Jean Ross

Tietoa vailla

Hei

Tunteeko kukaan Jean Ross nimistä miestä asuu ilmeisesti tampereella.Olen etsinyt Googlesta mutta ei siellä ole eikä einorista.Hän on uskova mies.Jos joku tietää niin laittakaa lisätietoja miten häneen saa yhteyttä?

75

13153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amadiini

      Googleta tabernaakkeli ry.

    • ---------------------------...

      TABERNAAKKELIN SIVULTA POIMIN

      Yhteystiedot:
      Jean Roos, Papinkatu 8 C 72, 33200 Tampere, puh. 050 518 5031, sähköposti: jean.roos(at)tabernaakkeli.fi (tai jean.roos(at)tabernaakkeli.fi)

    • entinen oppilas

      Oli mun liikunnan opettaja ala-asteella. Pitkät vaaleat hiukset. Piti koulun jälkeen orkesterikerhoa jossa soitin jonkin aikaa. En tiedä oliko vielä silloin uskossa. Luultavasti ei.

    • Tuttu minulle

      Hei Tietoa vailla-nimimerkki!

      Kyllä Jean Roos on olemassa. Olin häneen puhelinyhteydessä viime lauantaina. Hän asuu Tampereella silloin kun on Suomessa. Hänestä on esitetty ohjelma TV 7:ssa pariin kertaan.
      Hänen puhelinnumeronsa on 050 518 5031.

      Huom! Sukunimi on siis Roos ei Ross

      Siunauksin

      • Tietoa vailla

        Kiitos kaikille tiedosta..


      • Anonyymi

        Kiitos paljon ystävä ja siunausta Kristian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon ystävä ja siunausta Kristian

        Jean Roos e-mail ei mene perille,


    • Jeesus elää!!!!!!

      HEI! YSTÄVÄNI !!! TUNNEN HYVINKIN JEA ROOSSIN OLEN KÄYNYT HÄNEN KOKOUKSISSAAN AIVAN MAHTAVAA,TUU SINÄKIN JA OTA MINUUN ROHKEASTI YHTEYTTÄ JOS HALUUT USKOO JEESUKSEEN SE NIMÄTTÄIN ON TÄÄLLÄ KOKO AJAN ,KERRON SULLE LISÄÄ KUN VAIN SAAT TÄMÄN VIESTIN USKO VAAN SE PELASTAA......... MULLA ON LUKIHÄIRIÖ JOTEN ANNA ANTEEKSI JOS JOKU MENEE VIKAAN..

    • Hilde of LPR

      Jean Roos on väärä profeetta, älkää eksykö seuraamaan häntä ja hänen opetuksiaan. Oikea Jumalan mies ei korota itseään ja tekojaan, koska ihminen ei itse voi mitään tehdä itsestään. Jos joku paranee, niin se on Jumalan teko ym. ihmeet ja merkit. Pöyristyin sitä itsensä kehumista, missä on nöyryys , Jeesus sanoi, minä olen hiljainen ja nöyrä , ei kai oppilas voi olla opettajaansa suurempi. Varoitan kaikkia vakavasti tämän henkilön opeilta. Lukekaa raamattua, niin saatte oikeaa ohjausta ja osaatte eroittaa valhehenget. Joka kutsuu hänet seurakuntaansa joutuu osalliseksi väärien henkien vaikutukseen.

      • Herran enkeli

        Etenkin nimimerkille Hilde of LPR

        Jean Roos ei ole eksyttäjä,vaan todella Jumalan valitsema mies ja Herra käyttää häntä profeetan palveluvirassa (palveluvirat löytyvät esim.RK 1933/38 UT Efesolaiskirje 4:10- ).Roosin raamatunopetus on selkeää.Hän tuntee hyvin Jumalan Sanaa.Pyhä Henki vaikuttaa Roosin puhumien sanojen kautta.
        Herra antoi minulle kallisarvoisen vinkin Jean Roosin kautta Oulussa järjestetyssä kokouksessa
        pari vuotta sitten.Roos puhui raamatunkohdasta Joosua 5:13-15 (VT),jossa Herra ilmestyi enkelin
        hahmossa.Tämä vahvisti uskoani valtavasti, sillä Herra ilmestyi aviomiehelleni ja minulle enkelin
        hahmossa (mieheni ei nähnyt enkeliä,mutta koki enkelin läsnäolon so.Herran läsnäolon)lähtiessäni
        viimeisen kerran isoäitini luota sairaalasta (pari vuota sitten).Sairaalahuoneen ovella seisoi enkeli,
        jota aluksi luulin enkeliksi,en Herraksi enkelin hahmossa.Seuraavana yönä Herra haki isoäitini kirkkauteen.
        Hän oli antanut elämänsä Jeesukselle vasta aivan viimeviikkoinan 90-vuotiaana!Kunnia Herralle.
        Pyhä Henki vahvisti Roosin puheen kautta raamattutunnin aikana,että enkeli olikin Herra,ei
        "pelkkä" enkeli! Ymmärrän Sinua nimimerkki Hilde of LPR.Jean Roosin puhe kuulostaa
        välillä itsensä kehumiselta.Hän antaa kuitenkin aina kunnian Herralle.Jos uskova ei ole itse kokenut
        samanlaisia voittoja/hyökkäyksiä Herran avulla,niin puhe voi vaikuttaa itsensä kehumiselta.Olen
        samaa mieltä siinä,että Jean Roos voisi välillä rukoilla oikeita sanamuotoja,jotta kuulijoille menisi
        varsinainen sanoma perille (Herran teot,Herran voima,Herran kunnia,Herran Sana jne.),eivätlä
        he takertuisi inhimillisen persoonaan so.Jean Roos.Jos tarkoitus on aktivoida muitakin uskovia
        liikkeelle,niin se tarkoitus ei ehkä aina toteudu.Väärä profeetta Jean Roos ei kuitenkaan ole.


      • Herran enkeli
        Herran enkeli kirjoitti:

        Etenkin nimimerkille Hilde of LPR

        Jean Roos ei ole eksyttäjä,vaan todella Jumalan valitsema mies ja Herra käyttää häntä profeetan palveluvirassa (palveluvirat löytyvät esim.RK 1933/38 UT Efesolaiskirje 4:10- ).Roosin raamatunopetus on selkeää.Hän tuntee hyvin Jumalan Sanaa.Pyhä Henki vaikuttaa Roosin puhumien sanojen kautta.
        Herra antoi minulle kallisarvoisen vinkin Jean Roosin kautta Oulussa järjestetyssä kokouksessa
        pari vuotta sitten.Roos puhui raamatunkohdasta Joosua 5:13-15 (VT),jossa Herra ilmestyi enkelin
        hahmossa.Tämä vahvisti uskoani valtavasti, sillä Herra ilmestyi aviomiehelleni ja minulle enkelin
        hahmossa (mieheni ei nähnyt enkeliä,mutta koki enkelin läsnäolon so.Herran läsnäolon)lähtiessäni
        viimeisen kerran isoäitini luota sairaalasta (pari vuota sitten).Sairaalahuoneen ovella seisoi enkeli,
        jota aluksi luulin enkeliksi,en Herraksi enkelin hahmossa.Seuraavana yönä Herra haki isoäitini kirkkauteen.
        Hän oli antanut elämänsä Jeesukselle vasta aivan viimeviikkoinan 90-vuotiaana!Kunnia Herralle.
        Pyhä Henki vahvisti Roosin puheen kautta raamattutunnin aikana,että enkeli olikin Herra,ei
        "pelkkä" enkeli! Ymmärrän Sinua nimimerkki Hilde of LPR.Jean Roosin puhe kuulostaa
        välillä itsensä kehumiselta.Hän antaa kuitenkin aina kunnian Herralle.Jos uskova ei ole itse kokenut
        samanlaisia voittoja/hyökkäyksiä Herran avulla,niin puhe voi vaikuttaa itsensä kehumiselta.Olen
        samaa mieltä siinä,että Jean Roos voisi välillä rukoilla oikeita sanamuotoja,jotta kuulijoille menisi
        varsinainen sanoma perille (Herran teot,Herran voima,Herran kunnia,Herran Sana jne.),eivätlä
        he takertuisi inhimillisen persoonaan so.Jean Roos.Jos tarkoitus on aktivoida muitakin uskovia
        liikkeelle,niin se tarkoitus ei ehkä aina toteudu.Väärä profeetta Jean Roos ei kuitenkaan ole.

        Anteeksi kirjoitusvirheet,joita näköjään oli päässyt pujahtamaan edelliseen viestiini.Minulla ei ole lukihäiriötä,olen opettaja.Toisilla laseilla näen paremmin,mutta en halua aina käyttää niitä...


      • minuskeli

        Roos ei korota itseään Jeesuksen asemaan. Hänen humoristinen tyylinsä kertoa hengellisistä asioista ei vain uppoa kaikkiin tiukkapipoihin.


      • Meinasin eksyä

        Kiitoksia LPR! Meinasin mennä vipuun. On hienoa että joku tietää missä väärät henget vaikuttaa.


      • kirjoitukset

        Kyllä paikkansa pitää,väärät henget toimivat hyvin voimakkaasti.Pitää todeta valitettavasti olet oikeassa.


      • hehhhhh

        Väisty sinä vihollinen! .. sinä väisty hän ei ole koskaan sanonut minkään olevan oma tekonsa. leppoisen oloinen ja hauska kaveri tämä jean videoiden perusteella. puhuu sellaista hauskaa murrettakin.

        enkä ole missään koskaan nähnyt sellaisia todistuksia kuin hänen kokouksistaan. edes yksikään helluntalais tai kirkko tai mikään vapaakirkko tai mikään paljon itseään koroittavat parannuskokoukset eivät ole niin paljon saanut aikaan kuin tuo jean, jonka tapahtumissa tuntuu aina jotain ihmeitä tapahtuvan. helluntalaiset ja vapaakirkollisetkin ne monesti omivat Jumalaa vain omaan kirkkoonsa tämä itsessään on jo väärää oppia. Sitten kaikista maailman vanhoillislestadiolaisista, heidän oppinsa voi unohtaa tyystin.


      • Anonyymi

        Ja nyt vuonna 2021 on syytteessä rahankeräyksestä. Painostanut ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt vuonna 2021 on syytteessä rahankeräyksestä. Painostanut ihmisiä.

        Kuka on syytteessä rahankeräyksestä ja mitenkä on ihmisiä painostanut. Siis nimi esiin


    • minä vain
      • mik-34

        Samaa mieltä Hilde of LPR:n kanssa. Muutaman kerran käynyt kokouksissa ja alusta asti korostunut oman egon pönkitys. Asettaa puheissaan itsensä Jeesuksen jos ei jopa Jumalan asemaan ja auktoriteettiin. Nöyryys ja oikea suhde Jumalaan hukassa. Ihmiset palvoo ja juoksee hänen perässään ihmeiden ja ehkä pelonkin takia, koska varoittaa ihmisiä arvostelemasta itseään ja oppejaan kuoleman uhalla (näin sanoi epäsuorasti eräässä kokouksessa). Eikös se Jeesuskin varoittanut lopun aikojen vääristä Kristuksista (=voideltu), joiden perässä ihmiset juoksee.


      • Malttia menoon
        mik-34 kirjoitti:

        Samaa mieltä Hilde of LPR:n kanssa. Muutaman kerran käynyt kokouksissa ja alusta asti korostunut oman egon pönkitys. Asettaa puheissaan itsensä Jeesuksen jos ei jopa Jumalan asemaan ja auktoriteettiin. Nöyryys ja oikea suhde Jumalaan hukassa. Ihmiset palvoo ja juoksee hänen perässään ihmeiden ja ehkä pelonkin takia, koska varoittaa ihmisiä arvostelemasta itseään ja oppejaan kuoleman uhalla (näin sanoi epäsuorasti eräässä kokouksessa). Eikös se Jeesuskin varoittanut lopun aikojen vääristä Kristuksista (=voideltu), joiden perässä ihmiset juoksee.

        Jos puhuja varoittaa ihmisiä arvostelemasta, jopa kuoleman uhalla, siellä vaikuttaa - niin mikä?
        Raamattu käskee "koetella" kaiken, siis Sanalla! Ei ihmeet ja merkit ja paranemiset ole todiste Jumalan mukanaolosta, vaan HEDELMÄ! Mark 13:21-23, Matt 7:15-23)


      • Tuom.
        mik-34 kirjoitti:

        Samaa mieltä Hilde of LPR:n kanssa. Muutaman kerran käynyt kokouksissa ja alusta asti korostunut oman egon pönkitys. Asettaa puheissaan itsensä Jeesuksen jos ei jopa Jumalan asemaan ja auktoriteettiin. Nöyryys ja oikea suhde Jumalaan hukassa. Ihmiset palvoo ja juoksee hänen perässään ihmeiden ja ehkä pelonkin takia, koska varoittaa ihmisiä arvostelemasta itseään ja oppejaan kuoleman uhalla (näin sanoi epäsuorasti eräässä kokouksessa). Eikös se Jeesuskin varoittanut lopun aikojen vääristä Kristuksista (=voideltu), joiden perässä ihmiset juoksee.

        Tutkin naikoinaan tämän toiminnan, ja huomasin eksytyksen tässä suhteessa. Ymmärrän että jos paranee hänen käsien alla, niin alkaa uskomaan ihan aukottomasti ja on hänen pauloissaan. On ystäviä, jotkan ovat tämän käsien kautta eksyneet, mutta myös sairauksista parantuneet, mutta sitten ihan vihamiehiksi tulleet. On jo sinänsä merkki vihollisen toiminnasta. Siis kun käsien kautta tullaan taas yhteen, niin ollaankin sitten vihollisia. Mikähän henki se sellainen on? Kyllä minä kristityiltä sellaista lähimmäisen rakkautta ainakin odottaisin.


      • aivan juu juu
        mik-34 kirjoitti:

        Samaa mieltä Hilde of LPR:n kanssa. Muutaman kerran käynyt kokouksissa ja alusta asti korostunut oman egon pönkitys. Asettaa puheissaan itsensä Jeesuksen jos ei jopa Jumalan asemaan ja auktoriteettiin. Nöyryys ja oikea suhde Jumalaan hukassa. Ihmiset palvoo ja juoksee hänen perässään ihmeiden ja ehkä pelonkin takia, koska varoittaa ihmisiä arvostelemasta itseään ja oppejaan kuoleman uhalla (näin sanoi epäsuorasti eräässä kokouksessa). Eikös se Jeesuskin varoittanut lopun aikojen vääristä Kristuksista (=voideltu), joiden perässä ihmiset juoksee.

        heheh... sinä et kyllä näe yhtään mitään sokea ihminen. tämä jean tuntuu olevan ainoita parantajia joka saa jotain aikaan suomen maassa. en ole kuullut vastaavista parantumisista sitten missään suomen maassa. jos nämä oikeasti paikkansa pitävät niin on melkein tutustumisen arvoista. ei todellakan mitään egon pönkitystä vaan täysin huumorimiehiä tuntuu olevan tuo janne tai jean mikä se onkaan. mutta hyvässä mielessä. Hänhän aina sanoo ettei ole parantanut koskaan yhtään ketään vaan parantaja on nimenomaan hänessä se on juuri tämä voideltu josta puhut.

        kyllä tommosen huumorisällin kokousta vois mennäkki seuraan toisin kuin tommosen nirppanokan puheita kuunnella niinku sinä oot mik-34


    • merikarju

      0lin kaksi vuotta jean roosin rinnallakulkija ja totesin että jos et palvo häntä henkilökohtaisesti häntuhoaa sinut ja keksii ja levittelee sinusta juoruja älkää menkö lähellekkään tätä miestä

      • Barabbas73 Kokkola

        Jeesus kyllä varottaa vääristä profetoista jotka tulevat lampaiden vaatteissa eli kannattaa kyllä todellakin olla tarkka ja tutkia ja puntaroida raamatulla kaikki opetukset ja puheet niin kun jJeesus on kehottanut sillä näinä aikoina tulee vääriä profettoja ja opettajia jotka eksyttävät jopa valitutkin -Barabbas73_


      • erimieltä..
        Barabbas73 Kokkola kirjoitti:

        Jeesus kyllä varottaa vääristä profetoista jotka tulevat lampaiden vaatteissa eli kannattaa kyllä todellakin olla tarkka ja tutkia ja puntaroida raamatulla kaikki opetukset ja puheet niin kun jJeesus on kehottanut sillä näinä aikoina tulee vääriä profettoja ja opettajia jotka eksyttävät jopa valitutkin -Barabbas73_

        Minusta väärät profeetat voivat olla ne henkilöt jotka sanovat "kaikki pääsee taivaaseen ei helvettiä ole olemassa"


      • En suosittele Roosia

        Niin, uskon, että Jean Roos
        pystyy niin hyvään kuin pahaankin, on nimittäin todella älykkään miehen tuntuinen, joka demoneilla pelottelulla ym pitää kuulijansa kurissa.

        Olin viime lauantaina ensimmäistä ja takuulla viimeistä kertaa häntä kuuntelemasta. Hän laulatti joululauluja ja ELVISTÄ, tahallaan sanoi, että haluaa repiä pois uskonnollisuuden henkeä pois kokouksesta.

        Hänellä oli mielenkiintoisia juttuja, mutta totta tosiaan hirmuinen itsekehu päällä jatkuvasti. ja sanoi vaimoaan Miss Maailma 2010:ksi, joka kyllä olikin hämmästyttävän kaunis siihen Janneen verrattuna. Ihmettelimme oikein joukolla, miten oli pystynyt sellaisen vaimon itselleen "hypnotisoida".

        Se loukkasi, kun hän sanoi, ettei yleisön usko ole mitään, vaan ainoastaan hänen ja hänen vaimonsa usko!!!

        Pyysin heiltä rukousta, mutta vaivani ei parantunut mitenkään ja poislähtiessämme tunsin mielessäni syvää ahdistusta, ja siitä koin, että tilaisuudessa oli ollut riivaajia.

        Rukoilin, että jos kättenpäällepanemisella tuli jotain riivaajia Jannen kautta, käskin niiden häipyä Jeesuksen nimessä ja veressä. Ja olo helpottui heti.


      • Ä.E
        erimieltä.. kirjoitti:

        Minusta väärät profeetat voivat olla ne henkilöt jotka sanovat "kaikki pääsee taivaaseen ei helvettiä ole olemassa"

        "kaikki pääsee taivaaseen ei helvettiä ole olemassa"

        Vääriä profeettoja on monta sorttia, ja mitä pidemälle menemme lopunajassa, sen enemmän heitä sikiää.

        Lukekaa RAAMATTUA ! Se ON ainoa ase saatanaa ja hänen valheitaan vastaan !


      • koetelkaa henget..
        En suosittele Roosia kirjoitti:

        Niin, uskon, että Jean Roos
        pystyy niin hyvään kuin pahaankin, on nimittäin todella älykkään miehen tuntuinen, joka demoneilla pelottelulla ym pitää kuulijansa kurissa.

        Olin viime lauantaina ensimmäistä ja takuulla viimeistä kertaa häntä kuuntelemasta. Hän laulatti joululauluja ja ELVISTÄ, tahallaan sanoi, että haluaa repiä pois uskonnollisuuden henkeä pois kokouksesta.

        Hänellä oli mielenkiintoisia juttuja, mutta totta tosiaan hirmuinen itsekehu päällä jatkuvasti. ja sanoi vaimoaan Miss Maailma 2010:ksi, joka kyllä olikin hämmästyttävän kaunis siihen Janneen verrattuna. Ihmettelimme oikein joukolla, miten oli pystynyt sellaisen vaimon itselleen "hypnotisoida".

        Se loukkasi, kun hän sanoi, ettei yleisön usko ole mitään, vaan ainoastaan hänen ja hänen vaimonsa usko!!!

        Pyysin heiltä rukousta, mutta vaivani ei parantunut mitenkään ja poislähtiessämme tunsin mielessäni syvää ahdistusta, ja siitä koin, että tilaisuudessa oli ollut riivaajia.

        Rukoilin, että jos kättenpäällepanemisella tuli jotain riivaajia Jannen kautta, käskin niiden häipyä Jeesuksen nimessä ja veressä. Ja olo helpottui heti.

        Tarvitseeeko selkeämpiä merkkejä siitä, että mies ei ole oikealla asialla !

        " ettei yleisön usko ole mitään, vaan ainoastaan hänen ja hänen vaimonsa usko!!! ??? Pöyristyttävää !

        "demoneilla pelottelulla ym pitää kuulijansa kurissa. "

        Järkyttävää puoskarointia, Jeesus vapautti ihmiset demonien vallasta ! EI SITONUT HEITÄ !

        " Pyysin heiltä rukousta, mutta vaivani ei parantunut mitenkään ja poislähtiessämme tunsin mielessäni syvää ahdistusta ! "

        Ihminen jota Jumala koskettaa, lähtee sieltä, rauha ja ilo sydämessään !

        Rukoilin, että jos kättenpäällepanemisella tuli jotain riivaajia Jannen kautta "
        " käskin niiden häipyä Jeesuksen nimessä ja veressä. Ja olo helpottui heti. "

        Aamen juuri näin ! Jeesuksen veri on se mitä riivaajat ja demonit pakenevat.


      • Tuom.
        Ä.E kirjoitti:

        "kaikki pääsee taivaaseen ei helvettiä ole olemassa"

        Vääriä profeettoja on monta sorttia, ja mitä pidemälle menemme lopunajassa, sen enemmän heitä sikiää.

        Lukekaa RAAMATTUA ! Se ON ainoa ase saatanaa ja hänen valheitaan vastaan !

        Mites sinä tähän otsikkoon tuon laitoit? Noita itseensä vetäviä henkilöitä ja heidän palvojiaan kyllä riittää. Moni uskovana esiintyvä korottaa ovelasti itsensä Jumalaksi tai jumaloitavaksi (kts. 2.Tess.2) Paras tapa välttyä eksytyksiltä ja ihmismielipiteiltä, on todella lukea Raamattua.
        Mutta senkin lukijoita on montaa sorttia. Eräskin lukija totesi Raamattua tutkien: "Liian sotainen Jumala!"
        Viisainta olisi kuitenkin itse pidättäytyä sotimasta itseään Jumalaa vastaan.
        Jumala on neuvonut ihmistä pidättäytymään monista sodista.
        Jumala on sanonut,
        - älä sinä puutu tähän, tämä on Minun sotani! Äläkä myöskään turvaudu omaan ymmärrykseesi, koska sitä sinulla ei ole riitävästi!


    • Tuom.

      Niinpä! Niinkuin nykyään on tapana tokaista. Mikä ihme siinä on että tuo ihmisen viettelys vetää enemmän, kuin Jumalan sana, missä kehotetaan tutkimaan kaikki hengen ilmiöt, profeetat, saarnaajat.

      "Älkää juosko perässä, sillä monta väärää..."ja he tavalla tai toisella korottavat itsensä. hedelmät on nähtävissä jo käytöksessä. vaikka henkilöön on uskaliasta mennä, Mutta entäs jos saa ¨tartunnan vääriin henkiin, joista ei pääse millään irti. Aikaa myöten olen myös näiden eksyttäjien käsien alta "parantuneiden" uskonelämän hiipuneen.

      Voihan sitä rukoilla JR.n puolesta, ja tutkia sitten kukin kohdallaan, mitä Herra sanoo? Näin muissa kokouksissa tehtäessä nämä henget ovatkin paljastuneet. Ne ovat suorastaan raivostuneet ja käyneet päälle syyttävästi sylkien. Siksihän heidän kokouksissaan ei saa koetellen rukoilla, ei siis epäillä, mikä jopa kuoleman synniksi leimataan.- Mutta eihän tämä tietystikään Roosia koske?

    • EiOleMitäänJumalaa

      Voi ristus mikä viestiketju taas!
      Oikein kylmät väreet tulee kun lukee näitten taikauskoisten kommentteja.

      Jumala sitä ja Jumala tätä. Hävetkää, aikuiset ihmiset!

      • UskovaM1977

        Saat pitää oman taikauskosi "ei ole Jumalaa". Tiede, filosofia, luonto..kaikki osoittavat Jumalaan selkeästi.

        1. Kaikella jolla on alku on syy
        2. Universumilla on alku
        3. Universumilla on syy
        4. Tämä Syy on Jumala (ainoa mahdollinen)

        UskovaM1977


      • Hyvä veli
        UskovaM1977 kirjoitti:

        Saat pitää oman taikauskosi "ei ole Jumalaa". Tiede, filosofia, luonto..kaikki osoittavat Jumalaan selkeästi.

        1. Kaikella jolla on alku on syy
        2. Universumilla on alku
        3. Universumilla on syy
        4. Tämä Syy on Jumala (ainoa mahdollinen)

        UskovaM1977

        Moi!

        Soittaako termi "kehäpäätelmä" kelloja?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kehäpäätelmä

        :)


      • noaatteleppaite

        Mistä tulevat ne kylmät väreet?


    • Kävin...

      Kävin viimeviikolla pitkästä aikaa kuuntelemassa, hän puhui aiheesta "voiko uskovissa olla henkiä?". Oli hyvin perusteltu monilla eri raamatunpaikoilla joissa monet raamatun miehet oli väärien henkien vallassa.

      Esim. Jeesuksen opetuslapset kysyy Jeesukselta, pyydetäänkjö taivaasta iskemään tulta niin kuin Elia teki, johon Jeesus vastaa, "ette tiedä mistä hengestä olette".
      Pietarille Jeesus sanoo, "mene pois saatana". yms. yms.

      Meistä kaikista löytyy vikoja ja suustamme tulee joskus sellaista mikä ei ole Jumalasta, se ei kuitenkaan tarkoita sitä että olisi väärä profeetta tai saarnaaja yms.

    • Herättänyt kuolleita

      Kerrotaan ett'ä Jean Roos on herättänyt kuolleita enemmän kuin muiden kerrotaan tehneen. Yli 10 kuolleen herättämistä voidaan pitää melko suurena saavutuksena.

      • tuom.

        Ei kuolleita enää voi herättää. Raamattu sanoo, että kerran on ihmisen kuoleminen ja sitten tulee tuomio. Sekä myös; ihmisen elinpäivät ovat määrätyt. Ei eloon enää ketään herätetä. Jeesuksen aikana tehtiin mitä tehtiin.


      • cyberangel.
        tuom. kirjoitti:

        Ei kuolleita enää voi herättää. Raamattu sanoo, että kerran on ihmisen kuoleminen ja sitten tulee tuomio. Sekä myös; ihmisen elinpäivät ovat määrätyt. Ei eloon enää ketään herätetä. Jeesuksen aikana tehtiin mitä tehtiin.

        Voitko esittää selityksesi oman seurakuntasi pastorille, kiitos!


      • Jesus_love_you
        tuom. kirjoitti:

        Ei kuolleita enää voi herättää. Raamattu sanoo, että kerran on ihmisen kuoleminen ja sitten tulee tuomio. Sekä myös; ihmisen elinpäivät ovat määrätyt. Ei eloon enää ketään herätetä. Jeesuksen aikana tehtiin mitä tehtiin.

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=5528


      • Älkää eksykö !
        tuom. kirjoitti:

        Ei kuolleita enää voi herättää. Raamattu sanoo, että kerran on ihmisen kuoleminen ja sitten tulee tuomio. Sekä myös; ihmisen elinpäivät ovat määrätyt. Ei eloon enää ketään herätetä. Jeesuksen aikana tehtiin mitä tehtiin.

        Kyllä kuolleita voi herättää tänäkin päivänä, mutta mitä nämä J.Roosin
        " kuolleet "ovat, on eri asia.

        " Jeesuksen aikana tehtiin mitä tehtiin. "

        Ja myös hänen opetuslapsensa ( on uskovat )
        EI nimikristityt, vaan uskoontulleet ja Jeesuksen herrakseen tunnustavat, ja hänen valtasuuruuteensa / ristintyöhönsä turvaavat .

        Evankeliumi Matteuksen mukaan 10

        Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.


        " Hilde of LPR ,17.4.2010 14:25 Eksyttäjä !

        Jean Roos on väärä profeetta, älkää eksykö seuraamaan häntä ja hänen opetuksiaan.
        Oikea Jumalan mies ei korota itseään ja tekojaan, koska ihminen ei itse voi mitään tehdä itsestään. Jos joku paranee, niin se on Jumalan teko "

        Näin ja AAMEN ! Olen täysin samaa mieltä Hilde of LPR :n kanssa !

        Pysykää kaukana hänestä, mies on EKSYTTÄJÄ !

        Jumala ei koskaan ANNA KUNNIAANSA IHMISELLE !

        Jesaja 42

        5. Näin sanoo Jumala, Herra, joka on luonut taivaan ja levittänyt sen
        , joka on tehnyt maan laveuden ja mitä siinä kasvaa, antanut henkäyksensä
        kansalle, joka siinä on, ja hengen niille, jotka siellä vaeltavat:

        6. Minä, Herra, olen vanhurskaudessa kutsunut sinut, olen tarttunut sinun käteesi, varjellut sinut ja pannut sinut kansoille liitoksi, pakanoille valkeudeksi,
        7. avaamaan sokeat silmät, päästämään sidotut vankeudesta, pimeydessä istuvat vankihuoneesta.

        8. Minä, Herra, se on minun nimeni, minä en anna kunniaani toiselle enkä

        ylistystäni epäjumalille.

        9. Katso, entiset ovat toteen käyneet, ja uusia minä ilmoitan; ennenkuin ne puhkeavat taimelle, annan minä teidän ne kuulla.

        JESAJA 48
        Itseni, itseni tähden minä sen teen; sillä kuinka onkaan minun nimeäni häväisty! Kunniaani en minä toiselle anna.

        LUKEKAA RAAMATTUA ja ottakaa asioista selvää !

        Ensimmäinen Johanneksen kirje 4

        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

        Ihminen joka sanoo, ettei hänen opetustaa saa arvostella on huijari !


      • kuules veli
        tuom. kirjoitti:

        Ei kuolleita enää voi herättää. Raamattu sanoo, että kerran on ihmisen kuoleminen ja sitten tulee tuomio. Sekä myös; ihmisen elinpäivät ovat määrätyt. Ei eloon enää ketään herätetä. Jeesuksen aikana tehtiin mitä tehtiin.

        tuom.. eli tunnut olevan epäilevä tuom(as) :) .. kyllä vain ihmeitä voi tapahtua mielin määrin siellä missä henki liikkuu. Sinä et kyseenalaista ihmistä sinä kyseenalaistat Hengen ja siinä astut harhaan !


      • Tuom.
        kuules veli kirjoitti:

        tuom.. eli tunnut olevan epäilevä tuom(as) :) .. kyllä vain ihmeitä voi tapahtua mielin määrin siellä missä henki liikkuu. Sinä et kyseenalaista ihmistä sinä kyseenalaistat Hengen ja siinä astut harhaan !

        En epäile. Tuossa aikaisemmassa kommentissani väitän, ettei kuolleita voi herättää? Siinä itse olen siinä suhteessa väärässä, että Raamatun mukaan kuolleita voi herättää, ja on myös tapahtunut niin. Suorasukainen kommenttini perustuu siihen käsitykseen, että "kerran on ihmisen kuoleminen".
        Eksyttäjät vaan sattuvat usein vetoamaan tähän yliluonnolliseen tapahtumaan. Kuolleista herättäminen on kyllä aika harvinaista. Olen kyllä tietoinen ja kuullut tällaista tapahtuneen. Mutta kun olen tutkinut näiden "herättäjien" taustoja, niin kaukana ovat olleet raittiista kristinuskosta. "Herra antaa elämän, Herra antaa kuolemaan." Miksi Herra vekslaisi tällaista? Ei Herra muuta mieltään niinkuin ihminen!
        Pääsääntöisesti uskon kertalaakiin.
        Mutta tabernaakkeliin en usko.


      • tuom. kirjoitti:

        Ei kuolleita enää voi herättää. Raamattu sanoo, että kerran on ihmisen kuoleminen ja sitten tulee tuomio. Sekä myös; ihmisen elinpäivät ovat määrätyt. Ei eloon enää ketään herätetä. Jeesuksen aikana tehtiin mitä tehtiin.

        Kuolleet pitää antaa olla rauhassa jos niitä lähdetään herättämään ollaan kyllä pahasti hakoteillä. Jeesus aikoinaan ainoastaan niitä herätti.mutta Jeesus olikin Junan poika Jeesus Kristus!!!


    • kirjoitukset

      Yiedän.Koska seuraan eksyttäjiä.Valitettavasti pittä sanoa,mikäli edes tunnet ähääkään Raamatun profetiaa,nin miksi kyselet tältä.Jeesuksen omien sanontojen mukaan-kertoo;ennekuin ylösotto on on myöskin eksytys.Kerron sinule Raamatun profetiaa.Se ei eksytä,mikäli oikein tutkutkinu.Tällä tahdon tuoda julki-saatanakin telee ihmetekoja.Eli eksytys vain lisääntyy.Rämän enempää en sinle kirjoita,koska sinuta puuttuu oma henkilökohtainen kilvoitus.Näin uskoisin,että taphtumat alkavat tänä keväänä.Herrra itse on valinut jo oman joukonsa,joka tekee sen työn,kunhan pakolaiset karhusta tulevat.Lyhyt ja voimakas työ kesällä ja syyskuussa ylösotto.Mutta mikään ei tapahdu,eleivät Raamatun profetiat alkavat tapahtua.Älä kysy täätä,koska nin paljon on eksyttäjiä.Eksytys ei tule mistään baarista,tulevien joukosta,vaan se on sisllä uskovien joukosta.Siis tutki Raamattua,äläkä uksko kaiken laisten profetioden ukaan.Koska Herra ei vielä toimi.Pistä muistiin mitä kerroin.Ylösotto on syyskuussa,mikäli Raamatun profetiat alkavat.Silloin alkaa-voimakas työ-kenelle mitä sitten Hera on itsekullekin valinnut.

      • Pysykäämme Sanassa

        Sinä "Kirjoitukset-nimimerkki"

        Olet siis väärä profeetta - ylösotto ei tullutkaan syyskuussa!!!

        Näiden ylösotto-päivämäärien kanssa EI TULISI LEIKKIÄ, sillä Herra on Pyhä ja on taivaassaaan ja me olemme vain tällaisia armosta pelastettuja syntisiä reppanoita täällä kuoleman varjon laaksossa.

        Jumala sanoo, ettei kukaan tiedä sitä aikaa tai hetkeä milloin ylösotto tapahtuu, ei edes Jeesus Kristus sitä tiedä, vain Isä sen tietää. Sen ajankohdan arveleminenkin on käsittääkseni syntiä, älkäämme laskeskelko sitä aikaa, emme kuitenkaan sitä tiedä, sillä Herran tulemus on "kuin varas yöllä" - Hän tulee juuri silloin, kun emme arvaa hänen tulevan.


      • Sanan Linja
        Pysykäämme Sanassa kirjoitti:

        Sinä "Kirjoitukset-nimimerkki"

        Olet siis väärä profeetta - ylösotto ei tullutkaan syyskuussa!!!

        Näiden ylösotto-päivämäärien kanssa EI TULISI LEIKKIÄ, sillä Herra on Pyhä ja on taivaassaaan ja me olemme vain tällaisia armosta pelastettuja syntisiä reppanoita täällä kuoleman varjon laaksossa.

        Jumala sanoo, ettei kukaan tiedä sitä aikaa tai hetkeä milloin ylösotto tapahtuu, ei edes Jeesus Kristus sitä tiedä, vain Isä sen tietää. Sen ajankohdan arveleminenkin on käsittääkseni syntiä, älkäämme laskeskelko sitä aikaa, emme kuitenkaan sitä tiedä, sillä Herran tulemus on "kuin varas yöllä" - Hän tulee juuri silloin, kun emme arvaa hänen tulevan.

        Oikein kirjoitat, pysykäämme Sanassa! On tehty vahingollista ja valheellista oppia tempauksesta, kuka mitenkin? Ja vääristetty ja halveksittu Raaman Sanaa. Jeesuksen opetusta siitä, ettei KUKAAN tiedä tulemuksen päivä...

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10271384


      • no juu
        Pysykäämme Sanassa kirjoitti:

        Sinä "Kirjoitukset-nimimerkki"

        Olet siis väärä profeetta - ylösotto ei tullutkaan syyskuussa!!!

        Näiden ylösotto-päivämäärien kanssa EI TULISI LEIKKIÄ, sillä Herra on Pyhä ja on taivaassaaan ja me olemme vain tällaisia armosta pelastettuja syntisiä reppanoita täällä kuoleman varjon laaksossa.

        Jumala sanoo, ettei kukaan tiedä sitä aikaa tai hetkeä milloin ylösotto tapahtuu, ei edes Jeesus Kristus sitä tiedä, vain Isä sen tietää. Sen ajankohdan arveleminenkin on käsittääkseni syntiä, älkäämme laskeskelko sitä aikaa, emme kuitenkaan sitä tiedä, sillä Herran tulemus on "kuin varas yöllä" - Hän tulee juuri silloin, kun emme arvaa hänen tulevan.

        Eksyttäjät ovat juuri heidän joukossaan ,jotka väittävät jeesuksen olevan jossakin missä hän ei todella ole eli heidän joukossaan, jotka väittävät jeesuksen tulleen takaisin esim. amerikassa tälläisiä on jo. Ja ihmiset uskovat niiden puheita. Puhutaan siis antikristuksista, joita nousee monin paikoin.

        Jeesuksen takaisin tulo on julkinen tapahtuma ! Sanotaan kaikki kansat vaikeroivat sillä hetkellä, sillä se tapahtuu kuin varkaan tulo yöllä, äkkiarvaamatta ja yhtäkkiä ja ihmiset pelkäävät sitä tapahtumaa sillä eivät ole uskoneet sitä todeksi. Myös monien saarnaajien ja uskovaisten sanotaan pelkäävän sinä päivänä. Sillä he pelkäävät tuomiota. Mitä he saavat osakseen, ovatko he tehneet vääriä valintoja sinä päivänä. Ovatko he lankeilleet. Ovatko he kieltäneet sen tapahtuman. Ovatko he uskoneet ylipäätään. No tälläisiä ajatuksia varmaan on monin paikoin. Mutta sanotaan, sitä päivää ei tiedä kukaan, siis valvokaa ettei se päivä yllätä teitä. No joo mitäs tuo nyt sitten tarkottaa. Pitäisikö meidän alkaa valvomaan ja jättää nukkuminen pois lukemista. Ei nyt kuitenkaan, kuten ymmärrettyä tuo valvominen on metafora, jolla selvennetään sen päivän olevan nähtävissä juuri niinä aikakausina, kun se on lähellä. Sanotan kesän tiedätte olevan lähellä, kun tietyt puut alkavat vihertää.
        Mutta tässä hän sanoo, sitä ennen seuraa synnytystuskat ja ne eivät ole mitään verrattuna siihen, kun se päivä aukeaa kaikkien nähtäväksi, se julkinen päivä, jolloin myös kuolleet heräävät eli peljättävä päivä.

        Sitä ennen tapahtuu mm. näitä tunnusmerkkejä ruttoa joka puolella, maanjäristyksiä, sotaa, sairauksia, .. mm. tälläisiä luonnonvoimat järkkyvät. Näiden sanotaan olevan vasta synnystuskien alkua. Mutta takaisintulon sanotaan olevan kaikkien nähtävillä yhtä hyvin kuin nämä kaikki sairaudet, rutot, maanjäristykset, sodat.. ja mitä onkaan esim. näinä päivinä näistä kaikista voidaan uutisoida ympäri maailman. Nämä asiat siis ovat esillä ympäri maailman joten niitä on joka puolella tavallaan, kun uutisointi lisää kaikkien ikävien tapahtumien kiertokulkua.
        Täytyy siis sanoa, että Jeesuksen takaisintulo ei ole mikään ilouutinen moninkaan paikoin. Se otetaan vastaan hyvin äimysteenä, synkeänä, hämmästyneenä, ihmetellen, peläten ja vielä kerran enemmän peläten ja jopa kauhistellen. Sitä ei ole osattu odottaa todeksi, sitä on pidetty ympäri maailman vitsinä, mutta sitten se tapahtuukin oikeasti ja juuri tästä on tässä apeassa tunnelmassa kyse niin uskovaisiksi esittäytyneiden kuin uskosta osattomienkin kohdalla.

        Täytyy kuitenkin sanoa, että parempi on niiden asema, jotka eivät ole uskossa ollenkaan, kuin niiden jotka esittävät uskoaan, mutta ovatkin todellisuudessa täyttä feikkiä.

        Sanotaan mitä teettekin valvokaa. Sanotaan monet sinä päivänä ovat juovuksissa tai nukkuvat tai ovat naimassa tai syömässä tai mitä nyt tekevätkin, mutta tälläisellä ajatuksella. Siis ei ole minun keksintöni vaan itse Jeesus käyttää tälläistä... Hän sanoo valvokaa. Ei Jeesus kiellä, älkää naiko, älkää nukkuko, älkää juoko, älkää syökö... Joka näin sanoo se valehtelee ! Nämä kaikki kuuluvat luontoon, mutta olemmeko valmiit lähtemään. Olemmeko valmiit jättämään taaksemme sen mistä pidämme kiinni. Siksi onkin kyse, kuin matkasta jonnekkin. Olemmeko valmiit lähtemään ja luopumaan omaisuudestamme sen matkan ajaksi...
        Sillä onhan sanottu. Hän vie mennessään joukon ihmisiä. Heidät temmataan ylös taivaisiin. Kuulostaa muuten siltä, että ufo ja alien uskovaiset ihmiset voisivat olla ihan oikeassa.

        No tähän päätän tämän raportiin. kiitos


    • ao
    • Varoituksen sana.

      Tilaa tämä DVD, jossa paljastetaan Israelin sukulinjasi

      Jokainen voi päätellä tästä jotain:
      http://p3.foorumi.info/shalom/viewtopic.php?t=361

      "Olen katsellut ja kuunnellut monta tuntia jo yhtä tabernaakkelista tilaamaani videota. Ja olen niin happy happy riemuissani - että! WAUUUU!! Tuntuu että repeän kohta, kun on niin isoja juttuja edessä että.

      Minun pitää tehdä itselle se DNA-tutkimus! Se on tehtävä ja totisesti se on tehtävä! Mutta kun en osaa englantia, niin en tiedä miten toimitaan. Olen juutalainen ihan aito ja ehta, aivan varmasti olen!

      Minun isovanhempani ovat kaikki Viipurista (eli Karjalasta) siirtyneet Suomeen ja se on aika varma juttu, että olen 100%:nen juutalainen, enkä sekoittunut pakankansoihin. Mahtavaa! Ja kaikki suomalaiset ovat juutalaisia! JEE!

      Sain 2003 kesällä keskustella Herran kanssa, ja Hän puhui että Hän johdattaa minut Kapernaumiin (turvakaupunkiin). Sen hetkinen Kapernaum oli minulle Nokia tai Tampere. Mutta nyt kun katsoin tuota videota, niin tuo Jean Roos, sanoi että hän kuuluu Kapernaumiin, koska se alue kuuluu Naftalin ja ja Sebulonin sukukunnalle, ja hän on Naftalilainen. Joten taidanko olla minäkin? Sinnekö minä kuulun?

      Olen ihan varmasti juutalainen ja sinäkin olet jos olet suomalainen. Onpa ilouutinen! Minusta joka ikisen uskovan suomalaisen tulisi ehdottomasti katsoa kyseinen videota ja esittää sitä kaikkialla! Siitä on levitettävä sanaa, se on kiinnostavampi kuin mikään tässä maailmassa! Se on oltava sinullekin tosi tärkeä asia. Se muuttaa kaiken - sinutkin! Olet kuin hypnoosissa ja kuin repeämäisilläsi riemusta kun sitä katsot - aivan VARMASTI!

      Tai jos et ole, niin et rakasta Jumalaa tipan tippaakaan! Tosi mielenkiintoisia asioita siinä videossa tulee esille. Tuo pitäisi TV7:ssä esittää koko Suomen kansalle ja ehdottomasti! Tilaa sitä ja levitä sitä kiertoon!"



      http://keskustelu.suomi24.fi/node/4218915

      " Eniten pahoitin mieleni siitä, että hän piti pitkän esityksen hänen kautaan parantuneista ihmisitä. Hän ei toki hakenut itselleen kunniaa, vaan antoi kunnian Jeesukselle, mutta pidän täysin tarpeettomana tuollaisen mainostamisen. Ei kukaan joka itseään suosittelee, ole luotettava ja hän suositteli itseään kertomalla, että hänen kokouksissaan paranee niin ja niin paljon ihmisiä."
      ...
      "Moni pettyy Jean Roosin lupauksiin, sillä totisesti hän lupailee kaikille terveyttä ja kaikki eivät sitä kuitenkaan saa."

      "Opettaa kasteesta, että henkikaste on korvannut vesikasteen.
      Ei ole myöskään seurakunnan lähettiläs, vaan touhuaa omin päin."

      "Niin mietitytti täälläkin.Ei mietitytä enää, mies on harhaoppinen julistaja. Uskonsanaoppia mies julistaa koroittaa ihmistä ja ihmeitä, ja käyttää
      Raamattua vain näön vuoksi. Jotakin tietoa mukamas Raamatusta on, ainakin
      se Israilin Kadonneitten heimojen vatkaaminen, mutta ei se mitään evankeliumin julistusta ole, eikä mitään mistään todista. "

      "Roos on ihan oman yrityksensä toimitusjohtaja.

      Kannattaa tutkiskella missä hengessä siellä julistetaan. "


      "Joo,ei vaikuta Pyhän Hengen työltä.
      Hedelmät puuttuvat. "

      • cyberangel.

        Olen oppinut elämästä tämän verran:
        jos joku sanoo että "älä koske herran voieltuun"
        niin ÄLÄ KOSKE!
        äläkä anna tuon "voidellun" koskea sinuun missään ja milloinkaan,
        vaan pysy kaukana!
        Kiitos!


      • nio nyytt
        cyberangel. kirjoitti:

        Olen oppinut elämästä tämän verran:
        jos joku sanoo että "älä koske herran voieltuun"
        niin ÄLÄ KOSKE!
        äläkä anna tuon "voidellun" koskea sinuun missään ja milloinkaan,
        vaan pysy kaukana!
        Kiitos!

        niin älä kajoa herran voideltuun, tarkoittaa juuri sitä että anna hänen suorittaa rauhassa työtään. Niinkuin tulee taitelijankin antaa rauhassa maalata tauluaan tai keksittyminen herpaantuu. Nämä monet voidellut ovat kuin niitä taitelijoita, jotka kuuntelevat korkeimman ääntä ja tekevät hänen tahtonsa ja heillä voi olla erityis armoituksia. mm parantaa sairaita... saada kuurot näkemään...

        no mikäs siinä jos tälläisiä armoituksia on mm.. jean rossilla.


    • entinen oppilas

      Onko kenties kyse samasta henkilöstä, joka aikoinaan opetti musiikkia ala-asteella ja piti orkesteriharjoituksia. Oli erityisen kiinnostunut tytöistä. Koulun orkesterissa ei paljon poikia muistaakseni ollut, koska heidät raakattiin pois.
      Olen erittäin ihmeissäni, että on tullut uskoon.

      • Ei se sitten ainakaan homomies-pedofiili ollut.


    • Nenne

      Olen käynyt 2 kertaa kuuntelemassa häntä. Aamulehden mukaan hän puhuu Tampereella Marttalassa tulevana lauantaina 4.8.2012 klo 16. Marttalan osoite on
      Hämeenpuisto 39 A. Muuta en tiedä. Siunausta SInulle :)

      • 77777777777777777777

        juttelin eilen illasta puhelimessa jeanin kanssa pyysin häntä rukoilemaan puolestani matt.18:19 vedoten.ja rukoilimme yhdessä syntisen rukouksen eli uudesti synnyin eilen illasta ja aion mennä huomenna 4.8 kuuntelemaan häntä uudestaan.vaikutti oikein jumalan mieheltä


      • Tuom.
        77777777777777777777 kirjoitti:

        juttelin eilen illasta puhelimessa jeanin kanssa pyysin häntä rukoilemaan puolestani matt.18:19 vedoten.ja rukoilimme yhdessä syntisen rukouksen eli uudesti synnyin eilen illasta ja aion mennä huomenna 4.8 kuuntelemaan häntä uudestaan.vaikutti oikein jumalan mieheltä

        Jos synnyit "uudesti ylhäältä", niin kannattais jäädä ihan kotiin aluksi lukemaan Raamattua ja rukoilemaan. Täällä maan päälla ei valitettavasti ole kukaan niin Jumalan mies, että kannattaisi mennä enshättään häntä kuulemaan. Jätä väliin on kokeneemman uskovan neuvo.


      • Vakava varoitus
        Tuom. kirjoitti:

        Jos synnyit "uudesti ylhäältä", niin kannattais jäädä ihan kotiin aluksi lukemaan Raamattua ja rukoilemaan. Täällä maan päälla ei valitettavasti ole kukaan niin Jumalan mies, että kannattaisi mennä enshättään häntä kuulemaan. Jätä väliin on kokeneemman uskovan neuvo.

        Samaa mieltä olen tässä asiassa. Raamattu, rukous, seurakuntayhteys(sellainen seurakunta jossa on VANHIMMISTO) ja ehtoollinen.
        Olen käynyt Roosin tilaisuudessa; olisi niin paljon kirjoitettavaa ettei kannata edes aloittaa. Sanon vaan näin, että siinä tilaisuudessa, jossa minä kävin vuonna 2010 Tampereella, Jeesus EI ollut ykkösaihe.

        Ja mitä parantumisiin ja pelastumisiin tulee, ns. väärienkin profeettojen kokouksissa - siis sellaistenkin jotka saarnaavat Jeesusta periaatteessa oikein, mutta vääristä motiiveista(Fil 1:15.-18.) - voi ihmisiä tulla uskoon ja parantua koska Jeesuksen nimessä on voima, mutta se ei tarkoita sitä että nämä profeetat tai saarnaajat enää tai koskaan edes olisivatkaan rakastaneet Jumalaa(Hes 33:13., Matt 7:22., 23., 1 Kor 8:3.) tai että heidän opetuksiaan uskossa vaeltamisesta tulisi kuunnella.


      • Tuom.
        Vakava varoitus kirjoitti:

        Samaa mieltä olen tässä asiassa. Raamattu, rukous, seurakuntayhteys(sellainen seurakunta jossa on VANHIMMISTO) ja ehtoollinen.
        Olen käynyt Roosin tilaisuudessa; olisi niin paljon kirjoitettavaa ettei kannata edes aloittaa. Sanon vaan näin, että siinä tilaisuudessa, jossa minä kävin vuonna 2010 Tampereella, Jeesus EI ollut ykkösaihe.

        Ja mitä parantumisiin ja pelastumisiin tulee, ns. väärienkin profeettojen kokouksissa - siis sellaistenkin jotka saarnaavat Jeesusta periaatteessa oikein, mutta vääristä motiiveista(Fil 1:15.-18.) - voi ihmisiä tulla uskoon ja parantua koska Jeesuksen nimessä on voima, mutta se ei tarkoita sitä että nämä profeetat tai saarnaajat enää tai koskaan edes olisivatkaan rakastaneet Jumalaa(Hes 33:13., Matt 7:22., 23., 1 Kor 8:3.) tai että heidän opetuksiaan uskossa vaeltamisesta tulisi kuunnella.

        Olen samaa mieltä kanssasi. Ja vaikka tietämättömyyden aikoina olisimmekin eksyneet näihin eksyttäjiin, Jumala kuitenkin korjaa omansa.

        On jopa väärien profeettojen kautta tullut ihan oikeaakin sanomaa. Jumala on varjellut. Riippuu kunkin sydämen tilasta.


    • puurim

      Hän opettaa tietystä aiheesta ei aina voi samaa toistaa niinkuin kirkko
      Oi Jumala Karitsa joka pois ottaa maailman synnin -vaikka Jeesus itse sanoi

      En minä maailman edestä rukoille

    • Yx uskova

      Jannella on helmasyntinä korottaa myös itseään Jeesuksen lisäksi. Hän on voimakas persoona ja aina kiivailuun valmis. Toisaaltaan hän osaa opettaa Sanaa ja tuntee sen. Mitä ilmeisemmin Herra voi hänen kauttaan tehdä suuria, kuten meidän kaikkien kautta. Se riippuu taas siitä miten me vaellamme Hänen edessään.
      Pyydänkin teitä kaikkia rukoilemaan Jannen puolesta että Herra häntä riisuisi ja eheyttäisi ja parantaisi niin että Hän voisi olla se Jumalan valtakunnan työntekijä, joka uskollisesti palvelee Herraansa ja tuo suuren sadon sisälle taivasten valtakuntaan.

      • Just eronnut

        Ei paskamman näkönen muija.?


    • Herätysliikkeelle

      Onko Roos käynyt raamatullisella kasteella? Tietääkö joku sitä? Vai julistaako hän kirkon piirissä.

    • ,,,,,

      Värikäs persoona. Paljon kokenut. Ei varmasti kaikkien mieleen, mutta eipä tarvitsekaan ja sitä paitsi kukapa olisi? Kaikki vajavaista, täydellisethän on jo taivaassa. Tärkeintä, että Raamatun opetus oikeissa raameissa. Jumalan ihmeistäkään ei tarvitse kumarassa kertoa, sillä Herra näkee jokaisen sydämeen.
      Kaste ei pelkästään pelasta, siis jos sana oikein, minkälainen kaste ihmisellä, on kuitenkin sivuseikka.

    • puurim

      Olin eilen illalla Jyväskylässä kummia asiota tapahtuu kun Mikkelin vieraat olivat
      autossa puhunnet samoja asoita matkallaan

      Ja ne Lainan saanat samomat.

      Kyllä on Jumalan mies

    • hohhoijjaaa

      Jean Roos tai kuka tahansa muu sanajulistaja joutuu pilkan ja arvostelun kohteeksi, kuka milloinkin. Suomi24 keskustelu palsta näyttää olevan epävakaitten persoonien hiekkalaatikko, oli keskusteluaihe sitten mitä tahansa. Jokainen voi itse mennä vaikka hengelliseen kokoukseen ja itse arvioida julistusta ja opetusta, jos väittää olevansa uskossa, kyllä Pyhä Henki vaikuttaa kaikissa uudestisyntyneissä. Uskoon ei kuulu loanheittoa eikä kenenkään panettelu. Nimimerkin takaa on helppo huudella, vaan onko rauha sydämessäsi, sinä, joka arvostelet? Jokainen tutkikoon omia tekojansa ja puheitansa.

      • Anonyymi

        Mielipiteesi on 6 vuotta vanha. Oletko nyt ilmi tulleiden uutisten valossa yhä samaa mieltä?


    • Tuulah1

      tuttu mies. ranskalainen alkujaan. kesällä nähtiin miehemme kanssa, kun oltiin lähdössä israeliin niin lentokentällä hän oli menossa itävaltaan taikka saksaan. en jaksa nyt muistaa kumpaan.

    • Anonyymi

      Papintie 8 asui mutta en tiedä onko enää

    • Anonyymi

      Varas ja huijari.

    • Anonyymi

      Tabernaakkeli-seurakunnan saarnaaja Jean Roos tunnetaan äärikarismaattisena evankelistana. Nyt on kaapista paljastunut luurangot. Hän on saanut tuomion talousrikoksista.

      Jean Roos ja hänen lähipiiriinsä kuuluva henkilö olivat keränneet rikollisella tavalla yhteensä noin 185.000 euroa, jotka he olivat käyttäneet muun muassa omien elinkustannustensa maksamiseen. Rahat olivat tulleet Roosin tilille yli 200 lahjoittajalta. Mitään palkkaan liittyviä kuluja, kuten veroja, ei niistä ollut maksettu.

      Oikeudessa kuultu todistaja kuvaili, kuinka kokoustilaisuuksissa esitetyt pyynnöt kymmenysten maksamisesta olivat olleet määrätietoisia ja tiukkasanaisia. Todistaja kertoi, että kun hän sai tietää rahankeräysluvan päättymisestä, Jean Roos oli kehottanut maksamaan rahat hänen omalle tililleen. Toinen todistaja kertoi, että Roos oli jopa sanonut, että Raamatun mukaan ihminen ei pelastu, ellei hän maksa kymmenyksiä.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ca6805de-15f4-4825-93fe-6887d7480e67

    • Anonyymi

      Eräs hänet tunteva kertoi ettei monet jutut hänen tekemistään ihmeistä ole totta. Ja selvisi myös muuta hämminkiä. Ne rahat jotka meni hyväntekeväisyyteen katosivat oudolla tavalla. Kukaan ei tuntenut ko tyyppiä eikä saanut rahoja siellä kohteessa.
      Supervoidellut uskovat omiin juttuihinsa ja erinomaisuuteensa. Ei saa arvioida millään tavalla vaan pitää palvoa ja ylistää kun on niin voideltu suuri Jumalan mies. Jos raha a pyydetään jatkuvasti, eikö se ole merkki siitä että jokin mättää? Mutta ne seuraajathan eivät usko sankaristaan mitään pahaa. Vaan kaikki on pimeyden hyökkäystä ja kateellisten juoruja. On varmaan nyt marttyyrin asemassa. Toivottavasti ymmärtää mitä on shlännyt ja pyytää anteeksi.

    • Moro
      Onpas täällä kova tuomionhenki päällä ja fariseuksia jotka ei kestä kuulla totuutta, niinkö.
      Samanlailla Jeesuskin tuomittiin, mielensäpahoittajien (fariseukset) ja kuulopuheiden perusteella, eipä ihmiset ole paljoa niistä ajoista muuttuneet. Taitaa se teidän niin kuin minunkin usko olla aika pientä Janneen verrattuna, jos sitä Raamatun mittapuulla mitataan, eli teoilla. Montako riviä teidän taivaaseen pääsy CV:n tulisi?
      Kuinkas monta hedelmää teidän puussanne on? Jannella niitä on tuhansia. Kuinka monta raamattutuntia olette kirjoittaneet? Jannella niitä vajaat 800. Kuinka monta olette tämän kuun aika evankelioinut. Sehän on tärkein Raamatussa uskoville annettu tehtävä.
      Oletteko siis tehnyt kuun aikana mitään Herran töitä, oletteko edes tutkineet Raamattua päivin ja öin? Sitäkin Janne on tutkinut niin paljon, että osaa sen ulkoa, mietippä kuinka monta tuntia siihen on tarvittu.
      Aika pienet oli Jannen synnit (opettajana ollessaan) ennen uskoon tuloa jos vaikka vertaat Paavaliin. Kun tulee uskoon ja SAA pyhän Hengen on kaikki entiset synnit anteeksi annettu. Ex-criminals RadioDeillä on hyvä esimerkki ko. asiasta, kannatta kuunnella.
      Iltapäivälehtikö se teille on totuuden lähde, ootteko ihan toisissanne. Olen tuntenut Janne vajaa kolmekymmentä vuotta enkä tiedä ketään rehellisempää kuin hän. Tuo rahankeruu juttu ei ole ihan noin kuin lehdissä on kirjoiteltu. En rupea sitä tähän sen enempää purkamaan, Herra aikanaan paljastaa totuuden.

      Minkälainen Jumalan mies Janne on, sen te tulette vielä näkemään ja ihmettelemään.

      Herran siunausta teille kaikille

      • Anonyymi

        Tabernaakkeli-seurakunnan saarnaaja Jeas Ross on väärä profeetta. Hänet tunnetaan äärikarismaattisena evankelistana, joka on saanut tuomion talousrikoksista.

        Jean Roos ja hänen lähipiiriinsä kuuluva henkilö olivat keränneet rikollisella tavalla yhteensä noin 185.000 euroa, jotka he olivat käyttäneet muun muassa omien elinkustannustensa maksamiseen. Rahat olivat tulleet Roosin tilille yli 200 lahjoittajalta. Mitään palkkaan liittyviä kuluja, kuten veroja, ei niistä ollut maksettu.

        Oikeudessa kuultu todistaja kuvaili, kuinka kokoustilaisuuksissa esitetyt pyynnöt kymmenysten maksamisesta olivat olleet määrätietoisia ja tiukkasanaisia. Todistaja kertoi, että kun hän sai tietää rahankeräysluvan päättymisestä, Jean Roos oli kehottanut maksamaan rahat hänen omalle tililleen. Toinen todistaja kertoi, että Roos oli jopa sanonut, että Raamatun mukaan ihminen ei pelastu, ellei hän maksa kymmenyksiä.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ca6805de-15f4-4825-93fe-6887d7480e67


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tabernaakkeli-seurakunnan saarnaaja Jeas Ross on väärä profeetta. Hänet tunnetaan äärikarismaattisena evankelistana, joka on saanut tuomion talousrikoksista.

        Jean Roos ja hänen lähipiiriinsä kuuluva henkilö olivat keränneet rikollisella tavalla yhteensä noin 185.000 euroa, jotka he olivat käyttäneet muun muassa omien elinkustannustensa maksamiseen. Rahat olivat tulleet Roosin tilille yli 200 lahjoittajalta. Mitään palkkaan liittyviä kuluja, kuten veroja, ei niistä ollut maksettu.

        Oikeudessa kuultu todistaja kuvaili, kuinka kokoustilaisuuksissa esitetyt pyynnöt kymmenysten maksamisesta olivat olleet määrätietoisia ja tiukkasanaisia. Todistaja kertoi, että kun hän sai tietää rahankeräysluvan päättymisestä, Jean Roos oli kehottanut maksamaan rahat hänen omalle tililleen. Toinen todistaja kertoi, että Roos oli jopa sanonut, että Raamatun mukaan ihminen ei pelastu, ellei hän maksa kymmenyksiä.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ca6805de-15f4-4825-93fe-6887d7480e67

        Lisäsin tuhon tekstiisi muutaman kommentin >>:

        Jean Roos ja hänen lähipiiriinsä kuuluva henkilö olivat keränneet rikollisella tavalla yhteensä noin 185.000 euroa,
        >>kymmenen vuoden aikana,
        jotka he olivat käyttäneet muun muassa omien elinkustannustensa maksamiseen,

        >>500€/kk, siis vuosi tasolla 7000€ eli tuosta summasta ei tarvise maksaa veroja. Sinä et >>tuolla rahalla olisi kulkenut saarnaamassa ympäri Suomea monta kertaa viikossa.

        Rahat olivat tulleet Roosin tilille yli 200 lahjoittajalta. Mitään palkkaan liittyviä kuluja, kuten veroja, ei niistä ollut maksettu.

        Oikeudessa kuultu todistaja kuvaili, kuinka kokoustilaisuuksissa esitetyt pyynnöt kymmenysten maksamisesta olivat olleet määrätietoisia ja tiukkasanaisia. Todistaja kertoi, että kun hän sai tietää rahankeräysluvan päättymisestä, Jean Roos oli kehottanut maksamaan rahat hänen omalle tililleen. Toinen todistaja kertoi, että Roos oli jopa sanonut, että Raamatun mukaan ihminen ei pelastu, ellei hän maksa kymmenyksiä.

        >>Missähän mahtoi olla ne 198 muuta todistajaa jotka olisivat olleet asiasta ehkä eri >>mieltä.

        IL: Syytetyillä ei kuitenkaan ollut ollut käräjillä avustajaa, vaan he olivat hoitaneet puolustuksensa itse Raamattuun vedoten. Hovioikeus totesikin, että vastaajat olivat olleet syyttäjään nähden heikommassa asemassa. Sen mukaan käräjäoikeuden olisi jo viran puolesta pitänyt määrätä syytetyille lainopillinen avustaja.

        >>Ei määrännyt koska tuomio olisi voinut olla toisenlainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe