otto-kuvasto

Onko kukaan tilannut kyseisestä kuvastosta? Itse tilasin edc:n ja espritin vaatteita. Tuleekohan koskaan perille kun tuntui niin epävarmalta palvelu...Saksasta asti toimitus...
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta

jos toimittaa....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
Otto on ainakin 50v vanha saksalainen firma, joka on monissa maissa kuuluisin postimyyntifirma. Nyt vihdoin saatiin suomeenkin oma otto, tosin otto-suomen päämaja on viron puolella. Paketti siis lähetetään virosta suomeen. Itse otto-yrityksen päämaja on saksassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
en oo tilannu kirjoitti:
Otto on ainakin 50v vanha saksalainen firma, joka on monissa maissa kuuluisin postimyyntifirma. Nyt vihdoin saatiin suomeenkin oma otto, tosin otto-suomen päämaja on viron puolella. Paketti siis lähetetään virosta suomeen. Itse otto-yrityksen päämaja on saksassa.
Mulle ainakin tuli paketti. Tosin toimitus kesti yli kuukauden. Palautin tilaamani vaatteet, mutta en saanut takaisin 7,8€ postikuluja, jotka yleensä muista firmoista saa takaisin jos palauttaa koko tilauksen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mirkkulirkku kirjoitti:
Mulle ainakin tuli paketti. Tosin toimitus kesti yli kuukauden. Palautin tilaamani vaatteet, mutta en saanut takaisin 7,8€ postikuluja, jotka yleensä muista firmoista saa takaisin jos palauttaa koko tilauksen.
Otto-suomen sivuillla lukee: Toimitusaika on yksi kuukausi, sesonkiaikana mahdollisesti hieman pidempi.

Täällä kaikki toimitustiedot:

http://www.otto-suomi.fi/1505

Turha ruikuttaa jos ei ole ensin tutustunut ehtoihin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ennen tilausta kirjoitti:
Otto-suomen sivuillla lukee: Toimitusaika on yksi kuukausi, sesonkiaikana mahdollisesti hieman pidempi.

Täällä kaikki toimitustiedot:

http://www.otto-suomi.fi/1505

Turha ruikuttaa jos ei ole ensin tutustunut ehtoihin.
miksi tilata firmasta jolla kestää toimittaa tuotteet kuukauden ja ylikin???? varmasti samoja / samanalaisia vaatteita saa muualta nopeamminkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jjgjowejjldjmldjg kirjoitti:
miksi tilata firmasta jolla kestää toimittaa tuotteet kuukauden ja ylikin???? varmasti samoja / samanalaisia vaatteita saa muualta nopeamminkin.
"herää kysymys...." Olet enemmän kuin oikeassa! Siksi haluankin levittää viestiä, että yli 2 kk on tässä odoteltu ja mitään tietoa ei ole firmalla mahdollisesta toimitusajasta...Lähettelen tätä viestiä siksi, että ei toiset joudu pettymään. Minun tapauksessani muuten aluksi luvattiin "jopa" 3 viikon toimitusaika...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
petetty kirjoitti:
"herää kysymys...." Olet enemmän kuin oikeassa! Siksi haluankin levittää viestiä, että yli 2 kk on tässä odoteltu ja mitään tietoa ei ole firmalla mahdollisesta toimitusajasta...Lähettelen tätä viestiä siksi, että ei toiset joudu pettymään. Minun tapauksessani muuten aluksi luvattiin "jopa" 3 viikon toimitusaika...
Mä oon tilannu kaksi kertaa Otolta ja molemmilla kerroilla tuotteet on tulleet luvatussa ajassa ilman mitään häslinkiä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Valitettavasti kyseinen nettifirma ei ole luotettava. Tein tilaukseni elokuun loppupuolella ja vieläkään (melkein marraskuu) en ole saanut tuotteita. Firmasta ei ole otettu mitään yhteyttä, mutta itse olen kysellyt n. 3-4 viikon välein ja he kertoivat, että ei ole mitään tietoa, milloin voivat toimittaa tilauksen. Heiltä käsinhän ei mitään ilmoituksia oma-aloitteisesti tule. Eli tässähän jo "muotikin vaihtuu" ennenkuin saa mahdollisesti tilauksensa perille...JOS saa koskaan...
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

otto-kuvasto

Onko kukaan tilannut kyseisestä kuvastosta? Itse tilasin edc:n ja espritin vaatteita. Tuleekohan koskaan perille kun tuntui niin epävarmalta palvelu...Saksasta asti toimitus...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta