset nousi 40kg
        http://anabolic-steroids.webzone.ru/

        On se tribulus ! Siinä on suurin vaikuttava aine TRIBULUS ! Tämä ei ole mikään anaboli !
        Ja et varmanakaan ole saanut tällä aineella 20 kg lihasta 3 kk lisää !!!
        itse olen kerran kokeillut kyseistä ainetta ..
        Se on ihan paskaa !!! Oikealla ruokavaliolla saat paljon paremman vaikutuksen !


      • daword
        daword kirjoitti:

        ekaks toi ei ole mikää TRIBULUS!! dynamitze tribulus on paskaa mutta tää on meth-x
        ja tehoo varmasti

        ((et taida paljoo tietää vai?))
        ja täs osote josta kyllä löytyy oma paino nousi 3kk näiden aineiden avulla 20kg ja tulokset nousi 40kg
        http://anabolic-steroids.webzone.ru/

        koska joillekkin voi tulla ahaa elämys ja ei usko sanomiini asioihin kirjoittamieni juttujen vuoks niin tässä pientä korjausta

        toi 17-20 kg on tosiaan tullut painoa lisää ja tribulus on aine jota olen eniten käyttäny crean kans.

        n2½kk aikana paino nousi n.9-10kg ja ennesitä vähän aikaa sitten paino nousi n.7kg eli ainaski 17kg on noussut yhteensä!

        ne toimii hyvin!


      • Pena

    • daword
      • ola

        Kysyjä tais tarkoittaa muuta kuin "protskuja"


      • daword
        ola kirjoitti:

        Kysyjä tais tarkoittaa muuta kuin "protskuja"

        en mitään protskuja ole kellekkään tyrkyttämäs..noilta linkeiltä löytyy ihan anabolisia aineita esim toi meth-x!

        tai animal stak!!

        ja protskut on ihan paskoja:)

        eli oliks jotain muuta viel?


      • Punttijussi

        Boosmanin ja G-sportin lisäksi olen törmännyt samoihin lisäravinteisiin www.jvi-sport.com
        Taitaa olla joku uus paikka toi jvi...hyvät sivut niillä.


    • Pride

      www.testosterone.net

      • Mr anabol

        Daword, oliko sulla tullin kanssa ongelmia, vai onnistuiko ihan tuosta vaan? Jos jotain menee pieleen, niin tulee kutsu selvitykseen. Sellaista olen kuullut..


      • daword
        Mr anabol kirjoitti:

        Daword, oliko sulla tullin kanssa ongelmia, vai onnistuiko ihan tuosta vaan? Jos jotain menee pieleen, niin tulee kutsu selvitykseen. Sellaista olen kuullut..

        jos tilaat esim animal stak tuotetta joka amerikas maksaa vain 27€ ja tääl suomes 77€ niin hyvin tulee perille ja oon ite ostanut myös tuota

        apoplanii50 myös muutaman levyä ja tuli perille ihan asiallisesti:)

        joo josnyt jotain tosi törkeitä aineita ostat niin varmaan ne luokitellaan jo huumeiks joten silloin joutuu selvitykseen mut noita tulli päästää läpi..
        ((ei kantsi silti hirveitä määriä ostaa)) !!


    • Treenari

      Kyllä se vaan on valitettavasti niin, että joko etsit itsellesi sourcen jolta ostat suoraan steroideja tai tyydyt laillisiin lisäravinteisiin. Netin kautta homma ei toimi tai ainakin hinnat on aivan järjettömän kovat verrattuna "lähikauppiaaseen".
      Unohda kaikki tribukset ja muut lailliset em. skeidat. Niillä saat vain lompakon tyhjäksi. Naturaalin kannattaa laittaa rahat protskuun, maltoon, vitamiineihin ja kenties vielä kreatiiniin ja glutamiiniin. Nämä kunnolliset ruokavalion lisäksi tietty. Tämä on mun mielipide.

      • daword

        olen nyt syöny kaks purkkii tripulusta 2kk kuuri

        massa on noussut 10kg rasva ja neste lähtenyt lihakset erottuu ja tiedän ettei se olis jollain protskuil onnistunu


      • Nostelija
        daword kirjoitti:

        olen nyt syöny kaks purkkii tripulusta 2kk kuuri

        massa on noussut 10kg rasva ja neste lähtenyt lihakset erottuu ja tiedän ettei se olis jollain protskuil onnistunu

        Kerro ihmeessä pituus, paino ja jotain tuloksia ennen ja jälkeen "kuurin". Voihan olla että sun testosteronitasot on luonnostaan niin alhaiset, että tribulus nostaa hiukan tasoja, mutta normaalisti siihen tarvitaan kyllä kovempia aineita (esim. HCG).


      • daword
        Nostelija kirjoitti:

        Kerro ihmeessä pituus, paino ja jotain tuloksia ennen ja jälkeen "kuurin". Voihan olla että sun testosteronitasot on luonnostaan niin alhaiset, että tribulus nostaa hiukan tasoja, mutta normaalisti siihen tarvitaan kyllä kovempia aineita (esim. HCG).

        alotin syömääm tribulusta 1purkin ja meth-x i purkin kuurin kesto oli 2kk3viikkoa

        pituuteni on 182cm ja massa enne aloitusta oli 83kg n.2.5kk kuluttua ei ois tarvinnut edes vaaalla käydä sillä tulos näkyi.. olin aivan muuttunut painoa oli 92kg..eikä rasvasta tietoakaan

        ja ole tosi tyytyväinen ja tilasin just kyseisiä tuotteita 200€

        ((mitä tuotetta tarkotit))kerro tarkemmin


      • Tomppa
        daword kirjoitti:

        alotin syömääm tribulusta 1purkin ja meth-x i purkin kuurin kesto oli 2kk3viikkoa

        pituuteni on 182cm ja massa enne aloitusta oli 83kg n.2.5kk kuluttua ei ois tarvinnut edes vaaalla käydä sillä tulos näkyi.. olin aivan muuttunut painoa oli 92kg..eikä rasvasta tietoakaan

        ja ole tosi tyytyväinen ja tilasin just kyseisiä tuotteita 200€

        ((mitä tuotetta tarkotit))kerro tarkemmin

        Te nappi veiko ootte vaan niin saatanan säälittäviä, kun ei ole sisua ni sitä pitää ottaa pillereistä!
        Miksei voi vaan pelata pleikkaa kotona ja olla kynäniska jos ei ole luonnetta?
        Te pilaatte vaan kaikkien harrastajien maineen ku polla ei sitten kestä ja pitää isotella raitilla!


      • daword
        Tomppa kirjoitti:

        Te nappi veiko ootte vaan niin saatanan säälittäviä, kun ei ole sisua ni sitä pitää ottaa pillereistä!
        Miksei voi vaan pelata pleikkaa kotona ja olla kynäniska jos ei ole luonnetta?
        Te pilaatte vaan kaikkien harrastajien maineen ku polla ei sitten kestä ja pitää isotella raitilla!

        kuules nyt tietämätön on aivan sama että ostanko tribulusta vaiko leipää kaupasta molempia saa yhtä helposti ja joo pelaan kyllä pleikkaakin on oma muija ja pieni lapsikin joista välitän...ja jos sä isottelustapuhut niin katso vaan itsees..kuka täs käy toisten päälle
        sen verran olen elämässäni aikaansaanut että turha sanoa ettei luonnetta olisi...ja annappa ihmisten harrastaa mitä he haluavat eivät kaikkien tarvitse olla yhtä säälittäviä arvostelijoita kuin sinä, emmekä me silti hormooneja vedä! ihan tiedoksi vain!

        että koita tunkee noi sun nappis vaan omaan per*******


      • jki
        daword kirjoitti:

        alotin syömääm tribulusta 1purkin ja meth-x i purkin kuurin kesto oli 2kk3viikkoa

        pituuteni on 182cm ja massa enne aloitusta oli 83kg n.2.5kk kuluttua ei ois tarvinnut edes vaaalla käydä sillä tulos näkyi.. olin aivan muuttunut painoa oli 92kg..eikä rasvasta tietoakaan

        ja ole tosi tyytyväinen ja tilasin just kyseisiä tuotteita 200€

        ((mitä tuotetta tarkotit))kerro tarkemmin

        Sähän puhut paskaa !!!
        Olit laittanut tuonne aikaisemmin että olit saanut lihasta 20 kg 3 kk lisää !
        Nyt sulla lukee tuolla ett 2,5 kk on tullut ainoastaan 9 kg !
        Päätä nyt vihdoinkin jo kuinka paljon sitä on tullut !
        Luulenpa että totuus on 0 kg !!!


      • daword
        jki kirjoitti:

        Sähän puhut paskaa !!!
        Olit laittanut tuonne aikaisemmin että olit saanut lihasta 20 kg 3 kk lisää !
        Nyt sulla lukee tuolla ett 2,5 kk on tullut ainoastaan 9 kg !
        Päätä nyt vihdoinkin jo kuinka paljon sitä on tullut !
        Luulenpa että totuus on 0 kg !!!

        dunamitze meth-x ei ole mikään pelkkä tribulus!! siinä on anabolin vaikutus!

        2½kk aikana painoa on tullut 9-10kg lisää
        ja enne sitä olen käyttänyt myös saman kailtaista anetta ja painoni on nousuut n8kg ja uskallan kyllä väittää että painoni nousu on yhteensä ollut 17-20kg!

        eikä se sun totuus nyt ole aivan totuutta:)

        mut ei toi meth-x oo mikään pelkkä tribulus


        ((( tosin on pakko myöntää että olen ottanut melkoisen määrän creatiinii näiden käytön aikana)))

        MUTTA NE TOIMII!! ellei teillä niin ainaski mulla


      • jki
        daword kirjoitti:

        dunamitze meth-x ei ole mikään pelkkä tribulus!! siinä on anabolin vaikutus!

        2½kk aikana painoa on tullut 9-10kg lisää
        ja enne sitä olen käyttänyt myös saman kailtaista anetta ja painoni on nousuut n8kg ja uskallan kyllä väittää että painoni nousu on yhteensä ollut 17-20kg!

        eikä se sun totuus nyt ole aivan totuutta:)

        mut ei toi meth-x oo mikään pelkkä tribulus


        ((( tosin on pakko myöntää että olen ottanut melkoisen määrän creatiinii näiden käytön aikana)))

        MUTTA NE TOIMII!! ellei teillä niin ainaski mulla

        suurin vaikuttava aine on kuitenkin tribulus !
        luulenpa että puheistasi päätellen sä et tiedä lisäravinteista mitään !!
        Olet tainnut nostella puntteja peräti 3 kk.
        Käy lukemassa pakkotoiston sivuilla poika vähän tosi asioita !


      • daword
        jki kirjoitti:

        suurin vaikuttava aine on kuitenkin tribulus !
        luulenpa että puheistasi päätellen sä et tiedä lisäravinteista mitään !!
        Olet tainnut nostella puntteja peräti 3 kk.
        Käy lukemassa pakkotoiston sivuilla poika vähän tosi asioita !

        ketähän sä mahdat nyt tässä pojaksi oikein väitellä?

        oli aine sitten vaikka hirven p:tä niin kyllä se muhun ainaski vaikutti

        ja olen treenannu yhteensä 3vuottaa pitäen yhteensä 6 1kk taukoa

        noi syytökset ja sun arvailut on tosi naurettavia...

        mut jos se sun mielestä paremman tekee niin sanon vaikka sit sun mieliks että olen 183cm ja 58kg..

        noh tuliko nyt hyvä mieli kun tiedät etten ole sua edistyneempi treenaukses??*virn*

        joo olen käynyt siel kattoos juttui! ei ole mikää uus paikka ..mut kiitti kuiteski


      • ................
        daword kirjoitti:

        ketähän sä mahdat nyt tässä pojaksi oikein väitellä?

        oli aine sitten vaikka hirven p:tä niin kyllä se muhun ainaski vaikutti

        ja olen treenannu yhteensä 3vuottaa pitäen yhteensä 6 1kk taukoa

        noi syytökset ja sun arvailut on tosi naurettavia...

        mut jos se sun mielestä paremman tekee niin sanon vaikka sit sun mieliks että olen 183cm ja 58kg..

        noh tuliko nyt hyvä mieli kun tiedät etten ole sua edistyneempi treenaukses??*virn*

        joo olen käynyt siel kattoos juttui! ei ole mikää uus paikka ..mut kiitti kuiteski

        olet siis muutama kuukaus sitten painanu 38kg ja pituus on 183cm,,,,, sä oot tosi massiivinen??????
        huh huh.


      • daword
        ................ kirjoitti:

        olet siis muutama kuukaus sitten painanu 38kg ja pituus on 183cm,,,,, sä oot tosi massiivinen??????
        huh huh.

        joo sanoin niin jotta tuolla yhdellä tribuluksen arvostelijalla olis hyvä mieli sillä ei suostu sulattaan että se on tosiaan muhun tepsiny
        tosia asiassa painan tarkkaan ottaen 92.9kg
        ennen aineiden käyttöö..esim tribulus jne..
        painoin vain vaivaiset n.76kg ja sitte kun oli n.4kk kulunu painoin jopa 83kg ja sitten 1 lepo kk ja sit seuraava n.3kk kestävä kuuri ja nyt painoni on se 92.9kg

        ja näin on muuten näreet.. enkä pelkäl syömisel olis tätä massaa aikaan saanu!

        ne aineet toimiiiii!!!!! ja olen siitä tosi ilonen:)


      • jki
        daword kirjoitti:

        joo sanoin niin jotta tuolla yhdellä tribuluksen arvostelijalla olis hyvä mieli sillä ei suostu sulattaan että se on tosiaan muhun tepsiny
        tosia asiassa painan tarkkaan ottaen 92.9kg
        ennen aineiden käyttöö..esim tribulus jne..
        painoin vain vaivaiset n.76kg ja sitte kun oli n.4kk kulunu painoin jopa 83kg ja sitten 1 lepo kk ja sit seuraava n.3kk kestävä kuuri ja nyt painoni on se 92.9kg

        ja näin on muuten näreet.. enkä pelkäl syömisel olis tätä massaa aikaan saanu!

        ne aineet toimiiiii!!!!! ja olen siitä tosi ilonen:)

        Ei ne kyllä mitään aineita ole !
        Aineita ovat DECA, TESTOT, WINSTROL, ANAVAR, NADROLONI jne... näillä saa kasvua aikaiseksi, ei millä tribuluksen pask...a


      • daword
        jki kirjoitti:

        Ei ne kyllä mitään aineita ole !
        Aineita ovat DECA, TESTOT, WINSTROL, ANAVAR, NADROLONI jne... näillä saa kasvua aikaiseksi, ei millä tribuluksen pask...a

        mua on nimitelty nappi pelleks ku syön kaiken laisia lisäravinteita ja tuloksia tulee

        mutta jos sä noita napaas vedät niin sähän se nappipelle vasta oot

        ja eiköhän noi ole aikalailla kuule kiellettyjä aineita..vai mitä!?

        ihan oman terveytenikin takia en tuollaisia syö mulle riittää kun olen saanut painoni nouseen yli 15kg puolen vuoden sisällä ja tulevan kahden kuukauden aikana aijon ihan meth-x ja creatiinin avulla kasvattaa lihas massani 100kg

        en tarvi noita aineita.. ja sitä paitsi niiden saatavuuskin voisi olla aika ongelmallista..eikös näin ole?


      • jki
        daword kirjoitti:

        mua on nimitelty nappi pelleks ku syön kaiken laisia lisäravinteita ja tuloksia tulee

        mutta jos sä noita napaas vedät niin sähän se nappipelle vasta oot

        ja eiköhän noi ole aikalailla kuule kiellettyjä aineita..vai mitä!?

        ihan oman terveytenikin takia en tuollaisia syö mulle riittää kun olen saanut painoni nouseen yli 15kg puolen vuoden sisällä ja tulevan kahden kuukauden aikana aijon ihan meth-x ja creatiinin avulla kasvattaa lihas massani 100kg

        en tarvi noita aineita.. ja sitä paitsi niiden saatavuuskin voisi olla aika ongelmallista..eikös näin ole?

        Lueskelin tossa muita juttuja ja tämmönen pisti silmään....: onko sul naita anabolic steroideja 200mg?? mailaa [email protected] .. Ja sä väität että horppa ei kiinnosta...tuntuu siltä et joku on tainnut jo kokeilla....
        Saatavuus ei ole mikään ongelma ... pitää olla vaan suhteita.
        itse en ole koskaan käyttänyt ,enkä tule käyttämään koska olen omasta mielestä jo tarpeeksi iso. (182cm/ 109kg) eikä ole läskiä !
        rasvat vain 11 % !


      • KKK
        jki kirjoitti:

        suurin vaikuttava aine on kuitenkin tribulus !
        luulenpa että puheistasi päätellen sä et tiedä lisäravinteista mitään !!
        Olet tainnut nostella puntteja peräti 3 kk.
        Käy lukemassa pakkotoiston sivuilla poika vähän tosi asioita !

        Olennaisimpia ovat Tribulus Terrestrisin tutkimukset urheilun ja kehonrakennuksen kannalta. Tutkimukseen osallistuneet olivat hyväkuntoisia ja terveitä yksilöitä, jotka saivat Tribulusta 750mg päivässä. Jo tämä annostus vaikutti huomattavasti elimistön testosteronituotantoon, sillä miespuolisten koehenkilöiden LH-tasot nousivat keskimäärin 14,38 ml/U/ml:sta 24,75 ml/U/ml:iin, mikä tarkoittaa 72% nousua. Luontainen testosteronimäärä nousi 60 ng/dl:sta 84,5 ng/dl:aan, tarkoittaen 41% testosteronitason nousua.


      • heikki hemo
        KKK kirjoitti:

        Olennaisimpia ovat Tribulus Terrestrisin tutkimukset urheilun ja kehonrakennuksen kannalta. Tutkimukseen osallistuneet olivat hyväkuntoisia ja terveitä yksilöitä, jotka saivat Tribulusta 750mg päivässä. Jo tämä annostus vaikutti huomattavasti elimistön testosteronituotantoon, sillä miespuolisten koehenkilöiden LH-tasot nousivat keskimäärin 14,38 ml/U/ml:sta 24,75 ml/U/ml:iin, mikä tarkoittaa 72% nousua. Luontainen testosteronimäärä nousi 60 ng/dl:sta 84,5 ng/dl:aan, tarkoittaen 41% testosteronitason nousua.

        http://www.bodyboost.ws/catalog/product_info.php?products_id=182&osCsid=1c2fc382fdb5d6767b1acf9061fa31c9


      • MassaSamppa

      • heikki hemo
        MassaSamppa kirjoitti:

        Niin tosiaanki, jos pitää moittia muiden tuotteita ja kehua omaansa. Vaikuttaa, jotenkin epätoivoiselta. Tripulusta tuskin mikään merkki valmistaa ilman standardia...

        taitavat kehua kaikki omiaan, siksipä tässä olenkin kyselemässä parasta vaihtoehtoa kun turhaahan se on paskaa syödä.sullakaan ei kai ollu mitään mielipidettä mikä olis paras. pakkotoistossa ainakin joku oli sitä mieltä että aminopörssin ja dorianin tibut oli yhtä tyhjän kanssa joten lienee niissä eroja kyllä laadun suhteen


      • MassaSamppa
        heikki hemo kirjoitti:

        taitavat kehua kaikki omiaan, siksipä tässä olenkin kyselemässä parasta vaihtoehtoa kun turhaahan se on paskaa syödä.sullakaan ei kai ollu mitään mielipidettä mikä olis paras. pakkotoistossa ainakin joku oli sitä mieltä että aminopörssin ja dorianin tibut oli yhtä tyhjän kanssa joten lienee niissä eroja kyllä laadun suhteen

        Niin..itse olen käyttänyt Dymatize tuotteita ja miksi niitä ovat laadukkaan näkösiä, jospa sisältöki olis laadukasta. Olen kokeillut Meth-X ja Tribulusta kyseiseltä merkiltä ja saanut niistä jotain ja en tiedä voiskos niillä enempi saadakkaan vaikka merkki olis mikä. Tuttava käyttänyt reilun viikon Optimum Tribulusta ja oli siihen erittäin tyytyväinen. Aminopörssin tripulusta en ole onneksi ostanut, joten kiitos tiedosta. Dorian tuotteisiin en ole vielä törmännyt missään.


      • heikki hemo
        MassaSamppa kirjoitti:

        Niin..itse olen käyttänyt Dymatize tuotteita ja miksi niitä ovat laadukkaan näkösiä, jospa sisältöki olis laadukasta. Olen kokeillut Meth-X ja Tribulusta kyseiseltä merkiltä ja saanut niistä jotain ja en tiedä voiskos niillä enempi saadakkaan vaikka merkki olis mikä. Tuttava käyttänyt reilun viikon Optimum Tribulusta ja oli siihen erittäin tyytyväinen. Aminopörssin tripulusta en ole onneksi ostanut, joten kiitos tiedosta. Dorian tuotteisiin en ole vielä törmännyt missään.

        beta-ecdysterone, sillä väitetään olevan vähintään samanlaisia anabolisia vaikutuksia kun tribuluksella. egdysone ja tribulus yhdessä saattaa olla jo suht tehokas yhdistelmä riittävän suurena annoksena? kokemuksia?


    • Rakentaja29

      Minulla olisi jäänyt viime kuurista Dynatrope ja Jintropin kasvua 200iu ylimääräisenä.

      Jos kiinostaa niin mailaa [email protected]

    • Paras lisäravinne!

      Mä syön lämmintä ripulipaskaa suoraan anuksestani ja olen sen avulla saanut kasvatettua lihasmassaani 20kg viikossa...ipä tarvita mitään nappeja tai pillereitä.

    • lihaksia nopeasti

      Voisko joku kertoo mistä sais "vähän" Tehokkaampia nappeja, että sais tuloksia nopeasti ? Tai jos jollain on myydä- kiitos.

      • voi sinnuu

        Olet ressukka.


    • tepa3
    • papparainen1
    • akrihin

      akrihin(at)safe-mail.net myy...........

    • jape.jarppe

      Ostan anabolisia. Mielellään testoa , dbol\deca, aromasin\arimidex, nolva\clomid. Ota yhteyttä! --> [email protected]

    • pigke

      VIeläkö löytyis myytävänä ?

      • Beast

        Vieläkö löytyy?


    • Hyvähyvä

      Kuolette tohon likaseen paskaan

    • tyhmää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe