Suzuki Pv

Need_for_moped

te keillä on kokemusta suzuki pv:stä niin kertoo että kannattaakoo ostaa sellanen?
saaks sillä ajaa ihan auto tiellä ja paljonkos sellanen kulkee??
paljon sellasseet yleensä halvimmillaan maksaa, ja mistä sais ostettuu sellasseen uutena?
minkälaisia huonoi puolia tässä suzuki pv:ssä on sitten, entäpäs hyviä puolia?? kertokaa pliis :D

102

13809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SSSSSSSa

      Eli Suzuki PV:n valmistus on loppunut viimeinen malli taidettiin myydä vuonna 2000 kalliilla.

      Löydät parhaimmat PV:t www.Nettimoto.com

      Itselläni on ja ei kertaakaan ole jättänyt tien päälle etten kotio oisi päässyt

      Halvat viritys osat
      Mukava lelu :D
      Saat kulkemaan suht koht reippaasti

      -Miinuksia en itse kauheasti keksi koska oma PV laitettu ettei kauheasti voi hajota :D Joku muu voi sitten lisäillä noita Plussia ja miinuksia.

      Halvimillaan saat toimivan pevukan 100€-200€ rekisterissä tai ilman mutta noissa saattaa olla pientä laittoa.JA sillä saa ajaa tiellä jos rekisterissä mutta mikäpä estää vaikka ei olisi rekisterissä.Omasta mielestä osta helvetis PV ei mitää derbiä ne vasta paskoja ovat :D

      • pvlle

        no plussia on tunnetusti
        halpa hinta
        halvat osat viritys/normi
        erittäin kestävä
        saa kulkemaan
        mukava penkki :D
        Miinuksia ehkä no hmm hyvin pidettynä ei ole
        kestää rääkätä saa ajaa tiellä halvat vakuutukset
        no mut on miinuksiikin
        - pieni tankki (tosin kuluttaa vakiona vähän)
        Mitäs tähän muuta halvimmillaan saa jo 100e mut siinä 500 luokkaa on hyvät toimivat mopot.


      • Need_for_moped
        pvlle kirjoitti:

        no plussia on tunnetusti
        halpa hinta
        halvat osat viritys/normi
        erittäin kestävä
        saa kulkemaan
        mukava penkki :D
        Miinuksia ehkä no hmm hyvin pidettynä ei ole
        kestää rääkätä saa ajaa tiellä halvat vakuutukset
        no mut on miinuksiikin
        - pieni tankki (tosin kuluttaa vakiona vähän)
        Mitäs tähän muuta halvimmillaan saa jo 100e mut siinä 500 luokkaa on hyvät toimivat mopot.

        kiitti.. paljonkos niitte tankkii sit menee?
        paljo se kuluttaa satkul? :P


      • ONN
        Need_for_moped kirjoitti:

        kiitti.. paljonkos niitte tankkii sit menee?
        paljo se kuluttaa satkul? :P

        Tankki on 3.5Litraa mulla viel satasel melki ton 3.5 mutta muutoksia on kyll tehty ^^ vaikka tällä hetkell onkin 50cc sylkkä kiinni :D


      • gdfkjhrs09
        pvlle kirjoitti:

        no plussia on tunnetusti
        halpa hinta
        halvat osat viritys/normi
        erittäin kestävä
        saa kulkemaan
        mukava penkki :D
        Miinuksia ehkä no hmm hyvin pidettynä ei ole
        kestää rääkätä saa ajaa tiellä halvat vakuutukset
        no mut on miinuksiikin
        - pieni tankki (tosin kuluttaa vakiona vähän)
        Mitäs tähän muuta halvimmillaan saa jo 100e mut siinä 500 luokkaa on hyvät toimivat mopot.

        no toi on totta


      • mako

        Viimenen vuosmalli valmistettiin vuonna 2007 mut ei 2001> saanu tuua suomee koska jarrut ei vastannu eu vaatimuksii, mut kaikinpuolin hyvä ja toimiva mopedi !!


      • JokuHemmo

        Kyllä kuule PV valmistus japaniassa lopetettii iha 2000


    • pv kyllä

      kyllä kannattaa ostaa ne on parhaita mopoja vaikka kaikki haukkuuki niit ne on vaan kateellisii kun niil ei ittel oo pveet

      • maa--seutu

        haluisin tietää tuosta moposta esim että kun olen 170cm pitkä niin olisiko se minulle hyvä peli ja sitten kun ajattelin ajaa maa-seudulla eli sora ja hiekkateitä pääasiassa että onko hyvä ajaa siellä kiitos avusta


      • tatu-
        maa--seutu kirjoitti:

        haluisin tietää tuosta moposta esim että kun olen 170cm pitkä niin olisiko se minulle hyvä peli ja sitten kun ajattelin ajaa maa-seudulla eli sora ja hiekkateitä pääasiassa että onko hyvä ajaa siellä kiitos avusta

        kyllähän sellasella on helppo ajaa kun jalatkin saa maahan ja olen itse 180 ja ajn pvt... sitten omat /-

        yksinkertainen moottori
        2t
        saa kulkemaan oman mielen mukaan

        -aika paljon laittamista koko ajan
        -renkaat kuluu nopeasti (voi olla kyse mun ajo tyylistäkin mut tuntuu et etu klemmikin menee aika nopeesti..)
        -tärisee jos ei ole koro iskareita!


        ittel on 60cc 18mm dellu ja gianelin tehari kulkee 70-80

        olen jäänyt tielle 2 kertaa toinen bensan takia mut toinen oli et leipas

        ja kun joku sanos et 3,5 litraa satasel niin mul menee sellaset 6-8litraa


      • elerz123
        tatu- kirjoitti:

        kyllähän sellasella on helppo ajaa kun jalatkin saa maahan ja olen itse 180 ja ajn pvt... sitten omat /-

        yksinkertainen moottori
        2t
        saa kulkemaan oman mielen mukaan

        -aika paljon laittamista koko ajan
        -renkaat kuluu nopeasti (voi olla kyse mun ajo tyylistäkin mut tuntuu et etu klemmikin menee aika nopeesti..)
        -tärisee jos ei ole koro iskareita!


        ittel on 60cc 18mm dellu ja gianelin tehari kulkee 70-80

        olen jäänyt tielle 2 kertaa toinen bensan takia mut toinen oli et leipas

        ja kun joku sanos et 3,5 litraa satasel niin mul menee sellaset 6-8litraa

        Mitä osia kannattaa virittää?


      • mako
        tatu- kirjoitti:

        kyllähän sellasella on helppo ajaa kun jalatkin saa maahan ja olen itse 180 ja ajn pvt... sitten omat /-

        yksinkertainen moottori
        2t
        saa kulkemaan oman mielen mukaan

        -aika paljon laittamista koko ajan
        -renkaat kuluu nopeasti (voi olla kyse mun ajo tyylistäkin mut tuntuu et etu klemmikin menee aika nopeesti..)
        -tärisee jos ei ole koro iskareita!


        ittel on 60cc 18mm dellu ja gianelin tehari kulkee 70-80

        olen jäänyt tielle 2 kertaa toinen bensan takia mut toinen oli et leipas

        ja kun joku sanos et 3,5 litraa satasel niin mul menee sellaset 6-8litraa

        syy siihen suuree kulutuksee voi olla 18mm dellu...


      • Pvhimo
        maa--seutu kirjoitti:

        haluisin tietää tuosta moposta esim että kun olen 170cm pitkä niin olisiko se minulle hyvä peli ja sitten kun ajattelin ajaa maa-seudulla eli sora ja hiekkateitä pääasiassa että onko hyvä ajaa siellä kiitos avusta

        Olen itse 175 pitkä ja aluksi luulin että istuisin polvet suussa mutta ei se yhtään pieneltä tunnu! Ja laita nappirenkaat kiinni ni pääset hyvin soralla:)


      • pevukki
        tatu- kirjoitti:

        kyllähän sellasella on helppo ajaa kun jalatkin saa maahan ja olen itse 180 ja ajn pvt... sitten omat /-

        yksinkertainen moottori
        2t
        saa kulkemaan oman mielen mukaan

        -aika paljon laittamista koko ajan
        -renkaat kuluu nopeasti (voi olla kyse mun ajo tyylistäkin mut tuntuu et etu klemmikin menee aika nopeesti..)
        -tärisee jos ei ole koro iskareita!


        ittel on 60cc 18mm dellu ja gianelin tehari kulkee 70-80

        olen jäänyt tielle 2 kertaa toinen bensan takia mut toinen oli et leipas

        ja kun joku sanos et 3,5 litraa satasel niin mul menee sellaset 6-8litraa

        No sul on 18mm lortto et se voi selittää sen bensan kulutuksen


      • Anonyymi
        tatu- kirjoitti:

        kyllähän sellasella on helppo ajaa kun jalatkin saa maahan ja olen itse 180 ja ajn pvt... sitten omat /-

        yksinkertainen moottori
        2t
        saa kulkemaan oman mielen mukaan

        -aika paljon laittamista koko ajan
        -renkaat kuluu nopeasti (voi olla kyse mun ajo tyylistäkin mut tuntuu et etu klemmikin menee aika nopeesti..)
        -tärisee jos ei ole koro iskareita!


        ittel on 60cc 18mm dellu ja gianelin tehari kulkee 70-80

        olen jäänyt tielle 2 kertaa toinen bensan takia mut toinen oli et leipas

        ja kun joku sanos et 3,5 litraa satasel niin mul menee sellaset 6-8litraa

        oon 185, olisinko liian pitkä pevetille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        oon 185, olisinko liian pitkä pevetille?

        Et ole.


      • Anonyymi

        En hauku PeeVeetä, mun mielestä ok mut tykkään ite Honda Monkeystä enemmän


      • Anonyymi
        Pvhimo kirjoitti:

        Olen itse 175 pitkä ja aluksi luulin että istuisin polvet suussa mutta ei se yhtään pieneltä tunnu! Ja laita nappirenkaat kiinni ni pääset hyvin soralla:)

        Vittu mää oon 186cm pitkä ja polvet ei oo suussa aika lähel tankoo kyl mut ei se haittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hauku PeeVeetä, mun mielestä ok mut tykkään ite Honda Monkeystä enemmän

        Joo no ite en välitä mankeista ku on aika laiskoja vakiona et vähä perseest ajaa 50 nelarilla ku nii hidas ja vaikee virittää verrattuna 2 t


    • h788+0p

      osta suzuki pv vitun hyvä ja sit kulkee vakiostaan joku 50km/h ja kaveril on sil on ollu se 8v mut ny se on aika rohjo mut ky l sil viel ajaaa

      • pergele

        Mä oon 190 cenntiä pitkä ja ajelen hyvin pevetillä. Ei oo ongelmia. Jotku mulkerot voi väittää muuta koska ne ei tiä mistää mitää.......


      • pergele
        pergele kirjoitti:

        Mä oon 190 cenntiä pitkä ja ajelen hyvin pevetillä. Ei oo ongelmia. Jotku mulkerot voi väittää muuta koska ne ei tiä mistää mitää.......

        MUl ku oli täysin vakio niin pystyin ajamaan tankillisella yli 110km eikä tarvinnu kääntää edes varatankille. Mun mopo ei tärise vaik ei ookkaa koroiskareita. Tielle en oo jääny kertaakaa.


    • Pvhullu

      Osta se Pevetti ihmeessä! Itelläni on ja tietys vähän tuning........... No kuitenkin minusta pevetissä ei ole miinuksia muuta kuin että o ei mitään osta pevetti nii saat siitä loppu elämn hyvän seuralaisen siiheen saa helposti tuning osia ja viritys osia PS:Viritys ei ole laitonta jos ei jää siitä kiinni :DD

    • qwewqrwqwqeqwewqe

      " No kuitenkin minusta pevetissä ei ole miinuksia "

      Yksi PVn älyttömän suuri miinus on se paska puoliläppä systeemi, joka ei toimi kunnolla, ja vie tehoja...

      • makarakka

        mun peeveessä (vm 85) ei ookkaa läppiä = )


    • mopopoika112

      http://www.nettimoto.com/suzuki/pv/1086626 Suomen hyväkuntoisin ehkä vittu ostakaa... lähetetään meilii toimivuudesta!! kaikki pelaa kaikki osat uusii

      todellakin ostat pveen lyötyy osii jos vaikka vähän virii ;D ;D

    • pv

      aallalalala

    • PEEEEEEEEVEEEEEEEEEE

      PV on paras! Ei oo parempaa. PV aina

    • heikkisejoona

      heikkise joona pv on maailman rumin ja ruoskin älkää ostako homo koko äijä tiettäähä ne ruottalaiset perkelee

    • snelxx

      Kyllä pevee sen pitää olla ei mitää mankii tai derbii!

    • SUZUKI PV<3

      PV

    • Tässä yks miinus

      Ainoo miinus on että pitää sekotella moottori öljyy ja bensaa kun on 2 tahti

      • pvpoig

        Ei tarvii ku on tuoreöljyvoitelu järjestelmä.


    • PV 4EVER!
    • pv ukko 96

      saa ajaa tiellä kunhan katsastaa sen ja saa kulkemaa vaikka mitä ku vaa virittää.halvimmilaa joku 200-300€ mut ne on iha pyllyst.niit ei enää tehä mut jonku hyvän saa jollai 500 ja ylöspäin,ettiessä kannattaa olla kärsivällisyyttä ja etsiä jonkun itseä miellyttävän pv:n...

      miinukset:
      vakio mittari menee helposti rikki.
      aika matala pitkälle kuskille mut kyl sil voi 180 cm ajaa vakio tangol
      joutuu ite sekottaa pensat koska siin ei oo tuore voiteluu
      plussaa:
      helppo virittää
      mukava penkki
      helppo korjata

      • pv ukko 96

        ite oot!!!


    • 2t joka siirtyy 4t

      pv:T on iha paskoja mulla on ny 4 leikannu kii 2vuoden sisällä ja 2 vakioo ja toises viritetys oli isoompi kaasari ja 60 pytty kulki 70 toises viritetys oli vaihettu välit hisompi kaasari 80 pytty tehopuputki ja kaikkee kivaa kulki 120

      • nake98

        Mitä pv:ssä kannattaa virittää


    • ei kokemusta

      keuliiko tommonen vakio pv?

      • Pvhimo

        Kylläse keulii pienestä nykäsystä ja kannattaa hommata kaatumisrauta tai se ainakin alussa:)


      • olen läski japsi italiasta ja sanon vaan että en osaa kirjoittaa virheitä tuloo eivoi mitään pv on ihraperseisille mutantti konnille olen rakentanut penikseni kokoa suuremaksi jopa 38cm kannattaa piereskellä puken sisälle niin huva tulla


    • pvpoig

      Mua kiinnostaa vaan onko PV:ssä jaarruvaloa ?Jos on nii se ei toimi mulla :D

    • nuubii

      hei nytt tarttis apua
      yks päivä tuntu et oli pv:s kierrokset aika korkealla ja aattelin säätää niitä mutta tyhmän'(ja uutena pv:n käyttäjänä ) säädin niitä ristipää ruuveja mopo rupes sammuilee ja ny eikäynnisty ollenkaa
      sit pv foorumista äijä sano et säädä ne sille et yks ja puol kierrosta auki molemmat mut en silti saa enää käyntii mitä pitäos tehä`??

      • suzukipvfun

        katohan bensatankkiin :D


    • suzukipvfun

      mä ostin suzuki pv 125cc (ts koneella) 200e ja toimii . rengas oli vaan puhki. ja mun eka pv joka on mulla vieläkin niin on vm 93 makso 400e ja ihan pask* kunnossa. :P kaduttaa vähän mut laiteltu vähän niin nyt toimii

    • bbbeeeevvvveeeee

      Mul on peevees etujouset tosi löysät. Pystyyks niit säätääääääää jotenki?

    • jouikki
    • isopoika

      Moro! Oon 186cm/120kg poika, ja PV olis ihan hieno, mutta pelkään että oon liian isokokonen ajamaan pevetillä. Voisiko joku kertoa mikä on PV:n painoraja, ja onko 190cm (kasvan todennäköisesti ainakin sen pituiseksi) liian pitkä ajamaan PV:llä? Ja ei mielellään mitään "V***u oot läski" vastauksia, vaan mielellään asiallisia vastauksia :) . kiitos jo etukäteen! :)

      • fggfgf

        No ei siinä mitään painorajaa ole, 180kg voi huoletta lastata päälle. Piät vaa rengaspaineet kunnossa.
        Et ole liian pitkä, hyvin voi ajaa.


      • isopoika
        fggfgf kirjoitti:

        No ei siinä mitään painorajaa ole, 180kg voi huoletta lastata päälle. Piät vaa rengaspaineet kunnossa.
        Et ole liian pitkä, hyvin voi ajaa.

        Kiitos tiedosta :)


      • huora1
        isopoika kirjoitti:

        Kiitos tiedosta :)

        vitun läski homo


    • Oot kieltämättä

      aika tukeva kaveri. Painoraja varmaan on siinä ~100kg noin pienessä mopossa, en ihan tarkkaan tiedä, kun itsellä ollut vain mökkikäytössä. Liikenteessä ajellaan enskalla.

      • isopoika

        Ok. Kiitos asiallisesta vastauksesta :)


      • fggfgf

        Mites sen mopon koko siihen vaikuttaa imbesilli?
        Jos ei ole mitään tietoa asiasta, niin ei kanaata tulla "viisauksiaan" latelemaan.
        Kyllä niillä on 4päälläkin ajettu, jolloin painoa varmaan päällä 280kg..


    • jontuli

      pv on vitun hyvä saatamna saatana

    • pv poju123

      pv on paras ostakaa multa 100e

      • Anonyymi

        Vähä myöhäs kai viel talles


    • haistakaahan

      miksköhä kaikki sanoo että peeveellä saa ajaa polvet suuussa ei mulla polvet oo läheskään suuussa vaikka oon 170 pitkä

      • lisätankki

        onko pvssä lisätankki


    • läppis sylinteri

      Mul on vuoden 96-pv ja tarviin siihe hyväkuntoisen ja ALKUPERÄISEN 50cc läppis sylinterin keskisuomen alueelta halvalla kiitos.

    • mopilija

      Osta bois

    • ghhghgf

      5/110 menee 145km/h

    • TIIÄTTEKÖS

      Tolla tyypillä on jo 2. auto menosa saatana varmaa se on ostanu se PV jo ja myynykki jo muutama vuosi sitte :DDD

    • suzuki

      kannattaako vaihtaa niinku multa comanche 200cc suzuki pv joka on myynnissä 600e ja toimii hyvin

      • RePs 346893

        Haist ny ei oo ees hyvä kiinalainen murkku


    • EI SAA PIDENTÄÄ PV

      nykyään maksaa halvin pv noin 400euroa... koska niitä ei enää tehdä niin pitäkää pv eitä hyvin koska ne ovat jo harvinaisi.. ja jotkut pilaavat pv eitä pidentämällä... virityskin vähentää peeveen elin aikaa jotka hajoitatte peeveitä lopettakaa se toiminta..

      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä. Muutaman vuoden päästä se voi maksaa jo kymppitonnin mut ku virittää nii muutaman vuoden päästä se o iha paskana ja maksaa halvimmillaa jotai 100€ rikkinäine


    • ocku1234

      kannatta suuresti ostaa Suzuki pv mulla on pv jonka vuosimalli on 1990 ja sinä ei ole mitään teknistä ongelma lamput on palaneet ja bensa on loppu mutta muuten se toimii ja huonoja puolia ei ole niin hirvesti mutta se vetää niin helvetisti bensa ja minä ajon virittä sen 80cclä jos ej silloin pärise niin ei kyllä mikään epä viritetynä se menee 45 kilsa tunnissa

    • HaluisinPV

      Saatan olla vähä myöhäs mut mikä on Peeveen paras vuosimalli?

      • Anonyymi

        99 :D


    • pv-on-hyvä

      kannatta ostaa pv vaikka vähän huomompi sitä voi tuunta ja jos säilyyät sen niin n.30 vuotta niin siitä voisaada vaikka 1000€ parhaimmillaan... kiitos ei muuta.

    • pv.on.paras

      Kannattaa ostaa vaa isseellä oli nuoruudessa n. 70-80 luvulla pv ja ooli viriä 80 kone kii ja oli päräyttäny poliisien ohi täysiä ja poliisit lähti perää ja olivat mitannu et 140kmh oli mopo kulkenu ja siihen aikaan virittäminen oli alkeellisempaa ja eikä isseekää ollu rikas

    • Jutustelija1

      PV on hyvä hankinta, klassinen Suomi mopo ja viriä on tarjolla riittävästi. 80 crossin osilla ei toki saisi lain mukaan ajaa liikenteessä, mutta ei se ole koskaan ketään estänyt.


      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

      Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

    • Pvasiantuntia

      Pv on paras mopo

      • Taivastiimileipoo

        eikun PV = Paras Vehe


      • jaaa69999999
        Taivastiimileipoo kirjoitti:

        eikun PV = Paras Vehe

        pv=paska vatkain


    • Mankivaipv

      Itse nyt kysyn että paljon pevettiä joutuu korjailemaan?
      Olen nyt siinä ongelmassa että en tiedä kannattaako ostaa manki vai pv. Haluun kunnolisia vastauksia siihe että paljo sitä joutuu korjailemaan (peevetä)?

      • taivasjoukkueapina

        osta derbi tai rieju tai jammu äläkä mitää tommosia saatanan mini mopoja missä on mun nyrkin kokoset renkaat mulla on derbi ja menee sen 69Kilometriä/tunnissa gps applikaatioon


      • Jutustelija1

        Kyllä PV menee yli sataa todellista kun lyö 80cc crossin täyspakkauksen kiinni ja laittaa säätöihin ja väleihin.

        Toki Derbi menee kanssa kunnon vireillä.

        Vakio PV menee sen reilun 40km/h todellista, vakio Derbi eli kuristamaton ja säädöissään oleva oikein välitetty yksilö kuittaa sen reilun 60km/h todellista.


      • Jutustelija1

    • ExhaleFox

      Suht koht hyvä mopo. Miinuksia on mutta nii on plussaakin.

      Miinukset:
      -Pieni tankki
      -Kaikki haukkuu tossumopoks
      -Vakioita hankala löytää halvalla

      Plussat:
      -Ei kaadu helposti
      -Osat on halpoja niin vakiot kuin viritki
      -Helppo laittaa viriä
      -Kusettelee vakio dt mennen tullen pelkillä kurien poistolla (en oo varma et onko ees kureja ku itellä o TZR)
      -Suht mukava ajettava vaikka olisit joku 200 cm pitkä ja joku 150 kilone bodari/läskiperse

      Hyvä mopo mutta mun mielestä yliarvostettuja.

    • hpniemi

      PV on klassikko. Kuinka moni nyt uutena ostettu mopo on 30v kuluttua vielä ajossa ja siihen saa osia halvalla - epäilen, ettei yksikään.

      Klassikossa on, kuten yllä mainittu, paljon hyviä puolia, osia saa edelleen hyvin ja halvalla ja vehkeen saa kulkemaan alle 100 euron budjetilla mitä tahansa haluaa 40-100 välillä.

      Hyviä puolia on niin paljon, etten jaksa luetella, mutta huonojakin on. Koska kaikki PVt on vanhoja (20-30v yleensä), ne on olleet monella omistajalla, jotka usein ovat tehneet jotain vippaskorjauksia yms. eli on normaalia, että huoltaessaan tai korjatessaan törmää aluksi epästandardeihin ratkaisuihin, hitsauksiin ja pikafikseihin.

      Sanoisin, että PV sopii sellaselle, joka haluaa mopilussa myös harrastaa vähän kunnossapitoa ja rassausta, eli ei pelkää joskus vähän korjata jotain. Teknisesti jo PVn ikäkin sen kertoo, että se on uskomattoman kestävää tekoa ja kun osia tosiaan saa edelleen hyvin, sillä on kaikki edellytykset olla erittäin luotettava ja varmatoiminen koko sun mopoiluiän, mutta aina kun vanhaa ostaa, pitää ymmärtää, että jotain pientä laittoa voi olla tarpeen tehdä.

      Poikani ajoi just 1991-mallin PV:llä koko vuoden kestä talvet -30 asteessakin, eikä ongelman ongelmaa ja aina käyntiin, että on siinä edelleen potentiaalia.

    • suzuki keulii

    • laitisenville

      yjuyy

    • Entiä

      Muuten minkä vuoden pv kannattaa ostaa?

      • Jutustelija1

        94 tuli tuoreöljy voitelu versio, siihen ei käy viri-viri osat eli suosittelen ostamaan jonkun -93 tai vanhemman jos meinaa että lähtee...

        Ja jos ei meinaa viri-viriä niin ne vanhemmat on museolaitteina jo arvosaan joten sijoituksen arvo vain nousee kuin Kurkon työkalu.


      • MankejaJaMuitaVermeitä
        Jutustelija1 kirjoitti:

        94 tuli tuoreöljy voitelu versio, siihen ei käy viri-viri osat eli suosittelen ostamaan jonkun -93 tai vanhemman jos meinaa että lähtee...

        Ja jos ei meinaa viri-viriä niin ne vanhemmat on museolaitteina jo arvosaan joten sijoituksen arvo vain nousee kuin Kurkon työkalu.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.com/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


    • Anonyymi

      Minkä vuosimallin Suzuki PV on paras ostaa 2021 vuonna? Mihin saa parhaiten viriä et kulkee noin 60-70 km/h ja onko se järkevä mopo enää?

      • Anonyymi

        Osta uudempi kuin1993


      • Anonyymi

        Niillä vm ei paljoa ole eroa paitsi 1998 tuli 12v sähköt ja tuoreöljyvoitelu että suosittelen 1998 ylöspäin. Viriä saa kaikkii vm saman verran


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan mistä sais suzuki pv custom tankkitarroja?

    • Tietäiskö kukaan mistä sais pv:seen custom tankkitarroja?

      • Anonyymi

        Tilaat yliasentaja bohmilta kalliita on mutta laatua

        Mun tik tok käyttäjällä porinbomber o kuvia niistä näkee kyl et priimaa on


    • Anonyymi

      Tietääks kukaan mistä vois ostaa Suzuki pveen alle 500 eur.

      • Alkuperäiset lienee hinnoissaan nykyään, räpelletyn voit jostain saada.


    • Anonyymi

      paljon tämmöinen pv maksaa noin 3 vuoden päästä? hinnat ovat nyt jo aika hurjat.

      • Anonyymi

        Nousee varmaa 400-600 euroo hinta.


    • Anonyymi

      Eivittu miettikää et joskus peeveet on maksanu 100-200 euroo toimivina ja rekisteris :D

    • Anonyymi

      ok noob

    • Anonyymi

      Itekki ostin toimivan pv olikohan joskus 2009 maksoin 150e. Nykyää voi saada tankin tolla hinnalla.

    • Anonyymi

      Mä ostin viime vuonna pv 500€ rekisterissä toimiva 50 läpätön 12mm mikunilla

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1746
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1272
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1233
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1136
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1127
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      590
      1094
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      934
    Aihe